Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΚΑΙ ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΑΝΟΥ ΜΗΔΙΚΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤON ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΚΑΙ ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΑΝΟΥ ΜΗΔΙΚΗΣ

Ο άστατος καιρός και οι έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις τον τελευταίο καιρό, έχουν δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα σε δενδρώδεις καλλιέργειες ροδάκινων και νεκταρινιών σε περιοχές του νομού Λάρισας. Οι αγρότες στη Γιάννουλη, στο Αργυροπούλι, στη Φαλάνη και στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Τυρνάβου, όπου εντοπίζεται ο κύριος όγκος των καλλιεργειών αυτών, διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση της ποιότητας των καρπών λόγω της βροχής, ειδικά για τις ποικιλίες που βρίσκονται στην ωρίμανση. Το γεγονός αυτό πρακτικά σημαίνει αδυναμία πώλησης των προϊόντων τους και μεγάλη απώλεια εισοδήματος.
Παρόμοια καιρικά φαινόμενα την προηγούμενη καλλιεργητική περίοδο είχαν και πάλι δημιουργήσει προβλήματα στην παραγωγή για τις εν λόγω καλλιέργειες. Ωστόσο το θολό τοπίο σχετικά με το αν δικαιούνται οι αγρότες η όχι αποζημίωση για μια ζημιά που όντως υπήρξε, έχει δημιουργήσει έλλειμμα εμπιστοσύνης στον αγροτικό κόσμο.
Οι βροχοπτώσεις, όμως, δημιούργησαν πρόβλημα και σε άλλες καλλιέργειες, όπως στη μηδική. Ως γνωστόν, η υποβάθμιση της ποιότητας του σανού μηδικής όταν αυτός βρέχεται είναι σημαντική. Οι αγρότες διαμαρτύρονται διότι ο σανός που βράχηκε είναι σε δέματα στο χωράφι αλλά ο παραγωγός δεν έχει δικαίωμα αποζημίωσης.
Η ολοένα και συχνότερα ασυνήθιστες για την εποχή καιρικές συνθήκες επιβαρύνουν αρνητικά την παραγωγική διαδικασία και προβληματίζουν έντονα τον παραγωγικό κόσμο. Αποτελεί δε κοινό τόπο, ότι, η αναδιαμόρφωση του Κανονισμού του ΕΛΓΑ θα πρέπει να αποτελεί αντικείμενο ενδελεχούς εξέτασης για την πολιτεία, προκειμένου η προστασία της αγροτικής παραγωγής να καταστεί ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Προτίθεστε να λάβετε υπ’ όψιν σας τις ανωτέρω παρατηρήσεις και να προβείτε στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να εξεταστεί έγκαιρα η ζημιά που υπάρχει σε περιοχές του νομού Λάρισας σε νεκταρίνια και ροδάκινα από τις βροχοπτώσεις και να αποζημιωθούν οι πληγέντες παραγωγοί;
2. Για ποιο λόγο δεν αποζημιώνονται οι παραγωγοί σανού μηδικής που ζημιώθηκαν από τη βροχή ενώ είχαν την παραγωγή τους σε δέματα στο χωράφι; Προτίθεστε να το αλλάξετε αυτό και αν ναι με ποιο τρόπο;

Αθήνα, 2 Ιουλίου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μάξιμος προς Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης: "Να αποζημιωθούν οι παραγωγοί ροδάκινων και νεκταρινιών!"

Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 5

Λάρισα, 2 Ιουλίου 2018

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΠΟ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Να αποζημιωθούν οι παραγωγοί ροδάκινων και νεκταρινιών

«Ο άστατος καιρός και οι έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις, τον τελευταίο καιρό, έχουν δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα σε δενδρώδεις καλλιέργειες ροδάκινων και νεκταρινιών σε περιοχές του νομού Λάρισας» αλλά «και σε άλλες καλλιέργειες, όπως στη μηδική». Τα παραπάνω τονίζει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με ερώτησή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Βαγγέλη Αποστόλου.
Συγκεκριμένα, ο Θεσσαλός πολιτικός αναφέρει στην ερώτησή του ότι «οι αγρότες στη Γιάννουλη, στη Φαλάνη, στο Αργυροπούλι και στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Τυρνάβου, όπου εντοπίζεται ο κύριος όγκος των καλλιεργειών αυτών, διαμαρτύρονται για την υποβάθμιση της ποιότητας των καρπών λόγω της βροχής, ειδικά για τις ποικιλίες που βρίσκονται στην ωρίμανση. Το γεγονός αυτό πρακτικά σημαίνει αδυναμία πώλησης των προϊόντων τους και μεγάλη απώλεια εισοδήματος. Παρόμοια καιρικά φαινόμενα την προηγούμενη καλλιεργητική περίοδο είχαν και πάλι δημιουργήσει προβλήματα στην παραγωγή στις εν λόγω καλλιέργειες. Ωστόσο, το θολό τοπίο σχετικά με το αν δικαιούνται οι αγρότες η όχι αποζημίωση για μια ζημιά που όντως υπήρξε, έχει δημιουργήσει έλλειμμα εμπιστοσύνης στον αγροτικό κόσμο».

Ζημιές και σε τριφύλλια
Επιπλέον, ο κ. Χαρακόπουλος επισημαίνει ότι «οι βροχοπτώσεις δημιούργησαν πρόβλημα και σε άλλες καλλιέργειες, όπως στη μηδική. Ως γνωστόν, η υποβάθμιση της ποιότητας του σανού μηδικής όταν αυτός βρέχεται είναι σημαντική. Οι αγρότες διαμαρτύρονται διότι ο σανός που βράχηκε είναι σε δέματα στο χωράφι αλλά ο παραγωγός δεν έχει δικαίωμα αποζημίωσης. Η ολοένα και συχνότερα ασυνήθιστες για την εποχή καιρικές συνθήκες επιβαρύνουν αρνητικά την παραγωγική διαδικασία και προβληματίζουν έντονα τον παραγωγικό κόσμο». Υπογραμμίζει δε την ανάγκη αναδιαμόρφωσης του Κανονισμού του ΕΛΓΑ που «θα πρέπει να αποτελεί αντικείμενο ενδελεχούς εξέτασης από την πολιτεία, προκειμένου η προστασία της αγροτικής παραγωγής να καταστεί ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο».
Καταλήγοντας το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητά από τον αρμόδιο υπουργό να απαντήσει:
1. Αν θα λάβει υπ’ όψιν του τις ανωτέρω παρατηρήσεις και αν θα προβεί στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να εξεταστεί έγκαιρα η ζημιά που υπάρχει σε περιοχές του νομού Λάρισας σε νεκταρίνια και ροδάκινα από τις βροχοπτώσεις και να αποζημιωθούν οι πληγέντες παραγωγοί.
2. Για ποιο λόγο δεν αποζημιώνονται οι παραγωγοί σανού μηδικής που ζημιώθηκαν από τη βροχή, ενώ είχαν την παραγωγή τους σε δέματα στο χωράφι και αν θα το αλλάξει αυτό και με ποιο τρόπο.

 

Μ. Χαρακόπουλος: "Όχι σε χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας!"

Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 1

Λάρισα, 1 Ιουλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΕΤΟΡΑΧΗ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ:

Όχι σε χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας

• Κρίμα να αρνηθούμε τη βυζαντινή μας κληρονομιά!

Κατά του χωρισμού Εκκλησίας και Πολιτείας τάχθηκε από την Αετοράχη Ελασσόνας ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο Θεσσαλός πολιτικός, διαδεχόμενος στο βήμα των εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Αετοράχης, τον μητροπολίτη Ελασσώνος κ. Χαρίτωνα, αναφέρθηκε, «με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις για τους πολιούχους του χωριού Αγίους Αναργύρους, στους στενούς δεσμούς ελληνισμού και ορθοδοξίας. Αυτούς τους δεσμούς που κάποιοι θέλουν να διαρρήξουν. Εμείς οι Έλληνες έχουμε τα πρωτοτόκια της κληρονομιάς της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, που στον πυρήνα της είχε την ορθοδοξία και την ελληνική γλώσσα.
Αυτές τις μέρες είχαμε τη χαρά να φιλοξενούμε δεκάδες ορθόδοξους βουλευτές από το Σουδάν μέχρι τη Σουηδία και από την Ινδία μέχρι την Σερβία, που ήρθαν στην Αθήνα για τις εργασίες της επετειακής Γενικής Συνέλευσης για τα 25 χρόνια της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας. Ενώ, λοιπόν, ορθόδοξοι αδελφοί μας, ιδιαίτερα αυτοί που πέρασαν δοκιμασίες στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, αναζητούν τη βυζαντινή κληρονομιά, είναι κρίμα, λόγω ιδεοληψιών κάποιων, να την αρνούμαστε εμείς».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξήρε τις προσπάθειες του Πολιτιστικού Συλλόγου Αετοράχης για τη διατήρηση της παράδοσης και της ιστορικής μνήμης. Όπως χαρακτηριστικά είπε «ο ποντιακός ελληνισμός είναι από τα πιο πολύπαθα κομμάτια του έθνους -και δεν νομίζω ότι μεροληπτώ λόγω της απώτερη ποντιακής μου καταγωγής. Υπέστη Γενοκτονία από τους Τούρκους, εκατοντάδες χιλιάδες σφαγιάστηκαν και οι υπόλοιποι ξεριζώθηκαν από τη γη των πατέρων τους και βρέθηκαν πρόσφυγες στην Ελλάδα. Όσοι, μάλιστα βρέθηκαν στα εδάφη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης υπέστησαν απηνείς διώξεις από το σταλινικό καθεστώς. Παρόλα αυτά δεν απαρνήθηκαν ούτε την ελληνική τους συνείδηση ούτε την ορθόδοξη πίστη τους. Διατήρησαν ακέραιη την ρωμαίικη ταυτότητά τους. Και γι’ αυτό αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσοι εργάζονται στο Σύλλογο, αλλά και σε όλο το χωριό, για τη διατήρηση των ηθών και εθίμων από τις αλησμόνητες πατρίδες της καθ’ ημάς Ανατολής».
Στον Μάξιμο Χαρακόπουλο ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γιώργος Χαλκίδης προσέφερε το λεύκωμα «Την πατρίδα μ’ εύρα...» που αποτελεί οδοιπορικό στη γη των προγόνων τους.

Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 2

Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 3

 

Εισήγηση Μ.Χαρακόπουλου στην συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης βουλευτών της Ν.Δ. με θέμα: «Με φωτογραφικό άλμπουμ των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μοιάζουν οι προκηρύξεις επιτελικών στελεχών του Δημοσίου».

Μάξιμος Επικ. Επερώτηση 1

Αθήνα, 29 Ιουνίου 2018

 

Εισήγηση
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας με θέμα: «Με φωτογραφικό άλμπουμ των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μοιάζουν οι προκηρύξεις επιτελικών στελεχών του Δημοσίου».

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Οι τελευταίες ημέρες της ‘‘πρώτης φορά αριστερά βαλτώνουν μέσα στην γενική παρακμή και την καθολική κοινωνική απαξίωση. Είναι ένα καθεστώς που τελειώνει όπως του αξίζει. Μέσα στην χλεύη. Κάθε επικοινωνιακή παράσταση που στήνει καταλήγει σε κωμικοτραγικό φιάσκο.
Τώρα πιά κανείς δεν διστάζει να φωνάξει δυνατά, αυτό που εμείς από την πρώτη στιγμή λέμε: ο βασιλιάς είναι θεόγυμνος. Όλα τα μεγαλοπρεπή ψεύδη, οι πομπώδεις υποσχέσεις κατέρρευσαν. Έμεινε μόνον η ακόρεστη δίψα για εξουσία, για το γκουβέρνο και τα καλά του. Και για τούτο δίδεται γη και ύδωρ της πατρίδας σε όποιον το ζητήσει. Οι αγανακτισμένοι της πλατείας παίζουν τώρα τους δήθεν ρεαλιστές με αυτούς που πρώτα ύβριζαν για να παραμείνουν λίγο ακόμη στο όνειρο που ζουν, που για όλους τους υπόλοιπους, όμως, έχει γίνει εφιάλτης. Οι συνέταιροι της εξουσίας δεν λογαριάζουν τίποτε μπροστά στην καρέκλα. Προχωρούν σε μια εθνικά επιβλαβή συμφωνία, ερήμην της ελληνικής βουλής, ερήμην του ελληνικού λαού, που τη βαπτίζουν και επιτυχία από πάνω και κατηγορούν τους πολίτες που αντιδρούν ως ακροδεξιούς και φασίστες. Οι ίδιοι που κάλυπταν, αν δεν συμμετείχαν, σε προπηλακισμούς και κάθε είδους ασχήμιες ως αντιπολίτευση.
Και όταν βλέπουν τα σκούρα, όταν η κοινωνία τους γυρίζει την πλάτη, όταν ο υπερπατριώτης κυβερνητικός εταίρος χάνει τα αυγά και τα καλάθια και αντιλαμβάνεται ότι δεν θα ξαναδεί βουλή ούτε με το κιάλι, εκτός και τον υιοθετήσετε στο Επικρατείας, τότε βγάζουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Όπως αυτά περί αποστασίας και ανατροπής του πολιτεύματος και όλα όσα τραγελαφικά ακούστηκαν προχθές από χείλη ανθρώπων που θα περίμενε κανείς ότι τουλάχιστον θα σέβονταν τους θεσμούς που εκπροσωπούν.
Ήλθαν, όμως, τα δικά τους τα βλαστάρια, το μωρό που μπουσουλάει, που μας έλεγε ο κ. Τόσκας, η περίφημη συλλογικότητα του Ρουβίκωνα και ανέλαβε την ευθύνη της εισβολής στο γραφείο του κ. Κατσίκη. Τέτοια αχαριστία τα παιδιά!
Και την ίδια ώρα, βεβαίως, συνεχίζεται κανονικότατα η προσπάθεια να βρεθούν τρύπες να τρυπώσουν μόνιμα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως με τις καταγέλαστες προκηρύξεις για τις θέσεις διοικητικών και τομεακών γραμματέων και γενικών διευθυντών στα υπουργεία. Τέτοιο φωτογραφικό όργιο προσλήψεων ημετέρων δεν έχει ματαγίνει. Αλλά, σύντροφοι, μας πήρανε χαμπάρι και οι κουτόφραγκοι. Και διαμήνυσαν στην κυβέρνηση ότι μια στις 3 θέσεις δεν ανταποκρίνεται σε αντικειμενικό πλαίσιο βαθμολόγησης.
Ως γνωστόν, όμως, η κυβέρνηση έχει χρόνια αλλεργία σε οτιδήποτε σχετίζεται με την αντικειμενικότητα και την αξιοκρατία. Σ’ αυτήν ισχύει: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Τα όσα οργιώδη περιλαμβάνονται στις προϋποθέσεις των συγκεκριμένων προκηρύξεων δεν έχουν προηγούμενο, και έχουν εκτενώς αναφερθεί από τον πρώτον εισηγητή μας. Χρειάζεται πραγματικά περισσό θράσος να βάζει μια κυβέρνηση τόσο πρόδηλα φωτογραφικούς όρους για να καταλάβουν τις θέσεις οι δικοί της άνθρωποι. Όπως για τη θέση του Διοικητικού Γραμματέα του υπουργείου Υγείας, ο υποψήφιος πρέπει να έχει καλή γνώση ξένης γλώσσας της ΕΕ, αλλά ο αναπληρωτής του άριστη.
Ή στο υπουργείο Οικονομία οι διευθυντές να μην συνταξιοδοτηθούν τα επόμενα 8 χρόνια, όταν η επιλογή γίνεται για θητεία 4 ετών. Έτσι, όμως, αποκλείονται στελέχη με προσόντα και εμπειρία.
Ή το απίστευτο για την θέση Διοικητικού Γραμματέα στο υπουργείο Τουρισμού να απαιτείται απλή γνώση αγγλικής γλώσσας –αλλά να έχει 5ετή άσκηση δικηγορίας σε θέματα Δημοσίου Δικαίου. Αυτό καταντά ανέκδοτο. Θα ήταν προτιμότερο να γράψετε απευθείας το όνομά του εκλεκτού σας.
Στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για τους διορισμένους αυτή της στιγμή Γραμματείς και Διευθυντές, αφού στα προσόντα συμπεριλαμβάνεται και η χρονική εμπειρία.
Αν και αυτή αναλόγως των εκλεκτών ξεκινά από τα 20 χρόνια -όπως για τον ΓΓ Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων που πρέπει να διαθέτει 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας χωρίς να γίνεται αναφορά στον ιδιωτικό τομέα, προφανώς γιατί ο σημερινός ΓΓ έχει δουλέψει μόνο στο Δημόσιο. Αλλά ο ΓΓ Διοικητικού πρέπει μεν να διαθέτει 20ετή διοικητική εμπειρία αλλά οπωσδήποτε 10 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, έτσι ώστε να μην διεκδικήσει τη θέση κάποιο στέλεχος του υπουργείου. Στην περίπτωση δε του Διοικητικού Γραμματέα Αθλητισμού, αρκεί η εμπειρία 30 μηνών, όση δηλαδή είχε ο νυν Γραμματέας όταν προκηρύχθηκε η θέση.
Εύλογα θα ανέμενε κανείς σε μια χώρα που βρίθει διδακτόρων, η κατοχή ενός διδακτορικού τίτλου ή τουλάχιστον ενός μεταπτυχιακού να είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την υποψηφιότητα. Έλα, όμως, που οι δικοί σας άνθρωποι σε πολλές περιπτώσεις δεν τα διαθέτουν.
Κερασάκι στη τούρτα αυτής της αθλιότητας είναι η αποστολή στα υπουργικά γραφεία της λίστας με τα βιογραφικά των υποψηφίων. Μήπως και γίνει κανένα λάθος.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η κυρία υπουργός την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη δήλωσε ότι αυτές οι 22 θέσεις θα επαναπροκηρυχθούν. Προφανώς, υπό την δαμόκλειο σπάθη της Κομισιόν και των εταίρων. Αυτό, όμως, δεν λύνει το πρόβλημα κυρία υπουργέ. Και με αυτήν την κυβέρνηση το πρόβλημα μόνον θα διογκώνεται. Γιατί στην πραγματικότητα εσείς είστε οι εκφραστές του πελατειακού κράτους, εσείς εκπροσωπείτε αυτήν την ισοπεδωτική νοοτροπία της αναξιοκρατίας. Και το αποδεικνύετε συνεχώς. Όπως έχετε κάνει στην παιδεία με την κατάργηση των συμβουλίων στα ΑΕΙ, εκδιώκοντας καταξιωμένους καθηγητές από το εξωτερικό. Όπως το κάνατε με τη δραματική υποβάθμιση του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων και την προσπάθεια να αλωθεί η διοίκηση της εκπαίδευσης από κομματικά στελέχη ακόμη και με αντισυνταγματικές διαδικασίες επιλογής στελεχών.
Και επιπλέον είστε οι εκπρόσωποι ενός υπερτροφικού κρατισμού. Αυτού που φορτώνει δημόσιες υπηρεσίες με υπεράριθμο προσωπικό, την ώρα που άλλες, κοινωνικά απαραίτητες, φυτοζωούν. Αλλά στη δική σας λογική, στη δική σας ιεράρχηση, προηγούνται ο… Καρανίκες.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Η σημερινή κυβέρνηση έχει εκμετρήσει το ζην. Αυτό τουλάχιστον έχει ήδη συμβεί στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας και επιβεβαιώνετε σε όλες τις σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης. Η μόνη υπηρεσία που έχει να προσφέρει στην πατρίδα αυτή η κυβέρνηση είναι η προκήρυξη εκλογών. Όσο και να προσπαθεί με τη διχαστική ρητορική, με παρεμβάσεις στη δημόσια διοίκηση ή με ταξίματα στους ψηφοφόρους να κερδίσει πίσω τη χαμένη εμπιστοσύνη των Ελλήνων θα αποτυγχάνει. Όσο μένει, τόσο πιο εκκωφαντική θα είναι και η πτώση της.
Σας ευχαριστώ».

 

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εισήγηση του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/K31xpD5mpuk

Subscribe to this RSS feed