Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος στη ΔΣΟ: Το μεταναστευτικό λύνεται μόνον στην πηγή -Ζήτησε καταδίκη Τουρκίας για Αγία Σοφία

Μάξιος ΔΣΟ 1

Θεσσαλονίκη, 7 Ιουλίου 2016

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ:

Το μεταναστευτικό λύνεται μόνον στην πηγή του προβλήματος

• Ζήτησε καταδίκη της Τουρκίας για τη βεβήλωση της Αγίας Σοφίας

«Εμείς οι Ορθόδοξοι καλούμαστε να δώσουμε την πνευματικότητα που απουσιάζει σε μια εποχή που φαίνεται να μέθυσε από την υλική ευμάρεια. Γιατί χωρίς ηθικά ερείσματα και χωρίς στέρεα πνευματικά θεμέλια ο κόσμος μας θα είναι πάντοτε εύθραυστος, όλες οι προσπάθειες θα καταλήγουν στην αποτυχία, σε μια σισύφεια ανάβαση χωρίς λυτρωτικό τέρμα». Τα παραπάνω τόνισε ο τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κατά την εισήγησή του στην 23η Γενική Συνέλευση της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας, που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη από τις 4 έως στις 8 Ιουλίου. Ο κ. Χαρακόπουλος, παρόντων των αντιπροσώπων στην ΔΣΟ από 27 χώρες, ανέλυσε το θέμα «Η Ορθοδοξία στο σταυροδρόμι των προσφυγικών & μεταναστευτικών ροών - Εποχή κολοσσιαίων προκλήσεων και επείγουσας ανασύνταξης».

Μάξιμος ΔΣΟ 2

Ο τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΝΔ υπογράμμισε στην ομιλία του ότι «η Ευρώπη ανακάλυψε ξαφνικά πόσο κοντά βρίσκεται στις εστίες των συγκρούσεων, τη στιγμή που η ίδια περνάει μια βαθιά κρίση σε πολλά επίπεδα. Συνέπεια της νέας πραγματικότητας υπήρξε ο διχασμός της Ευρώπης».
Ο κ. Χαρακόπουλος, απέναντι στο μεταναστευτικό φαινόμενο, τόνισε ότι ως Ορθόδοξοι, ως άνθρωποι που αναγνωρίζουμε στην Αγάπη τον στύλο της πίστεώς μας, και μάλιστα την Αγάπη που δεν διαχωρίζει, οφείλουμε να αρθούμε υπεράνω των συγκυριών και να προσεγγίσουμε το πρόβλημα στην ανθρώπινη διάστασή του.
Ο Θεσσαλός πολιτικός τόνισε ότι πρέπει «να ιάσουμε τις αιτίες του προβλήματος στην πηγή του. Δηλαδή, να επιβάλλουμε την ειρήνη στα πολεμικά μέτωπα που προκαλούν την έκρηξη της προσφυγιάς» και έκανε ιδιαίτερη μνεία στους χριστιανούς που βρίσκονται υπό την δαμόκλειο σπάθη της φυσικής τους εξόντωσης και έτσι οδηγούνται στο δρόμο της ξενιτιάς, κάνοντας το τέλος του χριστιανισμού στην περιοχή να μοιάζει αναπόφευκτο. Παρέπεμψε μάλιστα στα όσα είπε πρόσφατα επ’ αυτού ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος αλλά και στο τελικό κείμενο της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου που καταδικάζεται το φαινόμενο «της μονίμου τάσεως αυξήσεως των καταπιέσεων και διώξεων των χριστιανών».
Τέλος, ο κ. Χαρακοπουλος ζήτησε να υπάρξει στα συμπεράσματα της 23ης Συνέλευσης της ΔΣΟ καταδίκη της Τουρκίας για την αλλοίωση της φυσιογνωμίας της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη με την ανάγνωση του Κορανίου εντός του ναού, ενώ υποστήριξε ότι θα πρέπει να υπάρξει και έκκληση στους διεθνούς οργανισμούς να παρέμβουν.

Μάξιμος ΔΣΟ 3

Μ. Χαρακόπουλος: "Απαράδεκτη η συμπεριφορά της Προέδρου του ΙΝΕΔΙΒΙΜ"

Επίκαιρη 3

Αθήνα, 7 Ιουλίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Απαράδεκτη η συμπεριφορά της Προέδρου του ΙΝΕΔΙΒΙΜ

• Να αποκατασταθεί άμεση η Διοικητική Τάξη

Ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με ερώτησή του στον υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη, καταγγέλλει την απαράδεκτη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά της Προέδρου του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης κ. Αγγελικής Δημητρακοπούλου προς τους εργαζόμενους. Ταυτόχρονα ζητά να πληροφορηθεί για ποιο λόγο προχώρησε στην ανάθεση νομικών υπηρεσιών σε δικηγορικό γραφείο όταν το Ίδρυμα διαθέτει Νομική Υπηρεσία και ρωτά τον αρμόδιο υπουργό τι θα πράξει προκειμένου να διασφαλίσει το δημόσιο συμφέρον.
Στην ερώτησή του ο κ. Χαρακόπουλος αναφέρει «το ΙΝΕΔΙΒΙΜ είναι ένας κρίσιμος φορέας του υπουργείου Παιδείας, καθώς αποτελεί το βασικό βραχίονα άσκησης πολιτικής στη Διά Βίου Μάθηση και τη Νέα Γενιά, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετεί βασικές ανάγκες καθαριότητας και σίτισης των σπουδαστών στις Φοιτητικές Εστίες της χώρας.
Συνεπώς, η εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος είναι προϋπόθεση για την υποστήριξη βασικών δομών του υπουργείου Παιδείας, πχ των Δημοσίων ΙΕΚ και των Φοιτητικών Εστιών.
Η Διοίκηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με άκριτες και αυταρχικές ενέργειες υπονομεύει το εργασιακό κλίμα και απαξιώνει το προσωπικό του Ιδρύματος.
Συγκεκριμένα, η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, κ. Αγγελική Δημητρακοπούλου, στις 22/06/2015 έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στους εργαζόμενους με το οποίο τους καλούσε σε συζήτηση. Σε αυτή, ζητείται από τους εργαζόμενους να προχωρήσουν σε “ατομική και συλλογική τοποθέτηση επί του ύφους, του ήθους και της ποιότητας των 'επιχειρημάτων' που εμφανίζονται στην πρόσφατη ανακοίνωση του Δ.Σ. του Σωματείου σας” (Σχετικό το με αρ. πρωτ. 120 Δελτίο Τύπου του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας)
Δηλαδή, η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ καλεί τους υπαλλήλους του Ιδρύματος να τοποθετηθούν ενώπιον της επί της ανακοίνωσης του Σωματείου τους η οποία καταφέρεται κατά των επιλογών της Διοίκησης του ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Η πρακτική αυτή έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την κουλτούρα της Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και με το ύφος της εξουσίας στο πλαίσιο της αστικής δημοκρατικής παράδοσης της χώρας.
Την ίδια στιγμή η Διοίκηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ αναθέτει σε ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο την παροχή νομικών υπηρεσιών (απάντηση σε εξώδικο), αν και το Ίδρυμα διαθέτει Νομική Υπηρεσία, υποκαθιστώντας έτσι τις θεσμοθετημένες δομές του Οργανισμού με εξωτερικούς συμβούλους».
Κατόπιν τούτων, ο κ. Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Αν συμφωνεί με το κείμενο του αποσταλθέντος μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Προέδρου του Ιδρύματος;
2. Αν προτίθεται να προβεί στις δέουσες ενέργειες ώστε να διαπιστώσει εάν η ανάθεση νομικών υπηρεσιών σε εξωτερικό νομικό σύμβουλο καλύπτεται από σχετική εισήγηση της νομικής υπηρεσίας; Εάν αυτό δεν συμβαίνει, και συνεπώς, δεν προκύπτει αδυναμία της νομικής υπηρεσίας να ανταποκριθεί στα καθήκοντά της λόγω του εξειδικευμένου της υπόθεσης ή λόγω φόρτου εργασίας, τι προτίθεται να πράξει προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος;

ΑΥΤΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΝΕΔΙΒΙΜ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΘΕΜΑ: "ΑΥΤΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΝΕΔΙΒΙΜ"

Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ είναι ένας κρίσιμος φορέας του Υπουργείου Παιδείας, καθώς αποτελεί το βασικό βραχίονα άσκησης πολιτικής στη Διά Βίου Μάθηση και τη Νέα Γενιά, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετεί βασικές ανάγκες καθαριότητας και σίτισης των σπουδαστών στις Φοιτητικές Εστίες της χώρας.
Συνεπώς, η εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος είναι προϋπόθεση για την υποστήριξη βασικών δομών του Υπουργείου Παιδείας, π.χ. των Δημοσίων ΙΕΚ και των Φοιτητικών Εστιών.
Η Διοίκηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με άκριτες και αυταρχικές ενέργειες υπονομεύει το εργασιακό κλίμα και απαξιώνει το προσωπικό του Ιδρύματος.
Συγκεκριμένα, η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, κα Αγγελική Δημητρακοπούλου, στις 22/6/2015 έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στους εργαζόμενους με το οποίο τους καλούσε σε συζήτηση. Σε αυτή, ζητείται από τους εργαζόμενους να προχωρήσουν σε “ατομική και συλλογική τοποθέτηση επί του ύφους, του ήθους και της ποιότητας των 'επιχειρημάτων' που εμφανίζονται στην πρόσφατη ανακοίνωση του Δ.Σ. του Σωματείου σας” (Σχετικό το με αρ. πρωτ. 120 Δελτίο Τύπου του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας)
Δηλαδή, η Πρόεδρος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ καλεί τους υπαλλήλους του Ιδρύματος να τοποθετηθούν ενώπιον της επί της ανακοίνωσης του Σωματείου τους η οποία καταφέρεται κατά των επιλογών της Διοίκησης του ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Η πρακτική αυτή έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την κουλτούρα της Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και με το ύφος της εξουσίας στο πλαίσιο της αστικής δημοκρατικής παράδοσης της χώρας.
Την ίδια στιγμή η Διοίκηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ αναθέτει σε ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο την παροχή νομικών υπηρεσιών (απάντηση σε εξώδικο), αν και το Ίδρυμα διαθέτει Νομική Υπηρεσία, υποκαθιστώντας έτσι τις θεσμοθετημένες δομές του Οργανισμού με εξωτερικούς συμβούλους.

Κατόπιν τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Συμφωνεί με το κείμενο του αποσταλθέντος μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της Προέδρου του Ιδρύματος;
2. Προτίθεται να προβεί στις δέουσες ενέργειες ώστε να διαπιστώσει εάν η ανάθεση νομικών υπηρεσιών σε εξωτερικό νομικό σύμβουλο καλύπτεται από σχετική εισήγηση της νομικής υπηρεσίας; Εάν αυτό δεν συμβαίνει, και συνεπώς, δεν προκύπτει αδυναμία της νομικής υπηρεσίας να ανταποκριθεί στα καθήκοντά της λόγω του εξειδικευμένου της υπόθεσης ή λόγω φόρτου εργασίας, τι προτίθεται να πράξει προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος;

7 Ιουλίου 2016

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Βουλευτής Λαρίσης

Δήλωση Τομεάρχη Παιδείας ΝΔ: "Μαθητευόμενοι μάγοι ‘επιλύουν’ στο ποδάρι τα προβλήματα της Παιδείας"

maximos nd

unnamed 1

Αθήνα, 6 Ιουλίου 2016

«Μαθητευόμενοι μάγοι ‘’επιλύουν’’ στο ποδάρι τα προβλήματα της Παιδείας»

Ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την κατάθεση νέας εκπρόθεσμης τροπολογίας (αριθμ. 530/5-7-2016) εκ μέρους του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Νίκου Φίλη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο Υπουργός Παιδείας, ως ‘‘υπουργός των τροπολογιών’’ και ως επί το πλείστον εκπροθέσμων, ‘‘ξαναχτύπησε’’ με νέα τροπολογία και μάλιστα σε νομοσχέδιο κύρωσης συμφωνίας, όπου ο χρόνος για κοινοβουλευτική συζήτηση είναι ελάχιστος.

Με την εκπρόθεσμη αυτή τροπολογία της τελευταίας στιγμής ρυθμίζει σοβαρά θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και του Ανοικτού Πανεπιστημίου. Στην ουσία διορθώνει και συμπληρώνει προηγούμενες δικές του τροπολογίες, που κατατέθηκαν στο ‘‘ποδάρι’’ και υπερψηφίστηκαν από την κυβερνητική πλειοψηφία, χωρίς προηγούμενο διάλογο και διαβούλευση.

Το φαινόμενο είναι τουλάχιστον λυπηρό και χαρακτηρίζει τις πράξεις της Κυβέρνησης και των Υπουργών της, που ως ‘‘μαθητευόμενοι μάγοι’’ αντιμετωπίζουν με προχειρότητα, τα σοβαρά προβλήματα, που ταλανίζουν την κοινωνία και, στη συγκεκριμένη περίπτωση, την Παιδεία».

Subscribe to this RSS feed