Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος σε μαθητές 14ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας: Ευθύνη κάθε πολίτη η υπεράσπιση του αγαθού της Δημοκρατίας

ΜΑΧ 1 8

Αθήνα, 29 Οκτωβρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ 14ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Ευθύνη κάθε πολίτη η υπεράσπιση του αγαθού της Δημοκρατίας

«Θεωρούμε τη Δημοκρατία ως δεδομένη, επειδή βιώνουμε επί 51 χρόνια την πιο μακρά δημοκρατική περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας. Ωστόσο, το δημοκρατικό πολίτευμα για να παραμένει ισχυρό και να μην κλονιστεί, απαιτεί πρώτον την αξιοπιστία των θεσμών που το συγκροτούν, και δεύτερον την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στις δημοκρατικές διαδικασίες. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη της κάθε μιας και του κάθε ένα να υπερασπίζεται έμπρακτα το αγαθό της Δημοκρατίας. Κι αυτό θα κληθείτε να κάνετε και εσείς όταν θα μεγαλώσετε και θα γίνετε ενεργοί πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στις μαθήτριες και τους μαθητές του 14ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας που πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο κτίριο της Βουλής.

Ο Θεσσαλός πολιτικός εξήγησε αναλυτικά στα παιδιά τις «δύο αποστολές του βουλευτή: Το νομοθετικό έργο, την ευθύνη να συντάσσει και να ψηφίζει νόμους, δηλαδή κανόνες που ρυθμίζουν τη ζωή μιας ευνομούμενης πολιτείας. Και τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, την  ανάδειξη δηλαδή και επιδίωξη λύσης σε προβλήματα των πολίτες που μας επιλέγουν».

Καταλήγοντας ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ευχήθηκε στα παιδιά «καλή πρόοδο», υπογραμμίζοντας ότι «το δημόσιο σχολείο είναι ιμάντας κοινωνικής ανόδου, καθώς δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ευκαιρίες καλύτερης ζωής όλοι μας, αρκεί να την αξιοποιήσουμε σωστά. Τα εφόδια αυτά θα σας βοηθήσουν να σταδιοδρομήσετε στο “παγκόσμιο χωριό”, όπως είναι πια ο πλανήτης μας. Έτσι ένα παιδί από τη Λάρισα μπορεί να βρεθεί σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και να πετύχει. Αρκεί να μην ξεχνάει από που ξεκίνησε και να παραμένει χρήσιμος και στον τόπο του».

Τις μαθήτριες και τους μαθητές του 14ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας συνόδευαν οι δάσκαλοί τους, η κ. Αθανασία Μπλέτσα, και οι κ.κ. Αθανάσιος Πνευματικός και Δημήτριος Ντάλλας.

ΜΑΧ 2 9

Μ. Χαρακόπουλος στην παρέλαση στη Λάρισα: “Όχι” στην αμφισβήτηση δημοκρατικών θεσμών και αξιών (βίντεο)

ΜΑΧ 1 7

Λάρισα, 28 Οκτωβρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ:

“ Όχι” στην αμφισβήτηση δημοκρατικών θεσμών και αξιών

«Το ηρωικό όχι του ‘40 είναι παγκόσμιο σύμβολο αντίστασης ενός μικρού Έθνους απέναντι σε υπέρτερη δύναμη με στόχο την ελευθερία και την εθνική ανεξαρτησία. Η εποποιία του ‘40, που εξέπληξε την παγκόσμια κοινότητα, μας εμψυχώνει και σήμερα για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία, εσωτερική και εξωτερική». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά την παρέλαση στη Λάρισα για την εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940. Νωρίτερα πραγματοποιήθηκε δοξολογία στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Αχιλλίου από τον πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιγνάτιο και επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο μνημείο ηρώων στο λόφο του φρουρίου.

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος στη δήλωσή του υπογράμμισε  ότι «αν κάτι μας διδάσκει η 28η Οκτωβρίου του 1940 -και δυστυχώς στην Ελλάδα συχνά δεν διδασκόμαστε από την ιστορία-, είναι ότι βασική προϋπόθεση για την αντιμετώπιση κάθε επιβουλής είναι η εθνική ενότητα, μαζί βεβαίως με την προεργασία, προετοιμασία και την ενίσχυση της αποτρεπτικής μας ικανότητας. Σήμερα με “ζωντανή” την απειλή από τον εξ ανατολών γείτονα, δεν έχουμε την πολυτέλεια φιλονικίας ή διενέξεων για επουσιώδη, πόσο δε μάλλον για την αμφισβήτηση δημοκρατικών θεσμών και αξιών, που τόσο ακριβά πληρώσαμε στο απώτερο αλλά και στο πρόσφατο παρελθόν. Αντιθέτως, οφείλουμε να εργαστούμε για την αναβάθμιση της αξιοπιστίας του δημοκρατικού πολιτεύματος και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας και αυτοπεποίθησης στο λαό μας. Χρόνια πολλά!».

ΜΑΧ 2 8

ΜΑΧ 3 8

ΜΑΧ 4 4

ΜΑΧ 5 4

ΜΑΧ 6 2

ΜΑΧ 7 2

ΜΑΧ 8 1

ΜΑΧ 9 1

Μπορείτε να δείτε το βίντεο της δήλωσης του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/4AdCxFXG00M?si=Trsbbl2L7DHo2Vwi

Μ. Χαρακόπουλος στον καθαγιασμό του Καθεδρικού στο Βουκουρέστι: Η Ορθοδοξία ακτινοβολεί στη Ρουμανία • Λαμπρή τελετή με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο (βίντεο-φωτό)

ΜΑΧ 1 6

Βουκουρέστι, 26 Οκτωβρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ:

Η Ορθοδοξία ακτινοβολεί στη Ρουμανία

 • Λαμπρή τελετή με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο

«Με χαρά και δέος συμμετείχαμε μαζί με τον συνάδελφο από το Ρουμανικό Κοινοβούλιο Ιωάννη Βουλπέσκου, εκπροσωπώντας τη Διακοινοβουλευτική Συνέλευση Ορθοδοξίας, στη λαμπρή αυτή τελετή καθαγιασμού των ιερών εικόνων, των ψηφιδωτών του περικαλλούς, μεγαλοπρεπούς Καθεδρικού Ναού του Βουκουρεστίου από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Πατριάρχη Βουκουρεστίου και Ρουμανίας Δανιήλ. Η μεγάλη αυτή ημέρα συμπίπτει χρονικά με τα 140 χρόνια της αυτοκεφαλίας της Ρουμανικής Εκκλησίας και τα 100 χρόνια από την ανύψωσή της σε Πατριαρχείο. Η Ορθοδοξία ακτινοβολεί στη Ρουμανία και σε όλα τα χριστιανικά Βαλκάνια, παρά τη δοκιμασία των πέτρινων χρόνων της κομουνιστικής αθεΐας, εκπέμπει σήμερα ακόμη περισσότερο φως, φως δικαιοσύνης, αγάπης και αλληλεγγύης. Θέλω να συγχαρώ τους αδερφούς μας Ορθοδόξους της Ρουμανίας και να ευχηθώ ειρήνη, πρόοδο και ευημερία και να είναι πάντοτε σταθεροί, στέρεοι στην πίστη των πατέρων τους και στις παρακαταθήκες που τους άφησαν». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), Μέλος της Βουλής των Ελλήνων, δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη Θεία Λειτουργία και την Τελετή καθαγιασμού της ψηφιδωτής αγιογράφησης του Εθνικού Καθεδρικού Ναού στο Βουκουρέστι, προεξαρχόντων του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου και του Πατριάρχη Ρουμανίας κ. Δανιήλ. Ο επικεφαλής Γ.Γ. της ΔΣΟ μετά από επίσημη πρόσκληση συμμετείχε στην τελετή μαζί με τον Προέδρο της Γ.Σ. της ΔΣΟ κ. Ιοάν Βουλπέσκου.

Οι εκδηλώσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της επετείου συμπλήρωσης 140 ετών από την απονομή της Αυτοκεφαλίας στην Εκκλησία της Ρουμανίας και 100 ετών από την ανύψωσή της σε Πατριαρχείο από τον Οικουμενικό Θρόνο.

Στην τελετή παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος της Ρουμανίας κ. Νίκουσoρ Νταν, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Μολδαβίας κ. Μάγια Σάντου, ο Πρωθυπουργός της Ρουμανίας κ. Ιλιέ Μπολογιάν, ο Πρόεδρος της  Βουλής κ. Σορίν Γκριντεάνου, καθώς και ο Πρόεδρος της Γερουσίας κ. Μίρτσα Αμπρούντεαν, εκπρόσωποι της κυβέρνησης, του κοινοβουλίου, θρησκευτικών και διπλωματικών αρχών και μέγα πλήθος πιστών.

Κατά την παραμονή του στο Βουκουρέστι, ο επικεφαλής Γ.Γ. της ΔΣΟ είχε συνάντηση με τον ελληνικής καταγωγής βουλευτή του ρουμανικού κοινοβουλίου κ. Ντράγκο Ζησόπουλο, τον οποίο και συνεχάρη για το πολυσχιδές του έργο. Ακολούθως, επισκέφθηκε την Πρεσβεία της Ελλάδος στο Βουκουρέστι, όπου συμμετείχε στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Πρέσβης κ. Ευαγγελία Γραμματίκα, προς τιμήν του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.

Εν συνεχεία, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συμμετείχε στην ακολουθία του Παρακλητικού Κανόνα του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου του Μυροβλύτη στον ελληνικό ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, εντός του περιβόλου της Πρεσβείας, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη και πολλών ομογενών.

ΜΑΧ 2 7

ΜΑΧ 3 7

ΜΑΧ 4 3

ΜΑΧ 5 3

ΜΑΧ 6 1

ΜΑΧ 7 1

ΜΑΧ 8

ΜΑΧ 9

ΜΑΧ 10

ΜΑΧ 11

ΜΑΧ 12

ΜΑΧ 13

ΜΑΧ 14

ΜΑΧ 15

ΜΑΧ 16

ΜΑΧ 17

ΜΑΧ 18

ΜΑΧ 19

ΜΑΧ 20

ΜΑΧ 21

Μπορείτε να δείτε το βίντεο των δηλώσεων του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/F-JvkEgNelI

Μ. Χαρακόπουλος: Αποσαφήνιση διάταξης για δημοσίευση διακηρύξεων στον τοπικό Τύπο

MAX 2 6

Αθήνα, 24 Οκτωβρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΑΔΗΣΥ:

Αποσαφήνιση της διάταξης για δημοσίευση διακηρύξεων στον τοπικό Τύπο

«Προΐστασθε σε μία κρίσιμη Αρχή -ίσως από τις πιο κρίσιμες Αρχές- για τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος, κατ’ επέκταση για τον σεβασμό του χρήματος του Έλληνα φορολογούμενου και για την εξοικονόμηση πόρων». Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, απευθυνόμενος στην Πρόεδρο της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) κ. Ανδρονίκη Θεοτοκάτου, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, στην οποία κλήθηκε για να ενημερώσει για θέματα της Αρχής για τις χρήσεις του 2023 και του 2024.

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος καλωσορίζοντας την Πρόεδρο της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων επισήμανε ότι «πρόκειται για μία έμπειρη δικαστικό λειτουργό με μακρά πορεία στο δικαστικό σώμα που έφτασε στα ύπατα αξιώματα, όπως της Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Άρα είναι ένα πρόσωπο, το οποίο έχει όλα τα εχέγγυα να ανταποκριθεί και ανταποκρίνεται πλήρως, στα καθήκοντα που η Ελληνική Πολιτεία της εμπιστεύτηκε».

Έλλειψη “πληροφορικάριων” λόγω αποδοχών…

Ο Γ.Γ. της Κ.Ο. της ΝΔ συνεχίζοντας σημείωσε ότι «είστε μια νέα Αρχή που προήλθε το 2022 από τη συγχώνευση της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και της Αρχής Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών. Ουσιαστικά, είστε η Αρχή που προάγει την εθνική στρατηγική στον τομέα των Δημοσίων Συμβάσεων. Μεριμνάτε για την τήρηση των κανόνων και των αρχών του εθνικού, αλλά και του ευρωπαϊκού δικαίου, την εναρμόνιση του εθνικού δικαίου -όταν πρέπει- με το ευρωπαϊκό, αλλά και την απλούστευση, τη συμπλήρωση και την αναμόρφωση, την κωδικοποίηση των σχετικών διατάξεων στο εθνικό κανονιστικό πλαίσιο.

Από όσα μας είπατε και από το ενημερωτικό που είχατε την καλοσύνη να μας στείλετε, βλέπω ότι εντοπίζετε διάφορα ζητήματα ερμηνείας και εφαρμογής διατάξεων του ν. 4412/2016 και λοιπών νομοθετημάτων και προς τούτο διατυπώνετε παρατηρήσεις και προτάσεις για συγκεκριμένα άρθρα και διατάξεις. Θα ήθελα, να ρωτήσω αν αυτές οι παρατηρήσεις σας και οι προτάσεις σας έχουν διαβιβαστεί, αρμοδίως, στο αρμόδιο ή στα συναρμόδια Υπουργεία, δηλαδή, αν υπάρχει μια αμφίδρομη επικοινωνία, προκειμένου οι διαπιστώσεις σας και οι παρατηρήσεις σας να ληφθούν υπόψη και να προκύψουν οι διορθώσεις που, εσείς, κρίνετε χρήσιμες να υπάρξουν.

Επιτρέψτε μου να ρωτήσω και κάτι πιο εξειδικευμένο, όσον αφορά στον Τοπικό και Περιφερειακό Τύπο, γιατί “η δημοσίευση είναι ψυχή της Δικαιοσύνης” κατά τη γνωστή φράση του Ελβετού φιλέλληνα Meyer. Η δημοσίευση των κανονιστικών διατάξεων είναι απαραίτητη σε ένα Κράτος Δικαίου για την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας. Εμείς, η Πολιτεία, η παρούσα Κυβέρνηση, επανέφερε την υποχρεωτική δημοσίευση στον Τοπικό και Περιφερειακό Τύπο των Διακηρύξεων Δημοσίων Συμβάσεων που είχε απαγορευθεί στα μνημονιακά χρόνια. Ζητάτε να υπάρχουν κάποιες περαιτέρω αποσαφηνίσεις και διευκρινίσεις. Θα ήθελα να μας κάνετε κοινωνούς αυτών των προτάσεων και σκέψεων που θέτετε.

Θα κλείσω με τις παρατηρήσεις σας για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στη λειτουργία της νέας Αρχής. Είναι μια νέα Αρχή που προέκυψε -όπως είπαμε- από συγχώνευση 2 προηγουμένων. Σας άκουσα να λέτε ότι προ της συγχωνεύσεως και εν αναμονή της συγχωνεύσεως είχατε μαζικές αποχωρήσεις στελεχών, υπαλλήλων, από τις δύο Αρχές που θα συγχωνεύονταν. Σας άκουσα, επίσης, να λέτε ότι όσον αφορά σε εξειδικευμένο προσωπικό -“πληροφορικάριους” όπως είπατε- δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, λόγω του συγκεκριμένου μισθολογίου. Θα ήθελα να γνωρίζω, αν έχετε προβεί σε κάποια εισήγηση προς το αρμόδιο Υπουργείο, ζητώντας να υπάρξει μια διαφορετική μισθολογική αντιμετώπιση, ώστε να υπάρξει ενδιαφέρον από ανθρώπους με εξειδικευμένη γνώση που χρειάζεστε, προκειμένου να έρθουν να εργαστούν στην Ανεξάρτητη Αρχή, για να ανταποκριθείτε καλύτερα στα καθήκοντά σας σας».

Η Πρόεδρος της ΕΑΔΗΣΥ

Απαντώντας στις επισημάνσεις του Μάξιμου Χαρακόπουλου η κ. Θεοτοκάτου υποστήριξε ότι «το προσωπικό δεν είναι μόνο ποσοτικά αλλά είναι και ποιοτικά ελλειμματικό. Είμαστε δημόσιο, δε μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, θα δουλέψουμε με αυτούς που έχουμε. Έχω ζητήσει από τον αρμόδιο Υπουργό να αυξηθεί εν μέρει ο μισθός των μελών, να αυξηθούν οι αποδοχές, γιατί οι αποδοχές είναι ένα πολύ νευραλγικό ζήτημα. Τα μέλη της Αρχής ασχολούνται με πάνω από 150 υποθέσεις το χρόνο, δεν είναι εύκολο. Έχω κάνει μια εισήγηση στον Υπουργό.

Φυσικά, κάναμε μια μεγάλη προσπάθεια με το ν. 5043 και αναβαθμίσαμε τις αποδοχές των τότε υπηρετούντων στην Αρχή. Αναβαθμίσαμε με την προσωπική διαφορά, κάναμε πλασματική κατάταξη, προσπαθήσαμε, ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Η προσωπική διαφορά έχει δοθεί αλλά δε δίδεται στους νεοπροσλαμβανόμενους στην Αρχή».

Όσον αφορά τη διάταξη για τον περιφερειακό τύπο, όπως εξήγησε η Πρόεδρος της ΕΑΔΗΣΥ «γράφουμε ότι πρέπει να αποσαφηνιστεί, γιατί παίρνουμε πάρα πολλά τηλέφωνα από αναθέτουσες αρχές που μας λένε “πρέπει να δημοσιεύσουμε; δεν πρέπει να δημοσιεύσουμε;”».

Subscribe to this RSS feed