Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

M.Χαρακόπουλος στο Οικονομικό Επιμελητηριο: "Πλέον προσγειώνονται και οι τελευταίοι αιθεροβάμονες!"

Μ.Χαρακόπουλος Οικονομικό Επιμελητήριο

Αθήνα, 19 Απριλίου 2016

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ

Πλέον προσγειώνονται και τελευταίοι αιθεροβάμονες

Καλλιέργεια φορολογικής συνείδησης από το σχολείο

«Φαίνεται ότι αρκετοί συνεχίζουν να νοσταλγούν την εποχή των παχέων αγελάδων, με τα δανεικά και πιστεύουν ότι μπορεί να επανέλθει. Τους τελευταίους μήνες, όμως, όσα δραματικά και τραγελαφικά παρακολουθούμε πιστεύω ότι πρέπει να προσγειώνουν και τους τελευταίους αιθεροβάμονες. Βλέπουμε το θέατρο του παραλόγου που παίζεται με την πρώην τρόικα και νυν ‘‘θεσμούς’’. Από το 980 εκ. του μαίηλ Χαρδούβελη πήγαμε στα 5.5 δις του καλοκαιριού και στα συν 3,5 δις ως εγγύηση σήμερα». Τα παραπάνω δήλωσε, μεταξύ άλλων ο Τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κατά τον χαιρετισμό του, εκ μέρους του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και Προέδρου της ΝΔ κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στην Ημερίδα του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, που είχε θέμα «Η θέση και η προοπτική της οικονομικής επιστήμης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Ο κ. Χαρακόπουλος τόνισε, επίσης, ότι «Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε πως έχουμε φθάσει σε ένα οριακό σημείο. Οι αλλαγές που πρέπει να κάνουμε δεν είναι απλά επιβεβλημένες, είναι πια ζήτημα επιβίωσης. Το νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας δεν μπορεί παρά να είναι ανταγωνιστικό και βιώσιμο στις νέες συνθήκες, που έχει προκαλέσει η παγκοσμιοποίηση αλλά και η κρίση που ταλανίζει την παγκόσμια οικονομία. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αφήσουμε πίσω μας παθογένειες του παρελθόντος». Και ο κ. Χαρακόπουλος πρόσθεσε ότι «η λύση είναι στο χέρι μας και μόνον, και προϋποθέτει την απελευθέρωση των δημιουργικών δυνάμεων της παραγωγής. Ο δρόμος προς την ανάπτυξη απαιτεί την υπέρβαση λογικών υπερφορολόγησης και διόγκωσης του κράτους με αντιπαραγωγικές δραστηριότητες».
Τέλος ο Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ υπογράμμισε ότι «η καθολική και ολόπλευρη μόρφωση στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης μπορεί να αποτελέσει οδηγό αρχικής επιλογής επιστήμης για κατάρτιση αλλά και επανακατάρτιση, που μπορούν να οδηγήσουν τον νέο πολίτη σε πιο εύκολη απορρόφησή του από την αγορά εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, είναι αναγκαία η παροχή βασικής γνώσης από τις οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες και με ιδιαίτερα μαθήματα. Αναγκαία είναι και η καλλιέργεια φορολογικής συνείδησης από τα μαθητικά χρόνια και η προσέγγιση των μαθητών, στην υποχρεωτική εκπαίδευση, με καινοτομίες που αφορούν την ανάπτυξη πρωτοβουλιών, νοοτροπίας και δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας και δημιουργικότητας, η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ της εκπαίδευσης και των επιχειρήσεων και η δημιουργία επιχειρήσεων μικρής κλίμακας υπό τη διαχείριση μαθητών».

Μάξιμος; "Αλήθεια, φθήνυνε το γάλα στο ράφι;"

Μάξιμος ΘΕΣ ΓΑΛΑ

Αθήνα, 18 Απριλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΘΡΟΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ:

Αλήθεια, φθήνυνε το γάλα στο ράφι;

• Υπάρχει “τσίπα” σε αυτή την κυβέρνηση; Η λέξη “ευθιξία” είναι άγνωστη;

Ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κληθείς να σχολιάσει τη δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει οι Έλληνες παραγωγοί από τις αθρόες εισαγωγές γάλακτος, την ώρα που οι τιμές για τον καταναλωτή παραμένουν υψηλές, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Δυστυχώς οι πλέον δυσοίωνες προβλέψεις μας επιβεβαιώθηκαν. Η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής του φρέσκου γάλακτος –που αρχικά περιορίστηκε μόνον σε δύο ημέρες, κατόπιν και της δικής μου παραιτήσεως από τη θέση του αν. υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης- και η οποία πλέον με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επαφίεται στη βούληση της γαλακτοβιομηχανίας, οδήγησε σε αθρόες εισαγωγές γάλακτος. Όπως είχαμε επισημάνει και πριν από δύο χρόνια, οι προτάσεις του ΟΟΣΑ για το γάλα θα εξυπηρετούσαν εν τέλει μόνον όσους είχαν συμφέρον να κάνουν φθηνές εισαγωγές από τα Βαλκάνια ή την βόρεια Ευρώπη. Χαμένοι είναι οι Έλληνες γαλακτοπαραγωγοί, που υπό την ασφυκτική πίεση των εισαγωγών φτηνού γάλακτος πουλούν το προϊόν τους όσο-όσο. Χαμένοι, όμως, όπως είχαμε προειδοποιήσει, είναι και οι καταναλωτές. Και ρωτώ αυτούς που υποστήριζαν τότε ότι η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής θα έφερνε φθηνό γάλα στο ράφι, πόσο μειώθηκε η τιμή του; Αλήθεια, που είναι σήμερα τα… πολεμικά ρεπορτάζ για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ, και τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων;
Τι έγιναν οι καταγγελίες του ίδιου του πρωθυπουργού για την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και οι δεσμεύσεις για την επάνοδο του φρέσκου γάλακτος στις πέντε ημέρες; Τι έγιναν οι διαβεβαιώσεις του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Αποστόλου στους κτηνοτρόφους της Θεσσαλίας περί “τροπολογίας Χαρακόπουλου”, όπως την ονομάτιζε, για επαναφορά της διάρκειας του γάλακτος από τις επτά στις πέντε ημέρες; Υπάρχει τσίπα, ντροπή, σε αυτή την κυβέρνηση; Η λέξη ευθιξία είναι άγνωστη;
Η απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να καθιερώσει το… φρέσκο γάλα αορίστου χρόνου, αφήνοντας την διάρκεια του γάλακτος στην ευχέρεια των ίδιων των εταιρειών, σε συνδυασμό με την αλλαγή στον κώδικα τροφίμων και ποτών για την παρασκευή γιαουρτιού, με μαθηματική ακρίβεια βάζει τίτλους τέλους στον κλάδο της αγελαδοτροφίας στην Ελλάδα.
Καλούμε την κυβέρνηση, όσο είναι ακόμη καιρός, να λάβει τα κατάλληλα μέτρα μήπως διασωθεί κάτι από την δοκιμαζόμενη ελληνική κτηνοτροφία».

"Ποιον αφορά το Συνέδριο της ΝΔ;"

tovima logo

Ποιον αφορά το Συνέδριο της ΝΔ;

Του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Πόσο ενδιαφέρουν τα κομματικά συνέδρια σήμερα τον μέσο Έλληνα που συμπιέζεται από τα πάμπολλα προβλήματα της καθημερινότητας, τα οποία επιδεινώνει η σοβούσα οικονομική και κοινωνική κρίση; Αυτό είναι το εύλογο ερώτημα που γεννά η διεξαγωγή του 10ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας που θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες.
Πρέπει οι πολίτες να δώσουν προσοχή στα όσα θα συμβούν στις διαδικασίες του καταστατικού συνεδρίου της φιλελεύθερης παράταξης; Θεωρώ ότι η απάντηση είναι ξεκάθαρα καταφατική.
Κι αυτό διότι δεδομένων των συνθηκών που βιώνει η χώρα, η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο εναπόκειται στην ικανότητα και την αποφασιστικότητα της ΝΔ να χαράξει μια νέα αφετηρία ανάπτυξης και σταθερότητας. Ως εκ τούτου, το συνέδριο αυτό αφορά την καθεμιά και τον καθένα.
Είναι βέβαιο ότι εμείς, στελέχη και μέλη της ΝΔ, θα επιθυμούσαμε το συνέδριο αυτό να διεξαγόταν σε μια πιο πρόσφορη συγκυρία. Ωστόσο, αυτή η συγκυρία επιβάλλει να ανεβάσουμε ταχύτητες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το στοίχημα είναι μεγάλο. Αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή. Πρέπει να πετύχουμε. Και μπορούμε να πετύχουμε.
Ήδη τους τελευταίους μήνες βρισκόμαστε σε μια ανοδική πορεία. Η αθρόα συμμετοχή στις εσωκομματικές διαδικασίες ήταν αυτή που έδειξε πως η παράταξή μας, παρά τις πληγές της, διατηρεί ισχυρές και βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία.
Επιπλέον, ο νέος πρόεδρος του κόμματος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, απολαμβάνει μια αδιαμφισβήτητη γενική εκτίμηση. Έχει ήδη αποδείξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές ότι είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεγάλες τομές με μοχλό αξιοκρατικές επιλογές.
Απόλυτα επιτυχημένη είναι η παρουσία του κ. Μητσοτάκη και ως αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Με λόγο συγκροτημένο, με επιχειρηματολογία στέρεα, είναι σταθερά προσανατολισμένος προς την ευρωπαϊκή θέση της Ελλάδας. Κατόρθωσε απέναντι στο διχαστική και εριστική στάση του κ. Τσίπρα, να καταδείξει την αναμφισβήτητη υπεροχή του. Αυτό άλλωστε καταγράφεται ήδη στις σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης.
Με αυτά τα πλεονεκτήματα οδεύουμε προς το συνέδριό μας. Εκεί οφείλουμε να προχωρήσουμε στην ανασυγκρότηση των δυνάμεων μας και την αναβάθμιση του στελεχιακού μας δυναμικού, ανοίγοντας τις πόρτες του κόμματος σε νέους και κυρίως ικανούς ανθρώπους με γνώσεις αλλά και εμπειρία.
Πιστεύω ότι το Συνέδριο της ΝΔ μπορεί να γίνει το εφαλτήριο της αποκατάστασης της σχέσης της παράταξης με τα στρώματα τα οποία παραδοσιακά την στήριζαν και πρωτίστως αυτό που αποκαλούμε μεσαία τάξη. Λανθασμένες αποφάσεις κατά το παρελθόν, ίσως και υπό το βάρος της κρίσης και των πιεστικών αναγκών του μνημονίου, απομάκρυναν πολλούς συμπολίτες μας από την ΝΔ, που έως τότε την θεωρούσαν και δικαιολογημένα σπίτι τους. Επίσης, στο παρελθόν θόλωσε το ιδεολογικό μας στίγμα, και συχνά διολισθήσαμε σε πρακτικές ξένες προς το DNA της παράταξης. Η ΝΔ φαινόταν σαν να ήθελε να γίνει ένα γαλάζιο ΠΑΣΟΚ, λησμονώντας τις βασικές αρχές με τις οποίες ιδρύθηκε από τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή. Από αυτές τις νοθεύσεις θα πρέπει να απαλλαχθούμε. Να μιλήσουμε με τη γλώσσα της αλήθειας, προσαρμοσμένοι στην πραγματικότητα. Να πείσουμε ότι είμαστε η μεγάλη μεταρρυθμιστική πολιτική δύναμη, που έχει τη βούληση και την ικανότητα να κινητοποιήσει τις πλέον δυναμικές παραγωγικές δυνάμεις του τόπου για την ανασυγκρότηση της οικονομίας. Να περάσουμε το μήνυμα ότι ο αντιπαραγωγικός κρατισμός, αυτόν που εκφράζει σήμερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με αυτά τα καταστροφικά αποτελέσματα, έχει τελειώσει. Να εμπνεύσουμε την ελπίδα. Να πείσουμε ότι η άγρια φορολογία σε όσους πραγματικά παράγουν, για να συντηρείται ένας αντιπαραγωγικός Λεβιάθαν, θα σταματήσει.
Ταυτόχρονα, να πείσουμε τους πολίτες, όλους τους πολίτες ανεξάρτητα από πολιτικές συμπάθειες, ότι με τη ΝΔ το κράτος θα δουλέψει, ότι η ασφάλεια όλων όσων βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια δεν θα τίθεται εν αμφιβόλω, ότι η παρανομία θα τιμωρείται, και ότι βεβαίως τα σύνορά μας, σε θάλασσα και ξηρά, θα φυλάσσονται όπως πρέπει.
Και επίσης, να επαναβεβαιώσουμε για μια ακόμη φορά την προσήλωσή μας προς την ευρωπαϊκή ιδέα, ακόμη κι αν σήμερα αυτή βρίσκεται σε κίνδυνο λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανόδου του ευρωσκεπτικισμού. Γιατί μόνο μέσα στην ευρωπαϊκή οικογένεια η Ελλάδα έχει ελπίδα να μην διολισθήσει σε μαύρη τρύπα των Βαλκανίων και έρμαιο των γεωπολιτικών απειλών της ανήσυχης γειτονιάς μας.
Οι εξελίξεις μπορεί να είναι ραγδαίες και η ΝΔ πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να αναλάβει τα «αναμμένα κάρβουνα» της διακυβέρνησης του τόπου. Η παραμονή της παρούσας κυβέρνησης αποδείχθηκε ότι κοστίζει βαριά στη χώρα. Γι’ αυτό και το αίτημα της ΝΔ για εκλογές. Για να μιλήσει ο λαός. Αυτή τη φορά έχοντας τη γνώση από το πάθημα της διακυβέρνησης των δυνάμεων του λαϊκισμού. Το Συνέδριο της ΝΔ μπορεί να είναι η αφετηρία για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων για να ξεκινήσει αντίστροφη μέτρηση για την ανάπτυξη και την ανασυγκρότηση του κράτους.

Ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι βουλευτής Λαρίσης, Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας.

Το άρθρο του Μάξιμου Χαρακόπουλου δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική σελίδα του ΒΗΜΑτος την Κυριακή 17/4/2016

Μάξιμος: Αντί για άρτο η κυβέρνηση προσφέρει «θέαμα»

MAX

Αθήνα, 15 Απριλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Αντί για άρτο η κυβέρνηση προσφέρει «θέαμα»

• Το κόστος παραμονής της κυβέρνησης μεγαλύτερο των εκλογών

«Κανείς νουνεχής δεν θα ήθελε να πάρει τα αναμμένα κάρβουνα στα χέρια του αυτή την ώρα. Όμως, δυστυχώς όπως εξελίσσονται τα πράγματα, το κόστος παραμονής αυτής της κυβέρνησης είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος των εκλογών. Όσο υπάρχει αυτή η αβεβαιότητα, η αστάθεια, γιατί η κυβέρνηση δεν προχωρά στα συμπεφωνημένα με τους εταίρους, δεν υπάρχει επενδυτικό κλίμα». Τα παραπάνω δήλωσε ο Τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κληθείς να σχολιάσει το αίτημα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης για εκλογές (σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Λάρισας και το δημοσιογράφο κ. Γιάννη Σιούλα).

Επιπλέον, ο κ. Χαρακόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

Δεν συμμετέχουμε σε διάλογο-παρωδία
«Όλο αυτό το διάστημα η κυβέρνηση, ενώ διεξάγει διάλογο για την παιδεία, συνέχιζε να νομοθετεί και μέχρι τώρα έχουμε καμιά 60 διευθετήσεις, ρυθμίσεις, διατάξεις. Και χτες είχαμε και αυτούσιο πια νομοσχέδιο για την έρευνα, που είναι μια σειρά από διευθετήσεις, συγχωροχάρτια, αφέσεις αμαρτιών. Ο κ. Ζουράρης μας είπε δεν είναι φωτογραφικές ρυθμίσεις, είναι το ηθικό πλεονέκτημα! Μετά από όλα αυτά δεν μπορεί να συμμετάσχουμε σε αυτή την παρωδία διαλόγου και γι’ αυτό είπαμε ότι εμείς πλέον αποχωρούμε από αυτόν τον διάλογο».

Πέταξαν στον κάλαθο τα πορίσματα των προηγούμενων διαλόγων
«Ο τρόπος διεξαγωγής του διαλόγου είναι πρωτοφανής. Διάλογοι έχουν ξαναγίνει και στο παρελθόν και με συμμετοχή σοβαρών ανθρώπων, εμπειρογνωμόνων, ανθρώπων που έχουν υπηρετήσει την παιδεία, όπως ο κ. Μπαμπινιώτης, ο κ. Βερέμης, στελέχη της διοίκησης και τα αποτελέσματα αυτού του διαλόγου πάνε στον κάλαθο των αχρήστων. Ο όποιος διάλογος θα έπρεπε να ξεκινά από τα πορίσματα της προηγούμενης προσπάθειας».

Ανεχτήκαμε στο παρελθόν τα φαινόμενα βίας
«Ο διάλογος ήταν μετ’ εμποδίων. Όσες φόρες προσπάθησαν στο πλαίσιο του διαλόγου να βρεθούν στην περιφέρεια, αλλά και στο κέντρο της Αθήνας, γινόντουσαν καταλήψεις. Το 2011 παρουσίαζα βιβλίο διηγημάτων από το βιβλιοπωλείο της Εστίας, στην Πινακοθήκη της Λάρισας και καμιά 15αριά με συγκεκριμένη πολιτική ιδιότητα ήρθαν και γιουχάριζαν, προσπαθούσαν να αποτρέψουν όσους προσέρχονταν στην εκδήλωση και επιχείρησαν να αποτρέψουν την πραγματοποίηση της παρουσίασης ενός βιβλίου, μιας βιβλιοπαρουσίασης που δεν είχε καμία πολιτική διάσταση. Τα ανεχτήκαμε αυτά, δεν τα καυτηριάσαμε όπως έπρεπε όλοι, δεν καταδικάσαμε φαινόμενα βίας χωρίς αστερίσκους, πάντα κάποιοι βάζανε αστερίσκους από κάτω που δίνανε μια νομιμοποίηση σε τέτοιες συμπεριφορές βίας».

Να μην εμπεδωθεί ότι η Ελλάδα είναι περίπτωση με ειδικές ανάγκες
«Φοβούμαι ότι η κυβέρνηση και αυτή τη φορά σκοινοβατεί πολύ επικίνδυνα. Το έπραξε και το καλοκαίρι του 2015, τινάζοντας τότε την όποια συζήτηση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αξιολόγησης. Πήγαμε τότε σε δημοψήφισμα, με καταστροφικές συνέπειες, που οδήγησε στα capital controls, το κλείσιμο των τραπεζών και τις συνέπειες αυτών τις ζούμε και θα τις ζούμε για πολύ ακόμα. Στην Κύπρο που ήταν πιο ήπια περίπτωση κράτησαν 2 χρόνια τα capital controls. Και η Κύπρος μπήκε μετά από μας στο μνημόνιο και βγήκε πριν από μας. Οι Πορτογάλοι και οι Ιρλανδοί το ίδιο. Αν βάλουμε την Ελλάδα μόνιμα σε αυτό το «κουτάκι» ότι είμαστε μια ιδιαίτερη περίπτωση, έτσι θα μας αντιμετωπίζουν πια και όλοι στην Ευρώπη, ως περίπτωση με ειδικές ανάγκες».

Το κλίμα στο προσφυγικό είναι επικίνδυνο
«Το μείγμα είναι εκρηκτικό αυτή την ώρα, γιατί δεν είναι μόνο το οικονομικό, είναι και το προσφυγικό-μεταναστευτικό που παίρνει εκρηκτικές διαστάσεις στη χώρα. Και φοβούμαι ότι αν συνεχιστούν τα πράγματα έτσι ανεξέλεγκτα, με ΜΚΟ που κανείς δεν ξέρει ποιος βρίσκεται από πίσω, με «αλληλέγγυους» που δεν γνωρίζουμε τι σκοπιμότητες εξυπηρετούν, σύντομα θα ζήσουμε καταστάσεις έξαρσης ξενοφοβίας και σκηνές που δεν θα θέλαμε να ζήσουμε».

Αντί για άρτο η κυβέρνηση προσφέρει «θέαμα»
«Από τη στιγμή που δεν μπορούν να προσφέρουν άρτο, προσφέρουν συνεχώς θεάματα. Σήμερα έχουμε τη συζήτηση μιας νέας εξεταστικής επιτροπής, την άλλη εβδομάδα θα έχουμε συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών. Κάθε μέρα και κάτι καινούριο. Πετούνε την μπάλα στην κερκίδα, δημιουργούν εντυπώσεις, αλλά ουσία δεν υπάρχει. Αυτό είναι το ζητούμενο. Καλή η επικοινωνία, αλλά ο άλλος είναι άνεργος, δυσκολεύεται να τα φέρει βόλτα, όταν ο άλλος σταματάει να στέλνει το παιδί του στο πανεπιστήμιο που πέρασε σε άλλη πόλη, γιατί δεν μπορεί να πληρώσει τα έξοδα, διακόπτει τις σπουδές του. Αυτά είναι τα ζητήματα που αφορούν κάθε νοικοκυριό, κάθε οικογένεια και αυτά τα προβλήματα δεν ξεπερνιούνται με επικοινωνιακά τερτίπια».

Subscribe to this RSS feed