Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Ομιλία Μ.Χαρακόπουλου στην συνεδρίαση της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για το Δημογραφικό

MΑΞΙΜΟΣ

Αθήνα, 17 Μαΐου 2018

Ομιλία
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στην συνεδρίαση της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για το Δημογραφικό με θέμα «Συζήτηση σχετικά με τη σύνταξη της Εκθέσεως της Επιτροπής»

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Φθάνοντας στο τέλος των εργασιών της Διακομματικής Επιτροπής για το Δημογραφικό που σύστησε η ελληνική βουλή, αντιλαμβανόμενη τη σημασία του προβλήματος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φορείς και τους εκπροσώπους της επιστημονικής κοινότητας που προσήλθαν στην Επιτροπή και κατέθεσαν σκέψεις, προτάσεις, μελέτες αλλά και υπομνήματα, και να κάνω κάποιες επισημάνσεις.

Κατά πρώτον, δυστυχώς, όσα ακούσαμε κατά τη διάρκεια των πολύωρων ακροάσεων από φορείς και πρόσωπα που σχετίζονται με το ζήτημα αυτό, μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι η κατάσταση είναι δυσχερέστερη απ’ ότι αρχικώς είχαμε πιστέψει. Η φθίνουσα πληθυσμιακή πορεία της χώρας τρέχει με ραγδαίους ρυθμούς. Οι γεννήσεις έχουν περιοριστεί σε πολύ χαμηλά ποσοστά, μακράν του ιδεατού μέτρου για τη διατήρηση ενός πληθυσμού στα ίδια μεγέθη. Η απίσχναση αυτή επιδεινώνεται και από την μαζική μετανάστευση εκατοντάδων χιλιάδων συμπατριωτών μας σε παραγωγική και αναπαραγωγική ηλικία.

Το αποτέλεσμα είναι να αυξάνεται αναλόγως ο μέσος όρος του πληθυσμού και η Ελλάδα να είναι ήδη μια χώρα γερόντων. Οι προβλέψεις δε για το μέλλον είναι κυριολεκτικά ζοφερές. Μπροστά μας προδιαγράφεται ένα τοπίο γενικής παρακμής, καθώς η γήρανση των Ελλήνων επιφέρει μαζί της -ήδη το αντιμετωπίζουμε βεβαίως- μύρια όσα προβλήματα στην οικονομία, στο ασφαλιστικό, στην εκπαίδευση, μα και στην ίδια την ζωτικότητα της κοινωνίας μας.

Στην επιτροπή μας, επίσης, διαπιστώσαμε το ανυπόστατο των προβλέψεων ή και επιθυμιών κάποιων κύκλων ότι το πρόβλημα της υπογεννητικότητας των Ελλήνων, θα επιλυθεί από τους μετανάστες. Κάτι τέτοιο δεν προκύπτει, από πουθενά. Η μείωση των γεννήσεων συμπεριλαμβάνει πλέον και τους μετανάστες, ιδιαίτερα των παλαιότερων εισροών, λόγω και της οικονομικής κρίσης.

Αλλά το σπουδαιότερο, το οποίο εμμονικά παραβλέπουν οι οπαδοί αυτής της θεωρίας, είναι ότι οι πληθυσμοί δεν είναι ένα μείγμα που προσθέτεις ό,τι να ναι μέσα για να συμπληρώσεις μια ορισμένη ποσότητα. Απαιτείται, ταυτοχρόνως, μια πολιτισμική ομοιογένεια για να κατοχυρώνεται η κοινωνική συνοχή. Διαφορετικά, αυτό που θα δημιουργηθεί θα είναι μια βαβέλ και όχι ένα κράτος.
Συνυφασμένη προς τα ανωτέρω είναι και η τρίτη διαπίστωση, καρπός των συναντήσεών μας, που τον θεωρώ και μέγα κέρδος μέσα σε μια ατμόσφαιρα συνεχών γενικών κομματικών αντιπαραθέσεων, ότι όλοι συμφωνούμε πλέον πως η αγωνία για το δημογραφικό δεν είναι συντηρητική αγκύλωση αλλά υπαρκτή αναγκαιότητα.

Δυστυχώς, μέχρι και πρότινος, όποιος ήγειρε το θέμα αυτό στιγματιζόταν αμέσως από κάποιους αυτοχαρακτηριζόμενους προοδευτικούς ως αντιδραστικός και καταστροφολόγος. Σήμερα, όμως, οι αδιάψευστοι σκληροί αριθμοί καταρρίπτουν τους ψευδείς αυτούς διαχωρισμούς. Το πρόβλημα υπάρχει, είναι τεράστιο, είναι ίσως το σημαντικότερο που έχει να αντιμετωπίσει η χώρα τις επόμενες δεκαετίες, και δεν έχει πολιτικά ή κομματικά πρόσημα. Είναι πρόβλημα όλων των Ελλήνων, των σημερινών και των αγέννητων ακόμη.

Καταλήγοντας, λοιπόν, θα ήθελα να επιμείνω ότι αυτή τη φορά δεν πρέπει να μείνουμε στις διαπιστώσεις. Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου. Ό,τι είναι να γίνει πρέπει να γίνει γρήγορα, για να αποδώσει μετά από χρόνια.

Απαιτείται ένα πρόγραμμα αντιστροφής της πληθυσμιακής συρρίκνωσης, που θα αγκαλιάσει κάθε τομέα της κυβερνητικής πολιτικής, στην οικονομία, στην εκπαίδευση, στην υγεία. Και το οποίο θα μπορούσε να καθοδηγηθεί από ένα υπουργείο Οικογένειας και Δημογραφίας.

Πρωταρχικό μέλημα να ληφθούν μέτρα που θα βοηθήσουν την αύξηση των γεννήσεων. Στη διάρκεια των συνεδριάσεων διατυπώθηκαν προτάσεις για επιδόματα για το κάθε παιδί, αυξητικά από το πρώτο και στη συνέχεια ανάλογα. Προτάσεις για σειρά φοροαπαλλαγών με κριτήριο τον αριθμό των παιδιών, προκειμένου να νοιώσουν τα ζευγάρια πως το κράτος είναι δίπλα τους, ότι το παιδί δεν θα φέρει επιπρόσθετα ασήκωτα οικονομικά βάρη. Και όχι βεβαίως, αυτό που συμβαίνει σήμερα, που σχεδόν καταδιώκεται και τιμωρείται όποιος έχει τρία ή περισσότερα παιδιά.

Συνάμα, έγινε κατανοητή από όλους η ανάγκη ενίσχυσης των βρεφονηπιακών σταθμών, των νηπιαγωγείων, της ολοήμερης εκπαίδευσης, η αλλαγή του κοινωνικού προτύπου με προβολή της οικογένειας, σε αντίθεση με αυτό που επικράτησε τις προηγούμενες δεκαετίες και μας έφερε στο σημείο που είμαστε σήμερα.

Δεν θα ανακαλύψουμε εμείς την Αμερική. Ακούσαμε στις συνεδριάσεις ότι ανάλογα προγράμματα πέτυχαν σε άλλες χώρες. Αυτό που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση.

Πιστεύω ότι θα είναι χρήσιμη και η συνεδρίαση με την ακρόαση ξένων επιστημόνων από χώρες της Ευρώπης, που έχουν με συγκεκριμένες πολιτικές αμβλύνει το δημογραφικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.

Προτείνω, λοιπόν, ότι η επιστημονική επιτροπή που θα συγκροτηθεί να μελετήσει τα πρακτικά των συνεδριάσεων, τα υπομνήματα που κατέθεσαν φορείς και μέλη της επιστημονικής κοινότητας, προκειμένου να καταλήξει στη σύνταξη ενός σχεδίου πορίσματος για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος.

Αυτό το πόρισμα να υποβληθεί στην Επιτροπή Δημογραφικού, να δοθεί στα κόμματα για παρατηρήσεις και να υπάρξει εν συνεχεία μια ειδική συνεδρίαση επί του πορίσματος με σύνθεση των παρατηρήσεων προκειμένου ει δυνατόν να έχουμε ένα ομόφωνο πόρισμα.
Σας ευχαριστώ».

Μάξιμος Χαρακόπουλος: "Η αγωνία για το δημογραφικό δεν είναι συντηρητική αγκύλωση"

MΑΞΙΜΟΣ

Αθήνα, 17 Μαΐου 2018


ΟΜΙΛΙΑ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:

Η αγωνία για το δημογραφικό δεν είναι συντηρητική αγκύλωση!

• Ίδρυση υπουργείου Οικογένειας και Δημογραφίας

«Μέχρι και πρότινος, όποιος ήγειρε το δημογραφικό πρόβλημα στιγματιζόταν αμέσως από κάποιους αυτοχαρακτηριζόμενους προοδευτικούς ως αντιδραστικός και καταστροφολόγος. Σήμερα, όμως, οι αδιάψευστοι σκληροί αριθμοί καταρρίπτουν τους ψευδείς αυτούς διαχωρισμούς. Το πρόβλημα υπάρχει, είναι τεράστιο, είναι ίσως το σημαντικότερο που έχει να αντιμετωπίσει η χώρα τις επόμενες δεκαετίες, και δεν έχει πολιτικά ή κομματικά πρόσημα. Είναι πρόβλημα όλων των Ελλήνων, των σημερινών και των αγέννητων ακόμη». Τα παραπάνω υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής για το Δημογραφικό, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης με θέμα τη σύνταξη της Εκθέσεως της Επιτροπής.
Ο κ. Χαρακόπουλος, αφού ευχαρίστησε, ως Αντιπρόεδρος, τους φορείς και τους εκπροσώπους της επιστημονικής κοινότητας που προσήλθαν στην Επιτροπή και κατέθεσαν προτάσεις, μελέτες αλλά και υπομνήματα, επεσήμανε ότι με τα όσα ακούστηκαν στην Επιτροπή το συμπέρασμα είναι «ότι η κατάσταση είναι δυσχερέστερη απ’ ότι αρχικώς είχαμε πιστέψει. Η φθίνουσα πληθυσμιακή πορεία της χώρας τρέχει με ραγδαίους ρυθμούς. Οι γεννήσεις έχουν περιοριστεί σε πολύ χαμηλά ποσοστά, μακράν του ιδεατού μέτρου για τη διατήρηση ενός πληθυσμού στα ίδια μεγέθη. Η απίσχναση αυτή επιδεινώνεται και από την μαζική μετανάστευση εκατοντάδων χιλιάδων συμπατριωτών μας σε παραγωγική και αναπαραγωγική ηλικία. Το αποτέλεσμα είναι να αυξάνεται αναλόγως ο μέσος όρος του πληθυσμού και η Ελλάδα να είναι ήδη μια χώρα γερόντων».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης πρόσθεσε ότι «στην επιτροπή μας, επίσης, διαπιστώσαμε το ανυπόστατο των προβλέψεων ή και επιθυμιών κάποιων κύκλων ότι το πρόβλημα της υπογεννητικότητας των Ελλήνων, θα επιλυθεί από τους μετανάστες» και αυτό που «εμμονικά παραβλέπουν οι οπαδοί αυτής της θεωρίας, είναι ότι οι πληθυσμοί δεν είναι ένα μείγμα που προσθέτεις ό,τι να ‘ναι μέσα για να συμπληρώσεις μια ορισμένη ποσότητα. Απαιτείται, ταυτοχρόνως, μια πολιτισμική ομοιογένεια για να κατοχυρώνεται η κοινωνική συνοχή. Διαφορετικά, αυτό που θα δημιουργηθεί θα είναι μια Βαβέλ και όχι ένα κράτος».
Και καταλήγοντας τόνισε ότι «όλοι συμφωνούμε πλέον πως η αγωνία για το δημογραφικό δεν είναι συντηρητική αγκύλωση αλλά υπαρκτή αναγκαιότητα. Καταλήγοντας, λοιπόν, θα ήθελα να επιμείνω ότι αυτή τη φορά δεν πρέπει να μείνουμε στις διαπιστώσεις. Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου. Ό,τι είναι να γίνει πρέπει να γίνει γρήγορα, για να αποδώσει μετά από χρόνια. Απαιτείται ένα πρόγραμμα αντιστροφής της πληθυσμιακής συρρίκνωσης, που θα αγκαλιάσει κάθε τομέα της κυβερνητικής πολιτικής, στην οικονομία, στην εκπαίδευση, στην υγεία. Και το οποίο θα μπορούσε να καθοδηγηθεί από ένα υπουργείο Οικογένειας και Δημογραφίας. Πρωταρχικό μέλημα να ληφθούν μέτρα που θα βοηθήσουν την αύξηση των γεννήσεων. Στη διάρκεια των συνεδριάσεων διατυπώθηκαν προτάσεις για επιδόματα για το κάθε παιδί, αυξητικά από το πρώτο και στη συνέχεια ανάλογα. Προτάσεις για σειρά φοροαπαλλαγών με κριτήριο τον αριθμό των παιδιών, προκειμένου να νοιώσουν τα ζευγάρια πως το κράτος είναι δίπλα τους, ότι το παιδί δεν θα φέρει επιπρόσθετα ασήκωτα οικονομικά βάρη. Και όχι βεβαίως, αυτό που συμβαίνει σήμερα, που σχεδόν καταδιώκεται και τιμωρείται όποιος έχει τρία ή περισσότερα παιδιά».

Δείτε τις τοποθετήσεις του κου Χαρακόπουλου στα παρακάτω video:

https://youtu.be/x8MurxHY_sc

https://youtu.be/96RP5fx2aQU

https://youtu.be/gUd0uvkiDB4video

Κυβερνητικά στελέχη υποστηρίζουν την άρση της απαγόρευσης της χρήσης κάνναβης για “ψυχαγωγικούς σκοπούς”

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΘΕΜΑ: Κυβερνητικά στελέχη υποστηρίζουν την άρση της απαγόρευσης της χρήσης κάνναβης για “ψυχαγωγικούς σκοπούς”, ενώ οι αρμόδιοι φορείς κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την αύξηση της χρήσης της!

Μετά τη ψήφιση από την κυβέρνηση του νόμου 4523/2018, που επιτρέπει την καλλιέργεια της κάνναβης για ιατρικούς σκοπούς, η οποία παρουσιάσθηκε ως “πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης στην ελληνική ύπαιθρο” και συμπεριελήφθη στο λεγόμενο “ολιστικό αναπτυξιακό σχέδιο” της κυβέρνησης, έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία για την επέκταση της χρήσης της κάνναβης και για λεγόμενους “ψυχαγωγικούς σκοπούς”. Υπέρ αυτής της διεύρυνσης τάσσονται ανοιχτά βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, όπως ο κ. Μάκης Μπαλαούρας, αλλά και στελέχη, όπως ο στρατηγικός σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Νίκος Καρανίκας. Η δικαιολογητική βάση αυτής της πρότασης είναι ότι η απαγόρευση της κάνναβης συνιστά οπισθοδρομική στάση και οφείλεται σε προκαταλήψεις, ενώ η χρήση της δεν οδηγεί στα σκληρά ναρκωτικά.
Ωστόσο, όσα ακούστηκαν στις 15.05.18 από τους πλέον αρμόδιους για το θέμα, στην υποεπιτροπή της βουλής για την μελέτη και αντιμετώπιση του προβλήματος των Ναρκωτικών, αποδεικνύουν τα ακριβώς αντίθετα.
Συγκεκριμένα, ο επιστημονικός υπεύθυνος του “18 ΑΝΩ” κ. Δημήτρης Υφαντής είπε ότι “πριν χρόνια στην κοινότητα μας είχαμε ένα 4% χρηστών κάνναβης που είχε να κάνει κυρίως με εφήβους και εντασσόταν κυρίως στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον και όχι ως εξάρτηση” για να επισημάνει: “σήμερα, όμως, στη δική μας κοινότητα το ποσοστό που ζητά βοήθεια για την κάνναβη είναι 12% και έχει να κάνει με ενήλικες. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τους βρίσκουμε σε μια ψυχική κατάσταση που μας θυμίζουν ηρωινομανείς”.
Ο διευθυντής του ΚΕΘΕΑ κ. Βασίλης Γκιοτάκος με τη σειρά του υποστήριξε ότι “υπάρχει έλλειψη σχεδίου δράσης. Ένας στους πέντε μας ζητά θεραπεία απεξάρτησης από την κάνναβη”.
Ο πρόεδρος της “ΟΑΣΗΣ” κ. Διαμαντής Δουίτση, σημείωσε: “μας έρχονται πιο συχνά νέα παιδιά χρήστες κάνναβης. Είναι ανησυχητικό”.
Επειδή το πρόβλημα της χρήσης των ναρκωτικών ουσιών, ιδιαίτερα από τους νέους, είναι πολύ σοβαρό, και οι συνέπειές του είναι βαρύτατες τόσο στους χρήστες όσο και στις οικογένειές τους,
Επειδή ως πολιτεία οφείλουμε να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι υπό την επιρροή ιδεοληψιών ή μιας ασυγχώρητης ελαφρότητας,

ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Εξετάζετε την άρση απαγόρευσης της καλλιέργειας κάνναβης για χρήση πέραν της ιατρικής;
2. Συμμερίζεστε τις ανησυχίες για αύξηση της χρήσης κάνναβης που διατύπωσαν οι εκπρόσωποι των αρμόδιων φορέων για την καταπολέμηση των ναρκωτικών και την απεξάρτηση των χρηστών;
3. Υπάρχει σχέδιο για την αναχαίτιση της αύξησης της χρήσης κάνναβης, και ποιο είναι αυτό;

Αθήνα, 16 Μαΐου 2018

Ο ερωτών Βουλευτής:


Μάξιμος Χαρακόπουλος

Μάξιμος Χαρακόπουλος: "Ασυγχώρητη ελαφρότητα η απελευθέρωση της χρήσης κάνναβης!"

Μάξιμος βουλή 1 2

Αθήνα, 16 Μαΐου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ:

Ασυγχώρητη ελαφρότητα η απελευθέρωση της χρήσης κάνναβης!

• Καμπανάκι κινδύνου στη Βουλή: Εξαρτημένοι από κάνναβη θυμίζουν ηρωινομανείς…

Αν η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην άρση της απαγόρευσης της χρήσης κάνναβης για “ψυχαγωγικούς σκοπούς”, όπως ζητούν κυβερνητικά στελέχη, ενώ οι αρμόδιοι φορείς κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την αύξηση των χρηστών της, που «θυμίζουν ηρωινομανείς», ζητά να πληροφορηθεί ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Ξανθό σημειώνει τα εξής:
«Μετά τη ψήφιση από την κυβέρνηση του νόμου 4523/2018, που επιτρέπει την καλλιέργεια της κάνναβης για ιατρικούς σκοπούς, η οποία παρουσιάσθηκε ως “πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης στην ελληνική ύπαιθρο” και συμπεριελήφθη στο λεγόμενο “ολιστικό αναπτυξιακό σχέδιο” της κυβέρνησης, έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία για την επέκταση της χρήσης της κάνναβης και για λεγόμενους “ψυχαγωγικούς σκοπούς”. Υπέρ αυτής της διεύρυνσης τάσσονται ανοιχτά βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, όπως ο κ. Μάκης Μπαλαούρας, αλλά και στελέχη, όπως ο στρατηγικός σύμβουλος του πρωθυπουργού κ. Νίκος Καρανίκας. Η δικαιολογητική βάση αυτής της πρότασης είναι ότι η απαγόρευση της κάνναβης συνιστά οπισθοδρομική στάση και οφείλεται σε προκαταλήψεις, ενώ η χρήση της δεν οδηγεί στα σκληρά ναρκωτικά.
Ωστόσο, όσα ακούστηκαν στις 15.05.18 από τους πλέον αρμόδιους για το θέμα, στην υποεπιτροπή της βουλής για την μελέτη και αντιμετώπιση του προβλήματος των Ναρκωτικών, αποδεικνύουν τα ακριβώς αντίθετα.
Συγκεκριμένα, ο επιστημονικός υπεύθυνος του “18 ΑΝΩ” κ. Δημήτρης Υφαντής είπε ότι “πριν χρόνια στην κοινότητα μας είχαμε ένα 4% χρηστών κάνναβης που είχε να κάνει κυρίως με εφήβους και εντασσόταν κυρίως στο ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον και όχι ως εξάρτηση” για να επισημάνει: “σήμερα, όμως, στη δική μας κοινότητα το ποσοστό που ζητά βοήθεια για την κάνναβη είναι 12% και έχει να κάνει με ενήλικες. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τους βρίσκουμε σε μια ψυχική κατάσταση που μας θυμίζουν ηρωινομανείς”.
Ο διευθυντής του ΚΕΘΕΑ κ. Βασίλης Γκιοτάκος με τη σειρά του υποστήριξε ότι “υπάρχει έλλειψη σχεδίου δράσης. Ένας στους πέντε μας ζητά θεραπεία απεξάρτησης από την κάνναβη”.
Ο πρόεδρος της “ΟΑΣΗΣ” κ. Διαμαντής Δουίτση, σημείωσε: “μας έρχονται πιο συχνά νέα παιδιά χρήστες κάνναβης. Είναι ανησυχητικό”».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογραμμίζει ότι «το πρόβλημα της χρήσης των ναρκωτικών ουσιών, ιδιαίτερα από τους νέους, είναι πολύ σοβαρό, και οι συνέπειές του είναι βαρύτατες τόσο στους χρήστες όσο και στις οικογένειές τους», επισημαίνοντας ότι «ως πολιτεία οφείλουμε να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι υπό την επιρροή ιδεοληψιών ή μιας ασυγχώρητης ελαφρότητας».
Κατόπιν τούτων, ο Θεσσαλός πολιτικός, ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Εξετάζετε την άρση απαγόρευσης της καλλιέργειας κάνναβης για χρήση πέραν της ιατρικής;
2. Συμμερίζεστε τις ανησυχίες για αύξηση της χρήσης κάνναβης που διατύπωσαν οι εκπρόσωποι των αρμόδιων φορέων για την καταπολέμηση των ναρκωτικών και την απεξάρτηση των χρηστών;
3. Υπάρχει σχέδιο για την αναχαίτιση της αύξησης της χρήσης κάνναβης, και ποιο είναι αυτό;

Subscribe to this RSS feed