Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Καταγγέλλει ο Μ. Χαρακόπουλος στη βουλή: "Φωτογραφικό όργιο προσλήψεων ημετέρων!"

Μάξιμος Επικ. Επερώτηση 1

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2018

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:

Φωτογραφικό όργιο προσλήψεων ημετέρων!

«Οι τελευταίες ημέρες της “πρώτης φορά αριστερά” βαλτώνουν μέσα στην γενική παρακμή και την καθολική κοινωνική απαξίωση. Είναι ένα καθεστώς που τελειώνει όπως του αξίζει. Μέσα στην χλεύη. Κάθε επικοινωνιακή παράσταση που στήνει καταλήγει σε κωμικοτραγικό φιάσκο. Τώρα πιά κανείς δεν διστάζει να φωνάξει δυνατά, αυτό που εμείς από την πρώτη στιγμή λέμε: ο βασιλιάς είναι θεόγυμνος. Όλα τα μεγαλοπρεπή ψεύδη, οι πομπώδεις υποσχέσεις κατέρρευσαν. Έμεινε μόνον η ακόρεστη δίψα για εξουσία, για το γκουβέρνο και τα καλά του. Και για τούτο δίδεται γη και ύδωρ της πατρίδας σε όποιον το ζητήσει». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας ως εισηγητής στην Επίκαιρη Επερώτηση βουλευτών της ΝΔ με θέμα: «Με φωτογραφικό άλμπουμ των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μοιάζουν οι προκηρύξεις επιτελικών στελεχών του Δημοσίου».

Όλα για την καρέκλα…
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε ότι «οι αγανακτισμένοι της πλατείας παίζουν τώρα τους δήθεν ρεαλιστές με αυτούς που πρώτα ύβριζαν για να παραμείνουν λίγο ακόμη στο όνειρο που ζουν, που για όλους τους υπόλοιπους, όμως, έχει γίνει εφιάλτης. Οι συνέταιροι της εξουσίας δεν λογαριάζουν τίποτε μπροστά στην καρέκλα. Προχωρούν σε μια εθνικά επιβλαβή συμφωνία, ερήμην της ελληνικής βουλής, ερήμην του ελληνικού λαού, που τη βαπτίζουν και επιτυχία από πάνω και κατηγορούν τους πολίτες που αντιδρούν ως ακροδεξιούς και φασίστες. Οι ίδιοι που κάλυπταν, αν δεν συμμετείχαν, σε προπηλακισμούς και κάθε είδους ασχήμιες ως αντιπολίτευση».
Ο Θεσσαλός πολιτικός στηλίτευσε την «προσπάθεια να βρεθούν τρύπες να τρυπώσουν μόνιμα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως με τις καταγέλαστες προκηρύξεις για τις θέσεις διοικητικών και τομεακών γραμματέων και γενικών διευθυντών στα υπουργεία. Τέτοιο φωτογραφικό όργιο προσλήψεων ημετέρων δεν έχει ματαγίνει. Αλλά, σύντροφοι, μας πήρανε χαμπάρι και οι κουτόφραγκοι. Και διαμήνυσαν στην κυβέρνηση ότι μια στις 3 θέσεις δεν ανταποκρίνεται σε αντικειμενικό πλαίσιο βαθμολόγησης».

Προηγούνται οι… Καρανίκες
Ο κ. Χαρακόπουλος, αφού αναφέρθηκε σε σειρά παραδειγμάτων φωτογραφικών προκηρύξεων, επισήμανε ότι «με αυτήν την κυβέρνηση το πρόβλημα μόνον θα διογκώνεται. Γιατί στην πραγματικότητα εσείς είστε οι εκφραστές του πελατειακού κράτους, εσείς εκπροσωπείτε αυτήν την ισοπεδωτική νοοτροπία της αναξιοκρατίας. Και επιπλέον είστε οι εκπρόσωποι ενός υπερτροφικού κρατισμού. Αυτού που φορτώνει δημόσιες υπηρεσίες με υπεράριθμο προσωπικό, την ώρα που άλλες κοινωνικά απαραίτητες φυτοζωούν. Αλλά στη δική σας λογική, στη δική σας ιεράρχηση προηγούνται οι… Καρανίκες».
Σύμφωνα με τον βουλευτή της ΝΔ «η σημερινή κυβέρνηση έχει εκμετρήσει το ζην. Αυτό τουλάχιστον έχει ήδη συμβεί στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας και επιβεβαιώνεται σε όλες τις σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης. Η μόνη υπηρεσία που έχει να προσφέρει στην πατρίδα αυτή η κυβέρνηση είναι η προκήρυξη εκλογών. Όσο και να προσπαθεί με τη διχαστική ρητορική, με παρεμβάσεις στη δημόσια διοίκηση ή με ταξίματα στους ψηφοφόρους μα κερδίσει πίσω τη χαμένη εμπιστοσύνη των Ελλήνων θα αποτυγχάνει. Όσο μένει τόσο πιο εκκωφαντική θα είναι και η πτώση της».

Μάξιμος Επικ. Επερώτηση 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εισήγηση του κ. Χαρακόπουλου στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/K31xpD5mpuk

Παρεμβάσεις Μάξιμου Χαρακόπουλουκατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης προς τον υπουργό Παιδείας

 

Μάξιμος Επικ. Πανελλήνιες 1

Αθήνα, 29 Ιουνίου 2018

Παρεμβάσεις
Μάξιμου Χαρακόπουλου
κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης προς τον υπουργό Παιδείας
με θέμα:
«Σύγχυση για τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
λόγω σειράς αντιφατικών δηλώσεων της κυβέρνησης»

Πρωτολογία

«Κύριε Υπουργέ,
καθώς σήμερα ανακοινώνονται οι βαθμοί των πανελληνίων εξετάσεων θα ήθελα να συγχαρώ τα παιδιά που έγραψαν καλά και να ευχηθώ να πετύχουν στις σχολές που επιθυμούν, ώστε τελειώνοντας να προσφέρουν τις γνώσεις τους στην ελληνική κοινωνία.
Αλλά και στα παιδιά που δεν πήγαν καλά θέλω να τους πω να μην απογοητεύονται, να αναζητήσουν με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα τα επόμενα βήματά τους. Επιμένω να λέω ότι η ζωή είναι πολύ πιο σύνθετη και με περισσότερες επιλογές απ’ όσες εμείς προσπαθούμε να τη στριμώξουμε.

Κύριε Υπουργέ,
η απόφασή μου να καταθέσω αυτήν την ερώτηση υπαγορεύτηκε από αίσθημα ευθύνης πρωτίστως προς τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, που συναγωνίζονται μαζί τους σε αυτήν την προσπάθεια εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αλλά και τους εκπαιδευτικούς.
Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπήρξαν πάντοτε σημείο αναφοράς για τις οικογένειες κυρίως, διότι προσδιορίζουν εν πολλοίς την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών. Καθορίζουν, λοιπόν, ολόκληρη τη ζωή τους. Αυτό μοιραία οδήγησε σε στρεβλώσεις, όπως είναι τα φροντιστήρια και την υποβάθμιση της διδασκαλίας στο λύκειο των μαθημάτων που δεν εξετάζονται στις πανελλήνιες.
Όμως, κατά γενική ομολογία, οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ένας αδιάβλητος μηχανισμός εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αυτό είναι πραγματικά μια μεγάλη κατάκτηση της κοινωνίας μας. Οφείλουμε, λοιπόν, να διαχειριστούμε το ζήτημα των εξετάσεων με την επιβεβλημένη σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Με λύπη μου, όμως, διαπιστώνω, κύριε Υπουργέ, την επιπολαιότητα –για να μην χρησιμοποιήσω κάποιον βαρύτερο όρο- με την οποία η Κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα. Έχω πλειάδα δηλώσεων, τις οποίες θα καταθέσω και στα Πρακτικά, τόσο δικές σας όσο και του Πρωθυπουργού, με τις οποίες πότε καταργείτε τις εξετάσεις και πότε τις επαναφέρετε. Πότε οι εξετάσεις γίνονται δύο φορές τον χρόνο και πότε οι πρώτες του Ιανουαρίου θα είναι προαιρετικές. Πότε η εισαγωγή θα γίνεται με Bacalaureat και πότε όλα τα πανεπιστήμια θα είναι ανοικτά για όλους. Και, τέλος, οι εξετάσεις θα παραμείνουν, είπατε, για τις σχολές υψηλής ζήτησης, όπως ιατρικές, νομικές και πολυτεχνεία. Δηλαδή, εκ των πραγμάτων θα έχουμε πανεπιστήμια δύο ταχυτήτων, αυτά της ελεύθερης πρόσβασης, που θα κινδυνεύουν να μην έχουν κανένα κύρος, και τα άλλα με τις εξετάσεις, που θα πέφτει κόσκινο.
(Στο σημείο αυτό ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος καταθέτει για τα Πρακτικά τα προαναφερθέντα έγγραφα).

Κύριε Υπουργέ,
κατανοώ ότι το αφήγημα της ελεύθερης πρόσβασης είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε οικογένειες και παιδιά. Πόσο υπεύθυνο, όμως, είναι; Ακούγεται αναμφίβολα ευχάριστα στα αυτιά δεκάδων χιλιάδων μαθητών και των γονιών τους. Είναι, όμως, εγκληματικό μικροκομματικές λογικές να καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική της χώρας.
Θα συμφωνήσω, λοιπόν, ότι το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αλλαγές, όχι, όμως, πυροτεχνήματα χωρίς να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο. Για ελάτε λίγο στη θέση των παιδιών που πριν λίγες μέρες τελείωσαν την Α΄ Λυκείου και δεν γνωρίζουν με ποιο σύστημα θα εισαχθούν στα πανεπιστήμια.
Εν κατακλείδι, λοιπόν, κύριε Υπουργέ, υπάρχει σχέδιο αλλαγής του τρόπου εισαγωγής τα πανεπιστήμια; Έχει την έγκριση του αρμοδίου οργάνου, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής; Αν ναι, ποιο είναι αυτό και από πότε θα ισχύσει;»

Δευτερολογία

«Κύριε Υπουργέ,
νομίζω ότι από την προηγούμενη θητεία σας, ως Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και τη δική μου προηγούμενη ιδιότητα ως υπεύθυνου της Νέας Δημοκρατίας για τα ζητήματα Παιδείας, είχαμε την ευκαιρία στο πλαίσιο του εξαντλητικού διαλόγου που έγινε στις Επιτροπές μας να καταθέσουμε σκέψεις και προτάσεις.
Νομίζω ότι όσον αφορά την κατάσταση που επικρατεί στο Λύκειο δύσκολα κανείς μπορεί να αντιλέξει ότι υπάρχει ένα σοβαρό ζήτημα, που έχει να κάνει κυρίως με τη Γ΄ Λυκείου, όπου ουσιαστικά είναι όπως τα περιγράψατε.
Το ζητούμενο είναι, πέρα από την περιγραφή –γιατί πια είστε τρεισήμισι χρόνια Κυβέρνηση- να δούμε τι κάνουμε. Με την πρωτολογία σας δεν μας κάνατε σοφότερους στο βασικό ερώτημα που σας θέσαμε. Ας ελπίσουμε να το κάνετε στη δευτερολογία σας.
Εγώ δεν είχα αυταπάτες ότι θα μας παρουσιάζατε σήμερα έναν συγκεκριμένο οδικό χάρτη των αλλαγών, που τρεισήμισι χρόνια τώρα λέτε ότι θα γίνουν, αλλά που δεν τις έχουμε δει στην πράξη. Θα περίμενα, όμως, κύριε Υπουργέ, κάποια αυτοκριτική για λάθη και παραλείψεις που έγιναν αυτό το διάστημα, όπως για την “Τράπεζα των Θεμάτων” εάν ήταν σωστό ή λάθος η κατάργησή της, για την κατάργηση της βάσης εισαγωγής του “10” στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Μνημονεύσατε νωρίτερα τις συζητήσεις που κάναμε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων. Θυμάστε τους Προέδρους των ΤΕΙ, οι οποίοι μας μίλησαν για τους ‘‘λιμνάζοντες’’ σπουδαστές στα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, διότι με την κατάργηση της βάσης του ‘‘10’’ έμπαιναν οι περισσότεροι με ευκολία στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, αλλά το επίπεδό τους, οι γνώσεις τους δεν ανταποκρίνονταν στο επίπεδο του Ιδρύματος και τελικά κατέληγαν να είναι ‘‘αιώνιοι φοιτητές’’; Τώρα, με την ελεύθερη πρόσβαση που εσείς υπόσχεστε γι’ αυτές τις σχολές χαμηλής ζήτησης, το πράγμα θα χειροτερεύσει, επί τα χείρω θα εξελιχθεί η κατάσταση και θα έχουμε αυτή τη φενάκη, την αυταπάτη, οι γονείς να πιστεύουν ότι τα παιδιά τους πέτυχαν στα Πανεπιστήμια και να δαπανούν για χρόνια οικονομικούς πόρους στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία που περνούμε και τα παιδιά να μην παίρνουν ποτέ πτυχίο. Αυτός είναι ο σχεδιασμός μας; Ας δούμε κατάματα το πρόβλημα.

Κύριε Πρόεδρε,
κύριε Υπουργέ,
σήμερα που ανακοινώνονται οι βαθμοί των πανελλήνιων εξετάσεων και χιλιάδες οικογένειες θα ετοιμάσουν τις βαλίτσες των παιδιών τους για να μεταβούν στο εξωτερικό να σπουδάσουν, θέλω να πω ότι ήμουν χθες με συναδέλφους από την Κύπρο, μαζί με άλλους Βουλευτές που βρίσκονται στη χώρα μας για την ετήσια γενική συνέλευση της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας, οι οποίοι μου έλεγαν, κύριε Υπουργέ, ότι στην Κύπρο από τα οκτώ Πανεπιστήμια τα πέντε είναι ιδιωτικά.
Η Κύπρος, λοιπόν, είναι πόλος έλξης πολλών χιλιάδων φοιτητών και Ελλαδιτών και αντιθέτως, η Ελλάδα εξακολουθεί να αιμορραγεί σε φοιτητές, πέρα από τους νέους επιστήμονες που φεύγουν αναζητώντας εργασία στο εξωτερικό, αιμορραγούμε και σε οικονομικούς πόρους.
Αντί να έχουμε εισαγωγή φοιτητών και να είμαστε ένας πόλος έλξης, ένα κέντρο εκπαίδευσης στη νοτιοανατολική Ευρώπη και όχι μόνο, να προσφέρουμε εργασία σε νέους διδάκτορες και επιστήμονες, να φέρουμε ανάπτυξη με προσλήψεις νέων και διοικητικών υπαλλήλων, εμείς τους διώχνουμε. Στην Κύπρο, ξέρετε, πηγαίνουν καθηγητές από ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, οι οποίοι όσο ήταν εδώ, βεβαίως, κατακεραύνωναν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Νομίζω ότι στην επικείμενη αναθεώρηση του Συντάγματος δεν πρέπει να περιοριστείτε μόνο στη συζήτηση που ανοίξατε περί χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας. Θα πρέπει να δούμε υπαρκτά προβλήματα, να ξεπεράσουμε ιδεοληψίες και να θέσουμε το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων, προχωρώντας και στην αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος».

Μάξιμος Επικ. Πανελλήνιες 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τη συζήτηση για την επίκαιρη ερώτηση του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/1RePkcbpCTA

Μάξιμος προς Γεβρόγλου για Πανελλαδικές: "Οι μαθητές Α΄ Λυκείου δεν γνωρίζουν πως θα εισαχθούν στα ΑΕΙ!"

Μάξιμος Επικ. Πανελλήνιες 1

Αθήνα, 29 Ιουνίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Οι μαθητές Α΄ Λυκείου δεν γνωρίζουν πως θα εισαχθούν στα ΑΕΙ

• Στην αναθεώρηση του Συντάγματος να αλλάξει το άρθρο 16

«Κατανοώ ότι το αφήγημα της “ελεύθερης πρόσβασης” στα Πανεπιστήμια είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε οικογένειες και παιδιά. Πόσο υπεύθυνο, όμως, είναι; Ακούγεται αναμφίβολα ευχάριστα στα αυτιά δεκάδων χιλιάδων μαθητών και των γονιών τους. Είναι, όμως, εγκληματικό μικροκομματικές λογικές να καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική της χώρας! Θα συμφωνήσω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αλλαγές, όχι, όμως, πυροτεχνήματα χωρίς να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο. Για ελάτε λίγο στη θέση των παιδιών που τελείωσαν την Α΄ Λυκείου και δεν γνωρίζουν με βάση τις αντιφατικές σας δηλώσεις με ποιο σύστημα θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια». Τα παραπάνω τόνισε ο αν. τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησής του προς τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου με θέμα: «Σύγχυση για τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση λόγω σειράς αντιφατικών δηλώσεων της κυβέρνησης».

Αδιάβλητες οι Πανελλήνιες…
Ο κ. Χαρακόπουλος επισήμανε ότι «η απόφασή μου να καταθέσω αυτήν την ερώτηση υπαγορεύτηκε από αίσθημα ευθύνης πρωτίστως προς τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, που “συναγωνίζονται” μαζί τους σε αυτήν την προσπάθεια εισαγωγής στα πανεπιστήμια, αλλά και τους εκπαιδευτικούς». Πρόσθεσε ότι «οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ένας αδιάβλητος μηχανισμός εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αυτό είναι πραγματικά μια μεγάλη κατάκτηση της κοινωνίας μας. Οφείλουμε, λοιπόν, να διαχειριστούμε το ζήτημα των εξετάσεων με την επιβεβλημένη σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Με λύπη μου, όμως, διαπιστώνω την επιπολαιότητα –για να μην χρησιμοποιήσω κάποιον βαρύτερο όρο- με την οποία η Κυβέρνηση αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα. Έχω πλειάδα δηλώσεων, τόσο δικές σας κ. υπουργέ όσο και του Πρωθυπουργού, με τις οποίες πότε καταργείτε τις εξετάσεις και πότε τις επαναφέρετε».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανάφερε ότι «θα περίμενα κάποια αυτοκριτική για λάθη και παραλείψεις που έγιναν αυτό το διάστημα, όπως για την ‘‘Τράπεζα των Θεμάτων’’ εάν ήταν σωστό ή λάθος η κατάργησή της και για την κατάργηση της βάσης εισαγωγής του ‘‘10’’ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Με την κατάργηση της βάσης του ‘‘10’’ έμπαιναν οι περισσότεροι με ευκολία στα ΑΕΙ, αλλά οι γνώσεις τους δεν ανταποκρίνονταν στο επίπεδο του Ιδρύματος και τελικά κατέληγαν να είναι ‘‘αιώνιοι φοιτητές’’; Τώρα, με την “ελεύθερη πρόσβαση” που εσείς υπόσχεστε για τις σχολές χαμηλής ζήτησης, το πράγμα θα χειροτερέψει και θα έχουμε αυτή τη φενάκη, την αυταπάτη, οι γονείς να πιστεύουν ότι τα παιδιά τους πέτυχαν στα Πανεπιστήμια και να δαπανούν για χρόνια οικονομικούς πόρους στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνούμε και τα παιδιά να μην παίρνουν ποτέ πτυχίο».

Ετοιμάζουν βαλίτσες…
Ο κ. Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «σήμερα που ανακοινώνονται οι βαθμοί των πανελλήνιων εξετάσεων, χιλιάδες οικογένειες θα ετοιμάσουν τις βαλίτσες των παιδιών τους για να μεταβούν στο εξωτερικό να σπουδάσουν. Αντί να έχουμε εισαγωγή φοιτητών και να είμαστε πόλος έλξης, ένα κέντρο εκπαίδευσης στη νοτιοανατολική Ευρώπη και όχι μόνο, να προσφέρουμε εργασία σε νέους διδάκτορες και επιστήμονες, να φέρουμε ανάπτυξη με προσλήψεις νέων και διοικητικών υπαλλήλων, εμείς τους διώχνουμε. Στην Κύπρο, ξέρετε, πηγαίνουν καθηγητές από ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια, οι οποίοι όσο ήταν εδώ, βεβαίως, κατακεραύνωναν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια! Νομίζω ότι στην επικείμενη αναθεώρηση του Συντάγματος δεν πρέπει να περιοριστείτε μόνο στη συζήτηση που ανοίξατε περί χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας. Θα πρέπει να δούμε υπαρκτά προβλήματα, να ξεπεράσουμε ιδεοληψίες και να θέσουμε το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων, προχωρώντας και στην αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος».
Τέλος, ο Θεσσαλός πολιτικός συνεχάρη «τα παιδιά που έγραψαν καλά» ευχόμενος «να πετύχουν στις σχολές που επιθυμούν, ώστε τελειώνοντας να προσφέρουν τις γνώσεις τους στην ελληνική κοινωνία. Αλλά και στα παιδιά που δεν πήγαν καλά θέλω να τους πω να μην απογοητεύονται, να αναζητήσουν με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα τα επόμενα βήματά τους».

Μάξιμος Επικ. Πανελλήνιες 2

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης του κ. Χαρακόπουλου στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/1RePkcbpCTA

Ομόφωνη επανεκλογή Μ. Χαρακόπουλου στη θέση του Εισηγητή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της ΔΣΟ

Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΣΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Αθήνα, 28 Ιουνίου 2018

 

ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΔΣΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ομόφωνη επανεκλογή Μάξιμου Χαρακόπουλου ως
Εισηγητή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ΔΣΟ

• Η Ορθοδοξία πεδίο συναντίληψης λαών της περιοχής

«Θεωρώ ιδιαίτερη τιμή προς το πρόσωπό μου, καθώς και έμπρακτη αναγνώριση του έργου που επιτελέσαμε ως σήμερα, την ομόφωνη επανεκλογή μου στη θέση του Εισηγητή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας. Είναι ιδιαίτερα θετικό γεγονός η συγκρότηση του Παρατηρητηρίου Παραβίασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Χριστιανών, που υπήρξε προσωπική μου πρόταση και όραμα». Τα παραπάνω δήλωσε ο Εισηγητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, βουλευτής Λαρίσης της ΝΔ, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά την επανεκλογή του στη θέση αυτή κατά την επετειακή Γενική Συνέλευση της ΔΣΟ, για τα 25 χρόνια του θεσμού, που πραγματοποιείται στην Αθήνα.

Ο Θεσσαλός πολιτικός, υπογράμμισε ακόμη ότι «η ΔΣΟ, ένας διεθνής Οργανισμός που ιδρύθηκε το 1993 στην Ορμύλια της Χαλκιδικής, είναι ένας θεσμός στον οποίο η Ελλάδα διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Η έδρα της Γραμματείας είναι στη χώρα μας, όπως επίσης εκ του καταστατικού της ΔΣΟ ο Γενικός Γραμματέας είναι Έλληνας. Ο Οργανισμός αυτός, με τη συμμετοχή 25 χωρών με Ορθόδοξους βουλευτές μπορεί και πρέπει να έχει ουσιαστικότερο ρόλο και παρέμβαση στη διεθνή κοινότητα. Η Ορθοδοξία μπορεί να αξιοποιηθεί και διπλωματικά από την Ελλάδα, καθώς είναι πεδίο σύγκλισης και συναντίληψης λαών στην ευρύτερη περιοχή μας και όχι μόνο.
Σε μια εποχή που σε πολλά καυτά σημεία του πλανήτη οι χριστιανοί βρίσκονται κυριολεκτικά υπό διωγμόν, ένας μόνιμος λειτουργικός μηχανισμός παρακολούθησης και καταγραφής των παραβιάσεων των δικαιωμάτων τους, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην άμβλυνση του φαινομένου. Δεν είναι δυνατόν χριστιανικοί πληθυσμοί να βρίσκονται έρμαια της όποιας αυθαιρεσίας, να βιώνουν συνθήκες κατατρομοκράτησης της ζωής τους, να στερούνται των ελαχίστων ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους, και εμείς να μένουμε απλοί θεατές. Η Διακοινοβουλευτική Συνέλευση της Ορθοδοξίας, μετά από 25 χρόνια λειτουργίας, έχει αποδείξει ότι μπορεί να αποτελέσει έναν θεσμό με ισχυρό παρεμβατικό ρόλο, αν αναβαθμιστεί αποφασιστικά. Και το Παρατηρητήριο είναι ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Για το λόγο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τα μέλη της ΔΣΟ, που ενέκριναν την πρότασή μου, όπως επίσης και για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου να συνεχίσω να εργάζομαι από τη θέση του Εισηγητή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».

Φωτ. Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με τον νεοεκλεγέντα Ρώσο πρόεδρο της ΔΣΟ Sergey Gavrilov, και τον Έλληνα Γενικό Γραμματέα Ανδρέα Μιχαηλίδη.

Subscribe to this RSS feed