Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΣΤΟ ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΓΝΛ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟN ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΘΕΜΑ: ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΣΤΟ ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΓΝΛ

Η κατάσταση στο χώρο της υγείας καθίσταται προϊόντος του χρόνου συνεχώς επιδεινούμενη. Η ανεπαρκής χρηματοδότηση των νοσοκομείων, έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια έλλειψη υλικών, ακόμη και των πλέον ευτελών σε κόστος, με συνέπεια την οικονομική επιβάρυνση ασθενών και συγγενών τους. Επιπλέον, παρατηρείται αυξανόμενη έλλειψη ιατρικού προσωπικού, καθώς οι προσλήψεις στο δημόσιο γίνονται βάσει άλλων κριτηρίων και όχι των πραγματικών αναγκών της κοινωνίας. Δεν είναι, άλλωστε, συμπτωματικό ότι το μεταναστευτικό κύμα Ελλήνων ιατρών προς το εξωτερικό τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο της παρεχόμενης υγείας στην χώρα μας.
Τη σοβαρή υποστελέχωση του Ακτινοδιαγνωστικού Εργαστηρίου του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, γνωστοποιούν με δημόσια καταγγελία τους οι γιατροί του εν λόγω εργαστηρίου (εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας, 25.05.18). Όπως τονίζεται στην καταγγελία «οι τραγικές ελλείψεις του Ακτινοδιαγνωστικού τμήματος, θα οδηγήσουν μοιραία σε ανεπαρκείς υπηρεσίες υγείας κατά το επόμενο χρονικό διάστημα». Επιπροσθέτως, διαμαρτύρονται έντονα για την αβελτηρία που διαπιστώνουν σχετικά με την πρόσληψη επικουρικών γιατρών και τη διαδικασία πρόσληψης μόνιμων, ενώ επισημαίνουν πως «το πρόβλημα δεν λύνεται ούτε με μετακινήσεις ιατρών από άλλες μικρότερες Μονάδες Υγείας, ούτε με την πραγματοποίηση πρόσθετων εφημεριών από το υπάρχον προσωπικό».
Ο ρόλος του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου ως τριτοβάθμιου φορέα Δημόσιας Υγείας για όλη την 5η ΥΠΕ, όπως τονίζεται και στην ανακοίνωση, είναι κομβικός. Τα θέματα υποστελέχωσης και έλλειψης προσωπικού θα πρέπει να λύνονται άμεσα, ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος για την υγεία των πολιτών, γεγονός που τονίζεται και στην σχετική ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Για ποιο λόγω καθυστερούν οι προσλήψεις επικουρικού και μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο Ακτινοδιαγνωστικό Εργαστήριο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας; Έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την πρόσληψή του, και αν ναι ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
2. Υπάρχει πρόθεση να εναρμονιστεί ο αριθμός του ιατρικού προσωπικού που θα στελεχώνει το εν λόγω εργαστήριο με τον αριθμό που ορίζεται στο οργανόγραμμα του νοσοκομείου;
3. Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσετε ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Ακτινοδιαγνωστικού Εργαστηρίου του ΠΓΝΛ;

Αθήνα, 25 Μαΐου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μάξιμος Χαρακόπουλος: "Να στελεχωθεί το Ακτινοδιαγνωστικό του ΠΓΝΛ"

MΑΞΙΜΟΣ

Αθήνα, 25 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Να στελεχωθεί το Ακτινοδιαγνωστικό του ΠΓΝΛ

Για ποιο λόγω καθυστερούν οι προσλήψεις ιατρών στο Ακτινοδιαγνωστικό Εργαστήριο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, όταν οι ελλείψεις του αναγκαίου ιατρικού προσωπικού θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία -όπως καταγγέλλουν οι γιατροί του Εργαστηρίου και ο Ιατρικός Σύλλογος Λάρισας- ρωτά ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος τον υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνει ότι «η κατάσταση στο χώρο της υγείας καθίσταται προϊόντος του χρόνου συνεχώς επιδεινούμενη. Η ανεπαρκής χρηματοδότηση των νοσοκομείων, έχει ως αποτέλεσμα την τεράστια έλλειψη υλικών, ακόμη και των πλέον ευτελών σε κόστος, με συνέπεια την οικονομική επιβάρυνση ασθενών και συγγενών τους. Επιπλέον, παρατηρείται αυξανόμενη έλλειψη ιατρικού προσωπικού, καθώς οι προσλήψεις στο δημόσιο γίνονται βάσει άλλων κριτηρίων και όχι των πραγματικών αναγκών της κοινωνίας. Δεν είναι, άλλωστε, συμπτωματικό ότι το μεταναστευτικό κύμα Ελλήνων ιατρών προς το εξωτερικό τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο της παρεχόμενης υγείας στην χώρα μας.
Τη σοβαρή υποστελέχωση του Ακτινοδιαγνωστικού Εργαστηρίου του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, γνωστοποιούν με δημόσια καταγγελία τους οι γιατροί του εν λόγω εργαστηρίου (εφημερίδα «Ελευθερία» της Λάρισας, 25.05.18). Όπως τονίζεται στην καταγγελία «οι τραγικές ελλείψεις του Ακτινοδιαγνωστικού τμήματος, θα οδηγήσουν μοιραία σε ανεπαρκείς υπηρεσίες υγείας κατά το επόμενο χρονικό διάστημα». Επιπροσθέτως, διαμαρτύρονται έντονα για την αβελτηρία που διαπιστώνουν σχετικά με την πρόσληψη επικουρικών γιατρών και τη διαδικασία πρόσληψης μόνιμων, ενώ επισημαίνουν πως «το πρόβλημα δεν λύνεται ούτε με μετακινήσεις ιατρών από άλλες μικρότερες Μονάδες Υγείας, ούτε με την πραγματοποίηση πρόσθετων εφημεριών από το υπάρχον προσωπικό».
Ο ρόλος του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου ως τριτοβάθμιου φορέα Δημόσιας Υγείας για όλη την 5η ΥΠΕ, όπως τονίζεται και στην ανακοίνωση, είναι κομβικός. Τα θέματα υποστελέχωσης και έλλειψης προσωπικού θα πρέπει να λύνονται άμεσα, ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος για την υγεία των πολιτών, γεγονός που τονίζεται και στην σχετική ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας».
Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Για ποιο λόγω καθυστερούν οι προσλήψεις επικουρικού και μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο Ακτινοδιαγνωστικό Εργαστήριο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας; Έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την πρόσληψή του, και αν ναι ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
2. Υπάρχει πρόθεση να εναρμονιστεί ο αριθμός του ιατρικού προσωπικού που θα στελεχώνει το εν λόγω εργαστήριο με τον αριθμό που ορίζεται στο οργανόγραμμα του νοσοκομείου;
3. Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσετε ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Ακτινοδιαγνωστικού Εργαστηρίου του ΠΓΝΛ;

Άρθρο Μάξιμου Χαρακόπουλου: "Χώρα γερόντων…"

PARAPOLITIKA

Νέα φωτό Μάξιμου Χαρακόπουλου

Χώρα γερόντων…

Του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Ξεκινώντας τις συνεδριάσεις της Διακομματικής Επιτροπής για το Δημογραφικό, γνωρίζαμε ότι το πρόβλημα της δημογραφικής μας συρρίκνωσης ήταν ακανθώδες. Ολοκληρώνοντας, όμως, τις εργασίες μας, όπου ακούστηκαν δεκάδες εκπρόσωποι φορέων και επιστήμονες, έγινε σαφές ότι αν δεν υπάρξουν άμεσα λύσεις στο πρόβλημα, είναι αμφίβολο το μέλλον του ελληνισμού:
• Οι γεννήσεις έχουν πέσει πολύ πιο κάτω από το όριο που απαιτείται για να παραμείνει ένας πληθυσμός ακέραιος αριθμητικά.
• Οι μεταναστευτικές ροές των Ελλήνων σε παραγωγική και αναπαραγωγική ηλικία είναι τεράστιες.
• Ο μέσος ηλιακός όρος έχει κυριολεκτικά εκτοξευθεί. Η χώρα μας καθίσταται ουσιαστικά χώρα γερόντων με ό,τι αυτό συνεπάγεται όχι μόνο για το ασφαλιστικό σύστημα, αλλά και την ίδια την λειτουργία της κοινωνίας, την ικανότητά της να ανανεωθεί και να προοδεύσει, να διαθέτει δυνάμεις για να αντιμετωπίσει τις εξωτερικές προκλήσεις.
Η αποκάλυψη αυτής της οδυνηρής πραγματικότητας απέδειξε ότι το δημογραφικό δεν έχει πολιτικό πρόσημο. Είναι πρόβλημα εθνικό και μάλιστα το σημαντικότερο που έχει να επιλύσει η χώρα τις επόμενες δεκαετίες. Οι συνεδριάσεις της Επιτροπής συνέβαλαν επίσης στο να καταπέσει και ο μύθος, πως η λύση βρίσκεται στην μαζική εισροή μεταναστών από τρίτες χώρες. Κάτι τέτοιο, θα οδηγούσε όχι στην αναζωογόνηση της ελληνικής κοινωνίας αλλά στην μετατροπή της σε μια σύγχρονη Βαβέλ, χωρίς ελπίδα.
Μοναδική οδός σωτηρίας είναι η εκπόνηση και εφαρμογή ενός φιλόδοξου προγράμματος αντιστροφής της πληθυσμιακής συρρίκνωσης. Πρωταρχικός στόχος του θα είναι η αύξηση των γεννήσεων και η στήριξη της οικογένειας.
Το επιβεβλημένο αυτό σχέδιο θα πρέπει να αγκαλιάσει κάθε τομέα της κυβερνητικής πολιτικής: οικονομία, εκπαίδευση, υγεία. Παράλληλα, με τα ανάλογα επιδόματα να θεσπισθούν σειρά φοροαπαλλαγών με κριτήριο τον αριθμό των παιδιών. Σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει σήμερα, όπου σχεδόν τιμωρείται όποιος έχει τρία ή περισσότερα παιδιά. Να ενισχυθούν οι βρεφονηπιακοί σταθμοί, τα νηπιαγωγεία και η ολοήμερη εκπαίδευση.
Τέλος, να επιμείνουμε στην προβολή της οικογένειας και όχι στα πρότυπα που κυριάρχησαν τα προηγούμενα χρόνια. Την ευθύνη για την εφαρμογή του προγράμματος θα μπορούσε να έχει ένα υπουργείο Οικογένειας και Δημογραφίας. Λύσεις και μοντέλα υπάρχουν. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε εμείς την Αμερική. Το μόνο που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση...

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι Αντιπρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής για το Δημογραφικό, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Παραπολιτικά" στις 25.05.18

Δήλωση του αναπλ. Τομεάρχη Εσωτερικών της Ν.Δ. κ. Μ. Χαρακόπουλου για την άρνηση του κ. Τόσκα να δώσει απαντήσεις για την ανομία

 AAA ND

Αθήνα, 24 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Τεράστιες οι ευθύνες Τόσκα για ανομία και έξαρση εγκληματικότητας!

• Για 3η εβδομάδα δεν απαντά για Εξάρχεια & εγκληματικότητα
• Για 3ο μήνα δεν προσδιορίζει συζήτηση επίκαιρης επερώτησης της ΝΔ

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή τη νέα άρνηση -για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα- του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκου Τόσκα, να προσέλθει στη Bουλή για να απαντήσει σε επίκαιρη ερώτηση για την ανομία στα Εξάρχεια, αλλά και την απροθυμία προσδιορισμού, εδώ και τρεις μήνες, της συζήτησης επίκαιρης επερώτησης βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την έξαρση της εγκληματικότητας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο κ. Τόσκας δεν απαλλάσσεται από τις τεράστιες ευθύνες του για την ανομία και την έξαρση της εγκληματικότητας με το να αποφεύγει να δώσει απαντήσεις στους βουλευτές. Και η Κυβέρνηση, αντί να καταφεύγει σε αήθεις κατηγορίες εναντίον της Νέας Δημοκρατίας ότι δήθεν βρίσκεται πίσω από εκδηλώσεις βίας, όπως εναντίον του δημάρχου Θεσσαλονίκης, ας σταματήσει να αποπροσανατολίζει τους πολίτες και ας φροντίσει να αποκαταστήσουν άμεσα, όπως οφείλει, το νόμο και την τάξη στη χώρα».

Πλήρης Δήλωση

«Για τρίτη συνεχόμενη Πέμπτη, ο κ. Τόσκας εφευρίσκει προφάσεις για να μην προσέλθει στην επίκαιρη ερώτηση που έχουμε καταθέσει σχετικά με τις καταγγελίες των κατοίκων των Εξαρχείων για την έξαρση των φαινομένων ανομίας στην περιοχή τους.
Αντιλαμβανόμαστε ότι η θέση του είναι ιδιαίτερα δύσκολη, μετά και την απαράδεκτη απόπειρά του να δικαιολογήσει τον Ρουβίκωνα, την ώρα που μέλη του εισβάλλουν στο ΣτΕ, με στόχο να εκφοβίσουν τους λειτουργούς της δικαιοσύνης, και απειλούν ευθέως τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.
Σε κάθε περίπτωση, όμως, να γνωρίζει ότι θα επιμένουμε μέχρι να λάβουμε πειστικές απαντήσεις. Γιατί η Κυβέρνηση επιδεικνύει σκανδαλώδη ανοχή σε ομάδες που ασκούν βία και τρομοκρατία; Γιατί δεν αφήνει τις αστυνομικές δυνάμεις ελεύθερες να αντιμετωπίσουν τα φαινόμενα ανομίας εντός των Εξαρχείων; Γιατί προτιμά να αφήνει ομήρους τους κατοίκους της περιοχής, αδιαφορώντας για τις διαμαρτυρίες τους;
Οι ευθύνες της Κυβέρνησης και του ιδίου προσωπικά για την ανομία και την έξαρση της εγκληματικότητας είναι τεράστιες. Ας έχει, λοιπόν, υπόψη του ότι με το να αποφεύγει να δώσει απαντήσεις στους βουλευτές δεν απαλλάσσεται ούτε από τις ευθύνες του, ούτε από τις συνέπειες των επιλογών του.
Η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός, με τις πράξεις και τις παραλείψεις τους, έχουν αποδεδειγμένα θέσει σε αμφισβήτηση την τήρηση του νόμου και της τάξης. Αντί, λοιπόν, να καταφεύγουν σε αήθεις κατηγορίες εναντίον της Νέας Δημοκρατίας ότι δήθεν βρίσκεται πίσω από εκδηλώσεις βίας, όπως εναντίον του δημάρχου Θεσσαλονίκης, ας σταματήσουν να αποπροσανατολίζουν τους πολίτες και ας φροντίσουν, επιτέλους, να αποκαταστήσουν άμεσα τον νόμο και την τάξη στη χώρα».

 

Subscribe to this RSS feed