Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος από Βαμβακού: «Ο Σταυρός σημείο νίκης, αλλά και εθνικό μας σύμβολο!»

Μάξιμος Βαμβακού 1

Αθήνα, 5 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΒΑΜΒΑΚΟΥ ΦΑΡΣΑΛΩΝ:

Ο Σταυρός σημείο νίκης αλλά και εθνικό μας σύμβολο!

«Ο Σταυρός δεν είναι ο μόνο θρησκευτικό σύμβολο. Ο Σταυρός είναι σημείο νίκης για όλους τους Χριστιανούς, αλλά επιπλέον, για εμάς τους Έλληνες η παρουσία του στο εθνικό μας σύμβολο, την ελληνική σημαία, είναι μια ακόμη επιβεβαίωση των ισχυρών και ακατάλυτων δεσμών ελληνισμού και ορθοδοξίας». Τα παραπάνω τόνισε ο εισηγητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά την υποδοχή αποτμήματος του Τιμίου Ξύλου και ιερών Λειψάνων στον Ι. Ν. Αγίου Χαραλάμπους στη Βαμβακού των Φαρσάλων. Ο Θεσσαλός πολιτικός με εκπροσώπους των αρχών του τόπου παρακολούθησε τον εορταστικό εσπερινό, στον οποίο προέστη ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος. Το Τίμιο Ξύλο κόμισε από τη μητρόπολη Δημητριάδος ο πρωτοπρεσβύτερος π. Αθανάσιος Μακαντάσης.
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος στη δήλωσή του σημείωσε ακόμη ότι «η συμβολή της ορθόδοξης εκκλησίας στη διατήρηση της εθνικής συνείδηση των Ελλήνων κατά τη μακρά περίοδο του οθωμανικού ζυγού είναι αδιαμφισβήτητη και ιστορικά τεκμηριωμένη. Η ορθοδοξία αποδείχθηκε κυριολεκτικά σε δίσεκτους χρόνους κιβωτός σωτηρίας για το γένος. Και σήμερα, στις δύσκολες εποχές που ζούμε, συνεχίζει με το πλούσιο φιλανθρωπικό της έργο να κάνει πράξη την αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο και κυρίως να δίνει ελπίδα σε κάθε δοκιμαζόμενο μέλος της κοινωνίας μας. Αυτό δεν πρέπει να το λησμονούν, ιδιαίτερα, όσοι με περισσή ευκολία καταφέρονται κατά της εκκλησίας, απεργαζόμενοι την περιθωριοποίησή της, μέσω της επικείμενης αναθεώρησης του Συντάγματος».

Μάξιμος Βαμβακού 2

 

Συνέντευξη Μ.Χαρακόπουλου στην εφ. "Παρασκήνιο": "Απαίτηση της κοινωνίας, οι καθαρές απαντήσεις!"

to paraskinio

ΒΟΥΛΗ καλή αν 2

Αθήνα, 5 Αυγούστου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ»
και τον δημοσιογράφο Γιώργο Ευγενίδη

Απαίτηση της κοινωνίας, οι καθαρές απαντήσεις!

Στο φως τα αίτια και οι υπαίτιοι της καταστροφής στην Ανατολική Αττική

Στην απαίτηση της κοινωνίας να δοθούν καθαρές απαντήσεις για τα αίτια και του υπαιτίους της καταστροφής στην Ανατολική Αττική στέκεται, μιλώντας στο «Π», ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Ν.Δ., αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη και βουλευτής Λάρισας Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο κ. Χαρακόπουλος τονίζει ότι η κυβέρνηση κινείται στη λογική της επικοινωνιακής απάτης και τονίζει ότι πρέπει να αποδοθούν ευθύνες, γιατί αυτό προβλέπει ένα κράτος δικαίου. Επιμένει, τέλος, στην ανάγκη διερεύνησης της υπόθεσης σε ανώτατο δικαστικό επίπεδο, ενώ διαμηνύει ότι με κυβέρνηση της Ν.Δ. θα υπάρξουν αλλαγές στον τομέα Πολιτικής Προστασίας και στελέχωσή του με αξιοκρατικά κριτήρια.

-Ο πρόεδρος της ΝΔ διαμηνύει ότι οι ευθύνες για την καταστροφή στην Αν. Αττική θα αποδοθούν. Έχουν ονοματεπώνυμο οι ευθύνες; Και αγγίζουν και τον πρωθυπουργό;

Η τραγωδία που έλαβε χώρα στην Ανατολική Αττική δεν έχει προηγούμενο. Οι δεκάδες νεκροί, τον ακριβή αριθμό των οποίων ακόμη δεν γνωρίζουμε δυο εβδομάδες μετά την πυρκαγιά, οι τραυματίες, οι τρομοκρατημένοι από τον όλεθρο, οι εκτεταμένες καταστροφές σε κατοικίες δεν είναι κάτι που προσπερνιέται με ευκολία. Ευθύνες προφανώς και υπάρχουν, και αυτές αφορούν τόσο τις παρανομίες που μπορεί να έχουν τελεσθεί στην περιοχή, όσο, όμως, και την αποτυχημένη διαχείριση της κατάσβεσης, λεπτομέρειες της οποίας μαθαίνουμε μέρα με την μέρα. Για το λόγο αυτό και ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε να εξετασθεί η υπόθεση στο ανώτατο επίπεδο της ελληνικής δικαιοσύνης.

-Ακούγοντας τον πρωθυπουργό να αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για την τραγωδία, θεωρείτε ότι έπρεπε να έχει παραιτηθεί η κυβέρνηση ή θα αρκούσαν και ενδεικτικές καρατομήσεις;

Ο κ. Τσίπρας, σε όλη τη διάρκεια αυτής της κρίσης, κινήθηκε με τρόπο ανεύθυνο, που δεν συνάδει με πρωθυπουργό. Προέταξε ως βασικό στόχο του την επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας. Ξεκίνησε με το… θέατρο της Δευτέρας, όταν η πυρκαγιά είχε ήδη σβήσει και περισυλλέγονταν οι νεκροί, και εκείνος ρωτούσε για την επόμενη ημέρα. Και συνεχίστηκε με τους υπουργούς του, που με ύφος αλαζονικό, όχι μόνον δεν ζήτησαν μια συγγνώμη από τους πυρόπληκτους, αλλά τους κουνούσαν και το δάκτυλο. Η κοινωνική κατακραυγή ήταν τέτοια, που ανάγκασε το Μαξίμου να βάλει τον κ. Τσίπρα, σε μια παράσταση υπουργικού συμβουλίου να μιλήσει για πολιτικές ευθύνες που δήθεν επωμίζεται. Για την ταμπακιέρα, όμως, δεν είπε κουβέντα, δηλαδή ούτε παραιτήσεις, ούτε έστω καρατομήσεις για τα μάτια του κόσμου. Αλλά τι σόι πολιτική ευθύνη είναι αυτή που δεν συνεπάγεται και την αποχώρηση από τη θέση ευθύνης που κατέχεις, την αποπομπή των αρμοδίων που δεν έπραξαν τα δέοντα; Πρόκειται για μια ακόμη επικοινωνιακή απάτη ΣΥΡΙΖΑ, στο ίδιο γνωστό μοτίβο που ακολουθεί πριν ακόμη γίνει κυβέρνηση. Και το ίδιο συνεχίζει μέχρι σήμερα, με τις διάφορες βαρύγδουπες εξαγγελίες για την καταστροφή των αυθαιρέτων, από τους ίδιους ανθρώπους που λίγο καιρό πριν εξήγγειλαν την μαζική νομιμοποίησή τους! Όλα χάριν της εξουσίας, όλα χάριν της παραμονής στην καρέκλα, χωρίς ίχνος τσίπας.

-Κάνοντας μια πρώτη επιχειρησιακή αποτίμηση, τι πήγε λάθος; Ήταν προβληματικός ο σχεδιασμός; Η διαχείριση δυνάμεων; Ο συντονισμός; Όλα μαζί;

Ότι έγιναν σοβαρά λάθη στη όλη διαχείριση της κατάστασης δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Είναι πολλά τα ερωτήματα για το χρόνο αντίδρασης τις πρώτες στιγμές της πυρκαγιάς, για τις δυνάμεις που είχαν διατεθεί, για το αν εφαρμόστηκε το σχέδιο εκκένωσης, για τον κεντρικό συντονισμό της επιχείρησης. Ο κ. Τόσκας, ο οποίος ήθελε να πιστέψουμε ότι δεν έγιναν καθόλου λάθη, στις ερωτήσεις μας για την ετοιμότητα του κρατικού μηχανισμού ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, μας καθησύχαζε ότι όλα ήταν στην εντέλεια! Πρέπει να δοθούν καθαρές απαντήσεις, μακριά από τον συνωμοσιολογικό χαρακτήρα που προσπάθησε να δώσει τις πρώτες ημέρες η κυβέρνηση. Είναι απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας και, κυρίως, όσων έχασαν τους ανθρώπους τους στον πύρινο όλεθρο.

-Ρωτώ ευθέως: θεωρείτε ότι υπήρχε χρόνος να δοθεί εντολή εκκένωσης στο Μάτι ή ακόμα και νωρίτερα, όταν η φωτιά «έφυγε» από το Νταού Πεντέλης;

Θα ήταν ανεύθυνο να μιλήσω χωρίς να γνωρίζω τα ακριβή στοιχεία. Αυτό είναι ζήτημα της δικαιοσύνης και ήδη διεξάγονται σχετικές ανακρίσεις. Ωστόσο, φαίνεται ότι εκείνο το διάστημα ήταν το κρίσιμο, τόσο στην έγκαιρη ενημέρωση του κόσμου όσο και στην διακοπή της κυκλοφορίας στην λεωφόρο Μαραθώνος και τον εγκλωβισμό του κόσμου στην πύρινη παγίδα στο Μάτι. Αναμένουμε τα τελικά πορίσματα.

-Η Δικαιοσύνη έχει ήδη επιληφθεί της υπόθεσης και διεξάγει έρευνα. Θεωρείτε ότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες; Και, πέραν αυτών, η ΝΔ τι θα κάνει κοινοβουλευτικά για την υπόθεση; Είναι η Εξεταστική μια επιλογή;

Η εμπειρία των Εξεταστικών στη μεταπολίτευση δεν είναι θετική. Εκφυλίζονται σε κομματική αντιπαράθεση. Εμείς ζητήσαμε παραίτηση των υπευθύνων και να ανατεθεί η υπόθεση σε έμπειρους δικαστικούς, ώστε να έχουμε ασφαλή πορίσματα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν σήκωσε τους τόνους για να κερδοσκοπήσει πολιτικά, όπως έκανε σε ανάλογες περιπτώσεις ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση. Όλοι θυμόμαστε τι έκανε το 2007. Αλλά και μετά, με τους νεκρούς από τα μαγκάλια στη Λάρισα και κάθε αυτοκτονία για την οποία κατηγορούσε τους κυβερνώντες σχεδόν ως δολοφόνους. Εμείς ζητούμε να αποδοθούν οι ευθύνες, γιατί αυτό επιτάσσει ένα κράτος δικαίου. Και επιπλέον, επιδιώκουμε να υπάρξει και στη χώρα μας ένας κρατικός μηχανισμός δίπλα στον πολίτη, στελεχωμένος με αξιοκρατικά κριτήρια, χωρίς γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Με κυβέρνηση Ν.Δ. θα υπάρξουν αλλαγές στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας και στελέχωσή του με αξιοκρατικά κριτήρια

-Η ΝΔ δεσμεύεται να καταθέσει ένα νέο, συνολικό πλαίσιο για την πολιτική προστασία. Θεωρείτε ότι οι πολίτες θα τείνουν ευήκοον ους ή επιμερίζεται συνολικά στα πολιτικά κόμματα η διαχρονική ευθύνη;

Αυτή η καραμέλα ότι οι προηγούμενοι φταίνε για όλα, πρέπει επιτέλους να τελειώσει. Όπως και η θεωρεία του… ανεύθυνου πρωθυπουργού λόγω ηλικίας! Η κρίση θα έπρεπε να μας είχε κάνει σοφότερους και συνετότερους. Να χαράξουμε μια νέα πορεία, ξεπερνώντας παθογένειες του χθες. Δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας πίστεψε στα ψεύδη των λαϊκιστών. Το αποτέλεσμα ήταν να βιώνουμε από το 2015 τη μια αποτυχία μετά την άλλη, σε όλα τα επίπεδα της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής. Το σημείο παρακμής που έχουμε φθάσει είναι πρωτοφανές. Η απογοήτευση, πλέον, από την περιπέτεια ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι διάχυτη. Θα αποδειχθεί και στις κάλπες, που ελπίζω να στηθούν σύντομα. Ωστόσο, το ζήτημα δεν είναι απλά μια αλλαγή κυβέρνησης, αλλά μια νέου τύπου διακυβέρνηση με βαθιές τομές στον τρόπο λειτουργίας του κράτους. Και αυτό είναι δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ανάμεσα σε αυτά που θα αλλάξουν είναι και ο τομέας της Πολιτικής Προστασίας, που θα στελεχωθεί με αξιοκρατικά κριτήρια. Προσδοκούμε ότι οι πολίτες θα βρεθούν δίπλα μας σε αυτήν την προσπάθεια ανόρθωσης της χώρας από τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους τα χρόνια της… πρώτης φοράς αριστερά.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

 

Συνέντευξη Μ.Χαρακόπουλου στην εφ. "Παρασκήνιο": "Απαίτηση της κοινωνίας, οι καθαρές απαντήσεις!"

ΒΟΥΛΗ καλή αν 2

Αθήνα, 5 Αυγούστου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Μ.ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ»
και τον δημοσιογράφο Γιώργο Ευγενίδη

Απαίτηση της κοινωνίας, οι καθαρές απαντήσεις!

Στο φως τα αίτια και οι υπαίτιοι της καταστροφής στην Ανατολική Αττική

Στην απαίτηση της κοινωνίας να δοθούν καθαρές απαντήσεις για τα αίτια και του υπαιτίους της καταστροφής στην Ανατολική Αττική στέκεται, μιλώντας στο «Π», ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Ν.Δ., αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη και βουλευτής Λάρισας Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο κ. Χαρακόπουλος τονίζει ότι η κυβέρνηση κινείται στη λογική της επικοινωνιακής απάτης και τονίζει ότι πρέπει να αποδοθούν ευθύνες, γιατί αυτό προβλέπει ένα κράτος δικαίου. Επιμένει, τέλος, στην ανάγκη διερεύνησης της υπόθεσης σε ανώτατο δικαστικό επίπεδο, ενώ διαμηνύει ότι με κυβέρνηση της Ν.Δ. θα υπάρξουν αλλαγές στον τομέα Πολιτικής Προστασίας και στελέχωσή του με αξιοκρατικά κριτήρια.

-Ο πρόεδρος της ΝΔ διαμηνύει ότι οι ευθύνες για την καταστροφή στην Αν. Αττική θα αποδοθούν. Έχουν ονοματεπώνυμο οι ευθύνες; Και αγγίζουν και τον πρωθυπουργό;

Η τραγωδία που έλαβε χώρα στην Ανατολική Αττική δεν έχει προηγούμενο. Οι δεκάδες νεκροί, τον ακριβή αριθμό των οποίων ακόμη δεν γνωρίζουμε δυο εβδομάδες μετά την πυρκαγιά, οι τραυματίες, οι τρομοκρατημένοι από τον όλεθρο, οι εκτεταμένες καταστροφές σε κατοικίες δεν είναι κάτι που προσπερνιέται με ευκολία. Ευθύνες προφανώς και υπάρχουν, και αυτές αφορούν τόσο τις παρανομίες που μπορεί να έχουν τελεσθεί στην περιοχή, όσο, όμως, και την αποτυχημένη διαχείριση της κατάσβεσης, λεπτομέρειες της οποίας μαθαίνουμε μέρα με την μέρα. Για το λόγο αυτό και ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε να εξετασθεί η υπόθεση στο ανώτατο επίπεδο της ελληνικής δικαιοσύνης.

-Ακούγοντας τον πρωθυπουργό να αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για την τραγωδία, θεωρείτε ότι έπρεπε να έχει παραιτηθεί η κυβέρνηση ή θα αρκούσαν και ενδεικτικές καρατομήσεις;

Ο κ. Τσίπρας, σε όλη τη διάρκεια αυτής της κρίσης, κινήθηκε με τρόπο ανεύθυνο, που δεν συνάδει με πρωθυπουργό. Προέταξε ως βασικό στόχο του την επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας. Ξεκίνησε με το… θέατρο της Δευτέρας, όταν η πυρκαγιά είχε ήδη σβήσει και περισυλλέγονταν οι νεκροί, και εκείνος ρωτούσε για την επόμενη ημέρα. Και συνεχίστηκε με τους υπουργούς του, που με ύφος αλαζονικό, όχι μόνον δεν ζήτησαν μια συγγνώμη από τους πυρόπληκτους, αλλά τους κουνούσαν και το δάκτυλο. Η κοινωνική κατακραυγή ήταν τέτοια, που ανάγκασε το Μαξίμου να βάλει τον κ. Τσίπρα, σε μια παράσταση υπουργικού συμβουλίου να μιλήσει για πολιτικές ευθύνες που δήθεν επωμίζεται. Για την ταμπακιέρα, όμως, δεν είπε κουβέντα, δηλαδή ούτε παραιτήσεις, ούτε έστω καρατομήσεις για τα μάτια του κόσμου. Αλλά τι σόι πολιτική ευθύνη είναι αυτή που δεν συνεπάγεται και την αποχώρηση από τη θέση ευθύνης που κατέχεις, την αποπομπή των αρμοδίων που δεν έπραξαν τα δέοντα; Πρόκειται για μια ακόμη επικοινωνιακή απάτη ΣΥΡΙΖΑ, στο ίδιο γνωστό μοτίβο που ακολουθεί πριν ακόμη γίνει κυβέρνηση. Και το ίδιο συνεχίζει μέχρι σήμερα, με τις διάφορες βαρύγδουπες εξαγγελίες για την καταστροφή των αυθαιρέτων, από τους ίδιους ανθρώπους που λίγο καιρό πριν εξήγγειλαν την μαζική νομιμοποίησή τους! Όλα χάριν της εξουσίας, όλα χάριν της παραμονής στην καρέκλα, χωρίς ίχνος τσίπας.

-Κάνοντας μια πρώτη επιχειρησιακή αποτίμηση, τι πήγε λάθος; Ήταν προβληματικός ο σχεδιασμός; Η διαχείριση δυνάμεων; Ο συντονισμός; Όλα μαζί;

Ότι έγιναν σοβαρά λάθη στη όλη διαχείριση της κατάστασης δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Είναι πολλά τα ερωτήματα για το χρόνο αντίδρασης τις πρώτες στιγμές της πυρκαγιάς, για τις δυνάμεις που είχαν διατεθεί, για το αν εφαρμόστηκε το σχέδιο εκκένωσης, για τον κεντρικό συντονισμό της επιχείρησης. Ο κ. Τόσκας, ο οποίος ήθελε να πιστέψουμε ότι δεν έγιναν καθόλου λάθη, στις ερωτήσεις μας για την ετοιμότητα του κρατικού μηχανισμού ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, μας καθησύχαζε ότι όλα ήταν στην εντέλεια! Πρέπει να δοθούν καθαρές απαντήσεις, μακριά από τον συνωμοσιολογικό χαρακτήρα που προσπάθησε να δώσει τις πρώτες ημέρες η κυβέρνηση. Είναι απαίτηση της ελληνικής κοινωνίας και, κυρίως, όσων έχασαν τους ανθρώπους τους στον πύρινο όλεθρο.

-Ρωτώ ευθέως: θεωρείτε ότι υπήρχε χρόνος να δοθεί εντολή εκκένωσης στο Μάτι ή ακόμα και νωρίτερα, όταν η φωτιά «έφυγε» από το Νταού Πεντέλης;

Θα ήταν ανεύθυνο να μιλήσω χωρίς να γνωρίζω τα ακριβή στοιχεία. Αυτό είναι ζήτημα της δικαιοσύνης και ήδη διεξάγονται σχετικές ανακρίσεις. Ωστόσο, φαίνεται ότι εκείνο το διάστημα ήταν το κρίσιμο, τόσο στην έγκαιρη ενημέρωση του κόσμου όσο και στην διακοπή της κυκλοφορίας στην λεωφόρο Μαραθώνος και τον εγκλωβισμό του κόσμου στην πύρινη παγίδα στο Μάτι. Αναμένουμε τα τελικά πορίσματα.

-Η Δικαιοσύνη έχει ήδη επιληφθεί της υπόθεσης και διεξάγει έρευνα. Θεωρείτε ότι υπάρχουν ποινικές ευθύνες; Και, πέραν αυτών, η ΝΔ τι θα κάνει κοινοβουλευτικά για την υπόθεση; Είναι η Εξεταστική μια επιλογή;

Η εμπειρία των Εξεταστικών στη μεταπολίτευση δεν είναι θετική. Εκφυλίζονται σε κομματική αντιπαράθεση. Εμείς ζητήσαμε παραίτηση των υπευθύνων και να ανατεθεί η υπόθεση σε έμπειρους δικαστικούς, ώστε να έχουμε ασφαλή πορίσματα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν σήκωσε τους τόνους για να κερδοσκοπήσει πολιτικά, όπως έκανε σε ανάλογες περιπτώσεις ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση. Όλοι θυμόμαστε τι έκανε το 2007. Αλλά και μετά, με τους νεκρούς από τα μαγκάλια στη Λάρισα και κάθε αυτοκτονία για την οποία κατηγορούσε τους κυβερνώντες σχεδόν ως δολοφόνους. Εμείς ζητούμε να αποδοθούν οι ευθύνες, γιατί αυτό επιτάσσει ένα κράτος δικαίου. Και επιπλέον, επιδιώκουμε να υπάρξει και στη χώρα μας ένας κρατικός μηχανισμός δίπλα στον πολίτη, στελεχωμένος με αξιοκρατικά κριτήρια, χωρίς γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Με κυβέρνηση Ν.Δ. θα υπάρξουν αλλαγές στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας και στελέχωσή του με αξιοκρατικά κριτήρια

-Η ΝΔ δεσμεύεται να καταθέσει ένα νέο, συνολικό πλαίσιο για την πολιτική προστασία. Θεωρείτε ότι οι πολίτες θα τείνουν ευήκοον ους ή επιμερίζεται συνολικά στα πολιτικά κόμματα η διαχρονική ευθύνη;

Αυτή η καραμέλα ότι οι προηγούμενοι φταίνε για όλα, πρέπει επιτέλους να τελειώσει. Όπως και η θεωρεία του… ανεύθυνου πρωθυπουργού λόγω ηλικίας! Η κρίση θα έπρεπε να μας είχε κάνει σοφότερους και συνετότερους. Να χαράξουμε μια νέα πορεία, ξεπερνώντας παθογένειες του χθες. Δυστυχώς, ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας πίστεψε στα ψεύδη των λαϊκιστών. Το αποτέλεσμα ήταν να βιώνουμε από το 2015 τη μια αποτυχία μετά την άλλη, σε όλα τα επίπεδα της εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής. Το σημείο παρακμής που έχουμε φθάσει είναι πρωτοφανές. Η απογοήτευση, πλέον, από την περιπέτεια ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι διάχυτη. Θα αποδειχθεί και στις κάλπες, που ελπίζω να στηθούν σύντομα. Ωστόσο, το ζήτημα δεν είναι απλά μια αλλαγή κυβέρνησης, αλλά μια νέου τύπου διακυβέρνηση με βαθιές τομές στον τρόπο λειτουργίας του κράτους. Και αυτό είναι δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ανάμεσα σε αυτά που θα αλλάξουν είναι και ο τομέας της Πολιτικής Προστασίας, που θα στελεχωθεί με αξιοκρατικά κριτήρια. Προσδοκούμε ότι οι πολίτες θα βρεθούν δίπλα μας σε αυτήν την προσπάθεια ανόρθωσης της χώρας από τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους τα χρόνια της… πρώτης φοράς αριστερά.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

 

Απάντηση Μ. Χαρακόπουλου-Χ. Κέλλα σε ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας: "Τραγικοί και μοιραίοι αντάμα!"

Μ. Χαρακόπουλος

Αθήνα, 4 Αυγούστου 2018

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΕΛΛΑΣ ΠΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Τραγικοί και μοιραίοι αντάμα!

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, και ο αναπληρωτής τομεάρχης Παιδειας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βουλευτής Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, απαντώντας στη νέα ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας, έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας, αντιλαμβανόμενος την καθολική απαξίωση της κυβέρνησης από τους πολίτες, με εκκωφαντική την απουσία των βουλευτών του κόμματός τους στο νομό, ανέλαβε να ψελλίσει έναν υπερασπιστικό κυβερνητικό λόγο, εκδίδοντας νέα ανακοίνωση εναντίον μας.
Τραγικοί και μοιραίοι αντάμα, την ώρα που βγαίνουν συνεχώς οι νέες λεπτομέρειες της παταγώδους αποτυχίας της διαχείρισης του τραγικού γεγονότος, και ενώ ήδη ο πρώτος υπουργός, λόγω της κοινωνικής κατακραυγής, καρατομήθηκε μετ΄ επαίνων, ως εξιλαστήριο θύμα προς διάσωση του κ. Τσίπρα, φθάνουν να κατηγορούν την ΝΔ για το μεγάλο κακό.
Τώρα, αφού άφησαν στην άκρη τις σκοτεινές δυνάμεις και τους εμπρηστικούς μηχανισμούς, ως σημαία της υπερασπιστικής γραμμής υψώθηκε ο αγώνας κατά των αυθαιρέτων, με επίκεντρο το μοιραίο οικόπεδο που έχασαν τη ζωή τους δεκάδες συνάνθρωποί μας. Και, βεβαίως, για όλα φταίνε οι προηγούμενοι, ενώ οι ίδιοι είναι άμοιροι ευθυνών, ίσως γιατί ακόμη ο πρωθυπουργός μας είναι μόνον …44 ετών.
Επειδή, λοιπόν οι συντάκτες της ανακοίνωσης έχουν επιλεκτική μνήμη τους θυμίζουμε ότι:
Ήταν ο κ. Σπίρτζης αυτός που ως πρόεδρος του ΤΕΕ εξηγούσε στην ΕΡΤ και στον δημοσιογράφο Κώστα Αρβανίτη, πως θα γίνει η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων στο Μάτι Αττικής -το βίντεο υπάρχει στην ηλ. διεύθυνση https://twitter.com/twitter/statuses/1023963745549205506.
Στα χρόνια διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνον δεν έγινε καμία κατεδάφιση αυθαιρέτου, αλλά αντιθέτως πάρθηκαν αποφάσεις για την νομιμοποίησή τους. Παραπέμπουμε στο πρωτοσέλιδο της “Εφημερίδας των Συντακτών” της 9ης Ιουνίου 2017, με τον υπέρτιτλο: ‘‘Το αφεντικό τρελάθηκε! - Νομιμοποίηση αυθαιρέτων με μεγάλες εκπτώσεις και πολλές δόσεις’’. Επιπλέον, θυμίζουμε ότι αυθαιρεσίες στη δόμηση δεν υπήρξαν μόνο στη συγκεκριμένη πυρκαγιά, αλλά και σε προγενέστερες. Το ερώτημα, λοιπόν, είναι γιατί αυτή τη φορά είχαμε νεκρούς και αγνοούμενους;
Σήμερα, πλέον, τα επιχειρησιακά λάθη τα παραδέχονται, εκόντες άκοντες, και οι υπουργοί της κυβέρνησης, ακόμη και ο κ. Πολάκης, όπως και η κ. Δούρου. Ίσως, ο ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας, που βγάζει λάδι τις κυβερνητικές ευθύνες, δεν είχε πληροφορηθεί ακόμη την αποπομπή του κατ΄ ευφημισμό υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Τόσκα, ούτε είχε λάβει γνώση της νέας γραμμής. Προφανώς, αυτό θα γίνει στην επόμενη ανακοίνωση.
Τελειώνοντας, καλό θα είναι ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ παρά την αλλεργία που έχει για το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού μας, να πάει σε καμία εκκλησία. Ειδικά αυτές τις ημέρες θα ακούσουν και το παραινετικό “άλαλα τα χείλη των ασεβών”».

 

Subscribe to this RSS feed