Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Η “παράσταση μπουλντόζα” έχει στόχο ο κουρνιαχτός να κρύψει τις ευθύνες τους!

Μάξιμος

Αθήνα, 8 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ:

Η “παράσταση μπουλντόζα” έχει στόχο
ο κουρνιαχτός να κρύψει τις ευθύνες τους!

«Όσον αφορά το νέο έργο που ανεβάζουνε, την κατεδάφιση αυθαιρέτων, φοβούμαι ότι αυτή “η παράσταση της μπουλντόζας”, έχει στόχο να σηκώσει σκόνη και κουρνιαχτό για να κρύψει τις ευθύνες τους». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της ΝΔ, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη και βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κληθείς να σχολιάσει τις δηλώσεις του πρωθυπουργού (σε συνέντευξή του στον «Αθήνα 9.84» και τους δημοσιογράφους Απόστολο Χονδρογιάννη και Γιώργο Κατσίγιαννη).
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υποστήριξε ότι «το ζητούμενο δεν είναι να καταφύγουμε σε δικαιολογίες για παραλείψεις, λάθη του παρελθόντος που είναι υπαρκτά. Αυθαίρετα έχουμε δεκαετίες. Το ζητούμενο είναι γιατί μια πυρκαγιά, συνήθης στην ανατολική Αττική, άλλοτε κατασβήνονταν γρήγορα και δεν έφτανε να κάψει ανθρώπους, να θρηνήσουμε δεκάδες θύματα. Τι διαφορετικό, λοιπόν, γινόταν στο παρελθόν και δεν έγινε τώρα;».
Ο Θεσσαλός πολιτικός αναγνώρισε «διαχρονικές ευθύνες του κράτους, που κάθε τόσο υπό την πίεση της κοινωνίας των πολιτών προχωρούσε σε τακτοποίηση και νέας γενιάς αυθαιρέτων. Το ζήτημα είναι αυτοί που σήμερα εμφανίζονται ως κήνσορες τι κάνανε; Σχεδόν 4 χρόνια πια κυβερνούν. Ο κ. Σπίρτζης, αρμόδιος υπουργός της κυβέρνησης, δεν ήταν αυτός που διαφήμιζε την νομιμοποίηση των αυθαιρέτων με διαδικασίες fast track; Σας παραπέμπω στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, φιλικό φύλλο νομίζω προς την κυβέρνηση και στον τίτλο “το αφεντικό τρελάθηκε” και νομιμοποιεί τα πάντα όλα με διαδικασίες fast track. 1692 τελεσίδικες αποφάσεις για κατεδαφίσεις, γιατί δεν υλοποιούνται 4 χρόνια; Αντιθέτως, βλέπουν το φως της δημοσιότητας παρεμβάσεις και αποφάσεις υπουργών του ΣΥΡΙΖΑ για αναστολή κατεδαφίσεων».

Επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας…
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος σημείωσε ότι «έχουμε να κάνουμε πια με έναν θλιβερό πρωθυπουργό. Η ΝΔ, από την πρώτη στιγμή, σεβάστηκε απόλυτα το εθνικό πένθος, τον πόνο των οικογενειών, τη μνήμη των θυμάτων - αγγίζουν πια τους 100 οι νεκροί και οι αγνοούμενοι- κράτησε χαμηλούς τόνους, πολιτεύτηκε με σύνεση και υπευθυνότητα, κυρίως καταθέτοντας προτάσεις. Και από την άλλη μεριά, έχουμε μια κυβέρνηση κατώτερη των περιστάσεων, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή διαχείριση αυτής της ανείπωτης τραγωδίας.
Από την πρώτη στιγμή, από το βράδυ της πυρκαγιάς, θυμίζω την παράσταση που δόθηκε στο Συντονιστικό, όπου υποτίθεται γινόταν συντονισμός της κατάσβεσης με τον πρωθυπουργό, τους αρμόδιους υπουργούς, τους αρχηγούς, τον γραμματέα της Πολιτικής Προστασίας, παρουσία καμερών -δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
Στη συνέχεια είχαμε την παράσταση στο υπουργικό συμβούλιο, όπου ο πρωθυπουργός υποτίθεται ότι ανέλαβε την πολιτική ευθύνη, χωρίς να υπάρχει καμιά παραίτηση, καμια αποπομπή.
Ακολούθησε η συνέντευξη των αρμοδίων υπουργών, με τον υπουργό τον κ. Τζανακόπουλο και τους αρχηγούς των σωμάτων, της Πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού που αλληλοσυγχαίρονταν, που όλα έγινα καλώς. Και 11 μέρες μετά είχαμε την καρατόμηση-αποπομπή του κ. Τόσκα και στη συνέχεια τις καρατομήσεις των αρχηγών του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Γραμματέα της Πολιτικής Προστασίας.
Αν όλα έγιναν καλώς, γιατί καρατομήθηκαν αυτοί; Και αν καρατομήθηκαν οι πρωταγωνιστές, ο σκηνοθέτης εκείνης της συνέντευξης, ο κ. Τζανακόπουλος, γιατί παραμένει στη θέση του; Ο σεναριογράφος, που είναι ο κεντρικός καθοδηγητής όλων αυτών, ο πρωθυπουργός, γιατί παραμένει στη θέση του;».

Πράττω…
Ο τομεάρχης της ΝΔ επέμεινε ότι «η κυβέρνηση πολιτεύεται με λογική επικοινωνιακής διαχείρισης αυτής της τραγωδίας και δεν αντλεί οδυνηρά διδάγματα, προκειμένου να διορθωθούν κακώς κείμενα και να μην επαναληφθούν. Μην ζήσουμε και άλλη τέτοια τραγωδία. Και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι έβγαλε ένα κομματικό στέλεχος, τον κ. Καππάκη, που ως γνωστόν ανήκε στην συνιστώσα “πράττω” που με την… απραξία της έκαψε την κυβέρνηση, και έφερε ένα άλλο κομματικό στέλεχος τον κ. Ταφύλλη, ως Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας. Αντί να δει συνολικά μια αναμόρφωση της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, ακολουθεί την πεπατημένη του παρελθόντος.
Η ΝΔ πριν το συνέδριο της, είχε κάνει μια ειδική ημερίδα για το περιβάλλον και κατέθεσε προτάσεις για την αναμόρφωση της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.
Πέραν αυτών, μετά και από αυτή την τραγική περιπέτεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε από έναν ακαδημαϊκό δάσκαλο, τον καθηγητή, τον κ. Συνολάκη με την ομάδα του να επεξεργαστούν προτάσεις αναμόρφωσης συνολικά της Πολιτικής Προστασίας για να μην ξαναζήσουμε μια άλλη τέτοια τραγωδία, όπως αυτήν στην Αν. Αττική.
Λοιπόν, ας δούμε με τεχνοκράτες, με εμπειρογνώμονες, με ακαδημαϊκούς που διαθέτει η χώρα, αν θέλετε ας δούμε και παραδείγματα από άλλες χώρες, δεν χρειάζεται κάθε φορά να ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα, πως θα αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα και όχι να καταφευγουμε στην πεπατημένη του παρελθόντος, όπως δυστυχώς κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, με κομματικά στελέχη σε τέτοιες θέσεις ευθύνης που στοιχίζουν ζωές».

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://youtu.be/FHQq9ivTXnw

ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΝΤΟΜΑΤΑ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤON ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΝΤΟΜΑΤΑ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ

Για τον αγροτικό κόσμο του νομού Λάρισας άλλα και ολόκληρης της Θεσσαλίας, η φετινή χρονιά δημιούργησε πολλά προβλήματα στην παραγωγή τους. Αυτό, όμως, που εγείρει διαμαρτυρίες από την πλευρά των αγροτών, είναι ότι, σε πολλές περιπτώσεις, ο ΕΛΓΑ δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους για αποζημιώσεις.
Μετά τα ροδάκινα και τον καπνό, οι παρατεταμένες βροχοπτώσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, προκάλεσαν ζημιές και σε καλλιέργειες βιομηχανικής ντομάτας, με συνέπεια την υποβάθμιση της ποιότητας και μείωση της τάξης του 50% στην αναμενόμενη παραγωγή. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ντοματοπαραγωγοί από τις βροχοπτώσεις, για δεύτερη συνεχή χρονιά, τέθηκε επι τάπητος στην παράσταση του Συνεταιρισμού ΘΕΣΤΟ στο Περιφερειακό Υποκατάστημα του ΕΛΓΑ στη Θεσσαλία (εφημερίδα «Ελευθερία», 3-8-2018). Σύμφωνα, όμως, με την ενημέρωση που υπήρξε, παρ’ ότι υπήρξαν ζημιές και μείωση της παραγωγής, αυτές δεν καλύπτονται από το κανονιστικό πλαίσιο του Οργανισμού.
Η βιομηχανική ντομάτα συνιστά εδώ και χρόνια μια δυναμική άλλα και πολυέξοδη καλλιέργεια, με καλά οικονομικά αποτελέσματα για την περιοχή. Ως προϊόν, που επεξεργάζεται από τη βιομηχανία, απαιτεί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και σημαντική οργάνωση σε επίπεδο παραγωγών, γεγονός που αποδεικνύεται από την πολυεπίπεδη πρόοδο που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια με τη δραστηριότητα του Συνεταιρισμού ΘΕΣΤΟ.
Αυτή τη στιγμή, το κυριότερο ζήτημα που δημιούργησε η «κακή» χρονιά είναι ότι εγείρονται αμφιβολίες στους αγρότες για την ανταποδοτικότητα των εισφορών τους. Συχνά ακούγεται στα αγροτικά στέκια ότι η «ασφαλιστική ομπρέλα» που προσφέρει ο ΕΛΓΑ στους αγρότες είναι ανεπαρκής σε σχέση με τις εισφορές που πληρώνουν και σχολιάζεται έντονα η μη επικαιροποίηση του υπάρχοντος Κανονισμού, ώστε να καλύπτει ασφαλιστικά τις ζημιές που πράγματι υφίσταται η παραγωγή τους από καιρικά φαινόμενα. Σημειωτέον δε ότι πολλοί αγρότες πιστεύουν ότι αν ο ΕΛΓΑ δεν αναβαθμίσει το απαρχαιωμένο του Κανονισμό, και δεν σκύψει με ενδιαφέρον στα πραγματικά προβλήματα της αγροτικής παραγωγής, δεν έχουν λόγο να συνεχίζουν να ασχολούνται με υψηλού ρίσκου καλλιέργειες όπως η βιομηχανική ντομάτα, με ότι αρνητικά αποτελέσματα θα έχει αυτό για την τοπική και την εθνική οικονομία.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Προτίθεστε να εξαντλήσετε κάθε δυνατότητα ώστε να μπορέσουν να αποζημιωθούν οι ζημιωθέντες αγρότες και αν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβείτε;
2. Θα εξετάσετε την περίπτωση να υπάρξουν αποζημιώσεις για τους ντοματοπαραγωγούς μέσω των ενισχύσεων de minimis;
3. Έχετε προχωρήσει στις ανάλογες μελέτες που θα επιτρέψουν την αναμόρφωση προς το δικαιότερο του Κανονισμού του ΕΛΓΑ;
4. Πρόσφατα, η ξηρασία που πλήττει την Ευρώπη οδήγησε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει επιπλέον μέτρα για την στήριξη του απωλεσθέντος εισοδήματος των Ευρωπαίων αγροτών και ο αρμόδιος επίτροπος δήλωσε πως «είμαι σε επαφή με διάφορους υπουργούς από τις χώρες που πλήττονται, προκειμένου να συζητήσουμε την κατάσταση και να λάβουμε επικαιροποιημένες εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις». Έχετε αναλάβει πρωτοβουλία για την στήριξη των Ελλήνων παραγωγών που φέτος μετρούν πληγές από τα εξίσου ζημιογόνα φαινόμενα των παρατεταμένων βροχοπτώσεων;

Αθήνα, 7 Αυγούστου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μ.Χαρακόπουλος προς Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης: "Αποζημιώσεις ή de minimis για βιομηχανική ντομάτα!"

Μαξιμοςεπικαιρη

Αθήνα, 7 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Αποζημιώσεις ή de minimis για βιομηχανική ντομάτα

Να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα προκειμένου να υπάρξουν αποζημιώσεις στους καλλιεργητές βιομηχανικής ντομάτας, που υπέστησαν από τις βροχοπτώσεις υποβάθμιση της ποιότητας αλλά και δραματική μείωση της παραγωγής, καλεί τον αρμόδιο υπουργό ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο Θεσσαλός πολιτικός, στην ερώτησή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου, πέραν της αναθεώρησης του κανονισμού του ΕΛΓΑ, ζητά την καταβολή ενισχύσεων de minimis, ενώ ρωτά αν έχει τεθεί το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς ήδη λαμβάνονται μέτρα για ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως αυτό της ξηρασίας.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μετά και την ενημέρωση που είχε από τον πρόεδρο του Συνεταιρισμού ΘΕΣΤΟ κ. Χρήστο Σουλιώτη, στην ερώτησή του υπογραμμίζει τα εξής:
«Στον αγροτικό κόσμο της Λάρισας, άλλα και ολόκληρης της Θεσσαλίας, η φετινή χρονιά δημιούργησε πολλά προβλήματα στην παραγωγή τους. Αυτό, όμως, που εγείρει διαμαρτυρίες από την πλευρά των αγροτών, είναι ότι, σε πολλές περιπτώσεις, ο ΕΛΓΑ δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους για αποζημιώσεις.
Μετά τα ροδάκινα και τον καπνό, οι παρατεταμένες βροχοπτώσεις, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, προκάλεσαν ζημιές και σε καλλιέργειες βιομηχανικής ντομάτας, με συνέπεια την υποβάθμιση της ποιότητας και μείωση της τάξης του 50% στην αναμενόμενη παραγωγή. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ντοματοπαραγωγοί από τις βροχοπτώσεις, για δεύτερη συνεχή χρονιά, τέθηκε επί τάπητος στην παράσταση του Συνεταιρισμού ΘΕΣΤΟ στο Περιφερειακό Υποκατάστημα του ΕΛΓΑ στη Θεσσαλία (εφημερίδα “Ελευθερία”, 03.08.2018). Σύμφωνα, όμως, με την ενημέρωση που υπήρξε, παρ’ ότι σημειώθηκαν ζημιές και μείωση της παραγωγής, αυτές δεν καλύπτονται από το κανονιστικό πλαίσιο του Οργανισμού.
Η βιομηχανική ντομάτα συνιστά εδώ και χρόνια μια δυναμική άλλα και πολυέξοδη καλλιέργεια, με καλά οικονομικά αποτελέσματα για την περιοχή. Ως προϊόν, που επεξεργάζεται από τη βιομηχανία, απαιτεί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και σημαντική οργάνωση σε επίπεδο παραγωγών, γεγονός που αποδεικνύεται από την πολυεπίπεδη πρόοδο που έχει επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια με τη δραστηριότητα του Συνεταιρισμού ΘΕΣΤΟ.
Αυτή τη στιγμή, το κυριότερο ζήτημα που δημιούργησε η “κακή” χρονιά είναι ότι εγείρονται αμφιβολίες στους αγρότες για την ανταποδοτικότητα των εισφορών τους. Συχνά ακούγεται στα αγροτικά στέκια ότι η “ασφαλιστική ομπρέλα” που προσφέρει ο ΕΛΓΑ στους αγρότες είναι ανεπαρκής σε σχέση με τις εισφορές που πληρώνουν και σχολιάζεται έντονα η μη επικαιροποίηση του υπάρχοντος Κανονισμού, ώστε να καλύπτει ασφαλιστικά τις ζημιές που πράγματι υφίσταται η παραγωγή τους από καιρικά φαινόμενα. Σημειωτέον δε ότι πολλοί αγρότες πιστεύουν ότι αν ο ΕΛΓΑ δεν αναβαθμίσει τον απαρχαιωμένο του Κανονισμό, και δεν σκύψει με ενδιαφέρον στα πραγματικά προβλήματα της αγροτικής παραγωγής, δεν έχουν λόγο να συνεχίζουν να ασχολούνται με υψηλού ρίσκου καλλιέργειες όπως η βιομηχανική ντομάτα, με ότι αρνητικά αποτελέσματα θα έχει αυτό για την τοπική και την εθνική οικονομία».
Κατόπιν τούτων, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:

1. Προτίθεστε να εξαντλήσετε κάθε δυνατότητα ώστε να μπορέσουν να αποζημιωθούν οι ζημιωθέντες αγρότες και αν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβείτε;
2. Θα εξετάσετε την περίπτωση να υπάρξουν αποζημιώσεις για τους ντοματοπαραγωγούς μέσω των ενισχύσεων de minimis;
3. Έχετε προχωρήσει στις ανάλογες μελέτες που θα επιτρέψουν την αναμόρφωση προς το δικαιότερο του Κανονισμού του ΕΛΓΑ;
4. Πρόσφατα, η ξηρασία που πλήττει την Ευρώπη οδήγησε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να λάβει επιπλέον μέτρα για την στήριξη του απωλεσθέντος εισοδήματος των Ευρωπαίων αγροτών και ο αρμόδιος επίτροπος δήλωσε πως «είμαι σε επαφή με διάφορους υπουργούς από τις χώρες που πλήττονται, προκειμένου να συζητήσουμε την κατάσταση και να λάβουμε επικαιροποιημένες εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις». Έχετε αναλάβει πρωτοβουλία για την στήριξη των Ελλήνων παραγωγών που φέτος μετρούν πληγές από τα εξίσου ζημιογόνα φαινόμενα των παρατεταμένων βροχοπτώσεων;

Μ.Χαρακόπουλος: "Τα μοναστήρια κομμάτι της εθνικής μας ταυτότητας!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑ

Αθήνα, 7 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΟΝΗ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑΣ:

Τα μοναστήρια κομμάτι της εθνικής μας ταυτότητας!

• Η αναβίωση Μονών συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη!

«Ομολογώ ότι πρώτη φορά επισκέπτομαι την ιστορική Μονή Παλαιοκαρυάς με αφορμή την εορτή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Και τώρα κατανοώ γιατί οι Κρανιώτες καμαρώνουν γι’ αυτήν! Υψωμένη σε ένα μοναδικό καταπράσινο τοπίο εντυπωσιάζει όχι μόνο πιστούς και φιλίστορες, αλλά και κάθε φυσιολάτρη, που αναζητά μια απόδραση από τη βουή της πόλης». Τα παραπάνω τόνισε ο εισηγητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τον πανηγυρικό εσπερινό που τέλεσε ο μητροπολίτης Ελασσώνος κ. Χαρίτων στην Ι. Μονή Μεταμόρφωσης του Σωτήρος της Κρανιάς.
Το μοναστήρι κατέκλυσαν εκατοντάδες προσκυνητές και επισκέπτες που παρακολούθησαν, μαζί με τους εκπροσώπους των αρχών, την ευλογία των σταφυλιών, η οποία κατά την παράδοση της εκκλησίας τελείται αυτή την ημέρα.
Στη δήλωσή του ο Μάξιμος Χαρακόπουλος αναφέρθηκε, επίσης, στην αξία του θρησκευτικού τουρισμού. Όπως χαρακτηριστικά είπε «μια από τις μορφές του τουρισμού, που στα χρόνια της κρίσης αναδεικνύεται σε ισχυρό χαρτί της χειμαζόμενης οικονομίας μας, είναι και ο θρησκευτικός τουρισμός. Η αναβίωση ιστορικών μοναστηριών, η εγκατάσταση μοναστικών αδελφοτήτων σ’ αυτές, εκτός της βασικής αποστολής τους, να λειτουργούν δηλαδή ως φάροι Ορθοδοξίας και ελληνισμού, συμβάλλει και στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Στην επαρχία Ελασσόνας, ήδη, από την εποχή του αείμνηστου μητροπολίτη Βασιλείου, αναβιώνει ο μοναχισμός. Η Μονή της Παναγίας της Ολυμπιώτισσας, της Αγίας Τριάδας στον Σπαρμό, της Ανάληψης του Σωτήρος στη Συκέα, της Αγίας Τριάδας στο Λιβάδι, η Μονή Κανάλλων στην Καρυά και το Βαλέτσικο στην Τσαριτσάνη λειτουργούν με μοναστικές αδελφότητες και προσφέρουν φιλοξενία σε προσκυνητές και επισκέπτες από όλη την Ελλάδα. Στόχος της μητρόπολης, όπως εξήγησε ο δεσπότης μας στο κήρυγμά του, είναι η ανέγερση κελιών και των απαραίτητων υποδομών, ώστε να καταστεί εφικτή η εγκατάσταση μοναστικής αδελφότητας και εντέλει η αναβίωση της ιστορικής Μονής. Προς τούτο καταβάλλει προσπάθεια, την οποία ο καθένας με τις δυνάμεις του καλούμαστε να συνδράμουμε. Γιατί τα μοναστήρια και οι εκκλησίες μας είναι κομμάτι της εθνικής μας ταυτότητας».

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑ 1

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑ 2

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑ 3

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΑΡΥΑ 4

Subscribe to this RSS feed