Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στο Θέμα Radio 104.6 και στον Βασίλη Αδαμόπουλο

THEMA FM 1

Μάξιμος 2 1

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στο Θέμα Radio 104.6 και στον Βασίλη Αδαμόπουλο

 

Έχουμε μαζί μας τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο που είναι τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να συζητήσουμε όλα αυτά τα ωραία που συμβαίνουν τις τελευταίες μέρες σε σχέση με την αστυνομία, τις συλλογικότητες, την αυτοπροστασία. Κύριε Χαρακόπουλε καλή σας μέρα.

Καλημέρα κ. Αδαμόπουλε. Καλημέρα στους ακροατές μας.

Λοιπόν, δεν ξέρω αν ακούσατε τις χθεσινές δηλώσεις της κας Κατερίνας Παπακώστα. Φαντάζομαι τις ακούσατε, γιατί υπήρχε και μια ανακοίνωση από τη ΝΔ.

Υπήρξε και ανακοίνωση από τη ΝΔ, ναι.

Δεν ξέρω αυτό το δόγμα της αυτοπροστασίας, θεωρείτε ότι είναι μια υπόθεση που έχει να κάνει μόνο με την κα Παπακώστα και τείνει να γίνει ανέκδοτο, ή είναι κάτι που βλέπετε να αποτελεί, ας πούμε, της κυβέρνησης; Αυτοπροστασία των αστυνομικών εννοώ.

Τι να σας πω τώρα. Όλ’ αυτά είναι στα όρια της φαιδρότητας. Αυτό είναι καινούριο τώρα, το ακούσαμε χτες από την υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, την κα Παπακώστα. Είχαμε μέχρι πρότινος τις επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα, είχαμε μετά τον έλεγχο, την απόπειρα ταυτοπροσωπίας αστυνομικών από μέλη του Ρουβίκωνα…

Μα αυτό, συγνώμη κ. Χαρακόπουλε, αλλά είπε η κα Παπακώστα και η ίδια θυμάται από τον πατέρα της, πρέπει οι αστυνομικοί να δείχνουν τις ταυτότητες. Το ακούσατε φαντάζομαι.

Με συγχωρείτε, κάθε πολίτης μπορεί να ζητάει την ταυτότητα άλλου πολίτη, αν είναι αστυνομικός ή όχι;

Δεν ξέρω κ. Χαρακόπουλε.

Πρωτόγνωρα πράγματα που ακούμε τώρα. Τι να σας πω. Φτάσαμε μετά να έχουμε χτες στα δικαστήρια, σε έναν χώρο καλά φυλασσόμενο θεωρητικά, επίθεση από αντεξουσιαστές, αναρχικούς, μπαχαλάκηδες, συλλογικότητες, όπως θέλετε βαφτίστε τους, σε αστυνομικούς, οι οποίοι, ήταν στα δικαστήρια, ως μάρτυρες. Δεν ήταν, αν θέλετε, ένστολοι, εν ώρα υπηρεσίας. Και δέχτηκαν απρόκλητη επίθεση, γιατί πήγαν να καταθέσουν για μια υπόθεση του παρελθόντος. Και από ότι καταγγέλουν οι ίδιοι οι εκπρόσωποί τους, οι συνδικαλιστές των αστυνομικών, υπήρξε εντολή στην παρακείμενη ένστολη αστυνομική παρουσία να μην δράσουν, να μην συλλάβουν αυτούς που χτυπούσαν, απειλούσαν θα σας σφάξουμε, βιαιοπραγούσαν κατά των αστυνομικών. Τρεις μάλιστα, τραυματίστηκαν, μετέβησαν στο 401 για την παροχή ιατρικής βοήθειας. Καταγγέλλουν οι ίδιοι ότι η ενδοεπικοινωνία δεν γίνεται πια, του παριστάμενου εκεί ανωτέρου αξιωματικού υπηρεσίας, μέσω των ασυρμάτων γιατί αυτή καταγράφεται, αλλά μέσω κινητών…

Ακριβώς έτσι είναι, όπως τα λέτε. Εγώ θα ήθελα να…

τους δόθηκε εντολή να μην παρέμβουν.

Έτσι έγιναν όπως τα λέτε. Εγώ θα ήθελα την πολιτική σας ερμηνεία κ. Χαρακόπουλε. Πως το ερμηνεύετε αυτό πολιτικά, όλο αυτό το πράγμα, πως το εξηγείτε πολιτικά.

Κοιτάξτε να δείτε, δεν είναι σημερινό το φαινόμενο κ. Αδαμόπουλε. Είναι εμφανές ότι υπάρχει ένας ομφάλιος λώρος που συνδέει το βαθύ ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα του 3% που ξεκίνησε πριν 4-5 χρόνια, με αυτό τον χώρο, τον ευρύτερο που αποκαλούν ‘συλλογικότητες’, που τον αντιμετωπίζουν με μια ιδιαίτερη στοργή. Συλλογικότητες τις βάφτισε, τον Ρουβίκωνα και όλους αυτούς τους χώρους των αναρχικών, αντιεξουσιαστών, ο προηγούμενος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, ο κ. Τόσκας και φαίνεται ότι το δόγμα αυτό ακολουθείται και σήμερα από το νέο υπουργικό δίδυμο, την κα Γεροβασίλη και την κα Παπακώστα.

Η οποία είναι και καραμανλική.

Δημιουργείται ένα κακό προηγούμενο, δίνουν λάθος μηνύματα στην ελληνική κοινωνία. Είδατε τις εικόνες, πριν λίγες μέρες, από την κατάληψη που επιχειρήθηκε στο γραφείο του υπουργού Παιδείας. Νέοι, μαθητές να προπηλακίζουν αστυνομικό της ελληνικής αστυνομίας, να τον καθυβρίζουν, να τον απωθούν. Λοιπόν, τι μηνύματα στέλνουμε; Γιατί πριν λίγο, πληροφορούμαι, ότι υπήρχε τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού, στην οικία του αντιεισαγγελέα, του κ. Ντογιάκου. Λοιπόν, όταν ο αρχιδολοφόνος της 17 Νοέμβρη, παίρνει κάθε τόσο άδειες, όταν μετακινείται σε αγροτικές φυλακές για να περνά καλύτερα το διάστημα που βρίσκεται στις φυλακές, όταν κάθε φορά που παίρνει άδεια, τον υποδέχονται εν χορδαίς και οργάνοις, διάφοροι πολιτικοί του φίλοι, τι μηνύματα στέλνουμε στην ελληνική κοινωνία; Δυστυχώς, επιβεβαιώνονται όλοι αυτοί που λένε ότι τελικά υπάρχει ένας ομφάλιος λώρος, του χώρου της τρομοκρατίας, που φαίνεται ότι αναβιώνει αυτό το φάντασμα της τρομοκρατίας, από το οποίο πιστεύαμε ότι είχαμε λυτρωθεί, με το άβατο των Εξαρχείων, με τους χώρους των αναρχικών, αντεξουσιαστών. Φαίνεται ότι τα Εξάρχεια είναι ένα φυτώριο αν θέλετε μιας νέας γενιάς τρομοκρατών. Δεν μπορεί να τα αφήσουμε όλα αυτά έτσι. Θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα. Και ας αυτοπροστατευθεί από την αυτόγελοιοποίηση η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και ας ασχοληθεί σοβαρά με την αντιμετώπιση των προβλημάτων και ας αφήσει τέτοιες φαιδρές δηλώσεις.

Κ. Χαρακόπουλε νομίζω δεν έχω να ρωτήσω κάτι, ίσως μόνο κάτι τελευταίο. Αν πιστεύετε ότι αυτή η κατάσταση έτσι όπως έχει εξελιχθεί και έχει διαμορφωθεί, μαζεύεται, αν μπορεί να μαζευτεί όλη αυτή η ιστορία.

Κοιτάξτε να δείτε, η αστυνομία έχει και τον επαγγελματισμό και την εμπειρία και τη γνώση και τις δεξιότητες για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά. Το απέδειξε στο παρελθόν. Αρκεί να έχει ξεκάθαρη πολιτική βούληση, ξεκάθαρη πολιτική εντολή για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά. Μπορεί να το κάνει, αρκεί να αφεθεί ελεύθερη να το κάνει, να αρθούν τα θεσμικά εμπόδια που έχουν τεθεί στη δράση της και να της δοθούν τα αντικειμενικά μέσα για την υλοποίηση των στόχων της. Μπορεί να το κάνει, το έχει επιτύχει στο παρελθόν, εξαρθρώνοντας τις τρομοκρατικές οργανώσεις, τη 17 Νοέμβρη, αντιμετωπίζοντας την εγκληματικότητα στο κέντρο της πόλης, σπάζοντας άβατα. Έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει πολιτική βούληση για να γίνει.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμμετοχή.

Να είστε καλά.

Καλή σας ημέρα. Ήταν ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής της ΝΔ, για όλη αυτή την κατάσταση, την τραγική που εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες με τις διάφορες συλλογικότητες.

Μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://youtu.be/KW94x8BjX_M

Μ. Χαρακόπουλος στον ΘΕΜΑ Radio: «Ομφάλιος λώρος» συνδέει ΣΥΡΙΖΑ και «συλλογικότητες»

Μάξιμος 2 1

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΘΕΜΑ RADIO:

«Ομφάλιος λώρος» συνδέει ΣΥΡΙΖΑ και «συλλογικότητες»

• Η ΕΛΑΣ μπορεί να πετύχει στο έργο της, αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση

«Είναι εμφανές ότι υπάρχει ένας ομφάλιος λώρος που συνδέει το βαθύ ΣΥΡΙΖΑ, το κόμμα του 3% που ξεκίνησε πριν 4-5 χρόνια με αυτό τον χώρο, τον ευρύτερο, που αποκαλούν ‘συλλογικότητες’, που τον αντιμετωπίζουν με μια ιδιαίτερη στοργή». Τα παραπάνω επισήμανε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στον ΘΕΜΑ Radio 104,6 και στον δημοσιογράφο κ. Βασίλη Αδαμόπουλο.
Ο κ. Χαρακόπουλος κατήγγειλε ότι «φθάσαμε να έχουμε στα δικαστήρια, σε έναν χώρο καλά φυλασσόμενο θεωρητικά, επίθεση από αντεξουσιαστές, αναρχικούς, μπαχαλάκηδες, συλλογικότητες, όπως θέλετε βαφτίστε τους, σε αστυνομικούς, οι οποίοι, ήταν στα δικαστήρια, ως μάρτυρες. Δεν ήταν ένστολοι, εν ώρα υπηρεσίας. Και δέχτηκαν απρόκλητη επίθεση, γιατί πήγαν να καταθέσουν για μια υπόθεση του παρελθόντος. Και από ότι καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εκπρόσωποί τους, οι συνδικαλιστές των αστυνομικών, υπήρξε εντολή στην παρακείμενη ένστολη αστυνομική παρουσία να μην δράσουν, να μην συλλάβουν αυτούς που χτυπούσαν, απειλούσαν ‘θα σας σφάξουμε’, βιαιοπραγούσαν κατά των αστυνομικών».
Για το ζήτημα της απόπειρας εναντίον του αντιεισαγγελέα Ι. Ντογιάκου το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε ότι «όταν ο αρχιδολοφόνος της 17 Νοέμβρη, παίρνει κάθε τόσο άδειες, όταν μετακινείται σε αγροτικές φυλακές για να περνά καλύτερα το διάστημα που βρίσκεται στις φυλακές, όταν κάθε φορά που παίρνει άδεια, τον υποδέχονται εν χορδαίς και οργάνοις, διάφοροι πολιτικοί του φίλοι, τι μηνύματα στέλνουμε στην ελληνική κοινωνία;».
Ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ υπογράμμισε ότι «η αστυνομία έχει και τον επαγγελματισμό και την εμπειρία και τη γνώση και τις δεξιότητες για να αντιμετωπίσει αυτά τα προβλήματα. Το απέδειξε στο παρελθόν. Αρκεί να υπάρχει ξεκάθαρη πολιτική βούληση, αρκεί να έχει ξεκάθαρη πολιτική εντολή για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά. Μπορεί να το κάνει, αρκεί να αφεθεί ελεύθερη να το κάνει, να αρθούν τα θεσμικά εμπόδια που έχουν τεθεί στη δράση της και να της δοθούν τα αντικειμενικά μέσα για την υλοποίηση των στόχων της. Μπορεί να το κάνει, το έχει επιτύχει στο παρελθόν, εξαρθρώνοντας τις τρομοκρατικές οργανώσεις, τη 17 Νοέμβρη, αντιμετωπίζοντας την εγκληματικότητα στο κέντρο της πόλης, σπάζοντας άβατα. Έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει πολιτική βούληση για να γίνει».
Ο κ. Χαρακόπουλος έκανε έκκληση να αντιμετωπιστεί η κατάσταση με σοβαρότητα και πρόσθεσε: «ας αυτοπροστατευθεί από την αυτόγελοιοποίηση η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και ας ασχοληθεί σοβαρά με την αντιμετώπιση των προβλημάτων και ας αφήσει τέτοιες φαιδρές δηλώσεις».

Μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://youtu.be/KW94x8BjX_M

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ και στον Παύλο Τσίμα

ΜΑΞΙΜΟΣ ΣΚΑΙ

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ και στον Παύλο Τσίμα

Κύριε Χαρακόπουλε, η μέρα ξεκίνησε με αυτό το δυσάρεστο ξάφνιασμα. Νομίζω ότι φαίνεται να είναι ένα καινούργιο ξύπνημα, μια αναβάθμιση, μια επιστροφή του τρομοκρατικού φαινομένου στη ζωή μας. Γιατί είχαμε πολύ καιρό να είχαμε τέτοιο κτύπημα εναντίον προσώπου και μάλιστα ενός ανώτατου δικαστικού λειτουργού.

Πράγματι, φαίνεται ότι το φάντασμα της τρομοκρατίας είναι ακόμη ζωντανό και θα έλεγα ότι και τα χθεσινά που ζήσαμε έξω από τα δικαστήρια στην Αθήνα με τις επιθέσεις αναρχο-αντεξουσιαστών σε αστυνομικούς δεν είναι άσχετα το ένα με το άλλο.

Σχετίζεται το ένα με το άλλο κατά τη γνώμη σας; Δηλαδή σχετίζεται η μια δραστηριότητα με τη άλλη;

Νομίζω ότι η πολιτική ανοχής στη βία των διάφορων αντεξουσιαστών, του λεγόμενου αναρχικού χώρου, των ‘συλλογικοτήτων’, που επιδεικνύει η παρούσα κυβέρνηση στα 3,5 χρόνια της διακυβέρνησής της δεν είναι άσχετη με την επανεμφάνιση του φαινομένου της τρομοκρατίας. Δυστυχώς, η ανοχή στα άσυλα, στα άβατα, έχει ως αποτέλεσμα αυτά να εξελίσσονται σε φυτώρια, σε εκκολαπτήρια μιας νέας γενιάς τρομοκρατίας. Δεν υπάρχει πολιτική βούληση, όπως φαίνεται, από την κυβέρνηση αυτή να αντιμετωπίσει αυτά τα φαινόμενα. Και, δυστυχώς και η νέα ηγεσία στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δείχνει ότι ενστερνίζεται το προηγούμενο δόγμα, που ακολούθησε ο κ. Τόσκας, της ‘στοργής’ προς τις συλλογικότητες.

Ίσα ίσα που η κ. Παπακώστα εχθές στην πολυσυζητημένη τηλεοπτική της συνέντευξη είπε ότι, εφαρμόζουμε δόγμα μηδενικής ανοχής και θα βάλουμε τους αστυνομικούς να τους κυνηγάνε όλους και γι’ αυτό θα έχουμε επιθέσεις εναντίον τους και θα πρέπει να προστατεύονται οι αστυνομικοί. Αν κατάλαβα καλά, αυτό εννοούσε, έχουμε δόγμα μηδενικής ανοχής τώρα.

Πάντως, εμείς αυτό που μέχρι στιγμής βιώνουμε, και ιδιαίτερα οι αστυνομικοί που διαμαρτύρονται με τους εκπροσώπους τους, είναι μια πολιτική πλήρους ανοχής στην ανομία και στους κάθε είδους μπαχαλάκηδες και στοιχεία του περιθωριακού χώρου. Θα έλεγα ότι το νέο υπουργικό δίδυμο Προστασίας του Πολίτη καλό είναι να αυτοπροστατευθεί από φαιδρές δηλώσεις, που δεν εκθέτουν απλά τις ίδιες, την κ. Γεροβασίλη και την κ. Παπακώστα, αλλά εξευτελίζουν την αστυνομία ως Σώμα Ασφαλείας, ως σκληρό πυρήνα του κράτους. Λοιπόν, τα όσα έγινα εχθές, και τις προηγούμενες ημέρες με τον Ρουβίκωνα με το πάρτι στη Φιλοσοφική, ευτελίζουν την αστυνομία, τους αστυνομικούς. Θα πρέπει να υπάρχει μια σοβαρότερη αντιμετώπιση, θα πρέπει να υπάρχει σαφής πολιτική βούληση, δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανοχή σε τέτοιες συμπεριφορές.

Υπάρχει βέβαια η λογική αν μεταφέρθηκαν σωστά τα λόγια ενός αξιωματικού που ήταν παρών στο χθεσινό επεισόδιο, αναφέρομαι στην επίθεση αστυνομικοί που ήταν μάρτυρες σε μια υπόθεση μέσα σε μια δικαστική αίθουσα από αντεξουσιαστές, τραμπούκους, όπως θέλει κανείς τους ονομάζει. Ειπώθηκε ας μην κάνουμε συλλήψεις, ας μην κάνουμε προσαγωγές για να μην κάνουμε τα πράγματα χειρότερα, για να μην ρίξουμε λάδι στη φωτιά.

Ε, αυτή η πολιτική που οδηγεί σε τελική ανάλυση κ. Τσίμα; Δυστυχώς, έτσι φαίνεται ότι είναι όπως το περιγράφετε. Και το καταγγέλλουν και οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των αστυνομικών ότι η επικοινωνία του αξιωματικού υπηρεσίας δεν ήταν μέσω του συστήματος ενδοεπικοινωνίας , των ασυρμάτων, αλλά με κινητό τηλέφωνο. Ακριβώς γιατί έλαβε εντολή, όπως καταγγέλλουν να μην δράσουν, να μην παρέμβουν, παρότι έβλεπαν συναδέλφους τους αστυνομικούς που προσήλθαν ως μάρτυρες κατηγορίας με πολιτικά να απειλούνται, να γρονθοκοπούνται, να κτυπιούνται και είχαμε και 3 τραυματίες αστυνομικούς που πήγαν στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο για να λάβουν ιατρικές υπηρεσίες. Αυτά δεν συνάδουν με το δόγμα της μηδενικής ανοχής που υποτίθεται ευαγγελίζεται η κ. Παπακώστα.

Ναι, παρ’ όλα αυτά και μόνον που το λέει, που μιλάει για δόγμα μηδενικής ανοχής είναι σαν να αναγνωρίζει και εκείνη ότι κάτι δεν πάει καλά, ότι το πράγμα έχει ξεφύγει, όπως το παρακολουθούμε κάθε μέρα, έχει όντως ξεφύγει. Το ερώτημα είναι ανεξάρτητα από την κ Παπακώστα, ανεξάρτητα από την κυβέρνηση από άποψη αστυνομική, επιχειρησιακή, από άποψη αισθήματος τάξης, είναι αναστρέψιμη αυτή η κατάσταση ή έχουμε γλιστρήσει τόσο ώστε είναι πλέον πολύ δύσκολο και πολύ επικίνδυνο να συμμαζευτεί αυτή η κατάσταση;

Ότι είναι δύσκολο σίγουρα. Αλλά πιστεύω ότι είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Η αστυνομία έχει αποδείξει ότι διαθέτει επαγγελματισμό και την ικανότητα να αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα -το κάνει σε υποθέσεις βαριάς εγκληματικότητας. Το ζήτημα είναι στην αντιμετώπιση όλων αυτών των παραβατικών συμπεριφορών, των έκνομων συμπεριφορών, της βίας, που ασκείται από περιθωριακές ομάδες δεν έχουμε αποτελέσματα γιατί δεν υπάρχει σαφής εντολή, γιατί δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Γιατί η πολιτεία με θεσμικά μέσα έχει βάλει εμπόδια στο έργο της αστυνομίας, και αναφέρομαι στον νόμο του Γαβρόγλου για το άσυλο της ανομίας. Όταν διώκουν τους μπαχαλάκηδες ή τους αναρχο-αντιεξουσιαστές και καταφεύγουν μέσα στο πανεπιστήμιο, που δεν μπορεί να μπει η αστυνομία, παρότι γίνονται εγκληματικές πράξεις καταλαβαίνετε ότι δυσκολεύεται το έργο της. Όταν έχουν σαφή εντολή να μην μπουν μέσα στα Εξάρχεια και οι κλούβες των ΜΑΤ στο Πολυτεχνείο και στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ λειτουργούν μάλλον ως συνοριακά φυλάκια στο αυτόνομο αυτό κρατίδιο του “Εξαρχιστάν”, καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όταν καταργείται η ομάδα ΔΕΛΤΑ ταχείας επέμβασης γιατί αυτό αποτέλεσε αξίωση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ –η ομάδα ΔΕΛΤΑ θυμίζω στους ακροατές μας είχε γίνει φόβος και τρόμος των μπαχαλάκηδων-, όταν αποδυναμώνεται η ομάδα ΔΙΑΣ, τότε θα έχουμε τέτοιες συμπεριφορές. Επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα, ελέγχους ταυτοπροσωπίας σε πολίτες από αυτοαποκαλούμενα μέλη του Ρουβίκωνα, και τώρα φθάσαμε στο μη παρέκει, με απειλές, με προπηλακισμούς, με βία σε αστυνομικούς, κι αυτό στέλνει ένα κακό μήνυμα στην ελληνική κοινωνία και στα νέα παιδιά. Είδαμε πριν λίγες ημέρες την κατάληψη του υπουργείου Παιδείας…

Το μήνυμα είναι όντως κακό.

Μαθητές να προπηλακίζουν αξιωματικό της ΕΛΑΣ και να μην γίνεται καμία σύλληψη, καμία προσαγωγή, καμία αντίδραση. Είναι λάθος το μήνυμα που στέλνουμε στην ελληνική κοινωνία. Κι αυτό είναι το πιο επικίνδυνο από όλα αυτά τα φαινόμενα που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες.

Σας ευχαριστώ κ. Χαρακόπουλε, καλημέρα.

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/MI_Qy51aQPA

 

Μ. Χαρακόπουλος στον ΣΚΑΙ: "Οι φαιδρές δηλώσεις της ηγεσίας του ΠροΠο ευτελίζουν την ΕΛΑΣ!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΣΚΑΙ

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΤΣΙΜΑ:

Οι φαιδρές δηλώσεις της ηγεσίας του ΠροΠο ευτελίζουν την ΕΛΑΣ!

• Τα άβατα, εκκολαπτήρια της νέας γενιάς τρομοκρατών

«Το νέο υπουργικό δίδυμο Προστασίας του Πολίτη καλό είναι να αυτοπροστατευθεί από φαιδρές δηλώσεις, που δεν εκθέτουν απλά τις ίδιες, την κ. Γεροβασίλη και την κ. Παπακώστα, αλλά εξευτελίζουν την αστυνομία ως Σώμα Ασφαλείας, ως σκληρό πυρήνα του κράτους». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ και στον δημοσιογράφο κ. Παύλο Τσίμα.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κληθείς να σχολιάσει την τρομοκρατική επίθεση εναντίον του κ. Ντογιάκου, απάντησε ότι «το φάντασμα της τρομοκρατίας είναι ακόμη ζωντανό και θα έλεγα ότι και τα χθεσινά που ζήσαμε έξω από τα δικαστήρια στην Αθήνα με τις επιθέσεις αναρχο-αντεξουσιαστών σε αστυνομικούς δεν είναι άσχετα το ένα με το άλλο. Νομίζω ότι η πολιτική ανοχής στη βία των διάφορων αντεξουσιαστών, του λεγόμενου αναρχικού χώρου, των “συλλογικοτήτων”, που επιδεικνύει η παρούσα κυβέρνηση στα 3,5 χρόνια της διακυβέρνησής της δεν είναι άσχετη με την επανεμφάνιση του φαινομένου της τρομοκρατίας. Δυστυχώς, η ανοχή στα άσυλα, στα άβατα, έχει ως αποτέλεσμα αυτά να εξελίσσονται σε φυτώρια, σε εκκολαπτήρια μιας νέας γενιάς τρομοκρατίας». Επιπλέον, επισήμανε ότι «δεν υπάρχει πολιτική βούληση από την κυβέρνηση να αντιμετωπίσει αυτά τα φαινόμενα. Και, δυστυχώς, και η νέα ηγεσία στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δείχνει ότι ενστερνίζεται το προηγούμενο δόγμα, που ακολούθησε ο κ. Τόσκας, της “στοργής” προς τις συλλογικότητες».
Ο κ. Χαρακόπουλος εξέφρασε την άποψη ότι «είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Η αστυνομία έχει αποδείξει ότι διαθέτει επαγγελματισμό και την ικανότητα να αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα -το κάνει σε υποθέσεις βαριάς εγκληματικότητας. Το ζήτημα είναι στην αντιμετώπιση όλων αυτών των παραβατικών συμπεριφορών, των έκνομων συμπεριφορών, της βίας, που ασκείται από περιθωριακές ομάδες δεν έχουμε αποτελέσματα γιατί δεν υπάρχει σαφής εντολή, γιατί δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Γιατί η πολιτεία με θεσμικά μέσα έχει βάλει εμπόδια στο έργο της αστυνομίας».
Ο Θεσσαλός πολιτικός αναφέρθηκε σε μια σειρά από μέτρα όπως ο νόμος Γαβρόγλου για το άσυλο, το άβατο των Εξαρχείων, η κατάργηση της ομάδας ΔΕΛΤΑ και η αποδυνάμωση της ομάδας ΔΙΑΣ που έχουν αποθρασύνει τα περιθωριακά στοιχεία. Όπως χαρακτηριστικά είπε «έτσι έχουμε επιθέσεις σε αστυνομικά τμήματα, ελέγχους ταυτοπροσωπίας σε πολίτες από μέλη του Ρουβίκωνα, και τώρα φθάσαμε στο μη παρέκει, με απειλές, με προπηλακισμούς, με βία σε αστυνομικούς, κι αυτό στέλνει ένα κακό μήνυμα στην ελληνική κοινωνία και στα νέα παιδιά. Είδαμε πριν λίγες ημέρες στην κατάληψη του υπουργείου Παιδείας μαθητές να προπηλακίζουν αξιωματικό της ΕΛΑΣ και να μην γίνεται καμία σύλληψη καμία προσαγωγή, καμία αντίδραση. Είναι λάθος το μήνυμα που στέλνουμε στην ελληνική κοινωνία. Κι αυτό είναι το πιο επικίνδυνο από όλα αυτά τα φαινόμενα που βιώνουμε τις τελευταίες ημέρες».

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/MI_Qy51aQPA

Subscribe to this RSS feed