Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στο Alpha radio 989 και στον Νίκο Μάνεση

ΜΑΞΙΜΟΣ Α 989fm

Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στο Alpha radio 989 και στον Νίκο Μάνεση

Έχουμε μαζί μας τον Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ, τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο. Γεια σας κ. Χαρακόπουλε, τι κάνετε, καλά είσαστε; Καλημέρα σας.

Καλημέρα, καλημέρα κ. Μάνεση, καλημέρα και στους ακροατές μας.

Επειδή εν δυνάμει πηγαίνουμε προς τις εκλογές και υπάρχουν πιθανότητες να είσαστε κυβέρνηση και επειδή θα κληθείτε να λύσετε αυτό το ζήτημα, το οποίο ταλανίζει και την ελληνική αστυνομία, αλλά και την ελληνική πολιτεία γενικότερα. Τι πρέπει να κάνουμε και τι πρέπει να κάνουμε άμεσα;

Κοιτάξτε θα συμφωνήσω με την περιγραφή που κάνατε για την κατάσταση, η οποία έχει επιδεινωθεί πάρα πολύ, Το αίσθημα ασφάλειας έχει καταρρακωθεί στη χώρα και αυτό οφείλεται στην απουσία πολιτικής βούλησης, που και σεις νωρίτερα περιγράψατε. Γιατί οι εικόνες αυτές, αστυνομικών να διώκονται από κουκουλοφόρους και κακοποιούς, οι κακοποιοί να χτυπούν αστυνομικούς, να σπάνε περιπολικά, να καταφέρονται κατά Αστυνομικών Τμημάτων, δεν είναι κάτι σύνηθες, δεν είναι το φυσιολογικό, το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει...

Μα το φυσιολογικό, αν μου επιτρέπετε, είναι, όταν ξέρεις ότι κάθε Παρασκευή και κάθε Σάββατο βράδυ, συγκεκριμένη ώρα, από 12 μέχρι 3 τα ξημερώματα, συγκεκριμένες ομάδες επιτίθενται σε συγκεκριμένα σημεία, σε συγκεκριμένες διμοιρίες, η λογική λέει ότι οργανώνεις ένα σχέδιο για να πιάσεις τους παρανομούντες. Εμείς έχουμε δει να είναι οι αστυνομικοί στόχος απλός, ένα στόχος, κινούμενος, μάλιστα.

Πολύ σωστά το περιγράφετε, και ιδιαίτερα οι αστυνομικοί που βρίσκονται στο Πολυτεχνείο και στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, περισσότερο ως σταθεροί στόχοι λειτουργούν και ως σημεία που οριοθετούν, αν θέλετε, τα όρια του ‘Εξαρχιστάν’. Αυτό όμως δείχνει την απουσία πολιτικής βούλησης από πλευράς κυβέρνησης. Διότι η αστυνομία, όπως είπατε νωρίτερα και εσείς, στην εξιχνίαση σοβαρών εγκλημάτων έχει επιτυχίες, παρότι η χώρα έχει μια πρωτόγνωρη έξαρση εγκληματικότητας. Ωστόσο, οι επιτυχίες εκεί, είναι πανθομολογούμενες. Γιατί εκεί η αστυνομία φέρνει αποτελέσματα; Γιατί κανείς δεν δυσχεραίνει το έργο της. Γιατί στις περιπτώσεις, τις άλλες, με τους μπαχαλάκηδες, με τις διάφορες συλλογικότητες, τους Ρουβίκωνες -κερασάκι στην τούρτα, το γραφείο του Ρουβίκωνα στη Φιλοσοφική Αθηνών και αύριο διαβάζω θα γίνει και πάρτι, μάλιστα- γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχουμε αποτελέσματα; Γιατί προφανώς είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Η κυβέρνηση αυτή, από τη στιγμή που ήρθε, έκανε ότι περνάει από το χέρι της και με θεσμικά μέσα και με άλλα εμπόδια για να δυσχεραίνει το έργο της αστυνομίας. Να θυμίσω το νόμο Παρασκευόπουλου; Πλέον των 10.000 έχουν αποφυλακιστεί, κύριε Μάνεση, κάνοντας χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου. Πόσες φορές να συλλάβει τον ίδιο κακοποιό ένας αστυνομικός; Για όνομα του Θεού! Και εκτίθεται η χώρα και διεθνώς, γιατί πολλοί από αυτούς και στο εξωτερικό προβαίνουν σε ειδεχθή εγκλήματα.
Ο νόμος Γαβρόγλου -γιατί λέτε τι μπορεί να κάνουμε...

Να τα πάρουμε ένα ένα κ. Χαρακόπουλε. Δηλαδή εσείς το νόμο Παρασκευόπουλο το βάζετε στο αρχείο, τελειώνει ο νόμος;

Θα τον καταργήσουμε, έχουμε δεσμευτεί ότι θα καταργηθεί ο νόμος Παρασκευόπουλου. Δεν μπορεί να συνεχίζεται αυτή η ανακύκλωση, αν θέλετε, του εγκλήματος.

Κατανοητό.

Το δεύτερο, ο νόμος Γαβρόγλου. Οι κακοποιοί, όλοι αυτοί που δρουν, πέριξ των Εξαρχείων και του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, την ΑΣΟΕΕ, που είναι μια εικόνα που ντροπιάζει μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, πως δρούνε; Όταν οι αστυνομικοί προσπαθούν να τους συλλάβουν, καταφεύγουν, είτε στο άβατο των Εξαρχείων, όπου εκεί είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει πολιτική εντολή να μην μπαίνουν οι αστυνομικοί μέσα στα Εξάρχεια, είτε μπαίνοντας στο Πολυτεχνείο, στο οποίο υπάρχει το άσυλο ανομίας, που επανακαθορίστηκε με το λεγόμενο νόμο Γαβρόγλου...

Άρα καταργείτε και το άσυλο.

Θα καταργηθεί και ο νόμος Γαβρόγλου για το άσυλο ανομίας. Δεν είναι άσυλο για τη διακίνηση ιδεών, είναι άσυλο για κάθε είδους εγκληματικό στοιχείο. Έχουμε καταγγελίες από φοιτητικούς συλλόγους, από φοιτητές, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, ότι γίνεται εμπόριο ναρκωτικών, χρήση ναρκωτικών, ακόμη και βιασμοί, κλοπές, κάθε είδους εγκληματική πράξη μέσα στα πανεπιστήμια και η αστυνομία δεν μπορεί να μπει να εφαρμόσει το νόμο. Και έχουμε μάλιστα τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας, να παραπέμπει ουσιαστικά σε αυτοδικία τους φοιτητές. Γιατί τι άλλο σημαίνει το να λέει το ‘ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα’ να αντιμετωπίσει τους ναρκέμπορους και όλα αυτά τα εγκληματικά στοιχεία;

Εγώ αν ήμουν φοιτητής θα το εκλάμβανα, ως δημιουργία ομάδας κρούσης.

Δηλαδή τι, να πάρουν το νόμο στα χέρια τους οι φοιτητές, αυτό ζητάει η επίσημη πολιτεία, ο υπουργός;

Ωραία. Είστε σαφής. Παρασκευόπουλος παρελθόν, νόμος Γαβρόγλου. Σε ένα μήνα έχει δεσμευτεί ο κ. Μητσοτάκης ότι καθαρίζουν τα Εξάρχεια, με ποιον τρόπο;

Σας λέω κ. Μάνεση, σας περιγράφω τα θεσμικά πλαίσια, που μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα η αστυνομία και τα αντικειμενικά μέσα που χρειάζεται η αστυνομία. Υπήρχε η ομάδα ΔΕΛΤΑ, των δικυκλιστών, ταχείας επέμβασης, που είχε γίνει φόβος και τρόμος των μπαχαλάκηδων...

Με μεγάλη επιτυχία.

Με μεγάλη επιτυχία βέβαια, ομολογουμένως καταξιωμένη στη δουλειά της. Και έρχεται η κυβέρνηση με αξίωση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ και καταργεί την ομάδα ΔΕΛΤΑ. Λοιπόν, πως θέλουμε να αντιμετωπιστούν αυτά τα φαινόμενα, όταν δρουν με τέτοια γρήγορα αντανακλαστικά οι κουκουλοφόροι και οι συλλογικότητες, οι Ρουβίκωνες, όλοι αυτοί, και δεν υπάρχει η αντίστοιχη δυνατότητα από πλευράς της αστυνομίας να δράσει άμεσα για να τους συλλάβει, πριν μπουν στο άβατο των Εξαρχείων, ή πριν μπουν στο Πανεπιστήμιο και καλύπτονται από το άσυλο της ανομίας. Με την ίδια λογική αποδυναμώθηκε η ομάδα ΔΙΑΣ.
Οι ασύρματοι. Τρεισήμισι χρόνια τώρα μιλούμε συνεχώς για προβληματικούς ασυρμάτους, για τη δυνατότητα ενδοεπικοινωνίας των αστυνομικών. Αυτά θα πρέπει κάποτε να αντιμετωπιστούν, να λυθούν. Και χρειάζεται πολιτική βούληση για να γίνει αυτό.

Να ρωτήσω κάτι άλλο, το ελληνικό κράτος, πότε θα ανακαταλάβει την πλατεία Ομονοίας;

Ναι, δυστυχώς, φτάνουμε στο σημείο να χρησιμοποιούμε τέτοιους όρους, ανακατάληψης, αλλά οι πολίτες που ζουν στο κέντρο της Αθήνας...

Ε, δεν είναι, θα μπορούσαμε οι δυο μας να πάμε μια βόλτα στην Ομόνοια, χωρίς να κινδυνέψουμε, ιδιαίτερα κατά την ώρα που σουρουπώνει;

Ειδικά μετά το σούρουπο, αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα. Ξέρετε, έμενα για πολλά χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, στην οδό Μακεδονίας, λίγο πιο δίπλα από το Αστυνομικό Τμήμα της Βερανζέρου, που δέχτηκε επίθεση τις προηγούμενες βδομάδες, λίγο πιο δίπλα από την Κοδριγκτώνος, όπου τους σπάσανε το περιπολικό κουκουλοφόροι. Λοιπόν, οι εικόνες αυτές δεν ήταν οικείες, πριν κάποια χρόνια. Φτάσαμε σήμερα στο σημείο, όπως λέτε, να μην τολμά να κυκλοφορεί μετά το απόγευμα, μετά το σούρουπο, με βεβαιότητα ασφάλειας, ο πολίτης στο κέντρο μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας. Οι εικόνες αυτές, κ. Μάνεση, πριν 4 χρόνια δεν ήταν έτσι. Εγώ δεν λέω ότι είχε λυθεί οριστικά το πρόβλημα της αστυνόμευσης...

Υπήρχε πρόβλημα.

Δεν λέω ότι δεν υπήρχε, αλλά δεν ήταν σε αυτή την ένταση, και όσοι μας ακούν μπορούν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Νομίζω ότι είναι καθαρό ότι στην κυβέρνηση αυτή έχουμε πια ένα υπουργικό δίδυμο, στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την κα Γεροβασίλη και την κα Παπακώστα, οι οποίες διαφωνούν στα βασικά. Για τον νόμο Παρασκευόπουλου η μια τον αντιμετωπίζει θετικά, λέει ότι δεν είναι πρόβλημα αυτό, η άλλη μιλάει για κατάργησή του. Για το άσυλο ανομίας του κ. Γαβρόγλου, η μεν υπουργός θεωρεί ότι λειτουργεί σωστά, η δε υφυπουργός της μιλάει για την ανάγκη κατάργησής του. Για τους Ρουβίκωνες, η μια λέει ότι δεν υπάρχει ουσιαστικά ζήτημα και το υποτιμάει και το απαξιώνει, η άλλη λέει ότι θα τους στείλει τον λογαριασμό για τα σπασμένα. Αν ακόμη δεν έχουν βρει τη διεύθυνση του Ρουβίκωνα, νομίζω ότι πια έχει γίνει παγκοίνως γνωστό, ότι έχει γραφείο στη Φιλοσοφική σχολή των Αθηνών. Να στείλει η κα Παπακώστα εκεί τον λογαριασμό των σπασμένων του Ρουβίκωνα. Δηλαδή, απ’ όλα αυτά, για το μόνο στο οποίο έφτασαν στα όρια κρίσης στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το υπουργικό δίδυμο, και ρήξης των σχέσεών τους, ήταν για το ποια από τις δύο θα έχει το πάνω χέρι στην αστυνομία στις έκτακτες κρίσεις, που επέβαλαν στην ΕΛΑΣ; Που πρόκειται ουσιαστικά για ένα θεσμικό πραξικόπημα, για άθλιες μεθοδεύσεις που μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω. Από το 1994 είχαμε να ζήσουμε έκτακτες κρίσεις στην ελληνική αστυνομία. Αυτή, δυστυχώς, είναι η σκληρή πραγματικότητα που βιώνουμε.

Μάλιστα. Κ. Χαρακόπουλε ευχαριστώ πάρα πολύ, τα είπατε όλα. Να είστε καλά.

Εγώ σας ευχαριστώ. Καλή σας μέρα.

Ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κυρίες και κύριοι, τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ. Αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση, έχει πάρα πολλή δουλειά.

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/Hy9cuD9G0jA

 

Μ.Χαρακόπουλος: "Ο κ. Γαβρόγλου ουσιαστικά καλεί τους φοιτητές σε αυτοδικία!"

ΜΑΞΙΜΟΣ Α 989fm

Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ALPHA:

Ο κ. Γαβρόγλου ουσιαστικά καλεί τους φοιτητές σε αυτοδικία!

· Δεν υπάρχει βούληση στην κυβέρνηση για πάταξη της ανομίας!

«Οι εικόνες αστυνομικών να διώκονται από κουκουλοφόρους και κακοποιούς, οι κακοποιοί να χτυπούν αστυνομικούς, να σπάνε περιπολικά, να καταφέρονται κατά Αστυνομικών Τμημάτων, δεν είναι κάτι σύνηθες, δεν είναι το φυσιολογικό, το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει». Τα παραπάνω επισήμανε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στον Alpha Radio 989 και στον δημοσιογράφο κ. Νίκο Μάνεση.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε ότι υπάρχει «απουσία πολιτικής βούλησης από πλευράς κυβέρνησης. Διότι η αστυνομία στην εξιχνίαση σοβαρών εγκλημάτων έχει επιτυχίες, παρότι η χώρα έχει μια πρωτόγνωρη έξαρση εγκληματικότητας. Γιατί εκεί η αστυνομία φέρνει αποτελέσματα; Γιατί κανείς δεν δυσχεραίνει το έργο της. Γιατί στις περιπτώσεις, τις άλλες, με τους μπαχαλάκηδες, με τις διάφορες συλλογικότητες, τους Ρουβίκωνες -κερασάκι στην τούρτα, το γραφείο του Ρουβίκωνα στη Φιλοσοφική Αθηνών και αύριο διαβάζω θα γίνει και πάρτι- γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχουμε αποτελέσματα; Γιατί προφανώς είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση». Και πρόσθεσε ότι «θα καταργηθεί και ο νόμος Γαβρόγλου για το άσυλο ανομίας. Δεν είναι άσυλο για τη διακίνηση ιδεών, είναι άσυλο για κάθε είδους εγκληματικό στοιχείο. Έχουμε καταγγελίες από φοιτητικούς συλλόγους, από φοιτητές, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, ότι γίνεται εμπόριο ναρκωτικών, χρήση ναρκωτικών, ακόμη και βιασμοί, κλοπές, κάθε είδους εγκληματική πράξη μέσα στα πανεπιστήμια και η αστυνομία δεν μπορεί να μπει να εφαρμόσει το νόμο. Και έχουμε μάλιστα τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας, να παραπέμπει ουσιαστικά σε αυτοδικία τους φοιτητές. Γιατί τι άλλο σημαίνει το να λέει το ‘ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα’ να αντιμετωπίσει τους ναρκέμπορους και όλα αυτά τα εγκληματικά στοιχεία; Δηλαδή τι, να πάρουν το νόμο στα χέρια τους οι φοιτητές, αυτό ζητάει η επίσημη πολιτεία, ο υπουργός;».
Ο κ. Χαρακόπουλος τόνισε, επίσης, ότι «στην κυβέρνηση αυτή έχουμε πια ένα υπουργικό δίδυμο, στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την κα Γεροβασίλη και την κα Παπακώστα, οι οποίες διαφωνούν στα βασικά. Για το νόμο Παρασκευόπουλου η μια τον αντιμετωπίζει θετικά, η άλλη μιλάει για κατάργησή του. Για το άσυλο ανομίας του κ. Γαβρόγλου, η μεν υπουργός θεωρεί ότι λειτουργεί σωστά, η δε υφυπουργός της μιλάει για την ανάγκη κατάργησής του. Για τους ‘Ρουβίκωνες’, η μια λέει ότι δεν υπάρχει ουσιαστικά ζήτημα και το υποτιμάει και το απαξιώνει, η άλλη λέει ότι θα τους στείλει τον λογαριασμό για τα σπασμένα. Αν ακόμη δεν έχουν βρει τη διεύθυνση, νομίζω ότι πια έχει γίνει παγκοίνως γνωστό ότι έχει γραφείο στη Φιλοσοφική σχολή των Αθηνών. Να στείλει η κα Παπακώστα εκεί τον λογαριασμό των σπασμένων του Ρουβίκωνα. Δηλαδή απ’ όλα αυτά, για το μόνο στο οποίο έφτασαν στα όρια κρίσης στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το υπουργικό δίδυμο, και ρήξης των σχέσεών τους, ήταν για το ποια από τις δύο θα έχει το πάνω χέρι στην αστυνομία στις έκτακτες κρίσεις, που επέβαλαν στην ΕΛΑΣ. Που πρόκειται ουσιαστικά για ένα θεσμικό πραξικόπημα, για άθλιες μεθοδεύσεις που μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω. Από το 1994 είχαμε να ζήσουμε έκτακτες κρίσεις στην ελληνική αστυνομία».

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/Hy9cuD9G0jA

 

Μ. Χαρακόπουλος: "Δικαιολογημένες αντιδράσεις για το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων"

Μάξιμος Εκπρόσωποι Συλλόγου Φοιτητών ΤΕΙ

Λάρισα, 5 Νοεμβρίου 2018

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ:

Δικαιολογημένες αντιδράσεις για το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων

«Από την πρώτη στιγμή που ανέκυψε το ζήτημα της συγχώνευσης του ΤΕΙ Θεσσαλίας με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας επισημάναμε την ανάγκη αυτή να γίνει με ακαδημαϊκά κριτήρια και μόνο. Και τούτο διότι η έλλειψη ακαδημαϊκών κριτηρίων δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά και αντιδράσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν επιτρέπει την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που διαθέτουν σχολές ή τμήματα του ΤΕΙ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ουσιαστική κατάργηση του τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων του ΤΕΙ Θεσσαλίας, γεγονός που δημιουργεί δικαιολογημένες διαμαρτυρίες από τους φοιτητές του». Τα παραπάνω δήλωσε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη συνάντηση που είχε με μέλη του Συλλόγου Φοιτητών του ΤΕΙ Θεσσαλίας, με σκοπό την ενημέρωσή του για το θέμα της κατάργησης του τμήματος των Ιατρικών Εργαστηρίων στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας.
Οι εκπρόσωποι του Συλλόγου Φοιτητών τόνισαν, ότι, στο νομοσχέδιο δεν προβλέπεται καμία αντιστοίχηση για το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων στο νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και επεσήμαναν τις παραμέτρους που θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη πριν τη λήψη τελεσίδικων αποφάσεων. Αρχικά ανέφεραν ότι, η αυξημένη βάση εισαγωγής στο τμήμα –14.000 μόρια- που είναι υψηλότερη ακόμα και από υπάρχοντα πανεπιστημιακά τμήματα, αλλά και το έμπειρο διδακτικό προσωπικό εγγυώνται υψηλό επίπεδο σπουδών. Επίσης, υπογράμμισαν την παράδοση καινούργιων και σύγχρονων κτιριακών εγκαταστάσεων και εξοπλισμού αξίας 7 εκατομμυρίων ευρώ μόλις πριν ένα έτος. Τέλος, το αυξημένο ενδιαφέρον των υποψηφίων φοιτητών για το τμήμα και κυρίως η υψηλή απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας -καθώς η συντριπτική πλειοψηφία εργάζεται στην ειδικότητα- επιβεβαιώνουν ότι οι αποφάσεις, που ουσιαστικά το καταργούν και δεν μεριμνούν για την αντιστοίχησή του, είναι σε εντελώς λάθος κατεύθυνση.
Τον Μάξιμο Χαρακόπουλο ενημέρωσαν τα μέλη της επιτροπής του Συλλόγου Φοιτητών της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας Πρόνοιας του ΤΕΙ Θεσσαλίας, δευτεροετείς φοιτήτριες του τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων, Αλεξία Ματζίρη και Μαρία Στυλιανού.

Μάξιμος: “Άμισθος ιατρός” ο Θωμάς Τσικρίκας

Μάξιμος Τσικρίκας 1

Αθήνα, 5 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

“Άμισθος ιατρός” ο Θωμάς Τσικρίκας

«Τιμούμε σήμερα έναν διαπρεπή επιστήμονα, έναν λαμπρό γιατρό και ξεχωριστό άνθρωπο. Ο Θωμάς Τσικρίκας με έμφυτη ευγένεια και καλοσύνη, με σεμνότητα υπηρέτησε ευόρκως την ιατρική επιστήμη με ανύστακτο και ανυπόκριτο ενδιαφέρον για τον ασθενή». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας την τιμητική εκδήλωση που διοργάνωσαν στη γενέτειρα του γιατρού, τον Άγιο Γεώργιο Κιλελέρ, η Τοπική Κοινότητα και ο Σύλλογος Γυναικών του χωριού.

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος που συνεχάρη τους διοργανωτές «γιατί τιμούν εν ζωή τον γιατρό για τον οποίον καμαρώνουμε όλοι οι κοντοχωριανοί του και όλοι όσοι υπήρξαν ασθενείς του» υπογράμμισε ότι ο Θωμάς Τσικρίκας «πιστός στον όρκο του Ιπποκράτη δεν υπήρξε απλά “ασθενούντων ιατρός”, όπως τιτλοφορείται η εκδήλωση από το απολυτίκιο του Αγίου Γεωργίου, αλλά ήταν και “άμισθος ιατρός” σύμφωνα με το απολυτίκιο του δικού μας Αγίου Νικολάου του εν Βουναίνοις. Κι αυτό αξίζει να το τονίζουμε γιατί, δυστυχώς, δεν λείπουν τα φαινόμενα επίορκων ιατρών που απασχολούν τη δημοσιότητα για τα γνωστά “φακελάκια”. Αν, όμως, “αδαπάνητος πλούτος” είναι η οικογένειά μας, οι φίλοι μας, όλοι όσοι μας αγαπούν και τους αγαπάμε, όσοι μας τιμούν και τους τιμούμε, τότε ο γιατρός Θωμάς Τσικρίκας είναι ένας πλούσιος άνθρωπος! Γιατρέ να είστε καλά και να χαίρεστε την οικογένειά σας και τους φίλους σας!».

Μάξιμος Τσικρίκας 2

Μάξιμος Τσικρίκας 3

Subscribe to this RSS feed