Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Ζητά ο Μάξιμος από Υπ. Οικονομίας: "Αποκατάσταση ζημιών από πλημμύρες στα Φάρσαλα"

maximos vouli 1

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2016

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ:

Αποκατάσταση ζημιών στα Φάρσαλα από πλημμύρες Μαΐου

Την έγκριση της αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στον ποταμό Ενιπέα και στην περιοχή του Δήμου Φαρσάλων από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που είχαν ως αποτέλεσμα τις πλημμύρες κατά την 20η και 21ηΜαίου 2016 ζητά με αναφορά του στη Βουλή ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Ο Θεσσαλός πολιτικός με την Αναφορά του συνηγορεί στο σχετικό αίτημα της Περιφέρειας Θεσσαλίας που υπογράφει ο περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός απευθυνόμενος προς τον υπουργό Οικονομίας κ. Γιώργο Σταθάκη.
Ο κ. Χαρακόπουλος έχει καταθέσει αντίστοιχη ερώτηση στην ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τις ζημιές που υπέστησαν οι καλλιέργειες των αγροτών της ευρύτερης περιοχής των Φαρσάλων από την πρωτόγνωρης έντασης βροχόπτωση.
Στην επιστολή του περιφερειάρχη Θεσσαλίας αναφέρεται ότι από τις βροχοπτώσεις στην περιοχή των Φαρσάλων και το πλημμυρικό φαινόμενο στην κοίτη του Ενιπέα κήρυξε τις Δημοτικές Ενότητες που επλήγησαν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Μετά από την καταγραφή των βλαβών που διενήργησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες εστάλη στις 10 Ιουνίου αίτημα στο υπουργείο Οικονομίας για την έγκριση του ποσού του 1.588.100 ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών και την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων.
Όπως τονίζεται στο έγγραφο της Περιφέρειας «τα έργα αφορούν την άμεση αποκατάσταση ζημιών σε υποδομές λόγω φυσικής καταστροφής που επιφέρουν σημαντικές επιπτώσεις στις συνθήκες διαβίωσης, στο φυσικό περιβάλλον και την οικονομία της Περιφέρειας Θεσσαλίας»

Μάξιμος προς αποφοίτους Πολιτικών Μηχανικών ΤΕΙ Θεσσαλίας: Να θέτετε στόχους στη ζωή σας!

ΤΕΙ 1 2

Λάρισα, 25 Ιουνίου 2016

ΣΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Μάξιμος: Να θέτετε στόχους στη ζωή σας!

 Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο αν έχετε ισχυρή θέληση!

Ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος παραβρέθηκε στην τελετή ορκωμοσίας των αποφοίτων του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Θεσσαλίας.
Κληθείς, από τον Γραμματέα του τμήματος κ. Ηλία Παλαιοχωρλίδη, να χαιρετήσει την εκδήλωση, ο κ. Χαρακόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:

ΤΕΙ 4 1

«Θέλω να σας συγχαρώ για την αποφοίτησή σας. Σήμερα κατακτήσατε ένα στόχο παίρνοντας το πτυχίο σας από το ΤΕΙ Θεσσαλίας, το οποίο πρόσφατα είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ και να ενημερωθώ από τον Πρόεδρό του καθηγητή Παναγιώτη Γούλα για το σπουδαίο έργο που επιτελείται και πράγματι, όπως είπε και ο Πρόεδρος του τμήματος καθηγητής Ξενοφών Σπηλιώτης, το Ίδρυμά σας διακρίνεται για την προσήλωση του στην καινοτομία και την αριστεία. Στη διάρκεια των σπουδών σας λάβατε σημαντικά εφόδια που θα σας φανούν χρήσιμα στο δύσκολο ανταγωνιστικό κόσμο της παγκοσμιοποίησης. Και βεβαίως μπορείτε να συνεχίσετε το ταξίδι της γνώσης μέσα από τα ενδιαφέροντα μεταπτυχιακά προγράμματα που εκπονεί και το ΤΕΙ Θεσσαλίας.

Επιτρέψτε μου, όμως, να πω ότι είναι σημαντικό να θέτετε στόχους στη ζωή σας. Μην σας πτοούν οι δυσκολίες και τα εμπόδια. Οι δυσχέρειες είναι για τις υπερβαίνουμε και τα εμπόδια για να τα υπερπηδούμε. Κανένα εμπόδιο και καμιά δυσκολία δεν θα σας στερήσει την ικανοποίηση της επιτυχίας. Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο αν έχετε ισχυρή θέληση, επιμονή και υπομονή. Να διατηρήσετε πάντα τον νεανικό ενθουσιασμό, τη φλόγα για τη ζωή που έχετε σήμερα, παντρεύοντάς τα με την εμπειρία που καθημερινά θα αποκτάτε. Σας εύχομαι καλή πρόοδο στη ζωή σας και καλή σταδιοδρομία! Συγχαρητήρια και στους γονείς σας που στάθηκαν δίπλα σας και σήμερα σας καμαρώνουν».
Στην τελετή στο κατάμεστο αμφιθέατρο παραβρέθηκαν πολλοί συγγενείς και φίλοι των νέων πτυχιούχων.

ΤΕΙ 2 1ΤΕΙ 5 1


ΤΕΙ 3 1ΤΕΙ 6

 

 

Μάξιμος: Να μην κλείσει το Ελληνικό Νηπιαγωγείο στο Μπίλεφελντ Γερμανίας

νσχ ερευνας

Αθήνα, 22 Ιουνίου 2016

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Να μην κλείσει το Ελληνικό Νηπιαγωγείο στο Μπίλεφελντ της Γερμανίας

• Απαράδεκτη η απόφαση και η συμπεριφορά των αρμοδίων!

Ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αναφορά που κατέθεσε στη βουλή ζητά από τον υπουργό Παιδείας, κ. Νίκο Φίλη να μην κλείσει το ελληνικό νηπιαγωγείο στην περιοχή Μπίλεφελντ της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας στη Γερμανία. Ο κ. Χαρακόπουλος με την αναφορά του συνηγορεί στο αίτημα α) του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων των Μαθητών των Ελληνικών Σχολείων (Νηπιαγωγείου-Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου) της περιοχής Μπίλεφελντ, που διατυπώθηκε με επιστολή διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας -η οποία παραμένει από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους αναπάντητη(!)- και β) του κ. Νικολάου Καλύβα, εκλεγμένου μέλους του ιδίου Συλλόγου, που επανέρχεται για το ίδιο ζήτημα τον Ιούνιο.
Στις επιστολές αναφέρεται ότι «στις 18.03.2016 και ενώ τα παιδιά του Νηπιαγωγείου συμμετέχοντας στην σχολική εορτή για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου κρατούσαν τις ελληνικές σημαίες τους γεμάτα υπερηφάνεια, ο αρμόδιος συντονιστής εκπαίδευσης φρόντισε να ενημερώσει τηλεφωνικά τον διευθυντή του ελληνικού Δημοτικού σχολείου Μπίλεφελντ και την νηπιαγωγό, ότι το Νηπιαγωγείο από την επόμενη σχολική χρονιά θα πάψει να λειτουργεί. Ζητήθηκε μάλιστα, από τον διευθυντή του σχολείου η άμεση κοινοποίηση αυτής της απόφασης στους γονείς. Ο διευθυντής του σχολείου, όπως όφειλε, συγκέντρωσε όλους τους γονείς και μας ενημέρωσε για το άμεσο κλείσιμο του Νηπιαγωγείου από την επόμενη σχολική χρονιά. Όταν ρωτήσαμε για το αν υπάρχει μια γραπτή ανακοίνωση που να κοινοποιεί αυτό το γεγονός, η απάντηση του διευθυντή ήταν, ότι πρόκειται για τηλεφωνική εντολή του αρμόδιου συντονιστή εκπαίδευσης»
Και προσθέτουν ότι «το Νηπιαγωγείο μαζί με το Δημοτικό Μπίλεφελντ μετράνε περί τα 30 χρόνια λειτουργίας. Όπως ο καθένας αντιλαμβάνεται η λειτουργία τους είναι μείζονος σημασίας για την εκπαίδευση όλων των ελλήνων της περιοχής». Επίσης ενημερώνουν ότι «στο συγκεκριμένο Νηπιαγωγείο, φοιτούνε προνήπια που τώρα βλέπουν τις πόρτες του Νηπιαγωγείου να κλείνουν. Δεν τους εξασφαλίζεται καμιά θέση σε γερμανικά Νηπιαγωγεία, καθώς οι προθεσμίες εγγραφών σε αυτά, είχαν ήδη τελειώσει πολύ πριν την ανακοίνωση του κλεισίματος του ελληνικού Νηπιαγωγείου. Ο αριθμός των νηπίων που αυτήν την στιγμή αναμένουν γα την εγγραφή τους στο Νηπιαγωγείο, αριθμεί 10 παιδιά, (αριθμός που σίγουρα θα ήταν μεγαλύτερος αν δεν είχε προηγηθεί η τηλεφωνική εντολή του συντονιστή εκπαίδευσης και η πρόθεση για την αναστολή της λειτουργίας του»
Και οι γονείς καταλήγουν «Απαιτούμε την άμεση επίλυση του θέματος:
1) Την έγγραφη δέσμευση για ανεμπόδιστη και περαιτέρω αναβάθμιση της λειτουργίας του νηπιαγωγείου.
2) Την άμεση εγγραφή των παιδιών μας στο Νηπιαγωγείο για τη σχολική χρονιά 2016/17».

Άρθρο Μάξιμου Χαρακόπουλου: "Το σύνδρομο Καρανίκα..."

νεοδημοκράτης logo beta1

“Το σύνδρομο Καρανίκα”

Του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Η είδηση ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην “νομιμοποίηση” 2.500 δημοσίων υπαλλήλων που φέρονται να διαθέτουν πλαστούς τίτλους σπουδών δεν πρέπει να ξενίζει κανέναν. Η «πρώτη φορά αριστερά» έδειξε εξ αρχής ότι η έλευσή της στην εξουσία είχε ως στόχο τη διαιώνιση όλων των παθογενειών της μεταπολίτευσης, και μάλιστα σε πιο οξυμένη ακόμη μορφή.
Άλλωστε, στις εκλογικές αναμετρήσεις που κέρδισε «έκλεισε το μάτι» σε όλους όσοι ένοιωθαν πως απειλούνταν από την προσπάθεια ανασυγκρότησης του κράτους με βάση αξιοκρατικά κριτήρια. Στην πραγματικότητα, δηλαδή, με τη μάσκα της προοδευτικότητας και της ανατροπής επιχείρησε μια «αντεπανάνασταση», μια τελευταία προσπάθεια να μην αλλάξει τίποτε.
Και το κόστος αυτής της αντίδρασης το πληρώνουμε όλοι από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι και σήμερα. Σε κάθε τομέα άσκησης πολιτικής, η κυβέρνηση εκδηλώνει σταθερά ιδεοληπτικές εμμονές και απέχθεια προς την αξιοκρατία και την αξία της εργατικότητας. Η επιβράβευση όσων δια της πλαγίας οδού εισήλθαν στο δημόσιο, η απουσία διοικητικών κυρώσεων σε όσους αποδεδειγμένα παρανόμησαν, η κατάργηση κάθε διαδικασίας αντικειμενικής αξιολόγησης συνιστούν την πεμπτουσία της «φιλοσοφίας» ΣΥΡΙΖΑ. Είναι το «σύνδρομο Καρανίκα», που η καριέρα –ως προσπάθεια του ανθρώπου να ανέλθει μέσω της τίμιας εργασίας του- θεωρείται χολέρα(!), ή το «δόγμα Μπαλτά», σύμφωνα με το οποίο «η αριστεία είναι ρετσινιά», που ορίζουν τις κυβερνητικές αποφάσεις.
Ιδιαίτερα αποκαλυπτικά, ως προς τις προθέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, είναι τα όσα συμβαίνουν στον χώρο της παιδείας. Εδώ ο κ. Φίλης, με ένα κακόγουστο κρεσέντο επιστροφής σε ιδεολογήματα της δεκαετίας του 1970, από τα οποία όπως φαίνεται δεν απογαλακτίστηκε ποτέ, επιτίθεται ευθέως σε κάθε θεσμό ή λειτουργία που προάγει την αξιοκρατία.
Αρχή έκανε με τα πρότυπα σχολεία, τα οποία κατήργησε με το πρόσχημα της ισότητας. Βεβαίως, η ισότητα που οραματίζεται η αριστερή μας κυβέρνηση είναι η ισοπέδωση προς τα κάτω, η επικράτηση της μίζερης μετριοκρατίας και της ήσσονος προσπάθειας. Η δήθεν φιλολαϊκή αφετηρία της απόφασής του στρέφεται κυρίως κατά των λαϊκών στρωμάτων, καθώς σε αυτά τα σχολεία είχαν τη δυνατότητα να μετέχουν παιδιά ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση των γονιών τους, υψώνοντας τον πήχη εν γένει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες αύριο στην ελληνική κοινωνία. Και επειδή ο λαϊκισμός είναι ακόρεστος προχωρά περισσότερο, ισοπεδώνοντας τώρα και τα ολοήμερα σχολεία που εφάρμοζαν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα.
Αλώβητα από τη «συμμόρφωση» δεν φαίνεται να μένουν και τα ιδιωτικά σχολεία. Πάλι με έωλα επιχειρήματα επιχειρείται να μπει «στενός κορσές» στο εύρος της γνώσης που παρέχουν τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, τα οποία στην Ελλάδα έχουν παράδοση πολλών δεκαετιών, με σπουδαιότατα αποτελέσματα. Εδώ η οσμή του ολοκληρωτισμού είναι πολύ έντονη, και προδίδει τις επικίνδυνες εμμονές που διακατέχουν κάποιους στην κυβέρνηση, οι οποίοι νομίζουν ότι διεξάγουν «ιερό» ταξικό πόλεμο.
Την ώρα, δηλαδή, που όλος ο κόσμος τρέχει με ταχύτητα φωτός για να ανυψώσει το επίπεδο της ανταγωνιστικότητάς των εκπαιδευτικών συστημάτων, αλλά και να μεγιστοποιήσει τη αποδοτικότητα της δημόσιας διοίκησης, εμείς όχι μόνον πάμε με τον αραμπά αλλά πορευόμαστε και σε λάθος δρόμο. Μπορεί, όμως, έτσι να υπάρχει μέλλον; Είναι δυνατόν να υπάρξει ανάπτυξη της οικονομίας αλλά και άνοδος του επιπέδου της ελληνικής κοινωνίας με τέτοιες πρακτικές που ακολουθεί η σημερινή κυβέρνηση;
Η απάντηση, δυστυχώς, είναι ότι δεν θα δούμε κανένα φως στο τούνελ όσο παραμένουν οι σημερινοί κυβερνώντες στην εξουσία. Θα συνεχίζουμε να βουλιάζουμε σε έναν βάλτο, που θα καθιστά δυσκολότερη την έξοδό μας από αυτόν. Για το λόγο αυτό, η μόνη σωτηρία για την χώρα είναι να μπει ένα τέλος στην καταστροφική πορεία της τυχοδιωκτικής διακυβέρνησης και ένα νέο ξεκίνημα που θα βασίζεται στην επιβράβευση της εργατικότητας και στην επιβολή της αξιοκρατίας. Και αυτόν τον στόχο η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται στον ελληνικό λαό ότι θα τον πετύχει.

Ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ''ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ'', Τεύχος 1 - Ιούνιος 2016

Subscribe to this RSS feed