Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος στη ΝΟΔΕ Λάρισας:Καμία ελπίδα με ΣΥΡΙΖΑ»

ΜΑΞΙΜΟΣ ΝΟΔΕ ΛΑΡΙΣΑΣ 1

Αθήνα, 22 Απριλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΝΟΔΕ ΝΔ ΛΑΡΙΣΑΣ:

Καμία ελπίδα με ΣΥΡΙΖΑ!

• Η ΝΔ θα επαναφέρει τη χώρα στην κανονικότητα

«Κέρδισαν τις εκλογές με σύνθημα την ελπίδα. Σήμερα κανένας δεν πιστεύει ότι με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει καμία ελπίδα. Η μονή ελπίδα είναι να φύγουν μια ώρα αρχύτερα». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στη Νομαρχιακή Συνέλευση της ΝΟΔΕ Λάρισας που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Γραμματέα του κόμματος κ. Λευτέρη Αυγενάκη.
Ο Θεσσαλός πολιτικός με αφορμή τις εσωκομματικές εκλογές σημείωσε ότι «η ΝΔ είναι η δύναμη σταθερότητας που μπορεί να επαναφέρει τη χώρα στην κανονικότητα. Διαθέτει σχέδιο, στρατηγική και υπεύθυνη ηγεσία, σε μια εποχή που το πολιτικό προσωπικό της χώρας πολλές φορές δεν χαρακτηρίζεται από τη σοβαρότητα που επιβάλουν οι στιγμές». Υπογράμμισε ότι «στόχος μας είναι η αυτοδυναμία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη πρωθυπουργό», ενώ εξήγησε ότι «αυτή δεν εξαρτάται μόνο από τις δικές μας επιδόσεις, τη διαφορά από το δεύτερο κόμμα, αλλά και από το πόσα κόμματα θα μπουν στη Βουλή και πόσο θα είναι το ποσοστό αυτών που δεν θα εκφραστούν στην εθνική αντιπροσωπεία. Ο στόχος της αυτοδυναμίας, όπως και οι δημοσκοπήσεις δείχνουν, είναι εφικτός, και βεβαίως και με αυτοδυναμία θα επιδιώξουμε συνεννόηση και συνεργασίες».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος αναφέρθηκε στην «κατάρρευση του αφηγήματος της κυβέρνησης περί καθαρής εξόδου από τα μνημόνια. Όταν και οι δικοί τους, όπως ο κ. Φίλης, τους εγκαλούν για κωδωνοκρουσίες και τους πανηγυρισμούς ενώ η μέση σύνταξη θα πέσει από 700 στα 400 ευρώ, τι χρείαν έχομεν άλλων μαρτύρων;».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης συνεχάρη «τις κομματικές οργανώσεις για όσα στα δυο αυτά χρόνια πέτυχαν, δυναμώνοντας τη φωνή της ΝΔ και κυρίως για τη σοβαρή εκπροσώπηση του κόμματος σε επίπεδο νομού, όπως αρμόζει στην παράταξη. Βεβαίως», πρόσθεσε, «εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και καθώς ο πήχης μπήκε ψηλά, αναμένουμε ακόμη περισσότερα μετά τις εσωκομματικές εκλογές».

ΜΑΞΙΜΟΣ ΝΟΔΕ ΛΑΡΙΣΑΣ 2

ΜΑΞΙΜΟΣ ΝΟΔΕ ΛΑΡΙΣΑΣ 3

Μ. Χαρακόπουλος στον Τύρναβο: "Άμεσα μέτρα για κατάρρευση τιμών στο γάλα!"

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΜΑΞΙΜΟΣ 1

Λάρισα, 22 Απριλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΤΥΡΝΑΒΟ:

Άμεσα μέτρα για κατάρρευση τιμών στο γάλα!

• Κατέθεσε 2 συγκεκριμένες προτάσεις

«Τα πράγματα στην κτηνοτροφία ποτέ δεν ήταν ιδανικά. Ποτέ, όμως, δεν ήταν και στην τραγική κατάσταση που είναι σήμερα. Στο χώρο του γάλακτος δραστηριοποιούνται μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και επιδιώκουν παντί τρόπω, με θεμιτά και αθέμιτα μέσα, να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Το πέτυχαν στο αγελαδινό γάλα με την απελευθέρωση της διάρκειας ζωής του φρέσκου γάλακτος» τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος κατά την ομιλία του στην Πανθεσσαλική συνάντηση κτηνοτρόφων που συγκάλεσε η Ομοσπονδία Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας στον Τύρναβο για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η κτηνοτροφία με την κατάρρευση των τιμών στο γάλα.
«Η τότε αντιπολίτευση, που έλεγε ότι θα επαναφέρει το φρέσκο γάλα στις 5 ημέρες, απελευθέρωσε τη διάρκεια ζωής πλήρως και σήμερα είναι αορίστου διάρκειας» επισήμανε ο κ. Χαρακόπουλος και συνέχισε «τον τελευταίο καιρό, τα οικονομικά αυτά συμφέροντα επιδιώκουν με αθρόες εισαγωγές, να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους και στο πρόβειο γάλα.
Για να πάρουμε επίσημες απαντήσεις για το θέμα υπέβαλα ερώτηση στον αρμόδιο Υπουργό, τον κ. Αποστόλου, ζητώντας να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα: Δικαιολογούνται οι μειώσεις των τιμών στο αιγοπρόβειο γάλα, που οφείλονται και τι προτίθεται να κάνει. Στην πολυσέλιδη απάντησή του μας ενημέρωνε ότι οι τιμές καθορίζονται βάσει προσφοράς και ζήτησης και ότι υπάρχουν αδυναμίες στους ελεγκτικούς μηχανισμούς σε προσωπικό και πόρους. Επειδή πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα για να υπάρξει αποτέλεσμα, επανήλθα, λοιπόν, με νέα ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή, μετά από ενημέρωση που είχα από την Ομοσπονδία Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας και το Συνεταιρισμό Αιγοπροβατοτρόφων Ελασσόνας “Γάλα Ελαςς”. Ζητώ από την ηγεσία του ΥΠΑΑΤ να μας απαντήσει, αφού επικαλείται αδυναμία των ελεγκτικών μηχανισμών, αν έχουν προσληφθεί κτηνίατροι ή ελεγκτές, τα τρία τελευταία χρόνια, καθώς τα στοιχεία δείχνουν προσλήψεις στο δημόσιο πλέον των 21.000, ενώ λόγω μνημονίου θα έπρεπε να γίνεται 1 πρόσληψη για κάθε 4 αποχωρήσεις. Και αν όχι, γιατί; Αιτήθηκε το ΥΠΑΑΤ προσλήψεις κτηνιάτρων και ελεγκτών και πόσοι είναι αυτοί;».
Για το θέμα της φέτας ο Θεσσαλός πολιτικός σημείωσε ότι «η φέτα δεν μπορεί να παραχθεί με εισαγόμενο γάλα. Υπάρχει έντονη φήμη και καταγγελίες από την Ομοσπονδία Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας ότι με εισαγόμενο γάλα παράγεται λευκό τυρί το οποίο εξάγεται και, κάπου στην πορεία για τα ευρωπαϊκά ράφια, “βαφτίζεται” φέτα. Με αυτόν τον τρόπο συμπιέζεται η τιμή στο γάλα των κτηνοτρόφων και απειλείται σήμερα η βιωσιμότητά τους. Στο δεύτερο σκέλος της παραπάνω ερώτησης, λοιπόν, ζητώ να μάθω αν η ηγεσία του ΥΠΑΑΤ προτίθεται να εξετάσει τη δυνατότητα απαγόρευσης παραγωγής ΠΟΠ σε όσους εισάγουν πρόβειο γάλα, έτσι ώστε να αποτραπεί η δυνατότητα εξαγωγής λευκού τυριού ως φέτα. Σε άλλες χώρες με τυριά ΠΟΠ, όπως αναφέρθηκε, αυτό γίνεται για την πλήρη προστασία τους από τέτοια φαινόμενα νοθείας».
Καταλήγοντας ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης ανέφερε: «Στην πολιτική πολλές φορές οδηγούμαστε σε σταυροδρόμι επιλογών. Ο δρόμος που διαλέγουμε καθορίζει την πολιτική μας διαδρομή. Δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας μιλώντας για σπόνσορες πολιτικών αλλά και πολιτικών δυνάμεων. Νομίζω πως με τις επιλογές μου έχω αποδείξει ότι στηρίζω και υπηρετώ τα συμφέροντα των παραγωγών».

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΜΑΞΙΜΟΣ 2

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΜΑΞΙΜΟΣ 3

ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΜΑΞΙΜΟΣ 4

Μ.Χαρακόπουλος στη Θεσσαλονίκη: "“Τσαλακώνεται” η δήθεν καθαρή έξοδος!"

ΘΕΣΝΙΚΗ ΝΟΣ 1

Λάρισα, 21 Απριλίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:

“Τσαλακώνεται” η δήθεν καθαρή έξοδος!

• Η Τουρκία τεστάρει τις αντιδράσεις της χώρας

«Είτε το φθινόπωρο με την ολοκλήρωση του προγράμματος, είτε το αργότερο το Μάιο του ’19 με τις ευρωεκλογές θα έχουμε εθνικές εκλογές. Όσο πιο αργά γίνουν οι εκλογές τόσο πιο πικρό θα είναι το ποτήρι για τον κ. Τσίπρα. Η Νέα Δημοκρατία διεκδικεί με αξιώσεις την αυτοδυναμία. Αλλά και με αυτοδυναμία θα επιδιώξει συνεργασία και συνεννόηση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του τόπου». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στη Νομαρχιακή Συνέλευση της ΝΟΔΕ Κεντρικού Τομέα Θεσσαλονίκης της ΝΔ, που πραγματοποιήθηκε στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της πόλης.

ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ...
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημείωσε ότι «η ΝΔ προσέρχεται με αυτοπεποίθηση στο τακτικό της συνέδριο μέσα από τις εσωκομματικές της διαδικασίες. Άλλωστε, όπως αποδείχθηκε στα χρόνια της κρίσης, η παράταξή μας έχει βαθιές ρίζες στην ελληνική κοινωνία. Στη δίνη της κρίσης, κόμματα εξουσίας συρρικνώθηκαν, άλλα εξαφανίσθηκαν από τον πολιτικό χάρτη, πολιτικοί που εμφανίσθηκαν ως διάττοντες αστέρες μπήκαν στο περιθώριο. Κόμματα διαμαρτυρίας που καβάλησαν το κύμα του λαϊκισμού “φούσκωσαν” εκλογικά και σήμερα “ξεφουσκώνουν”! Η μονή σταθερά του πολιτικού μας συστήματος αναδεικνύεται η παράταξή μας». 

ΘΕΣΝΙΚΗ ΝΟΣ 3

ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΤΑΙ Η... ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΟΔΟΣ
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υποστήριξε ότι «το αφήγημα της “καθαρής εξόδου” από τα μνημόνια, που περιφέρει ο κ. Τσίπρας στις ομιλίες του στα Περιφερειακά Συνέδρια, που περισσότερο μοιάζουν με κομματικές φιέστες, υπονομεύεται εκ των έσω. “Τσαλακώνεται” από τον υπουργό Οικονομικών τον κ. Τσακαλώτο που μιλά για “μεταμνημονιακό πρόγραμμα παρακολούθησης”, τον πρώην υπουργό κ. Φίλη που τους εγκαλεί για πανηγυρισμούς και... κωδωνοκρουσίες όταν η μέση σύνταξη από τα 700 ευρώ θα πέσει το ’19 στα 400 ευρώ. Ενώ και ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ κ. Λιάκος προσγειώνει τους συναδέλφους του ότι δεν θα υπάρξουν φορολογικές ελαφρύνσεις μέχρι το 2020. Πέραν τούτων, όμως, όλοι γνωρίζουμε ότι στη 17ωρη διαπραγμάτευση που καυχιέται ο πρωθυπουργός ότι διεξήγαγε, δεσμεύτηκε για ένα οιονεί 4ο μνημόνιο με μέτρα χωρίς δανεισμό. Το ’19 έχουμε μειώσεις σε συντάξεις που μεταφράζονται σε μείον 2 μηνιάτικα, και το ’20 με τις περικοπές στο αφορολόγητο έχουμε μείον 1 ακόμη μηνιάτικο για εργαζόμενους και συνταξιούχους».
Ο Θεσσαλός πολιτικός αναφέρθηκε στο «πρόγραμμα της ΝΔ που παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ και εδράζεται σε μείωση των φορολογικών συντελεστών και κίνητρα για επενδύσεις που θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας». Άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για «λογική ισοπέδωσης προς τα κάτω στην παιδεία, στο όνομα μιας δήθεν ισότητας. Καταργήσανε τα Πρότυπα σχολεία γιατί “η αριστεία είναι ρετσινιά”, “ψαλίδισαν” τα Ολοήμερα και επανέφεραν τους “αιώνιους φοιτητές”». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στον τομέα του χαρτοφυλακίου του, ως αρμόδιου τομεάρχη της ΝΔ για τα θέματα δημόσιας τάξης. Καυτηρίασε την κυβερνητική πολιτική «για το άσυλο ανομίας με το νόμο Γαβρόγλου», αλλά και «το νόμο Παρασκευόπουλου που έβγαλε από τις φυλακές πλέον των 10.000 φυλακισμένων. Ο κ. Τόσκας κατήργησε, κατόπιν αξίωσης της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, την Ομάδα ταχείας επέμβασης ΔΕΛΤΑ που έσπευδε άμεσα όπου χτύπαγαν οι γνωστοί άγνωστοι. Και τους αποκαλεί “τσούρμο”, όταν κανακεύει ως “συλλογικότητες” τους Ρουβίκωνες, που εκθέτουν τη χώρα χτυπώντας σε πρεσβείες ή στον καλύτερα φυλασσόμενο χώρο, το Πεντάγωνο».

ΘΕΣΝΙΚΗ ΝΟΣ 2

ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΙΤ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ...
Αναφερόμενος στα ελληνοτουρκικά υπογράμμισε ότι η Τουρκία επιδιώκει την αναθεώρηση του στάτους κβο στο Αιγαίο και τεστάρει τις αντιδράσεις της χώρας. Δυστυχώς, έχουμε μια ετερόκλητη κυβέρνηση που εκπέμπει λάθος μηνύματα. Στην κυβέρνηση συνυπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν ότι “το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του” και “δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα”, μαζί με εκείνους που συναγωνίζονται σε εθνικιστικές κορώνες, για εσωτερική κατανάλωση, τους Τούρκους αξιωματούχους».
Όσον αφορά στο μακεδονικό ο κ. Χαρακόπουλος είπε ότι «το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης ήταν ένα σοκ για τις ελίτ των Αθηνών που πιστεύουν ότι διαμορφώνουν και καθοδηγούν την κοινή γνώμη. Η ΝΔ επισήμανε σε όλους τους τόνους ότι δεν πρέπει να υπάρξει “σαλαμοποίηση” της λύσης του προβλήματος. Και ήδη δικαιώνεται, καθώς η σκοπιανή πλευρά αρνείται την αλλαγή του Συντάγματος με την απαλοιφή των αλυτρωτισμών και το erga omnes, ένα όνομα για κάθε χρήση».
Τον Μάξιμο Χαρακόπουλο καλωσόρισε ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Κεντρικού Τομέα κ. Τάσος Εμμανουηλίδης και ο πρόεδρος της Διοικούσας Θεσσαλονίκης κ. Αντώνης Γυφτόπουλος. Χαιρετισμούς απηύθυναν οι βουλευτές κ.κ. Κώστας Γκιουλέκας, Σταύρος Καλαφάτης και Θόδωρος Καράογλου, ενώ ακολούθησαν παρεμβάσεις μελών της Νομαρχιακής Συνέλευσης.

 

Προσλήψεις Κτηνιάτρων για ελέγχους ελληνοποιήσεων και απαγόρευση παραγωγής ΠΟΠ σε εισαγωγείς πρόβειου γάλακτος για προστασία φέτας

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΘΕΜΑ: Προσλήψεις Κτηνιάτρων για ελέγχους ελληνοποιήσεων και απαγόρευση παραγωγής ΠΟΠ σε εισαγωγείς πρόβειου γάλακτος για προστασία φέτας

Τον τελευταίο καιρό, τα φαινόμενα μείωσης των τιμών σε γάλα και κρέας έχουν ενταθεί, προκαλώντας εύλογη αναταραχή στον κτηνοτροφικό κόσμο και ιδιαίτερα στους αιγοπροβατοτρόφους. Οι ελληνοποιήσεις γάλακτος και κρέατος, που ανταγωνίζονται αθέμιτα την εγχώρια παραγωγή, αποτελούν “κόκκινο πανί” για τους κτηνοτρόφους, οι οποίοι ζητούν επειγόντως την εντατικοποίηση επισταμένων ελέγχων, που είναι ευθύνη της πολιτείας. Η μείωση των τιμών, στο ασφυκτικό οικονομικό περιβάλλον που δημιουργεί η υπερφορολόγηση, η εκτίναξη των ασφαλιστικών εισφορών και η έλλειψη ρευστότητας, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους, όχι μόνο για την κτηνοτροφία, άλλα και για την οικονομία συνολικότερα και τη βιωσιμότητα της περιφέρειας, που ζει και αναπνέει χάρη στην αγροκτηνοτροφική παραγωγή.
Οι απαντήσεις στα αλλεπάλληλα ερωτήματά μας, μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου για συγκεκριμένες ενέργειες, ώστε να αποτραπεί άμεσα η κατρακύλα των τιμών, περιορίζονται είτε σε γενικές διαπιστώσεις ότι «οι τιμές εξαρτώνται από την προσφορά και τη ζήτηση», είτε επικαλούνται τη δυσκολία των υπηρεσιών να ανταποκριθούν σε αποτελεσματικούς ελέγχους στην αγορά, λόγω έλλειψης οικονομικών και ανθρώπινων πόρων. Οι ελλείψεις σε προσωπικό επισημαίνονται διαρκώς από τους κτηνοτρόφους, με πλέον πρόσφατη περίπτωση την επιστολή της Ομοσπονδίας Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας για απουσία ελέγχων στα αμνοερίφια λόγω μείωσης του αριθμού των κτηνιάτρων (εφημερίδα Ελευθερία, 3-4-2018).
Επιπλέον, σε ότι αφορά το φλέγον ζήτημα της φέτας, εκτός των κατά καιρούς αιτιάσεων για νοθείες με γάλα εισαγωγής, εντόνως ακούγεται εσχάτως ότι γίνονται εισαγωγές πρόβειου γάλακτος από το οποίο νομίμως παρασκευάζεται λευκό τυρί, το οποίο αν και εξάγεται ως τέτοιο, τελικά, όμως, φτάνει στα ευρωπαϊκά ράφια ως «φέτα». Είναι, λοιπόν, επιβεβλημένοι και οι εκτός συνόρων έλεγχοι, προκειμένου να διερευνηθούν άμεσα οι καταγγελίες με ελέγχους και στα ευρωπαϊκά ράφια, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ο χαρακτήρας του ΠΟΠ. Σε αυτή την κατεύθυνση, η άμεση σύσταση της Διεπαγγελματικής θα βοηθήσει όχι μόνο στη διαδικασία προβολής και προώθησης άλλα και στον έλεγχο στα σημεία πώλησής της στη χώρα και στο εξωτερικό, ώστε σε συνδυασμό και με άλλα μέτρα να παταχθούν εν τη γενέσει τους φαινόμενα “φέτας μαϊμού”.
Η κτηνοτροφία είναι η “βαριά βιομηχανία” της επαρχίας. Ακρογωνιαίος λίθος για να μη μείνουν δώρον άδωρον οι θεσμικές πρωτοβουλίες είναι η εντατικοποίηση των ελέγχων, η λήψη άμεσων μέτρων για την πάταξη των ελληνοποιήσεων σε γάλα και κρέας και η ουσιαστική στήριξη του εθνικού μας προϊόντος που λέγεται φέτα.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Αν και βάσει του μνημονίου επιτρέπεται 1 πρόσληψη για κάθε 4 αποχωρήσεις στον δημόσιο τομέα, οι δημόσιοι υπάλληλοι από το 2016 αυξήθηκαν πλέον των 21 χιλιάδων. Προσλήφθηκαν τα τελευταία 3 χρόνια κτηνίατροι ή ελεγκτές, προκειμένου να ενδυναμωθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί; Αν ναι, πόσοι προσλήφθηκαν μέχρι σήμερα; Αν όχι, γιατί; Δεν αιτηθήκατε προσλήψεις κτηνιάτρων ή ήταν άλλες οι προτεραιότητες της κυβέρνησης;
2. Προτίθεστε να εξετάσετε την δυνατότητα απαγόρευσης παραγωγής ΠΟΠ σε όσους εισάγουν πρόβειο γάλα, έτσι ώστε να αποτραπεί η δυνατότητα εξαγωγής λευκού τυριού ως φέτα;

Αθήνα, 19 Απριλίου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Subscribe to this RSS feed