Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος: "Ποινική δίωξη στον εκλεκτό Τσίπρα στη ΔΕΠΑ;"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΔΗΛΩΣΗ

Αθήνα, 8 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΔ:

Ποινική δίωξη στον εκλεκτό Τσίπρα στη ΔΕΠΑ;

· Άνω των 120 εκ. ευρώ ο κίνδυνος επιβάρυνσης της ΔΕΠΑ

«Σύμφωνα με δημοσιεύματα ΜΜΕ, η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας προχώρησε στην άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρώην Διευθύνοντος Συμβούλου της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ) κ. Θεόδωρου Κιτσάκου. Η κατηγορία της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος αφορά σε χρέη της εταιρίας “Ελληνικά Χημικά Λιπάσματα” (ELFE ΑΒΒΕ, διάδοχου σχήματος μετά το 2009 της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων) προς τη ΔΕΠΑ. Ο κ. Κιτσάκος φέρεται ότι δεν προέβη στις κατάλληλες ενέργειες για την είσπραξή τους». Τα παραπάνω επισημαίνονται σε ερώτηση που συνυπογράφει ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος προς τους υπουργούς Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γιώργο Σταθάκη και Δικαιοσύνης κ. Μιχάλη Καλογήρου.
Οι βουλευτές της ΝΔ που μετέχουν στις Επιτροπές α) Παραγωγής και Εμπορίου, β) Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης και γ) Περιβάλλοντος, αφού επισημαίνουν ότι «η ΔΕΠΑ κινδυνεύει να επιβαρυνθεί με ένα υψηλό χρέος άνω των 120 εκ. ευρώ, ποσό που υπερβαίνει το 10% του κύκλου εργασιών της εταιρίας και αντιστοιχεί στο 80% των συνολικών οφειλών της», ζητούν από τον κ. Σταθάκη να απαντήσει:
1) Αν γνώριζε η κυβέρνηση ότι ο κ. Θεόδωρος Κιτσάκος ήταν στο παρελθόν γενικός διευθυντής της ELFE. Γιατί διόρισε επικεφαλής της ΔΕΠΑ ένα πρώην ανώτατο στέλεχος του μεγαλύτερου οφειλέτη της Επιχείρησης. Αν ελέγχθηκε η υποψηφιότητα του από πλευράς σύγκρουσης συμφερόντων.
2) Αν εξακολουθεί ο κ. Κιτσάκος να είναι μέλος του τομέα ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ;
3) Αν ενημέρωνε ο κ. Κιτσάκος για τις ενέργειες του τους πολιτικούς προϊσταμένους του ή/και άλλα κυβερνητικά στελέχη. Αν ναι, με ποιον τρόπο ενημερώνονταν τα κυβερνητικά στελέχη και σε ποιες ενέργειες προέβησαν για να προστατεύσουν τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου και της ΔΕΠΑ.
4) Γιατί ζητήθηκε με μεγάλη καθυστέρηση η παραίτηση του κ. Κιτσάκου στα τέλη του 2017 όταν ήταν γνωστό σε όλους ότι ήδη ελέγχονταν για τις ενέργειες του από τον Μάρτιο του ίδιου έτους.
5) Σε ποιες ενέργειες προέβη η διοίκηση της ΔΕΠΑ από τον Δεκέμβριο του 2015 ως το Νοέμβριο του 2017 ώστε να εξοφληθεί το χρέος της ELFE και να μην αυξηθεί περαιτέρω.
6) Αν εξακολουθεί η ΔΕΠΑ να προμηθεύει με αέριο την εταιρία “Ελληνικά Χημικά Λιπάσματα” και αν ναι οι πληρωμές εξακολουθούν να γίνονται με μεταχρονολογημένες επιταγές των ελεγχόμενων εταιριών.
7) Πώς σκοπεύει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το ζήτημα της ‘‘μαύρης τρύπας’’ που δημιουργεί στον ισολογισμό της ΔΕΠΑ το χρέος της ELFE.
Ερωτάται, επίσης, ο υπουργός Δικαιοσύνης:
1) Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η έρευνα της Αρχής Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας για την εν λόγω υπόθεση που έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2017.
2) Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί η Πρόεδρος της ανωτέρω Αρχής κα Άννα Ζαΐρη για τη διερεύνηση της εν λόγω υπόθεσης μείζονος δημοσίου ενδιαφέροντος.
3) Αν αληθεύει ότι στις 2 Μαΐου 2017, την ημέρα δηλαδή που ανακοινώθηκε η αντικατάσταση του κ. Γεωργίου Παντελή από την κα Ζαΐρη στη θέση της Προέδρου της ανωτέρω Αρχής, ο πρώτος είχε ζητήσει με επιστολή του προς τον κ. Κιτσάκο αναλυτικά στοιχεία για τις ανείσπρακτες οφειλές των εταιριών ELFE και ΕΛΑΓΡΟΛΙΠ, τις τυχόν ρυθμίσεις των εν λόγω εταιριών και αντίγραφα των εισηγήσεων της νομικής, οικονομικής και νομικής υπηρεσίας της ΔΕΠΑ από το 2015 και μετά.

 

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας (ΓΝΛ) παλεύει με πενιχρά μέσα και με αυταπάρνηση του προσωπικού του να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες υπηρεσιών υγείας των πολιτών του νομού. Ωστόσο, η παλαιότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων, του ξενοδοχειακού εξοπλισμού και των λοιπών υποδομών, η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων, ακόμη και τουαλέτας σε κάθε θάλαμο νοσηλείας, όπως και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού αλλά και των σοβαρών δυσκολιών στη συντήρηση του υπάρχοντος, δεν επιτρέπουν τη δέουσα ανταπόκριση προς τους ασθενείς. Παρά τα εύσημα που αποδίδονται από ασθενείς στο προσωπικό για τις φιλότιμες προσπάθειές του, η περιορισμένη χρηματοδότηση δεν αφήνει περιθώρια δραστικών λύσεων για τα ανωτέρω προβλήματα. Ταυτόχρονα, εκφράζονται ανησυχίες για την αδυναμία έγκαιρης αντικατάστασης έμπειρου προσωπικού (π.χ. διευθυντών κλινικών) που πρόκειται να αποχωρήσουν μαζικά λόγω συνταξιοδότησης, καθώς και την έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού για την συντήρηση του εξοπλισμού.
Επιπροσθέτως, σε μονάδες όπου η πληρότητα ξεπερνά κατά πολύ τις δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως για παράδειγμα στην ογκολογική που φτάνει στο 270%, απαιτείται δραστική αναβάθμιση στις εγκαταστάσεις.
Ο ρόλος που καλείται να παίξει το ΓΝΛ, ως δευτεροβάθμιο ίδρυμα υγείας εντός του αστικού ιστού, μπορεί να αναβαθμιστεί με την απαιτούμενη οικονομική ενίσχυση, επαρκή στελέχωση και επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που δυσχεραίνουν την αποστολή του.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Προτίθεστε να λάβετε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων που αφορούν τις κτιριακές υποδομές και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό του ΓΝΛ; Αν ναι, ποιες είναι αυτές και με ποιο χρονοδιάγραμμα;
2. Για τη βελτίωση των κτιριακών υποδομών του νοσοκομείου έχει προταθεί στο παρελθόν η δημιουργία μιας 3ης πτέρυγας. Υπάρχει στο σχεδιασμό σας τέτοια προοπτική; Αν ναι ποια είναι αυτή; Αν όχι προτίθεστε να την διερευνήσετε;
3. Λόγω της αυξημένης προσέλευσης πολιτών στην ογκολογική μονάδα και της σοβαρότητας των περιστατικών προτίθεστε να συνδράμετε στην αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων;
4. Πώς προτίθεστε να αντιμετωπίσετε τις μαζικές αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων ιατρών διευθυντών κλινικών, την ανεπάρκεια προσωπικού στις ΜΑΦ και ΜΕΘ, και τις ελλείψεις σε διάφορες άλλες ειδικότητες, όπως και βοηθητικού προσωπικού; Υπάρχει σχεδιασμός και αν ναι ποιος είναι αυτός;
5. Τι προτίθεστε να πράξετε για τα προβλήματα στη συντήρηση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, λόγω έλλειψης εξειδικευμένου και πιστοποιημένου προσωπικού;
6. Πάγιο αίτημα των εργαζομένων του ΓΝΛ είναι η αποσύνδεσή του από το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Υπάρχει πρόθεση από μέρους σας να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο; Αν ναι με ποιο χρονοδιάγραμμα; Αν όχι για ποιους λόγους;

Αθήνα, 2 Νοεμβρίου 2018

 

Ο ερωτών Βουλευτής :

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μ. Χαρακόπουλος προς Υπ. Υγείας: "6 ερωτήματα για την αναβάθμιση του ΓΝΛ!"

Μάξιμος ΓΝΛ

Αθήνα, 7 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ:

6 ερωτήματα για την αναβάθμιση του ΓΝΛ

«Ο ρόλος που καλείται να παίξει το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ως δευτεροβάθμιο ίδρυμα υγείας εντός του αστικού ιστού, μπορεί να αναβαθμιστεί με την απαιτούμενη οικονομική ενίσχυση, επαρκή στελέχωση και επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που δυσχεραίνουν την αποστολή του». Τα παραπάνω τονίζει ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε ερώτηση προς τον υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό.
Ο Θεσσαλός πολιτικός, στην ερώτησή του -μετά την πρόσφατη επίσκεψή του στο νοσηλευτικό ίδρυμα- επισημαίνει ότι «το ΓΝΛ παλεύει με πενιχρά μέσα και με αυταπάρνηση του προσωπικού του να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες υπηρεσιών υγείας των πολιτών του νομού. Ωστόσο, η παλαιότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων, του ξενοδοχειακού εξοπλισμού και των λοιπών υποδομών, η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων, ακόμη και τουαλέτας σε κάθε θάλαμο νοσηλείας, όπως και ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού αλλά και των σοβαρών δυσκολιών στη συντήρηση του υπάρχοντος, δεν επιτρέπουν τη δέουσα ανταπόκριση προς τους ασθενείς. Παρά τα εύσημα που αποδίδονται από ασθενείς στο προσωπικό για τις φιλότιμες προσπάθειές του, η περιορισμένη χρηματοδότηση δεν αφήνει περιθώρια δραστικών λύσεων για τα ανωτέρω προβλήματα. Ταυτόχρονα, εκφράζονται ανησυχίες για την αδυναμία έγκαιρης αντικατάστασης έμπειρου προσωπικού (π.χ. διευθυντών κλινικών) που πρόκειται να αποχωρήσουν μαζικά λόγω συνταξιοδότησης, καθώς και την έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού για την συντήρηση του εξοπλισμού. Επιπροσθέτως, σε μονάδες όπου η πληρότητα ξεπερνά κατά πολύ τις δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως για παράδειγμα στην ογκολογική που φτάνει στο 270%, απαιτείται δραστική αναβάθμιση στις εγκαταστάσεις».
Κατόπιν τούτων το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητά να πληροφορηθεί από τον αρμόδιο υπουργό:
1. Αν θα λάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων που αφορούν τις κτιριακές υποδομές και τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό του ΓΝΛ κι αν ναι, ποιες είναι αυτές και με ποιο χρονοδιάγραμμα.
2. Αν υπάρχει στο σχεδιασμό του η προοπτική για τη δημιουργία μιας 3ης πτέρυγας, όπως έχει προταθεί στο παρελθόν, με σκοπό τη βελτίωση των κτιριακών υποδομών του νοσοκομείου, κι αν ναι ποια είναι αυτή, κι αν όχι, αν προτίθεται να την διερευνήσει.
3. Λόγω της αυξημένης προσέλευσης πολιτών στην ογκολογική μονάδα και της σοβαρότητας των περιστατικών, αν θα συνδράμει στην αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων.
4. Πώς προτίθεται να αντιμετωπίσει τις μαζικές αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων ιατρών διευθυντών κλινικών, την ανεπάρκεια προσωπικού στις ΜΑΦ και ΜΕΘ, και τις ελλείψεις σε διάφορες άλλες ειδικότητες, όπως και βοηθητικού προσωπικού, κι αν υπάρχει σχεδιασμός, ποιος είναι αυτός.
5. Τι θα πράξει για τα προβλήματα στη συντήρηση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, λόγω έλλειψης εξειδικευμένου και πιστοποιημένου προσωπικού.
6. Αν υπάρχει πρόθεση από μέρους του να υλοποιηθεί το πάγιο αίτημα των εργαζομένων του ΓΝΛ για την αποσύνδεσή του από το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο, αν ναι με ποιο χρονοδιάγραμμα, κι αν όχι για ποιους λόγους.

Φωτ. Από την πρόσφατη ενημέρωση του Μάξιμου Χαρακόπουλου στο ΓΝΛ

Μ. Χαρακόπουλος: "Να “ξεπαγώσουν” οι εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΚΠ. ΟΔΗΓΩΝ

Λάρισα, 6 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΟΔΗΓΩΝ:

Να “ξεπαγώσουν” οι εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης

«Οι αντιδράσεις των εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών είναι απόλυτα δικαιολογημένες, καθώς εδώ και ένα μήνα δεν γίνονται εξετάσεις για διπλώματα οδήγησης, χωρίς οι ίδιοι να ευθύνονται. Η “διένεξη’’ του υπουργείου Μεταφορών με τους εξεταστές, λόγω του επιδόματος, έχει, δυστυχώς, αντίκτυπο και στους εκπαιδευτές, μια και δεν προχωρά η διαδικασία των εξετάσεων. Όσο, μάλιστα, περνάει ο καιρός, η κατάσταση χειροτερεύει και για τους ίδιους και για τους πολίτες, και ειδικότερα για όποιον χρειάζεται δίπλωμα για να εργαστεί». Τα παραπάνω δήλωσε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Συλλόγου Εκπαιδευτών Υποψήφιων Οδηγών Λάρισας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εκπαιδευτές έθεσαν το πρόβλημα που δημιουργείται λόγω της μη πραγματοποίησης εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης. Όπως ανέφεραν, οι εξεταστές της Διεύθυνσης Μεταφορών απέχουν από τις εξετάσεις λόγω της μη καταβολής του επιδόματος για απασχόληση εκτός ωραρίου. Και παρότι οι εξεταστές, τουλάχιστον της οικείας Διεύθυνσης Μεταφορών, εργάστηκαν κανονικά τους τελευταίους μήνες για να μην “κολλήσει” η διαδικασία απονομής διπλωμάτων, η χαρακτηριστική καθυστέρηση του υπουργείου Μεταφορών να φέρει προς ψήφιση το νέο νομοσχέδιο που θα ρυθμίζει το θέμα με ειδική διάταξη, προκαλεί την αποχή τους, και συνεπώς το “πάγωμα” των εξετάσεων. Επιπροσθέτως, διατύπωσαν και τις ενστάσεις τους σε διατάξεις του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου. Όπως υπογράμμισαν, παρότι συμφωνούν με το πνεύμα του νομοσχεδίου για την πάταξη της διαφθοράς, θεωρούν ότι διατάξεις που προβλέπουν την απουσία του εκπαιδευτή κατά τη διαδικασία της εξέτασης -παρότι αυτή γίνεται με δικό του αυτοκίνητο που κινδυνεύει να υποστεί ζημιά- χρήζει σημαντικών διευκρινήσεων και αλλαγών που πρέπει να βρουν ευήκοα ώτα στο αρμόδιο υπουργείο.
Τον κ. Χαρακόπουλο ενημέρωσαν ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτών Υποψήφιων Οδηγών Λάρισας κ. Αναστάσιος Αγριόγιαννης και ο γραμματέας κ. Νίκος Οικονόμου.

Subscribe to this RSS feed