Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: Αξιέπαινη η προσφορά του Συλλόγου Φίλων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας (βίντεο - φωτό)

ΜΑΧ 1 4

Λάρισα, 28 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Αξιέπαινη η προσφορά του Συλλόγου Φίλων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας

Στον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει ο εθελοντισμός με την υποστήριξη που παρέχουν ευαισθητοποιημένοι πολίτες στις δομές ψυχικής υγείας, σε μια εποχή που καταγράφεται αύξηση των ψυχικών νοσημάτων, αναφέρθηκε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας την εκδήλωση, με αφορμή την κοπή της βασιλόπιτας, του Συλλόγου Φίλων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Λάρισας.

Ο Θεσσαλός πολιτικός που συνεχάρη την πρόεδρο κ. Κατερίνα Σακελλαρίου και τους συνεργάτες της στο Δ.Σ. του Συλλόγου, ευχήθηκε «καλή χρονιά με υγεία, ψυχή τε και σώματι, και ειρήνη, πρώτα με τον εαυτό μας και μετά με όλο τον κόσμο!». Όπως σημείωσε «δεν ξέρω αν παλιότερα υπήρχαν τόσα πολλά ψυχικά νοσήματα. Δεν ξέρω αν η άνοια, το Alzheimer, οι ψυχικές διαταραχές, είναι ασθένειες της εποχής μας. Αν ευθύνεται ο σύγχρονος τρόπος ζωής, το στρες. Αλλά είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να την αντιμετωπίσουμε. Και για να την αντιμετωπίσουμε χρειαζόμαστε, προφανώς, δομές ψυχικής υγείας. Μία τέτοια δομή είναι και το Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας και ευχαριστούμε τον Διοικητή κ. Γρηγόρη Βλαχάκη που δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι’ αυτό. Όπως και όλους τους εργαζομένους στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας».

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «είναι αξιέπαινη η προσπάθεια του Συλλόγου των Φίλων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας, που αναδεικνύει αυτή την ανάγκη της αλληλεγγύης που χρειαζόμαστε ακόμη περισσότερο στις μέρες μας, την αξία του εθελοντισμού. Γιατί ξέρετε, ένα κράτος, μια κοινωνία, δεν χρειάζεται μόνον νόμους. Προφανώς για να είναι ευνομούμενη μια πολιτεία χρειάζεται καλούς νόμους. Αλλά χρειάζεται και ενεργούς πολίτες, ανθρώπους που να δείχνουν έμπρακτα την έννοια τους για τον συνάνθρωπο, την αλληλεγγύη τους, την αγάπη τους να προσφέρουν. Χαίρομαι, λοιπόν, γιατί υπάρχει αυτός ο Σύλλογος Φίλων του Κέντρου Ψυχικής Υγείας και κάνει πράξη το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, τον πάσχοντα, τον έχοντα ανάγκη.

Καλή χρονιά με υγεία! Σας ευχαριστούμε για την κοινωνική σας προσφορά. Να είσαστε καλά!»

 ΜΑΧ 2 3

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του χαιρετισμού του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/-boTKDQohkY

Μ. Χαρακόπουλος: Σε εποχή… φθήνιας, το Λύκειο Ελληνίδων επιμένει στην ποιότητα! (βίντεο και φωτό)

ΜΑΧ 1 3

Λάρισα, 27 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ:

Σε εποχή… φθήνιας, το Λύκειο Ελληνίδων επιμένει στην ποιότητα!

«Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από… φθήνια, από εκπτώσεις σε όλους τους τομείς -οι περισσότεροι κάνουμε εκπτώσεις για να πάρουμε το εύκολο χειροκρότημα, χαϊδεύοντας τα πιο ταπεινά ένστικτα του λαού-, εσείς επιμένετε να επενδύετε στην ποιότητα, στο ήθος, στη σκληρή δουλειά που επιβραβεύεται με το ποιοτικό χειροκρότημα, με την αναγνώριση την ποιοτική της κοινωνίας των πολιτών και έτσι θέλαμε να συνεχίσετε». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στον χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει στην εκδήλωση του Λυκείου Ελληνίδων για την έλευση της νέας χρονιάς με την κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας, η οποία έλαβε χώρα στη Λέσχη Αξιωματικών της Φρουράς Λάρισας.

Ο Θεσσαλός πολιτικός, που συνεχάρη την πρόεδρο κ. Βασιλική Παπαγιάννη και τα μέλη του Λυκείου για το έργο που επιτελούν, σημείωσε ότι «με ιδιαίτερη χαρά πάντοτε ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση του Λυκείου Ελληνίδων και είμαι μαζί σας σε αυτήν την χαρμόσυνη ημέρα που σηματοδοτεί την έναρξη της νέας χρονιάς». Μάλιστα, απευθυνόμενος στον δάσκαλο του ΛτΕ Λάρισας, κ. Δημήτρη Τσιπλακούλη υπογράμμισε ότι «χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί οι δικές σας παραστάσεις έχουν πάντοτε αυτή τη σφραγίδα της ποιότητας και του ήθους. Αποπνέουν αρχές και αξίες διαχρονικές, που έχουνε αντέξει στο καμίνι του χρόνου: Την φιλοπατρία, τον σεβασμό στις παραδόσεις του τόπου μας, στην ορθόδοξη κληρονομιά, στην παραδοσιακή οικογένεια. Για εμένα είναι τούτο πολύ σημαντικό! Ό,τι κάνετε έχει ποιότητα και μας δίνει μια αίσθηση εθνικής ανάτασης. Αυτό στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό. Συνεχίστε, έτσι. Καλή χρονιά, με υγεία και κάθε καλό σε όλες τις δράσεις σας! Να είστε καλά!».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση ενός προγράμματος από αγόρια και κοπέλες του Λυκείου με θέμα «Χορευτικά ζευγάρια του Αιγαίου».

ΜΑΧ 2 2

ΜΑΧ 3 2

ΜΑΧ 4 2

ΜΑΧ 5 2

ΜΑΧ 6 2

ΜΑΧ 7 1

ΜΑΧ 8

ΜΑΧ 9

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του χαιρετισμού του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/Z3Z7jsE5NFM

Μ. Χαρακόπουλος στους απανταχού Σκαμνιώτες: Να μην ενδώσουμε σε ξένα πολιτισμικά πρότυπα (βίντεο-φωτό)

ΜΑΧ 1 2

Λάρισα, 27 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΣΚΑΜΝΙΩΤΩΝ

“Ο ΟΛΥΜΠΟΣ”:

Να μην ενδώσουμε σε ξένα πολιτισμικά πρότυπα

«Χαίρομαι που βλέπω παιδιά, αγόρια και κορίτσια, ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές. Αυτό είναι το μέλλον, τα παιδιά, και πραγματικά αυτή η εικόνα μας δίνει δύναμη και αισιοδοξία». Με αυτά τα λόγια ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος ξεκίνησε τον σύντομο χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει στην ετήσια χοροεσπερίδα του Συλλόγου των απανταχού αποδήμων Σκαμνιωτών «Ο ΟΛΥΜΠΟΣ».

Ο Θεσσαλός πολιτικός συνεχάρη την Πρόεδρο κ. Αφεντία Μουγδή, τον Αντιπρόεδρο κ. Νικόλαο Τηγανή, τον Γραμματέα κ. Γιάννη Μουργκάση, τον Ταμία κ. Κωνσταντίνο Αλεξανδρή και τα μέλη, τους κ.κ. Ηλία Πνευματικό και Κωνσταντίνο Γουγούλα και την κ. Μαρία Αλεξανδρή για το έργο που επιτελούν. Όπως χαρακτηριστικά είπε «ζούμε σε ταραγμένους καιρούς, όπου επιχειρούν να επιβληθούν σε όλον τον κόσμο και στην πατρίδα μας ξένα προς τα δικά μας ήθη πολιτισμικά πρότυπα. Αξίες διαχρονικές αμφισβητούνται. Θεσμοί όπως η οικογένεια υπονομεύονται. Γι’ αυτό έχουν μεγάλη αξία, σύλλογοι όπως ο δικός σας, των Απανταχού Σκαμνιωτών -που μας δίνουν την ευκαιρία να βρισκόμαστε, να ανταμώνουμε, να ξεφαντώνουμε- διότι μεταλαμπαδεύουν στα νέα παιδιά τα ήθη και τα έθιμα, τους χορούς της πατρίδας μας. Και μέσα από αυτούς τους χώρους, την εθνική αυτογνωσία, ποιοι είμαστε -έχουμε βαθιές ρίζες- και πού αξίζει να φτάσουμε».

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «τα χωριά μας -και η Συκαμνιά είναι ένα από τα όμορφα, τα γραφικά αλλά και μαρτυρικά ορεινά χωριά του νομού μας- βιώνουν τις συνέπειες της αστυφιλίας και του δημογραφικού προβλήματος. Όμως, σύλλογοι, όπως ο δικός σας, δίνουν “ανάσες ζωής” με τις δράσεις τους στο χωριό και ευκαιρίες να βρισκόμαστε όλες και όλοι μαζί σε τέτοιες εκδηλώσεις και να έχουμε την αίσθηση του ανήκειν στην ίδια κοινότητα.

Καλή χρονιά με υγεία, κάθε καλό στην καθεμία και τον καθένα σας! Να είσαστε καλά!».

ΜΑΧ 2 1

ΜΑΧ 3 1

ΜΑΧ 4 1

ΜΑΧ 5 1

ΜΑΧ 6 1

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του χαιρετισμού του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/MSzJuNnRYpw

Μ. Χαρακόπουλος στον Σύλλογο Αβδελιωτών: Όπου κι αν βρέθηκαν οι Βλάχοι πρόκοψαν (βίντεο και φωτό)

MAX 1 2

Λάρισα, 26 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΒΔΕΛΙΩΤΩΝ:

Όπου κι αν βρέθηκαν οι Βλάχοι πρόκοψαν

«Οι Βλάχοι, πραγματικά δεν κατάλαβα γιατί στη δεκαετία του ’80 επιχειρήθηκε από κάποιους να προστεθεί ένας αρνητικός χαρακτηρισμός στον όρο βλάχος, ενώ ανέκαθεν ήταν κοσμοπολίτες, είχαν το πνεύμα της ανοιχτοσύνης». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλο, στον χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει από τον πρόεδρο του Συλλόγου Αβδελλιωτών κ. Μιχάλη Μπεκίρη, στην ετήσια χοροεσπερίδα και την κοπή της Βασιλόπιτας του δραστήριου συλλόγου.

Ο Θεσσαλός πολιτικός στον χαιρετισμό του σημείωσε ότι «με μεγάλη χαρά είμαι και φέτος μαζί σας σε αυτή την ετήσια εκδήλωση, που συνιστά ένα αντάμωμα των απανταχού Αβδελλιωτών. Και χαίρομαι πραγματικά που είμαι μαζί σας, γιατί ο σύλλογος της Αβδέλλας επιτελεί, όπως και όλοι οι σύλλογοι πάτερ Ιάκωβε, μια εθνική αποστολή την οποία ίσως και εσείς οι ίδιοι δεν την συνειδητοποιείτε. Στους ταραγμένους καιρούς που ζούμε, χάρηκα γιατί άκουσα νωρίτερα από τη φίλη, τη Λίτσα Λιακούλη, να αναφέρεται στον θεσμό της οικογένειας, που δυστυχώς στις μέρες μας υπονομεύεται -ξένα ήθη προς τον τόπο παρουσιάζονται ως πρότυπα- και στην αξία της ορθοδοξίας που είναι ενοποιητική δύναμη για τον Τόπο μας. Χαίρομαι, λοιπόν, γιατί όλα αυτά τα στοιχεία μεταλαμπαδεύονται μέσα από τους συλλόγους στα παιδιά μας, μέσα από τα τραγούδια μας, τους παραδοσιακούς χορούς. Όλα αυτά ενισχύουν την αίσθηση του ανήκειν. Το ομότροπον που έλεγε ο πατέρας της ιστορίας, ο Ηρόδοτος. Την αίσθηση του ανήκειν σε μια κοινότητα. Και αυτά όλα έχουν μια ιδιαίτερη αξία στους ταραγμένους καιρούς που ζούμε.

Πραγματικά, λοιπόν, θέλω να συγχαρώ τον σύλλογο της Αβδέλλας. Όλους εσάς που τον αγκαλιάζετε. Είστε περήφανοι βλάχοι για την καταγωγή σας -όπως όλοι οι Έλληνες για την εθνοτική, την ιδιαίτερη καταγωγή τους. Οι βλάχοι, πραγματικά δεν κατάλαβα γιατί στη δεκαετία του ’80 επιχειρήθηκε από κάποιους να προστεθεί ένας αρνητικός χαρακτηρισμός στον όρο βλάχος, ενώ ανέκαθεν ήταν κοσμοπολίτες, είχαν το πνεύμα της ανοιχτοσύνης. Παντού, όπου κι αν βρέθηκαν, οι βλάχοι πρόκοψαν, ευημέρησαν, δημιούργησαν και από το περίσσευμα της προκοπής τους δεν λησμόνησαν ποτέ να ευεργετήσουν την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι εθνικοί ευεργέτες είναι βλάχοι στην καταγωγή. Λοιπόν, είναι σήμερα μια βραδιά χαράς. Δεν θέλω να πω περισσότερα. Πολλά, πολλά συγχαρητήρια από καρδιάς για τη δουλειά που κάνετε! Καλή χρονιά με υγεία και ειρήνη σε όλες και όλους!».

MAX 2 3

MAX 3 2

MAX 4 2

MAX 5 2

MAX 6 1

Μπορείτε να δείτε το βίντεο του χαιρετισμού του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/xf5qd4Q9vg8

Subscribe to this RSS feed