Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος για αποκατάσταση Δημοκρατίας: "Ο λαϊκισμός έχει δηλητηριάσει την κοινωνία!"

MAX

Αθήνα, 24 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ:

Ο λαϊκισμός έχει δηλητηριάσει την κοινωνία!

• Οι έννοιες Δημοκρατία και Ελευθερία έχασαν το περιεχόμενό τους

«Αν η βουλή είναι καθρέπτης της κοινωνίας, τότε πράγματι η κοινωνία μας νοσεί» τονίζει ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Χαρακόπουλου έχει ως εξής:

«Οι μέρες εκείνες του Ιουλίου του 1974 μοιάζουν πλέον πολύ μακρινές, μια και κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι της μεταπολιτευτικής μας ιστορίας. Η αισιοδοξία που ακολούθησε τον επτάχρονο χουντικό γύψο και την κυπριακή τραγωδία, έχει σήμερα αντικατασταθεί από μια διάχυτη απαισιοδοξία. Η ελπίδα ότι άρχιζε μια νέα εποχή δημοκρατίας, πολιτικής ομαλότητας, πνευματικής άνθισης, η οποία ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς υπό τη φωτισμένη ηγεσία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, έχει αντικατασταθεί πια από την αίσθηση της παρακμής και της στασιμότητας. Πολλές από τις έννοιες που αποτέλεσαν το μεγάλο όραμα για πολλές γενιές Ελλήνων, έχασαν τα προηγούμενα χρόνια το πραγματικό τους νόημα. Απέμεινε το κέλυφός τους και το περιεχόμενο καταλήφθηκε από τις στρεβλώσεις του λαϊκισμού και της ανεύθυνης δημαγωγίας.
Το οδυνηρό αποτέλεσμα αυτής της λανθασμένης πορείας το βιώνουμε στην εποχή της κρίσης με πρωτόγνωρη ένταση: Αποσάθρωση της παραγωγικής μας δομής, αναχρονιστικές εμμονές, θρίαμβος της μετριότητας και ταυτόχρονα απαξίωση της πολιτικής, ισχυροποίηση ακραίων φωνών, ακόμη και των νοσταλγών των ολοκληρωτικών καθεστώτων, ασυδοσία οργανωμένων ομάδων του περιθωρίου. Τα τελευταία χρόνια περισσεύει ο καταγγελτικός λόγος και οι εύκολοι αφορισμοί. Ο λαϊκισμός έχει δηλητηριάσει σημαντικό μέρος της ελληνικής κοινωνίας, που ακόμη και σήμερα αρνείται να δει κατάματα την αλήθεια και να διδαχθεί από χώρες που μπήκαν μετά από εμάς σε μνημόνια και βγήκαν πριν από εμάς! Η εικόνα της 8κομματικής βουλής, που απαρτίζεται από εκπροσώπους φιλοναζιστών μέχρι γραφικούς κομμάτων διαμαρτυρίας, μαρτυρά του λόγου το αληθές. Αν η βουλή είναι καθρέπτης της κοινωνίας, τότε πράγματι η κοινωνία μας νοσεί!
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται μια νέα αφετηρία για τη χώρα και το πολιτικό μας σύστημα. Η παταγώδης αποτυχία των δυνάμεων του λαϊκισμού που βρέθηκαν με ψεύδη και παραπλανητικές υποσχέσεις στην εξουσία, προσφέρει την μοναδική ευκαιρία να κλείσουμε οριστικά τον κύκλο της μεταπολίτευσης, όπως τον γνωρίσαμε. Μπορούμε και οφείλουμε, κυρίως στις νεότερες γενιές, να ανοίξουμε μια νέα εποχή δίνοντας και πάλι στις έννοιες δημοκρατία, ισότητα, ελευθερία, πατριωτισμός το αληθινό τους περιεχόμενο».

Μάξιμος: Επαγγελματίες σε μικρά χωριά πληρώνουν αδίκως φόρο επιτηδεύματος!

Μάξιμος βουλή παράλληλο

Αθήνα, 23 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ:

Σε μικρά χωριά πληρώνουν φόρο επιτηδεύματος!

• Να διορθωθεί η αδικία λόγω αυθαίρετης ερμηνείας του νόμου

Το υπουργείο Οικονομικών «θεωρώντας τις κοινότητες, που έχουν καταργηθεί, ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα και αδιαφορώντας για το πόσα χωριά αποτελούσαν κάθε μία κοινότητα, επιβάλει το τέλος επιτηδεύματος σε χωριά των 50 και 100 κατοίκων τα οποία έτυχε να συναποτελούν κοινότητα μαζί με άλλα χωριά ξεπερνώντας έτσι τους 500 κατοίκους. Ταυτόχρονα ένα μόνο χωριό που μπορεί να έχει 499 κατοίκους και αποτελούσε από μόνο του κοινότητα εξαιρείται του τέλους επιτηδεύματος». Τα παραπάνω τονίζει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σε ερώτηση που συνυπογράφει προς τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο
Όπως αναφέρεται στην ερώτηση, με πρώτο υπογράφοντα τον βουλευτή Κιλκίς κ. Γεώργιο Γεωργαντά, «με το άρθρο 31 του Ν. 3986/2011 επιβλήθηκε ετήσιο τέλος επιτηδεύματος σε επιτηδευματίες και ασκούντες ελεύθερο επάγγελμα εφόσον τηρούν βιβλία Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας του Κ.Β.Σ.. Με την παράγραφο 3 του ίδιου άρθρου εξαιρέθηκαν οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που ασκούν την δραστηριότητά τους σε χωριά με πληθυσμό έως 500 κατοίκους που δεν βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές. Στη συνέχεια με την παρ.3 του άρθρου 3 της Υπουργικής Απόφασης ΠΟΛ 1167/2011 δόθηκαν διευκρινήσεις για τη επιβολή του τέλους επιτηδεύματος. Συγκεκριμένα στην παράγραφο 3 αναφέρεται ότι για την διαπίστωση του πληθυσμού λαμβάνονται υπόψη τα χωριά και νησιά όπως προβλέπονταν πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 2539/2011 για την εφαρμογή του σχεδίου ‘‘Καποδίστριας’’».
«Με βάση λοιπόν» υπογραμμίζουν οι υπογράφοντες βουλευτές «και τον νόμο και την ΥΑ ο υπολογισμός του πληθυσμού έπρεπε να γίνει ανά χωριό. Κατά παρέκκλιση από την διατύπωση του νόμου, το Υπουργείο λαμβάνει υπόψη του τον πληθυσμό των κοινοτήτων όπως αυτές ίσχυαν πριν από την εφαρμογή του ‘‘Καποδίστρια’’ και μέσω της ΓΓΠΣ επιβάλει το τέλος επιτηδεύματος και σε φορολογούμενους που δεν είναι υπόχρεοι σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου».
Και η ερώτηση καταλήγει τονίζοντας ότι «πλέον χρησιμοποιούνται παντού τα στοιχεία απογραφής του 2011 και εκεί περιγράφεται ο μόνιμος πληθυσμός του χωριού πρέπει τα στοιχεία αυτά να αποτελέσουν την βάση εφαρμογής του νόμου έτσι ώστε με απόλυτα δίκαιο τρόπο να επιβληθεί το τέλος εκεί μόνο που προβλέπει ο νόμος. Δεν μπορεί ένα χωριό 50 και 100 κατοίκων να εξομοιώνεται αυθαίρετα με ένα άλλο 600 ή 1000 κατοίκων». Και γι’ αυτό ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός σε τι ενέργειες θα προβεί έτσι ώστε να αποκαταστήσει την αδικία αυτή σε βάρος των επαγγελματιών των μικρών χωριών η οποία οφείλεται στην αυθαίρετη ερμηνεία του υφιστάμενου νόμου.

Μάξιμος προς Αποστόλου: "Aδειοδοτήστε τα ποιμνιοστάσια των κτηνοτρόφων"

maximos vouli

Αθήνα, 21 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:

Αδειοδοτήστε τα ποιμνιοστάσια των κτηνοτρόφων

• Ποιος ευθύνεται για τις καθυστερήσεις των δασαρχείων!

Πώς σκοπεύει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει τις εκκρεμείς αιτήσεις κτηνοτρόφων που θα είναι εκτεθειμένοι έναντι του νόμου μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών για την αδειοδότηση των ποιμνιοστασίων μετά τις 12 Σεπτεμβρίου 2016, λόγω των καθυστερήσεων στην έκδοση αποφάσεων από τα δασαρχεία, ζητά να πληροφορηθεί ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Η ερώτηση που συνυπογράφει προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου έχει ως πρώτο υπογράφοντα των τομεάρχη αγροτικών θεμάτων της ΝΔ, βουλευτή Κοζάνης κ. Γιώργο Κασαπίδη.
Υπενθυμίζετε ότι επί των ημερών του κ. Χαρακόπουλου στην ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης απλοποιήθηκε με ΚΥΑ η διαδικασία ίδρυσης νέων κτηνοτροφικών μονάδων, καθώς δεν απαιτούνται πλέον περιβαλλοντικές μελέτες για τις περισσότερες πτηνοκτηνοτροφικές μονάδες και αρκεί η υπαγωγή τους στις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις, ενώ σε συνεργασία με το ΥΠΕΚΑ δόθηκε οριστική λύση στη νομιμοποίηση αυθαιρέτων σταβλικών εγκαταστάσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους και με συνοδά κτίσματα προσωρινής διαμονής έως 35 τ.μ., χωρίς κανένα πρόστιμο.
Στην ερώτηση σημειώνονται μεταξύ άλλων τα εξής:
«Με το Ν. 4056/2012 ρυθμίζονται θέματα κτηνοτροφίας και ειδικά για τις εγκαταστάσεις προβλέπεται ότι όσες λειτουργούν χωρίς άδεια οφείλουν εντός τριών ετών από την έκδοση του νόμου λάβουν άδεια χωρίς καταβολή προστίμου, ακόμα και εκείνων που βρίσκονται εντός δασικών εκτάσεων, διευκολύνοντας την όλη διαδικασία.
Με το άρθρο 12 του Ν.4351/2015 περί βοσκήσιμων γαιών, εξαιτίας της δασικής νομοθεσίας που επηρέασε αρνητικά χρονικά τη διαδικασία, η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών παρατάθηκε για επιπλέον 18 μήνες σε σχέση με το καταληκτικό όριο του Ν.4056/2012. Έτσι, η νέα καταληκτική ημερομηνία είναι η 12η Σεπτεμβρίου του 2016.
Επειδή πλησιάζει εκ νέου η λήξη προθεσμίας και ακόμα υπάρχει πλήθος ποιμνιοστασίων που αναμένει τον αποχαρακτηρισμό των δασικών εκτάσεων για την παραχώρηση κατά χρήση της γης και σχετική αδειοδότηση,
Επειδή η κτηνοτροφία έχει πληγεί δραματικά από την κρίση,
Επειδή η πληθώρα δικαιολογητικών και οι δυσκολίες εφαρμογής του νόμου κατέστησαν τη διαδικασία δαπανηρή και χρονοβόρα,
Επειδή χιλιάδες κτηνοτρόφοι και σε δασαρχεία κατ’ εξοχήν κτηνοτροφικών νομών της χώρας αναμένουν τον αποχαρακτηρισμό εκτάσεων από τα δασαρχεία και η χρονική προθεσμία κοντεύει να εξαντληθεί,
Επειδή σύμφωνα με την εδώ και χρόνια εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία τόσο η εκτροφή παραγωγικών ζώων όσο και η εμπορία ζωοκομικών προϊόντων πρέπει να βασίζονται σε εγκαταστάσεις που πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις ασφάλειας και υγιεινής,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πόσες υποθέσεις αποχαρακτηρισμού εκκρεμούν στα δασαρχεία; Τι σκοπεύετε να πράξετε και με ποιο τρόπο, ώστε να "ξεκολλήσει" άμεσα η διαδικασία;
2. Ποια είναι τα κυριότερα αίτια καθυστέρησης έκδοσης σχετικών αποφάσεων από τα αρμόδια δασαρχεία για τη διευθέτηση των αιτημάτων των κτηνοτρόφων και την αδειοδότηση των ποιμνιοστασίων τους;
3. Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τις εκκρεμείς αιτήσεις κτηνοτρόφων που θα είναι εκτεθειμένοι έναντι του νόμου μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών στις 12 Σεπτεμβρίου 2016;»

Ομιλία Μάξιμου Χρακόπουλου στη Βουλή κατά τη συζήτηση για τον εκλογικό νόμο

Βουλη εκλογικος

'Ομιλία Μάξιμου Χρακόπουλου στη Βουλή
κατά τη συζήτηση για τον εκλογικό νόμο'

Αθήνα 20 Ιουλίου 2016

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Η πρόταση νόμου για τον εκλογικό νόμο αποτελεί ένα ακόμη δείγμα ανευθυνότητας και πολιτικού καιροσκοπισμού της κυβέρνησης. Επιβεβαιώνει ότι οι αποφάσεις της εκπορεύονται αποκλειστικά με μοναδικό κριτήριο εκείνο του στενού κομματικού συμφέροντος. Αγνοεί επιδεικτικά την ζωτική για την ανόρθωση της οικονομίας απαίτηση για πολιτική σταθερότητα.

Αυτό που επιχειρεί είναι ένα πολιτικό σάλτο μορτάλε για τη χώρα με γνώμονα μόνον την πολιτική επιβίωση του σχήματος που βρίσκεται στην εξουσία και το οποίο υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού με τερατώδη ψέματα και κούφιες υποσχέσεις.

Έτσι, εντελώς άκαιρα, ενώ η χώρα βιώνει τις τραγικές συνέπειες από τους τυχοδιωκτισμούς του 2015, που είχαν ως αποτέλεσμα εκατομμύρια συμπολίτες μας να υποφέρουν από την υπερφορολόγηση, χιλιάδες επιχειρήσεις να βάζουν λουκέτο, και οι συνταξιούχοι να βλέπουν ψαλιδισμένες τις συντάξεις τους, η κυβέρνηση θυμήθηκε ξαφνικά τον εκλογικό νόμο.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί με αυτό τον τρόπο να αποδείξει την αριστεροσύνη του και δεν διστάζει να τσαλακώσει τον υπουργό Εσωτερικών που διατυμπάνιζε ότι η απλή αναλογική οδηγεί σε ακυβερνησία.

Με τυράκι την απλή αναλογική, αφού πρώτα χρησιμοποίησε χωρίς πολιτικές τύψεις το μπόνους των 50 εδρών όταν κατήργησε για χάρη του τις συνιστώσες του, προσπαθεί τώρα να σύρει την αντιπολίτευση στο δικό του χορό.

Έχουμε μια κυβέρνηση, λοιπόν, που ψαρεύει σε όλα τα νερά. Ακόμη και στα θολά της Χρυσής Αυγής, καθώς φαίνεται για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Μόνο που ήρθαν τα ζάρια ανάποδα.

Ο σκοπός σας ήταν ένας: Να μην μπορέσει η Νέα Δημοκρατία να σχηματίσει κυβέρνηση, στις επικείμενες εκλογές. Γιατί, οι ένοικοι του Μαξίμου αντιλαμβάνονται πως το κοκαλάκι της νυχτερίδας του κ. Τσίπρα έχασε την μαγική του δύναμη.

Μπροστά στον ορυμαγδό των προβλημάτων και της καθολικής απαξίωσης από τους πολίτες, η κυβέρνηση προαισθάνεται την επικείμενη πτώση της. Εξ’ ου και η σπουδή της να περάσει το νομοσχέδιο εν μέσω θέρους.

Γι’ αυτό και το απίστευτο παζάρι, ώστε να πετύχει τους περιζήτητους 200 ψήφους. Μια διαδικασία που ευτελίζει περαιτέρω τους θεσμούς και τον πολιτικό κόσμο της χώρας.

Είναι χαρακτηριστικό το σκίτσο του Πετρουλάκη στην Καθημερινή που εικονίζει τον πρωθυπουργό να λέει σε βουλευτή που έχει δεχθεί στο Μαξίμου: “Ειδικά για σας ο εκλογικός νόμος θα περιέχει τροπολογία που θα προβλέπει νέα τριχοφυΐα με θεαματικά αποτελέσματα». Το καταθέτω στα πρακτικά)

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Αυτά βεβαίως, είναι ψιλά γράμματα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Εδώ αδιαφορεί για τη σχεδόν βέβαιη ακυβερνησία που θα προκαλέσει η αδυναμία συγκρότησης σταθερής κυβέρνησης.

Τι κι αν γυρίσουμε στο ’89-’90, όπου με το νόμο Κουτσόγιωργα ήμασταν συνεχώς σε εκλογική διαδικασία για να σχηματιστεί κυβέρνηση;

Τι κι αν κινδυνεύουμε να γίνουμε όπως ήταν η Ιταλία πριν κάποια χρόνια που εφάρμοσε σύστημα ανάλογο με αυτό που φέρνετε «και είδε κι έπαθε να το αλλάξει»;

Τι κι αν χρειαζόμαστε ως οξυγόνο το κλίμα της πολιτικής σταθερότητας για να έλθουν ξένες επενδύσεις, ώστε να πάρει μπρος η οικονομία;

Γιατί αν περάσει η πρότασή σας, που είναι συνώνυμη της ακυβερνησίας, δεν θα βρίσκουμε επενδυτή ούτε με το κιάλι.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η πρόταση αλλαγής του εκλογικού νόμου που προτείνει η κυβέρνηση ουσιαστικά στρέφεται ενάντια στις θυσίες που έχει κάνει ως σήμερα ο ελληνικός λαός για να βγούμε από την κρίση.

Ας μην υπάρχουν ψευδαισθήσεις. Πολυκομματικές κυβερνήσεις στην Ελλάδα, για όποιον στοιχειωδώς γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας του πολιτικού μας συστήματος, δεν μακροημερεύουν.

Όπως ανεύθυνο θα είναι να επιτρέψουμε τη μείωση του ορίου εισόδου στη Βουλή, εκτός των άλλων, και λόγω της βέβαιης πανσπερμίας κομμάτων διαμαρτυρίας που θα εντείνουν τις αντιθέσεις, τα άκρα και την αδυναμία παραγωγής κοινοβουλευτικού έργου.

Άκρως δημαγωγική είναι επίσης η απόφαση για μείωση της ηλικίας στην οποία αποκτά κανείς το δικαίωμα ψήφου. Το να ψηφίζουν 17ρηδες και 16ρηδες μαθητές, που δεν έχουν ακόμη τα αστικά δικαιώματα και υποχρεώσεις των ενηλίκων, φανερώνει μόνον υποκριτική και υστερόβουλη τακτική.

Βεβαίως, ο υπουργός Παιδείας είπε ότι θα τους δοθεί το δικαίωμα να βγάζουν δίπλωμα οδήγησης στα 17 αλλά όχι για μοτοσυκλέτα, μόνο για αυτοκίνητο. Μπορεί να μην τους θεωρεί έτοιμους να οδηγήσουν με ασφάλεια μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό δεν εμποδίζει να τους θεωρεί ώριμους να ψηφίσουν.

Αντιθέτως, η άρνηση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε δύο ρηξικέλευθες αποφάσεις, όπως είναι η κατάτμηση των μεγάλων περιφερειών και η ψήφος στους Έλληνες του εξωτερικού, αποδεικνύει ότι τα μαγειρεία του Μαξίμου για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι αυτά που θεωρούν «τα καλά και συμφέροντα».

Ιδιαίτερα, για τους Έλληνες του εξωτερικού, είναι πιστεύω μια οφειλόμενη απόφαση προς όλους αυτούς τους συμπατριώτες μας, που αγωνιούν για την πατρίδα, πονούν και νοιάζονται γι’ αυτήν. Και ας μη λησμονούμε ότι κοντά σε αυτούς είναι και οι εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες των χρόνων της κρίσης.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Θεωρώ ότι αυτή κυβέρνηση ό,τι και να κάνει, όπως ο πνιγμένος που πιάνεται από τα μαλλιά του, τα ψωμιά της τα έχει φάει. Το τέλος της είναι κοντά. Σύντομα θα αποτελεί μια κακή ανάμνηση. Κανένα εκλογικό σύστημα δεν μπορεί να σώσει όποιον έχει καταδικάσει η ίδια η κοινωνία.

Δείτε εδώ το βίντεο της Ομιλίας του Μάξιμου Χαρακόπουλου για τον εκλογικό νόμο:

https://www.youtube.com/watch?v=_iqFFFByDi8&feature=youtu.be

Subscribe to this RSS feed