Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: Οι Βορειοηπειρώτες προκόβουν στη Λάρισα • Ανθρώπινα δικαιώματα στην Αλβανία (βίντεο και φωτό)

ΜΑΧ 1 1

Λάρισα, 13 Ιανουαρίου 2025 

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ:

Οι Βορειοηπειρώτες προκόβουν στη Λάρισα

«Η φετινή εκδήλωσή σας γίνεται στη σκιά μιας δυσάρεστης δοκιμασίας, της ασθένειας του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστασίου. Του Αναστασίου που ανέστησε την Ορθόδοξη Εκκλησία στην Αλβανία από τα συντρίμμια, από τις στάχτες. Τον επισκέφθηκα προχθές που χειρουργήθηκε. Ευχόμαστε και προσευχόμαστε όλοι γρήγορα να αναρρώσει για να ξαναβρεθεί στο πηδάλιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αλβανία». Με αυτά τα λόγια ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος ξεκίνησε τον χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει από την πρόεδρο κ. Βιολέττα Ζήση στην ετήσια εκδήλωση του Συλλόγου Γυναικών Βορείου Ηπείρου Θεσσαλίας «Η Άσβεστη Φλόγα», με αφορμή την κοπή της βασιλόπιτας για το νέο έτος.

Ανθρώπινα δικαιώματα στην Αλβανία

Ο Θεσσαλός πολιτικός τόνισε ότι «ο βορειοηπειρωτικός ελληνισμός υπέστη -όπως όλοι οι χριστιανοί στην Αλβανία- διώξεις στα χρόνια του αθεϊστικού καθεστώτος του Ενβέρ Χότζα. Η χρονιά που πέρασε ήταν μια χρονιά κατά την οποία ο βορειοηπειρωτικός ελληνισμός δοκίμασε πάλι πιέσεις από ένα καθεστώς το οποίο προσπαθεί να βάλει την Αλβανία στην Ευρώπη, αλλά δεν σέβεται τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, που οφείλει ένα κράτος δικαίου να παρέχει στους πολίτες του. Είχαμε για έναν χρόνο στην φυλακή τον εκλεγμένο Δήμαρχο της Χειμάρας, τον Φρέντι Μπελέρη -και βεβαίως είναι μια δικαίωση η εκλογή του ως ευρωβουλευτή-, ο οποίος αγαπά πολύ τον τόπο του. Τις ημέρες των εορτών που ανταλλάξαμε ευχές τον βρήκα στην Χειμάρα. Και μέσα από το Ευρωκοινοβούλιο θα αγωνιστεί, όχι μόνο για τα δικαιώματα της ελληνικής μειονότητας, αλλά και για τα δικαιώματα του κράτους δικαίου σε όλη την Αλβανία.

Η Ελλάδα στηρίζει τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της Αλβανίας. Θέλουμε την Αλβανία στην Ευρώπη. Θέλουμε να είναι και τα κράτη των δυτικών Βαλκανίων, μέρος της ευρωπαϊκής οικογένειας, να “κοντύνουν τα σύνορα” με τους βόρειους γείτονές μας. Αλλά αυτό σημαίνει να σεβαστούν όλοι το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Αν θέλεις να είσαι Ευρωπαίος πρέπει να σέβεσαι τις ευρωπαϊκές αξίες και βασικές είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα, το κράτος δικαίου».

Άσβεστη η αγάπη σας στη Βόρειο Ήπειρο

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνεχάρη τους Βορειοηπειρώτες «γιατί όπου και αν βρέθηκαν σε όλο τον κόσμο χαρακτηρίζονται από προκοπή. Προκόβουν ευημερούν. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι εθνικοί ευεργέτες προέρχονται από την Βόρειο Ήπειρο, είναι Βορειοηπειρώτες. Ποιον να πρωτομνημονεύσω; Τον Αρσάκη; Τον Τοσίτσα; Όλοι οι μεγάλοι εθνικοί ευεργέτες προέρχονται από την Βόρειο Ήπειρο. Χαιρόμαστε που στην Λάρισα ριζώσατε, προκόβεται, αποτελείτε επίλεκτο κομμάτι αυτού του μωσαϊκού της σύγχρονης λαρισαϊκής κοινωνία, αλλά διατηρείτε τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις και άσβεστη την αγάπη σας προς την Βόρειο Ήπειρο.

Καλή χρονιά με υγεία, προκοπή στην καθεμιά και στον καθένα σας!».

ΜΑΧ 2 1

ΜΑΧ 3 1

ΜΑΧ 4 1

ΜΑΧ 5

ΜΑΧ 6 1

ΜΑΧ 7 1

Μπορείτε να δείτε τον χαιρετισμό του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/lFlC0rT_n48

Άρθρο Δρ Μ. Χαρακόπουλου: Τι μας ξημερώνει…

ΠΑΡΟΝ

MAXIMOS NEW

Τι μας ξημερώνει…

Του δρος Μάξιμου Χαρακόπουλου

Καθώς σβήνουν τα πολύχρωμα λαμπιόνια που στόλισαν τις πόλεις και τα χωριά μας για την έλευση του νέου έτους, συνειδητοποιούμε ότι η ελπίδα και η αισιοδοξία, που συνοδεύουν πάντα τη νέα χρονιά, διαγκωνίζονται με την αβεβαιότητα και τον φόβο για το τι τελικά θα κατισχύσει στον ασταθή κόσμο, μέρος του οποίου είναι και η πατρίδα μας.

Η Ελλάδα φαίνεται να έχει αφήσει δια παντός πίσω της τις δύσκολες ημέρες της κρίσης. Η ανεργία έχει μειωθεί σε μονοψήφια ποσοστά. Τα προηγούμενα χρόνια έχουν δημιουργηθεί εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας. Το βιοτικό επίπεδο δείχνει να έχει βελτιωθεί, λαμβάνοντας υπόψη και την αύξηση της κατανάλωσης. Μια σειρά από σημαντικά δημόσια έργα, όπως το Μετρό της Θεσσαλονίκης, παραδίδονται προς χρήση. Αυξάνονται οι ξένες επενδύσεις, ενώ οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης αναβαθμίζουν την ελληνική οικονομία. Η απόδοση των ελληνικών ομολόγων συνεχίζει την πτωτική της πορεία -φθάσαμε να είμαστε στο ίδιο επίπεδο με την Γαλλία! Ταυτόχρονα, διανύουμε μια περίοδο μεγάλης πολιτικής σταθερότητας, χωρίς εσωτερικές αναταράξεις και σοβαρές αντιπαραθέσεις, στοιχείο που επιτρέπει στην κυβέρνηση να εφαρμόσει το πρόγραμμά της.

Ωστόσο, είναι φανερό ότι σημαντικά προβλήματα και παθογένειες εξακολουθούν να υφίστανται, προκαλώντας δυσαρέσκεια σε μεγάλη μερίδα των πολιτών, όπως δείχνουν και οι σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης. Το πρώτιστο ζήτημα είναι αναμφίβολα η ακρίβεια, η οποία ταλανίζει τα νοικοκυριά. Μια σειρά από αιτίες, όπως οι πόλεμοι που έχουν ξεσπάσει στην ευρύτερη γειτονιά μας, η έκρηξη του ενεργειακού κόστους αλλά και ο «πληθωρισμός της απληστίας», έχουν προκαλέσει άνοδο των τιμών. Μπορεί ο πληθωρισμός να έχει πέσει πλέον κοντά στον μέσο ευρωπαϊκό όρο, και ιδιαίτερα στα τρόφιμα αυτή η πτώση να είναι ακόμη μεγαλύτερη, ωστόσο οι «τσιμπημένες» τιμές στο ράφι δύσκολα υποχωρούν.

Ακόμη πιο προβληματική είναι η κατάσταση με τη στέγη, όπου το κόστος αγοράς ή ενοικίασης έχει ξεφύγει, και εδώ λόγω ποικίλων αιτιών, όπως η έκρηξη στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις ακινήτων ή η χρυσή βίζα. Το αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση έχει πολλές αρνητικές παρενέργειες, όπως για παράδειγμα ότι αποτελεί ακόμη ένα εμπόδιο στα νέα ζευγάρια για τη δημιουργία οικογένειας. Κοντά σε αυτά να συμπληρώσουμε την εγκληματικότητα και τον πολλαπλασιασμό των φαινομένων βίας, που κατακλύζουν καθημερινώς την επικαιρότητα.

Η κυβέρνηση, αναμφίβολα, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες για την αντιμετώπιση των ανωτέρω, όπως και των παθογενειών στη λειτουργία των υπηρεσιών της υγείας, της εκπαίδευσης και της δικαιοσύνης. Ωστόσο, είναι προφανές ότι χρειάζεται μεγαλύτερη επιμονή και επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων.

Η γενικευμένη ανησυχία ενισχύεται, όμως, και από τη διεθνή αβεβαιότητα. Όσα γνωρίζαμε ως δεδομένα φαίνεται να βρίσκονται υπό αμφισβήτηση. Ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας διαρκεί ήδη επί 3 χρόνια, με αμφίβολη την χρονική του κατάληξη, αλλά και τον τρόπο της λήξης του. Στην ίδια την Ευρώπη, ο κεντρικός πυρήνας της ΕΕ, η Γερμανία και η Γαλλία, βρίσκεται σε οικονομική στασιμότητα αλλά και πολιτική κρίση. Στην μεν Γαλλία, που ανεβοκατεβαίνουν πρωθυπουργοί και κυβερνήσεις, πρώτο κόμμα είναι η υπερδεξιά της Λεπέν, ενώ στην Γερμανία, το ακροδεξιό AfD διεκδικεί σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις τη δεύτερη θέση στις επικείμενες εκλογές. Στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, στις ΗΠΑ, ορκίζεται σε λίγα εικοσιτετράωρα, για δεύτερη φορά, ένας πρόεδρος που δεν αποκλείει τη χρήση βίας για να καταλάβει την διώρυγα του Παναμά και την Γροιλανδία -από τη σύμμαχο στο ΝΑΤΟ Δανία(!)- ενώ εποφθαλμιά να προσαρτήσει τον Καναδά –του οποίου ο επί μια δεκαετία πρωθυπουργός παραιτείται ταπεινωμένος.

Στα καθ΄ ημάς, έχουμε μια εκτός ορίων Τουρκία, η οποία λύνει και δένει στην Συρία των «μετανοημένων» τζιχαντιστών, και δεν κρύβει την πρόθεσή της να επιβάλει τις νεοοθωμανικές της βλέψεις επί της Ελλάδας, μέσω του ιδεολογήματος της Γαλάζιας Πατρίδας. Ως εκ τούτου, απέναντι σε αυτές τις σοβαρές προκλήσεις που μας επιφυλάσσει το νέο έτος, αυτό που χρειάζεται είναι «λίγα λόγια» και έγκαιρη προετοιμασία σε κάθε επίπεδο γιατί κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι μας ξημερώνει!

Ο Δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, πρώην υπουργός.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ (12.01.25)

Μ. Χαρακόπουλος σε Φάρσαλα με Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Ψηφιακό κράτος με ταχύτητα και διαφάνεια και στις αποζημιώσεις! • Να διαψευστούν οι φήμες για αποζημιώσεις που “δηλητηριάζουν” τον αγροτικό κόσμο… (βίντεο)

ΜΑΧ 1

Λάρισα, 12 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ:

Ψηφιακό κράτος με ταχύτητα και διαφάνεια και στις αποζημιώσεις!

 • Να διαψευστούν οι φήμες για αποζημιώσεις που “δηλητηριάζουν” τον αγροτικό κόσμο…

 • “Ανοιχτές πληγές” γέφυρα Αμπελιάς και δρόμος Λάρισα-Φάρσαλα

 

«Θέλω να καλωσορίσω τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης και καλό φίλο, τον Δημήτρη Παπαστεργίου, στην πόλη των Φαρσάλων και να πω ότι το άλμα το ψηφιακό που έχει κάνει η χώρα στην περίοδο της διακυβέρνησης Μητσοτάκη είναι σημαντικό. Καμαρώνουμε γι αυτό -πράγματα τα οποία πριν 5 χρόνια μας ταλαιπωρούσαν, σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα. Το ψηφιακό αυτό άλμα είναι πραγματικά μια απάντηση γι’ αυτά που μπορούμε να πετύχουμε σε όλους τους τομείς και χρειαζόμαστε υποδείγματα πολιτικών ανδρών, όπως ο Δημήτρης Παπαστεργίου που διακρίνονται για τη σεμνότητα και την αποτελεσματικότητα. Αυτά θα μου πείτε, θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενα για όσους πολιτεύονται. Δυστυχώς, δεν είναι πολλές φορές, και στις μέρες μας ακόμη εξακολουθούν να παραμένουν ζητούμενα». Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε τον χαιρετισμό που κλήθηκε να απευθύνει στην εκδήλωση της ΔΗΜΤΟ Φαρσάλων ΝΔ ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με κεντρικό ομιλητή τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου.

Συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής

Ο Θεσσαλός πολιτικός αναρωτήθηκε «γιατί καμαρώνουμε για τα επιτεύγματα του ψηφιακού κράτους; Διότι με το ψηφιακό κράτος, πετυχαίνουμε ταχύτητα και διαφάνεια στη σχέση του πολίτη με το κράτος! Αυτά τα επιτεύγματα αγαπητέ Δημήτρη τα χρειαζόμαστε σε όλους τους τομείς και τα χρειαζόμαστε πρωτίστως στον πρωτογενή τομέα, καθώς είμαστε μια κατ’ εξοχή αγροτική περιοχή. Δεν ξέρω αν έχει ζητηθεί, αλλά θεωρώ αυτονόητο τη συνεργασία σας με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για να τρέξουν πολύ πιο γρήγορα οι διαδικασίες σε  όλους τους οργανισμούς του υπουργείου. Έχουμε έναν οργανισμό γεωργικών ασφαλίσεων, τον ΕΛΓΑ, ο οποίος παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες περί ψηφιοποίησης, περί γεωπόνων που θα είναι στο χωράφι με το τάμπλετ και θα καταγράφουν γρήγορα τη ζημιά που έχει επέλθει, προκειμένου να υπάρξουν γρήγορα και εκτιμήσεις και αποζημιώσεις -εδώ είναι και ο Πρόεδρος των εργαζομένων στον ΕΛΓΑ, είναι συμπατριώτης μας και καμαρώνουμε, επίσης-, αλλά δυστυχώς δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα αυτό. Και νομίζω ότι είναι καθοριστική η συμβολή η δική σου προς αυτή την κατεύθυνση»

Βοά ο κάμπος…

Συνεχίζοντας ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «έχουμε έναν οργανισμό πληρωμών των αγροτικών επιδοτήσεων, τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο οποίος, όπως ξέρετε, τελεί υπό έλεγχο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και επικρέμαται επί της κεφαλής ημών τεράστιο πρόστιμο, καταλογισμοί από την ΕΕ, διότι ο ΟΠΕΚΕΠΕ θεωρείται εστία διαφθοράς και σκανδάλων. Από τον Κάμπο είσαι υπουργέ, ξέρεις ότι μετά το κακό που μας βρήκε με τις πλημμύρες, βοά ο κάμπος για αποζημιώσεις που δόθηκαν σε ανθρώπους που δεν έπρεπε να δοθούν -ο λύκος στην αντάρα χαίρεται λέει ο λαός- την ίδια ώρα που υπάρχουν άνθρωποι που δεν αποζημιώθηκαν. Βλέπω ανάμεσά μας και πολλούς. Επιχειρήσεις, τις οποίες επισκέφθηκαν Υπουργοί, Επίτροποι -κάπου είδα τον κ. Τανό- και οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν έχουν πάρει μία! Και αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να στέκονται -ενάμιση χρόνο μετά τον Ντάνιελ- όρθιοι στις επιχειρήσεις τους, στα χωράφια τους, στις κτηνοτροφικές τους μονάδες.

Χρειαζόμαστε, λοιπόν, ταχύτητα και διαφάνεια παντού. Στον κάμπο κυκλοφορεί ότι δόθηκαν, όπως είπα, αποζημιώσεις που δεν έπρεπε να δοθούν. Δόθηκαν αποζημιώσεις για ντομάτες και μάλιστα για 2 χρόνια ως συνεχόμενη καλλιέργεια σε ανθρώπους που δεν καλλιεργούσαν ντομάτα. Κυκλοφορεί ότι δόθηκαν αποζημιώσεις για παραγωγικά φιστίκια, όταν στον ΕΛΓΑ δεν δηλώθηκαν ως παραγωγικά. Θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά είναι ανυπόστατες φήμες, ότι δεν έχουνε κόκκο αλήθειας! Αλλά αν είναι έτσι, πρέπει να διαψευστούν από τα επίσημα αρμόδια χείλη, διότι οι φήμες “δηλητηριάζουν” τον αγροτικό κόσμο, προκαλούν οργή και η οργή, όπως ξέρετε όλοι, είναι κακός σύμβουλος».

Τι γίνεται με το έργο της Σκοπιάς;

Ο κυβερνητικός βουλευτής αξιοποίησε την ευκαιρία της παρουσίας του υπουργού για να θέσει υπόψιν του τα αναγκαία έργα για τα Φάρσαλα και να ζητήσει και τη δική του αρωγή για την υλοποίησή τους. Όπως χαρακτηριστικά είπε «μιας που βρίσκομαι σε αυτό το βήμα, παίρνοντας το νήμα από εκεί που το άφησε ο πρόεδρος της Δημοτικής Τοπικής μας Οργάνωσης, ο Γιάννης Αρζουμανίδης -και θέλω να συγχαρώ και τον Γιάννη και τον πρώην πρόεδρο τον Δημήτρη Γιακοβή και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο για το έργο που επιτελούν και για την εκδήλωση που με επιτυχία πραγματοποιείται σήμερα- να πω λίγα λόγια για τα έργα που αναμένουμε στην περιοχή των Φαρσάλων, μετά το κακό που μας βρήκε με τον Ντάνιελ και νωρίτερα με τον Ιανό. Αναφέρθηκε το έργο στη Σκοπιά των Φαρσάλων. Μίλησα με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό 6 μήνες πριν έρθει στα Φάρσαλα και μου έδωσε τη δυνατότητα τότε να το ανακοινώσω και επισήμως ότι το φράγμα της Σκοπιάς θα γίνει ως έργο ΣΔΙΤ, ως σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Όμως αναμένουμε ενημέρωση πού βρισκόμαστε, σε ποια φάση βρισκόμαστε; Διότι έχουν περάσει πια 3-4 χρόνια από τότε, από την πρώτη κουβέντα που κάναμε με τον Πρωθυπουργό».

“Ανοιχτές πληγές”

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος επισήμανε ότι «έχουμε ανοιχτές πληγές με υποδομές που καταστράφηκαν από τον Ντάνιελ. Η γέφυρα στην Αμπελιά Φαρσάλων. Πρόσκαιρα έβαλε μια ιρλανδική διάβαση η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Μακάρι να μην έχουμε βαρύ χειμώνα και να συνεχίσει η σύνδεση του Βόλου με την επαρχία μας. Αλλά σε κάθε περίπτωση περιμένουμε ένα χρονοδιάγραμμα. Το ζητήσαμε κατ’ επανάληψη και σε συναντήσεις που είχαμε με τα κυβερνητικά κλιμάκια που επισκέφτηκαν την Λάρισα και δεν είχαμε απάντηση. Θα παρακαλούσαμε και επ’ αυτών να ασκήσετε την επιρροή σας. Δεν είναι δική σου αρμοδιότητα αγαπητέ Δημήτρη αλλά να ασκήσεις και εσύ την επιρροή σου στους συναδέλφους σου στο Υπουργικού Συμβουλίου να τρέξουν πιο γρήγορα αυτά.

Και βεβαίως, ο μεγάλο μας καημός και το μεγάλο παράπονο είναι η σύνδεση της Λάρισας με τα Φάρσαλα, ένας δρόμος σκοτώστρα, άλλης εποχής. Κάναμε υπομονή γιατί ήταν άλλες οι προτεραιότητες της χώρας -το καταλαβαίνουμε- να ολοκληρωθεί η Π.Α.Θ.Ε., τα Τέμπη, ο Ε65, η Ιόνια Οδός. Όλα αυτά, όμως, είναι πια πραγματικότητα και για αυτό ήρθε, πιστεύουμε, η σειρά του δρόμου για τα Φάρσαλα και υπήρχε πρωθυπουργική δέσμευση, προ των εκλογών του ‘23.

Προέκυψε το κακό που μας βρήκε με τον Ντάνιελ και δημιουργείται η εντύπωση ότι ο δρόμος Λάρισα-Φάρσαλα πάει στις καλένδες. Θα είναι άδικο και θα πρέπει να επιμείνουμε και ζητούμε και από εσένα να ενώσεις τη φωνή σου προς την κυβέρνηση, προκειμένου ο δρόμος αυτός, ο πολύπαθος, Λάρισα Φάρσαλα, μια μέρα να ολοκληρωθεί».

Η Ελλάδα νησίδα σταθερότητος

Ολοκληρώνοντας ο έμπειρος κοινοβουλευτικός σημείωσε ότι «έχουμε το ευτύχημα σε μια γειτονιά που χαρακτηρίζεται από αστάθεια -πόλεμοι στην ευρύτερη γειτονιά μας, δείτε τι συμβαίνει στη Μέση Ανατολή όπου έχουμε υπολείμματα του Βυζαντινού κόσμου, Ελληνορθόδοξους που απειλούνται με σφαγή- σε αυτή, λοιπόν, τη δύσκολη συγκυρία, η Ελλάδα να είναι μια νησίδα σταθερότητος. Και είναι νησίδα σταθερότητος διότι έχει στο τιμόνι της καπετάνιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη.  Έχει πρωθυπουργό που κρατά στιβαρά το τιμόνι της χώρας. Για να συνεχίσει να γίνεται αυτό, για να παραμείνει η Ελλάδα νησίδα σταθερότητος, πρέπει να έχουμε πολιτική σταθερότητα. Και γι αυτό θα πρέπει στα δυόμισι χρόνια που έχουμε μπροστά μας να τρέξουμε με ακόμη γρηγορότερους ρυθμούς το κυβερνητικό μας πρόγραμμα, τις μεταρρυθμίσεις για τις οποίες μας τίμησαν οι πολίτες, έτσι ώστε, το 2027 να ανανεώσει και με αυτοδύναμη εντολή ο ελληνικός λαός την ψήφο του στη ΝΔ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Και πάλι τα συγχαρητήρια μου στην Δημοτική Τοπική μας Οργάνωση, σε όλους εσάς που χρόνια δίνουμε μαζί -στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα- μάχες για την παράταξη και κατ’ επέκταση για τη χώρα».

ΜΑΧ 2

ΜΑΧ 3

ΜΑΧ 4

ΜΑΧ 5

ΜΑΧ 6

ΜΑΧ 7

ΜΑΧ 8

ΜΑΧ 9

ΜΑΧ 10

ΜΑΧ 11

ΜΑΧ 12

ΜΑΧ 13

ΜΑΧ 14

ΜΑΧ 15

ΜΑΧ 16

ΜΑΧ 17

ΜΑΧ 18

ΜΑΧ 19

ΜΑΧ 20

ΜΑΧ 21

ΜΑΧ 22

ΜΑΧ 23

ΜΑΧ 24

ΜΑΧ 25

Μπορείτε να δείτε τον χαιρετισμό του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/8hyrP_-Fz28

Μ. Χαρακόπουλος στην ΔΑΚΕ του ΓΝΛ: Δεν παραχωρούμε το «μονοπώλιο της καρδιάς» στην αριστερά (βίντεο και φωτό)

ΜΑΧ 1 14

Λάρισα, 11 Ιανουαρίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΓΝΛ:

Δεν παραχωρούμε το «μονοπώλιο της καρδιάς» στην αριστερά

«Προφανώς έχουμε πολλά που πρέπει να κάνουμε ακόμη, αλλά δεν παραχωρούμε κανένα μονοπώλιο ευαισθησίας στην αριστερά. Νομίζω ότι η παροχή δημόσιας υγείας είναι ένα κεκτημένο του σύγχρονου κράτους. Το οποίο πρέπει να προστατεύσουμε και για να κάνουμε αυτό, πρέπει να φυλάμε ως κόρην οφθαλμού εσάς, τις εργαζόμενες και τους εργαζομένους στο Εθνικό Σύστημα Υγείας». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, στον χαιρετισμό του κατά την κοπή της βασιλόπιτας της ΔΑΚΕ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας. Παρούσες στην κοπή της βασιλόπιτας ήταν η πρόεδρος της ΔΑΚΕ του ΓΝΛ κ. Ευρυδίκη Γούλα, η αντιπρόεδρος κ. Ευθυμία Χύτα, η ταμίας κ. Ευαγγελία Πράππα και τα μέλη κ. Αικατερίνη Καραγιάννη και κ. Ευθυμία Μπέτση.

Κοινωνική ευαισθησία στην πράξη

Ο Θεσσαλός βουλευτής στον χαιρετισμό του τόνισε ότι «για χρόνια η αριστερά, προσπαθούσε να έχει το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας, το ‘‘μονοπώλιο της καρδιάς’’, που λέει ο καλός μου φίλος, ο Νίκος Δένδιας. Αλλά ήταν μια κοινωνική ευαισθησία στα λόγια. Η κοινωνική ευαισθησία στην πράξη γίνεται από τη δική μας παράταξη. Και για να αποδείξω του λόγου το αληθές, θα σας πω ότι στον προϋπολογισμό που ψηφίσαμε πριν λίγες εβδομάδες, στα μέσα του Δεκέμβρη, έχουμε διπλάσιες δαπάνες, αύξηση κατά 100% σε σχέση με την περίοδο της διακυβέρνησης της αριστεράς -που κυβέρνησε, αποκαλύφθηκε και απομυθοποιήθηκε- για το ΕΣΥ, για τα 126 νοσοκομεία της χώρας. Και βρίσκεται αυτή την ώρα, μέσα στο 2025, ένα μεγάλο κτιριολογικό πρόγραμμα, με ανεγέρσεις νέων Νοσοκομείων, με ανεγέρσεις νέων πτερύγων -όπως έπεσαν οι υπογραφές και αναμένουμε και τη νέα πτέρυγα στο Παλαιό Νοσοκομείο της πόλης, στο νοσοκομείο της καρδιάς μας-, με ανακαινίσεις, με νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό. Τις προάλλες πήρατε και τον νέο αξονικό τομογράφο».

Κοινωνικό μέρισμα

Ο κυβερνητικός βουλευτής συνεχίζοντας συνεχάρη την «ΔΑΚΕ για τους αγώνες που δίνετε για την επικράτηση των φιλελεύθερων ιδεών. Το ότι έχουμε τη δυνατότητα να αυξάνουμε τις δαπάνες για την υγεία, οφείλεται στο ότι υπάρχει ένα κοινωνικό μέρισμα που παράγει η οικονομία. Για να υπάρξει αυτό το κοινωνικό μέρισμα, για να πηγαίνει καλά η οικονομία, προϋπόθεση είναι η πολιτική σταθερότητα. Πολιτική σταθερότητα την οποία έχουμε αυτά τα 5 χρόνια της διακυβέρνησης της ΝΔ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την οποία πρέπει να διασφαλίσουμε και για τα επόμενα χρόνια.  Έχουμε μπροστά μας δυόμισι χρόνια μέχρι τις εκλογές του ’27. Σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας, τις μεταρρυθμίσεις και, πρώτα ο Θεός, όλες και όλοι μαζί θα δώσουμε τον κοινό αγώνα για να επιτύχουμε μια ανανέωση για τρίτη εντολή, αυτοδύναμα θέλω να πιστεύω, στην κυβέρνηση της ΝΔ. Καλή χρονιά, υγεία, δύναμη και κάθε καλό στην καθεμιά και τον καθένα σας».

Ο μεγάλος απών…

Προηγουμένως, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στον απόντα Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας κ. Γρηγόρη Βλαχάκη, ο οποίος απουσίαζε λόγω της απώλειας της μητέρας του. Όπως είπε «η φετινή βασιλόπιτα σκιάζεται από το γεγονός ότι μεγάλος απών είναι ο  Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, που έχει βάλει τη σφραγίδα του στην εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου τα τελευταία χρόνια, ο  Γρηγόρης ο Βλαχάκης, που έχασε την μητέρα του. Και από αυτό το βήμα θέλω, ομόθυμα πιστεύω, να εκφράσω τα συλλυπητήρια όλων μας, στον Γρηγόρη και την οικογένειά του».

ΜΑΧ 2 14

ΜΑΧ 3 13

ΜΑΧ 4 15

ΜΑΧ 5 11

ΜΑΧ 6 9

ΜΑΧ 7 9

ΜΑΧ 8 6

ΜΑΧ 9 5

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον χαιρετισμό του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/qakKll3g8Fw

Subscribe to this RSS feed