Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος για "Κλεισθένη": "Υπονομεύει την επόμενη μέρα η απλή αναλογική!"

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1

Λάρισα, 6 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ “ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ”:

Υπονομεύει την επόμενη μέρα η απλή αναλογική!

«Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει με την παραλυσία που θα φέρει η απλή αναλογική τον έλεγχο της τοπικής αυτοδιοίκησης» τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας την εκδήλωση «Στο δρόμο για την αλλαγή του Καλλικράτη: Οι προτάσεις της ΝΔ - Ανοικτός διάλογος με τα στελέχη της Αυτοδιοίκησης Θεσσαλίας».
Ο Θεσσαλός πολιτικός στην τοποθέτησή του σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η παρουσία σας, ο κόσμος που δεν χώρα στην αίθουσα, μάρτυρα για εμάς που ξέρουμε από εκλογές ότι η ΝΔ θα είναι η επόμενη κυβέρνηση!
Θέλω να καλωσορίσω τον Λευτέρη Αυγενάκη και τον Τάσο Γαϊτάνη, τον Γραμματέα του κόμματος και τον Γραμματέα Αυτοδιοίκησης στη Λάρισα και να συγχαρώ για την πρωτοβουλία του διαλόγου για την επόμενη μέρα στην αυτοδιοίκηση με αφορμή την πρόθεση της κυβέρνησης για αλλαγές.
Επιτρέψτε μου δυο παρατηρήσεις.
Πρώτον, η παράταξή μας έχει ταυτιστεί με τις μεγάλες επιλογές της χώρας με πλέον χαρακτηριστική την ευρωπαϊκή προοπτική και την ένταξη της στην ΕΕ χάρις στις προσπάθειες του εθνάρχη Κωνσταντίνου Καραμανλή. Είναι η παράταξη που νοικοκύρεψε και κάθε φορά κλήθηκε να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Ωστόσο, στο χώρο της αυτοδιοίκησης οι αλλαγές που τη στιγμάτισαν έγιναν από τον ιστορικό πολιτικό μας αντίπαλο, το ΠΑΣΟΚ. Μιλώ για τις συνενώσεις κοινοτήτων και δήμων, τον “Καποδίστρια” και τον “Καλλικράτη”, με την προχειρότητα και τα λάθη στη χωροταξία -με χαρακτηριστικά παραδείγματα το Ομόλιο και το Στόμιο που εντάχθηκαν στο δήμο Αγιάς ή το Καλαμάκι που εντάχθηκε στο Κιλελέρ-, αλλά και την αιρετή αυτοδιοίκηση δεύτερου βαθμού.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 2

Για την αυτοδιοίκηση του 21ου αιώνα...
Θεωρώ ευτυχή συγκυρία το ότι φίλιες δυνάμεις έχουν την πλειοψηφία στην ΕΝΠΕ με πρόεδρο τον δικό μας περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό και στην ΚΕΔΕ με τον δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη. Θα παρακαλούσα να συμβάλουν δημιουργικά με προτάσεις και θέσεις στο κυβερνητικό πρόγραμμα της ΝΔ για την αυτοδιοίκηση του 21ου αιώνα. Μην περιοριστούμε σε άρνηση, σε αμυντική θέση, αλλά σε μια ολοκληρωμένη πρόταση για το αύριο της αυτοδιοίκησης.
Η δεύτερη παρατήρησή μου είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ όλο και περισσότερο ομοιάζει του ΠΑΣΟΚ. Βλέπω απέναντι μου το ιστορικό στέλεχος της παράταξης, τον Νίκο Κατσαρό και θυμάμαι ότι το 1981 όταν το ΠΑΣΟΚ έχανε τις εκλογές χρησιμοποίησε τον εκλογικό νόμο ως εργαλείο για να εμποδίσει την αυτοδυναμία της ΝΔ. Χρειάστηκαν τρεις εκλογικές αναμετρήσεις και το αίμα του Παύλου Μπακογιάννη, προκειμένου με 47% ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης να σχηματίσει κυβέρνηση. Το ίδιο κάνει και σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ. Επιδιώκει με την απλή αναλογική να υπονομεύσει την επόμενη μέρα μετά την ήττα του. Θα ήθελε χρησιμοποιώντας την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας τον Ιανουάριο του ’20 να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές με απλή αναλογική. Λογαριάζουν, όμως, χωρίς τον ξενοδόχο. Στην επόμενη Βουλή θα υπάρχει πιστεύω πλειοψηφία 180 εδρών των φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων που θα εκλέξουν Πρόεδρο Δημοκρατίας και θα αλλάξουν τον εκλογικό νόμο.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 3

Ο ΣΥΡΙΖΑ ναρκοθετεί το αύριο...
Με την απλή αναλογική, όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να υπονομεύσει και την επόμενη μέρα στην αυτοδιοίκηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ, ως γνωστόν, έχει λειψανδρία ή για το πολιτικά ορθότερο ελλείψεις στελεχικού δυναμικού στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Επιδιώκει, λοιπόν, με την παραλυσία τον έλεγχο της αυτοδιοίκησης. Έτσι, όμως, ναρκοθετεί το αύριο της αυτοδιοίκησης. Ωστόσο, δεν θα επιτρέψουμε να υλοποιήσουν τα σχέδια τους. Όπως έχει δεσμευτεί ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης από τους πρώτους νόμους της επόμενης κυβέρνησης θα είναι η κατάργηση της απλής αναλογικής στις εκλογές της αυτοδιοίκησης. Εύχομαι, λοιπόν, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στις εκλογές που έχουμε αργά ή γρήγορα μπροστά μας!».

Μ. Χαρακόπουλος για απάντηση Τόσκα: "Απαξιωτικό ύφος για το έργο των Αστυνομικών!"

Μάξιμος TV

Αθήνα, 5 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΣΚΑ:

Απαξιωτικό ύφος για το έργο των Αστυνομικών

• Καμία σκέψη για αποκατάσταση επιδόματος στην ΕΚΑΜ

«Το ύφος και το περιεχόμενο της απάντησης του κ. Τόσκα, στην ερώτησή μας για την ανάγκη αποκατάστασης του επιδόματος των στελεχών της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Ομάδας (ΕΚΑΜ), στο ύψος του ποσού που έπαιρναν ως τα τέλη του 2017, ως αναγνώριση της επικίνδυνης αποστολής που φέρνουν σε πέρας, αποδεικνύουν, για μια ακόμη φορά, τον απαξιωτικό τρόπο που αντιμετωπίζει τους αστυνομικούς και το έργο τους. Δυστυχώς, πλέον, δεν περιμένουμε τίποτε καλύτερο από τον ίδιο και την κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει. Από την απάντηση καθίσταται εμφανές ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη για αποκατάσταση του επιδόματος στην ΕΚΑΜ». Τα παραπάνω τονίζει ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, σχολιάζοντας την απάντηση που έλαβε από τον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκο Τόσκα, σε ερώτησή του για την αποκατάσταση του επιδόματος των στελεχών της ΕΚΑΜ.
Στην απάντησή του προς το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Τόσκας αναφέρει:
«Σε απάντηση του ανωτέρω μέσου κοινοβουλευτικού ελέγχου, γνωρίζεται ότι τα ζητήματα οικονομικής φύσης των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας, όπως και των υπόλοιπων δημοσίων υπαλλήλων, καθορίζονται από την υφιστάμενη, κάθε φορά, δημοσιονομική πολιτική, η οποία εκφράζεται μέσω του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Υπουργείο Οικονομικών). Επίσης, διευκρινίζεται ότι οι Οικονομικές Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, δρώντας κατά δέσμια αρμοδιότητα, εφαρμόζουν το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, κάτι που αποτελεί οφειλόμενη ενέργεια της εκτελεστικής τους λειτουργίας, προβλεπόμενης απευθείας από τις διατάξεις του Συντάγματος.
Υπενθυμίζεται βέβαια ότι η ΕΚΑΜ μεταφέρθηκε από την Διεύθυνση Αστυνομικών Επιχειρήσεων (ΔΑΕΑ) με τον ν.4249/14, επί κυβέρνησης ΝΔ».

ΠΟΣΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ;

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΘΕΜΑ: ΠΟΣΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ;

Η εγκληματικότητα, κάθε μορφής, στη χώρα μας έχει λάβει τα τελευταία χρόνια πρωτοφανείς διαστάσεις. Οι πολίτες αισθάνονται κυριολεκτικά έρμαια σε κάθε εγκληματικό στοιχείο, και πόλεις όπως η Αθήνα, βυθίζονται σε μια άνευ προηγουμένου ανομία. Η μειωμένη αστυνομική δύναμη της Αττικής καλείται να αστυνομεύσει ένα λεκανοπέδιο εκατομμυρίων ανθρώπων, τη στιγμή που η λειτουργία των κεντρικών και περιφερειακών υπηρεσιών είναι οριακή, με καμία δυνατότητα ουσιαστικής αστυνόμευσης. Η ανάγκη για ενίσχυση της αστυνόμευσης, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες, με πεζές ή εποχούμενες περιπολίες είναι αδήριτη. Είναι άλλωστε γνωστές οι ελλείψεις σε έμψυχο δυναμικό, η ανεπάρκεια εξοπλισμού, τα προβληματικά αστυνομικά μέσα και υποδομές, η ελλιπής εκπαίδευση και άλλα προβλήματα που δυσκολεύουν το έργο της αστυνομίας.
Στο πλαίσιο αυτό, ως γνωστόν, με δημόσια δήλωση του ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε το 20% των αστυνομικών που είναι εντεταλμένοι να υπηρετούν στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας να διατεθεί για την κάλυψη των αναγκών της πάταξης της καθημερινής εγκληματικότητας. Αμέσως, ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, εξαγγέλλει στις 12.04.18, με “τυμπανοκρουσίες”, ότι θα αποσπαστούν 800 αστυνομικοί από συνοδεία επισήμων προσώπων και τα επιτελικά γραφεία του Αρχηγείου για πεζές περιπολίες, αστυνομικά τμήματα, και υπηρεσίες της λεγόμενης πρώτης γραμμής.
Η υπουργική εξαγγελία χαιρετίστηκε και από την αξιωματική αντιπολίτευση, ως ένα μέτρο προς την ορθή κατεύθυνση. Ωστόσο, και αυτήν την φορά, τα λόγια έχουν τεράστια απόσταση από τις πράξεις αυτής της κυβέρνησης. Όπως πληροφορούμαστε από τις ανακοινώσεις που εξέδωσαν η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών (Ε.ΑΣ.Υ.Α.) και το Σωματείο Ειδικών Φρουρών (ΣΕΦΕΕΑ) η διαδικασία που ακολουθείται έως τώρα δεν έχει καμία σχέση με τα όσα υποστήριξε ο υπουργός. Αντιθέτως, προκαλούνται επιπρόσθετα προβλήματα, τα οποία θα πλήξουν τις δυνατότητες της Ελληνικής Αστυνομίας να ανταποκριθεί στο καθήκον της.
Συγκεκριμένα στις εν λόγω ανακοινώσεις καταγγέλλεται ότι
• Στον αριθμό των 800 θα υπολογιστούν και οι υπάρχουσες ομάδες ΔΙ.ΑΣ.–Ο.Π.Κ.Ε., οι οποίες θα αποδεσμευτούν από σταθερά σημεία.
• Την Παρασκευή 28/04/2018, εκδόθηκε Διαταγή με την οποία μετακινούνται 32 αστυνομικοί από μάχιμες Υπηρεσίες της Ασφάλειας (Δίωξη Ναρκωτικών, Οργανωμένο Έγκλημα, Ανηλίκων, Αναζητήσεων, Αθλητική Βία) στις πεζές περιπολίες.
• Η γραπτή δέσμευση μεταξύ άλλων, για επιστροφή αστυνομικών στην Διεύθυνση Άμεσης Δράσης (ΔΙ.ΑΣ, ΖΗΤΑ, Περιπολικά) έως σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί παρά κατ' ελάχιστο, μιας και έχουν επανέλθει σε αυτή μικρότερος αριθμός των 10. Αναφέρεται δε ότι οι συνολικά αποσπασμένοι από την Δίκυκλη Αστυνόμευση (ΔΙ.ΑΣ -ΖΗΤΑ ) μεταξύ άλλων και σε πολιτικά πρόσωπα, υπουργικά γραφεία κ.α , είναι 401.
• Στην υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών, που ακόμη δεν έχει θεσπισθεί, μετακινούνται αστυνομικοί χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια και ουσιαστική εκπαίδευση, για να φέρουν σε πέρας ένα δύσκολο έργο όπως είναι η αντιμετώπιση του εγκλήματος στο κέντρο της Αθήνας.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Πόσοι είναι οι αστυνομικοί που έχουν αποδεσμευθεί από τις 12 Απριλίου έως σήμερα από τη φύλαξη προσώπων και γραφείων;
2. Ποια είναι τα κριτήρια της επιλογής των αστυνομικών οι οποίοι μετακινούνται για να στελεχώσουν την υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών;
3. Είναι αλήθεια ότι για τη στελέχωση των πεζών περιπολιών μετακινούνται αστυνομικοί από τις μάχιμες μονάδες της Ασφάλειας, με μεγάλη εμπειρία στον τομέα τους, οι οποίες κατ’ αυτόν τον τρόπο αποψιλώνονται; Πόσοι είναι αυτοί και από ποιες διευθύνσεις;
4. Πόσοι αποσπασμένοι αστυνομικοί από τις ομάδες ΔΙΑΣ και ΖΗΤΑ, στη Διεύθυνση Προστασίας Επισήμων ή Πρόσωπα, έχουν επιστρέψει στις θέσεις τους;


Αθήνα, 4 Μαΐου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μάξ. Χαρακόπουλος προς Ν. Τόσκα: "Στα λόγια οι πεζές περιπολίες αστυνομικών;"

Μάξιμος βουλή 2

Αθήνα, 4 Μαΐου 2018

ΜΑΞ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ Ν. ΤΟΣΚΑ:

Στα λόγια οι πεζές περιπολίες αστυνομικών;

Πόσοι αποσπασμένοι αστυνομικοί στη φύλαξη επισήμων προσώπων και σε υπηρεσίες γραφείου διατέθηκαν τελικά σε περιπολίες από τις 12 Απριλίου που ανακοινώθηκε με «τυμπανοκρουσίες» η άρση αποσπάσεων από την κυβέρνηση, ρωτά ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος τον αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκο Τόσκα, μετά τις καταγγελίες εκπροσώπων των αστυνομικών για απόσταση λόγων και έργων.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι «η εγκληματικότητα, κάθε μορφής, στη χώρα μας έχει λάβει τα τελευταία χρόνια πρωτοφανείς διαστάσεις. Οι πολίτες αισθάνονται κυριολεκτικά έρμαια σε κάθε εγκληματικό στοιχείο, και πόλεις όπως η Αθήνα, βυθίζονται σε μια άνευ προηγουμένου ανομία. Η μειωμένη αστυνομική δύναμη της Αττικής καλείται να αστυνομεύσει ένα λεκανοπέδιο εκατομμυρίων ανθρώπων, τη στιγμή που η λειτουργία των κεντρικών και περιφερειακών υπηρεσιών είναι οριακή, με καμία δυνατότητα ουσιαστικής αστυνόμευσης. Η ανάγκη για ενίσχυση της αστυνόμευσης, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες, με πεζές ή εποχούμενες περιπολίες είναι αδήριτη. Είναι άλλωστε γνωστές οι ελλείψεις σε έμψυχο δυναμικό, η ανεπάρκεια εξοπλισμού, τα προβληματικά αστυνομικά μέσα και υποδομές, η ελλιπής εκπαίδευση και άλλα προβλήματα που δυσκολεύουν το έργο της αστυνομίας.
Στο πλαίσιο αυτό, ως γνωστόν, με δημόσια δήλωση του ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε το 20% των αστυνομικών που είναι εντεταλμένοι να υπηρετούν στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας να διατεθεί για την κάλυψη των αναγκών της πάταξης της καθημερινής εγκληματικότητας. Αμέσως, ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, εξαγγέλλει στις 12.04.18, με “τυμπανοκρουσίες”, ότι θα αποσπαστούν 800 αστυνομικοί από συνοδεία επισήμων προσώπων και τα επιτελικά γραφεία του Αρχηγείου για πεζές περιπολίες, αστυνομικά τμήματα, και υπηρεσίες της λεγόμενης πρώτης γραμμής.
Η υπουργική εξαγγελία χαιρετίστηκε και από την αξιωματική αντιπολίτευση, ως ένα μέτρο προς την ορθή κατεύθυνση. Ωστόσο, και αυτήν την φορά, τα λόγια έχουν τεράστια απόσταση από τις πράξεις αυτής της κυβέρνησης. Όπως πληροφορούμαστε από τις ανακοινώσεις που εξέδωσαν η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών (Ε.ΑΣ.Υ.Α.) και το Σωματείο Ειδικών Φρουρών (ΣΕΦΕΕΑ) η διαδικασία που ακολουθείται έως τώρα δεν έχει καμία σχέση με τα όσα υποστήριξε ο υπουργός. Αντιθέτως, προκαλούνται επιπρόσθετα προβλήματα, τα οποία θα πλήξουν τις δυνατότητες της Ελληνικής Αστυνομίας να ανταποκριθεί στο καθήκον της.
Συγκεκριμένα στις εν λόγω ανακοινώσεις καταγγέλλεται ότι
• Στον αριθμό των 800 θα υπολογιστούν και οι υπάρχουσες ομάδες ΔΙ.ΑΣ.–Ο.Π.Κ.Ε., οι οποίες θα αποδεσμευτούν από σταθερά σημεία.
• Την Παρασκευή 28/04/2018, εκδόθηκε Διαταγή με την οποία μετακινούνται 32 αστυνομικοί από μάχιμες Υπηρεσίες της Ασφάλειας (Δίωξη Ναρκωτικών, Οργανωμένο Έγκλημα, Ανηλίκων, Αναζητήσεων, Αθλητική Βία) στις πεζές περιπολίες.
• Η γραπτή δέσμευση μεταξύ άλλων, για επιστροφή αστυνομικών στην Διεύθυνση Άμεσης Δράσης (ΔΙ.ΑΣ, ΖΗΤΑ, Περιπολικά) έως σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί παρά κατ' ελάχιστο, μιας και έχουν επανέλθει σε αυτή μικρότερος αριθμός των 10. Αναφέρεται δε ότι οι συνολικά αποσπασμένοι από την Δίκυκλη Αστυνόμευση (ΔΙ.ΑΣ -ΖΗΤΑ ) μεταξύ άλλων και σε πολιτικά πρόσωπα, υπουργικά γραφεία κ.α , είναι 401.
• Στην υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών, που ακόμη δεν έχει θεσπισθεί, μετακινούνται αστυνομικοί χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια και ουσιαστική εκπαίδευση, για να φέρουν σε πέρας ένα δύσκολο έργο όπως είναι η αντιμετώπιση του εγκλήματος στο κέντρο της Αθήνας».
Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Πόσοι είναι οι αστυνομικοί που έχουν αποδεσμευθεί από τις 12 Απριλίου έως σήμερα από τη φύλαξη προσώπων και γραφείων;
2. Ποια είναι τα κριτήρια της επιλογής των αστυνομικών οι οποίοι μετακινούνται για να στελεχώσουν την υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών;
3. Είναι αλήθεια ότι για τη στελέχωση των πεζών περιπολιών μετακινούνται αστυνομικοί από τις μάχιμες μονάδες της Ασφάλειας, με μεγάλη εμπειρία στον τομέα τους, οι οποίες κατ’ αυτόν τον τρόπο αποψιλώνονται; Πόσοι είναι αυτοί και από ποιες διευθύνσεις;
4. Πόσοι αποσπασμένοι αστυνομικοί από τις ομάδες ΔΙΑΣ και ΖΗΤΑ, στη Διεύθυνση Προστασίας Επισήμων ή Πρόσωπα, έχουν επιστρέψει στις θέσεις τους;

 

Subscribe to this RSS feed