Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος στον ΡΣ ΘΕΜΑ: "Θα σαρώσουμε τους νόμους ΣΥΡΙΖΑ που εμποδίζουν το έργο της αστυνομίας!"

Μαξιμος βουλη

Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ “ΘΕΜΑ radio 104,6” ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ:

Θα σαρώσουμε τους νόμους ΣΥΡΙΖΑ που εμποδίζουν το έργο της αστυνομίας

· Η «Επιτροπή Παρασκευόπουλου» έδωσε νομιμοποίηση στο Γραφείο Ρουβίκωνα

«Υπάρχει ένα γενικευμένο αίσθημα ανασφάλειας στην ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια και έχει επιδεινωθεί αυτό στη διάρκεια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό δεν έγινε τυχαία, υπήρχαν συγκεκριμένες πολιτικές επιλογές, λόγω ιδεοληψιών που έχει ο βαθύς πυρήνας του σχηματισμού που κυβερνάει τη χώρα, του ΣΥΡΙΖΑ, απέναντι σε οτιδήποτε νοηματοδοτεί με τις αντιλήψεις του ως αστυνομικό κράτος». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στον ΘΕΜΑ radio 104,6 και στον δημοσιογράφο κ. Βασίλη Αδαμόπουλο.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισήμανε ότι αυτό που συμβαίνει στη Φιλοσοφική Σχολή με τον Ρουβίκωνα «δεν προκαλεί εντύπωση υπό την έννοια ότι ο κ. Παρασκευόπουλος και οι συν αυτόν “επιτροπή σοφών”, όπως αποκλήθηκε, στο πόρισμά της για την αντιμετώπιση των φαινομένων βίας και ανομίας στα πανεπιστήμια, είχε προχωρήσει και στην πρόταση να υπάρχει γραφείο καταληψιών μέσα στα πανεπιστήμια! Υπό αυτή την έννοια θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχουν δώσει και μια νομιμοποιητική βάση στη δημιουργία αυτού του γραφείου του Ρουβίκωνα, ο οποίος επιχειρεί να λειτουργεί ως λαϊκό δικαστήριο, ζητάει τώρα από φοιτητές να καταγγέλλουν φαινόμενα αυθαιρεσιών από καθηγητές του πανεπιστημίου».
Για την εγκληματικότητα πρόσθεσε ότι «ολόκληρες γειτονιές πια ζούνε υπό αυτό το κράτος του φόβου. Φτάσαμε με το νόμο Παρασκευόπουλου να ανακυκλώνεται η εγκληματικότητα. Πάνω από 10.000 κακοποιοί έχουν κάνει χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου και βγαίνουν έξω και έχουμε μια εγκληματικότητα που υποτροπιάζει πολλές φορές και εκθέτει και τη χώρα στο εξωτερικό, γιατί κάποιοι από αυτούς βγήκαν και έξω και εγκλημάτισαν. Όπως ο Αφγανός στη Γερμανία που δολοφόνησε τη φοιτήτρια. Έχουμε το νόμο Γαβρόγλου που επέκτεινε το άσυλο ανομίας και παραβατικότητας, διότι οι κουκουλοφόροι αυτοί που προχτές χτύπησαν την Ομόνοια, το πλέον πιθανόν είναι να ξαναμπήκαν στο Πολυτεχνείο που τους παρέχει άσυλο και δεν μπορεί να μπει η αστυνομία να τους πιάσει. Ή να πήγαν στο άβατο των Εξαρχείων, όπου και κει πέρα είναι πια αυτό το ιδιότυπο καρκίνωμα, το Εξαρχιστάν, όπου η αστυνομία δεν μπορεί να επέμβει και να εφαρμόσει παντού τον νόμο κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας».
Για τις προθέσεις της ΝΔ ως κυβέρνηση ο κ. Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «είναι πρώτα από όλα ζήτημα πολιτικής βούλησης. Πρώτον θα σαρώσουμε τους νόμους του ΣΥΡΙΖΑ που εμποδίζουν το έργο της αστυνομίας. Ο νόμος Παρασκευόπουλου θα καταργηθεί, το άσυλο ανομίας στα πανεπιστήμια θα καταργηθεί. Δεν θα έχουν τη δυνατότητα να κρύβονται όλα αυτά τα παραβατικά στοιχεία που εγκληματούν μέσα στα πανεπιστήμια». Και πρόσθεσε επίσης ότι «θα άρουμε τα νομοθετικά εμπόδια στο έργο της αστυνομίας και τα άλλα επίσης αντικειμενικά εμπόδια που ετέθησαν. Καταργήθηκε η ομάδα ΔΕΛΤΑ, ταχείας επέμβασης δικυκλιστών, που θα έφτανε αν υπήρχε προχτές στο συμβάν, μέσα σε ελάχιστο χρόνο ντε-τε, για να αντιμετωπίσει τους μπαχαλάκηδες και τους κουκουλοφόρους».
Κατέληξε λέγοντας ότι «θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η ασφάλεια δεν έχει ιδεολογικό πρόσημο, αφορά τον κάθε πολίτη. Όταν ο πολίτης βάζει κάγκελα στο σπίτι του, στις πόρτες, στα παράθυρα και κάνει φυλακή το σπίτι του για ποια ελευθερία και δημοκρατία μιλάμε. Όταν ο άλλος φοβάται να κυκλοφορήσει μετά το σούρουπο στο κέντρο της πρωτεύουσας μιας ευρωπαϊκής χώρας, για ποια ασφάλεια μιλάμε! Όταν γίνονται τέτοια ειδεχθή εγκλήματα και στο τελευταίο χωριό της χώρας, για ποια ασφάλεια μιλάμε! Θα πρέπει να αποφασίσουμε τελικά κράτος δικαίου χωρίς ισχυρή αστυνομία μπορεί να υπάρχει; Κατά τη γνώμη μας δεν μπορεί να υπάρχει».

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/QCHLIbXuaag

Μ. Χαρακόπουλος με Κ. Μητσοτάκη στο ΑΤ Ομονοίας: "4 χρόνια απόλυτης ασυδοσίας αποχαλίνωσαν τους μπαχαλάκηδες"

Μαξιμος Κυριακος ΑΤ Ομονοιας α

Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ Α.Τ. ΟΜΟΝΟΙΑΣ:

“4 χρόνια απόλυτης ασυδοσίας αποχαλίνωσαν τους μπαχαλάκηδες!”

Ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος συνόδευσε τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη στην επίσκεψή του στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας που δέχθηκε χθες επίθεση δεκάδων κουκουλοφόρων, από την οποία τραυματίστηκαν 4 αστυνομικοί.

Ο κ. Χαρακόπουλος μετά την επίσκεψη έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η διαρκής κυβερνητική ανοχή στη βία των πάσης φύσεως περιθωριακών στοιχείων τα έχει οδηγήσει σε απόλυτη αποχαλίνωση. Στόχος τους πλέον τα Αστυνομικά Τμήματα, τα οποία δεν διστάζουν να κτυπούν με μολότοφ και πέτρες επιδιώκοντας ακόμη και να εξοντώσουν αστυνομικούς. Χθες σειρά είχε το Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας, μετά από το Αστυνομικό Μέγαρο Πάτρας, πριν από λίγες ημέρες.
Οι τραμπούκοι, μετά από σχεδόν 4 χρόνια απόλυτης ασυδοσίας, αισθάνονται πως ό,τι κι αν κάνουν θα μείνουν ατιμώρητοι. Μπορεί, μάλιστα, να τυγχάνουν και ιδιαίτερης στοργής ως αναγνωρισμένες “συλλογικότητες”. Άλλωστε, όπως διαπιστώνουμε, τίποτε δεν έχει αλλάξει και με την νέα ηγεσία του κατ’ επίφασιν υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, παρά τα μεγάλα λόγια των κυριών Γεροβασίλη και Παπακώστα.
Στη χώρα πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα το αίσθημα της ασφάλειας στους πολίτες και φυσικά το αίσθημα ασφάλειας των ίδιων των αστυνομικών και επιτέλους να πάψουν να υφίστανται νησίδες ανομίας.
Δυστυχώς, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, αγκυλωμένη στις ιδεοληψίες της –από τα πρώτα μέτρα της ήταν η κατάργηση της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατ’ απαίτηση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ- δεν είναι σε θέση να αναλάβει τις ευθύνες της έναντι της κοινωνίας και των πολιτών.
Ευχόμαστε περαστικά στους αστυνομικούς που τραυματίστηκαν, και ελπίζουμε να είναι οι τελευταίοι που βρέθηκαν σ’ αυτήν την θέση».

Μάξιμος Κυριάκος ΑΤ Ομόνοιας β

Μάξιμος Κυριάκος ΑΤ Ομόνοιας γ

Μάξιμος Κυριάκος ΑΤ Ομόνοιας δ

Μάξιμος Κυριάκος ΑΤ Ομόνοιας ε

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στη «Βουλή Τηλεόραση» και στην εκπομπή «Πρωινή Ανάγνωση» με τη δημοσιογράφο Κέλλυ Κοντογεώργη

ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΟΥΛΗ 1

Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στη «Βουλή Τηλεόραση» και στην εκπομπή «Πρωινή Ανάγνωση»
με τη δημοσιογράφο Κέλλυ Κοντογεώργη


Πάμε στη συζήτησή μας, κοντά μας είναι ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, βουλευτής της ΝΔ στο νομό Λάρισας. Καλή σας ημέρα.

Καλημέρα.

Κύριε Χαρακόπουλε, θέλω να ξεκινήσουμε από τα όσα είδαμε χτες στο κρατίδιο της Βαυαρίας. Είχανε εκλογές, λίγο πολύ για τους αναλυτές είναι αναμενόμενο το αποτέλεσμα, όμως δημιουργήθηκε ένα σοκ στη γερμανική πολιτική σκηνή, έτσι με τους συσχετισμούς που αλλάζουνε.

Νομίζω ότι αυτό που είδαμε στη Βαυαρία, και είδαμε και σε αποτελέσματα άλλων κρατών, δείχνει αν θέλετε το φόβο που νιώθει ένα μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων, των λαών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, απέναντι στο φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης και το μεταναστευτικό.
Είχα την ευκαιρία πριν λίγους μήνες να επισκεφτώ τη Βαυαρία, το Μόναχο, προσκεκλημένος του Ιδρύματος «Χανς Ζάιντελ», που είναι το think tank, η δεξαμενή σκέψης της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης, του εταίρου της κας Μέρκελ, και να ακούσω από πρώτο χέρι, από ηγετικά στελέχη του κόμματος, αλλά είχαμε και επαφές και με τη μεγαλύτερη εφημερίδα στο Μόναχο, τη «MERKUR», που είναι προσκείμενη στη συντηρητική παράταξη, το φόβο τους για τις επικείμενες εκλογές. Ξέρετε είναι η πρώτη φορά που η Χριστιανοκοινωνική Ένωση χάνει τη αυτοδυναμία της μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στη Βαυαρία. Το δε παράδοξο είναι το εξής: οι περισσότεροι αναλυτές εστιάζουν την άνοδο της άκρας δεξιάς και των ξενοφοβικών κομμάτων στην οικονομική κατάσταση, που υπάρχει στην Ευρώπη, τον φόβο ότι θα αυξηθεί η ανεργία με την έλευση μεταναστών. Η Βαυαρία είναι το πιο πλούσιο κρατίδιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας, έχει το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα και τη μικρότερη ανεργία. Ωστόσο, ο κόσμος είναι κουμπωμένος και φοβάται ότι αλλοιώνεται πληθυσμιακά η περιοχή, χάνει αν θέλετε την κουλτούρα της, που είναι κατά βάση χριστιανική. Ως αντίδραση την 1η Ιουνίου, ψηφίστηκε από το Κοινοβούλιο της Βαυαρίας η λεγόμενη «υποχρέωση του Εσταυρωμένου». Όλες οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεούνται να αναρτήσουν στις εισόδους τους τον Εσταυρωμένο, να βάλουν σταυρούς για να σηματοδοτούν αν θέλετε τη χριστιανική παράδοση που έχει η Βαυαρία. Και νιώθουν ότι απειλούνται από αλλοίωση αυτής της κουλτούρας από πληθυσμούς που έρχονται από την Ανατολή, από την Ασία και την Αφρική, που έχουν ένα διαφορετικό πολιτιστικό και θρησκευτικό υπόβαθρο με τον μέσο Ευρωπαίο πολίτη.
Νιώθουν ότι δεν ενσωματώνονται, δημιουργούνται γκέτο σε πολλές πόλεις της Γερμανίας και σε όλη την Ευρώπη και νομίζω τους είχε σοκάρει το γεγονός ότι ο πρόεδρος Ερντογάν της Τουρκίας στην περιοδεία που έκανε για τις προεδρικές εκλογές της Τουρκίας πρόσφατα, καλούσε από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες τους ομοεθνείς του να πάνε στην Τουρκία για να ψηφίσουν ή να ψηφίσουν στα Προξενεία. Αλλά και σε εθνικές εκλογές άλλων κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης καλούσε να παρέμβουν προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση.
Πραγματικά υπάρχει ένα ζήτημα το οποίο πρέπει να το δούμε σοβαρά. Και βλέπετε ότι εδώ η συζήτηση δεν εμβαθύνει. Δείτε το παράδειγμα που σας είπα στη Βαυαρία. Μιλούνε για τη διάταξη της «υποχρέωσης του Εσταυρωμένου» και εδώ στην Ελλάδα γίνεται συζήτηση αν θα καταργήσουμε το προοίμιο του Συντάγματος «εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος», που είχαν όλα τα συντάγματα από την ανεξαρτησία της χώρας μέχρι σήμερα. Είναι, δηλαδή, σαν να απαρνούμεθα και εμείς ένα κομμάτι, αν θέλετε, το βασικότερο, θα έλεγα, που δίνει υπόσταση στην έννοια του Έθνους, γιατί Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι δυο έννοιες που πορεύτηκαν αιώνες με κοινούς αγώνες.

Αυτό ανοίγει πάντα και το θέμα της μεγάλης συζήτησης για το διαχωρισμό κράτους εκκλησίας κ. Χαρακόπουλε, το οποίο είναι έτσι μια συζήτηση που γίνεται, έρχεται, επανέρχεται και θα βρεθεί και πάλι σύντομα στο τραπέζι της πολιτικής.

Ναι, ξέρετε η κυβέρνηση επιδιώκει να βάλει ένα ιδεολογικό πρόσημο σε αυτή τη συνταγματική αναθεώρηση. Μένει να δούμε, πάντως είναι μια διαδικασία που σέρνεται. Φτάνει πια η εκπνοή του βίου αυτής της κυβέρνησης, ακόμα και συνταγματικά αν πει κανείς ότι θα εξαντλήσει την τετραετία, που δεν είναι το πλέον πιθανό όλα δείχνουν ότι την άνοιξη θα στηθούν κάλπες στη χώρα τετραπλές...

Εσείς τέτοια εκτίμηση κάνετε, ότι θα είναι νωρίτερα από τη λήξη της θητείας της κυβέρνησης, πρόωρα;

Η αίσθηση μου είναι ότι θα είναι νωρίτερα. Ναι, πιστεύω, ότι η κυβέρνηση δεν θα θελήσει να πάει σε ευρωεκλογές, τις οποίες θα καταγραφεί, όπως όλες οι δημοσκοπήσεις καταδεικνύουνε μια μεγάλη ήττα, και να πάει μετά σε εθνικές εκλογές, γιατί θα πάρει πια ρυθμό χιονοστιβάδας η ήττα που θα επέλθει. Και προηγούμενα παραδείγματα που έχουμε στο παρελθόν με ευρωεκλογές που προηγήθηκαν εθνικών εκλογών, νομίζω ότι επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές. Σας έλεγα, όμως, ότι επιδιώκει να δώσει ιδεολογικό πρόσημο σ’ αυτή την αναθεώρηση αρνούμενη το άρθρο 16, που επιβάλει το κρατικό μονοπώλιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιχειρώντας να θολώσει τα νερά περί χωρισμού κράτους και εξουσίας χωρίς να μας δίνουν, όμως, συγκεκριμένο περιεχόμενο, τι εννοούν όταν μιλούνε για διαχωρισμό εκκλησίας και πολιτείας. Οι ρόλοι κατά την άποψή μας είναι διακριτοί, δεν χρήζει κάποιας περαιτέρω διευκρίνησης και επ’ αυτού έχει τοποθετηθεί η ΝΔ.
Αλλά εμείς λέμε ότι από τη στιγμή που πρέπει να γίνει μια γενναία αναθεώρηση, ας δεχτεί η κυβέρνηση όλα τα άρθρα που βάζουν τα κόμματα προς αναθεώρηση, να προταθούν από την παρούσα βουλή, και η επόμενη βουλή, αφού θα μεσολαβήσει και η εκλογική αναμέτρηση να αποφασίσει προς ποια κατεύθυνση θα υπάρξει αναθεώρηση.

Ακούσαμε το Σαββατοκύριακο κ. Χαρακόπουλε πάρα πολλά στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ από τον πρωθυπουργό για όλα τα θέματα, απάντησε ο κ. Τσίπρας για όλα τα θέματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην πολιτική ατζέντα, για τα όσα γίνονται και λέγονται με τον κ. Καμμένο, με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας.

Νομίζω ότι αυτό μονοπώλησε την Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ.

Ναι, είχαν ενδιαφέρον όμως και οι τοποθετήσεις και άλλων και στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτών και υπουργών θα πω και θα ήθελα να μου πείτε πως σας φάνηκε αυτό που είπε ο κ. Πολάκης σχετικά με το ότι πρέπει να μπουν μερικοί στη φυλακή, να γίνουν κάποιες φυλακίσεις, είπε χαρακτηριστικά και είναι σαν να προανήγγειλε κάτι. Το συζητήσαμε και με τον κ. Μανιό εδώ νωρίτερα, ο οποίος χαρακτήρισε ατυχές τα όσα είπε ο κ. Πολάκης στην Κ.Ε.

Κοιτάξτε κα Κοντογεώργη, νομίζω ότι δυστυχώς υπό το κράτος του πανικού της επερχόμενης ήττας, βλέπουμε ο πολιτικός λόγος να εκτραχύνεται και να εκχυδαΐζεται. Ο κ. Πολάκης καταφεύγει σ’ αυτό τον λεκτικό τσαμπουκά με απειλές προς πολιτικούς αντιπάλους που δημιουργούν ζητήματα. Στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και ξέρετε ότι ένας από τους πυλώνες της Δημοκρατίας μας είναι η διάκριση των εξουσιών. Άλλη η εκτελεστική εξουσία και άλλη η δικαστική εξουσία, η οποία είναι ανεξάρτητη. Δεν μπορεί να προαναγγέλλει ένας υπουργός φυλακίσεις πολιτικών αντιπάλων, ονοματίζοντας μάλιστα και πολιτικούς αντιπάλους, που κατά τη γνώμη του πρέπει να φυλακιστούν. Αυτά είναι πρωτάκουστα, δεν τα έχουμε ξαναζήσει από το 1974. Εκτραχύνεται η πολιτική αντιπαράθεση και εκχυδαΐζεται. Είδα και κάποια tweets του υπουργού Εξωτερικών για «δημοσιογραφικό αυνανισμό», δηλαδή, οι εκφράσεις είναι πρωτάκουστες, τι να σας πω...

Του υπουργού Άμυνας ήταν αυτά, του κ. Καμμένου.

Ναι, ναι, συγνώμη, του κ. Καμμένου, το μπέρδεψα ενδεχομένως γιατί καμιά φορά και γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει, γιατί εμφανίζεται και σε ρόλο υπουργού Εξωτερικών ο κ. Καμμένος. Η χώρα εμφανίζει σαν να έχει δυο υπουργούς Εξωτερικών. Άλλα λέει ο ένας για τη Συμφωνία των Πρεσπών, άλλα λέει ο άλλος επί αμερικανικού εδάφους, εμφανίζοντας νέες αμυντικές προτάσεις, συμφωνίες, να παραχωρεί τη χώρα ως οικόπεδο, λες και είναι αμπελοχώραφα του παππού του για βάσεις άλλων δυνάμεων, χωρίς να υπάρχει καμιά συνεννόηση στο υπουργικό συμβούλιο. Αυτά που ζούμε πραγματικά είναι πρωτάκουστα.

Πάντως ο κ. Καμμένος μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ, απάντησε για το κατά πόσο είναι σε συνεννόηση με τον πρωθυπουργό, όπως είπε πάντα συνεννοούμαστε, ήξερε ο κ. Τσίπρας για το Plan B, και τα όσα είπε στον ομόλογό του στις ΗΠΑ ο κ. Καμμένος, αλλά δεν το είχε εγκρίνει, θέλοντας να δείξει ο κ. Καμμένος ότι πως όλα αυτά είναι προσωπικές του απόψεις και του κόμματός του.

Με συγχωρείτε, προσωπικές απόψεις συζητά σε επίσημα ταξίδια και σε επίσημες συναντήσεις ο υπουργός Εθνικής Άμυνας; Τι να σας πω πια. Σηκώνει κανείς ψηλά τα χέρια.
Γίνεται ένα επίσημο ταξίδι του υπουργού Εθνικής Άμυνας της χώρας στην Αμερική, στις ΗΠΑ, ένα σημαντικό μας σύμμαχο, υπερδύναμη, εταίρο στην αμυντική ευρωατλαντική συμμαχία και λέει ότι ο υπουργός Άμυνας έβαλε στο τραπέζι των συζητήσεων μια προσωπική του άποψη; Αυτά τι να σας πω, είναι πρωτόγνωρα, δεν έχουμε ξαναζήσει τέτοια φαινόμενα.
Έχουμε βεβαίως υπόψη μας ότι μιλούμε για ένα ετερόκλητο κυβερνητικό σχήμα, για μια κυβέρνηση, η οποία, αν θέλετε, δεν έχει προγραμματικό λόγο, δεν υπήρχε προγραμματική συμφωνία, ο μόνος λόγος σύστασης αυτής της κυβέρνησης ήταν η νομή της εξουσίας και αυτή αν θέλετε είναι και μέχρι σήμερα η συνεκτική ουσία αυτής της κυβέρνησης, οι καρέκλες.
Και είναι και η μακροβιότερη κυβέρνηση σε περίοδο κρίσης, πράγματι.

Πάντως ότι δηλώσεις και να γίνονται, ότι κρίση και αν περνάει στη σχέση της αυτή η κυβέρνηση, φαίνεται, όπως λένε και οι δυο αρχηγοί και ο κ. Τσίπρας και ο κ. Καμμένος πως θα πάνε μέχρι το τέλος.

Θα πάνε αντάμα, γιατί γνωρίζουν ότι όποτε στηθούν οι κάλπες θα είναι βαρύτατη η ήττα. Όπως όλα δείχνουν ο κ. Καμμένος θα μείνει εκτός βουλής, ο δε κ. Τσίπρας θα υποστεί συντριπτική ήττα. Αυτό δείχνουν όλα τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων. Προφανώς θα πάνε αντάμα, μέχρι την τελευταία στιγμή.

Είμαστε κ. Χαρακόπουλε σε μια προεκλογική περίοδο, βλέπω πως και η ΝΔ έχει βάλει μπροστά τον κομματικό μηχανισμό, ο κ. Μητσοτάκης σήμερα θα επισκεφτεί την Κόρινθο για να δείξει εκεί και τη στήριξή του στον περιφερειάρχη. Θέλω να μου πείτε τι γίνεται το επόμενο διάστημα, πως θα κινηθεί η ΝΔ και πως θα αντιμετωπίσει μέχρι να φτάσουμε στις εκλογές, όχι τις πρόωρες θα πω εγώ, τις κανονικές, την κατάσταση.

Κοιτάξτε, η ΝΔ θα πολιτευθεί με υπευθυνότητα, όπως το κάνει μέχρι σήμερα, αναδεικνύοντας τη δική της κυβερνητική πρόταση απέναντι σε όλα αυτά που ζούμε. Διότι, ο κόσμος γνωρίζει βεβαίως τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουμε. Περιμένει από μας λύσεις. Δεν έχει νόημα να περιγράφουμε την πραγματικότητα που βιώνουνε οι πολίτες, Χτες ήμουνα στα Αμπελάκια, στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, ξέρετε το χωριό το γραφικό αυτό από το οποίο ξεκίνησε και η συνεταιριστική ιδέα, γιατί εγκαινιάζαμε ένα νέο αγροτικό συνεταιρισμό καστανοπαραγωγών.
Λοιπόν, στα Αμπελάκια, χτες άρχισαν, χτες το είδα εγώ, φαντάζομαι από τις προηγούμενες μέρες, να καίνε τζάκια. Οι άνθρωποι αυτοί, λοιπόν της ελληνικής υπαίθρου, που είναι σε πιο ορεινές περιοχές, σχεδόν 6 μήνες το χρόνο έχουν ανάγκη θέρμανσης. Αυτή η κυβέρνηση που κάποτε διαρρήγνυε τα ιμάτια της για τα μαγκάλια και το γεγονός ότι είχαμε και ατυχή συμβάντα, τραγικά συμβάντα πραγματικά με παιδιά που έχασαν τη ζωή τους, γιατί δεν ήξεραν να κάνουν χρήση των μαγκαλιών, είναι αυτή, λοιπόν η οποία σχεδόν μηδένισε μην πω, αλλά το περιόρισε στο ¼ το επίδομα θέρμανσης, που έδινε η.., ανάλγητη τότε κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου. Δίναμε 210 εκατομμύρια επίδομα θέρμανσης και το μείωσαν στα 60 εκατομμύρια...

Ξεκινάει και σήμερα επίσης.

Και σήμερα το πετρέλαιο θέρμανσης ξεκινάει και με μεγαλύτερη τιμή, σχεδόν στο 1,20 είναι στην επαρχία, η τιμή όπως πληροφορούμαι. Λοιπόν, χρειάζεται ένα άλλο μείγμα πολιτικής.
Πολύς θόρυβος γίνεται για τις συντάξεις, αν θα περικοπούν ή όχι...

Έχει σημασία, πάει σήμερα το προσχέδιο στην κομισιόν για να το μελετήσουν και να το παραλάβουμε τέλη Νοέμβρη πίσω εδώ στην Ελλάδα, εγκεκριμένο ή όχι. Τι πιστεύετε ότι θα γίνει εσείς, τι εκτίμηση έχετε;

Το πλέον πιθανόν είναι να μην περικοπούν οι συντάξεις. Και καλώς να μην περικοπούν. Αλλά να θυμίσουμε ότι καμιά ανάγκη περικοπής των συντάξεων δεν υπήρχε τον Γενάρη του 2015 που ανέλαβε αυτή η κυβέρνηση. Η εικόνα που υπήρχε για το ασφαλιστικό σύστημα από όλους ήταν ότι αυτό ήταν βιώσιμο. Το πρόβλημα προέκυψε με τα πειράματα της περιόδου Βαρουφάκη, τα δημοψηφίσματα, την περαιτέρω επιβάρυνση των οικονομικών δεικτών, την ανασφάλεια που οδήγησε ακόμη περισσότερα χιλιάδες νέα παιδιά στο εξωτερικό, την αύξηση της αδήλωτης εργασίας και των ευέλικτων μορφών εργασίας. Έβλεπα τα αποτελέσματα του προηγούμενου μήνα, είναι συντριπτικά αυξημένη η μερική απασχόληση σε σχέση με την πλήρη απασχόληση. Όλ’ αυτά δημιούργησαν τα ελλείμματα στα ταμεία και την πίεση που υπάρχει πια για περικοπές συντάξεων. Ορθώς, το μέτρο πράγματι δεν είναι διαρθρωτικό, είναι δημοσιονομικό. Την προηγούμενη βδομάδα ήμασταν με κοινοβουλευτική αντιπροσωπεία στην έδρα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προσκεκλημένοι του εδώ γραφείου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα και συναντήσαμε και επιτρόπους και στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μεταξύ των οποίων και τον κ. Κοστέλο, επικεφαλής των θεσμών, της τρόικας, στο ελληνικό πρόγραμμα και του ετέθη το ζήτημα των συντάξεων. Από τις απαντήσεις που εισπράξαμε είναι εμφανές ότι από τη στιγμή που θα προταθεί και θα αποφασιστεί η μη περικοπή των συντάξεων, αυτομάτως δεν μπορεί να υλοποιηθούνε άλλα μέτρα, όπως θα ήταν για παράδειγμα μέτρα στήριξης νέων ζευγαριών, νέων επιστημόνων, ανέργων. Όλ’ αυτά, όμως, που παρουσιάζονται ως επιτεύγματα της κυβέρνησης, τα λεγόμενα αντίμετρα, κα Κοντογεώργη, να θυμίσουμε στους τηλεθεατές μας ότι είναι μέτρα που έρχονται να ανακουφίσουνε για αποφάσεις που έλαβε αυτή η κυβέρνηση. Μιλούν για μείωση φορολογικών συντελεστών, για παράδειγμα, όταν αυτοί τους αυξήσανε. Μιλούν για μείωση των ασφαλιστικών εισφορών στους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αγρότες, όταν αυτοί τους αυξήσανε. Μιλούν για μείωση του ΕΝΦΙΑ, όταν αυτοί αυξήσανε τις αντικειμενικές αξίες. Λοιπόν, μιλούν για μείωση κάποιων συντελεστών του ΦΠΑ, όταν αυτοί αύξησαν τον συντελεστή του ΦΠΑ και μάλιστα πήγαν και από το 13% στο 23, μια σειρά από αγαθά και υπηρεσίες που ήταν νωρίτερα στον χαμηλότερο συντελεστή.

Πάντως τα όσα είπε χτες ο πρωθυπουργός στην Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ και αναφέρθηκε και στα αντίμετρα, αναφέρθηκε και στον προϋπολογισμό που σήμερα πάει στις Βρυξέλλες για να τον παραλάβουν στην κομισιόν και να τον μελετήσουν, είπε πως θα είναι ο πρώτος προϋπολογισμός που θα έχει μέσα μόνο αντίμετρα. Δεν υπάρχουν μέτρα και είπε μάλιστα ότι θα φέρει στη βουλή ένα ένα τα αντίμετρα προς ψήφιση και συμπλήρωσε ο κ. Μανιός να δούμε αν η ΝΔ και η αντιπολίτευση θα τα στηρίξει όλα αυτά.

Σας απαντώ, λοιπόν, συνεχίζοντας αυτά που έλεγα. Ότι αυτά που παρουσιάζουν ως αντίμετρα, είναι μέτρα, τα οποία δεν θα χρειάζονταν να έρθουν σήμερα, γιατί οι ίδιοι θεσμοθέτησαν περικοπές που έρχονται σήμερα μερικώς να αναστείλουν. Αλλά να μην λησμονούμε ότι η κυβέρνηση αυτή που μιλάει για καθαρή έξοδο, είναι αυτή που υποθήκευσε το μέλλον των επόμενων γενεών με τα υπερβολικά πλεονάσματα 3,5% έως το 2022 και 2,2% έως το 2060, δηλαδή έχει βάλει τη χώρα σε έναν ζουρλομανδύα. Εάν από αυτά δεν απελευθερωθούμε τα επόμενα χρόνια, πραγματικά είμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση.
Πως πετυχαίνεις τέτοια υπερπλεονάσματα; Με υπερφορολόγηση από τη μια μεριά και από την άλλη καθυστερώντας να αποδώσει οφειλές το κράτος. Έχουμε εκτίναξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τους ιδιώτες. Και βεβαίως επειδή γίνεται πολλή κουβέντα για τις συντάξεις κα Κοντογεώργη, λησμονούμε τη δεύτερη υποχρέωση που ανέλαβε στο οιονεί τέταρτο μνημόνιο αυτή η κυβέρνηση που είναι ουσιαστικά η μείωση, περικοπή του αφορολόγητου από το 2020, που σημαίνει επίσης μείον έναν μισθό και μείον μια σύνταξη για κάθε μισθωτό ή εργαζόμενο. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Τα λεγόμενα αντίμετρα είναι μέτρα που μερικώς άρουν ουσιαστικά αρνητικά μέτρα που η ίδια η κυβέρνηση ψήφισε. Μακάρι να μπορέσει να τα υλοποιήσει.

Θα τη στηρίξετε εσείς αν έρθουν αυτά τα αντίμετρα;

Μακάρι να τα φέρει. Κατά περίπτωση θα τα δούμε. Αλλά εμείς έχουμε πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Αυτά τα μέτρα από μόνα τους δεν λειτουργούν. Μας τέθηκε από τον κ. Κοστέλο την προηγούμενη βδομάδα στην αντιπροσωπεία των βουλευτών -ήταν μια μεγάλη αντιπροσωπεία βουλευτών- ότι ένα από τα βασικά δομικά προβλήματα του ελληνικού οικονομικού ζητήματος είναι το γεγονός ότι έχουμε μηδενική προσέλκυση ξένων επενδύσεων στη χώρα και τούτο οφείλεται διότι υπάρχουν εμπόδια στο επιχειρείν, δεν έχουν αρθεί τα εμπόδια για την προσέλκυση επενδύσεων.
Χρειάζεται ένα σταθερό φορολογικό πλαίσιο, λιγότερη γραφειοκρατία, λιγότερο κράτος, λιγότερες δαπάνες. Έτσι, θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε επενδύσεις και αυτή είναι η πρόταση και της ΝΔ και κάθε φιλελεύθερου σχηματισμού πιστεύω.

Κύριε Χαρακόπουλε ευχαριστώ πάρα πολύ που ήσασταν μαζί μας, που συζητήσαμε. Καλή σας μέρα. Καλή βδομάδα.

Εγώ ευχαριστώ. Καλημέρα.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΟΥΛΗ 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://youtu.be/WT8uSUF6zDo

 

Μ.Χαρακόπουλος στο Κανάλι της Βουλής: "Πρωτοφανής ο λεκτικός τσαμπουκάς Πολάκη!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΟΥΛΗ 1

Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ «ΒΟΥΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ»:

Πρωτοφανής ο λεκτικός τσαμπουκάς Πολάκη!

· Ο κ. Καμμένος παραχωρεί βάσεις σαν να είναι αμπελοχώραφά του

«Υπό το κράτος του πανικού της επερχόμενης ήττας, βλέπουμε ο πολιτικός λόγος να εκτραχύνεται και να εκχυδαΐζεται. Ο κ. Πολάκης καταφεύγει σ’ αυτόν τον λεκτικό τσαμπουκά, σε απειλές προς πολιτικούς αντιπάλους. Στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και όπως ξέρετε, ένας από τους πυλώνες της Δημοκρατίας μας είναι η διάκριση των εξουσιών. Άλλη η εκτελεστική εξουσία και άλλη η δικαστική εξουσία, η οποία είναι ανεξάρτητη. Δεν μπορεί να προαναγγέλλει ένας υπουργός φυλακίσεις πολιτικών αντιπάλων, ονοματίζοντας μάλιστα και πολιτικούς αντιπάλους, που κατά τη γνώμη του πρέπει να φυλακιστούν. Αυτά είναι πρωτάκουστα, δεν τα έχουμε ξαναζήσει από το 1974». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στο κανάλι της Βουλής, στην εκπομπή «Πρωινή Ανάγνωση» και στη δημοσιογράφο κ. Κέλλυ Κοντογεώργη.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισήμανε ότι «η χώρα εμφανίζει σαν να έχει δυο υπουργούς Εξωτερικών. Άλλα λέει ο ένας για τη Συμφωνία των Πρεσπών, άλλα λέει ο άλλος επί αμερικανικού εδάφους, εμφανίζοντας νέες αμυντικές προτάσεις, συμφωνίες, να παραχωρεί τη χώρα ως οικόπεδο, λες και είναι αμπελοχώραφα του παππού του για βάσεις άλλων δυνάμεων, χωρίς να υπάρχει καμιά συνεννόηση στο υπουργικό συμβούλιο. Αυτά που ζούμε πραγματικά είναι πρωτάκουστα».

Μεταναστευτικό και εκλογές σε Βαυαρία

Ο κ. Χαρακόπουλος σχολίασε το εκλογικό αποτέλεσμα στην Βαυαρία λέγοντας ότι πριν λίγους μήνες ήταν στο Μόναχο, προσκεκλημένος του Ιδρύματος «Χανς Ζάιντελ», που είναι το think tank της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης. Όπως πληροφορήθηκε το βασικό πρόβλημα είναι το μεταναστευτικό διότι «ο κόσμος είναι κουμπωμένος και φοβάται ότι αλλοιώνεται πληθυσμιακά η περιοχή, χάνει αν θέλετε την κουλτούρα της, που είναι κατά βάση χριστιανική. Ως αντίδραση την 1η Ιουνίου, ψηφίστηκε από το Κοινοβούλιο της Βαυαρίας η λεγόμενη “υποχρέωση του Εσταυρωμένου”. Όλες οι δημόσιες υπηρεσίες υποχρεούνται να αναρτήσουν στις εισόδους τους τον Εσταυρωμένο, να βάλουν σταυρούς για να σηματοδοτούν τη χριστιανική παράδοση που έχει η Βαυαρία. Και νιώθουν ότι απειλούνται από αλλοίωση αυτής της κουλτούρας από πληθυσμούς που έρχονται από την Ανατολή, από την Ασία και την Αφρική, που έχουν ένα διαφορετικό πολιτιστικό και θρησκευτικό υπόβαθρο με τον μέσο Ευρωπαίο πολίτη. Νιώθουν ότι δεν ενσωματώνονται, δημιουργούνται γκέτο σε πολλές πόλεις της Γερμανίας και σε όλη την Ευρώπη. Και νομίζω τους είχε σοκάρει το γεγονός ότι ο πρόεδρος Ερντογάν της Τουρκίας στην περιοδεία που έκανε για τις προεδρικές εκλογές της Τουρκίας πρόσφατα, καλούσε από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες τους ομοεθνείς του να πάνε στην Τουρκία για να ψηφίσουν. Αλλά και σε εθνικές εκλογές άλλων κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης καλούσε να παρέμβουν προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση».
Ο Θεσσαλός πολιτικός πρόσθεσε ότι «ενώ στη Βαυαρία, μιλούνε για τη διάταξη της “υποχρέωσης του Εσταυρωμένου”, εδώ, στην Ελλάδα γίνεται συζήτηση αν θα καταργήσουμε το προοίμιο του Συντάγματος, που είναι “εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος”, που υπήρχε σε όλα τα συντάγματα από την ανεξαρτησία της χώρας μέχρι σήμερα. Είναι, δηλαδή, σαν να απαρνούμεθα εμείς ένα κομμάτι, αν θέλετε το βασικότερο, που δίνει υπόσταση στην έννοια του Έθνους, γιατί Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι δυο έννοιες που πορεύτηκαν αιώνες με κοινούς αγώνες».

ΜΑΞΙΜΟΣ ΒΟΥΛΗ 2


Το επίδομα θέρμανσης επί ΣΥΡΙΖΑ έπεσε από τα 210 εκ. ευρώ στα 60!

Αναφορικά με το επίδομα πετρελαίου θέρμανση, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, είπε ότι «οι άνθρωποι της ελληνικής υπαίθρου, που είναι σε πιο ορεινές περιοχές, σχεδόν 6 μήνες το χρόνο έχουν ανάγκη θέρμανσης. Αυτή η κυβέρνηση, που κάποτε διαρρήγνυε τα ιμάτια της για τα μαγκάλια και το γεγονός ότι είχαμε και ατυχή συμβάντα, πραγματικά τραγικά συμβάντα με παιδιά που έχασαν τη ζωή τους γιατί δεν ήξεραν να κάνουν χρήση των μαγκαλιών, είναι η ίδια, λοιπόν, η οποία σχεδόν μηδένισε, περιόρισε στο ¼ το επίδομα θέρμανσης, που έδινε η... ανάλγητη τότε κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου. Δίναμε 210 εκατομμύρια επίδομα θέρμανσης και το μείωσαν στα 60 εκατομμύρια.

Subscribe to this RSS feed