Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Ο Μάξιμος στην έκθεση φωτογραφίας στην Ελάτεια

ΕΚΘΕΣΗ ΓΑΜΟΥ

Λάρισα 18 Απριλίου 2018

Ο Μάξιμος στην έκθεση φωτογραφίας στην Ελάτεια

Την έκθεση φωτογραφίας «Σήμερα Γάμος Γίνεται» στην τοπική κοινότητα Ελάτειας επισκέφθηκε ανήμερα του Αγίου Θωμά ο βουλευτής της Ν.Δ κ.Μάξιμος Χαρακόπουλος .Η έκθεση φωτογραφίας ηταν μια έμπνευση του Γιάννη Μάγγου σε συνεργασία με τον Μορφωτικό Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελάτειας και τον ΔΟΠΑΠΕΠ του Δ.Τεμπών.
Τον κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο τον υποδέχτηκαν ο εκπαιδευτικός κ. Γιάννης Μάγγος, ο πρόεδρος του ΜΕΣ Ελάτειας και αντιπρόεδρος του ΔΟΠΑΠΕΠ κ. Λάμπρος Ζάρρας, το μέλος του τοπικού συμβουλίου Ελάτειας κ. Θεόδωρος Ζάρρας και ο πρώην δημοτικός σύμβουλος κ. Χρήστος Κίτσιος.
Σε δήλωση του ο κ. Χαρακόπουλος ανέφερε :
Η έκθεση φωτογραφίας «Σήμερα Γάμος Γίνεται» στην Ελάτεια, μου έφερε στο νου εικόνες των παιδικών μου χρόνων. Τότε που όλα ήταν πιο αθώα…
Συγχαρητήρια στον εμπνευστή Γιάννη Μάγγο και τους διοργανωτές της έκθεσης που “παντρεύει” την τοπική ιστορία με τη λαογραφία.
Στη σημερινή Ελλάδα των “συμφώνων συμβίωσης” και της δημογραφικής κάμψης, είναι μια υπενθύμιση της αξίας της οικογένειας και των παραδόσεων του τόπου μας.
Και πάλι πολλά συγχαρητήρια!

 

Μάξιμος: "Με όρους διαφάνειας το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας"

Mάξιμος Εξωτερικοί Φύλακες

Λάρισα, 18 Απριλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Με όρους διαφάνειας το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας

«Το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, είναι μια έμπρακτη αναγνώριση του βαθμού επικινδυνότητας και των ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας εργαζόμενων, όπως οι υπάλληλοι της εξωτερικής φρουράς των καταστημάτων κράτησης. Η όποια συζήτηση για την επανεξέταση των δικαιούχων του επιδόματος θα πρέπει να γίνει θεσμικά και με όρους διαφάνειας και αντικειμενικότητας με βάση επιστημονικά δεδομένα. Αλλιώς, θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου». Τα παραπάνω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της Ένωσης Υπαλλήλων Εξωτερικής Φρουράς του Καταστήματος Κράτησης Λάρισας.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της Ένωσης, σημείωσαν ότι το επάγγελμά τους ήδη χαρακτηρίζεται από την κείμενη νομοθεσία ως επικίνδυνο και κατέθεσαν υπόμνημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Εξωτερικής Φρούρησης (Π.Ο.Υ.Ε.Φ). Σε αυτό αναφέρονται οι ειδικές διατάξεις που διέπουν την Υπηρεσία τους και τους εργαζόμενους στα Καταστήματα Κράτησης, καθώς και επισημάνσεις σχετικά με το ειδικό καθεστώς που ισχύει για τις υπηρεσίες των Καταστημάτων Κράτησης στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συμπερασματικά, τόνισαν ότι διεκδικούν τη συνέχιση καταβολής του υφιστάμενου επιδόματος και εξέφρασαν την ανησυχία τους για ενδεχόμενη μείωση του ύψους του επιδόματος επικίνδυνης εργασίας, αναφέροντας τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει στις απολαβές τους και τον αντίκτυπο στις ήδη υπάρχουσες δυσκολίες και ειδικές συνθήκες που βιώνουν καθημερινά στη δουλειά τους.
Παρόντες στη συνάντηση εκ μέρους της Ένωσης ήταν ο πρόεδρος κ. Χρήστος Τρίγκας και ο γραμματέας και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας κ. Γιώργος Βάλαρης.

Χαρακόπουλος για Τόσκα: Bαπτίζει «συλλογικότητες» τους μπαχαλάκηδες και «τσούρμο» αστυνομικούς!

Μάξιμος γραφείο

Αθήνα, 18 Απριλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Ο κ. Τόσκας βαπτίζει «συλλογικότητες» τους μπαχαλάκηδες και
«τσούρμο» αστυνομικούς!

Ο αναπληρωτής Τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή συνέντευξη του Υπουργού αναπληρωτή Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκου Τόσκα (στο Ραδιόφωνο 24/7 και στην εκπομπή Παιχνίδια Εξουσίας), έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο κ. Τόσκας, για μια ακόμη φορά, επιχείρησε να κάνει το μαύρο άσπρο, και να ισορροπήσει, ανεπιτυχώς, ανάμεσα στις ιδεοληψίες της Κυβέρνησης και τον ρόλο του ως υπουργού Προστασίας του Πολίτη:
• Επανέλαβε το γνωστό επιχείρημα, που μάλλον ούτε ο ίδιος πιστεύει, ότι μειώνεται η εγκληματικότητα. Οι πολίτες γνωρίζουν δυστυχώς από πρώτο χέρι ποια είναι η πραγματικότητα.
• Συγκάλυψε τις τεράστιες ευθύνες του για την εδραίωση του αυτόνομου κράτους των Εξαρχείων στο κέντρο της Αθήνας, ενώ έκανε αναφορά και στη Δυτική Αττική, όπου - επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ - η εγκληματικότητα έχει λάβει εκρηκτικές διαστάσεις.
• Παρέπεμψε σε επιτροπές με ακαθόριστες αρμοδιότητες για την επίλυση του εκρηκτικού προβλήματος με το άσυλο της ανομίας στα Πανεπιστήμια, μη τολμώντας να θίξει τον εκτρωματικό νόμο Γαβρόγλου.
• Παραδέχθηκε την αποτυχία του εκτρωματικού νομοθετήματος Παρασκευοπούλου που οδηγεί στην ανακύκλωση του εγκλήματος, ζητώντας, όμως, την τροποποίηση και όχι την κατάργησή του.
• Τέλος, ενώ μίλησε για “ακτιβισμό” αναφερόμενος στο Ρουβίκωνα και τις άλλες “συλλογικότητες’’ στις οποίες συμμετέχουν τα ‘‘δικά τους παιδιά’’, χαρακτήρισε την ομάδα Δέλτα - που την κατάργησε η Κυβέρνηση Τσίπρα-Καμένου κατ’ απαίτηση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ - ως ‘‘τσούρμο’’, που μάλιστα ‘‘πυροδοτούσε επεισόδια’’!
Οι δηλώσεις του κ. Τόσκα έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι, όσο υπάρχει αυτή η Κυβέρνηση, οι πολίτες δεν πρόκειται να αισθανθούν ποτέ πραγματικά ασφαλείς».

Παρέμβαση κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου στην κοινή συνεδρίαση Επιτροπής Δημογραφικού με την Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων με θέμα:«Δημογραφικό και Κοινωνικό Πορτρέτο της Ελλάδας 2016-2017»

Μαξιμος ΕΚΚΕ

Αθήνα, 17 Απριλίου 2018

Παρέμβαση
του Αντιπροέδρου της Επιτροπής της Βουλής για το Δημογραφικό,
βουλευτή Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας,
κ. Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην κοινή συνεδρίαση με την Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων
με θέμα ημερήσιας διάταξης:
«Δημογραφικό και Κοινωνικό Πορτρέτο της Ελλάδας 2016-2017»

«Κύριες και κύριοι συνάδελφοι,

Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω για τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις που κατατέθηκαν στη σημερινή συνεδρίαση, την οποία θεωρώ γόνιμη. Η κοινωνιολογία -και δεν ευλογώ τα γένια μου γιατί κι εγώ τη σπούδασα- αλλά πιστεύω ότι ως επιστήμη βοηθά στο να κατανοήσουμε καλύτερα τις διεργασίες σε επίπεδο κοινωνίας. Και βάσει αυτών των διεργασιών, οφείλει η πολιτεία να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για τη διόρθωση όλων εκείνων των ανισορροπιών που υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή. Ως εκ τούτου, νομίζω ότι όλα όσα ακούσαμε είναι αρκούντως ενδιαφέροντα και θα πρέπει να αξιολογηθούν καταλλήλως.

Όσον αφορά τώρα την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, δυστυχώς, όλα τα κοινωνικά μεγέθη που μας παρουσιάσθηκαν είναι όχι απλώς αρνητικά αλλά τείνουν να γίνουν καταστροφικά. Θα επιμείνω ιδιαίτερα σε ένα από αυτά, το οποίο επιτρέψτε μου να υποστηρίξω ότι είναι το σημαντικότερο. Ομιλώ για τη δημογραφική συρρίκνωση του πληθυσμού της πατρίδας μας, που παίρνει χαρακτήρα χιονοστιβάδας.

Η Ελλάδα είναι παγιδευμένη σε ένα δημογραφικό καθοδικό σπιράλ λόγω υπογονιμότητας. Τα στοιχεία που παρουσίασε ο Διευθυντής Ερευνών του ΕΚΚΕ, ο κ. Μπαλούρδος, δεν αφήνουν περιθώρια εφησυχασμού, καθώς όπως ειπώθηκε έχουμε πέσει στην “παγίδα της χαμηλής γονιμότητας”.

Η εικόνα επιδεινώνεται από τη μαζική φυγή νέων ηλικιακά συμπατριωτών μας που φεύγουν στο εξωτερικό προς αναζήτηση καλύτερης τύχης – επαγγελματικής ή εκπαιδευτικής. Στα χρόνια της κρίσης είναι πάνω από 500 χιλιάδες όσοι επέλεξαν τη μετανάστευση. Σύμφωνα με στοιχεία της ΕUROSTAT ένα 17% των νέων μας 20-34 ετών είναι έτοιμο να μεταναστεύσει σε χώρες της Ε.Ε. και ένα 11% σε τρίτες χώρες. Από αυτούς που βρίσκονται εκτός Ελλάδας το 42% σύμφωνα με έρευνα της ICAP People Solutions δεν βλέπει πιθανή την επιστροφή του στη χώρα.

Στην έκδοση του ΕΚΚΕ που παρουσιάζεται στη Βουλή, μου έκαναν εντύπωση τα στοιχεία που παρατίθενται στο κείμενο της κ. Αλίκης Μουρίκη, που αναφέρεται ιδιαιτέρως στην μετανάστευση των Ελλήνων επιστημόνων. Ένα ζήτημα που ασφαλώς μας πληγώνει, καθώς η κοινωνία μας στερείται των ικανοτήτων σπουδαίου επιστημονικού δυναμικού, για το οποίο ξόδεψε ασύλληπτα ποσά για την εκπαίδευσή του. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία το 10% της ελληνικής ακαδημαϊκής κοινότητας εργάζεται στο εξωτερικό ενώ το 50% των Ελλήνων επιστημόνων βρίσκεται στη Βρετανία και στην Γερμανία. (65.385 και 157.055 αντίστοιχα).

Ως αιτίες του φαινομένου, εκτός της έλλειψης θέσεων εργασίας, αναφέρονται η έλλειψη αξιοκρατίας, το πελατειακό κράτος, η ευνοιοκρατία, η εκτεταμένη ανομία, η απουσία σταθερών κανόνων, η έλλειψη οργάνωσης, η γραφειοκρατία, η ενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας και της επιτυχίας.


Τα όσα παρατίθενται δεν είναι αυθαίρετες ερμηνείες, είναι οι απαντήσεις όσων έφυγαν για να δουλέψουν εκτός Ελλάδος. Και νομίζω ότι εδώ πρέπει να σκύψουμε και να αναζητήσουμε τις λύσεις στο πρόβλημα, αν όντως θέλουμε να το λύσουμε, ή ακόμη αν θεωρούμε ότι είναι πρόβλημα. Και το λέω αυτό διότι δεν είμαι σίγουρος ότι όλοι συμφωνούμε στα αυτονόητα.

Αν, λοιπόν, θέλουμε να νικήσουμε την υπογεννητικότητα απαιτείται ένα γενναίο πρόγραμμα ενίσχυσης της οικογένειας και των γεννήσεων, με σειρά οικονομικών κινήτρων και φορολογικών απαλλαγών. Δυστυχώς, η κυβέρνηση αποθαρρύνει όποιους επιθυμούν να κάνουν περισσότερα από δύο παιδιά, αν κρίνουμε από τα πρόσφατα νομοθετήματά της, για τα οποία διαμαρτύρονται οι οργανώσεις των πολυτέκνων και των τριτέκνων.

Όσον αφορά την αναχαίτιση του μεταναστευτικού κύματος των νέων μας στο εξωτερικό, αυτό που χρειάζεται είναι απλώς να γίνουμε κάποια στιγμή μια κανονική χώρα. Να δημιουργούνται δουλειές, όχι μέσω του κράτους, αλλά των επενδύσεων. Να επικρατήσει το πνεύμα της αξιοκρατίας και της αριστείας, και να μην φεύγουν απογοητευμένοι οι καλύτεροί μας νέοι και νέες ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους. Και κάποια στιγμή ας ξεπεράσουμε ιδεοληψίες και ας δημιουργήσουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια, ώστε όχι μόνον να μην φεύγουν οι επιστήμονές μας αλλά να επιστρέψουν στην Ελλάδα από το εξωτερικό και αυτοί που έφυγαν, ως καθηγητές και ερευνητές.

Λύσεις υπάρχουν, και αυτές δεν είναι στη σφαίρα της θεωρίας, αλλά στο πεδίο του πολιτικού ρεαλισμού. Αυτό που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση, την οποία ως πολιτεία οφείλουμε να δείξουμε, όσο η κατάσταση είναι αναστρέψιμη.

Κλείνοντας χαιρετίζω την πρόταση για τη δημιουργία Γραφείου Δημογραφικής Πολιτικής στη Βουλή, αρκεί οι παρατηρήσεις του να τυγχάνουν μεγαλύτερης προσοχής από το αντίστοιχο Γραφείο της Βουλής για την Παρακολούθηση του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Σας ευχαριστώ».

Δείτε το βίντεο της ομιλίας:
https://youtu.be/SCwe_JWqOTE

Subscribe to this RSS feed