Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ και στους δημοσιογράφους Ναντίν Χαρδαλιά και Νίκο Υποφάντη

Μάξιμος Πρωινό ΣΚΑΙ 1

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ
και στους δημοσιογράφους Ναντίν Χαρδαλιά και Νίκο Υποφάντη

Να καλωσορίσουμε τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο, από τη Νέα Δημοκρατία, βουλευτή της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αναπληρωτή τομεάρχη Εσωτερικών του κόμματος. Έχουμε πολλά ζητήματα, ανοιχτά, θα ξεκινήσουμε, όπως καταλαβαίνετε με τις εξελίξεις και τις κυβερνητικές εξαγγελίες για το θέμα της πυρκαγιάς στην Αν. Αττική. Θα ήθελα να σας ξεκινήσω αντίστροφα και όχι με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, αλλά με το πρώτο θέμα της «Καθημερινής», ότι φαίνεται να υπάρχουν σκιές στις έρευνες και κυρίως να καταγράφονται άλλες ώρες από αυτές που πραγματικά πήγαν αξιωματικοί στο μέτωπο της πυρκαγιάς. Υπάρχουν και κάποιες καταγγελίες για πιθανή προσπάθεια παραποίησης στοιχείων, βρίσκεται σε εξέλιξη και η έρευνα. Πως σας ακούγονται όλα αυτά, δεδομένου ότι ζητάτε όλοι την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης για την απόδοση ευθυνών.

Κοιτάξτε, το είδα και εγώ το πρωτοσέλιδο της «Καθημερινής» και πραγματικά εγείρονται σοβαρά ερωτηματικά. Νομίζω ότι η υπόθεση αυτή θα διαλευκανθεί από τη στιγμή που η δικαιοσύνη έχει επιληφθεί όλης αυτής της τραγωδίας. Και γι’ αυτό, αν θέλετε, εμείς ήμασταν πάρα πολύ επιφυλακτικοί σε εξεταστικές επιτροπές, γιατί νομίζω θα εκφυλίζονταν σε μια διαδικασία στείρας κομματικής αντιπαράθεσης. Νομίζω ο Κυριάκος Μητσοτάκης από την πρώτη στιγμή χειρίστηκε το όλο θέμα με περισσή υπευθυνότητα. Η ΝΔ έδειξε απόλυτο σεβασμό στο πένθος, στον πόνο των οικογενειών και στη μνήμη των θυμάτων.

Δεν έχει ξεπεραστεί…

Αναμφίβολα δεν θα ξεπεραστεί. Ακόμη δεν έχουμε πλήρη ταυτοποίηση όλων των νεκρών, των θυμάτων. Έχουμε ακόμη αγνοουμένους. Από κει και πέρα, νομίζω η διαχείριση όλης αυτής της υπόθεσης από την κυβέρνηση είναι τραγική. Αποδείχτηκε κατώτερη των περιστάσεων η κυβέρνηση. Ενδιαφέρεται μόνο για την επικοινωνιακή διαχείριση αυτής της τραγωδίας και φάνηκε από το πρώτο βράδυ της πυρκαγιάς με εκείνο το «θέατρο της Δευτέρας», με τον πρωθυπουργό στο συντονιστικό με τις κάμερες...

Γνώριζε ή όχι ο πρωθυπουργός για τους νεκρούς;

Αν δεν γνώριζε ο πρωθυπουργός, έπρεπε την επομένη να καρατομήσει όλους όσους γνώριζαν. Διότι η σύσκεψη έγινε αργά το βράδυ, οι νεκροί ήταν αρκετές ώρες νωρίτερα διαπιστωμένοι. Πλέον, τα γεγονότα έρχονται στην επιφάνεια και τα πληροφορούμαστε καθημερινά. Και συνέβαλε καθοριστικά θα έλεγα το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ και η κάλυψη που έδωσε στα γεγονότα όλες αυτές τις μέρες. Ακολούθησε η παράσταση στο υπουργικό συμβούλιο με τον πρωθυπουργό που είπε ότι αναλαμβάνει μεν τις πολιτικές ευθύνες, αλλά αυτό δεν συνεπάγονταν στην πράξη τίποτα. Δεν είχαμε αποπομπές, καρατομήσεις, παραιτήσεις.

Η πολιτική ευθύνη είναι και η έμπρακτη στήριξη ουσιαστικά στους πληγέντες. Αυτή είναι η ρητορική.

Κυρία Χαρδαλιά, αυτό είναι η επόμενη μέρα. Το πως φτάσαμε στην τραγωδία, όμως, δεν θα πρέπει να το δούμε; Τι λάθη, τι παραλείψεις, τι εγκληματικές ενέργειες έγιναν ή δεν έγιναν και οδηγηθήκαμε σε αυτό που ζούμε; Άρα, λοιπόν, θα έπρεπε να δούμε την προηγούμενη μέρα για να πάμε στην επόμενη. Ακολούθησε η συνέντευξη που στήθηκε με όλους τους πρωταγωνιστές που αλληλοσυγχαίρονταν οι αρχηγοί και οι υπουργοί. Και μετά 11 μέρες είχαμε την καρατόμηση του κ. Τόσκα. Εγώ λέω αν οι αρχηγοί ευθύνονται για επιχειρησιακά λάθη, αυτοί που συντόνισαν όλη αυτή την επικοινωνιακή φιέστα, τη συνέντευξη εκείνη, ο σκηνοθέτης, ο κ. Τζανακόπουλος, ο σεναριογράφος, ο πρωθυπουργός, δεν θα έπρεπε και αυτοί να παραιτηθούν, να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους;

Δεν θα επαναλάβω τον χαρακτηρισμό, αλλά νομίζω ότι είναι αν μη τι άλλο τουλάχιστον απρέπεια με το θεσμό του βουλευτή να χρησιμοποιεί κάποιος τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς και μάλιστα δημοσίως για έναν αρχηγό κόμματος, για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης (σχετικά με το σχόλιο της κας Αυλωνίτου). Κύριε Χαρακόπουλε θα ήθελα ένα σχόλιο.

Νομίζω ότι η αισθητική του πολιτικού λόγου που χρησιμοποιούν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, που διολισθαίνουν καθημερινά σε απαράδεκτες, σε χυδαίες εκφράσεις πεζοδρομίου, δείχνει ότι έχουν χάσει κυριολεκτικά την ψυχραιμία τους. Επιχειρούσανε να στήσουν μια επικοινωνιακή φιέστα στις 21 του μηνός ότι η χώρα πια βγαίνει από την κρίση, βγαίνει από τα μνημόνια, ότι αυτοί είναι οι σωτήρες του τόπου. Παρ’ ότι έχουν υπονομεύσει και έχουν δεσμεύσει τη χώρα για πολλά χρόνια ακόμη με ένα οιωνεί. τέταρτο μνημόνιο. Και τους προέκυψε η εθνική αυτή τραγωδία και τους χάλασε τη… σούπα. Το ομολογούν κυνικά, ο κ. Πολάκης, ο κ. Κουβέλης χτες με όσα δήλωσε στην κρατική τηλεόραση. Νομίζω ότι ο εκνευρισμός τους είναι πια εμφανής, δεν τους σώζει τίποτα.

Τέτοιες εκφράσεις. Είναι επίπεδο βουλής αυτό;

Νομίζω ότι το προεδρείο της βουλής θα πρέπει να την ανακαλέσει στην τάξη, να κληθεί η συγκεκριμένη βουλευτής στην αρμόδια επιτροπή της βουλής και τουλάχιστον να ζητήσει συγνώμη, αν δεν το έχει κάνει ήδη. Ας ακούσουμε έστω τη συγνώμη, γιατί δεν την ακούσαμε ακόμη και για τα θύματα αυτής της τραγικής φωτιάς, τα δεκάδες θύματα. Ένα συγγνώμη έστω και από την κα Αυλωνίτου, κάτι θα σηματοδοτούσε. Μακάρι να το πει.

Θα ήθελα και ένα σχόλιο σας για το τι θα περιλαμβάνει, τι αλλαγές θα περιλαμβάνει αυτό το περίφημο νέο σχέδιο Πολιτικής Προστασίας, το οποίο αναμένεται να ανακοινώσει σήμερα το μεσημέρι ο πρωθυπουργός.

Κοιτάξτε, επειδή θέλω να είμαι υπεύθυνος σε αυτά που λέω, θα το ακούσουμε το σχέδιο και τότε θα το σχολιάσουμε. Αλλά εκείνο, όμως, που μπορώ να πω είναι το εξής, ότι μέχρι σήμερα οι κινήσεις του δείχνει ότι είναι καθαρά κινήσεις επικοινωνιακής διαχείρισης και δυστυχώς φαίνεται ότι από το πάθημα αυτό της φωτιάς, της καταστροφής αυτής, αλλά και από τη Μάνδρα νωρίτερα, με τις πλημμύρες, δεν άντλησαν στην κυβέρνηση τα οδυνηρά διδάγματα. Αυτό δείχνουν τουλάχιστον οι μέχρι τώρα αντιδράσεις. Η καρατόμηση για παράδειγμα, η μεταχρονολογημένη, του γενικού γραμματέα Πολιτικής Προστασίας του κ. Καππάκη, που ανήκε, όπως και ο κ. Τόσκας στην ομάδα “Πράττω”, που με την απραξία της έκαψε εν τέλει την κυβέρνηση, οδήγησε σε τι; Στην αντικατάστασή του με ένα άλλο κομματικό στέλεχος τον κ. Ταφύλλη, για τον οποίο διαβάζω ότι υπάρχουν γκρίζα ερωτηματικά για διαχείριση εξοπλιστικών προγραμμάτων. Αντί να διδαχθούμε λοιπόν από αυτή την περιπέτεια, να καλέσουμε την ακαδημαϊκή κοινότητα, εμπειρογνώμονες, να δούμε από το εξωτερικό παραδείγματα πως αντιμετωπίζουν εκεί τα ζητήματα Πολιτικής Προστασίας, εμείς ακολουθούμε και πάλι την πεπατημένη, σαν να μην έγινε τίποτα, σαν να μην θρηνήσαμε νεκρούς.
Και φοβούμαι ότι με αυτή τη λογική του πυροτεχνήματος σχεδιάζεται και ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης ενόψει της ΔΕΘ, στοχεύοντας να αλλάξει έτσι την περιρρέουσα πολιτική ατμόσφαιρα. Φοβούμαι, όμως, ότι ο πολιτικός χρόνος για αυτή την κυβέρνηση έχει ήδη λήξει, έχει ήδη ακουστεί το σφύριγμα της λήξης. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα προχώρησε στην υπουργοποίηση του κ. Κουβέλη, δείχνει ότι δεν έχει πάγκο. Αυτά που ακούω ότι θα πάρει από τα ρετάλια του ΠΑΣΟΚ, από τα πολιτικά αζήτητα, δείχνουν ότι έχει εκπνεύσει ο πολιτικός βίος αυτής της κυβέρνησης. Αν παίρνεις πολιτικά πρόσωπα από τα αζήτητα, από τα καλάθια, ρετάλια, ο ανασχηματισμός, θα είναι ανασχηματισμός κουρελού, δεν υπάρχει αμφιβολία.

Χθες ο υπουργός Εθνικής Άμυνας είπε ότι με αφορμή το σκοπιανό, εάν προχωρήσουν στα Σκόπια και πει το ναι, εγώ θα ρίξω την κυβέρνηση την επόμενη μέρα. Θα ήθελα ένα σχόλιό σας.

Κοιτάξτε, έχουμε δει τόσες κυβιστήσεις του κ. Καμμένου που δεν αποκλείεται να δούμε μια ακόμη. Καταλαβαίνω ότι έχει περιέλθει σε τέτοια τραγική αμηχανία με την εξαΰλωση των ποσοστών του κόμματός του, που καταφεύγει σε αυτές τις τοποθετήσεις. Μένει στην πράξη να το δούμε. Εγώ έχω την αίσθηση ότι αντιλαμβάνεται ότι μέχρι να γίνει το δημοψήφισμα, να επικυρωθεί από την κυβέρνηση των Σκοπίων για να έρθει στην ελληνική βουλή, πλησιάζει πια και ο χρόνος είτε τον Γενάρη να έχουμε προσφυγή με επίκληση ότι κλείνει πια 4 χρόνια αυτή η κυβέρνηση, είτε σέρνοντας τα πράγματα μέχρι να έρθει για επικύρωση στη βουλή, να πάμε τον Μάιο σε τετραπλές κάλπες. Εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Κύριε Χαρακόπουλε θα ήθελα ένα σχόλιο, υπήρξε και πρωτοσέλιδο σήμερα στο ζήτημα των αυθαιρέτων, που είναι και από τα βασικότερα αφηγήματα της κυβέρνησης. Τιτλοφορείται ως επιχείρηση μπουλντόζα, σήμερα υπάρχει και στην «Εφημερίδα των Συντακτών» δημοσίευμα που καρφώνει συγκεκριμένα στελέχη σας, της ΝΔ, τον κ. Οικονόμου, τον κ. Μπούρα και τον κ. Βλάχο, ότι είχαν παγώσει τη διαδικασία κατεδάφισης αυθαιρέτων. Ήθελα ένα σχόλιο γι’ αυτό.

Είναι εμφανές ότι η κυβέρνηση με την «επιχείρηση μπουλντόζα», όπως ειπώθηκε, επιχειρεί με τη σκόνη που θα σηκωθεί, με τον κουρνιαχτό που θα σηκωθεί να επισκιάσει τις τραγικές ευθύνες της για τη φονική πυρκαγιά. Από κει και πέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην πρώτη του δήλωση μίλησε για διαχρονικές ευθύνες της ελληνικής πολιτείας στο ζήτημα της αντιμετώπισης των αυθαιρέτων. Υπήρχε πάντοτε η λαϊκή πίεση και κάθε τόσο μια κυβέρνηση ερχότανε να τακτοποιήσει μια γενιά αυθαιρέτων και έτσι φτάσαμε εδώ. Όμως, είναι άμοιροι ευθυνών και μπορούν να έρχονται και να λιθοβολούν το παρελθόν, τα κόμματα που κυβέρνησαν, οι νυν κυβερνώντες;
Δεν σας λέω για τη στάση που κρατούσαν όταν ήταν αντιπολίτευση, τι λέγανε, διαφωνούσανε τότε με την τακτοποίηση, τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων; Ας δούμε τι κάνανε σήμερα. Επικαλεστήκατε την «Εφημερίδα των Συντακτών». Η «Εφημερίδα των Συντακτών» ήταν που είχε στο παρελθόν επί κυβερνήσεων Τσίπρα πρωτοσέλιδο τίτλο “Το αφεντικό τρελάθηκε” για τον κ. Σπίρτζη που καλούσε σε τακτοποίηση με πολύ πιο ευνοϊκότερους όρους, σε νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων, όχι μόνο της Αττικής, αλλά όλης της χώρας. Λοιπόν, είναι πολύ νωπά όλα αυτά και νομίζω ας μην κρύβονται πίσω από τέτοιες επιχειρήσεις, αν θέλετε, μετακίνησης των ευθυνών στο παρελθόν. Είναι 4 χρόνια κυβέρνηση, 1692 αμετάκλητες τελεσίδικες αποφάσεις κατεδαφίσεων υπάρχουν, τις οποίες 4 χρόνια τώρα δεν τις υλοποιούν. Ποιος τους εμποδίζει; Οι υπουργοί τους που παίρνουν αποφάσεις αναστολής κατεδαφίσεων. Οφείλει, λοιπόν, ο πρωθυπουργός σήμερα το μεσημέρι αφού θα βρεθεί στην Πολιτική Προστασία να δώσει μια απάντηση και για αυτά, να επωμιστεί το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί και να μην εμφανίζεται ως ο ανεύθυνος άρχων λόγω της μικράς του ηλικίας. Μπορεί ηλικιακά να είναι νέος, αλλά φαίνεται ότι είναι και πολιτικά μικρός με τον τρόπο που αντιμετωπίζει, με τέτοια μικροψυχία αυτή τη μεγάλη εθνική τραγωδία.

Ένα σχόλιο για όσα ανέφερε χτες ο κ. Κουβέλης, έγινε πολύ συζήτηση γύρω από την αναφορά του στο ότι είναι μαυρισμένη η ψυχή των ανθρώπων, αλλά βγαίνουμε και από τα μνημόνια. Θεωρήθηκε συμψηφισμός από πολλούς αν και ο ίδιος δήλωσε ότι δεν ήταν η πρόθεσή του.

Οι δηλώσεις Κουβέλη, αν δεν είναι ατυχείς και προφανώς δεν είναι, γιατί δεν άκουσα καμία διόρθωση από χτες που ειπώθηκαν, είναι πραγματικά ύβρις στη μνήμη των δεκάδων θυμάτων, αλλά και των οικογενειών που βίωσαν αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Με λυπεί ιδιαίτερα η διαπίστωση αυτή, διότι δεν είναι για τον κ. Πολάκη που μας έχει συνηθίσει, αλλά για έναν έμπειρο πολιτικό, που θα περίμενα να είναι πολύ πιο προσεχτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του για τέτοια θέματα.

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση (από το 0:39:05 - 1:08:30):
http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=310016

Μ.Χαρακόπουλος για ΣΥΡΙΖΑ: "Χάνουν τη ψυχραιμία τους γιατί η τραγωδία τους χάλασε τη «σούπα»!"

Μάξιμος Πρωινό ΣΚΑΙ 1

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΥΒΡΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΥΡΙΖΑ:

Χάνουν τη ψυχραιμία τους γιατί η τραγωδία τους χάλασε τη φιέστα!

«Η αισθητική του πολιτικού λόγου που χρησιμοποιούν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, που διολισθαίνουν καθημερινά σε απαράδεκτες, σε χυδαίες εκφράσεις πεζοδρομίου, δείχνει ότι έχουν χάσει κυριολεκτικά την ψυχραιμία τους. Επιχειρούσαν να στήσουν μια επικοινωνιακή φιέστα στις 21 του μηνός ότι η χώρα πια βγαίνει από την κρίση, βγαίνει από τα μνημόνια, ότι αυτοί είναι οι σωτήρες του τόπου. Παρ’ ότι έχουν υπονομεύσει και έχουν δεσμεύσει τη χώρα για πολλά χρόνια ακόμη με ένα οιωνεί. τέταρτο μνημόνιο. Και τους προέκυψε η εθνική αυτή τραγωδία και τους χάλασε τη… σούπα». Τα παραπάνω υπογράμμισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την αήθη επίθεση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ελένης Αυλωνίτου εναντίον του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο Θεσσαλός πολιτικός, (μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και στους δημοσιογράφους κα Ναντίν Χαρδαλιά και κ. Νίκο Υποφάντη), πρόσθεσε ότι «το προεδρείο της βουλής θα πρέπει να την ανακαλέσει στην τάξη, να κληθεί η συγκεκριμένη βουλευτής στην αρμόδια επιτροπή της βουλής και τουλάχιστον να ζητήσει συγνώμη, αν δεν το έχει κάνει ήδη. Ας ακούσουμε έστω τη συγνώμη, γιατί δεν την ακούσαμε ακόμη και για τα θύματα αυτής της τραγικής φωτιάς».

Ηλικιακά νέος αλλά και πολιτικά μικρός…
Ο κ. Χαρακόπουλος αναφερόμενος στις ευθύνες για τις εξαγγελίες της κυβέρνησης μετά την φονική πυρκαγιά στην ανατολική Αττική καυτηρίασε την «επικοινωνιακή διαχείριση» με την «επιχείρηση μπουλντόζα» που στοχεύει «με τη σκόνη που θα σηκωθεί να επισκιάσει τις τραγικές ευθύνες της». Ειδικά για τον κ. Τσίπρα ανέφερε ότι οφείλει «να επωμιστεί το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί και να μην εμφανίζεται ως ο ανεύθυνος άρχων λόγω της μικράς του ηλικίας. Μπορεί ηλικιακά να είναι νέος, αλλά φαίνεται ότι είναι και πολιτικά μικρός με τον τρόπο που αντιμετωπίζει, με τέτοια μικροψυχία αυτή τη μεγάλη εθνική τραγωδία».

Μάξιμος Πρωινό ΣΚΑΙ 2

Ανασχηματισμός κουρελού με ρετάλια του ΠΑΣΟΚ…
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημείωσε ακόμη ότι «με αυτή τη λογική του πυροτεχνήματος σχεδιάζεται και ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης ενόψει της ΔΕΘ, στοχεύοντας να αλλάξει την περιρρέουσα πολιτική ατμόσφαιρα. Φοβούμαι, όμως, ότι ο πολιτικός χρόνος για αυτή την κυβέρνηση έχει ήδη λήξει, έχει ήδη ακουστεί το σφύριγμα της λήξης. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα προχώρησε στην υπουργοποίηση του κ. Κουβέλη, δείχνει ότι δεν έχει πάγκο. Αυτά που ακούω ότι θα πάρει από τα ρετάλια του ΠΑΣΟΚ, από τα πολιτικά αζήτητα, δείχνουν ότι έχει εκπνεύσει ο πολιτικός βίος αυτής της κυβέρνησης. Αν παίρνεις πολιτικά πρόσωπα από τα αζήτητα, από τα καλάθια, ρετάλια, ο ανασχηματισμός, θα είναι ανασχηματισμός κουρελού».

Μάξιμος Πρωινό ΣΚΑΙ 3

Ύβρις Κουβέλη
Τέλος, κληθείς να σχολιάσει τη δήλωση Κουβέλη ότι «είναι μαυρισμένη η ψυχή των ανθρώπων, αλλά βγαίνουμε και από τα μνημόνια», που θεωρήθηκε συμψηφισμός είπε ότι «οι δηλώσεις Κουβέλη, αν δεν είναι ατυχείς και προφανώς δεν είναι, γιατί δεν άκουσα καμία διόρθωση από χτες που ειπώθηκαν, είναι πραγματικά ύβρις στη μνήμη των δεκάδων θυμάτων, αλλά και των οικογενειών που βίωσαν αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Με λυπεί ιδιαίτερα η διαπίστωση αυτή, διότι δεν είναι για τον κ. Πολάκη που μας έχει συνηθίσει, αλλά για έναν έμπειρο πολιτικό, που θα περίμενα να είναι πολύ πιο προσεχτικός στις δημόσιες τοποθετήσεις του για τέτοια θέματα».

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση (από το 0:39:05 - 1:08:30):
http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=310016

Μ.Χαρακόπουλος προς υπ. Παιδείας: "Ετεροβαρής η συγχώνευση Πανεπιστημίου με ΤΕΙ Θεσσαλίας!"

Μάξιμος 2

Αθήνα, 8 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Ετεροβαρής η συγχώνευση Πανεπιστημίου με ΤΕΙ Θεσσαλίας!

• Ας ελπίσουμε ότι ο υπουργός θα κάνει την έκπληξη...

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την έλευση στην Λάρισα του υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου και τις συναντήσεις του ενόψει της προωθούμενης συγχώνευσης του ΤΕΙ Θεσσαλίας με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Από την εποχή της άκρατης διόγκωσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με τη δημιουργία νέων τμημάτων, έχουμε περάσει, εκόντες άκοντες, σ’ αυτήν των συγχωνεύσεων. Το δυστύχημα, όμως, είναι ότι και στην πρώτη και στη δεύτερη περίοδο, ο εθνικός σχεδιασμός έχει πάει, κυριολεκτικά, περίπατο. Γιατί και σήμερα, “ο παθός δεν έγινε μαθός”, καθώς παραγνωρίζεται το αναμφισβήτητο γεγονός ότι η δομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας εδράζεται στην αποτυχημένη σύνδεση του εκπαιδευτικού συστήματος με την οικονομία και την κοινωνία.
Στην επιχειρούμενη ετεροβαρή συγχώνευση μεταξύ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ΤΕΙ Θεσσαλίας επαναλαμβάνονται παρόμοια λάθη με αυτά του παρελθόντος, αν και σε αντίστροφη κατεύθυνση. Πρόκειται για μια συγχώνευση, που απαξιώνει τις κατευθυντήριες γραμμές της ΑΔΙΠ, βάζει ακαδημαϊκές αρχές και κριτήρια σε δεύτερη μοίρα και εντέλει καταφέρνει να φέρει σε σύγκρουση την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και τις τοπικές κοινωνίες, καθώς αδιαφορεί για την ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη.
Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα οφείλουν να υπηρετήσουν, πρωτίστως, τον σκοπό της ύπαρξής τους, την παροχή υψηλού επιπέδου μόρφωσης στους φοιτητές τους. Χρειαζόμαστε ιδρύματα που θα στέκονται επάξια σε διεθνές επίπεδο. Όπως, επίσης, έχουμε ανάγκη από τεχνολογική εκπαίδευση αξιώσεων, που διασφαλίζει το επαγγελματικό μέλλον των σπουδαστών της. Η παρούσα συγκυρία θα μπορούσε να αποτελέσει το έναυσμα θεμελιωδών αλλαγών, ώριμων από καιρό, στο εκπαιδευτικό σύστημα, με σκοπό την υπέρβαση των χρόνιων παθογενειών που το ταλανίζουν. Ιδιαίτερα για τη Λάρισα, την “πρωτεύουσα” του αγροτικού κόσμου, η αναβάθμιση των σπουδών με επίκεντρο την αγροτική παραγωγή, θα είχε πολλαπλές θετικές συνέπειες ευρύτερων διαστάσεων. Το τελευταίο που χρειάζεται τούτη την ώρα είναι κινήσεις εντυπωσιασμού και επικοινωνιακές φιέστες με στόχο, απλά, να κατευνάσουν τις αντιδράσεις στην προωθούμενη συγχώνευση του ΤΕΙ με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Εύχομαι η έλευση του κ. Γαβρόγλου στη Λάρισα να μην καταλήξει σε ένα ακόμη κυβερνητικό επικοινωνιακό πυροτέχνημα, ούτε να παρακολουθήσουμε έναν μονόλογο ειλημμένων αποφάσεων. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα γίνει η… έκπληξη και από πλευράς του υπουργείου Παιδείας θα εισακουστούν τα σοβαρά επιχειρήματα τόσο των Πρυτανικών αρχών του ΤΕΙ, όσο και των αρχών της πόλης. Σε διαφορετική περίπτωση, η κυβέρνηση, για μια ακόμη φορά θα αποδειχθεί κατώτερη των περιστάσεων».

 

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στον «Αθήνα 9.84» και του δημοσιογράφους Απόστολο Χονδρογιάννη και Γιώργο Κατσίγιαννη

984 fm

Μάξιμος

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στον «Αθήνα 9.84» και του δημοσιογράφους Απόστολο Χονδρογιάννη και Γιώργο Κατσίγιαννη

Αθήνα, 8 Αυγούστου 2018

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να καλωσορίσουμε τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο, είναι ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της ΝΔ, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη και βουλευτής Λαρίσης. Κύριε Χαρακόπουλε, καλημέρα.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Καλημέρα. Καλημέρα και στους ακροατές μας. Φαντάζομαι είναι πολλοί, γιατί το φετινό καλοκαίρι πολλοί λίγοι Αθηναίοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν διακοπές, παρ’ ότι είμαστε στον Αύγουστο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν είναι μόνο οι Αθηναίοι, όλος ο κόσμος τραβάει το ίδιο ζόρι.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Στην Αθήνα μας ακούνε…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όχι, μας ακούνε και αλλού. Πως ακούσατε χτες τις εξαγγελίες, τα μέτρα;

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε πια με έναν θλιβερό πρωθυπουργό. Η ΝΔ, όπως ξέρετε, από την πρώτη στιγμή, σεβάστηκε απόλυτα το εθνικό πένθος, τον πόνο των οικογενειών, τη μνήμη των θυμάτων -αγγίζουν πια τους 100 οι νεκροί και οι αγνοούμενοι- κράτησε χαμηλούς τόνους, πολιτεύτηκε με σύνεση και υπευθυνότητα, κυρίως καταθέτοντας προτάσεις. Και από την άλλη μεριά, έχουμε μια κυβέρνηση κατώτερη των περιστάσεων, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή διαχείριση αυτής της ανείπωτης τραγωδίας.
Από την πρώτη στιγμή, από το βράδυ της πυρκαγιάς, θυμίζω στους ακροατές μας, την παράσταση που δόθηκε στο Συντονιστικό, όπου υποτίθεται γινόταν συντονισμός της κατάσβεσης με τον πρωθυπουργό, τους αρμόδιους υπουργούς, τους αρχηγούς, τον γραμματέα της Πολιτικής Προστασίας, παρουσία καμερών -δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.
Στη συνέχεια είχαμε την παράσταση στο υπουργικό συμβούλιο, όπου ο πρωθυπουργός υποτίθεται ότι ανέλαβε την πολιτική ευθύνη, χωρίς να υπάρχει καμιά παραίτηση, καμια αποπομπή.
Ακολούθησε η συνέντευξη των αρμοδίων υπουργών, με τον υπουργό τον κ. Τζανακόπουλο και τους αρχηγούς των σωμάτων, της Πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού...

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτοί οι μισοί φύγαν από τον χάρτη πλέον…

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: …που αλληλοσυγχαίρονταν, που όλα έγινα καλώς. Και 11 μέρες μετά είχαμε την καρατόμηση-αποπομπή του κ. Τόσκα και στη συνέχεια τις καρατομήσεις των αρχηγών του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Γραμματέα της Πολιτικής Προστασίας.
Αν όλα έγιναν καλώς, γιατί καρατομήθηκαν αυτοί; Και αν καρατομήθηκαν οι πρωταγωνιστές, ο σκηνοθέτης εκείνης της συνέντευξης, ο κ. Τζανακόπουλος, γιατί παραμένει στη θέση του; Ο σεναριογράφος, που είναι ο κεντρικός καθοδηγητής όλων αυτών, ο πρωθυπουργός, γιατί παραμένει στη θέση του;
Και χτες είχαμε μια ακόμη πράξη…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Χτες πάντως ανακοινώθηκαν συγκεκριμένα μέτρα για ένα πρόβλημα συγκεκριμένο, διαχρονικό και μάλιστα ασκήθηκε κριτική και από τον πρωθυπουργό και στην παράταξη που εκπροσωπείτε με το σκεπτικό ότι και εκείνη κυβέρνησε τα προηγούμενα χρόνια, και δεν κάνατε αυτοκριτική για τα 40 χρόνια που κυβερνούσατε.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Αν θα δείτε την πρώτη δήλωση του προέδρου της ΝΔ, του Κυριάκου Μητσοτάκη, μίλησε για διαχρονικές ευθύνες του κράτους, που αδυνατεί να προστατέψει τους πολίτες του από τέτοιες θεομηνίες, όπως είναι οι πλημμύρες και πυρκαγιές.
Το ζητούμενο δεν είναι να καταφύγουμε σε δικαιολογίες για παραλείψεις, λάθη του παρελθόντος που είναι υπαρκτά.
Αντικειμενικές δυσκολίες υπήρχαν. Αυθαίρετα έχουμε δεκαετίες. Το ζητούμενο είναι γιατί μια πυρκαγιά, συνήθης στην ανατολική Αττική -η Πεντέλη δίνει κάθε χρόνο πυρκαγιές και στο παρελθόν υπήρξαν πολλές- γιατί, λοιπόν, άλλοτε κατασβήνονταν γρήγορα οι φωτιές αυτές και δεν έφταναν να κάψουν ανθρώπους, να θρηνήσουμε δεκάδες θύματα. Τι διαφορετικό γινόταν στο παρελθόν και δεν έγινε τώρα;

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η κλιματική αλλαγή.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Η κλιματική αλλαγή δεν είναι σημερινό φαινόμενο, ούτε χθεσινό φαινόμενο. Και όταν μιλούν για ακραία φαινόμενα, ας μας προσδιορίσουν τι λένε ακραίο. Είχαμε θερμοκρασίες που δεν είχαμε στο παρελθόν; Λοιπόν, μην ανατρέχουμε σε αυτά.
Το ερώτημα είναι, όταν την προηγουμένη, η Γραμματεία της Πολιτικής Προστασίας έχει βγάλει κίνδυνο πυρκαγιάς 4 με όριο το 5, τι μέτρα έλαβε για να αντιμετωπίσει το πιθανότατο ενδεχόμενο της πυρκαγιάς;
Όσον αφορά τώρα το νέο έργο που ανεβάζουνε με την κατεδάφιση αυθαιρέτων, φοβούμαι ότι…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επιχείρηση μπουλντόζα.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: …φοβούμαι ότι αυτή η παράσταση της μπουλντόζας, όπως λέτε, έχει στόχο να σηκώσει σκόνη και κουρνιαχτό για να κρύψει τις ευθύνες τους. Αυθαίρετα υπήρχαν, κακώς στο παρελθόν δεν είχαν γκρεμιστεί. Συνολικώς, είναι διαχρονικές οι ευθύνες του κράτους, που καθε τόσο υπό την πίεση της κοινωνίας των πολιτών προχωρούσε σε τακτοποίηση και νέας γενιάς αυθαιρέτων.
Το ζήτημα είναι, αυτοί που σήμερα εμφανίζονται ως κήνσορες τι κάνανε; Σχεδόν 4 χρόνια πια κυβερνούν. Ο κ. Σπίρτζης, υπουργός αρμόδιος της κυβέρνησης του κ. Τσίπρα και του κ. Καμμένου, δεν ήταν αυτός που διαφήμιζε την νομιμοποιήση των αυθαιρέτων με διαδικασίες fast track; Σας παραπέμπω στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, φιλικό φύλλο νομίζω προς την κυβέρνηση και στον τιτλο που είχε βγει εκείνες τις μέρες “το αφεντικό τρελάθηκε” και νομιμοποιεί τα πάντα όλα με διαδικασίες fast track. 1692 τελεσίδικες αποφάσεις για κατεδαφίσεις, γιατί δεν υλοποιούνται 4 χρόνια;
Αντιθέτως, βλέπουν το φως της δημοσιότητας παρεμβάσεις και αποφάσεις υπουργών του ΠΑΣΟΚ για αναστολή των κατεδαφίσεων…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Του ΣΥΡΙΖΑ, του ΣΥΡΙΖΑ, έχετε μείνει στην εποχή του ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο είναι πάντως…

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Όταν βλέπουμε, όμως, βασικούς πρωταγωνιστές, Σπίρτζης, Κουρουπλής, Κατρούγκαλος και λοιποί, εντάξει...
Δυστυχώς, εμφανίζονται ως μια συνέχεια σε πολλά πράγματα και σε αμαρτίες που κληρονομήσαμε και εμείς από το παρελθόν.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ασκείτε κριτική στο τι έκανε και τι δεν έκανε τα προηγούμενα χρόνια η κυβέρνηση, αλλά ένα ερώτημα έχει να κάνει με το τι θα κάνει η ΝΔ τώρα. Αν θα επιδείξει αυτή την πολιτική βούληση, την οποία λέει ότι διαθέτει και προχωρήσει και υπάρξουν και κατεδαφίσεις. Η ΝΔ θα στηρίξει μια τέτοια πρωτοβουλία από δω και πέρα πλέον.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Νομίζω ότι όλοι θα πρέπει να αντλήσουμε τα οδυνηρά διδάγματα και από αυτή την τραγωδία και από την τραγωδία που ζήσαμε με τις πλημμύρες στη Μάνδρα, δυο φορές, όπου και εκεί συνελήφθη τελείως απροετοίμαστη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μα και τότε κύριε Χαρακόπουλε, πάλι με τον ίδιο τρόπο, η κυβέρνηση είχε βγει και μίλαγε για τα αυθαίρετα ότι θα τα γκρεμίσει και μάλιστα η λύση η συγκεκριμένη που ακούμε τις τελευταίες μέρες, που υπήρχε από την περίοδο τη δική σας με τα πρωτόκολλα κατεδάφισης, την ξανακούσαμε και λίγες μέρες μετά την καταστροφική πλημμύρα στη Μάνδρα της Αττικής.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Ωραία. Το θέμα είναι λοιπόν, όπως σας περιέγραψα, ότι δυστυχώς, η κυβέρνηση αυτή πολιτεύεται με μια τέτοια λογική, επικοινωνιακής διαχείρισης αυτής της τραγωδίας και δεν αντλεί οδυνηρά διδάγματα, προκειμένου να διορθωθούν κακώς κείμενα και να μην επαναληφθούν, γιατί το καλοκαίρι δεν έχει τελειώσει. Μην ζήσουμε και άλλη τέτοια τραγωδία. Και χαρακτηριστικό παράδειγμα θα σας έλεγα κύριε Κατσίγιαννη, είναι το γεγονός ότι έβγαλε ένα κομματικό στέλεχος, τον κ. Καππάκη, που ως γνωστόν ανήκε στην συνιστώσα “πράτω” που με την… απραξία της έκαψε την κυβέρνηση -και ο κ. Τόσκας άνηκε σε αυτή τη συνιστώσα, ο κ. Κοτζιάς, επίσης, που έχει ανοίξει το άλλο θέμα που ταλανίζει και στοιχίζει εκλογικά στον ΣΥΡΙΖΑ, το μακεδονικό.
Λοιπόν, έβγαλε τον κ. Καππάκη και έφερε ένα άλλο κομματικό στέλεχος τον κ. Ταφύλλη, ως Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας. Αντί να δει συνολικά μια αναμόρφωση της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, ακολουθεί την πεπατημένη του παρελθόντος.
Η ΝΔ πριν το συνέδριο της, το τακτικό, το προγραμματικό, είχε κάνει μια ειδική ημερίδα για το περιβάλλον και κατέθεσε και προτάσεις, αν θέλετε, για την αναμόρφωση της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, προκειμένου να υπάρχει μια ευελιξία.
Πέραν αυτών, μετά και από αυτή την τραγική περιπέτεια που ζούμε όλες αυτές τις μέρες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε από έναν ακαδημαϊκό δάσκαλο, τον καθηγητή, τον κ. Συνολάκη με την ομάδα του να επεξεργαστούν προτάσεις αναμόρφωσης συνολικά της Πολιτικής Προστασίας για να μην ξαναζήσουμε μια άλλη τέτοια τραγωδία, όπως αυτη στην Αν. Αττική.
Λοιπόν, ας δούμε με τεχνοκράτες, με εμπειρογνώμονες, με ακαδημαϊκούς που διαθέτει η χώρα, αν θέλετε ας δούμε και παραδείγματα από άλλες χώρες, δεν χρειάζεται κάθε φορά να ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα, πως θα αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα και όχι να καταφευγουμε στην πεπατημένη του παρελθόντος, όπως δυστυχώς κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, με κομματικά στελέχη σε τέτοιες θέσεις ευθύνης που στοιχίζουν ζωές.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κ. Τσίπρας, πάντως, χτες από το Λαύριο είπε -και θα ήθελα να μου το εξηγήσετε λίγο πως το εκλαμβάνετε εσείς- ότι αναλαμβάνει το μερίδιο, την ευθύνη που του αναλογεί.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, στην πράξη πως μεταφράζεται αυτή η ευθύνη που αναλογεί;

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εσείς πως περιμένετε να μεταφραστεί, τι θα έπρεπε να κάνει ο πρωθυπουργός κατά την άποψή σας.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Μα σας είπα. Το πρώτο είναι θα έπρεπε να αποδώσει άμεσα τις ευθύνες στους επιχειρησιακούς και πολιτικούς προϊστάμενους, οι οποίοι δεν είχαν προφανώς την ευθιξία, την τσίπα -είναι κάτι που λείπει από αυτή την κυβέρνηση. Εγώ αδυνατώ πραγματικά να σκεφτώ ποιος σοβαρός άνθρωπος που έχει μια στοιχειώδη αξιοπρέπεια με 100 νεκρούς, θα παρέμενε στη θέση του, χωρίς να υποβάλλει την παραίτησή του!
Γιατί εδώ ζήσαμε τραγικά λάθη, ασυγχώρητες παραλείψεις. Κατέθεσα ως αρμόδιος τομεάρχης μια ερώτηση προς τους συναρμόδιους υπουργούς Εσωτερικών, Νησιωτικής Πολιτικής και Εθνικής Άμυνας, με 12 συγκεκριμένα ερωτήματα για όλες αυτές τις παραλείψεις και τα εγκληματικά λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία. Από την παντελή απουσία συντονισμού μέχρι τη μη λειτουργία της γραμμής του 112, που θα έδινε τη δυνατότητα γρήγορης ενημέρωσης των κατοίκων που έμεναν στην περιοχή για να εκκενώσουν τα σπίτια τους, να απομακρυνθούν από την περιοχή.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και πότε θα σας απαντήσουν σε αυτή την ερώτηση, γιατί από ότι μαθαίνω κάτι ερωτήσεις που είχαν κατατεθεί θα πάνε για Σεπτέμβρη.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι, μακάρι να είναι και τον Σεπτέμβριο, γιατί δυστυχώς η εμπειρία που έχουμε από αυτή την κυβέρνηση είναι πολύ οδυνηρή. Δεν προσέρχονται στον Κοινοβουλευτικό Έλεγχο, απαξιούν να απαντήσουν, υποτιμούν τη βουλή. Εκκρεμεί -και τώρα παραιτήθηκε ο κ. Τόσκας και δεν θα μας απαντήσει ποτέ- επίκαιρη επερώτηση βουλευτών της ΝΔ την έξαρση της εγκληματικότητας. Δεν ήρθε ποτέ να απαντήσει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ας ελπίσουμε αυτά τα ερωτήματα, γιατί πλέον η συζήτηση για τις ευθύνες υπερβαίνει τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, θα τα απαντήσει η δικαιοσύνη.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Ε, βέβαια, έχει επιληφθεί πια η δικαιοσύνη και ορθώς έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη για να μάθουμε τι ακριβώς έγινε, δεν έγινε, ποιοι ευθύνονται και να αποδοθούν οι ευθύνες.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ολοκληρώνοντας και πάρα πολύ σύντομα κ. Χαρακόπουλε, αυτή τη συζήτηση περί ανασχηματισμού πως της ακούτε εσείς από τη ΝΔ.

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Κοιτάξτε να δείτε, είναι μια ανακύκλωση των ίδιων προσώπων. Νομίζω εύστοχα είπε η εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ “ο πρωθυπουργός παίζει με μουσικές καρέκλες”, όταν εκείνο που χρειάζεται είναι να φύγει μια ώρα αρχύτερα αυτή η κυβέρνηση και να έρθει ο ελληνικός λαός να αποφασίσει, να πάρει τις τύχες στα χέρια του για την επόμενη μέρα. Νομίζω ότι αν κάτι καλό μένει από αυτή την περιπέτεια των 4 χρόνων της διακυβέρνησης της πρώτης φοράς αριστερά, είναι ότι κανείς πια δεν μπορεί να πει ότι δεν ήξερε τι σημαίνει αριστερά. Όλοι πια ξέρουμε τι σημαίνει αριστερά!

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ευχαριστούμε κ. Χαρακόπουλε. Να είστε καλά.

Ακούστε τη συνέντευξη στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://youtu.be/FHQq9ivTXnw

Subscribe to this RSS feed