Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: "Κρίμα να απαρνηθούμε τα πρωτοτόκια της βυζαντινής μας κληρονομιάς!"

Βούναινα 18 1

Λάρισα, 10 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Κρίμα να απαρνηθούμε τα πρωτοτόκια της βυζαντινής μας κληρονομιάς!

Στην «αξία της κληρονομιάς της χιλιόχρονης βυζαντινής κοινοπολιτείας που μοιραζόμαστε οι Ορθόδοξοι από την Αλεξάνδρεια μέχρι την Αρμενία και από το Βελιγράδι μέχρι το Βλαδιβοστόκ» αναφέρθηκε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Μικρασιατικός Σύλλογος Βουναίνων «Η καθ’ ημάς Ανατολή» για την εορτή του Αγίου Νικολάου του εν Βουναίνοις. Ο καταγόμενος από τα Βούναινα βουλευτής καλωσόρισε τους προσκυνητές και επισκέπτες στη γενέτειρά του σημειώνοντας ότι και ο ίδιος προσήλθε «ως ταπεινός προσκυνητής, ταξιδεύοντας αυθημερόν μετά την ομιλία μου στη Βουλή για την αναδοχή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια και αμέσως μετά θα επιστρέψω γιατί υπάρχει ονομαστική ψηφοφορία».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι «η Ορθοδοξία δεν είναι μόνο η πίστη των πατέρων μας και θρησκευτικό βίωμα, αλλά ένας ολόκληρος πολιτισμός και τρόπος ζωής άρρηκτα συνδεδεμένος με τα ήθη και την παράδοση του τόπου μας. Αυτόν τον πλούτο “του ένδοξού μας βυζαντινισμού”, κατά τον μεγάλο Αλεξανδρινό ποιητή, ανακαλύπτουν εκ νέου οι ορθόδοξοι που πέρασαν τον “χειμώνα” των διώξεων του κομμουνισμού. Είναι κρίμα να τον απαρνηθούμε εμείς που έχουμε τα “πρωτοτόκια” της βυζαντινής κληρονομιάς λόγω ιδεοληψιών ορισμένων».
Ο Θεσσαλός πολιτικός συνεχάρη τον δραστήριο Μικρασιατικό Σύλλογο Βουναίνων «που με τη δράση του συμβάλει στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και του πολιτισμού που έφεραν οι πρόσφυγες στην Ελλάδα, αλλά και τον δήμο Κιλελέρ που στηρίζει έμπρακτα τα πολιτιστικά δρώμενα».
Στις εκδηλώσεις παραβρέθηκαν ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος, ο δήμαρχος Κιλελέρ κ. Θανάσης Νασιακόπουλος, ο αντιδήμαρχος κ. Αντώνης Ρετζιάς και η αντιδήμαρχος κ. Ιωάννα Πινάκα, ο επικεφαλής της δημοτικής αντιπολίτευσης και π. δήμαρχος κ. Ρίζος Κομίτσας, δημοτικοί σύμβουλοι, ο πρόεδρος των Βουναίνων κ. Ιωακείμ Μερτζανίδης, ο πρόεδρος του Μικρού Βουνού κ. Νίκος Αδαμούλης, ο πρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος κ. Χρήστος Τοπαλίδης, ο πρόεδρος του Μικρασιατικού Συλλόγου Βουναίνων κ. Ηλίας Αθαναηλίδης και πλήθος κόσμου.
Νωρίτερα, ο κ. Χαρακόπουλος συμμετείχε στην υποδοχή του λειψάνου του Αγίου Νικολάου του εν Βουναίνοις που κόμισαν ο μητροπολίτης Άρτας κ. Καλλίνικος και ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Τιμόθεος στο γραφικό ξωκλήσι στον τόπο μαρτυρίου του Αγίου, όπου βρίσκεται και ο τάφος του.

Βούναινα 18 2

Βούναινα 18 3

Βούναινα 18 4

Μ.Χαρακόπουλος: "Η ασφάλεια, ακρογωνιαίος λίθος για την επάνοδο στην κανονικότητα!"

Μάξιμος Συνέλευση Αξιωματικών ΕΛΑΣ 1

Αθήνα, 9 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Η ασφάλεια, ακρογωνιαίος λίθος για την επάνοδο στην κανονικότητα!

«Ακρογωνιαίος λίθος στο σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας για την επάνοδο της χώρας στην κανονικότητα είναι η εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στους πολίτες» τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας εκ μέρους του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κυριάκου Μητσοτάκη τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας Αττικής.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην αρχή της ομιλίας του επισήμανε ότι «η παρουσία και του αντιπροέδρου της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η παράταξή μας στα ζητήματα ασφάλειας αλλά και το ενδιαφέρον για τα θέματα των ανδρών και γυναικών αστυνομικών, των στελεχών της ΕΛΑΣ».
Ο κ. Χαρακόπουλος στηλίτευσε «την έλλειψη βούλησης εκ μέρους της κυβέρνησης να περιστείλει την πάσης φύσεως εγκληματικότητα, είτε λόγω αβελτηρίας είτε εξαιτίας ιδεοληπτικών αγκυλώσεων. Αναφέρομαι ευθέως στον νόμο Παρασκευόπουλου, που αφήνοντας ορθάνοικτες τις πύλες των φυλακών για όλα τα κακοποιά στοιχεία, ανακυκλώνει το έγκλημα που μας εκθέτει και διεθνώς. Αναφέρομαι στην κατάργηση των φυλακών υψίστης ασφαλείας που επιτρέπει στους κακοποιούς να συντονίζουν το έγκλημα μέσα από τις φυλακές. Αναφέρομαι στο καρκίνωμα των Εξαρχείων, που έχει εξελιχθεί σε βασίλειο του ζόφου! Η επιστολή διαμαρτυρίας 400 κατοίκων είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι –πληροφορούμαι ότι ο κ. Τόσκας δεν θα έρθει αύριο να απαντήσει στην επίκαιρη ερώτησή μου. Αναφέρομαι στο άσυλο ανομίας που επέβαλε ο νόμος Γαβρόγλου, και ο οποίος έχει καταστήσει τα πανεπιστήμια εστίες καταφυγής παραβατικών και εγκληματικών στοιχείων. Αναφέρομαι στην κατάργηση της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατ’ απαίτηση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ και την απαξιωτική αντιμετώπιση των αστυνομικών που χαρακτηρίζονται από τον αρμόδιο υπουργό ως “τσούρμο”».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης καυτηρίασε επίσης το γεγονός ότι «η κυβέρνηση γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της τις δικαστικές αποφάσεις, αρνούμενη εδώ και τρία χρόνια να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ για την απόδοση και του υπολοίπου 50% των παρακρατηθέντων». Δεσμεύτηκε για την «υλοποίηση της απόφασης, όπως επίσης και για ένα νέο μισθολόγιο που θα δίνει αξιοπρεπείς αποδοχές στα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας. Άκουσα με προσοχή τον πρόεδρο της ΠΟΑΞΙΑ και τον πρόεδρο της Ένωσης Αττικής. Σε μια χώρα που γερνάει θα πρέπει να δούμε σοβαρά το θέμα των πρόωρων αποστρατειών αξιωματικών της ΕΛΑΣ».
Ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ ευχόμενος «καλή επιτυχία στις εργασίες» ολοκλήρωσε την παρέμβασή του παρέχοντας τη διαβεβαίωση στα στελέχη της ΕΛΑΣ: «θέλω να ξέρετε και σήμερα ως αντιπολίτευση και αύριο ως κυβέρνηση θα σταθούμε έμπρακτα δίπλα σας!».

Μάξιμος Συνέλευση Αξιωματικών ΕΛΑΣ 2

Ομιλία Μάξιμου Χαρακόπουλου στη συζήτηση του νομοσχεδίου "Μέτρα για την Προώθηση των Θεσμών της Αναδοχής και Υιοθεσίας"

ΑΝΑΔΟΧΗ

Αθήνα, 8 Μαΐου 2018

Ομιλία Μάξιμου Χαρακόπουλου
στη συζήτηση του νομοσχεδίου
"Μέτρα για την Προώθηση των Θεσμών της Αναδοχής και Υιοθεσίας"


Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι

Η ελληνική κοινωνία δεν αποτελείται από χρυσόψαρα. Αντιλαμβάνεται ότι το υπό συζήτηση νομοσχέδιο, το οποίο κι αυτό έρχεται με καθυστέρηση, με ελλείψεις και στρεβλώσεις, στοχεύει πρωτίστως στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από την ζοφερή οικονομική πραγματικότητα.
Ενώ καλούμαστε να βρούμε λύσεις σε ένα μείζονος σημασίας πρόβλημα, όπως αυτό των παιδιών που βρίσκονται σε ιδρύματα και αναζητούν την οικογενειακή στοργή, η κυβέρνηση το χρησιμοποιεί για αλλότριους σκοπούς. Και ας φωνασκεί για το αντίθετο.
Γιατί, πράγματι, το συγκεκριμένο πρόβλημα επιδεινώνεται χρόνο με το χρόνο. Η οικονομική κρίση, που κάνει πολλές οικογένειες να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στα βάρη που συνεπάγεται η ανατροφή των παιδιών, αλλά και οι μεταναστευτικές ροές, που φέρνουν στις ακτές μας πολλά ασυνόδευτα παιδιά, συνιστούν λόγους για την όξυνση του φαινομένου.
Την ίδια ώρα, όμως, έχουμε και την επιθυμία πολλών ζευγαριών να υιοθετήσουν παιδιά. Δυστυχώς, οι υιοθεσίες ακολουθούν σταθερά πτωτική πορεία. Λιμνάζουν τα αιτήματα σε μια ατέρμονη γραφειοκρατική διαδικασία. Οι υποψήφιοι γονείς περνούν μια ψυχοφθόρα περιπέτεια. Απογοητεύονται και έτσι συνήθως εγκαταλείπουν την προσπάθεια. Το περιβάλλον αυτό αποθαρρύνει εύλογα και άλλα ζευγάρια που θα το επιθυμούσαν να υιοθετήσουν παιδιά. Ή τα κατευθύνει σε παράνομες οδούς, για την επίτευξη του ονείρου τους. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στο αστυνομικό δελτίο, όπου θα συναντήσει περιστατικά εμπορίας βρεφών, κυρίως από χώρες των Βαλκανίων.
Ως εκ τούτου, πρωταρχικός στόχος μιας κυβέρνησης που θα έβαζε ως λογική προτεραιότητα την στήριξη της οικογενείας, θα ήταν η απλοποίηση των διαδικασιών για την υιοθεσία. Χωρίς εκπτώσεις εννοείται στις προϋποθέσεις για την έγκριση γονέων. Αυτό ήταν κάτι που ζήτησε η ΝΔ εξ αρχής, με την κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, αξιώνοντας την καθιέρωση αποκλειστικής προθεσμίας για την ολοκλήρωση του δικαστικού σκέλους της υιοθεσίας.

Κύριες και κύριοι συνάδελφοι,

Το παρόν νομοσχέδιο, αν και κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, παρουσιάζει κι άλλα κενά. Εγείρονται ζητήματα σχετικά με την απουσία ενίσχυσης των υπαρχουσών δομών φιλοξενίας για τα παιδιά, με την πρόσληψη επιπλέον εξειδικευμένου προσωπικού. Αλλά και με τον τρόπο επιλογής των ζευγαριών που θα γίνουν ανάδοχοι, και πρωτίστως με τη διαδικασία παρακολούθησης της συμπεριφοράς τους. Προσοχή πρέπει να δοθεί και σε ότι αφορά την επαγγελματική αναδοχή, η οποία έρχεται να δώσει λύσεις σε δύσκολες περιπτώσεις παιδιών που θα παρέμεναν στα ιδρύματα, αλλά θα μπορούσε να οδηγήσει σε φαινόμενα εκμετάλλευσης.
Έρχομαι τώρα στο περιβόητο άρθρο 8. Όταν διαβεβαιώνατε ότι το σύμφωνο συμβίωσης δεν σκόπευε στη δυνατότητα τεκνοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια, προφανώς, παραπλανούσατε και τη βουλή και τον ελληνικό λαό. Γιατί εκείνο ήταν το πρώτο βήμα για να μπορούν ομόφυλα ζευγάρια να γίνονται ανάδοχα. Κι ας δήλωνε ο τότε αρμόδιος υπουργός Δικαιοσύνης, ο κ. Παρασκευόπουλος ότι «η κυβέρνηση σχεδιάζει νόμους τίμια, αν ήθελε την τεκνοθεσία ή υιοθεσία θα το έκανε ρητά, είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει την κοινωνία, και η κυβέρνηση δεν θα το περνούσε αορίστως ή κρυμμένο σε μια διάταξη ενός νομοσχεδίου». Καταθέτω το σχετικό απόσπασμα στα πρακτικά.
Πρόκειται, ασφαλώς, για μια απόφαση που πιάνει εξ απήνης την κοινωνία, δεν έχει συζητηθεί επαρκώς, και συναντά τεράστιες και, θα έλεγα, εύλογες αντιδράσεις. Και τούτο δεν οφείλεται βεβαίως, σε μια εγγενή συντηρητική στάση των Ελλήνων, όπως υποστηρίζουν οι αυτοχαρακτηριζόμενοι προοδευτικοί. Δεν σημαίνει πως κάθε μέτρο που αντίκειται σε κάποιες καθιερωμένες αρχές που έχει θεσπίσει μια κοινωνία, όπως αυτή της οικογενείας, αυτόματα πρέπει να βαπτίζεται και ως προοδευτικό και, ως εκ τούτου, και θετικό.
Φοβούμαι ότι πίσω από αυτή τη λογική υποκρύπτεται μια σαφώς αντιδημοκρατική διάθεση, όταν μειοψηφίες προσπαθούν να επιβάλουν τα πιστεύω τους στις πλειοψηφίες. Ο θεσμός της οικογένειας και η ανατροφή των τέκνων στηρίζεται στην σχέση του πατέρα και της μητέρας, και ο καθένας από τους δύο συμβάλει, κατά τη φύση του, στη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Σήμερα, ερχόμαστε αυτήν την αυταπόδεικτη αλήθεια να την αμφισβητήσουμε με την γνώμη κάποιων ψυχολόγων και την επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πέρα από το γεγονός ότι η γνώμη κάποιων ψυχολόγων δεν συνιστά επιστημονικό θέσφατο, καθολικά αποδεκτό από την παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα, νομίζω ότι η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων γίνεται μονόπλευρα προς τους ανθρώπους που θα ήθελαν να γίνουν ανάδοχοι ενός παιδιού. Ωστόσο, δικαιώματα έχει και το ίδιο το παιδί, τα οποία όπως φαίνεται δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν. Διότι εξαναγκάζεται να συμβιώσει με μια κατάσταση, η οποία είναι ασφαλώς δικαίωμα του κάθε ενήλικα να την βιώνει, αλλά του ιδίου του παιδιού θα του δημιουργήσει, το λιγότερο, σύγχυση. Γι’ αυτό και καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει τη σχετική ρύθμιση έστω και την υστάτη ώρα.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι η προστασία του παιδιού αλλά και εν γένει της οικογένειας πρέπει να αναχθεί σε βασική προτεραιότητα για την πολιτεία. Ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το πρόβλημα με τα παιδιά που ζητούν την οικογενειακή θαλπωρή και αγάπη μας χαρακτηρίζει και ως πολιτισμό. Πέρα από τις όποιες μικροπολιτικές, κομματικές ή άλλες επιδιώξεις, είμαστε υπεύθυνοι απέναντι σε ευαίσθητες ανθρώπινες ψυχές και η σκέψη αυτή θα πρέπει να διέπει τις πράξεις αλλά και τις αποφάσεις μας».

Η ομιλία του Μ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/OOQNdnNX2mg

Ζήτησε ο Μ. Χαρακόπουλος: "Απόσυρση του άρθρου για ανάδοχα ομόφυλα ζευγάρια!"

ΑΝΑΔΟΧΗ

Αθήνα, 8 Μαΐου 2018

ΖΗΤΗΣΕ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Απόσυρση του άρθρου για ανάδοχα ομόφυλα ζευγάρια

• Χρέος της πολιτείας η προστασία παιδιού και οικογενείας!

«Πρόκειται, ασφαλώς, για μια απόφαση που πιάνει εξ απήνης την κοινωνία, δεν έχει συζητηθεί επαρκώς, και συναντά τεράστιες και, θα έλεγα, εύλογες αντιδράσεις. Και τούτο δεν οφείλεται βεβαίως, σε μια εγγενή συντηρητική στάση των Ελλήνων, όπως υποστηρίζουν οι αυτοχαρακτηριζόμενοι προοδευτικοί. Δεν σημαίνει πως κάθε μέτρο που αντίκειται σε κάποιες καθιερωμένες αρχές που έχει θεσπίσει μια κοινωνία, όπως αυτή της οικογενείας, αυτόματα πρέπει να βαπτίζεται και ως προοδευτικό και, ως εκ τούτου, και θετικό». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στη βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου "Μέτρα για την Προώθηση των Θεσμών της Αναδοχής και Υιοθεσίας", για το άρθρο 8 που επιτρέπει και σε ομόφυλα ζευγάρια να γίνουν ανάδοχοι παιδιών, και κάλεσε την κυβέρνηση να το αποσύρει έστω και τη υστάτη ώρα.
Ο κ. Χαρακόπουλος απευθυνόμενος στην κυβέρνηση επισήμανε ότι «όταν διαβεβαιώνατε ότι το σύμφωνο συμβίωσης δεν σκόπευε στη δυνατότητα τεκνοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια, προφανώς, παραπλανούσατε και τη βουλή και τον ελληνικό λαό. Γιατί εκείνο ήταν το πρώτο βήμα για να μπορούν ομόφυλα ζευγάρια να γίνονται ανάδοχα. Κι ας δήλωνε ο τότε αρμόδιος υπουργός Δικαιοσύνης, ο κ. Παρασκευόπουλος ότι ‘‘η κυβέρνηση σχεδιάζει νόμους τίμια, αν ήθελε την τεκνοθεσία ή υιοθεσία θα το έκανε ρητά, είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει την κοινωνία, και η κυβέρνηση δεν θα το περνούσε αορίστως ή κρυμμένο σε μια διάταξη ενός νομοσχεδίου’’». Ενώ συνέχισε λέγοντας πως «η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων γίνεται μονόπλευρα προς τους ανθρώπους που θα ήθελαν να γίνουν ανάδοχοι ενός παιδιού. Ωστόσο, δικαιώματα έχει και το ίδιο το παιδί, τα οποία όπως φαίνεται δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν! Διότι εξαναγκάζεται να συμβιώσει με μια κατάσταση, η οποία είναι ασφαλώς δικαίωμα του κάθε ενήλικα να την βιώνει, αλλά του ιδίου του παιδιού θα του δημιουργήσει, το λιγότερο, σύγχυση».

Λιμνάζουν οι υιοθεσίες...
Ο κ. Χαρακόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα στο ζήτημα της υιοθεσίας υπογραμμίζοντας ότι «έχουμε και την επιθυμία πολλών ζευγαριών να υιοθετήσουν παιδιά. Δυστυχώς, οι υιοθεσίες ακολουθούν σταθερά πτωτική πορεία. Λιμνάζουν τα αιτήματα σε μια ατέρμονη γραφειοκρατική διαδικασία. Οι υποψήφιοι γονείς περνούν μια ψυχοφθόρα περιπέτεια. Απογοητεύονται και έτσι συνήθως εγκαταλείπουν την προσπάθεια. Το περιβάλλον αυτό αποθαρρύνει εύλογα και άλλα ζευγάρια που θα επιθυμούσαν να υιοθετήσουν παιδιά. Ή τα κατευθύνει σε παράνομες οδούς, για την επίτευξη του ονείρου τους. Αρκεί να ανατρέξει κανείς στο αστυνομικό δελτίο, όπου θα συναντήσει περιστατικά εμπορίας βρεφών, κυρίως από χώρες των Βαλκανίων. Ως εκ τούτου, πρωταρχικός στόχος μιας κυβέρνησης που θα έβαζε ως λογική προτεραιότητα την στήριξη της οικογενείας, θα ήταν η απλοποίηση των διαδικασιών για την υιοθεσία. Χωρίς εκπτώσεις εννοείται στις προϋποθέσεις για την έγκριση γονέων. Αυτό ήταν κάτι που ζήτησε η ΝΔ εξ αρχής, με την κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, αξιώνοντας την καθιέρωση αποκλειστικής προθεσμίας για την ολοκλήρωση του δικαστικού σκέλους της υιοθεσίας».
Τελειώνοντας, το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ανάφερε ότι «η προστασία του παιδιού αλλά και εν γένει της οικογένειας πρέπει να αναχθεί σε βασική προτεραιότητα για την πολιτεία. Ο τρόπος που διαχειριζόμαστε το πρόβλημα με τα παιδιά που ζητούν την οικογενειακή θαλπωρή και αγάπη μας χαρακτηρίζει και ως πολιτισμό. Πέρα από τις όποιες μικροπολιτικές, κομματικές ή άλλες επιδιώξεις, είμαστε υπεύθυνοι απέναντι σε ευαίσθητες ανθρώπινες ψυχές και η σκέψη αυτή θα πρέπει να διέπει τις πράξεις αλλά και τις αποφάσεις μας».

Δείτε το βίντεο της ομιλία του στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://youtu.be/OOQNdnNX2mg

Subscribe to this RSS feed