Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος: "Ακόμη να χορηγηθούν αντιφυματικά εμβόλια σε μαθητές!"

maximos vouli 1

Αθήνα, 24 Απριλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ & ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Ακόμη να χορηγηθούν αντιφυματικά εμβόλια σε μαθητές!

• Θα αναζητηθούν ευθύνες για την απαράδεκτη παράλειψη;

Την «απαράδεκτη καθυστέρηση» εμβολιασμού των μαθητών της Α΄ Δημοτικού για τη φυματίωση, καυτηριάζει με ερώτηση που συνυπογράφει ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, προς τους υπουργούς Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό και Παιδείας κ. Νίκο Φίλη.
Η ερώτηση, με πρώτο υπογράφοντα τον βουλευτή Ευρυτανίας κ. Κώστα Κοντογεώργο, αναφέρει ότι «κάθε χρόνο πραγματοποιείται το πρόγραμμα εμβολιασμού για τη φυματίωση, στα παιδιά των Δημοτικών Σχολείων. Σύμφωνα με το «Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών για την Ελλάδα» του Υπουργείου Υγείας, το αντιφυματικό εμβόλιο (BCG), αφού προηγηθεί η φυματινοαντίδραση MANTOU, πρέπει να γίνεται στην ηλικία των 5 και 6 χρονών.
Κατά συνέπεια, τα εμβόλια γίνονται κάθε χρόνο στη Πρώτη Δημοτικού στα σχολεία, μεταξύ Οκτωβρίου και Φεβρουαρίου κάθε σχολικού έτους. Μολονότι από τον Οκτώβριο μέχρι σήμερα έχουν περάσει 6 μήνες, και παρά τις συνεχείς οχλήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών των νομών προς τις υπηρεσίες των συναρμόδιων Υπουργείων, δεν έχει δοθεί καμία πειστική εξήγηση για την απαράδεκτη καθυστέρηση της χορήγησης εμβολίων».
Κατόπιν τούτων οι βουλευτές ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς:
• Αν θα γίνουν φέτος οι εμβολιασμοί για τη πρόληψη της φυματίωσης στα παιδιά της συγκεκριμένης σχολικής περιόδου.
• Αν γνωρίζουν τις συνέπειες της μη χορήγησης εμβολίων, σε αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες, δεδομένης και τις διαμορφούμενης κατάστασης λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν αυτή την εποχή στη χώρα μας,
• Αν προτίθενται να δράσουν προκειμένου να χορηγηθούν άμεσα τα εμβόλια στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της Χώρας.
• Αν θα αναζητηθούν ευθύνες για αυτή την ανεκδιήγητη και απαράδεκτη παράλειψη, η οποία συναρτώμενη με τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουνε προκύψει, θέτει σε κίνδυνο την υγεία των παιδιών της Χώρας μας.

Μάξιμος: "Οξυγόνο για τη ΝΔ ο κόσμος της!"

image 3

Αθήνα, 23 Απριλίου 2016

Ομιλία
Τομεάρχη Παιδείας και Θρησκευμάτων Νέας Δημοκρατίας, βουλευτή Λαρίσης,
κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου
στο 10ο Συνέδριο του κόμματος

«Φίλες και φίλοι,

Κοιτώντας πίσω τα τελευταία έξι χρόνια αντιλαμβανόμαστε το πόσο δύσκολο ήταν να μείνουμε όρθιοι όταν όλα γύρω μας γκρεμίζονται.

Και μείναμε όρθιοι, με σοβαρές, όμως, απώλειες. Παρά το γεγονός ότι ως κυβέρνηση καταβάλλαμε επίπονη προσπάθεια να ορθοποδήσει η οικονομία και να βγούμε σε ξέφωτο, απομακρύνθηκαν από εμάς κοινωνικές ομάδες που είχαν τη ΝΔ ως κέντρο πολιτικής αναφοράς.

Δημιουργήθηκαν σχήματα κυρίως στα δεξιά μας, στα πολύ δεξιά μας, που ψάρεψαν στα θολά νερά της κοινωνικής αγανάκτησης. Τα φορολογικά μέτρα που αναγκαστήκαμε να λάβουμε προκάλεσαν σύγχυση ως προς τις ιδεολογικές μας αρχές.

Όλα αυτά, σε ένα νέο περιβάλλον για την Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, της κρίσης δομών και αξιών, αλλά και της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, έδειχναν ότι η Νέα Δημοκρατία έπρεπε να αλλάξει, γιατί διαφορετικά θα είχε τη τύχη του άλλου πόλου της μεταπολίτευσης, του ΠΑΣΟΚ.

Και αυτό θα είχε συμβεί, φίλες και φίλοι, αν η παράταξή μας, αυτή που ίδρυσε ο εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής δεν είχε βαθιές και ισχυρές ρίζες στην ελληνική κοινωνία. Τα απλά μέλη του κόμματος, η βάση της παράταξης, ήταν αυτή που έβαλε πλάτη και το κόμμα κράτησε.

Και σήμερα προβάλει και πάλι η ΝΔ ως η βασική ελπίδα για την ανατροπή της χειρότερης, της πιο επικίνδυνης κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος τις τελευταίες δεκαετίες.

Αλλά για να γίνει αυτή η ελπίδα απόλυτα πλειοψηφικό ρεύμα, για να αποκτήσει θετικό πρόσημο η ψήφος προς την ΝΔ, για να έχει διάρκεια και επιτυχία το στοίχημα της μεταρρυθμιστικής διακυβέρνησης που επαγγέλλεται ο Πρόεδρος μας Κυριάκος Μητσοτάκης, πρέπει να γίνουν πολλά.

Και οι πρώτες κινήσεις, οι πρώτες αποφάσεις αφορούν το ίδιο το κόμμα, τις δομές του, τη φυσιογνωμία του. Το γνωρίζουμε όλοι, φάνηκε στις εσωκομματικές εκλογές για τον νέο πρόεδρο, το ζήσαμε και στο φιάσκο της ΟΝΝΕΔ. Είναι πολλά τα κακώς κείμενα που πρέπει να αλλάξουν.

Και είμαι βέβαιος ότι είμαστε σύμφωνοι ότι πρέπει να αλλάξουν. Και κυρίως να ανοίξουμε τις πόρτες του κόμματος, να μπει οξυγόνο, άνθρωποι της παραγωγής, με γνώσεις, με διάθεση να προσφέρουν στα κοινά, με ιδέες, και όρεξη. Να τελειώνουμε με φέουδα και μηχανισμούς που βολεύουν ημετέρους.

Αλλά αυτή η διαδικασία δεν γίνεται αυτόματα. Κατ’ αρχήν η στελέχωση των δομών του κόμματος θα πρέπει να δώσει το μήνυμα της αλλαγής, της αξιοκρατίας, της νέας εποχής, που χαρακτηρίζει και τις μέχρι σήμερα επιλογές του προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη.

Χρειαζόμαστε όργανα που θα έχουν ουσιαστικό ρόλο και συνεχή δημοκρατική λειτουργία υποβοηθητική της ηγεσίας. Η διαρκής δημοκρατική, αμφίδρομη επικοινωνία, θα αποτρέψει την επανάληψη του φαινόμενου της δημιουργίας χάσματος ανάμεσα στα απλά μέλη και την ηγετική ομάδα.

Όποτε οι αυλοκόλακες της εξουσίας και τα περιβάλλοντα απομόνωσαν την ηγεσία σε γυάλινους πύργους τα αποτελέσματα ήταν άσχημα για την παράταξη.

Η είσοδος νέων ανθρώπων και η τήρηση κατά γράμμα του καταστατικού και των αρχών της λειτουργίας του κόμματος συνιστούν τον ασφαλή δρόμο για την εξάλειψη των όποιων παράκεντρων ισχύος.

Πάνω από όλα, ωστόσο, αυτό που μπορεί να δώσει φτερά στην παράταξή μας, είναι η αταλάντευτη αντίθεσή της στον λαϊκισμό, η απόδειξη στην πράξη ότι διαθέτει στελέχη που έχουν πείρα, γνώση και αποφασιστικότητα να βγάλουν την Ελλάδα από μία από τις χειρότερες κρίσης της ιστορίας της.

Πρέπει η ΝΔ να αποδείξει ότι έχει μάθει από τα παθήματα του παρελθόντος. Ότι δεν χαϊδεύει αυτιά για ψηφοθηρία. Ότι δεν είναι ένα δεύτερο, γαλάζιο ΠΑΣΟΚ. Ότι μπορεί να πετύχει τις μεγάλες, τις δύσκολες αλλά αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα.

Προσοχή όχι τις μεταρρυθμίσεις μαϊμού, όπως το φιάσκο του γάλακτος που οδηγεί στην καταστροφή την αγελαδοτροφία ενώ οι τιμές στο ράφι παραμένουν στα ύψη. Αλλά τις μεταρρυθμίσεις που φέρνουν πραγματικές επενδύσεις, που ενισχύουν την ιδιωτική οικονομία, τους ανθρώπους της παραγωγής, και πρωτίστως της πρωτογενούς.

Το έργο που έχουμε μπροστά μας είναι τιτάνιο. Η κυβέρνηση των δημαγωγών, με την ανευθυνότητα και τις ιδεοληψίες τους, απειλεί να αφήσει πίσω της ερείπια. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε.

Το 10ο Συνέδριό μας ας γίνει η αφετηρία της μεγάλης προσπάθειας για την ανατροπή των εθνικών ολετήρων και την απαρχή της ανόρθωσης της Ελλάδας.

Καλή Ανάσταση!»

 

Μάξιμος: "Οξυγόνο για τη ΝΔ ο κόσμος της!"

image 3

Αθήνα, 23 Απριλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ 10ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Οξυγόνο για τη ΝΔ ο κόσμος της!

• Προσοχή στους αυλοκόλακες της εξουσίας!

«Κοιτώντας πίσω τα τελευταία έξι χρόνια αντιλαμβανόμαστε το πόσο δύσκολο ήταν να μείνουμε όρθιοι όταν όλα γύρω μας γκρεμίζονται» τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στο 10ο Συνέδριο του κόμματος.
Ο Θεσσαλός πολιτικός υποστήριξε ότι «η Νέα Δημοκρατία έπρεπε να αλλάξει, γιατί διαφορετικά θα είχε τη τύχη του άλλου πόλου της μεταπολίτευσης, του ΠΑΣΟΚ. Και αυτό θα είχε συμβεί, αν η παράταξή μας δεν είχε βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία. Τα απλά μέλη του κόμματος, η βάση της παράταξης, ήταν αυτή που έβαλε πλάτη και το κόμμα κράτησε. Και σήμερα προβάλει και πάλι η ΝΔ ως η βασική ελπίδα για την ανατροπή της πιο επικίνδυνης κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος τις τελευταίες δεκαετίες».
Ο κ. Χαρακόπουλος επισήμανε ότι «για να γίνει αυτή η ελπίδα απόλυτα πλειοψηφικό ρεύμα, και να έχει διάρκεια και επιτυχία το στοίχημα της μεταρρυθμιστικής διακυβέρνησης που επαγγέλλεται ο Πρόεδρος μας Κυριάκος Μητσοτάκης, πρέπει να γίνουν πολλά.
Και οι πρώτες κινήσεις, οι πρώτες αποφάσεις αφορούν το ίδιο το κόμμα, τις δομές του, τη φυσιογνωμία του. Το γνωρίζουμε όλοι, φάνηκε στις εσωκομματικές εκλογές για τον νέο πρόεδρο, το ζήσαμε και στο φιάσκο της ΟΝΝΕΔ. Είναι πολλά τα κακώς κείμενα που πρέπει να αλλάξουν.
Και είμαι βέβαιος ότι είμαστε σύμφωνοι ότι πρέπει να αλλάξουν. Και κυρίως να ανοίξουμε τις πόρτες του κόμματος, να μπει οξυγόνο, άνθρωποι της παραγωγής, με γνώσεις, με διάθεση να προσφέρουν στα κοινά, με ιδέες, και όρεξη. Να τελειώνουμε με φέουδα και μηχανισμούς που βολεύουν ημετέρους.
Αλλά αυτή η διαδικασία δεν γίνεται αυτόματα. Κατ’ αρχήν η στελέχωση των δομών του κόμματος θα πρέπει να δώσει το μήνυμα της αλλαγής, της αξιοκρατίας, της νέας εποχής, που χαρακτηρίζει και τις μέχρι σήμερα επιλογές του προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη.
Χρειαζόμαστε όργανα που θα έχουν ουσιαστικό ρόλο και συνεχή δημοκρατική λειτουργία υποβοηθητική της ηγεσίας. Όποτε οι αυλοκόλακες της εξουσίας και τα περιβάλλοντα απομόνωσαν την ηγεσία σε γυάλινους πύργους τα αποτελέσματα ήταν άσχημα για την παράταξη.
Πρέπει η ΝΔ να αποδείξει ότι έχει μάθει από τα παθήματα του παρελθόντος. Ότι δεν χαϊδεύει αυτιά για ψηφοθηρία. Ότι δεν είναι ένα δεύτερο, γαλάζιο ΠΑΣΟΚ. Ότι μπορεί να πετύχει τις μεγάλες, τις δύσκολες αλλά αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη η χώρα.
Προσοχή όχι τις μεταρρυθμίσεις μαϊμού, όπως το φιάσκο του γάλακτος που οδηγεί στην καταστροφή την αγελαδοτροφία ενώ οι τιμές στο ράφι παραμένουν στα ύψη. Αλλά τις μεταρρυθμίσεις που φέρνουν πραγματικές επενδύσεις, που ενισχύουν την ιδιωτική οικονομία, τους ανθρώπους της παραγωγής, και πρωτίστως της πρωτογενούς.
Το έργο που έχουμε μπροστά μας είναι τιτάνιο. Η κυβέρνηση των δημαγωγών, με την ανευθυνότητα και τις ιδεοληψίες τους, απειλεί να αφήσει πίσω της ερείπια. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε».

 

Συνάντηση Τομεάρχη Παιδείας ΝΔ με προεδρείο ΟΙΕΛΕ

image 2

 

Αθήνα, 22 Απριλίου 2016

Συνάντηση Τομεάρχη Παιδείας ΝΔ με προεδρείο ΟΙΕΛΕ

Ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΟΙΕΛΕ κ. Μ. Κουρουτό, τον Β΄ Αντιπρόεδρο κ. Α. Γούλα, τον Γεν. Γραμματέα κ. Γ. Χριστόπουλο, την Οργ. Γραμματέα κ. Ε. Κωστούση, το μέλος του Δ.Σ. κ. Χρ. Σαρρή και τον εκπρόσωπο του ΣΙΕΛΒΕ κ. Χρ. Κιοσσέ, στα γραφεία του κόμματος στη βουλή, παρουσία του Γραμματέα του Τομέα κ. Σωτήρη Γκλαβά.

Κατά τη συνάντηση ο κ. Κουρουτός εξέθεσε τις θέσεις της ΟΙΛΕ για την ιδιωτική εκπαίδευση, αναφέρθηκε στην ανάγκη νομοθετικών παρεμβάσεων, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε σε θέματα αξιοπιστίας της παροχής πιστοποιητικών προσόντων ξένων γλωσσών και πληροφορικής.

Ο κ. Χαρακόπουλος από την πλευρά του επισημάνανε την πάγια θέση της Νέας Δημοκρατίας για την ανάγκη αναβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης με βελτίωση των ποιοτικών της στοιχείων και στήριξη του εκπαιδευτικού, αλλά και την παράλληλη λειτουργία της ιδιωτικής εκπαίδευσης υπό τον έλεγχο και την εποπτεία του Κράτους, καθώς και την τήρηση των κανόνων νομιμότητας σε τυχόν περιπτώσεις που αυτή καταστρατηγείται.

 

Subscribe to this RSS feed