Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος: "Οι πολίτες βιώνουν όλο και περισσότερο το έλλειμα ασφάλειας!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 2

Αθήνα, 24 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΝΔ:

Οι πολίτες βιώνουν όλο και περισσότερο το έλλειμα ασφάλειας!

«Η κατάσταση στον τομέα της δημόσιας τάξης στη χώρα μας παραμένει απελπιστική, κι αυτό αποδεικνύουν όλα τα πρόσφατα επεισόδια βίας και ανομίας. Ζούμε το αποτέλεσμα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που επί σχεδόν 4 χρόνια επιτρέπει την κατάλυση του νόμου από κάθε περιθωριακό στοιχείο, λόγω των ιδεοληπτικών εμμονών των στελεχών του. Γι’ αυτό άλλωστε και το νέο υπουργικό δίδυμο, στο κατ’ επίφαση υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, συνεχίζει σχολαστικά τη γραμμή Τόσκα». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στην Ολομέλεια του Τομέα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.
Ο κ. Χαρακόπουλος επισήμανε ότι «οι πολίτες έχουν καταστεί θύμα των καταστροφικών αποφάσεων της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που επιτρέπουν την αύξηση της εγκληματικότητας και τη δράση περιθωριακών ομάδων που κάθε λίγο εξευτελίζουν το κράτος και αμαυρώνουν την εικόνα της χώρας διεθνώς. Ο νόμος Παρασκευόπουλου συνεχίζει να αφήνει ελεύθερα τα εγκληματικά στοιχεία, καθώς και ο νέος υπουργός επέκτεινε την ισχύ του, με μερικά επουσιώδη φτιασιδώματα. Ο νόμος Γαβρόγλου για το άσυλο έχει οδηγήσει σε απόγνωση φοιτητές και καθηγητές, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη έκκληση από το ΑΠΘ. Αλλά και τα τραγελαφικά γεγονότα στη Φιλοσοφική Σχολή στην Αθήνα, όπου ο περιβόητος Ρουβίκωνας έστησε και γραφείο, παρά τις αντιδράσεις του διδακτικού προσωπικού που αναγκάστηκε να κλείσει τη σχολή, καθώς ο κ. Γαβρόγλου προφανώς περιμένει να λυθεί το πρόβλημα από το “ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα”. Την ίδια ώρα, διενεργήθηκαν δολοφονικές επιθέσεις από κουκουλοφόρους εναντίον του ΑΤ Ομονοίας και του Αστυνομικού Μεγάρου Πατρών, που από θαύμα δεν είχαν θύματα. Τα μέλη δε του Ρουβίκωνα, αποθρασυμμένα από την κυβερνητική ανοχή συνεχίζουν να επιτίθενται σε διπλωματικές αντιπροσωπείες, πρεσβευτικές κατοικίες και όπου επιθυμούν. Όσο για το αρμόδιο υπουργείο, όπως φαίνεται, βρίσκεται υπό ιδιότυπη διαρχία, που επιτείνει την αναποτελεσματικότητά του. Έτσι ως τώρα, παρά τα παχιά λόγια και τους λεονταρισμούς που ακούσαμε, διαπιστώνουμε το γνωστό άλλαξε ο Μανωλιός… Η αλήθεια είναι ότι μ’ αυτήν την κυβέρνηση δεν υπάρχει καμία ελπίδα να διορθωθεί η κατάσταση και οι πολίτες θα βιώνουν ολοένα και περισσότερο το έλλειμα της ασφάλειας. Για την ΝΔ το ζήτημα αυτό είναι ζήτημα ελευθερίας, δημοκρατίας, και δικαιοσύνης. Και ως κυβέρνηση από την πρώτη ημέρα θα επιδιώξουμε να το επιλύσουμε, ξεκινώντας από την κατάργηση των νόμων του ΣΥΡΙΖΑ που υποθάλπουν την ανομία».

Αληθεύουν οι πληροφορίες για έκτακτες κρίσεις στην ΕΛΑΣ;

«Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η νέα ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη προσανατολίζεται σε διεξαγωγή εκτάκτων κρίσεων στην Ελληνική Αστυνομία, αλλάζοντας και τους προς προαγωγή υφιστάμενους όρους στο εν ισχύει Π.Δ. Εάν όντως τα δημοσιεύματα έχουν βάση, αυτό θα είναι η χειρότερη υπηρεσία στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Αστυνομίας. Με δεδομένο ότι σε λίγους μήνες, επίκεινται οι τακτικές κρίσεις των Αξιωματικών, δεν κατανοούμε τη σκοπιμότητα ενός τέτοιου ενδεχομένου, που μόνο αναστάτωση θα προκαλέσει. Ελπίζοντας ότι τα δημοσιεύματα δεν έχουν βάση, περιμένουμε απ’ την ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου να ξεκαθαρίσει εάν πράγματι έχει προβεί σε τέτοια μεθόδευση».

Ακολούθησε συζήτηση, που διηύθυνε ο Συντονιστής του Τομέα κ. Ηλίας Βλαχογιάννης, κατά την οποία εθίγησαν εκτός της εγκληματικότητας, προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΕΛΑΣ, το Πυροσβεστικό Σώμα και η Πολιτική Προστασία.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 1

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Η ΦΕΤΙΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΥΤΛΑ;

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΘΕΜΑ: ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Η ΦΕΤΙΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΥΤΛΑ;

Οι αόριστες απαντήσεις της Διοίκησης της ΕΒΖ για την έναρξη της φετινής καμπάνιας στα τεύτλα έχουν προκαλέσει δικαιολογημένη αναστάτωση και ανησυχία στις τάξεις των τευτλοπαραγωγών.
Μετά το σίριαλ της προηγούμενης καλλιεργητικής περιόδου, όπου η ασυνέπεια μεταξύ λόγων και έργων στις πληρωμές των τευτλοπαραγωγών υπήρξαν πρωτοφανείς, δεν πέρασαν παρά μερικοί μήνες και παρακολουθούμε το ίδιο έργο: απουσία σχεδιασμού και συγκεκριμένων αποφάσεων, που απειλούν να τινάξουν στον αέρα τη φετινή καλλιεργητική περίοδο.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους τευτλοκαλλιεργητές, η έναρξη των παραδόσεων του προϊόντος στο σημείο συγκέντρωσης στη Λάρισα έπρεπε, ήδη, να είχε ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου. Μέχρι σήμερα, όμως, η έναρξη των παραδόσεων αναβάλλεται συνεχώς και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενημέρωση από πλευράς της διοίκησης της ΕΒΖ. Αντιθέτως, υφίστανται σοβαρές αμφιβολίες για το αν θα ξεκινήσει φέτος η καμπάνια λόγω ελλιπούς ρευστότητας και χρηματοδότησης της ΕΒΖ.
Θα πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η πρόδηλη ανησυχία των παραγωγών της Λάρισας, όπου φέτος καλλιεργήθηκαν περίπου 4.500 στρέμματα τεύτλα, οφείλεται και στο γεγονός ότι με τις συνεχείς αναβολές έχουμε ήδη περάσει τα μέσα Οκτωβρίου και σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες αλλάξουν, η εξαγωγή και η παράδοση του προϊόντος θα δυσκολέψει σημαντικά.
Όσο περνάει ο καιρός και συνεχίζονται οι αόριστες απαντήσεις στα ερωτήματα των παραγωγών, διαπιστώνεται η απουσία χειροπιαστού χρονοδιαγράμματος, η επισφάλεια των αγροτών μεγαλώνει και η τευτλοκαλλιέργεια καταδικάζεται σε μαρασμό.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

1. Υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός για τα τεύτλα που παραμένουν ασυγκόμιστα στα χωράφια; Αν ναι ποιος είναι αυτός και ποιο το χρονοδιάγραμμα εκκίνησης της καμπάνιας και παράδοσης των τεύτλων από τους παραγωγούς της Λάρισας;
2. Αληθεύουν οι φόβοι των παραγωγών ότι οι καθυστερήσεις στην έναρξη της καμπάνιας οφείλονται στην έλλειψη ρευστότητας και χρηματοδότησης της ΕΒΖ; Αν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα άμεσα και να συγκομιστεί η φετινή παραγωγή;

Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μ. Χαρακόπουλος: "Αργεί η καμπάνια στα τεύτλα ελλείψει ρευστότητας της ΕΒΖ;"

ΜΑΞΙΜΟΣ βουλη

Λάρισα, 23 Οκτωβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Αργεί η καμπάνια στα τεύτλα ελλείψει ρευστότητας της ΕΒΖ;

• Ανησυχία στους παραγωγούς από τις αόριστες απαντήσεις

«Μετά το σίριαλ της προηγούμενης καλλιεργητικής περιόδου, όπου η ασυνέπεια μεταξύ λόγων και έργων στις πληρωμές των τευτλοπαραγωγών υπήρξαν πρωτοφανείς, δεν πέρασαν παρά μερικοί μήνες και παρακολουθούμε το ίδιο έργο: απουσία σχεδιασμού και συγκεκριμένων αποφάσεων, που απειλούν να τινάξουν στον αέρα τη φετινή καλλιεργητική περίοδο». Τα παραπάνω τονίζει ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σε ερώτησή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σταύρο Αραχωβίτη.
Συγκεκριμένα ο Θεσσαλός πολιτικός αναφέρει ότι «οι αόριστες απαντήσεις της Διοίκησης της ΕΒΖ για την έναρξη της φετινής καμπάνιας στα τεύτλα έχουν προκαλέσει δικαιολογημένη αναστάτωση και ανησυχία στις τάξεις των τευτλοπαραγωγών. Σύμφωνα, λοιπόν, με τους τευτλοκαλλιεργητές, η έναρξη των παραδόσεων του προϊόντος στο σημείο συγκέντρωσης στη Λάρισα έπρεπε, ήδη, να είχε ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου. Μέχρι σήμερα, όμως, η έναρξη των παραδόσεων αναβάλλεται συνεχώς και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενημέρωση από πλευράς της διοίκησης της ΕΒΖ. Αντιθέτως, υφίστανται σοβαρές αμφιβολίες για το αν θα ξεκινήσει φέτος η καμπάνια λόγω ελλιπούς ρευστότητας και χρηματοδότησης της ΕΒΖ.
Θα πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η πρόδηλη ανησυχία των παραγωγών της Λάρισας, όπου φέτος καλλιεργήθηκαν περίπου 4.500 στρέμματα τεύτλα, οφείλεται και στο γεγονός ότι με τις συνεχείς αναβολές έχουμε ήδη περάσει τα μέσα Οκτωβρίου και σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες αλλάξουν, η εξαγωγή και η παράδοση του προϊόντος θα δυσκολέψει σημαντικά. Όσο περνάει ο καιρός και συνεχίζονται οι αόριστες απαντήσεις στα ερωτήματα των παραγωγών, διαπιστώνεται η απουσία χειροπιαστού χρονοδιαγράμματος, η επισφάλεια των αγροτών μεγαλώνει και η τευτλοκαλλιέργεια καταδικάζεται σε μαρασμό».
Κατόπιν τούτων ο κ. Χαρακόπουλος καλεί τον αρμόδιο υπουργό να απαντήσει:
1. Αν υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός για τα τεύτλα που παραμένουν ασυγκόμιστα στα χωράφια κι αν ναι, ποιος είναι αυτός και ποιο το χρονοδιάγραμμα εκκίνησης της καμπάνιας και παράδοσης των τεύτλων από τους παραγωγούς της Λάρισας.
2. Αν αληθεύουν οι φόβοι των παραγωγών ότι οι καθυστερήσεις στην έναρξη της καμπάνιας οφείλονται στην έλλειψη ρευστότητας και χρηματοδότησης της ΕΒΖ κι αν ναι, σε ποιες ενέργειες θα προβεί, προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα άμεσα και να συγκομιστεί η φετινή παραγωγή.

Ομιλία Μ.Χαρακόπουλου στη συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης με θέμα «Σχετικά με τις αλλεπάλληλες καταγγελίες για τη διοίκηση και λειτουργία της ΕΡΤ Α.Ε.»

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΗ 1

Αθήνα, 22 Οκτωβρίου 2018

Ομιλία Μάξιμου Χαρακόπουλου
στη συζήτηση στη Βουλή της Επίκαιρης Επερώτησης
προς τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιακών και Ενημέρωσης
με θέμα «Σχετικά με τις αλλεπάλληλες και σοβαρές καταγγελίες για τη διοίκηση και λειτουργία της ΕΡΤ Α.Ε.»

 

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Ο τρόπος που πολιτεύτηκε ο ΣΥΡΙΖΑ στη δημόσια τηλεόραση, που την έκανε σημαία του στο δρόμο σας προς την εξουσία, είναι χαρακτηριστικός της ικανότητάς σας να πουλάτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το ψέμα, όμως, έχει κοντά ποδάρια.
Γιατί έπειτα από 4, σχεδόν, χρόνια αριστερής διακυβέρνησης, η δημόσια τηλεόραση αντιμετωπίζεται με καθολική απαξίωση, καθώς σπαράσσεται από εσωτερικές αλληλοκατηγορίες για κακοδιαχείριση και σπατάλη των χρημάτων των φορολογούμενων.
Ήταν τυχαία η κατάρρευση των πομπωδών υποσχέσεων του ΣΥΡΙΖΑ για την ΕΡΤ; Όχι. Επιδίωξή σας δεν ήταν ούτε η ποιότητα της ενημέρωσης, ούτε ο πλουραλισμός της πληροφόρησης.
Όλοι θυμόμαστε τις επαναστατικές ημέρες στο προαύλιο του ραδιομεγάρου της ΕΡΤ, με την κυρία Κωνσταντοπούλου να κραυγάζει και την κυρία Ραχήλ Μακρή να έχει ανέβει κυριολεκτικά στα κάγκελα. Υπάρχει ακόμη το μνημείο πεσόντων της ΕΡΤ, πεσόντες, που ουδείς γνωρίζει.
Το λεγόμενο ‘‘μαύρο’’ στην ΕΡΤ στοίχισε πράγματι στην τότε κυβέρνηση και έδωσε αέρα στα πανιά του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά τι κάνατε όταν πήρατε την εξουσία. Δημιουργήσατε μια δημόσια τηλεόραση εργαλείο ωμής προπαγάνδας -πολύ πιο ωμής απ’ αυτήν της αλήστου μνήμης ΥΕΝΕΔ.
Η υποστήριξη της κυβερνητική πολιτικής από πλήθος δημοσιογράφων, με ταυτόχρονη αποσιώπηση, διαστρέβλωση, ακόμη και συκοφάντηση των θέσεων της αντιπολίτευσης και ιδιαιτέρως της αξιωματικής δεν έχει προηγούμενο.
Εμβρόντητοι ακούγαμε έναν απ’ αυτούς να υποστηρίζει χωρίς αιδώ ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν κάτι ανάλογο με τον ιταλικό φασισμό. Κι αυτό είναι μόνον ένα ακραίο δείγμα αυτού του καταρράκτη ψευδολογίας και πλύσης εγκεφάλου της κοινής γνώμης που, προφανώς εξυφαίνεται από το υπουργείο προπαγάνδας του κ. Παπά, σε συνεργασία με τον σκληρό πυρήνα των συνδικαλιστών της ΕΡΤ, που θεωρούν ότι η δημόσια τηλεόραση είναι τσιφλίκι τους.
Και δεν τα λέμε μόνον εμείς αυτά. Τα λένε τα ίδια τα στελέχη της κυβερνητικής πλειοψηφίας. Να τα επαναλάβω προς εμπέδωση. Τα λέει ο παριστάμενος κανιβαλισθείς -κατ’ απαίτηση Καμμένου- πρώην υπουργός κ. Φίλης. Τι λέει ο κ. Φίλης; ‘‘Η ΕΡΤ είναι ένα κανάλι που έχει παραδιοίκηση. Κυβερνάται από το παλιό συντεχνιακό καθεστώς, ένα καθεστώς ιδιοτελών συμφερόντων’’.
Τα λέει ο πρώην Εντεταλμένος Σύμβουλος Προγράμματος της ΕΡΤ, κ. Σπύρος Κρίμπαλης που καταγγέλλει τον κ. Παππά ότι παρέδωσε τα κλειδιά της ΕΡΤ στον ‘‘πεινασμένο για εξουσία κ. Καλφαγιάννη’’.
Τα λέει ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ, κ. Θαλασσινός ‘‘οδηγούμαστε σε μία ΕΡΤ που –επιτέλους– οι συνδικαλιστές και η ομήγυρη δεν εργάζεται, αλλά διοικεί, οι Γενικοί Διευθυντές δεν έχουν απαραίτητα πτυχίο ΑΕΙ, αλλά μπάρμπα στην Κορώνη’’.
Αλλά και ο πρώην γενικός διευθυντής τεχνολογίας κ. Μιχαλίτσης λέει ότι στην ΕΡΤ ‘‘κύριο ρόλο διαδραματίζουν οι εκπρόσωποι ενός λούμπεν πελατειακού "συνδικαλισμού", με αποκρουστικό για την κοινωνία πρόσωπο και αισθητική’’. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε πιο εύστοχους χαρακτηρισμούς από αυτούς των συντρόφων σας, που σας ξέρουν καλύτερα.
Να, λοιπόν, ποιος ήταν ο πραγματικός πόνος για το λεγόμενο «μαύρο». Ότι θα χανόταν η κουτάλα για το παρασύστημα που εδώ και δεκαετίες έλυνε και έδενε στο ραδιομέγαρο. Και τώρα, με ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, επανήλθε δριμύτερο για να αλώσει τα πάντα.
Και δεν σταματούν εκεί οι καταγγελίες για τα ‘‘όργια’’ που συμβαίνουν. Γιατί πέρα από την παραδιοίκηση, πέρα από τους αθρόους διορισμούς, πέρα από στήριξη των ημετέρων, φαίνεται να παίζεται και ένα μεγάλο οικονομικό παιχνίδι. Και πάλι δεν είναι η κακή αντιπολίτευση που τα λέει αυτά. Αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι που μιλούν για εξωτερικές παραγωγές που στοιχίζουν πολλαπλάσια από τις εσωτερικές και άλλα πολλά.
Είναι ενδεικτικό ότι ο δημοσιογράφος κ. Αλαφογιώργος κάλεσε δημοσίως τον πρόεδρο της Ένωσης Εισαγγελέων ‘‘να επιληφθεί των δαπανών εκτός ΕΡΤ που επιβαρύνουν άσκοπα την υπηρεσία» και «να ελέγξει το δημόσιο χρήμα’’.
Ιδού, λοιπόν, τα έργα και οι ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ, και εντέλει το πραγματικό του πρόσωπο, ιδού το δήθεν ηθικό του πλεονέκτημα, ιδού η προσήλωσή του στην δημοκρατία και τη διαφάνεια.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Αυτή η ΕΡΤ δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Έχει καταντήσει όπως οι σταύλοι του Αυγεία. Και χρειάζεται κάθαρση. Για να υπάρξει μια νέα δημόσια τηλεόραση, που θα προάγει την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, το ήθος και τον πολιτισμό. Κι αυτή την τηλεόραση δεν μπορεί να την φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ό,τι μπορούσε και επιθυμούσε είναι αυτό που βλέπουμε σήμερα.

Σας ευχαριστώ».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/gjY-nhxtMBw

 

Subscribe to this RSS feed