Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος σε ημερίδα στο Ευρωκοινοβούλιο για κατεχόμενη Κύπρο: Καταστροφή θρησκευτικών μνημείων για αλλοίωση ιστορικής αλήθειας (φωτό)

ΜΑΧ 1

Βρυξέλλες, 2 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ:

Καταστροφή θρησκευτικών μνημείων για αλλοίωση ιστορικής αλήθειας

 • Η βεβήλωση εκκλησιών στα κατεχόμενα ευθεία προσβολή στην ευρωπαϊκή κληρονομιά

«Σαφέστατη επιδίωξη της κατοχικής δύναμης στην Κύπρο είναι να κατασκευάσει, μέσω της καταστροφής και βεβήλωσης των θρησκευτικών μνημείων, ένα ψευδές παρελθόν, που να δικαιολογεί την παράνομη κατοχή, και άρα τη διαιώνισή της. Η πολιτισμένη ανθρωπότητα οφείλει, να μην παραβλέπει αυτές τις ευθείες παραβιάσεις των διεθνών συνθηκών για την προστασία των μνημείων, που αποτελούν παγκόσμια κληρονομιά. Η ανοχή οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αποχαλίνωση των δραστών, έως του σημείου που δεν θα απομείνει τίποτε που να αποδεικνύει το ιστορικό παρελθόν». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας σε ημερίδα με θέμα: «Διαθρησκευτικές Σχέσεις στο πλαίσιο του Διχασμού: Οι προκλήσεις της Διατήρησης της Πολιτιστικής και Θρησκευτικής Κληρονομιάς στις Κατεχόμενες Περιοχές της Κύπρου», που πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες, και διοργανώθηκε από την Ομάδα Εργασίας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για τον Διαπολιτισμικό και Διαθρησκευτικό Διάλογο, με πρωτοβουλία του ευρωβουλευτή από την Κύπρο κ. Μιχάλη Χατζηπαντέλα.

Η ημερίδα ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον ευρωβουλευτή και Συμπρόεδρο της Ομάδας Εργασίας του ΕΛΚ για τον Διαπολιτισμικό και Διαθρησκευτικό Διάλογο κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη, και τον Κύπριο ευρωβουλευτή κ. Μιχάλη Χατζηπαντέλα.

Εκτός του δρ Μάξιμου Χαρακόπουλου μίλησαν, επίσης, ο Μητροπολίτης Κωνσταντίας της Εκκλησίας της Κύπρου κ. Βασίλειος, ο Μητροπολίτης Βελγίου και Πρόεδρος του Γραφείου Συνδέσμου της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην ΕΕ κ. Αθηναγόρας, η Έφορος Μουσείων και Μνημείων και Προϊσταμένη Αρχείων της Αρχιεπισκοπής Μαρωνιτών Κύπρου, δρ Μαρία Σκορδή, ο καθηγητής Κοινωνιολογίας και πρώην Συμπρόεδρος της Ομάδας Εργασίας του ΕΛΚ για τον Διαπολιτισμικό και Θρησκευτικό Διάλογο κ. Jan Olbrycht. Συντονίστρια του πάνελ ήταν η ευρωβουλευτής από την Κροατία, Συμπρόεδρος της Ομάδας Εργασίας του ΕΛΚ για τον Διαπολιτισμικό και Διαθρησκευτικό Διάλογο κ. Željana Zovko.

Καταγγέλλουμε με αποφασιστικότητα τις τουρκικές ενέργειες

Στην ομιλία του ο επικεφαλής της ΔΣΟ επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι «σε μια εποχή που ο αναθεωρητισμός καθίσταται απειλητικό αναδυόμενο ρεύμα στις διεθνείς σχέσεις, η ισχύς δείχνει να υπερισχύει των κανόνων του διεθνούς δικαίου, και ο πόλεμος καθίσταται μέσο για την επιβολή της θέλησης καθεστώτων και κρατών, δεν επιτρέπεται ολιγωρία έναντι όσων παραβιάζουν τους διεθνείς κανόνες. Διότι η κακόβουλη δράση που δεν τιμωρείται βρίσκει επίδοξους μιμητές. Σε αυτόν τον “πόλεμο” απέναντι στην αλλοίωση της ιστορικής αλήθειας και στο πολιτισμικό παρελθόν της Ευρώπης, η ΕΕ ως ο κατεξοχήν φορέας υπεράσπισης των δικαιωμάτων και του δικαίου πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Πολλώ δε μάλλον, που η Κύπρος είναι κράτος-μέλος της ΕΕ, και όσα συμβαίνουν στο νησί αφορούν κάθε Ευρωπαίο, αλλά και τα θεσμικά όργανα της Ένωσης, όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Επιπλέον, η βεβήλωση και η καταστροφή των χριστιανικών μνημείων στην Κύπρο συνιστά ευθεία προσβολή στην ίδια την ευρωπαϊκή κληρονομιά, τόσο γιατί ο χριστιανισμός είναι συστατικό στοιχείο του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της ευρωπαϊκής ταυτότητας, όσο και γιατί η Κύπρος είναι αναπόσπαστο τμήμα της ευρωπαϊκής ιστορίας, από την πρώιμη αρχαιότητα.

Χρέος μας, επομένως, ως Ευρωπαίοι είναι να προστατέψουμε αυτήν την κοινή κληρονομιά, να καταγγείλουμε με αποφασιστικότητα τις τουρκικές ενέργειες και να εντάξουμε την προστασία των χριστιανικών μνημείων στην Κύπρο σε οποιαδήποτε συζήτηση για τις σχέσεις Τουρκίας-ΕΕ».  

Την ημερίδα παρακολούθησαν οι ευρωβουλευτές από την Ελλάδα κ.κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, Φρέντι Μπελέρης, Γιώργος Αυτιάς και η κ. Ελεονώρα Μελέτη (ΝΔ), όπως και ο κ. Κώστας Αρβανίτης (ΣΥΡΙΖΑ), από την Κύπρο οι κ.κ. Κώστας Μαυριδης (ΔΗΚΟ) και Μιχάλης Χατζηπαντέλα (ΔΗΣΥ), από την Γαλλία η κ. Malika Sorel (Κόμμα εθνικής Συσπείρωσης) και από την Ισπανία ο κ. Francisco José MILLÁN MON (Χριστιανοδημοκρατικό), ο Σύμβουλος της ΔΣΟ δρ Κώστας Μυγδάλης, καθώς και στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

ΜΑΧ 2

ΜΑΧ 3

ΜΑΧ 4

ΜΑΧ 5

ΜΑΧ 6

ΜΑΧ 7

ΜΑΧ 8

ΜΑΧ 9

ΜΑΧ 10

ΜΑΧ 11

ΜΑΧ 12

ΜΑΧ 13

ΜΑΧ 14

ΜΑΧ 15

ΜΑΧ 16

ΜΑΧ 17

ΜΑΧ 18

Μ. Χαρακόπουλος: Αποτελεσματικότερα μέτρα στην αντιμετώπιση της κλοπής αρδευτικού εξοπλισμού • Ανάγκη ελέγχου των αποδεκτών του κλαπέντος χαλκού

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Αθήνα, 1 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ:

Αποτελεσματικότερα μέτρα αντιμετώπισης της κλοπής αρδευτικού εξοπλισμού

 • Ανάγκη ελέγχου των αποδεκτών του κλαπέντος χαλκού

«Οι αγρότες, που συχνά πέφτουν θύματα κλοπών αρδευτικού εξοπλισμού, εύλογα διαμαρτύρονται και ζητούν ταχύτερα αντανακλαστικά από την πολιτεία. Η διαβεβαίωση του αρμόδιου υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ετοιμότητα του ΔΕΔΔΗΕ στην αντικατάσταση του κλαπέντος εξοπλισμού είναι θετική. Ωστόσο, απαιτούνται αποτελεσματικότερες δέσμες μέτρων και συνεργασία με άλλες υπηρεσίες για την αποτελεσματική και πληρέστερη αντιμετώπιση του φαινομένου, κυρίως τον περιορισμό της δράσης των επιτήδειων που προβαίνουν επανειλημμένα σε κλοπές». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την απάντηση του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Νίκου Τσάφου σε ερώτησή του για την αγανάκτηση των αγροτών για τις εκτεταμένες και μαζικές κλοπές αρδευτικού εξοπλισμού.  

Ο Θεσσαλός πολιτικός, μετά από έντονες διαμαρτυρίες πολλών αγροτών, προχώρησε στην άσκηση κοινοβουλευτικού ελέγχου για το σοβαρό αυτό ζήτημα, ζητώντας άμεσες ενέργειες για την προστασία των περιουσιών τους και την ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών. Μάλιστα, σημείωσε την ανάγκη ελέγχου των αποδεκτών του κλαπέντος χαλκού.

Ετοιμότητα σε αντικατάσταση κλαπέντος εξοπλισμού

Στην απάντησή του ο αρμόδιος υφυπουργός επισυνάπτει το απαντητικό έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου του ΔΕΔΔΗΕ κ. Αναστάσιου Μάνου στο οποίο αναφέρονται μεταξύ άλλων ότι «το φαινόμενο της κλοπής εξοπλισμού από το Δίκτυο Διανομής και κυρίως Μετασχηματιστών αλλά και λοιπού εξοπλισμού (π.χ. καλωδίων παροχών, μετρητών, κ.λπ.), εξακολουθεί να υφίσταται, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές.
Για την αντιμετώπιση του φαινομένου, ο ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει μια σειρά προληπτικών μέτρων που στοχεύουν στον περιορισμό των κλοπών και των επιπτώσεών τους στους αγρότες και τις καλλιέργειές τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
1. Την ουσιαστική και διαρκή συνεργασία με την ΕΛΑΣ με σκοπό την άμεση επέμβαση και την σύλληψη των δραστών. Ενόψει της έναρξης της αρδευτικής περιόδου και κατόπιν της επιθεώρησης που διενεργείται, διαπιστώνονται συμβάντα κλοπής Μετασχηματιστών. Επιπλέον,
γινόμαστε αποδέκτες αναγγελιών κλοπής και από τους αγρότες. Για το σύνολο των συμβάντων αυτών, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής μηνυτήριων αναφορών.
2. Την εγκατάσταση συστημάτων ελέγχου και τηλεειδοποίησης (αντικλεπτικοί συναγερμοί) για την ενημέρωση τόσο των Μονάδων ΔΕΔΔΗΕ όσο και της ΕΛΑΣ.
3. Την εφαρμογή διαφόρων τεχνικών τροποποιήσεων οι οποίες δημιουργούν δυσχέρεια και καθυστέρηση στις σπείρες χαλκού, δίχως όμως να έχει υπάρξει οριστική λύση στο πρόβλημα.
Με την παρούσα, σας διαβεβαιώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ διαθέτει το αναγκαίο απόθεμα του απαραίτητου εξοπλισμού (Μετασχηματιστές, Καλώδια, Μετρητές, κ.λπ.), προκειμένου να προβαίνει στην ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση των ζημιών και την επαναφορά του Δικτύου σε λειτουργική κατάσταση, διασφαλίζοντας την επανηλεκτροδότηση των αρδευτικών παροχών, εφόσον πληρούνται όλες οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις από πλευράς των πελατών (π.χ. Έλεγχος/Αποκατάσταση της Εσωτερικής Ηλεκτρικής Εγκατάστασης των αρδευτικών παροχών από αδειούχο Ηλεκτρολόγο Εγκαταστάτη, υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη εφόσον απαιτείται κ.λπ.)».

Μ. Χαρακόπουλος στη Σπηλιά: Εκδηλώσεις τιμής αλλά και ενθάρρυνσης της φιλοπατρίας (βίντεο και φωτό)

MAX 1

Λάρισα, 30 Ιουνίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΦΟΝΕΥΘΕΝΤΩΝ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ:

Εκδηλώσεις τιμής αλλά και ενθάρρυνσης της φιλοπατρίας

«Τιμούμε και φέτος τη μνήμη των πεσόντων πατριωτών κατά την γερμανική κατοχή και επιτρέψτε μου να πω ότι δεν επιτελούμε απλά χρέος τιμής και αναγνώρισης σε όσους έδωσαν τη ζωή τους στους αγώνες για την ελευθερία της πατρίδος. Θεωρώ ότι τέτοιες εκδηλώσεις είναι και πράξεις ενθάρρυνσης της φιλοπατρίας, κάτι το οποίο το χρειαζόμαστε έτι περαιτέρω στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Και διότι, δυστυχώς, παγκοσμίως υποχωρεί η διδασκαλία των ανθρωπιστικών σπουδών, δηλαδή δεν υπάρχει επαρκής χρόνος διδασκαλίας της ιστορίας, πόσο δε μάλλον της τοπικής ιστορίας κάθε περιοχής». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στον σύντομο χαιρετισμό του στο Πανδημοτικό Μνημόσυνο στη μνήμη των 40 πατριωτών που σκοτώθηκαν από τους Γερμανούς στις 26.03.1944 στην Σπηλιά του Δήμου Τεμπών.

Πρότυπα που χρειαζόμαστε

Ο Θεσσαλός πολιτικός συνεχάρη τον δήμαρχο Τεμπών κ. Γιώργο Μανώλη και τον πρόεδρο της Σπηλιάς κ. Νίκο Σελήνη για την διοργάνωση της εκδήλωσης και υπογράμμισε ότι «όσοι έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας αποτελούν θετικά παραδείγματα, θετικά πρότυπα, τα οποία τα έχουμε ανάγκη ακόμη περισσότερο σήμερα, διότι ζούμε σε μία εποχή που αναδύονται αναθεωρητισμοί. Επανεμφανίστηκαν πόλεμοι στη Γηραιά Ήπειρο, όπου πιστεύαμε ότι είχε επικρατήσει επιτέλους η ειρήνη μετά το δίδαγμα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, με τις εκατόμβες των νεκρών και τα εκατομμύρια ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους. Αλλά, δυστυχώς, βλέπουμε ότι και πάλι έχουμε πολέμους που ενθαρρύνουνε και αναθεωρητισμούς και επεκτατικές διαθέσεις από τον εξ ανατολών αιωνίως διεκδικώντα την καταπάτηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, που κατέχει το 37% της μαρτυρικής μεγαλονήσου, της Κύπρου και μας απειλεί με casus belli εάν ασκήσουμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα».

Ζητούμενο η Ειρήνη

Καταλήγοντας ο Μάξιμος Χαρακόπουλος σημείωσε ότι «εν κατακλείδι η χώρα μας και όλοι μας επιδιώκουμε την ειρήνη. Για να έχουμε, όμως, ειρήνη θα πρέπει να είμαστε σεβαστοί και από τους εν δυνάμει αντιπάλους μας. Επομένως οφείλουμε να επενδύουμε πολλά σε συμμαχίες. Να δαπανούμε διπλωματικό κεφάλαιο σημαντικό. Κυρίως, όμως, να επενδύουμε στην ενίσχυση της αποτρεπτικής ικανότητος της χώρας μας. Να επενδύσουμε έτι περαιτέρω στην ενίσχυση της αμυντικής μας βιομηχανίας, η οποία τα τελευταία χρόνια και λόγω της οικονομικής κρίσης και άλλων παθογενειών είχε ατονήσει. Με αυτά τα λίγα λόγια και πάλι να συγχαρώ όλους όσοι εργάστηκαν προκειμένου να καταστεί και φέτος δυνατή αυτή η εκδήλωση τιμής και μνήμης στους πατριώτες που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας μας».

MAX 2

MAX 3

MAX 4

MAX 5

MAX 6

MAX 7

MAX 8

MAX 9

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον χαιρετισμό του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://youtu.be/cPDoLH_a5CU

Μ. Χαρακόπουλος: Δεν τιμά τη χώρα ότι το καρκίνωμα ΟΠΕΚΕΠΕ καθαρίζεται με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Εισαγγελέως (βίντεο)

MAX 1

Λάρισα, 29 Ιουνίου 2025

ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΑΡΙΟΥ:

Δεν τιμά τη χώρα ότι το καρκίνωμα ΟΠΕΚΕΠΕ καθαρίζεται με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Εισαγγελέως

«Η φετινή “γιορτή Σταριού” πραγματοποιείται στη σκιά του σκανδάλου στον ΟΠΕΚΕΠΕ που συγκλονίζει τη χώρα και ταρακουνά το πολιτικό σύστημα. Είναι πολύ θετικό ότι έσπασε επιτέλους αυτό το απόστημα. Βεβαίως, δεν τιμά τη χώρα ότι το καρκίνωμα αυτό καθαρίζεται με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Εισαγγελέως». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στον χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει από τον πρόεδρο του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ευυδρίου Φαρσάλων κ. Νίκο Γούσιο στην 15η «γιορτή Σταριού», που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Να τιμωρηθούν όσοι έβαλαν δάχτυλο στο μέλι

Ο Θεσσαλός πολιτικός υπογράμμισε ότι «το σκάνδαλο αυτό, σκανδαλίζει και τις χιλιάδες των έντιμων αγροτών και κτηνοτρόφων, οι οποίοι ακούνε για ένα πάρτι εκατομμυρίων, στο οποίο κάποιοι ήταν μέτοχοι, κάποιοι “έβαλαν το δάχτυλο στο μέλι” και δικαίως θα πρέπει να ελεγχθούν και να τιμωρηθούν. Και σκανδαλίζει έτι περαιτέρω εμάς, εδώ, στη Θεσσαλία, διότι έχουμε ακόμη αγρότες και κτηνοτρόφους, ανθρώπους που επλήγησαν από τον Daniel και δεν έχουν λάβει ακόμη αποζημιώσεις από την κρατική αρωγή, δεν έχει αποζημιωθεί το φυτικό τους κεφάλαιο, δεν έχουν αποζημιωθεί ακόμη χιλιάδες στρέμματα που υπέστησαν ζημιά από τα φερτά υλικά και 2 χρόνια τώρα δεν έχουν παραγωγή. Εύλογα, λοιπόν, σκανδαλίζονται ακόμη περισσότερο οι Θεσσαλοί αγρότες και κτηνοτρόφοι».

Ολιγωρίες, καθυστερήσεις και αδράνεια που δεν συγχωρούνται

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνέχισε σημειώνοντας ότι «ξέρω ότι λέγοντάς τα αυτά γίνομαι δυσάρεστος σε κάποιους στην εκτελεστική εξουσία. Ορισμένοι εκ των υπουργών είναι και φίλοι μου, αλλά φιλτάτη είναι η αλήθεια! Και όσοι έχουν την εμπιστοσύνη του πρωθυπουργού και βρίσκονται σε θέσεις υπουργών, που είναι ηλεκτρικές καρέκλες, θα πρέπει να θυμούνται νυχθημερόν ότι έχουν χρέος να εργάζονται για την επίλυση των προβλημάτων των πολιτών. Εδώ στη Θεσσαλία, δυστυχώς, ζούμε τις συνέπειες ολιγωριών, καθυστερήσεων και αδράνειας που δεν συγχωρούνται. Βεβαίως, αυτό που μας βρήκε είναι μία τεράστια καταστροφή και εδώ το υποστήκαμε δύο φορές, μία με τον Ιανό και μία με τον Daniel. Βεβαίως, υπάρχει μία εργώδης προσπάθεια για να στηριχθεί ο κόσμος, να αποκατασταθούν ζημιές, αλλά αυτά που προμνημόνευσα δεν δικαιολογούνται. Και ευλόγως προκαλούν αγανάκτηση, ενίοτε και οργή στους αγρότες».

Να σπάσουν αυγά!

Ο έμπειρος κοινοβουλευτικός κατέληξε λέγοντας ότι «χρέος, λοιπόν, όσων βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης, είναι να συγκρούονται με φαινόμενα διαφθοράς, να έχουν το θάρρος να “σπάσουν αυγά” αν χρειάζεται. Διότι όταν διακονούμε το δημόσιο βίο είμαστε υπηρέτες του πολίτη, όχι υπηρέτες συμφερόντων, όχι υπηρέτες διαπλεκόμενων. Τα λέω εκ πείρας, γιατί βρέθηκα σε τέτοιες θέσεις ευθύνης. Και αναγκάστηκα τότε να συγκρουστώ και να σπάσω το απόστημα με τις επιχορηγήσεις που δίνονταν, τις φαύλες επιχορηγήσεις εκατομμυρίων ευρώ σε αγροτοπατέρες, σε αγροτοσυνδικαλιστικές οργανώσεις. Εκατομμύρια που δίνονταν αδιαφανώς, χωρίς να αποδίδουν λογαριασμό. Εκατομμύρια που στερούνταν ο ΕΛΓΑ σε αποζημιώσεις στους αγρότες. Και γνωρίζω ότι υπέστην και πολιτικό κόστος και δόλιες μεθοδεύσεις, αλλά στο τέλος της ημέρας για να είμαστε με το μέτωπο καθαρό και να μπορούμε να απευθυνόμαστε σε εσάς, οφείλουμε να επιτελούμε το χρέος μας. Και το χρέος μας είναι να είμαστε η δική σας φωνή, οι δικοί σας εντολοδόχοι, υπηρετώντας τα συμφέροντα του τόπου και των πολιτών στους οποίους και μόνο οφείλουμε να λογοδοτούμε».

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ολοκληρώνοντας συνεχάρη τον δραστήριο πρόεδρο του Συλλόγου Νίκο Γούσιο για τις πρωτοβουλίες του, προτρέποντάς τον «να συνεχίσει με την ίδια μαχητικότητα».

MAX 2

MAX 3

MAX 4

MAX 5

MAX 6

MAX 7

MAX 8

MAX 9

MAX 10

MAX 12

MAX 13

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον χαιρετισμό του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.youtube.com/watch?v=VTxj_XRl4V4

Subscribe to this RSS feed