Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος: "Η ΕΡΤ του ΣΥΡΙΖΑ εργαλείο ωμής προπαγάνδας!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΗ 1

Αθήνα, 23 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:

Η ΕΡΤ του ΣΥΡΙΖΑ εργαλείο ωμής προπαγάνδας!

«Ο τρόπος που πολιτεύτηκε ο ΣΥΡΙΖΑ στη δημόσια τηλεόραση, που την έκανε σημαία του στο δρόμο σας προς την εξουσία, είναι χαρακτηριστικός της ικανότητάς σας να πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το ψέμα, όμως, έχει κοντά ποδάρια. Γιατί έπειτα από 4, σχεδόν, χρόνια αριστερής διακυβέρνησης, η δημόσια τηλεόραση αντιμετωπίζεται με καθολική απαξίωση, καθώς σπαράσσεται από εσωτερικές αλληλοκατηγορίες για κακοδιαχείριση και σπατάλη των χρημάτων των φορολογούμενων». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κατά τη συζήτηση στη Βουλή της Επίκαιρης Επερώτησης της αξιωματικής αντιπολίτευσης για «τις αλλεπάλληλες και σοβαρές καταγγελίες για τη διοίκηση και λειτουργία της ΕΡΤ».
Ο Θεσσαλός πολιτικός ανέφερε ότι «όλοι θυμόμαστε τις επαναστατικές ημέρες στο προαύλιο του ραδιομεγάρου της ΕΡΤ, με την κυρία Κωνσταντοπούλου να κραυγάζει και την κυρία Ραχήλ Μακρή να έχει ανέβει κυριολεκτικά στα κάγκελα. Υπάρχει ακόμη το μνημείο πεσόντων της ΕΡΤ, πεσόντες, που ουδείς γνωρίζει. Το λεγόμενο ‘‘μαύρο’’ στην ΕΡΤ στοίχισε πράγματι στην τότε κυβέρνηση και έδωσε αέρα στα πανιά του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά τι κάνατε όταν πήρατε την εξουσία; Δημιουργήσατε μια δημόσια τηλεόραση εργαλείο ωμής προπαγάνδας -πολύ πιο ωμής απ’ αυτήν της αλήστου μνήμης ΥΕΝΕΔ. Η υποστήριξη της κυβερνητική πολιτικής από πλήθος δημοσιογράφων, με ταυτόχρονη αποσιώπηση, διαστρέβλωση, ακόμη και συκοφάντηση των θέσεων της αντιπολίτευσης και ιδιαιτέρως της αξιωματικής δεν έχει προηγούμενο».
Ο κ. Χαρακόπουλος αφού παρέπεμψε στις καταγγελίες που έχουν κάνει στελέχη της ΕΡΤ και ο κ. Φίλης για κακοδιαχείριση και παραδιοίκηση υπογράμμισε «να, λοιπόν, ποιος ήταν ο πραγματικός πόνος για το λεγόμενο “μαύρο”. Ότι θα χανόταν η κουτάλα για το παρασύστημα που εδώ και δεκαετίες έλυνε και έδενε στο ραδιομέγαρο. Και τώρα, με ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, επανήλθε δριμύτερο για να αλώσει τα πάντα. Ιδού, λοιπόν, τα έργα και οι ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ, και εντέλει το πραγματικό του πρόσωπο, ιδού το δήθεν ηθικό του πλεονέκτημα, ιδού η προσήλωσή του στην δημοκρατία και τη διαφάνεια».
Και κατέληξε λέγοντας ότι «αυτή η ΕΡΤ δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Έχει καταντήσει όπως οι σταύλοι του Αυγεία. Και χρειάζεται κάθαρση. Για να υπάρξει μια νέα δημόσια τηλεόραση, που θα προάγει την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, το ήθος και τον πολιτισμό».

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΗ 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/gjY-nhxtMBw

Μ.Χαρακόπουλος: "Θα καταργήσουμε τον νόμο Κατρούγκαλου!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 1 1

Λάρισα, 22 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΜΕΝΣ:

Θα καταργήσουμε τον νόμο Κατρούγκαλου!

Στη δέσμευση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκου Μητσοτάκη να καταργήσει τον νόμο Κατρούγκαλου αναφέρθηκε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κληθείς από τον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Αυτιά να τοποθετηθεί στην ημερίδα για τα «Προβλήματα των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων -προοπτικές επίλυσής τους», που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταρχήν συνεχάρη τους διοργανωτές, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών και τα μέλη της ΕΣΠΕΛ και ΕΣΠΕΘ γιατί «κατάφεραν να φέρουν στη Λάρισα το βαρύ πυροβολικό των εμπειρογνωμόνων στα ασφαλιστικά και βεβαίως τον πρύτανη της δημοσιογραφίας στα εργασιακά-ασφαλιστικά, τον Γιώργο Αυτιά που είναι η θεσμική μνήμη σε αυτά. Γιατί οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται, αλλά ο Αυτιάς μένει, να υπενθυμίζει τι έγινε, το γίνεται και τι πρέπει να γίνει. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι του δίνεται ψήφο εμπιστοσύνης κάθε Σαββατοκύριακο με την εκπομπή του να χτυπάει νούμερα τηλεθέασης που εμφανίζονταν σε εκλογές στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες. Είχα την ευκαιρία να το διαπιστώσω κι εγώ δυο φορές που κλήθηκα στην εκπομπή του. Πριν καλά καλά τελειώσει η εκπομπή το τηλέφωνό μου πήρε φωτιά από φίλους που ήθελαν να με συγχαρούν γιατί τα είπα καλά. Αν δεν έβλεπαν την εκπομπή δεν θα έβλεπαν κι αν τα είπα καλά!
Μετά απ’ αυτή την εισαγωγή έρχομαι στο θέμα της ημερίδας. Ζούμε σε μια δύσκολη γειτονιά, είμαστε το ανατολικό σύνορο της Ευρώπης, της Δύσης. Αιώνες τώρα είμαστε ο κυματοθραύστης των απειλών από την Ανατολή. Ο εξ ανατολών κίνδυνος είναι διαρκής και επιβάλει επαγρύπνηση και ισχυρές ένοπλες δυνάμεις. Η Ελλάδα είναι μέλος της ΕΕ. Ωστόσο, η Ευρώπη δεν έχει δυστυχώς, ακόμη, ενιαία εξωτερική πολιτική, αλλά ούτε και κοινή αμυντική πολιτική. Οι χώρες-μέλη της ΕΕ εμπιστεύονται την άμυνα τους στο ΝΑΤΟ, όπου, όμως, μέλος είναι και η Τουρκία απ’ την οποία εκπορεύεται η μείζονα απειλή για τη χώρα μας. Οφείλουμε, λοιπόν, να έχουμε ισχυρή αποτρεπτική ικανότητα με ρωμαλέες ένοπλες δυνάμεις. Όπως, επίσης, χρειαζόμαστε και ισχυρά Σώματα Ασφαλείας, γιατί πέραν την ασφαλείας του πολίτη είναι επιφορτισμένα και με τη διαχείριση του τεράστιου μεταναστευτικού προβλήματος.
Γνωρίζουμε ότι στα χρόνια της κρίσης τα εν ενέργεια και αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, αυτοί που ο λαός λέει ένστολοι, υπέστησαν σημαντικές μειώσεις στις αποδοχές και τις συντάξεις τους. Σήκωσαν μεγάλο βάρος της δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας.
Δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου, ο σεβασμός στις δικαστικές αποφάσεις και ένα νέο μισθολόγιο που θα δίνει αξιοπρεπείς αποδοχές στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Όπως δώσαμε το 50% των παρακρατηθέντων, έτσι θα πράξουμε και για το υπόλοιπο, που 3 χρόνια τώρα η κυβέρνηση δεν επιστρέφει.
Θέλω, επίσης, να πω ότι για εμάς η ασφάλεια της χώρας και η ασφάλεια του πολίτη είναι ψηλά στην ατζέντα μας. Όσο, λοιπόν, βελτιώνεται η κατάσταση στην οικονομία θα μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις στις αποδοχές και τις συντάξεις.
Ωστόσο, επειδή απευθύνομαι σε ανθρώπους με υψηλή συναίσθηση πατριωτικής ευθύνης, επιτρέψτε μου να πω ότι είναι λάθος να ψηφίζουμε με ένα και μόνον κριτήριο, την τσέπη μας. Το κάναμε στις προηγούμενες εκλογές και μας προέκυψε Συμφωνία των Πρεσπών! Μην το επαναλάβουμε.
Ζητώ την κατανόησή σας γιατί δεν θα μείνω μέχρι το τέλος της εκδήλωσης, καθώς είμαι εκ των εισηγητών της ΝΔ στην επίκαιρη επερώτηση για το αίσχος της ΕΡΤ, που έχει μετατραπεί σε μεγάφωνο της κυβερνητικής προπαγάνδας. Και πάλι συγχαρητήρια!»

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 2 1

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 4

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 3 1

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 6

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΟΜΕΝΣ 7

Φωτ. 1-4 Ο Μάξιμος Χαρακοπουλος στο βήμα της ημερίδας.

Φωτ. 5. Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με τον πρόεδρο της ΕΣΠΕΛ Θωμά Ντιντιό.

Φωτ. 6. Ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ με τον πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Λάρισας Θανάση Νταβούρα.

Φωτ. 7. Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με το προεδρείο της ΕΣΠΕΘ.

 

Μ. Χαρακόπουλος στη Γιορτή Ακτινιδίου: «Χαίρομαι γιατί ως υπουργός συνέβαλα στην ανάπτυξη της καλλιέργειας ακτινιδίου!»

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΥΡΓΕΤΟΣ 1

Λάρισα, 22 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΑΚΤΙΝΙΔΙΟΥ ΠΥΡΓΕΤΟΥ-ΑΙΓΑΝΗΣ:

Χαίρομαι γιατί ως υπουργός συνέβαλα στην ανάπτυξη της καλλιέργειας ακτινιδίου!

«Το ακτινίδιο Πυργετού-Αιγάνης είναι ένα θετικό παράδειγμα αναδιάρθρωσης καλλιεργειών που έγινε τις τελευταίες δεκαετίες στο Δέλτα του Πηνειού. Στην Ελλάδα, χρόνια τώρα, γίνεται μια συζήτηση για αναδιάρθρωση καλλιεργειών -μάλιστα είχαμε και υπουργό που εκλεγόταν στην Αθήνα και μας πρότεινε να βάλουμε καρπούζια και να τα αποθηκεύσουμε! Βεβαίως, η πολιτεία δεν θα επιβάλει τι θα καλλιεργήσουν οι αγρότες μας. Μπορεί και πρέπει, όμως, να υποδείξει, να ενημερώσει και να προσφέρει κίνητρα». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος χαιρετίζοντας την 14η Γιορτή ακτινιδίου Πυργετού-Αιγάνης του δήμου Τεμπών.
Ο Θεσσαλός πολιτικός σημείωσε ότι «στην περιοχή του Δέλτα παράγεται ένα ξακουστό για την ποιότητά του προϊόν, το ακτινίδιο. Για να αποκτήσει, όμως, προστιθέμενη αξία και να φτάσει στα ράφια των ευρωπαϊκών αγορών πρέπει να έχει ταυτότητα. Αυτό αξιώνει ο ευρωπαίος καταναλωτής. Είναι προς το συμφέρον των αγροτών της περιοχής, λοιπόν, η πιστοποίηση της ποιότητας του ακτινιδίου να γίνει πραγματικότητα σύντομα. Χαίρομαι γιατί, όπως μου είπε νωρίτερα ο πρόεδρος της Ομάδας Παραγωγών, ήδη, έχει υποβληθεί αίτημα προκειμένου το ακτινίδιο να χαρακτηριστεί ως Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ) καθώς και φάκελος για την χρηματοδότηση της κατασκευής ψυκτικών εγκαταστάσεων.
Η πολιτεία, πέραν της πιστοποίησης οφείλει να συνδράμει και με έργα υποδομών. Χαίρομαι γιατί πρόλαβα ως αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης -πριν αναγκαστώ σε παραίτηση για τη γνωστή υπόθεση του γάλακτος- να συμβάλω στην ένταξη στο ΠΑΑ του αγωγού άρδευσης Πυργετού-Αιγάνης μετά από συνεργασία που είχα με το δήμαρχο Τεμπών, τον πρόεδρο της ΤΚ Αιγάνης και τον πρόεδρο του Συνεταιρισμού. Το έργο υλοποιήθηκε από την Περιφέρεια και το δήμο και έτσι δόθηκε λύση στο ζήτημα της άρδευσης των ακτινιδίων που είχε καταστεί προβληματική λόγω της υφαλμύρωσης του νερού. Η χαρά μου είναι διπλή γιατί επί των ημερών μου στο ΥπΑΑΤ δρομολογήσαμε την απόδοση του 1/3 των κονδυλίων του ΠΑΑ απευθείας στις Περιφέρειες, έτσι ώστε να υλοποιούν οι ίδιες τα έργα που κρίνουν αναγκαία. Ευελπιστώ με τον Περιφερειάρχη που έχει χάσει το λογαριασμό των έργων, πρώτα ο Θεός, και στη νέα περίοδο να εγκαινιάσουμε πολλά νέα έργα!
Και τέλος, η πολιτεία συμβάλει στην προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος στις διεθνείς αγορές με προγράμματα προβολής που μπορούν να αξιοποιήσουν οι Ομάδες Παραγωγών.
Είμαι χαρούμενος, λοιπόν, διότι αυτή η δυναμική καλλιέργεια, που χαρακτηρίζεται από εξωστρέφεια, αναπτύσσεται στην περιοχή μας και δίνει αξιοπρεπές εισόδημα στους κατοίκους.
Θα μπορούσα να πω πολλά, ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση, για την υπερφορολόγηση των αγροτών, τον στενό κορσέ που τους επέβαλε με τις ασφαλιστικές εισφορές και την εν γένει πολιτική της. Δεν θα το κάνω, γιατί πια είναι σαν να κλέβω παγκάρι εκκλησίας!
Θέλω πριν κατέβω από το βήμα να συγχαρώ όλους τους διοργανωτές και το Σύλλογο Γυναικών, που με τα εδέσματα που προσφέρει με βάση το ακτινίδιο προσδίδει προστιθέμενη αξία στο προϊόν. Και στους παραγωγούς να ευχηθώ υγεία, δύναμη και καλές παραγωγές!».

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΥΡΓΕΤΟΣ 2

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΥΡΓΕΤΟΣ 5

Φωτ. 1-2) Από την ομιλία του Μάξιμου Χαρακόπουλου.
Φωτ. 3) Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με τον πρόεδρο της Ομάδας Παραγωγών Πυργετού Θανάση Βλάχο και τον πρόεδρο της ΤΚ Αιγάνης Κώστα Ζαφείρη.

Δήλωση του Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Ν.Δ. κ. Μ. Χαρακόπουλου για την επίθεση στην πρεσβεία του Καναδά

Μ. Χαρακόπουλος

Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2018

 

Ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λάρισας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την επίθεση κουκουλοφόρων με βαριοπούλες και μπογιές εναντίον της πρεσβείας του Καναδά στο Χαλάνδρι τα ξημερώματα της Κυριακής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι ‘‘συλλογικότητες’’ του περιθωρίου εξακολουθούν αμέριμνες να χτυπούν ξένες πρεσβείες, εξευτελίζοντας κάθε έννοια νομιμότητας και αμαυρώνοντας διεθνώς την εικόνα του ελληνικού κράτους. Σειρά αυτή τη φορά είχε η πρεσβεία του Καναδά.

Την ίδια ώρα, η νέα δυαδική πολιτική ηγεσία του κατ’ επίφασιν υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ακόμη συσκέπτεται για το πώς θα αντιμετωπίσει τους “Ρουβίκωνες”, ενώ ειδικά η κ. Παπακώστα ακόμη ψάχνει τη διεύθυνση που θα στείλει το λογαριασμό για τις ζημιές. Στην ουσία, όμως, πίσω από τους ψεύτικους λεονταρισμούς, ακολουθείται σταθερά η ‘‘στοργική’’ πολιτική προς τους κουκουλοφόρους βανδάλους που εγκαινίασε ο κ. Τόσκας.

Ως εκ τούτου, είναι βέβαιο ότι όσο παραμένει στην εξουσία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οι δράστες των επιθέσεων αυτών θα συνεχίζουν ακάθεκτοι το “έργο” τους».

 

Subscribe to this RSS feed