Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος στον ΡΣ 9,84: "Η κυβέρνηση δίνει εξετάσεις αριστεροσύνης στη δημόσια τάξη"

Εκκλησία

Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΑ 9,84:

Στις εκλογές θα βαρύνουν τα ζητήματα ασφάλειας

• Η κυβέρνηση δίνει εξετάσεις αριστεροσύνης στην δημόσια τάξη

«Υπάρχει μια αντίληψη περί σύγκρουσης ατομικών δικαιωμάτων. Τα οποία υποτίθεται υποστηρίζουν οι προερχόμενοι από τα αριστερά. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Για εμάς η ασφάλεια του πολίτη δεν έχει δεξιό πρόσημο. Θα σας έλεγα ότι είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα. Όταν ο άλλος φοβάται να κυκλοφορήσει το σούρουπο στο κέντρο της Αθήνας, όταν φοβάται κανείς το βράδυ να κυκλοφορήσει με ασφάλεια στις γειτονιές, για ποια ελευθερία και για ποια δημοκρατία μιλάμε». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε συνέντευξή του στον «Αθήνα 9,84» και στον δημοσιογράφο κ. Ηλία Κανέλη.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογράμμισε ότι «θα πρέπει να συμφωνήσουμε στα αυτονόητα που σημαίνει ότι η αστυνομία πρέπει να έχει τη δυνατότητα και τα μέσα για να επιτελεί την αποστολή της. Η κυβέρνηση αυτή, επειδή ακριβώς ψήφισε μνημόνια, έγινε πιο μνημονιακή και απ’ αυτούς που κατήγγειλε πιο πριν ότι ήταν “στα τέσσερα” έναντι των εταίρων και δανειστών, προσπαθεί στα θέματα της παιδείας, στα θέματα της δημόσιας τάξης να δώσει εξετάσεις αριστεροσύνης στον βαθύ ΣΥΡΙΖΑ του 3-4% που ήταν η βάση του πριν από 5-6 χρόνια. Και βλέπετε τις ιδεοληψίες που βγαίνουν και στα ζητήματα παιδείας και στα ζητήματα ασφάλειας».
Συμπλήρωσε επίσης «ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η εγκληματικότητα κτυπάει κόκκινο, και ότι το αίσθημα ανασφάλειας των πολιτών είναι πολύ έντονο. Όπως επίσης και ότι από τις έρευνες της κοινής γνώμης φαίνεται ότι τα ζητήματα της ασφάλειας θα βαρύνουν, πέραν της οικονομίας, και αυτά στη ψήφο των πολιτών, στην επιλογή που θα κάνουν στις επικείμενες εθνικές εκλογές. Μακάρι να υπήρχε μια αλλαγή στην πολιτική ασφάλειας αυτής της κυβέρνησης, αλλά το υπουργικό δίδυμο φαίνεται άξιος συνεχιστής της πολιτικής του κ. Τόσκα στον τομέα αυτό».
Στην ερώτηση αν η ΝΔ έχει σχέδιο για την αποκατάσταση του αισθήματος της ασφάλειας ο κ. Χαρακόπουλος αναφέρθηκε στην άρση «όλων των θεσμοθετημένων εμποδίων στο έργο της αστυνομίας. Κατάργηση του νόμου Παρασκευόπουλου, κατάργηση του ασύλου της ανομίας που επέβαλε με τον νόμο Γαβρόγλου η κυβέρνηση, επαναφορά των φυλακών τύπου Γ΄, έτσι ώστε να μην μπορούν να επικοινωνούν με κινητά τηλέφωνα εγκληματίες. Θα κάνουμε πράξη την μηδενική ανοχή και θα δώσουμε τα αντικειμενικά μέσα στην αστυνομία να κάνει το έργο της με την επανασύσταση της Ομάδας ΔΕΛΤΑ, της ομάδας ταχείας επέμβασης των δικυκλιστών, που καταργήθηκε με απαίτηση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, θα ενδυναμώσουμε και πάλι την εμφανή αστυνόμευση. Υπάρχει ένα ρεαλιστικό σχέδιο».

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση :

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ΤRT και στην εκπομπή “Κεντρική Ελλάδα Καλησπέρα” με τον Σωτήρη Πολύζο

ΜΑΞΙΜΟΣ TRT 1

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην ΤRT και στην εκπομπή “Κεντρική Ελλάδα Καλησπέρα” με τον Σωτήρη Πολύζο

Κύριε υπουργέ καλωσήρθατε, το ενδιαφέρον των Λαρισαίων, αυτές τις μέρες είναι σίγουρα ο νέος Μητροπολίτης...

Καλησπέρα.

Είναι, όμως, τέτοια η επικαιρότητα, για παράδειγμα, όταν σας καλούσαμε δεν είχαν προκύψει αυτά τα ζητήματα, που σήμερα συνθέτουν την επικαιρότητα και δυστυχώς το αστυνομικό ρεπορτάζ κατέχει μεγάλο μέρος του δελτίου ειδήσεων κάθε ημέρας.

Αυτό είναι μια σκληρή πραγματικότητα. Επιτρέψτε μου όμως ένα μικρό σχόλιο για τον Δεσπότη μας, τον οποίο με ανοιχτές αγκάλες υποδέχτηκε η Λάρισα, αναφωνώντας και πάλι και πολλάκις του άξιος. Κατά τη χειροτονία του -επειδή είδα το βίντεο που δείξατε με τον Μητροπολίτη Φθιώτιδος, του οποίου πνευματικό τέκνον είναι ο νέος μας ο Δεσπότης- είχα επισημάνει κ. Πολύζο, ότι πέραν των περγαμηνών που έχει ο Δεσπότης, της ευρείας μόρφωσης, του νεαρού της ηλικίας του, της εμπειρίας της διοικητικής καθώς θήτευσε στην Αρχιεπισκοπή δίπλα στον Αρχιεπίσκοπο, το γεγονός ότι ήταν χειροτονία, ως κληρικού του Μητροπολίτη Φθιώτιδος, που είναι πολύ γνωστός για τα αυστηρά κριτήρια στην επιλογή των κληρικών. Και είπα ότι και αυτό συνμαρτυρεί στο εκκλησιαστικό ήθος που συνοδεύει τον νέο μας Δεσπότη, ο οποίος, πιστεύω, ότι θα γράψει μια λαμπρή σελίδα στην ιστορία της Μητρόπολής μας, ως Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου. Λοιπόν, επανέρχομαι στο ερώτημά σας...

Θυμίζουμε ότι είναι γεννημένος το ’71, δηλαδή το λέω για να καταλάβετε και όσοι δεν ξέρετε, γιατί μας βλέπετε και στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Καρδίτσας ή κάπου στις Σποράδες, να ξέρετε το βιογραφικό του νέου Μητροπολίτη, είναι γεννημένος το ’71, δηλαδή πόσο πιο νέος...

Είναι από τους πιο νέους ιεράρχες που έχει η ελλαδική εκκλησία.

Για πάμε τώρα στα άλλα που νομίζω ότι όταν αρχίσετε την αναφορά σε αυτά θα χάσετε και το χαμόγελο με το οποίο συνοδεύσατε τα λόγια σας για το νέο Μητροπολίτη Λαρίσης κ. υπουργέ.

Ναι, δυστυχώς, το πρωί με ξυπνήσανε συνάδελφοί σας από το «Θέμα», το ραδιόφωνο του Θέματος και συνεχίσαμε με τον «Σκάι» και μια σειρά ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, με τη δυσάρεστη είδηση, την τρομοκρατική ενέργεια με τη βόμβα που τοποθετήθηκε στο σπίτι του αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, του Ισίδωρου Ντογιάκου. Σε συνέχεια βεβαίως και των συμβάντων που είχαμε χτες, τα έκτροπα που έλαβαν χώρα στα δικαστήρια στην Αθήνα, με τις επιθέσεις δεκάδων αντεξουσιαστών, αναρχικών, συλλογικοτήτων, όπως θέλετε να τους βαφτίσουμε εναντίον αστυνομικών που είχαν προσέλθει εκεί ως μάρτυρες κατηγορίας σε υπόθεση του 2012.
Η κατάσταση δείχνει ότι έχει ξεφύγει και νομίζω αυτή θα είναι και η χειρότερη, αν θέλετε, κληρονομιά που θα μας αφήσει αυτή η κυβέρνηση, φεύγοντας. Στην οικονομία, τα πράγματα θα μπορέσουν να βελτιωθούν, οι συνέπειες οι μεγάλες είναι στα εθνικά θέματα, η μεγάλη εκκρεμότητα που μας αφήνουν με το Σκοπιανό, η διευθέτηση που επιχείρησαν να κάνουν με τη Συμφωνία των Πρεσπών και οι αρνητικές συνέπειες και τα παραδείγματα που αυτές αφήνουν στην ελληνική κοινωνία όσον αφορά την ασφάλεια του πολίτη και πως την προσλαμβάνουν από πλευράς των κυβερνώντων. Φοβούμαι ότι αυτό που έγινε σήμερα δεν είναι εντελώς αποκομμένο από τα τρεισήμισι χρόνια ανοχής στην πολιτική βίας από τις διάφορες αυτές συλλογικότητες του αναρχικού, του αναρχοαυτόνομου χώρου. Και νομίζω ότι δικαιώνονται όλοι αυτοί που εδώ και καιρό επισημαίνουν ότι τα άβατα, τα άσυλα, τελικά, αναπτύσσονται σε φυτώρια, σε εκκολαπτήρια μιας νέας γενιάς τρομοκρατών. Και ξέρετε κ. Πολύζο, ο τρόπος που η κυβέρνηση αντιμετωπίζει αυτές τις λεγόμενες συλλογικότητες, στέλνει λανθασμένα μηνύματα και στη νέα γενιά.
Πριν λίγες μέρες, είδαμε μαθητές γυμνασίων, λυκείων, να εισβάλουν στο γραφείο του υπουργού Παιδείας, του κ. Γαβρόγλου και παρακολουθήσαμε όλοι να προπηλακίζουν τον αστυνομικό διευθυντή, έναν αξιωματικό της αστυνομίας, με χυδαίες εκφράσεις να τον απωθούν από το χώρο χωρίς να γίνει καμία προσαγωγή, καμία σύλληψη. Ομοίως και χτες δεν είχαμε προσαγωγές και συλλήψεις. Στο παρελθόν, όταν ο Ρουβίκωνας μπήκε ακόμα και μέσα στην ελληνική βουλή και υπήρχαν συλλήψεις με παρέμβαση του Προέδρου της βουλής, όχι μόνο αφέθηκαν ελεύθεροι, αλλά χρησιμοποίησαν τα περιπολικά ως ταξί για να βγουν εκτός της βουλής.
Νομίζω ότι όλα αυτά στέλνουν λάθος μηνύματα. Και τη λογική Τόσκα που πιστεύαμε ότι με την απομάκρυνσή του από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, θα την ξεπερνούσε αυτή η κυβέρνηση, φαίνεται ότι την ακολουθεί κατά γράμμα και το νέο υπουργικό δίδυμο, η κα Γεροβασίλη και η κα Παπακώστα. Την ίδια στοργή βλέπουμε να έχουν απέναντι σε όλο αυτό το χώρο του περιθωρίου.

Εσείς δεν έχετε δει καμιά αλλαγή στη συμπεριφορά που επιφυλάσσουν τα σώματα ασφαλείας στον Ρουβίκωνα, για παράδειγμα; Γιατί τώρα έστω έχουμε κάποιες προσαγωγές, έστω κάποιοι έχουν βρεθεί κατηγορούμενοι.

Επί της ουσίας βλέπω πλήρη ανοχή στην ανομία και στα φαινόμενα βίας. Αυτό εισπράττω, όχι εγώ, φαντάζομαι το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Στα λόγια είχαμε μια αντιπαράθεση ανάμεσα στο υπουργικό δίδυμο, η κα Γεροβασίλη θεωρεί...

Είναι φανερή η διάσταση στις απόψεις που έχουν.

Ναι, στην πράξη όμως δεν τη βλέπουμε αυτή πώς σχηματοποιείται. Η μια θεωρεί ότι ορθώς δεν υπάρχει κανένα ζήτημα με το νόμο Παρασκευόπουλου, η άλλη μας λέει ότι θα πρέπει να αλλάξει, η υφισταμένη της, η κα Παπακώστα. Ομοίως για το νόμο Γαβρόγλου για το άσυλο της ανομίας, αν και βλέπω η κα Παπακώστα να επιχειρεί να βάλει νερό στο κρασί της με τις τελευταίες της δηλώσεις που ρίχνει το μπαλάκι στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Για τον Ρουβίκωνα, αρχικά η κα Γεροβασίλη επιχείρησε να απαξιώσει, να υποβαθμίσει το πρόβλημα, η κα Παπακώστα με τις πρώτες δηλώσεις της μπήκε θα έλεγα ως ταύρος σε υαλοπωλείο και έλεγε ότι θα στείλει το λογαριασμό για τα σπασμένα στον Ρουβίκωνα. Δεν ξέρω αν δεν βρήκε ακόμα τη διεύθυνση. Αλλά πια ο Ρουβίκωνας έχει γραφείο στη Φιλοσοφική σχολή και κάνει και πάρτι. Λοιπόν, η κατάσταση δεν είναι για γέλια. Δυστυχώς, είναι για κλάματα, ξεφεύγει. Και οι χθεσινές δηλώσεις της υφυπουργού, της κας Παπακώστα οι αστυνομικοί να αναλάβουν την αυτοπροστασία τους, νομίζω είναι δηλώσεις που γελοιοποιούν το υπουργείο και εν τέλει δεν εκθέτουν μόνο το πολιτικό προσωπικό, την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αλλά προσβάλουν βάναυσα θα έλεγα, τους άντρες και τις γυναίκες της ελληνικής αστυνομίας που με αυταπάρνηση προσπαθούν να κάνουν το καθήκον τους καθημερινά.

Τώρα, κάποιος θα έλεγε εσείς τι θα κάνατε για παράδειγμα.Θα μπαίνατε στα Εξάρχεια που υπάρχουν πολλές ομάδες και θα τα καθαρίζατε; Γιατί Εξάρχεια υπήρχαν και επί των ημερών της ΝΔ με τα ίδια χαρακτηριστικά. Αν κάποιες περιόδους, φουντώνουν, δηλαδή θυμάμαι την προηγούμενη βδομάδα, την προπροηγούμενη, πότε είχαμε τον Άδωνι Γεωργιάδη, το κατάστημά του, επειδή περνάω από εκεί, είναι ο δρόμος για το σπίτι, είχε καεί όσο βρισκόταν στα Εξάρχεια πόσο, 12, 15, 20 φόρες, νομίζω και εκείνος θα έχει χάσει το μέτρημα.

Κοιτάξτε να δείτε, για τα Εξάρχεια νομίζω ότι κανείς δεν θα διαφωνήσει μαζί σας ότι η κατάσταση δεν ήταν ποτέ ειδυλλιακή. Ποτέ, όμως, η κατάσταση δεν ήταν και στα σημερινά χάλια κ. Πολύζο και νομίζω ότι αυτό είναι μια συνειδητή πολιτική απόφαση, μια επιλογή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Εμείς έχουμε πει ότι θα βάλουμε ένα τέλος πια στο άβατο των Εξαρχείων. Προβλήματα υπήρχαν πάντοτε, αλλά δεν είχαμε φτάσει ποτέ να έχουμε και ΚΕΠ αναρχικών στην πλατεία των Εξαρχείων που κανείς δεν τολμά να το πάρει από κει πέρα. Η κεντρική κυβέρνηση ρίχνει το μπαλάκι στην αυτοδιοίκηση, ο δήμος Αθηναίων επίσης λέει ότι είναι ευθύνη της κυβέρνησης. Ποτέ δεν είχαμε παρελάσεις με καλάσνικοφ της διεθνούς των αναρχικών, δεν είναι μόνο Έλληνες υπήκοοι αυτοί που βρίσκονται πια στα Εξάρχεια, έχουμε και μπαχαλάκηδες που έρχονται από το εξωτερικό, προκειμένου να κάνουν παρέλαση στα Εξάρχεια. Λοιπόν, το άβατο των Εξαρχείων πρέπει να σπάσει. Το άσυλο της ανομίας στα πανεπιστήμια επίσης. Οι αστυνομικοί κυνηγούνε, ξέρετε, διώκουν τα παραβατικά στοιχεία, όλους αυτούς που προβαίνουν σε εγκληματικές ενέργειες, οι οποίοι όμως βρίσκουν καταφύγιο μέσα στο πανεπιστήμιο. Μπαίνουν στο Πολυτεχνείο και εκεί πέρα βεβαίως δεν μπορεί να παρέμβει η αστυνομία. ‘Έχουμε κραυγή αγωνίας από φοιτητές, από ακαδημαϊκούς ότι εδώ γίνεται εμπόριο ναρκωτικών, γίνεται όχι απλά χρήση ναρκωτικών, γίνεται εμπόριο ναρκωτικών. Έχουμε καταγγελίες για βιασμούς, για κλοπές. Χτες κλέψανε έναν καθηγητή του Αριστοτελείου πανεπιστημίου την ώρα που έκανε ανάληψη χρημάτων από το ΑΤΜ που βρίσκεται στο χώρο του πανεπιστημίου. Λοιπόν, αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται. Το άσυλο είναι για τη διακίνηση ιδεών, δεν είναι για να καλύπτει εγκληματικά στοιχεία και μπαχαλάκηδες και ο αρμόδιος υπουργός Παιδείας να παραπέμπει την επίλυση του προβλήματος στο ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα. Δηλαδή τι ζητάει; Να προβούνε σε αυτοδικία; Οι φοιτητές να πάρουν το νόμο στα χέρια τους; Αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα. Λοιπόν, θα καταργηθεί ο νόμος Γαβρόγλου για το άσυλο. Θα καταργήσουμε το νόμο Παρασκευόπουλου που ανακυκλώνει την εγκληματικότητα. Πάνω από 10.000 κρατούμενοι έχουν βγει έξω κάνοντας χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου. Και αυτοί σε κάποιες περιπτώσεις έχουν εκθέσει και τη χώρα διεθνώς, διότι συλλαμβάνονται στο εξωτερικό να προβαίνουν σε ειδεχθή εγκλήματα. Και βεβαίως πέραν των θεσμικών εμποδίων που έχει βάλει η παρούσα κυβέρνηση στο έργο της αστυνομίας, τα οποία θα άρουμε, θα διευκολύνουμε και με αντικειμενικά μέσα το έργο της αστυνομίας. Για παράδειγμα θα επανασυστήσουμε την ομάδα ταχείας επέμβασης των δικυκλιστών ΔΕΛΤΑ, που είχε γίνει φόβος και τρόμος των μπαχαλάκηδων και κατ’ απαίτηση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, καταργήθηκε. Θα ενισχύσουμε την ομάδα ΔΙΑΣ που έχει αποδυναμωθεί, την εμφανή αστυνόμευση, αλλά κυρίως θα είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει η πολιτική βούληση να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Εδώ στο χθεσινό συμβάν στα δικαστήρια των Αθηνών κ. Πολύζο, καταγγέλλουν οι εκπρόσωποι των αστυνομικών, αλλά είδα και τον Θάνο τον Πλεύρη, ως εκπρόσωπο κάποιου από τους αστυνομικούς, οι οποίοι τραυματίστηκαν και αναγκάστηκαν χτες να πάνε στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο, να λένε ότι οι ένστολοι αστυνομικοί της ΥΜΕΤ που βρίσκονταν δίπλα τους δεν έλαβαν εντολή από τον προϊστάμενό τους αξιωματικό να παρέμβουν και να συλλάβουν τους αναρχοαυτόνομους αντεξουσιαστές που απειλούσαν ότι θα τους σφάξουν τους αστυνομικούς, που είχαν πάει ως μάρτυρες, που επέδραμαν εναντίον τους με καδρόνια και με σιδερογροθιές. Και τούτο έγινε, διότι είχε άνωθεν εντολή, όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι -η επικοινωνία δεν γινόταν με τον ασύρματο της ενδοεπικοινωνίας, που έχουν οι αστυνομικοί της ΕΛΑΣ, γιατί εκεί καταγράφονται οι ενδοεπικοινωνίες, αλλά γινόταν με κινητό τηλέφωνο. Λοιπόν, αυτά πρέπει να τελειώνουν. Δεν μπορεί να υπάρχει ανοχή σε τέτοια φαινόμενα βίας, γιατί σας λέω ότι στέλνουν και λάθος παραδείγματα, λάθος υποδείγματα, λάθος μηνύματα και στη νέα γένια. Όπως λάθος μήνυμα κ. Πολύζο είναι και το γεγονός, γιατί μιλάμε πια για μια νέα γενιά τρομοκρατίας, μετά και το τρομοκρατικό χτύπημα που είχαμε τα χαράματα σήμερα στην κατοικία του αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, λάθος μήνυμα είναι η μετάβαση, η μετακίνηση του αρχιδολοφόνου της 17 Νοέμβρη, του Κουφοντίνα στις αγροτικές φυλακές του Βόλου, όπου εκεί βεβαίως, οι συνθήκες είναι καλύτερες απ’ ότι θα ήταν στον Κορυδαλλό. Όπως λάθος μήνυμα είναι το να δίνεται άδεια σε έναν αμετανόητο τρομοκράτη που δεν έχει ζητήσει μια συγνώμη από τα θύματά του, από τις οικογένειες των θυμάτων του. Ε, αυτή η πολιτική δεν μπορεί να συνεχίζεται άλλο.
Εμείς έχουμε πει ότι θα ξανακάνουμε τις φυλακές υψίστης ασφαλείας, Γ’ τύπου, όπου εκεί θα βρίσκονται οι τρομοκράτες και εκεί θα είναι και άνθρωποι που ευθύνονται για ειδεχθή εγκλήματα που βεβαίως δεν μπορεί να τυγχάνουν ευνοϊκής αντιμετώπισης και να λαμβάνουν άδειες από την ελληνική πολιτεία.

Πέρα από την αντιπολιτευτική διάθεση, η δική σας καθημερινότητα, επειδή έχετε κοινοβουλευτικά καθήκοντα και άλλες υποχρεώσεις και στο κόμμα, σας αφήνουν να ζείτε την καθημερινότητα της Αθήνας. Είναι πράγματι αυτό που περιγράφετε διάχυτο στην κοινωνία, ότι δηλαδή η κοινωνία των Αθηνών ζει σε καθεστώς ανασφάλειας;

Η ανασφάλεια είναι μια πραγματικότητα κ Πολύζο, ιδιαίτερα για τους κατοίκους του ιστορικού κέντρου και δεν μιλούμε πια μόνο για την περιοχή των Εξαρχείων, αλλά από την πλατεία Κλαυθμώνος και κάτω προς την Ομόνοια, προς την πλατεία Βικτωρίας, μετά το σούρουπο, κανείς κινείται με ένα αίσθημα έντονης ανασφάλειας. Σας το λέω εγώ που σαν φοιτητής, έμενα στην πλατεία Βικτωρίας, στην οδό Μακεδονίας. Λοιπόν, σήμερα φοβάσαι, μετά το σούρουπο να κυκλοφορήσεις με άνεση σε αυτές τις γειτονιές, όμορφες γειτονιές της Αθήνας, οι οποίες κυριολεκτικά, έχουν παραδοθεί σε ομάδες τέτοιες, που λυμαίνονται, υπάρχουν πάρα πολλοί επίσης μετανάστες που έχουν εγκατασταθεί και έχουν αλλοιώσει, αν θέλετε και το «χρώμα» της περιοχής που ήταν παραδοσιακές συνοικίες. Αυτή είναι μια σκληρή πραγματικότητα, την οποία τη βιώνουν στο πετσί τους οι άνθρωποι της πρωτεύουσας. Αλλά η αίσθηση της ανασφάλειας του πολίτη είναι γενικευμένη σε όλη την Ελλάδα. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που τη βιώνουν ακόμη και στο τελευταίο χωριό της χώρας. Χρειάζεται μια συνολικότερη πολιτική, να ιεραρχήσουμε την ασφάλεια, ως προτεραιότητα. Για μας δεν έχει ιδεολογικό πρόσημο η ασφάλεια του πολίτη, είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα. Αν ο άλλος κάνει το σπίτι του φυλακή, βάζοντας κάγκελα σε πόρτες και παράθυρα, κλειδώνοντας και ξανακλειδώνοντας, και παίρνοντας όλα αυτά τα μέτρα προφύλαξης, ε, σε τελική ανάλυση είναι φυλακισμένος. Δεν είναι λύση αυτό. Αυτό σας λέω.

Έτσι. Λοιπόν, ευχαριστούμε κ. Υπουργέ, εντάξει δεν απλωθήκαμε στα άλλα ζητήματα, αλλά είναι τέτοια η επικαιρότητα που έκανε μονοθεματική την κουβέντα μας. Σας ευχαριστώ θερμά. Έτσι και αλλιώς είναι ο τομέας που εσείς παρακολουθείτε και προτείνετε, αυτός της ασφάλειας του πολίτη, της προστασίας του πολίτη. Εις το επανιδείν. Γεια σας, κ. Χαρακόπουλε.

Θα έχουμε μια άλλη ευκαιρία πιστεύω. Να είστε καλά. Ευχαριστώ.

Μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/0kjgjdaeyOc

 

Μ. Χαρακόπουλος: “Γραμμή Τόσκα για στοργή στο περιθώριο από Γεροβασίλη-Παπακώστα'

ΜΑΞΙΜΟΣ TRT 1

Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ TRT:

«Γραμμή Τόσκα» για στοργή στο περιθώριο από Γεροβασίλη-Παπακώστα

«Τη λογική Τόσκα,που πιστεύαμε ότι με την απομάκρυνσή του από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, θα την ξεπερνούσε αυτή η κυβέρνηση, φαίνεται ότι την ακολουθεί κατά γράμμα και το νέο υπουργικό δίδυμο, η κα Γεροβασίλη και η κα Παπακώστα.Την ίδια στοργή βλέπουμε να έχουν απέναντι σε όλο αυτό το χώρο του περιθωρίου». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στην TRT στην εκπομπή «Κεντρική Ελλάδα Καλησπέρα» και στον δημοσιογράφο κ. Σωτήρη Πολύζο.
Ο Θεσσαλός πολιτικός επισήμανε ότι «η κατάσταση δείχνει ότι έχει ξεφύγει και νομίζω αυτή θα είναι και η χειρότερη κληρονομιά που θα μας αφήσει αυτή η κυβέρνηση, φεύγοντας. Στην οικονομία, τα πράγματα θα μπορέσουν να βελτιωθούν. Οι συνέπειες οι μεγάλες είναι στα εθνικά θέματα, η μεγάλη εκκρεμότητα που μας αφήνουν με το Σκοπιανό, η διευθέτηση που επιχείρησαν να κάνουν με τη Συμφωνία των Πρεσπών και οι αρνητικές συνέπειες και τα παραδείγματα που αφήνουν στην ελληνική κοινωνία όσον αφορά την ασφάλεια του πολίτη και πως την προσλαμβάνουν από πλευράς των κυβερνώντων».
Ο κ. Χαρακόπουλος σημείωσε ότι στο δίδυμο της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη «η μια θεωρεί ότι ορθώς δεν υπάρχει κανένα ζήτημα με τον νόμο Παρασκευόπουλου, η άλλη μας λέει ότι θα πρέπει να αλλάξει. Ομοίως για το νόμο Γαβρόγλου για το άσυλο της ανομίας, αν και βλέπω η κα Παπακώστα να επιχειρεί να βάλει νερό στο κρασί της με τις τελευταίες της δηλώσεις που ρίχνει το μπαλάκι στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Για τον Ρουβίκωνα, αρχικά η κα Γεροβασίλη επιχείρησε να απαξιώσει, να υποβαθμίσει το πρόβλημα, η κα Παπακώστα με τις πρώτες δηλώσεις της μπήκε θα έλεγα ως ταύρος σε υαλοπωλείο και έλεγε ότι θα στείλει το λογαριασμό για τα σπασμένα στον Ρουβίκωνα. Δεν ξέρω αν δεν βρήκε ακόμα τη διεύθυνση. Αλλά πια ο Ρουβίκωνας έχει γραφείο στη Φιλοσοφική σχολή και κάνει και πάρτι. Λοιπόν η κατάσταση δεν είναι για γέλια. Δυστυχώς, είναι για κλάματα, ξεφεύγει. Και οι χθεσινές δηλώσεις της υφυπουργού, της κας Παπακώστα οι αστυνομικοί να αναλάβουν την αυτοπροστασία τους, νομίζω είναι δηλώσεις που γελοιοποιούν το υπουργείο και εν τέλει δεν εκθέτουν μόνο το πολιτικό προσωπικό, την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αλλά προσβάλουν βάναυσα τους άντρες και τις γυναίκες της ελληνικής αστυνομίας που με αυταπάρνηση προσπαθούν να κάνουν το καθήκον τους καθημερινά»

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/0kjgjdaeyOc

 

Μ.Χαρακόπουλος για πανώλη χοίρων: "Οι εγκύκλιοι άνευ αξίας αν δεν υπάρχουν κτηνίατροι!"

ΒΟΥΛΗ καλή αν 2

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩΛΗ ΧΟΙΡΩΝ:

Οι εγκύκλιοι άνευ αξίας αν δεν υπάρχουν κτηνίατροι!

• Επιβεβλημένες οι προσλήψεις κτηνιάτρων

«Η στενή συνεργασία των υπηρεσιών και όλων των φορέων για το απευκταίο ενδεχόμενο εισόδου της πανώλης των χοίρων στη χώρα μας είναι θεμιτή. Όμως, από τις αποφάσεις των συσκέψεων και το σχεδιασμό μέχρι την πραγματικότητα, υπάρχει απόσταση. Και αυτή πρέπει να καλυφθεί με το κατάλληλο εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό. Αν δεν υπάρχουν κτηνίατροι για να εφαρμόσουν τις αποφάσεις και τα απαιτούμενα μέτρα, να κάνουν αυστηρούς ελέγχους στα σημεία εισόδου στη χώρα, οι συσκέψεις και οι εγκύκλιοι δεν παράγουν από μόνες τους απτό αποτέλεσμα. Επιτέλους, ας το αντιληφθούν στο ΥπΑΑΤ και ας θέσουν σε προτεραιότητα τις προσλήψεις νέων κτηνιάτρων». Τα παραπάνω αναφέρει ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την απάντηση της υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ολυμπίας Τελιγιορίδου, σε ερώτησή του σχετικά με τις απαιτούμενες ενέργειες για την αποτροπή εισόδου της πανώλης των χοίρων στη χώρα μας.
Ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στην ερώτησή του μετέφερε την ανησυχία των χοιροτρόφων και τόνιζε την αναγκαιότητα λήψης άμεσων μέτρων λόγω της μεταδοτικότητας της νόσου και των καταστροφικών συνεπειών που θα επιφέρει η είσοδός της στη χώρα. Ζητούσε δε να ενημερωθεί για το σύνολο των ενεργειών που αναλήφθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία, την ύπαρξη σχεδίου έκτακτης ανάγκης, το βαθμό συνεργασίας με τους επαγγελματίες του χώρου του κρέατος, τους κυνηγετικούς συλλόγους και τους εκτροφείς χοίρων ελευθέρας βοσκής καθώς για και το αν θα υιοθετήσει τις προτάσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας για απολυμάνσεις στα σημεία εισόδου της χώρας και τις προσλήψεις κτηνιάτρων.
Στην απάντηση της υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι το ΥπΑΑΤ προέβη σε άμεσες ενέργειες ενημερωτικού και θεσμικού χαρακτήρα, από τη στιγμή που η νόσος εμφανίστηκε σε χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Με σειρά ενημερωτικών εγκυκλίων είχε προβεί στην ενημέρωση των εμπλεκόμενων φορέων και των υπηρεσιών, ενώ με την επέκταση του προβλήματος πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις των υπηρεσιακών παραγόντων με τους εκπροσώπους χοιροτρόφων και κυνηγών, με αποτέλεσμα τις εγκυκλίους 3252/119347/05-09-2018 και 3240/118836/04-09-2018 για την ενημέρωση κυνηγών και χοιροτρόφων αντίστοιχα.

Subscribe to this RSS feed