Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος στη Γιορτή Κάστανου στη Καρίτσα: "Να βγάζουμε τα κάστανα από τη φωτιά!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 1

Λάρισα, 21 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ 27Η ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΣΤΑΝΟΥ ΚΑΡΙΤΣΑΣ:

Να βγάζουμε τα κάστανα από τη φωτιά!

«Ο ευλογημένος αυτός τόπος παράγει το εμβληματικό προϊόν της περιοχής, το ξακουστό για την ποιότητά του κάστανο. Δεν αρκεί όμως να γνωρίζουμε μόνο εμείς την ποιότητά του, αλλά αυτή να είναι με βούλα! Χρειάζεται, λοιπόν, πιστοποίηση της μοναδικής ταυτότητας του κάστανου που παράγεται εδώ στα καστανοπερίβολα του Κισσάβου. Μόνο έτσι μπορεί να αποκτήσει προστιθέμενη αξία και να κερδίσει τη θέση που του αξίζει στα ράφια των διεθνών αγορών». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος χαιρετίζοντας τα εγκαίνια της 27ης Γιορτής Κάστανου Καρίτσας.
Ο Θεσσαλός πολιτικός αναφέρθηκε στην προοπτική που θα ανοίξει η αναγνώριση του κάστανου ως Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης ή ΠΟΠ, αλλά και στα προβλήματα με το ιδιοκτησιακό των καστανοπερίβολων. Όπως είπε, «για το ζήτημα -και ιδιαίτερα για την προϋπόθεση της ιδιότητας του κατά κύριο επάγγελμα αγρότη για τη μεταβίβαση των καστανοπερίβολων- κατέθεσα ερώτηση στη Βουλή με συγκεκριμένες προτάσεις για την επίλυσή του». Εξέφρασε, επίσης, την ικανοποίησή του «για τη διάθεση συνεργασίας των συνεταιρισμών καστανοπαραγωγών -που άκουσα στα Αμπελάκια- για την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος στην προώθηση του προϊόντος».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισήμανε «το ασφυκτικό φορολογικό πλαίσιο, το οποίο ουσιαστικά τιμωρεί όσους παράγουν, αλλά και το άχθος των δυσβάστακτων ασφαλιστικών εισφορών που καλούνται να καταβάλουν οι αγρότες».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνεχάρη τους διοργανωτές και τα χορευτικά συγκροτήματα που παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς, καθώς «η γιορτή που έχει γίνει θεσμός είναι εδώ και τρεις δεκαετίες σημαντικό πολιτιστικό γεγονός για την περιοχή». Τέλος, ολοκλήρωσε τον χαιρετισμό του λέγοντας ότι «επειδή τα προβλήματα δεν έχουν τελειωμό, να είμαστε όλοι καλά για να βγάζουμε τα κάστανα από τη φωτιά!»

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 2

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 3

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 4

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 5

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 6

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΙΤΣΑ 7

 

Mάξιμος Χαρακόπουλος: "Να διπλασιαστεί το επίδομα θέρμανσης που πετσόκοψε ο ΣΥΡΙΖΑ!"

ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Να διπλασιαστεί το επίδομα θέρμανσης που πετσόκοψε ο ΣΥΡΙΖΑ!

«Ο ΣΥΡΙΖΑ, που ως αντιπολίτευση είχε αναγάγει τα μαγκάλια σε σημαία της δημαγωγικής του ρητορικής, ερχόμενος στην εξουσία έβαλε στην κλίνη του Προκρούστη το επίδομα θέρμανσης και το πετσόκοψε στο ¼ αυτού που έδινε η κυβέρνηση Σαμαρά! Θύματα της πολιτικής του είναι τα αδύναμα οικονομικά στρώματα, που με το πετρέλαιο θέρμανσης να έχει σκαρφαλώσει στα 1,20 ευρώ αδυνατούν να ανταπεξέλθουν. Άμεσα, λοιπόν, επιβάλλεται ο διπλασιασμός, τουλάχιστον, του επιδόματος θέρμανσης». Τα παραπάνω δήλωσε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την ερώτηση που συνυπογράφει προς τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο.
Στην ερώτηση αναφέρεται ότι «η ψευδεπίγραφη κοινωνική πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ αποκαλύπτεται με την στάση της στο θέμα του επιδόματος του πετρελαίου θέρμανσης. Το 2014 η προηγούμενη κυβέρνηση με κορμό τη ΝΔ μείωσε κατά 30% τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και διατήρησε την καταβολή επιδόματος για το πετρέλαιο θέρμανσης, ύψους 0,35 ευρώ το λίτρο, με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια, προκαταβάλοντας το 25% του επιδόματος».
Ωστόσο, προσθέτουν «όταν ανέλαβε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ:
1ον) Αύξησε τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης κατά 22% και τον ΦΠΑ στο 24% εκτοξεύοντας την τιμή του.
2ον) Μείωσε αρχικά το επίδομα θέρμανσης από το 0,35 ευρώ το λίτρο, στο 0,25 ευρώ το λίτρο και στη συνέχεια στο 0,125 ευρώ το λίτρο.
3ον) Μείωσε κατά 50% τον αριθμό των δικαιούχων θεσπίζοντας “κόφτη” που απέκλειε ανθρώπους που λάμβαναν το επίδομα θέρμανσης τα προηγούμενα χρόνια».
Οι ερωτώντες βουλευτές υπογραμμίζουν ότι «η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης για τη φετινή περίοδο ξεκίνησε και οι πολίτες θα κληθούν να το προμηθευτούν σε τιμή που θα αγγίζει το 1,15 ευρώ το λίτρο, εξαιτίας της αύξησης των διεθνών τιμών αλλά και των εξοντωτικών φόρων που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Έτσι όπως διαμορφώνεται η κατάσταση, η ΝΔ θεωρεί ότι είναι αναγκαίος τουλάχιστον ο διπλασιασμός του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, στα 120 εκατ. ευρώ, επαναφέροντας παράλληλα τα διευρυμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια χορήγησης του 2014. Το επιπλέον ποσό των 60 εκατ. ευρώ μπορεί να ενταχθεί στη διανομή κοινωνικού μερίσματος και να αντληθεί από τον δημοσιονομικό χώρο που υποστηρίζει η Κυβέρνηση ότι υφίσταται. Εναλλακτικά, μπορεί να χορηγηθεί από το αποθεματικό του κρατικού προϋπολογισμού, με την αιτιολογία ότι πρόκειται για έκτακτη ανάγκη που οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες».

Μ. Χαρακόπουλος στην Γιορτή του Προστάτη της Αστυνομίας: "Ο Έλληνας αστυνομικός στέκεται δίπλα στον πολίτη!"

Μάξιμος Αστυνομία 1

Λάρισα, 20 Οκτωβρίου 2018

 

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣ:

Ο Έλληνας αστυνομικός στέκεται δίπλα στον πολίτη!

Ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη Δοξολογίας προς τιμήν του προστάτη της Αστυνομίας Αγίου Αρτεμίου, στον Ι.Ν. Πέτρου και Παύλου στη Λάρισα, μετέβη στο Αστυνομικό Μέγαρο όπου ξεναγήθηκε στην Έκθεση «Ιστορικών Αστυνομικών Κειμηλίων».

Με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις ο κ. Χαρακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επ’ ευκαιρία της εορτής του Αγίου Αρτεμίου, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου σε όλα τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι γυναίκες και οι άνδρες της ΕΛΑΣ αποδεικνύουν καθημερινώς ότι με αυταπάρνηση, υψηλή συναίσθηση του καθήκοντος και ενίοτε με αυτοθυσία εκπληρώνουν την αποστολή τους.
Σε μια εποχή που η πάσης φύσεως εγκληματικότητα βρίσκεται σε έξαρση, και όπου η ανομία, δυστυχώς, επεκτείνεται, ο Έλληνας αστυνομικός στέκεται δίπλα στον πολίτη. Κι αυτό συμβαίνει παρά τις αντίξοες συνθήκες που καλείται να εκπληρώσει το έργο του: τΙς ελλείψεις σε εξοπλισμό, την έλλειψη προσωπικού στα Αστυνομικά Τμήματα και στις μάχιμες υπηρεσίες, αλλά και τις ιδεοληψίες από παρωχημένα στερεότυπα άλλων εποχών.
Είμαστε βέβαιοι ότι με την ενεργότερη στήριξη της Πολιτείας, η Ελληνική Αστυνομία μπορεί να πολλαπλασιάσει τις ήδη σημαντικές επιτυχίες της στην πάταξη της εγκληματικότητας και στον περιορισμό της ποικιλόμορφης ανομίας.
Εύχομαι σε όλους τους Έλληνες Αστυνομικούς χρόνια πολλά ε υγεία για τους ίδιους και τις οικογένειές τους».

Μάξιμος Αστυνομία 2

Μάξιμος Αστυνομία 3

Μάξιμος Αστυνομία 4

 

Εισήγηση Μάξιμου Χαρακόπουλου στην συζήτηση της Έκθεσης της Ειδικής Επιτροπής Σωφρονιστικού Συστήματος

Μάξιμος Σωφρονιστικού

Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2018

Εισήγηση
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην συζήτηση της Έκθεσης
της Ειδικής Επιτροπής Σωφρονιστικού Συστήματος

«Κυρία πρόεδρε,

Επιτρέψτε μου να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για την ετήσια Έκθεση της Επιτροπής μας σχετικά με τη θεματική για την Παιδεία-Επαγγελματική Κατάρτιση Κρατουμένων-Εκπαίδευση Προσωπικού Φυλακών, για την οποία με τον αντιπρόεδρο της Επιτροπής, τον κ. Γκιουλέκα καταθέσαμε και εγγράφως συγκεκριμένες προτάσεις. Νομίζω κινούνται στο πνεύμα και του δικού σας αρχικού σημειώματος.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σωφρονιστικό σύστημα στη χώρα μας βρίσκεται σε ένα οριακό σημείο, όσο ποτέ άλλοτε στο παρελθόν. Κατά πρώτον υπάρχει έξαρση της πάσης φύσεως παραβατικότητας, με ειδεχθή εγκλήματα που σοκάρουν την κοινή γνώμη αλλά και έξαρση της λεγόμενης μικροεγκληματικότητας. Ως συνέπεια είναι η ραγδαία αύξηση των κρατουμένων.

Επιπλέον, το πλήθος των κρατουμένων είναι πλέον, σε αντίθεση με το παρελθόν, ιδιαίτερα ανομοιογενές, λόγω της μετανάστευσης.

Τα δύο αυτά στοιχεία δυσχεραίνουν την αποστολή του κράτους να ανταποκριθεί επαρκώς στην αποστολή του. Και μια απ’ αυτές είναι η δυνατότητα στους κρατουμένους κατά τη διάρκεια της φυλάκισής τους, να έλθουν σε επαφή με νέες γνώσεις ή και να αποκτήσουν νέες δεξιότητες.

Ο σκοπός είναι δίχως άλλο, ο έγκλειστος εκτίοντας την ποινή του, να συνεχίσει τη ζωή του κυρίως με ελπίδα και με νέους προσανατολισμούς. Και βεβαίως, ο χρόνος της φυλάκισής του να μην τον στιγματίσει δια βίου, εγκλωβίζοντάς τον στο περιθώριο. Η “καλή αλλοίωση”, για να χρησιμοποιήσω έναν χριστιανικό όρο, του κρατουμένου κατά τη διάρκεια του σωφρονισμού του θα μπορούσε να είναι και μέτρο πολιτισμού μιας κοινωνίας.

Δυστυχώς, είναι κοινή η εντύπωση ότι κάποιος μπορεί να μπει για μια μικροκλοπή ή μικροαπάτη στη φυλακή και αντί σωφρονισμού να βγει με ντοκτορά στο οργανωμένο έγκλημα!

Υπ’ αυτό το πρίσμα, είναι θεωρώ εξαιρετικά σημαντικές οι πρωτοβουλίες που έχουν παρθεί στα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας, σε πολλά εκ των οποίων επαναλαμβάνω η κατάσταση είναι ιδιαιτέρως επιβαρυμένη –και ήδη θα έπρεπε να είχε εκπονηθεί ένα σχέδιο δημιουργίας και λειτουργίας νέων σωφρονιστικών καταστημάτων, που να εκπληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές, όπως αυτές υφίστανται στον προηγμένο κόσμο.

Γιατί βεβαίως, η λύση δεν μπορεί να είναι να βγαίνουν όλοι έξω ανεξαρτήτως του αδικήματος και της μεταμέλειας που έχουν επιδείξει, με νόμους όπως τον γνωστό νόμο Παρασκευόπουλου.

Θεωρώ, λοιπόν, ότι και οι τρεις άξονες του προγράμματος:
• Εκπαίδευση κρατουμένων,
• Επαγγελματική κατάρτιση κρατουμένων και
• Εκπαίδευση/Μετεκπαίδευση/Επιμόρφωση σωφρονιστικών υπαλλήλων,
είναι κρίσιμοι και ουσιαστικοί. Και οι τρεις πρέπει να λειτουργούν παράλληλα και συμπληρωματικά.

Όσον αφορά τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένας επιτυχημένος θεσμός-έχοντας συμπληρώσει ήδη 14 χρόνια βίου- που πρέπει να ενισχυθεί περαιτέρω. Θα πρέπει να υπάρξει μια παρέμβαση ώστε κρατούμενοι που δεν έχουν ολοκληρώσει τη φοίτησή τους, να μην μεταφέρονται σε άλλα καταστήματα, όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα να συνεχίσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους.

Το ίδιο ισχύει και για τα ΙΕΚ, για τα οποία η πρότασή μας είναι να ιδρυθούν και σε εκείνα τα σωφρονιστικά ιδρύματα που δεν υπάρχουν. Επιπλέον, να ενταχθούν όσο δυνατόν περισσότερα από τα ιδρύματα στα χρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΟΑΕΔ, ώστε να προχωρήσει η ίδρυση και η λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών.

Όπως ανέφερα και προηγουμένως, ένα μέγα ζήτημα στο χώρο των φυλακών είναι αυτό των πολλών αλλοδαπών κρατουμένων. Πολλοί απ’ αυτούς, δεν μιλούν καν την ελληνική, όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω κατά την επίσκεψή μας στις φυλακές Δομοκού και στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.

Γι’ αυτούς τους ανθρώπους θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα της εκμάθησης της γλώσσας μας, σε προαιρετική βάση. Θα ήταν, ωστόσο,πολύ θετικό αν η κατάρτιση σε επαγγελματικά προγράμματα γινόταν στην δική τους γλώσσα, κυρίως για τις μεγαλύτερες σε αριθμό εθνικο-γλωσσολογικές ομάδες κρατουμένων. Αυτό θα έλυνε πολλά προβλήματα τόσο συνεννόησης, όσο και επαγγελματικής αποκατάστασης όταν επιστρέψουν στις πατρίδες τους.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω και τη σημασία την κατάλληλης εκπαίδευσης των σωφρονιστικών υπαλλήλων, ώστε να είναι ικανοί να ανταπεξέρθουν στις νέες πιο σύνθετες συνθήκες του περιβάλλοντος εργασίας τους.

Για το λόγο αυτό προτείνουμε τη δημιουργία Σχολής Σωφρονιστικών Υπαλλήλων αλλά καιΣχολής Κατάρτισης Σωφρονιστικών Υπαλλήλων όπου θα καταρτίζονται - επιμορφώνονται οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι σε ετήσια βάση.

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Οι εποχές αλλάζουν διαρκώς, το ίδιο και οι προκλήσεις. Αν δεν απαντήσουμε με τρόπο ορθολογικό, μακριά από τη στασιμότητα και τις γνωστές μεθόδους αλλά και πέρα από ιδεοληψίες και εμμονές, έστω και με αρκετή καθυστέρηση, η ζημία θα είναι μεγάλη τόσο για το σωφρονιστικό σύστημα όσο και για ολόκληρητην κοινωνία.

Με αυτές τις σκέψεις εισηγούμαι την υπερψήφιση των προτάσεων μας».

Δείτε την ομιλία του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://youtu.be/CT6xAqweop4

 

Subscribe to this RSS feed