Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Ομιλία Μάξιμου Χαρακόπουλου στην Πρόταση Μομφής της Νέας Δημοκρατίας κατά της Κυβέρνησης

Mομφή 1

Αθήνα, 14 Ιουνίου 2018

Ομιλία
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην Πρόταση Μομφής της Νέας Δημοκρατίας κατά της Κυβέρνησης

 

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
όταν προειδοποιούσαμε το 2015 ότι οι περίφημοι αντιμνημονιακοί λαϊκιστές θα καταστούν μοιραίοι για τη χώρα, δυστυχώς, δεν γίναμε πιστευτοί. Και σήμερα, μετά από τρία χαμένα χρόνια στην οικονομία, που μας στοίχισαν δύο μνημόνια και φτωχοποίηση των Ελλήνων, κινδυνεύουμε με, μη αναστρέψιμες, δυσμενείς συνέπειες στα εθνικά μας θέματα.
Δυστυχώς, αντιμετωπίζονται με τον ίδιο ανεύθυνο, τυχοδιωκτικό και αντιδημοκρατικό τρόπο από ανθρώπους που δεν δίνουν πεντάρα για την ελληνική ιστορία, που κάνουν τα χατίρια τρίτων με σκοπό να κερδίσουν τα εύσημα από αυτούς που προηγουμένως καθύβριζαν, που στηρίζουν την πολιτική τους στον εσωτερικό διχασμό και τον πολιτικό τους λόγο στην παραπλάνηση και το ψεύδος.
Μετά από μήνες διπλωματίας εν κρυπτώ, με επιλεκτικές διαρροές και άφθονους θεατρινισμούς, φτάσαμε στην πανηγυρική ανακοίνωση της Συμφωνίας με τα Σκόπια, μια συμφωνία που παρουσιάστηκε ως μεγάλη επιτυχία για την οποία μας καλούσατε να νιώσουμε υπερήφανοι, μια συμφωνία κόλαφο για τα εθνικά μας συμφέροντα, που γίνεται πιο επώδυνος όσο μαθαίνουμε λεπτομέρειες σε όλα τα επίπεδα, στην ουσία του, στη διαχείρισή του, στις συνέπειές του.
Είναι μια εθνικά επιβλαβής συμφωνία όπου η Ελλάδα δίνει σχεδόν τα πάντα για να πάρει κάποιους αστερίσκους και υποσημειώσεις σαν φύλο συκής για όσους πανηγυρίζουν χωρίς αιδώ.
Βεβαίως, τι καλύτερο μπορούσαμε να περιμένουμε από μια Κυβέρνηση που στους κόλπους της έχει Υπουργούς και Βουλευτές που εδώ και χρόνια ζήταγαν επιτακτικά να αναγνωριστούν τα Σκόπια ως σκέτο «Μακεδονία».
Καταρχάς, στην ουσία. Πηχυαίοι οι τίτλοι για «Severna Makedonija», για σλαβική ονομασία erga omnes, που στην πορεία γίνεται «Βόρεια Μακεδονία» στα αγγλικά και ακολουθείται από μια εθνικότητα που είναι μακεδονική, ούτε καν βορειομακεδονική, σκέτο μακεδονική.
Απαντήστε ευθέως: Ποιος άλλος -επειδή ψελλίζετε διάφορες ανακρίβειες- ποιος Πρωθυπουργός, ποια κυβέρνηση μίλησε για μακεδονική εθνότητα στο παρελθόν; Εδώ κρύβεται ο πυρήνας του κινδύνου από το γειτονικό κράτος και αυτό παραδίδετε σήμερα εσείς ελαφρά τη καρδία.
Άκουσα νωρίτερα έναν συνάδελφο –δεν τον βλέπω στην Αίθουσα και δεν θα τον μνημονεύσω ονομαστικά- ο οποίος προσπάθησε να μας πει ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν αμιγώς ελληνικό φύλο. Δεν κατάλαβα πώς προσπάθησε να συνδέσει αυτούς τους αρχαίους Μακεδόνες, που κατ’ αυτόν δεν είναι αμιγώς αρχαίο ελληνικό φύλο, με τους σημερινούς κατοίκους των Σκοπίων, όταν και ο ίδιος ο εθνάρχης τους, ο Κίρο Γκλιγκόροφ, ομολογεί ότι ήρθαν στην περιοχή τον έκτο αιώνα και δεν έχουν καμία σχέση με τον Μεγαλέξανδρο. Μην γίνεστε βασιλικώτεροι και των Σκοπιανών!
Συνάμα χαρίζετε, σαν κουβαρντάδες που είστε στα εθνικά μας δίκαια, και μακεδονική γλώσσα, με κάτι υποσημειώσεις που κανείς δεν λαμβάνει, βεβαίως, υπ’ όψιν του. Αυτό που μένει είναι ένα κράτος που θα λέγεται «Μακεδονία», που κατοικείται από Μακεδόνες που μιλούν μακεδονικά. Και οι Έλληνες Μακεδόνες τι θα λέγονται; Ή μάλλον τι θα επιτρέπεται να λέγονται; Νοτιομακεδόνες; Αν αυτό λέγεται επιτυχία, πώς, άραγε, θα χαρακτηριζόταν η αποτυχία;
Λέτε, βεβαίως, ότι να, γλυτώσαμε τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά η ελληνική Μακεδονία δεν σταματά στους ελληνιστικούς χρόνους, συνεχίζεται αδιάλειπτα στους ρωμαϊκούς και βυζαντινούς χρόνους και βέβαια μέσα στην τουρκοκρατία.
Ήδη, ο κ. Ζάεφ επαίρεται για την κληρονομιά των Κύριλλου και Μεθόδιου, των δύο Ελλήνων Θεσσαλονικέων φωτιστών των Σλάβων.
Δεν χρειάζεται, όμως, να ανησυχούμε. Στο άρθρο 8 μνημονεύεται μια Διμερής Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων που θα ασχοληθεί με θέματα ιστορικά, αρχαιολογικά και εκπαιδευτικά, που θα εξετάσει τα βιβλία και των δύο χωρών για να βγάλει όσα θεωρούνται αλυτρωτικά.
Ως εκ τούτου οι αναγνωρισμένοι «Μακεδόνες» της Βορείου Μακεδονίας εύλογα θα βγάλουν από τα σχολικά βιβλία μας και τον Κύριλλο και τον Μεθόδιο και άλλους Μακεδόνες που κάνουμε το λάθος να τους διδάσκουμε στα παιδιά μας, την ώρα που θα δίνουμε μάχες, βεβαίως, οπισθοφυλακής για τον μακεδονικό χαλβά.
Βεβαίως, γνωρίζετε ότι αυτό που φέρνετε βρίσκεται στον αντίποδα των αισθημάτων του ελληνικού λαού. Είναι μια συμφωνία που δεν πρόκειται ποτέ να γίνει αποδεκτή από τον ελληνικό λαό και το έχει δείξει με τη μεγάλη συμμετοχή του στα παλλαϊκά συλλαλητήρια.
Βγαίνει, όμως, τώρα ο Πρωθυπουργός με ύφος χιλίων καρδιναλίων και λέει: «Δεν με νοιάζουν τα συλλαλητήρια», τα οποία αποκαλεί απαξιωτικά «όχλους». Οι άνθρωποι που είχαν αναγάγει το πεζοδρόμιο σε ύψιστη πολιτική αξία δείχνουν σήμερα πόσο πραγματικά σέβονται τον λαό. Φτάνουν, όμως, στο σημείο να αποφεύγουν να φέρουν τη Συμφωνία στη Βουλή, για να αποδειχθεί ότι η Κυβέρνησή σας στηρίζεται σε πήλινα πόδια με έναν εταίρο που έχει σπάσει τα φρένα της λογικής, που το 2014 ζητούσε την ψήφο των πολιτών, για να εμποδίσει τους συριζαίους να διαπραγματευτούν για το Μακεδονικό και τώρα πάει να βγάλει την ουρά του απ’ έξω με γελοίες δικαιολογίες και έχει το θράσος ακόμη να φοράει πατριωτικές χλαμύδες, την ώρα που παραδίδεται το όνομα της «Μακεδονίας»! Τόσο πατριώτης, τόσο αξιόπιστος, τόσο φερέγγυος. Ας τον χαίρονται όσοι ακόμη τον ακολουθούν.
Και επειδή δεν μπορείτε να πείσετε κανέναν με τις «επιτυχίες» σας, ψάχνετε σανίδα σωτηρίας σε στρεβλώσεις του παρελθόντος. Χωρίς αιδώ προσπαθείτε να συγκρίνετε την εθνική ήττα που εσείς καταλήξατε με το περήφανο «ΟΧΙ» του Κώστα Καραμανλή στο Βουκουρέστι.
Και τότε και τώρα υπήρχαν έξωθεν παρεμβάσεις. Το πολιτικό μέγεθος, όμως, των ηγετών είναι διαφορετικό δυστυχώς για τη χώρα, γιατί ό,τι και να πείτε ποτέ δεν αναγνωρίστηκε ούτε μακεδονική εθνότητα, ούτε μακεδονική γλώσσα, ούτε δόθηκε με διαδικασίες εξπρές ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κυρίες και κύριοι της Κυβέρνησης, η ιστορία θα μας κρίνει όλους για τις επιλογές μας. Εσείς αποφασίσατε να καταγραφείτε με τα μελανότερα χρώματα. Δικαίωμά σας. Δεν είναι, όμως, δικαίωμά σας να σύρετε τον ελληνικό λαό σε μια ταπεινωτική συμφωνία με μακροχρόνιες συνέπειες. Θα σταθούμε απέναντι με όλες μας τις δυνάμεις, γνωρίζοντας ότι αυτή είναι και η θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
Κλείνω, κύριε Πρόεδρε, καλώντας τους Βουλευτές της Συμπολίτευσης και ιδιαίτερα τους Βουλευτές της Βορείου Ελλάδος. Μην εξουσιοδοτείτε με την ψήφο σας τον κ. Τσίπρα να υπογράψει την εθνικά επιζήμια Συμφωνία με τα Σκόπια. Σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Ακούστε τη συνείδησή σας.
Σας ευχαριστώ».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη η ομιλία του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/0m8cRpOd6RY

 

Μάξιμος Χαρακόπουλος προς κυβέρνηση: "Παραδίδετε τη μακεδονική ταυτότητα ελαφρά τη καρδία!"

Mομφή 1

Αθήνα, 15 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:

Παραδίδετε τη μακεδονική ταυτότητα ελαφρά τη καρδία!

• Ας χαίρονται τον Καμμένο όσοι τον ακολουθούν!

«Φτάνουν στο σημείο να αποφεύγουν να φέρουν τη Συμφωνία στη Βουλή, για να αποδειχθεί ότι η κυβέρνησή σας στηρίζεται σε πήλινα πόδια με έναν εταίρο που έχει σπάσει τα φρένα της λογικής, που το 2014 ζητούσε την ψήφο των πολιτών, για να εμποδίσει τους συριζαίους να διαπραγματευτούν για το Μακεδονικό και τώρα πάει να βγάλει την ουρά του απ’ έξω με γελοίες δικαιολογίες και έχει το θράσος ακόμη να φοράει πατριωτικές χλαμύδες, την ώρα που παραδίδεται το όνομα της Μακεδονίας! Τόσο πατριώτης, τόσο αξιόπιστος, τόσο φερέγγυος! Ας τον χαίρονται όσοι ακόμη τον ακολουθούν». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, στην ομιλία του στη συζήτηση της πρότασης μομφής της ΝΔ κατά της κυβέρνησης, με αφορμή τη συμφωνία που προτίθεται να υπογράψει ο κ. Τσίπρας με την πΓΔΜ.

Mομφή 3

Φύλο συκής...
Ο κ. Χαρακόπουλος ανέφερε ότι «είναι μια εθνικά επιβλαβής συμφωνία όπου η Ελλάδα δίνει σχεδόν τα πάντα για να πάρει κάποιους αστερίσκους και υποσημειώσεις σαν φύλο συκής για όσους πανηγυρίζουν χωρίς αιδώ. Βεβαίως, τι καλύτερο μπορούσαμε να περιμένουμε από μια Κυβέρνηση που στους κόλπους της έχει Υπουργούς και Βουλευτές που εδώ και χρόνια ζήταγαν επιτακτικά να αναγνωριστούν τα Σκόπια ως σκέτο ‘‘Μακεδονία’’;»
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης κάλεσε την κυβέρνηση να απαντήσει «ευθέως: Ποιος άλλος -επειδή ψελλίζετε διάφορες ανακρίβειες- ποιος πρωθυπουργός, ποια κυβέρνηση μίλησε για μακεδονική εθνότητα στο παρελθόν; Εδώ κρύβεται ο πυρήνας του κινδύνου από το γειτονικό κράτος και αυτό παραδίδετε σήμερα εσείς ελαφρά τη καρδία». Και συνέχισε λέγοντας ότι «συνάμα χαρίζετε, σαν κουβαρντάδες που είστε στα εθνικά μας δίκαια, και μακεδονική γλώσσα, με κάτι υποσημειώσεις που κανείς δεν λαμβάνει, βεβαίως, υπ’ όψιν του. Αυτό που μένει είναι ένα κράτος που θα λέγεται «Μακεδονία», που κατοικείται από Μακεδόνες που μιλούν μακεδονικά. Και οι Έλληνες Μακεδόνες τι θα λέγονται; Ή μάλλον τι θα επιτρέπεται να λέγονται; Νοτιομακεδόνες; Αν αυτό λέγεται επιτυχία, πώς, άραγε, θα χαρακτηριζόταν η αποτυχία; Λέτε, βεβαίως, ότι να, γλυτώσαμε τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά η ελληνική Μακεδονία δεν σταματά στους ελληνιστικούς χρόνους, συνεχίζεται αδιάλειπτα στους ρωμαϊκούς και βυζαντινούς χρόνους και βέβαια μέσα στην τουρκοκρατία. Ήδη, ο κ. Ζάεφ επαίρεται για την κληρονομιά των Κύριλλου και Μεθόδιου, των δύο Ελλήνων Θεσσαλονικέων φωτιστών των Σλάβων».

Mομφή 2 2

Εθνικά επιζήμια...
Και ο κ. Χαρακόπουλος σε υψηλούς τόνους υπογράμμισε στην κυβερνητική πλειοψηφία: «ψάχνετε σανίδα σωτηρίας σε στρεβλώσεις του παρελθόντος. Χωρίς αιδώ προσπαθείτε να συγκρίνετε την εθνική ήττα που εσείς καταλήξατε με το περήφανο ‘‘ΟΧΙ’’ του Κώστα Καραμανλή στο Βουκουρέστι. Και τότε και τώρα υπήρχαν έξωθεν παρεμβάσεις. Το πολιτικό μέγεθος, όμως, των ηγετών είναι διαφορετικό, δυστυχώς, για τη χώρα, γιατί ό,τι και να πείτε ποτέ δεν αναγνωρίστηκε ούτε μακεδονική εθνότητα, ούτε μακεδονική γλώσσα, ούτε δόθηκε με διαδικασίες εξπρές ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ».
Ο Θεσσαλός πολιτικός απευθυνόμενος στους παριστάμενους υπουργούς είπε ότι «η ιστορία θα μας κρίνει όλους για τις επιλογές μας. Εσείς αποφασίσατε να καταγραφείτε με τα μελανότερα χρώματα. Δικαίωμά σας. Δεν είναι, όμως, δικαίωμά σας να σύρετε τον ελληνικό λαό σε μια ταπεινωτική συμφωνία με μακροχρόνιες συνέπειες. Θα σταθούμε απέναντι με όλες μας τις δυνάμεις, γνωρίζοντας ότι αυτή είναι και η θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού». Τέλος, κάλεσε τους βουλευτές της συμπολίτευσης και ιδιαίτερα της Βορείου Ελλάδος να μην εξουσιοδοτήσουν με την ψήφο τους «τον κ. Τσίπρα να υπογράψει την εθνικά επιζήμια Συμφωνία με τα Σκόπια. Σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Ακούστε τη συνείδησή σας».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την ομιλία του κ. Χαρακόπουλου εδώ:
https://youtu.be/0m8cRpOd6RY

Μάξιμος για Απάντηση Σταθάκη για ΤΟΕΒ Μάτι Τυρνάβου: "Να μην καούν οι καλλιέργειες!"

Μάξιμος βουλή εδρανα

Αθήνα, 14 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑΘΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΕΒ “ΜΑΤΙ ΤΥΡΝΑΒΟΥ”:

Να μην καούν οι καλλιέργειες!

Σταθάκης: Έλλειμμα εμπιστοσύνης της ΔΕΗ στο ΤΟΕΒ “Μάτι Τυρνάβου”

«Αυτό που προέχει είναι οι ανάγκες των αγροτών που θέλουν να σώσουν την παραγωγή τους. Να μην καούν οι καλλιέργειες! Για όποιον έχει ζήσει την αγροτική παραγωγή στον θεσσαλικό κάμπο, η απαιτήσεις σε νερό το καλοκαίρι είναι ζωτικής σημασίας και τα προβλήματα στη διανομή του είναι μεγάλα. Είναι, όμως, επίσης σημαντικό οι φορείς διαχείρισης του αρδευτικού νερού (ΤΟΕΒ), να διορθώσουν τα κακώς κείμενα άμεσα, προς όφελος των μελών τους. Η πολυπλοκότητα όμως του θέματος απαιτεί συγκεκριμένο σχέδιο από τα συναρμόδια υπουργεία. Δεν έχω λάβει την απάντηση του κ. Αποστόλου για το θέμα. Αναμένω, άλλα μέχρι στιγμής δεν βλέπω κάποιο ρεαλιστικό σχέδιο». Τα παραπάνω τονίζει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σχολιάζοντας την απάντηση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γιώργο Σταθάκη, στην ερώτησή του για το μείζον ζήτημα της άρδευσης των καλλιεργειών στην περιοχή ευθύνης του ΤΟΕΒ “Μάτι Τυρνάβου”.
Ο αρμόδιος υπουργός στην απάντησή του αναφέρει ότι η λύση στο θέμα των οφειλών προς τη ΔΕΗ ορισμένων ΤΟΕΒ, δεν μπορεί να είναι ενιαία και εξαρτάται από τη διάθεση που αυτοί δείχνουν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «για τους ΤΟΕΒ που δείχνουν ότι επιθυμούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, η ΔΕΗ θα πρέπει να εξαντλήσει τα περιθώρια του διαλόγου και να στηρίξει τη μεγαλύτερη δυνατή ρύθμιση όσον αφορά τις προκαταβολές και το χρονικό διάστημα αποπληρωμής των δόσεων», ενώ για τους ΤΟΕΒ που δείχνουν απροθυμία ή αυτούς στους οποίους έχουν εντοπιστεί οικονομικές ατασθαλίες «χρειάζονται διαφορετικού τύπου ρυθμίσεις».
Συγκεκριμένα, για το θέμα του ΤΟΕΒ “Μάτι Τυρνάβου” ο κ. Σταθάκης σημειώνει ότι «ο ΤΟΕΒ “Μάτι-Τυρνάβου”, µε έγγραφο που απέστειλε στη ∆ΕΗ, µε ημερομηνία 09.05.2018, αναγνωρίζει ότι η µη ανταπόκριση του στην παλαιότερη ρύθμιση που αφορούσε το έτος 2017, έχει δημιουργήσει έλλειμμα εμπιστοσύνης προς τον συγκεκριμένο ΤΟΕΒ». Οι εντολές αποκοπής ρεύματος από τη ΔΕΗ δόθηκαν «αφού είχε εξαντλήσει κάθε περιθώριο διαλόγου». Παρ’ όλα αυτά, η ∆ΕΗ ανταποκρινόμενη στην έκκληση του δημάρχου Τυρνάβου, κ. Σαρχώση Παναγιώτη και στο πλαίσιο της κοινωνικής της ευαισθησίας, δηλώνει διατεθειμένη να προβεί σε περαιτέρω διευκόλυνση, η οποία όμως δεν θα δημιουργεί προϋποθέσεις νέας ασυνέπειας από την πλευρά του ΤΟΕΒ».
Στην απάντηση του υπουργού Περιβάλλοντος επισυνάπτεται δελτίο τύπου της ΔΕΗ Α.Ε. με ημερομηνία 01.06.2018 όπου ανακοινώνεται η επανασύνδεση των παροχών που είναι κομμένες για τους ΤΟΕΒ που δεν ανταποκρίθηκαν στις υποχρεώσεις τους, με την προϋπόθεση να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα ποσά για την προκαταβολή και να προβούν σε διακανονισμό των οφειλών τους εντός 10ημέρου, δηλαδή μέχρι τις 12.06.2018.

 

Ομιλία Μ. Χαρακόπουλου στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του Μεσοπρόθεσμου 2019-2022

Mεσοπροθεσμο 1

Αθήνα, 13 Ιουνίου 2018

Ομιλία
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση
του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών
«Διατάξεις για την ολοκλήρωση της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων – Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022»

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Τα αποτελέσματα της διαπραγματευτικής ικανότητας του κ. Τσίπρα στην οικονομία, που είχαν ως συνέπεια την υπογραφή του 3ου Μνημονίου αλλά και τη δέσμευση της χώρας για ένα 4ο Μνημόνιο, που τσαλακώνει το μύθο της καθαρής εξόδου, είναι γνωστά και οδυνηρά.
Δυστυχώς, όμως, ακόμη πιο οδυνηρά είναι τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης στο εθνικό ζήτημα της διένεξής μας με τα Σκόπια. Η λύση που κομίζεται ως συμφωνία με τους βόρειους γείτονές μας, στην οποία η Ελλάδα παραδίδει και όνομα και γλώσσα και ταυτότητα, δεν προσβάλει μόνο την πλειοψηφία του ελληνικού λαού, αλλά υπηρετεί το ιδεολόγημα του μακεδονισμού.
Όταν οι Σκοπιανοί αναγνωρίζονται ως Μακεδόνες -και μάλιστα σκέτο, χωρίς τον γεωγραφικό προσδιορισμό της ονομασίας που δίνεται στη χώρα τους- είναι εμφανές ότι οι κάτοικοι ενός κομματιού της γεωγραφικής Μακεδονίας μονοπωλούν το όνομα.
Ενώ οι Σκοπιανοί θα λέγονται Μακεδόνες, οι δικοί μας κάτοικοι της βορείου Ελλάδος αυτοπροσδιοριζόμενοι ως Έλληνες Μακεδόνες, θα δημιουργούν την εντύπωση σε κάθε ανιστόρητο ξένο ότι πρόκειται για μειονοτικούς σκοπιανούς Μακεδόνες που ζουν στην Ελλάδα. Έτσι η εσχάτη πλάνη θα είναι χείρων της πρώτης.
Όπως, επίσης, είναι ακατανόητη η επιχειρηματολογία του υπουργού Εξωτερικών για δήθεν αναγνώριση το 1977 της γλώσσας των Σκοπίων ως μακεδονικής, παρά την κατηγορηματική διάψευση του καθηγητή Μπαμπινιώτη.
Οι δε αστερίσκοι ότι η γλώσσα αυτή -μια βουλγαρο-σερβική διάλεκτος- δεν έχει σχέση με την ελληνική γλώσσα που μιλούσαν οι αρχαίοι Μακεδόνες, είναι για εσωτερική κατανάλωση..
Στο τέλος της ημέρας αυτό που μένει είναι: ένα έθνος, το μακεδονικό, που μιλά μια γλώσσα τη μακεδονική. Και αυτό από μόνο του υπηρετεί τον αλυτρωτισμό, όσες αλλαγές κι αν γίνουν στο Σύνταγμα των Σκοπίων.
Η συμφωνία αυτή δεν υπηρετεί τα εθνικά μας συμφέροντα και επιπλέον δεν νομιμοποιείται ο πρωθυπουργός να την προσυπογράψει, όταν ούτε ο κυβερνητικός του εταίρος δεν την ψηφίζει. Αλλά, αν και ο κ. Καμμένος θεωρεί εθνικά επιβλαβή τη συμφωνία, δεν αίρει την εμπιστοσύνη του στην κυβέρνηση. Όχι, για όνομα του Θεού δεν είναι καρεκλοκένταυρος!

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι της πλειοψηφίας,
Μη δεσμεύετε τη χώρα με μια επώδυνη συμφωνία, όπως τη δεσμεύετε με το 4ο Μνημόνιο που σήμερα συζητούμε. Γιατί εσείς οι αριστεροί, οι ευαίσθητοι, που σκίζατε μνημόνια στις πλατείες των αγανακτισμένων, που μιλούσατε για γερμανοτσολιάδες και προδότες, εσείς ήσασταν που κόψατε επιδόματα χηρείας και τέκνων.
Με τις δικές σας ψήφους οι υπουργοί σας τσεκουρώνουν συντάξεις και μισθούς. Οι ίδιοι που δήλωναν ότι αν μειωθεί το αφορολόγητο κάτω από τις 9.000 θα παραιτούνταν και τώρα που φθάνει κοντά τις 5.500 ευρώ ο κ. Τσακαλώτος σφυρίζει αδιάφορα και τον ενοχλεί η συζήτηση αυτή και απευθυνόμενος στον εισηγητή μας έκανε λόγο για παρελθοντολογία.
Έχετε το θράσος να μιλάτε για καθαρή έξοδο από τα μνημόνια. Πόσο καθαρή είναι μια έξοδος που προβλέπει υψηλότατα πλεονάσματα για πολλά ακόμη χρόνια;
Πόσο καθαρή είναι μια έξοδος όταν ψηφίζετε την δραστική περικοπή των συντάξεων -κύριων και επικουρικών- σε εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους;
Πόσο καθαρή είναι μια έξοδος όταν μειώνετε το αφορολόγητο από το 2020, που σημαίνει ένα και δύο μισθούς μείον;
Πόσα παραμύθια πιά μπορείτε να λέτε στον ελληνικό λαό;
Αυτόν που πίστεψε ότι θα καταργήσετε τον ΕΝΦΙΑ, και έρχεστε τώρα για να αυξήσετε τον φόρο ακίνητης περιουσίας και μάλιστα στις λαϊκές γειτονιές. Εσείς οι αριστεροί οι προστάτες των αδυνάτων.
Και δεν μιλούμε πιά για τους ελεύθερους επαγγελματίες, που τους έχετε ισοπεδώσει με φόρους επάνω σε φόρους. Γιατί πάλι προβλέπεται αυξήσεις στις ασφαλιστικές τους εισφορές από το 2019. Όπως έχετε κάνει και με τους αγρότες. Που σας πίστεψαν και εκείνοι, και σας ψήφισαν. Και εισπράττουν το ευχαριστώ!
Τέτοια, λοιπόν, καθαρότητα έχει η έξοδός σας! Εσάς, όμως, αυτό δεν σας απασχολεί. Εκείνο που σας νοιάζει είναι να κλείσετε το μάτι στους ψηφοφόρους ότι μετά τον Αύγουστο θα σας μπάσουμε όλους στο δημόσιο, γιατί δεν θα μας λέει τίποτε η τρόικα. Και ας πάει και το παλιάμπελο.
Προσπαθείτε απελπισμένα να αποκρύψετε ότι μας περιμένει μηχανισμός εποπτείας, με νέες προϋποθέσεις και νέους όρους. Και ότι υποθηκεύετε τη δημόσια περιουσία, αυτή που εσείς-και μόνον εσείς- εντάξατε στο Υπερταμείο. Αυτό που κανείς άλλος πριν δεν το είχε δεχθεί.
Εσείς που αποκαλούσατε τους πολιτικούς σας αντιπάλους προδότες, εσείς που κάνατε κηρύγματα διχασμού, βάλατε την υπογραφή σας φαρδιά πλατιά, και δεσμεύσατε τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας για έναν αιώνα. Τέτοιες επιτυχίες η εθνοσωτήριος κυβέρνησή σας. Και έρχεσθε εδώ και καμαρώνετε, αντί να ζητήσετε συγγνώμη από τον ελληνικό λαό.
Ωστόσο, αυτός θα είναι ο τελικός κριτής σας, αυτός και η ιστορία που θα γράψει με μελανά γράμματα το πέρασμά σας από τη διακυβέρνηση του τόπου.

Σας ευχαριστώ!»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/SxB9gDpcpLo

 

Subscribe to this RSS feed