Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: "Δείγμα ανευθυνότητας η απλή αναλογική!"

image 1

 

Αθήνα, 20 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ:

Δείγμα ανευθυνότητας η απλή αναλογική

Κυβερνητικό σάλτο μορτάλε πριν την επικείμενη πτώση

 

«Η πρόταση νόμου για τον εκλογικό νόμο αποτελεί ένα ακόμη δείγμα ανευθυνότητας και πολιτικού καιροσκοπισμού της κυβέρνησης. Επιβεβαιώνει ότι οι αποφάσεις της εκπορεύονται αποκλειστικά με μοναδικό κριτήριο εκείνο του στενού κομματικού συμφέροντος. Αγνοεί επιδεικτικά την ζωτική για την ανόρθωση της οικονομίας απαίτηση για πολιτική σταθερότητα». Τα παραπάνω τόνισε στην ομιλία του στην Βουλή, ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κατά τη συζήτηση επί της πρότασης της κυβέρνησης για την αλλαγή του εκλογικού νόμου.
Ο κ. Χαρακόπουλος συνέχισε υπογραμμίζοντας ότι «αυτό που επιχειρεί η κυβέρνηση είναι ένα πολιτικό σάλτο μορτάλε για τη χώρα με γνώμονα μόνον την πολιτική της επιβίωση. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να αποδείξει την αριστεροσύνη του και δεν διστάζει να τσαλακώσει τον υπουργό Εσωτερικών που διατυμπάνιζε ότι η απλή αναλογική οδηγεί σε ακυβερνησία. Έχουμε μια κυβέρνηση που ψαρεύει σε όλα τα νερά, ακόμη και στα θολά της Χρυσής Αυγής».
Ο Θεσσαλός πολιτικός απευθυνόμενος προς την κυβέρνηση την κατηγόρησε ότι ο μοναδικός της σκοπός είναι «να μην μπορέσει η Νέα Δημοκρατία να σχηματίσει κυβέρνηση, στις επικείμενες εκλογές. Μπροστά στον ορυμαγδό των προβλημάτων και της καθολικής απαξίωσης από τους πολίτες, η κυβέρνηση προαισθάνεται την επικείμενη πτώση της. Εξ ου και η σπουδή της να περάσει το νομοσχέδιο εν μέσω θέρους».
Σχετικά με την πρόταση για παροχή δικαιώματος ψήφου σε 17ρηδες και 16ρηδες μαθητές, την χαρακτήρισε ως δημαγωγική. Ανέφερε ως παράδειγμα της κυβερνητικής υποκρισίας το ότι ο υπουργός Παιδείας είπε πως θα τους δοθεί το δικαίωμα να βγάζουν δίπλωμα οδήγησης στα 17 αλλά όχι για μοτοσυκλέτα, μόνο για αυτοκίνητο. Και ο κ. Χαρακόπουλος συμπέρανε ότι η κυβέρνηση «μπορεί να μην τους θεωρεί έτοιμους να οδηγήσουν με ασφάλεια μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό δεν εμποδίζει να τους θεωρεί ώριμους να ψηφίσουν».
Ιδιαίτερα επικριτικός ήταν ο κ. Χαρακόπουλος για την άρνηση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην κατάτμηση των μεγάλων περιφερειών και στη ψήφο στους Έλληνες του εξωτερικού. Ιδιαίτερα για τους Έλληνες του εξωτερικού, ο κ. Χαρακόπουλος τόνισε ότι η δυνατότητα ψήφου σε αυτούς είναι «μια οφειλόμενη απόφαση προς όλους τους συμπατριώτες μας, που αγωνιούν για την πατρίδα, πονούν και νοιάζονται γι’ αυτήν. Και ας μη λησμονούμε ότι κοντά σε αυτούς είναι και οι εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες των χρόνων της κρίσης».

Δείτε εδώ το βίντεο της Ομιλίας του Μάξιμου Χαρακόπουλου για τον εκλογικό νόμο:

https://www.youtube.com/watch?v=_iqFFFByDi8&feature=youtu.be

Μάξιμος: "Ανησυχία για πληρωμές Προγράμματος Δάσωσης Γαιών!"

Επίκαιρη 3

Αθήνα, 19 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Ανησυχία για πληρωμές Προγράμματος Δάσωσης Γαιών

• Αγρότες Φαρσάλων και Μ. Ελευθεροχωρίου καλούνται να επιστρέψουν ενισχύσεις!

Να προχωρήσει η κυβέρνηση στην αναγκαία νομοθετική ρύθμιση προκειμένου οι αγρότες (κυρίως Φαρσάλων και Μ. Ελευθεροχωρίου) που έκαναν χρήση του Προγράμματος Δάσωσης Γαιών να μην επιστρέψουν το σύνολο των ενισχύσεων που έλαβαν εδώ και 20 χρόνια, καθώς για λόγους πέραν των δυνατοτήτων τους δεν διέθεταν τον απαιτούμενο αριθμό δένδρων, που όριζε η προηγούμενη ΚΥΑ, ζητά ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με ερώτησή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου. Ο Θεσσαλός πολιτικός, που πρόλαβε όσο ήταν στην ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης να δρομολογήσει την έκδοση νέας ΚΥΑ, που λύνει οριστικά το ζήτημα μειώνοντας σε 70 από 250 τον απαιτούμενο αριθμό δένδρων ανά στρέμμα, καλεί την κυβέρνηση να φέρει ρύθμιση που θα δίνει αναδρομική ισχύ στη νέα ΚΥΑ, προκειμένου να υπάρχει ισότιμη αντιμετώπιση των δικαιούχων του Προγράμματος. Επιπλέον, ο κ. Χαρακόπουλος, ζητά εξηγήσεις από τον αρμόδιο υπουργό για τις καθυστερήσεις πληρωμών στους δικαιούχους αγρότες και σαφές χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής τους.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει «το μέτρο της Δάσωσης Γεωργικών Γαιών έτυχε θετικής ανταπόκρισης, ειδικά σε περιοχές που δεν είναι εύφορες. Το φιλοπεριβαλλοντικό αυτό μέτρο, με τη δυνατότητα που προσέφερε για ένα μικρό άλλα σταθερό εισόδημα, κατέστη ελκυστικό ειδικά στους κατοίκους ορεινών ή μειονεκτικών περιοχών. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό επικρατεί προβληματισμός σε δικαιούχους του εν λόγω προγράμματος για τους αργούς ρυθμούς με τους οποίους προχωρά η διεκπεραίωση των ελέγχων που απαιτούνται, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες πληρωμές.
Σύμφωνα με το Σύλλογο Καλλιεργητών Δάσωσης «Το Περιβάλλον» που εδρεύει στα Φάρσαλα, οι καλλιεργητές που είναι ενταγμένοι στο μέτρο της δάσωσης είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή εδώ και έξι μήνες, ενώ έχουν αντικρουόμενη πληροφόρηση για την τύχη των αιτήσεων πληρωμής που υπέβαλλαν για το έτος 2015 και υπάρχουν εκκρεμότητες πληρωμών για το έτος 2014.
Επιπροσθέτως, με την έκδοση της υπ. αριθμ 800/21-1-2015 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β/128) των Υπουργών Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής διευθετούνταν προβλήματα της προηγούμενης ΚΥΑ του προγράμματος. Ορθώς δόθηκε τότε η δυνατότητα για τη μείωση του απαιτούμενου αριθμού διατηρούμενων δένδρων ανά στρέμμα από τους καλλιεργητές. Ωστόσο, όπως είχα τονίσει είναι αναγκαία η ύπαρξη νομοθετικής ρύθμισης για την αναδρομική ισχύ της νέας ΚΥΑ, προκειμένου να μην αντιμετωπίζονται οι παραγωγοί με δυο μέτρα και σταθμά. Δυστυχώς, από την αλλαγή της κυβέρνησης τον Ιανουάριο του 2015 έως σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια πρωτοβουλία για την επίλυση του προβλήματος. Έτσι, δικαιούχοι του προγράμματος, κυρίως από την περιοχή των Φαρσάλων και το Μεγάλο Ελευθεροχώρι του νομού Λάρισας, καλούνται να επιστρέψουν το σύνολο των ενισχύσεων που έχουν λάβει κατά την 20ετή περίοδο εφαρμογής του προγράμματος δάσωσης, διότι για λόγους πέραν των δυνατοτήτων τους, δεν διέθεταν τον απαιτούμενο αριθμό δένδρων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παλαιότερη ΚΥΑ».
Κατόπιν τούτων ο κ. Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Υπάρχουν εκκρεμότητες πληρωμής για το έτος 2014 ή και παλιότερες για το νομό Λάρισας; Αν ναι ποιες είναι αυτές και ποιο το χρονοδιάγραμμα πληρωμής τους;
2. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία για τις αιτήσεις πληρωμής του 2015 και ποιο το χρονοδιάγραμμα πληρωμής τους;
3. Προτίθεστε να προβείτε στην απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση, ώστε η υπ. αριθμ. 800/21-1-2015 ΚΥΑ να έχει αναδρομική ισχύ, επιτρέποντας να λυθεί το πρόβλημα στους παλαιότερους δικαιούχους;

 

Ανησυχία για τις πληρωμές του Προγράμματος Δάσωσης

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Θέμα: Ανησυχία για τις πληρωμές του Προγράμματος Δάσωσης - Αναδρομική ισχύς της ΚΥΑ για τους καλλιεργητές που καλούνται να επιστρέψουν τις ενισχύσεις.

Το μέτρο της Δάσωσης Γεωργικών Γαιών έτυχε θετικής ανταπόκρισης, ειδικά σε περιοχές που δεν είναι εύφορες. Το φιλοπεριβαλλοντικό αυτό μέτρο, με τη δυνατότητα που προσέφερε για ένα μικρό άλλα σταθερό εισόδημα, κατέστη ελκυστικό ειδικά στους κατοίκους ορεινών ή μειονεκτικών περιοχών. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό επικρατεί προβληματισμός σε δικαιούχους του εν λόγω προγράμματος για τους αργούς ρυθμούς με τους οποίους προχωρά η διεκπεραίωση των ελέγχων που απαιτούνται, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες πληρωμές.
Σύμφωνα με το Σύλλογο Καλλιεργητών Δάσωσης «Το Περιβάλλον» που εδρεύει στα Φάρσαλα, οι καλλιεργητές που είναι ενταγμένοι στο μέτρο της δάσωσης είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πληρωμή εδώ και έξι μήνες, ενώ έχουν αντικρουόμενη πληροφόρηση για την τύχη των αιτήσεων πληρωμής που υπέβαλλαν για το έτος 2015 και υπάρχουν εκκρεμότητες πληρωμών για το έτος 2014.
Επιπροσθέτως, με την έκδοση της υπ. αριθμ. 800/21-1-2015 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β/128) των Υπουργών Οικονομικών, Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής διευθετούνταν προβλήματα της προηγούμενης ΚΥΑ του προγράμματος. Ορθώς δόθηκε τότε η δυνατότητα για τη μείωση του απαιτούμενου αριθμού διατηρούμενων δένδρων ανά στρέμμα από τους καλλιεργητές. Ωστόσο, όπως είχα τονίσει είναι αναγκαία η ύπαρξη νομοθετικής ρύθμισης για την αναδρομική ισχύ της νέας ΚΥΑ, προκειμένου να μην αντιμετωπίζονται οι παραγωγοί με δυο μέτρα και σταθμά. Δυστυχώς, από την αλλαγή της κυβέρνησης τον Ιανουάριο του 2015 έως σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια πρωτοβουλία για την επίλυση του προβλήματος. Έτσι, δικαιούχοι του προγράμματος, κυρίως από την περιοχή των Φαρσάλων και το Μεγάλο Ελευθεροχώρι του νομού Λάρισας, καλούνται να επιστρέψουν το σύνολο των ενισχύσεων που έχουν λάβει κατά την 20ετή περίοδο εφαρμογής του προγράμματος δάσωσης, διότι για λόγους πέραν των δυνατοτήτων τους, δεν διέθεταν τον απαιτούμενο αριθμό δένδρων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παλαιότερη ΚΥΑ.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Υπάρχουν εκκρεμότητες πληρωμής για το έτος 2014 ή και παλιότερες για το νομό Λάρισας; Αν ναι ποιες είναι αυτές και ποιο το χρονοδιάγραμμα πληρωμής τους;
2. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία για τις αιτήσεις πληρωμής του 2015 και ποιο το χρονοδιάγραμμα πληρωμής τους;
3. Προτίθεστε να προβείτε στην απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση, ώστε η υπ. αριθμ. 800/21-1-2015 ΚΥΑ να έχει αναδρομική ισχύ, επιτρέποντας να λυθεί το πρόβλημα στους παλαιότερους δικαιούχους;


Αθήνα, 19 Ιουλίου 2016

Ο ερωτών Βουλευτής


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Δήλωση Υπ. Τομέα Παιδείας κ. Μ. Χαρακόπουλου & Υπ. Τομέα Απόδημου Ελληνισμού κ. Α. Δημοσχάκη

MAX

unnamed 1

Αθήνα, 18 Ιουλίου 2016

«Δεν είναι ώρα απόδοσης ευθυνών,
αλλά συντεταγμένης δράσης για να αποτραπεί η ματαίωση λειτουργίας
του Ελληνικού Σχολείου Μονάχου»

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος και ο Υπεύθυνος του Τομέα Αποδήμου Ελληνισμού, βουλευτής Έβρου, κ. Αναστάσιος Δημοσχάκης, με αφορμή τον κίνδυνο ενεργοποίησης της ρήτρας απώλειας του οικοπέδου και του κτιρίου που θα στεγάσει το Ελληνικό Σχολείο Μονάχου, λόγω καθυστερήσεων στην εκτέλεση του έργου και εν όψει της επικείμενης απόφασης του Δήμου Μονάχου, έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών του ελληνικού σχολικού συγκροτήματος στο Μόναχο δεν περιποιεί τιμή σε κανένα και πολύ περισσότερο δεν δίνει το δικαίωμα στους υπεύθυνους να κατηγορούν και να μεταβιβάζουν ευθύνες.

Το έργο εντάχθηκε στον κρατικό προϋπολογισμό στις 19 Φεβρουαρίου 2013, οι εργασίες κατασκευής του ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2014 με δέσμευση η πρώτη φάση να ολοκληρωθεί στις 30-12-2015, και ενώ υπήρξε παράταση ως τις 30-06-2016, η ελληνική πολιτεία δεν ήταν συνεπής, παρά τις κατ’ επανάληψη κοινοβουλευτικές μας επισημάνσεις για εγρήγορση.

Τώρα, όμως, δεν είναι στιγμή απόδοσης ευθυνών και ιστορικής αναδρομής. Γι’ αυτά έχουμε το χρόνο και αν χρειαστεί θα το κάνουμε. Αναμένοντας την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μονάχου, οφείλουμε, ως συντεταγμένη Ελληνική Πολιτεία, να ενώσουμε δυνάμεις και να στηρίξουμε το αίτημα της Ελλάδας για μη ενεργοποίηση της ρήτρας επιστροφής του οικοπέδου στο Δήμο.

Η ολοκλήρωση της ανέγερσης του ελληνικού σχολικού συγκροτήματος στο κέντρο του Μονάχου αποτελεί όραμα του Οικουμενικού Ελληνισμού και εθνικό στόχο».

Subscribe to this RSS feed