Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: "Η κυβερνητική ασυλία έχει αποθρασύνει τον Ρουβικωνα!"

Μάξιμος TV

Αθήνα, 23 Μαΐου 2018


Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΕΙΛΕΣ ΡΟΥΒΙΚΩΝΑ ΠΡΟΣ Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ:

Η κυβερνητική ασυλία έχει αποθρασύνει τον Ρουβικωνα!

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την ευθεία απειλή από τον «Ρουβίκωνα» εναντίον του προέδρου της ΝΔ κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η διαρκής και απαράδεκτη κυβερνητική ‘‘ασυλία’’ στον Ρουβίκωνα τον αποθράσυνε σε τέτοιο βαθμό ώστε πλέον να απειλεί ευθέως ακόμη και τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Όταν ο κατ΄ επίφασιν υπουργός Προστασίας του Πολίτη αποκαλεί τις ομάδες των τραμπούκων που σπάνε, τρομοκρατούν και κτυπούν ως ‘‘συλλογικότητες’’, όταν τους χαϊδεύει αποκαλώντας τους ‘‘ιδεολογικά νήπια’’, όταν τις βίαιες ενέργειές τους τις βαπτίζει ‘‘ακτιβισμό’’ τους δίνει το πράσινο φως για να συνεχίσουν ακάθεκτοι το σκοτεινό τους έργο. Το αστείο, όμως, τελείωσε. Η κυβέρνηση, τώρα, χωρίς καμία καθυστέρηση, οφείλει να προβεί σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες για να βάλει τέλος στη δράση των μελών μιας ομάδας που υπονομεύει κάθε δημοκρατική αρχή και ελευθερία. Κάθε δικαιολογία για αναβολή της ανάληψης δράσης εκ μέρους του αρμόδιου υπουργείου θα συνιστά ευθεία κυβερνητική συνενοχή στις όποιες ενέργειες θα προβεί η εν λόγω περιθωριακή ομάδα και θα υποχρεωθεί να απολογηθεί γι’ αυτό».

Μ. Χαρακόπουλος: "Συντονισμένη αντίδραση για την προστασία εκκλησιών στα κατεχόμενα"

ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Αθήνα, 22 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΞ:

Συντονισμένη αντίδραση για την προστασία εκκλησιών στα κατεχόμενα

«Η συμπεριφορά της Τουρκίας που συνεχίζει την πολιτική της γενοκτονίας της μνήμης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις περιοχές που δρα ο τουρκικός στρατός, όπως το κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου, πρέπει να έχει την συντονισμένη αντίδραση Ελλάδος και Κύπρου. Οι βαρβαρότητες σε μνημεία και εκκλησίες δεν μπορούν να εξαφανίσουν την ιστορική μνήμη, όσο εμείς δεν την αφήνουμε να λησμονηθεί». Τα παραπάνω δήλωσε ο εισηγητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την απάντηση που έλαβε από τον υπουργό Εξωτερικών κ. Νίκο Κοτζιά, σε ερώτησή του για τις καταστροφές εκκλησιών και κειμηλίων στην κατεχόμενη Κύπρο.
Στην απάντηση του ο κ. Κοτζιάς αναφέρει ότι «η προστασία της χριστιανικής ιστορικής κληρονομιάς στα κατεχόμενα εδάφη της Κύπρου, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ευρύτερης ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας, συνιστά προτεραιότητα τόσο της ελληνικής, όσο, βεβαίως και πρωτίστως, της κυπριακής κυβέρνησης, οι οποίες, ευρισκόμενες σε συντονισμό, εγείρουν το θέμα στους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς και αναλαμβάνουν από κοινού πρωτοβουλίες για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της διεθνούς κοινότητας.
Σε απάντηση στα δύο ερωτήματά σας, αναφέρεται ενδεικτικά, ως μείζων πρόσφατη πρωτοβουλία, η υπογραφή της ‘‘Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την καταπολέμηση της λεηλασίας των αρχαιοτήτων και της παράνομης διακίνησης αυτών μέσω των αγορών τέχνης’’, την οποία προώθησε η Κύπρος, στο πλαίσιο της κυπριακής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης, με την υποστήριξη της χώρας μας. Η Ελλάδα και η Κύπρος ήταν μεταξύ των πρώτων χωρών που υπέγραψαν την εν λόγω Σύμβαση, στη Λευκωσία, στις 19 Μαΐου 2017, στο πλαίσιο της 127ης Συνάντησης της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης. Η Σύμβαση αυτή είναι η μόνη διεθνής συνθήκη που αφορά ειδικά στην ποινικοποίηση της παράνομης διακίνησης πολιτιστικών αγαθών, καθιερώνοντας μια σειρά ποινικών αδικημάτων, συμπεριλαμβανομένης της κλοπής, παράνομης ανασκαφής, εισαγωγής και εξαγωγής, καθώς και της παράνομης απόκτησης και διάθεσης των αγαθών αυτών στην αγορά. Ποινικοποιεί, επίσης, την πλαστογράφηση εγγράφων και την καταστροφή ή τη ζημία των πολιτιστικών αγαθών όταν διαπράττονται εκ προθέσεως.
Πέραν, βεβαίως, της προαναφερόμενης πρωτοβουλίας, η Ελλάδα και η Κύπρος εγείρουν, σε συνεργασία και με πλήρη συντονισμό, το ζήτημα της καταστροφής και βεβήλωσης της χριστιανικής πολιτιστικής κληρονομιάς και των θρησκευτικών μνημείων στα κατεχόμενα εδάφη της Κύπρου στην UNESCO, στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών, στη Γενεύη, στο Συμβούλιο της Ευρώπης, αλλά και στο Ευρωκοινοβούλιο και σε άλλους θεσμούς της ΕΕ».

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στον Ρ/Σ «ΘΕΜΑ» στη δημοσιογράφο Ντόνα Δρούτσα και και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές» με τους Βασίλη Αδαμόπουλο και Νεφέλη Λυγερού

THEMA FM 1

Μάξιμος TV

Αθήνα, 22 Μαΐου 2018


Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στον Ρ/Σ «ΘΕΜΑ»
στη δημοσιογράφο Ντόνα Δρούτσα και
και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές»
με τους Βασίλη Αδαμόπουλο και Νεφέλη Λυγερού


Β. Αδαμόπουλος: Θα ακούσουμε τη συνέντευξη που πήρε η Νόντα Δρούτσα από τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο, αναπληρωτή τομεάρχη Εσωτερικών της ΝΔ, για αυτήν την κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ κυβέρνησης και ΝΔ, με αφορμή την άνανδρη επίθεση στον Γιάννη Μπουτάρη. Είναι μια πολιτική αντιπαράθεση που κορυφώνεται. Αξίζει να ακούσουμε τι της είπε, τι ακριβώς είπε στις «Πρωινές Διαδρομές».

Μ. Χαρακόπουλος: Η ΝΔ καταδίκασε με τον πλέον απερίφραστο τρόπο, από την πρώτη στιγμή, την επίθεση προς τον Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης τον κ. Μπουτάρη. Μια καταδίκη χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, όπως είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν. Και το λέω αυτό γιατί ξεπερνάει τα όρια του θράσους η αήθης επίθεση του πρωθυπουργού εναντίον της ΝΔ, ότι βρίσκεται πίσω από εκδηλώσεις τυφλής βίας όπως το συμβάν που είχαμε στη Θεσσαλονίκη. Μιλούν αυτοί που δικαιολογούσαν κάθε πράξη βίας εναντίον πολιτικών τους αντιπάλων, που συμμετείχαν σε προπηλακισμούς, σε απειλές λιντσαρίσματος που δεν βρήκαν ένα λόγο συμπαθείας όταν είχαν χτυπηθεί στελέχη της ΝΔ, όπως ο Κωστής Χατζηδάκης; Οι ίδιοι που στα χρόνια των αγανακτισμένων συμμάχησαν με όλες τις ακραίες φωνές για να καταλάβουν την εξουσία;

Ντόνα Δρούτσα: Είδαμε σήμερα την τοποθέτηση του κ. πρωθυπουργού στο υπουργικό συμβούλιο που ουσιαστικά έδειξε την ΝΔ πίσω από αυτό το επεισόδιο.

Μα για αυτό ακριβώς με βλέπετε να αγανακτώ. Γιατί έχουμε μια κυβέρνηση που με περισσό θράσος συμπεριφέρεται. Μια κυβέρνηση που επισήμως έχει υιοθετήσει τις περίφημες συλλογικότητες τύπου ‘‘Ρουβίκωνα’’, που καταστρέφουν, που επιτίθενται με πλήρη ασυλία, που μιλά για τα ‘‘δικά της παιδιά’’, όταν πρόκειται για τραμπούκους που σπάνε και τρομοκρατούν, που επιτρέπει στα πανεπιστήμια να επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας με πρόσχημα τον νόμο του Γαβρόγλου για το άσυλο. Το ποιος εξέθρεψε το τέρας της βίας είναι γνωστό και στον τελευταίο πολίτη. Η ΝΔ ποτέ όλα αυτά τα χρόνια δεν έβαλε πρόσημο σε βίαιες ενέργειες. Δεν μίλησε για καλή και για κακή βία. Δεν χρησιμοποίησε ποτέ κανένα ‘‘αλλά’’. Ήταν και παραμένει κάθετα αντίθετη σε κάθε μορφή βίας, σε κάθε απόπειρα να στραγγαλιστεί ο ελεύθερος λόγος να πληγεί η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Είμαστε απόλυτα κάθετοι σ’ αυτά τα ζητήματα

Στην κοινωνία υπάρχει η αίσθηση ότι η αστυνομία απουσιάζει από παντού. Εσείς τι πιστεύετε;

Η αίσθηση αυτή καλλιεργείται από το κλίμα ανομίας που υπάρχει στη χώρα, από τη στοργή που αντιμετωπίζονται διάφορες περιθωριακές ομάδες που χαρακτηρίζονται από τον αρμόδιο υπουργό Προστασίας του Πολίτη ως συλλογικότητες, από την έξαρση της εγκληματικότητας που υπάρχει στη χώρα. Δεν φθάσαμε τυχαία σ’ αυτό. Υπάρχει μια συγκεκριμένη πολιτική για την οποία πρέπει να ελεγχθεί η κυβέρνηση, η οποία δεν προσέρχεται να απαντήσει καν στον κοινοβουλευτικό έλεγχο δια του αρμόδιου υπουργού Προστασίας του Πολίτη. Λοιπόν, έχουμε ένα κλίμα ανοχής και αν θέλετε ηθικής νομιμοποίησης της βίας από την εποχή που έχουμε την εμφάνιση των αγανακτισμένων εντός ή εκτός εισαγωγικών. Τέτοια φαινόμενα βίας και ο ίδιος τα υπέστην. Το 2011 θυμούμαι σε παρουσίαση βιβλίου μου στη Λάρισα είχαμε προπηλακισμούς και των πολιτικών που συμμετείχαν στο πάνελ, αλλά και πολιτών που προσέρχονταν στην εκδήλωση, που αντιμετωπίζονταν με χλευασμό και βίαιες συμπεριφορές. Έχουμε από τη μία μια νομιμοποίηση της βίας και τέτοιων συμπεριφορών από στελέχη της παρούσας κυβέρνησης και από την άλλη υπάρχει ένα ζήτημα για το συγκεκριμένο συμβάν στη Θεσσαλονίκη αν υπήρχε επιχειρησιακό σχέδιο για να μη συμβούν αυτά που συνέβησαν. Φαντάζομαι ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας εσωτερικός έλεγχος από την ηγεσία της ΕΛΑΣ.

Εχθές φιλοξενήσαμε στον σταθμό μας τον κ. Τσαΐρίδη. Είναι ο πρόεδρος των αστυνομικών υπαλλήλων της Θεσσαλονίκης και ο ίδιος δήλωσε ότι όλα αυτά είναι αποτέλεσμα μια γενικότερης απαξίωσης.

Η παρούσα πολιτική ηγεσία αντιμετωπίζει τους άνδρες και τις γυναίκες που εργάζονται στην ΕΛΑΣ πολλές φορές με απαξία, αυτό είναι ένα γεγονός. Είναι πολύ νωπά τα λόγια του αρμόδιου υπουργού Προστασίας του Πολίτη, ο οποίος χαρακτήρισε ‘‘τσούρμο’’ -κυριολεκτικά αυτή ήταν η έκφρασή του- τους αστυνομικούς που συμμετείχαν στην Ομάδα ΔΕΛΤΑ, την ομάδα αυτή ταχείας επέμβασης, η οποία καταργήθηκε με απαίτηση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ και συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Δικαιολογημένα υπάρχει αυτό το κλίμα μεταξύ των ανδρών και των γυναικών της ΕΛΑΣ.

Εσείς τις πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει για να αλλάξει αυτή κατάσταση; Γιατί βλέπουμε, παρά τα όσα λέει ο κ. Τόσκας, να υπάρχει αύξηση της εγκληματικότητας, να γίνονται καθημερινά ληστείες και διάφορα άλλα τέτοια…

Η ΝΔ έχει παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη πρόταση. Για μας, για τον Κυριάκο Μητστοτάκη, τα ζητήματα της ασφάλειας είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα μας, στο κυβερνητικό μας πρόγραμμα. Και τούτο γιατί δεν έχουν ιδεολογικό πρόσημο αυτά, η ασφάλεια είναι ανθρώπινο δικαίωμα, θεμελιώδες δικαίωμα, υποχρέωση κάθε ευνομούμενης πολιτείας προς τους πολίτες της. Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να λάβουμε θεσμικές πρωτοβουλίες να αρθούν όλα τα εμπόδια που έχουν μπει από αυτήν την κυβέρνηση στην αστυνομία, που της δένουν κυριολεκτικά τα χέρια. Μιλώ για παράδειγμα για τον νόμο Παρασκευόπουλου. Πλέον των 12 χιλιάδων κακοποιών έχουν βγει με από τις φυλακές κάνοντας χρήση των διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου και έχουμε συνεχή φαινόμενα υποτροπιασμού, μια ανακυκλούμενη, δηλαδή, εγκληματικότητα. Θα καταργήσουμε τον νόμο Γαβρόγλου, που δίνει ουσιαστικά άσυλο σε παραβατικά στοιχεία μέσα στα Πανεπιστήμια. Το 2018, στον 21ο αιώνα, να μιλούμε για άσυλο ιδεών στα πανεπιστήμια νομίζω είναι ξεπερασμένο από τα πράγματα. Δυστυχώς, το άσυλο χρησιμοποιείται για να πραγματοποιούνται εγκληματικές πράξεις και να βρίσκουν καταφύγιο τα εγκληματικά και περιθωριακά στοιχεία τα οποία παρανομούν. Και βεβαίως θα επανασυστήσουμε την ομάδα ΔΕΛΤΑ, θα ενισχύσουμε την Ομάδα ΔΙΑΣ, θα δημιουργήσουμε φυλακές υψίστης ασφαλείας, γιατί δυστυχώς ένα μεγάλο κομμάτι του εγκλήματος κατευθύνεται μέσα από τα σωφρονιστικά καταστήματα. Βαρυποινίτες, εγκληματίες με κινητά τηλέφωνα κατευθύνουν μέσα από τις φυλακές εγκληματικές συμμορίες. Για εμάς, όπως σας είπα, τα ζητήματα αυτά είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα μας και η ΝΔ θα εργαστεί έτσι ώστε να εμπεδωθεί και πάλι το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες, να επιβληθεί το δόγμα του νόμου και της τάξης.

Η συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://youtu.be/7wLuXmxCuUA

Μ. Χαρακόπουλος για επίθεση σε Μπουτάρη: "Γνωστό ποιος εξέθρεψε το τέρας της βίας!"

Νέα φωτό Μάξιμου Χαρακόπουλου

Αθήνα, 22 Μαΐου 2018


ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ Ρ/Σ “ΘΕΜΑ” ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΜΠΟΥΤΑΡΗ:

Γνωστό ποιος εξέθρεψε το τέρας της βίας!

• Η ΝΔ δεν έβαλε ποτέ πρόσημο στην βία

«Ξεπερνάει τα όρια του θράσους η αήθης επίθεση του πρωθυπουργού εναντίον της ΝΔ, ότι βρίσκεται πίσω από εκδηλώσεις τυφλής βίας, όπως το συμβάν που είχαμε στη Θεσσαλονίκη. Μιλούν αυτοί που δικαιολογούσαν κάθε πράξη βίας εναντίον πολιτικών τους αντιπάλων, που συμμετείχαν σε προπηλακισμούς, σε απειλές λιντσαρίσματος, που δεν βρήκαν έναν λόγο συμπαθείας όταν είχαν χτυπηθεί στελέχη της ΝΔ, όπως ο Κωστής Χατζηδάκης; Οι ίδιοι που στα χρόνια των αγανακτισμένων συμμάχησαν με όλες τις ακραίες φωνές για να καταλάβουν την εξουσία». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στο Ρ/Σ «ΘΕΜΑ» και στη δημοσιογράφο κ. Ντόνα Δρούτσα, στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές».
Ο κ. Χαρακόπουλος ξεκαθάρισε ότι «η ΝΔ καταδίκασε με τον πλέον απερίφραστο τρόπο από την πρώτη στιγμή την επίθεση προς τον Δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, τον κ. Μπουτάρη. Μια καταδίκη χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, όπως είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν». Και πρόσθεσε ότι έχουμε «μια κυβέρνηση που επισήμως έχει υιοθετήσει τις περίφημες συλλογικότητες τύπου ‘‘Ρουβίκωνα’’, που καταστρέφουν, που επιτίθενται με πλήρη ασυλία, που μιλά για τα ‘‘δικά της παιδιά’’, όταν πρόκειται για τραμπούκους που σπάνε και τρομοκρατούν, που επιτρέπει στα πανεπιστήμια να επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας με πρόσχημα τον νόμο του Γαβρόγλου για το άσυλο. Το ποιος εξέθρεψε το τέρας της βίας είναι γνωστό και στον τελευταίο πολίτη. Η ΝΔ ποτέ όλα αυτά τα χρόνια δεν έβαλε πρόσημο σε βίαιες ενέργειες. Δεν μίλησε για καλή και για κακή βία. Δεν χρησιμοποίησε ποτέ κανένα ‘‘αλλά’’. Ήταν και παραμένει κάθετα αντίθετη σε κάθε μορφή βίας, σε κάθε απόπειρα να στραγγαλιστεί ο ελεύθερος λόγος να πληγεί η ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Είμαστε απόλυτα κάθετοι σ’ αυτά τα ζητήματα».

Όχι τυχαία…
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογράμμισε ότι το κλίμα ανομίας που υπάρχει στη χώρα καλλιεργείται «από τη στοργή που αντιμετωπίζονται διάφορες περιθωριακές ομάδες που χαρακτηρίζονται από τον αρμόδιο υπουργό Προστασίας του Πολίτη ως “συλλογικότητες”, από την έξαρση της εγκληματικότητας που υπάρχει στη χώρα. Δεν φθάσαμε τυχαία σ’ αυτό. Υπάρχει μια συγκεκριμένη πολιτική για την οποία πρέπει να ελεγχθεί η κυβέρνηση, η οποία δεν προσέρχεται να απαντήσει καν στον κοινοβουλευτικό έλεγχο δια του αρμόδιου υπουργού Προστασίας του Πολίτη.
Η παρούσα πολιτική ηγεσία αντιμετωπίζει τους άνδρες και τις γυναίκες που εργάζονται στην ΕΛΑΣ πολλές φορές με απαξία, αυτό είναι ένα γεγονός. Είναι πολύ νωπά τα λόγια του αρμόδιου υπουργού Προστασίας του Πολίτη, ο οποίος χαρακτήρισε ‘‘τσούρμο’’ -κυριολεκτικά αυτή ήταν η έκφρασή του- τους αστυνομικούς που συμμετείχαν στην Ομάδα ΔΕΛΤΑ, την ομάδα αυτή ταχείας επέμβασης, η οποία καταργήθηκε με απαίτηση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ και συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ. Δικαιολογημένα υπάρχει αυτό το κλίμα μεταξύ των ανδρών και των γυναικών της ΕΛΑΣ».
Ο κ. Χαρακόπουλος αναφέρθηκε τέλος σε μια σειρά από νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα αναλάβει η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως η κατάργηση του νόμου Παρασκευόπουλου, η κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου, η δημιουργία φυλακών υψίστης ασφαλείας και επισήμανε ότι «για εμάς, τα ζητήματα αυτά είναι πολύ ψηλά στην ατζέντα μας και η ΝΔ θα εργαστεί έτσι ώστε να εμπεδωθεί και πάλι το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες, να επιβληθεί το δόγμα του νόμου και της τάξης».

Ακούστε τη συνέντευξη του Μάξιμου Χαρακόπουλου:

https://m.mixcloud.com/themaradio/ο-βουλευτής-της-νδ-μάξιμος-χαρακόπουλος-μίλησε-στους-βασίλη-αδαμόπουλο-και-νεφέλη-λυγερού/

Subscribe to this RSS feed