Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Να διορθωθούν τα τεκμήρια διαβίωσης για πολύτεκνους

Μάξιμος Ερώτηση πολύτεκνοι

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:

Να διορθωθούν τα τεκμήρια διαβίωσης για πολύτεκνους

• Επαναφορά πολυτεκνικού τιμολογίου ΔΕΗ

Να διορθώσει τα τεκμήρια διαβίωσης, ώστε να μην κόβονται αδίκως τα επιδόματα τέκνων στις πολύτεκνες οικογένειες, να καταργήσει τον φόρο πολυτελείας για τα αυτοκίνητα των πολυτέκνων και να επαναφέρει το πολυτεκνικό τιμολόγιο στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, καλεί την κυβέρνηση ο Αντιπρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής για το Δημογραφικό, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Ο Θεσσαλός πολιτικός με ερώτηση που απευθύνει προς τους υπουργούς Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Έφη Αχτσιόγλου και Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο επισημαίνει ότι «το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας αναγνωρίζεται πλέον από τους πάντες. Η υπογεννητικότητα στη πατρίδα μας δεν έχει προηγούμενο, ενώ οι νέοι μας μεταναστεύουν. Η μόνη που αγνοεί το ζήτημα είναι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, η οποία σταθερά παίρνει μέτρα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Θύματα αυτής της ακατανόητης και καταστροφικής πολιτικής είναι πρωτίστως οι πολύτεκνοι, που κόντρα στο ρεύμα αποφάσισαν να αναθρέψουν πολλά παιδιά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της πολιτικής είναι η αντικατάσταση των οικογενειακών επιδομάτων με το επίδομα παιδιού του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), που επέφερε τη μείωση των επιδομάτων για τις πολύτεκνες οικογένειες».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζει ότι «η αρμόδια υπουργός κ. Θεανώ Φωτίου στις τότε διαμαρτυρίες των πολυτέκνων απάντησε ότι θα ληφθούν αντίμετρα. Είχε πει, επίσης, ότι θα επανεξετασθεί το όλο θέμα ακόμη και γι’ αυτούς που έχασαν τελείως τα επιδόματα. Επιπλέον, η κυβέρνηση, δια του τότε αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη, είχε δεσμευθεί για την κατάργηση του φόρου πολυτελείας στα πολυτεκνικά Ι.Χ.. Παρά το γεγονός ότι έχει παρέλθει ικανός χρόνος από τις υποσχέσεις δεν έχει γίνει απολύτως τίποτε. Την ίδια ώρα, τα τεκμήρια διαβίωσης οδηγούν οικονομικά αδύναμους πολύτεκνους σε απώλεια των επιδομάτων που δικαιούνταν».
Στη συνέχεια παραθέτει ένα ενδεικτικό παράδειγμα από επιστολή διαμαρτυρίας του «Συλλόγου Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων», σύμφωνα με το οποίο «παιδί, φοιτητής πολύτεκνου οικογενειάρχη 5 τέκνων, πέρυσι καλοκαίρι του 2017 εργάσθηκε για 40 ημέρες σε εργοστάσιο συσκευασίας φρούτων και έλαβε περί τα 1.000 ευρώ». Όμως «το... χαρτζιλίκι που έλαβε προσμετρήθηκε στο συνολικό εισόδημα της οικογένειας, και για λίγα ευρώ παραπάνω δεν επιτρέπεται στην οικογένεια να συμπληρώσει το Α21 με αποτέλεσμα να μη δικαιούται επιδόματος τέκνων! Ο φοιτητής θα φορολογηθεί με ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα 3.000 ευρώ, το οποίο θα προστεθεί στο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα της οικογένειας (ανάλογα με το ποιο από τα δυο είναι μεγαλύτερο) και βγάζει την οικογένεια εκτός επιδόματος τέκνων! Επίσης, η οικογένεια αυτή για τον ίδιο λόγο αποκλείεται από το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ».
Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ζητά από τους αρμόδιους υπουργούς να απαντήσουν αν προτίθενται:
1. Να διορθώσουν τα τεκμήρια διαβίωσης ώστε να μην κόβονται αδίκως τα επιδόματα τέκνων στις πολύτεκνες οικογένειες.
2. Να καταργήσουν τον φόρο πολυτελείας για τα αυτοκίνητα των πολυτέκνων.
3. Να επαναφέρουν το πολυτεκνικό τιμολόγιο στους λογαριασμούς της ΔΕΗ.

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Με την επιβλαβή συμφωνία Τσίπρα το όνομα “Μακεδονία” θα παραπέμπει στα Σκόπια

Μάξιμος Συνέντευξη Βραδυνή 1

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στη “Βραδυνή” της Κυριακής και τη δημοσιογράφο Ειρήνη Μπέλλα

«Τα Σκόπια κερδίζουν την ονομασία, ως erga omnes στα αγγλικά,
την εθνικότητα και τη γλώσσα»

«οι Έλληνες δεν μπορούν να λέγονται πια Μακεδόνες»!

«Με την επιβλαβή συμφωνία Τσίπρα το όνομα “Μακεδονία” θα παραπέμπει στα Σκόπια»

«Η συμφωνία είναι εθνικά επιβλαβής και κανείς δεν έχει δικαίωμα να την επιβάλει δια της πλαγίας οδού» αναφέρει σε συνέντευξή του στη ‘’ΒτΚ’’ ο βουλευτής Λαρίσης της ΝΔ και αν. τομεάρχης εσωτερικών Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Ρίχνοντας τα ‘’βέλη’’ του και προς τους ΑΝΕΛ και τον κ. Πάνο Καμμένο υποστήριξε ότι με ψευδολογίες και κουτοπονηριές βγάζουν την ουρά τους απ’ έξω ποιώντας τους πληγωμένους πατριώτες αλλά συνεχίζουν να στηρίζουν την κυβέρνηση.
Επισήμανε ακόμη ότι «οι υποσημειώσεις για την αρχαία Μακεδονία ή το North ως γεωγραφικός προσδιορισμός είναι ο φερετζές μιας κάκιστης συμφωνίας, είναι προφάσεις εν αμαρτίαις της παράδοσης όχι μόνο του ονόματος της Μακεδονίας, αλλά και της εθνικότητας και της γλώσσας λόγω εξωγενών πιέσεων».
Θεωρεί πιθανό να υπάρξουν πολιτικές εξελίξεις γιατί όπως εξηγεί, «τα εθνικά ζητήματα πάντοτε έχουν παρενέργειες και στο πολιτικό σκηνικό. Προσωπικά πιστεύω ότι για τη χώρα το πιο ωφέλιμο αυτή τη στιγμή θα ήταν να διενεργηθούν εκλογές που θα έχουν και τη σαφή εντολή του τι μέλλει γενέσθαι και στην υπόθεση του Σκοπιανού».
Εκτιμά ότι εκτός του ότι «η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει τετελεσμένα στο ΝΑΤΟ, στην ΕΕ και ταυτοχρόνως να απαλλάξει τον κ. Καμμένο και τους ΑΝΕΛ από το βάρος να ψηφίσουν μέσα στη Βουλή για το ζήτημα», παράλληλα επιθυμεί το ζήτημα «αν είναι δυνατόν, να το φορτωθεί ο επόμενος».

Κύριε Χαρακόπουλε, ας ξεκινήσουμε με τη συμφωνία που έφερε ο Αλέξης Τσίπρας. Κάποιοι τη χαρακτήρισαν «εθνική μειοδοσία». Είναι βαρύς ένας τέτοιος χαρακτηρισμός;

Τους χαρακτηρισμούς αφήνω να τους αποδώσουν στο τέλος οι αναγνώστες σας. Εγώ θα σας μιλήσω για τα γεγονότα. Εδώ έχουμε μια εσκεμμένη εν κρυπτώ διαδικασία, η οποία επιδιώκει να επιβάλει καταστάσεις. Κι αυτό είναι εντελώς αντιδημοκρατικό και αγνοεί τη θέληση του ελληνικού λαού. Ειλικρινά δεν βλέπω ποια είναι τα οφέλη της Ελλάδας από αυτή τη συμφωνία. Τα Σκόπια κερδίζουν την ονομασία βόρεια Μακεδονία, που δεν θα είναι στα σλαβικά ως erga omnes αλλά στα αγγλικά. Κερδίζουν την εθνικότητα, μακεδονική νέτα σκέτα. Κερδίζουν τη γλώσσα, μακεδονική κι αυτή. Με μικρές υποσημειώσεις ότι δεν έχουν σχέση με την αρχαία Μακεδονία. Και λοιπόν; Ποιος τα κοιτά αυτά; Το ζήτημα είναι ότι οι Έλληνες Μακεδόνες δεν θα μπορούν να λένε ότι είναι Μακεδόνες, γιατί θα θεωρούνται Σκοπιανοί. Και βεβαίως αφήνει ανοιχτές τις αλυτρωτικές κινήσεις της «Βορείου Μακεδονίας» έναντι της «Νοτίου», της Ελλάδας δηλαδή, στο μέλλον. Εν τω μεταξύ εμείς θα τους έχουμε ανοίξει τις πύλες του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.

Γιατί η Νέα Δημοκρατία έκανε πρόταση μομφής και που αποσκοπεί;

Η ΝΔ θεωρεί ότι η συμφωνία είναι εθνικά επιβλαβής και κανείς δεν έχει δικαίωμα να την επιβάλει δια της πλαγίας οδού. Ούτε με ψευτοδικαιολογίες και κουτοπονηριές, όπως ο κ. Καμμένος και οι ΑΝΕΛ, να βγάζουν την ουρά τους απ’ έξω, παίζοντας τους πληγωμένους πατριώτες, αλλά να συνεχίζουν να στηρίζουν την κυβέρνηση. Όλοι να κληθούν να απαντήσουν τι στηρίζουν, μέσα στη Βουλή, και ενώπιον του ελληνικού λαού. Κι ο καθείς να αναλάβει τις ευθύνες του.

Μπορούμε να βρούμε κάποια θετικά σημεία στη συμφωνία;

Οι υποσημειώσεις για την αρχαία Μακεδονία ή το North ως γεωγραφικός προσδιορισμός είναι ο φερετζές μιας κάκιστης συμφωνίας, είναι προφάσεις εν αμαρτίαις της παράδοσης όχι μόνο του ονόματος της Μακεδονίας, αλλά και της εθνικότητας και της γλώσσας, λόγω εξωγενών πιέσεων.

Κατηγορεί η ΝΔ τον κ. Τσίπρα ότι δεν έχει την πολιτική νομιμοποίηση για την υπογραφή, αλλά ο κ. Καμμένος έχει ξεκαθαρίσει ότι τον στηρίζει για να υπογράψει αυτή την κατ’ αρχήν συμφωνία;

Αυτό δεν συνάδει με τη λογική. Διαφωνούν με τη συμφωνία που κάνει ο Τσίπρας αλλά τον στηρίζουν να κάνει τη συμφωνία; Αυτά είναι πρωτάκουστα. Τι σόι κυβέρνηση είναι αυτή που σε ένα μείζον εθνικό ζήτημα υπάρχει κάθετη διαφωνία και ωστόσο δεν παραιτείται κανείς; Είναι προφανές ότι εδώ μιλά η δίψα της εξουσίας. Οι πολίτες ας κρίνουν μόνοι τους την αξιοπιστία των πολιτικών που τους εκπροσωπούν.

Θεωρείτε ότι το Σκοπιανό μπορεί να φέρει πολιτικές εξελίξεις για τη χώρα;

Δεν μπορώ να το αποκλείσω. Θα έλεγα ότι είναι το πιο πιθανό. Τα εθνικά ζητήματα πάντοτε έχουν παρενέργειες και στο πολιτικό σκηνικό. Προσωπικά πιστεύω ότι για τη χώρα το πιο ωφέλιμο αυτή τη στιγμή θα ήταν να διενεργηθούν εκλογές, που θα έχουν και τη σαφή εντολή του τι μέλλει γενέσθαι και στην υπόθεση του σκοπιανού.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται, εφόσον στα Σκόπια το δημοψήφισμα είναι υπέρ της συμφωνίας και γίνει και η συνταγματική αναθεώρηση στη γειτονική χώρα, στην ελληνική Βουλή θα έρθει για επικύρωση τέλη του χρόνου, με αρχές του νέου. Αν στο μεταξύ έχουν γίνει εκλογές και κυβέρνηση είναι η ΝΔ, τι θα κάνετε; Θα την ακυρώσετε;

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει τετελεσμένα, στο ΝΑΤΟ, στην ΕΕ, και ταυτοχρόνως να απαλλάξει τον κ. Καμμένο και τους ΑΝΕΛ από το βάρος να ψηφίσουν μέσα στη βουλή για το ζήτημα. Αν είναι δυνατόν και να το φορτωθεί ο επόμενος. Αυτός είναι ο τρόπος που πολιτεύονται. Το απέδειξαν και στην οικονομία, που αφήνουν πίσω τους ερείπια. Το ζήτημα είναι να μη δεσμευτεί η χώρα, γιατί η υπογραφή του υπουργού Εξωτερικών ή του πρωθυπουργού δεν δεσμεύει απλά τους ιδίους αλλά τη χώρα!

Κύριε Χαρακόπουλε, η ΝΔ διατηρεί ψηλά στην ατζέντα της τα θέματα νόμου και τάξης. Πώς σχολιάζετε την πρόσφατη απόπειρα εισβολής του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη;

Ήταν το κερασάκι στην τούρτα, έπειτα από ένα κρεσέντο επιθετικών ενεργειών, που περιλάμβαναν πρεσβείες, προξενεία, πρεσβευτικές κατοικίες, δημόσιες υπηρεσίες, δικαστήρια, ιδιωτικές εταιρείες, πολιτικά πρόσωπα, συμβολαιογραφία ακόμη και νοσοκομεία. Τα μέλη της οργάνωσης δεν περιορίζονται σε τρικάκια, όπως μας λέει ο κ. Τόσκας τόσο χαριτωμένα, αλλά εξοπλισμένα με βαριοπούλες σπάνε, απειλούν, τρομοκρατούν και αμαυρώνουν την εικόνα της ασφάλειας της χώρας. Πρόκειται για μια οργάνωση που απολαμβάνει της «στοργής» της κυβέρνησης, και η οποία γι’ αυτό το λόγο θεωρεί ότι όλα της επιτρέπονται. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν αναγάγει τον εαυτόν τους σε υπέρτατο δικαστή και πιστεύουν ότι με την απειλή της βίας θα επιβάλουν τα δικά τους.

Ο κ. Τόσκας χαρακτήρισε λόγια του αέρα τα περί ατιμωρησίας του Ρουβίκωνα. Εσείς γιατί επιμένετε ότι ο Ρουβίκωνας ενεργεί υπό την ανοχή της κυβέρνησης;

Αν είναι λόγια του αέρα, ας μας απαντήσει τότε, ποιος έδωσε εντολή να αφήσουν ελεύθερους τους Ρουβίκωνες τα περιπολικά που τους μετέφεραν, μετά το ντου που έκαναν στη Βουλή, δεν ήταν ο κ. Βούτσης; Ποιος ήταν αυτός που τους αποκάλεσε «δικά μας» παιδιά, δεν ήταν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ο κ. Δραγασάκης; Ποιος ήταν αυτός που μίλησε για ‘‘συλλογικότητες’’ και ότι ούτε έξω από τον Λευκό Οίκο δεν συλλαμβάνουν τους διαμαρτυρόμενους, δεν ήταν ο ίδιος ο κ. Τόσκας; Ακόμη και οι ίδιοι μετά την επιδρομή τους στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη χάριν του δολοφόνου Κουφοντίνα, στην ανάρτησή τους αναγνωρίζουν ότι κινούνται πιο ελεύθερα σήμερα απ’ ότι με τις προηγούμενες κυβερνήσεις.

Θεωρείτε ότι πρέπει οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς γιατί η αστυνομία κάνει σωστά τη δουλειά της;

Οι άνδρες και οι γυναίκες της Ελληνικής Αστυνομίας υπερβάλλουν εαυτόν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις που προέρχονται από την αύξηση της εγκληματικότητας. Ενίοτε αντιμετωπίζουν με αυτοθυσία τους κινδύνους. Τις ικανότητες και τον επαγγελματισμό τους τον αποδεικνύουν καθημερινά με τις συνεχείς επιτυχίες που έχουν στις καταστολή του εγκλήματος. Το πρόβλημα είναι η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Αυτοί είναι που δένουν τα χέρια των αστυνομικών να μην κάνουν τη δουλειά τους.

Τι προτίθεται να κάνει η ΝΔ σε θέματα τάξης; Για παράδειγμα θα επιτρέπατε να δίνεται άδεια στον Κουφοντίνα;

Για την ΝΔ και τον αρχηγό της τον Κυριάκο Μητσοτάκη το δόγμα νόμος και τάξη είναι πολύ ψηλά στην κυβερνητική μας ατζέντα. Θα καταργήσουμε άμεσα τον νόμο Παρασκευόπουλου, τον νόμο Γαβρόγλου, θα συγκροτήσουμε και πάλι την ομάδα ΔΕΛΤΑ, θα στοχεύσουμε στην επιβολή του νόμου σε κάθε γωνιά της πατρίδας. Επιπλέον θα επανασυστήσουμε τις φυλακές υψίστης ασφαλείας, όπου πρέπει να εγκλειστούν οι επικίνδυνοι κακοποιοί και οι τρομοκράτες, τύπου Κουφοντίνα. Προκαλεί πράγματι αγανάκτηση ένας κατά συρροή δολοφόνος, που στέρησε τη ζωή από τους συνανθρώπους του, που δεν έχει μετανιώσει ούτε στο ελάχιστο για τις πράξεις του, που γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του το δίκαιο και τους νόμους, σήμερα να τους επικαλείται για να παίρνει άδεια. Και να υπάρχουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο κ. Φίλης που να αγωνιούν κιόλας μήπως ο Κουφοντίνας δεν απολαμβάνει των δικαιωμάτων του. Η δημοκρατία δεν εκδικείται αλλά και δεν παραδίδεται στους εχθρούς της.

Μάξιμος Συνέντευξη Βραδυνή 2

Ένα μεγάλο πρόβλημα είναι η κατάσταση στο Πεδίον του Άρεως. Αν γίνει η ΝΔ κυβέρνηση θα φροντίσετε ώστε να υπάρχει αστυνόμευση στο Πεδίον του Άρεως;

Αυτό που συμβαίνει στο κέντρο ουσιαστικά της Αθήνας είναι εξωφρενικό. Μια όαση πρασίνου, ένας τόπος χαράς για τα παιδιά, για τους ηλικιωμένους, να είναι παραδομένος σε παράνομες δραστηριότητες, σε διακίνηση ναρκωτικών και τόσα άλλα. Να βασιλεύει παντού η βρωμιά και η δυσωδία, και να ανεχόμαστε αυτήν την κατάσταση. Και όταν οι κάτοικοι εξεγείρονται προσπαθώντας να αναμορφώσουν το χώρο που ζουν, να κυκλοφορούν αφίσες από τις «συλλογικότητες» του κ. Τόσκα, με τις οποίες κατηγορούνται οι κάτοικοι και μάλιστα επικηρύσσεται η κ. Ντενίση, δίκην εγκληματία. Και κανείς από την κυβέρνηση να μην κάνει τίποτε. Με τη ΝΔ στην κυβέρνηση, πολιτεία, δήμος, φορείς και κάτοικοι, όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε αυτή τη μιζέρια και την εγκατάλειψη. Και το Πεδίο του Άρεως και τα Εξάρχεια και άλλες γειτονιές της Αθήνας μπορούν και πάλι να ζήσουν φυσιολογικά.

Ας περάσουμε στα οικονομικά. Γιατί είναι 4ο Μνημόνιο, η ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022 (ΜΠΔΣ);

Γιατί παρά τα παραμύθια για μικρά παιδιά της κυβέρνησης, για δήθεν καθαρή έξοδο από τα μνημόνια, το πολυνομοσχέδιο βρίθει τόσων επώδυνων μέτρων που θα είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα για πολλά χρόνια ακόμη. Γιατί τι άλλο είναι οι περικοπές στις συντάξεις από το ‘19, η μείωση του αφορολογήτου από το ‘20, δηλαδή δύο και τρεις μισθοί μείον, τι είναι τα φουσκωμένα πλεονάσματα για πολλά χρόνια, η υποθήκευση της ελληνικής περιουσίας που θα πωληθεί στην περίπτωση της αδυναμίας εκπλήρωσης των υποχρεώσεων κλπ.

Κατηγορείτε την κυβέρνηση για την περικοπή των συντάξεων. Αν η ΝΔ ήταν κυβέρνηση δεν θα ήταν αναγκασμένη να προχωρήσει στην μείωση των συντάξεων;

Όσα υπάρχουν στα δύο προηγούμενα μνημόνια που έφερε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και στο τωρινό πολυνομοσχέδιο, είναι αποκλειστικά δικά της δημιουργήματα. Είναι οι συνέπιες της άφρονος πολιτικής της το πρώτο εξάμηνο του 2015, είναι το κόστος της ανατροπής της προηγούμενης κυβέρνησης, λίγο πριν φθάσουμε στο τέρμα –ένα δις ήταν το μαίηλ Χαρδούβελη– 200 δις το κόστος της πρώτης φοράς αριστερά. Τη δίψα τους για εξουσία πληρώνει η ελληνική οικονομία και οι Έλληνες πολίτες.

ΕΙΠΕ ΓΙΑ …

ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ
Μαέστρος της πολιτικής παραπλάνησης, ασύγκριτος καιροσκόπος, δεινός λαϊκιστής, η επιτομή των χειρότερων πλευρών της μεταπολίτευσης και γι' αυτό επικίνδυνος.

ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΟΣΚΑ
Δεν διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα για τη θέση που κατέχει, οι μέρες του στο υπουργείο αυτό θα μείνουν ως μελανές σελίδες

ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ
Δεν υπάρχουν λόγια για έναν άνθρωπο που επιμένει ακόμη ανερυθρίαστα πως ο νόμος του δεν πετσοκόβει τις συντάξεις από την 1.1.19.

Μάξιμος σε μαθητές: "Αγορεύσεις στη Βουλή με ατάκες αντί επιχειρημάτων..."

ΜΆΞΙΜΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ 2

Αθήνα, 16 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΙΟΥ:

Αγορεύσεις στη Βουλή με ατάκες αντί επιχειρημάτων...

«Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια το επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης πέφτει. Κάποτε στη Βουλή η αντιπαράθεση γινόταν με επιχειρήματα. Αν ανατρέξει κανείς στα πρακτικά της Βουλής παλαιότερων δεκαετιών βλέπει αγορεύσεις υψηλού επιπέδου, βουλευτών με παιδεία». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος καλωσορίζοντας στη Βουλή 22 μαθητές και μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Αργυροπουλίου Λάρισας. Όπως σημείωσε «σήμερα, όλο και περισσότεροι βουλευτές ενδίδουν στον πειρασμό της ατάκας για τις ανάγκες της τηλεόρασης. Πολλοί για να κερδίσουν λίγα δευτερόλεπτα δημοσιότητας στα δελτία ειδήσεων είναι ικανοί να εκστομίσουν ακόμη και φράσεις του πεζοδρομίου στο ναό της δημοκρατίας, όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε την εθνική αντιπροσωπεία».
Ο Θεσσαλός πολιτικός εξήγησε στα παιδιά τον τρόπο λειτουργίας του κοινοβουλίου. Όπως χαρακτηριστικά είπε «εδώ, στη Βουλή, εκτός από το νομοθετικό έργο και τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, λαμβάνονται και σημαντικές αποφάσεις για τη χώρα με την επικύρωση διακρατικών ή διεθνών συμφωνιών. Και τέτοιες στιγμές, ιδιαίτερα, ο βουλευτής οφείλει να θυμάται ότι είναι εκπρόσωπος του έθνους και να λειτουργεί με βάση τη συνείδησή του».
Ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος ευχήθηκε στα παιδιά «καλό καλοκαίρι» με την παρότρυνση να έχουν ενδιαφέρον για τα κοινά και να γίνουν «ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες».
Νωρίτερα, τα παιδιά, που συνόδευαν ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Δημήτριος Χασιώτης και οι δασκάλες κ.κ. Κων/νιά Λυγούρα (Δασκάλα ΣΤ΄ τάξης), Ελένη Κολλινιάκη (Δασκάλα Ε΄ τάξης) και Σταυρούλα Κολοκοτρώνη (Δασκάλα Β΄ τάξης), ξεναγήθηκαν στην έκθεση για τον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδος Ιωάννη Καποδίστρια.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ 3

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

 

Μ.Χαρακόπουλος: "Σήμερα οι βουλευτές τίθενται ενώπιον των ευθυνών τους!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΡΤ 1

Αθήνα, 16 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ:

Οι βουλευτές τίθενται ενώπιον των ευθυνών τους

• Καμία κυβέρνηση ως σήμερα δεν έδωσε μακεδονική εθνότητα & γλώσσα

«Η ΝΔ είχε καθήκον να θέσει στο ύψιστο βαθμό πριν την υπογραφή της συνθήκης, αύριο από τους δύο υπουργούς Εξωτερικών των δύο χωρών, την εθνική αντιπροσωπεία προ των ευθυνών της. Διότι δημιουργούνται τετελεσμένα, παράγονται έννομες συνέπειες που είναι αμφίβολο αν μπορούν στην πορεία να ανατραπούν ακόμη κι αν υπάρξει μια άλλη πλειοψηφία στη Βουλή ή αν έχει άλλη άποψη η επόμενη βουλή, ή όποτε έλθει η συμφωνία αυτή. Γι’ αυτό, λοιπόν, θέτουμε τους βουλευτές ενώπιον των ευθυνών τους». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, στην τηλεόραση της ΕΡΤ, στην εκπομπή «Πάμε Αλλιώς» καλεσμένος του δημοσιογράφου κ. Τάκη Σαράντη.
Ο κ. Χαρακόπουλος επισήμανε ότι ως ΝΔ «θα θέλαμε να υπάρξει μια βιώσιμη, ρεαλιστική και εθνικά επωφελής λύση. Και γι’ αυτήν εργασθήκαμε και βάλαμε και την βάση με το κεκτημένο του Βουκουρεστίου, με το βέτο που έθεσε η κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, με την Ντόρα Μπακογιάννη υπουργό Εξωτερικών τότε και τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη υπουργό Εθνικής Άμυνας. Τι έλεγε το κεκτημένο του Βουκουρεστίου; Erga Omnes, μια ονομασία, μια χρήση παντού, και “πρώτα λύση και μετά πρόσκληση ένταξης” στο ΝΑΤΟ και στους διεθνείς οργανισμούς. Καμία κυβέρνηση ως σήμερα δεν έδωσε μακεδονική εθνότητα και μακεδονική γλώσσα. Αυτά τα δύο είναι που τροφοδοτούν το όχημα του αλυτρωτισμού και δυστυχώς δημιουργούν τις προϋποθέσεις αντί να λυθεί το πρόβλημα αυτό, να είναι μια μόνιμη απειλή στα βόρεια σύνορα της χώρας. Έχουμε για πρώτη φορά την υπογραφή μιας συνθήκης η οποία δεν παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο, η οποία δεν τυγχάνει της έγκρισης ούτε καν των κοινοβουλευτικών εταίρων».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης καυτηρίασε τη στάση του κ. Καμμένου που «βγαίνει στα κάγκελα, βουλευτές του διαφωνούν, λένε ότι δεν συμφωνούν με αυτήν τη συνθήκη. Όμως, ο κ. Καμμένος είναι ο εταίρος, ο υπουργός άμυνας που θα πάει να υποστηρίξει την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, εκτός αν γι’ αυτό μπήκε αναπληρωτής του ο κ. Κουβέλης, ως πρόθυμος να πάει να την υποστηρίξει αυτός την πρόταση. Στο κυβερνητικό επίπεδο δεν υπάρχει συμφωνία ως προς τη συνθήκη, το υπουργικό συμβούλιο δεν έχει αποφασίσει. Ο πρωθυπουργός στο διάγγελμά του εξαπατά τον ελληνικό λαό, μιλά για “σεβέρνα μακεντόνια”, και δεν υπάρχει πουθενά αυτό στη συμφωνία, δεν έχουμε ουσιαστικά erga onmnes, δίνουμε για πρώτη φορά ταυτότητα εθνοτική μακεδονική και μακεδονική γλώσσα».
Ο Θεσσαλός πολιτικός υπογράμμισε ότι «πριν καν υπογραφεί η συμφωνία πριν καν επικυρωθεί δημιουργεί τετελεσμένα. Εχθές ο Υπουργός Εξωτερικών ο κ. Κοτζιάς μίλησε στη Ρωσία για Βόρεια Μακεδονία. Όταν πριν υπογραφεί η συνθήκη ο υπουργος Εξωτερικών μιλάει για βόρεια Μακεδονία, αν αύριο δεν υπογραφεί η συνθήκη, οι σκοπιανοί θα χρησιμοποιούν ως επιχείρημα ότι και ο Υπέξ της Ελλάδας μας έχει αποκαλέσει ήδη βόρεια Μακεδονία. Με λυπεί η συμπεριφορά και η επιπολαιότητα που χειρίζεται τα εθνικά θέματα η κυβέρνηση».
Ο κ. Χαρακόπουλος κατέληξε ξεκαθαρίζοντας ότι «η ΝΔ πολιτεύεται με υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Και βεβαίως υπάρχει κοινή γραμμή και διατυπώθηκε από τον πρόεδρο του κόμματος και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο αυτές τις ημέρες. Θα την ακούσετε και σήμερα από τον αρχηγό της ΝΔ στην καταληκτήρια τοποθέτησή του πριν τη ψηφοφορία στην οποία τίθενται όλοι οι βουλευτές, η εθνική αντιπροσωπεία, προ των ευθυνών τους. Και αυτοί που με τη ψήφο τους θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης σε αυτή την κυβέρνηση να υπογράψει αύριο μια συνθήκη που δεν έφερε εγκαίρως ούτε καν στο υπουργικό συμβούλιο ούτε τυγχάνει της έγκρισης του κυβερνητικού εταίρου,ας γνωρίζουν τις ευθύνες που πέφτουν πάνω στις πλάτες τους». 

ΜΑΞΙΜΟΣ ΕΡΤ 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη του κ. Χαρακόπουλου από το 00.23.30 μέχρι 00.51.00 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://webtv.ert.gr/ert1/pame-allios/16ion2018-pame-allios/

Subscribe to this RSS feed