Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ.Χαρακόπουλος για επίθεση στο Υπεξ: "Ο Ρουβίκωνας εισβάλει, τρομοκρατεί και σπάει με σκανδαλώδη ανοχή!"

Μ. Χαρακόπουλος

Αθήνα, 28 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ:

Ο Ρουβίκωνας εισβάλει, τρομοκρατεί και σπάει με σκανδαλώδη ανοχή!

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την νέα εισβολή του «Ρουβίκωνα» στο Υπουργείο Εξωτερικών έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μπορεί ο κ. Τόσκας να αποτελεί πλέον “κακό” παρελθόν για το κατ’ ευφημισμό υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, οι “συλλογικότητές” του, όμως, συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητες. Ο περίφημος Ρουβίκωνας, που επί χρόνια περιβάλλεται με την κυβερνητική “στοργή”, εισέβαλε εκ νέου στο υπουργείο Εξωτερικών, τα μέλη του έφυγαν σαν κύριοι, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη. Επί τριάμισι χρόνια, η περιθωριακή αυτή ομάδα, εισβάλει, τρομοκρατεί και σπάει σε οποιοδήποτε δημόσιο ή ιδιωτικό χώρο, χωρίς κρατική αντίδραση. Μέλη της, βρισκόμενα υπό την σκανδαλώδη κυβερνητική προστασία, επαίρονται επωνύμως για τα κατορθώματά τους!
Όλοι πλέον έχουν αντιληφθεί ότι η χώρα, λόγω των εγκληματικών επιλογών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, βουλιάζει στην ανομία και στην έξαρση της εγκληματικότητας. Το αίσθημα ασφάλειας μεταξύ των πολιτών καταρρακώνεται, ενώ η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αμαυρώνεται διαρκώς. Ο ζοφερός αυτός κατήφορος πρέπει, επιτέλους, να λάβει ένα τέλος, που θα έλθει μόνον με το τέλος αυτής της καταστροφικής κυβέρνησης».

 

 

Μάξιμος: Αντί για κτηνιάτρους προσλαμβάνετε “Καρανίκες”!

ΒΟΥΛΗ καλή αν 2

Αθήνα, 25 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Αντί για κτηνιάτρους προσλαμβάνετε “Καρανίκες”!

«Την ώρα που το ελληνικό Δημόσιο έχει γεμίσει επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ με κάθε είδους “Καρανίκες” οι προσλήψεις κτηνιάτρων γίνονται με το σταγονόμετρο, επιτρέποντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τη διόγκωση ανεξέλεγκτων φαινομένων ελληνοποιήσεων γάλακτος και κρέατος με αποτέλεσμα την κατάρρευση των τιμών, όπως καταγγέλλουν οι κτηνοτρόφοι». Τα παραπάνω τονίζει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την απάντηση που έλαβε από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου, σε σχετική ερώτησή του.
Ο Θεσσαλός πολιτικός, μετά από ενημέρωση που είχε από την Ομοσπονδία Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας και το Συνεταιρισμό Αιγοπροβατοτρόφων Ελασσόνας “Γάλα Ελαςς”, κατέθεσε ερώτηση που αφορούσε τις πρωτοβουλίες του ΥπΑΑΤ για προσλήψεις κτηνιάτρων και ελεγκτών με σκοπό την ενδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών. Ανέφερε δε ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μέχρι και το 2017 είχαν προσληφθεί άνω των 21.000 νέων υπαλλήλων! Στην ερώτησή του είχε ζητήσει, επίσης, τη διερεύνηση της δυνατότητας απαγόρευσης παραγωγής φέτας ΠΟΠ σε όσους εισάγουν πρόβειο γάλα.
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης πρόσθεσε ότι «οι κτηνοτρόφοι δικαίως διαμαρτύρονται, καθώς νιώθουν στο πετσί τους πως μένουν απροστάτευτοι από την κυβερνητική πολιτική. Ο κ. Αποστόλου, όσο και αν προσπαθεί δεν μπορεί να αποκρύψει τις ευθύνες του υπουργείου του από τη δημιουργηθείσα κατάσταση. Όσον αφορά τις προσλήψεις κτηνιάτρων αποδεικνύεται ότι αφού το ΥπΑΑΤ ζήτησε μόλις 5 κτηνιάτρους από τον Ά κύκλο της κινητικότητας –αίτημα που απορρίφθηκε- αρκέστηκε, στην πρόσληψη 6 κτηνίατρων από το 2015 ως την άνοιξη του 2018 και στο αίτημα για 2 κτηνίατρους μέσω του Β´ κύκλου κινητικότητας. Οι λοιπές προσλήψεις αφορούν κυρίως εποχικό ή ορισμένου χρόνου προσωπικό, με σκοπό την εξυγίανση του ζωικού κεφαλαίου και τις ανάγκες για τα νοσήματα εκτάκτου ανάγκης. Και αυτές, όμως, κατά κύριο λόγο σε υπηρεσίες των Αθηνών και της Αττικής. Αυτό συμβαίνει όταν μόνο στη Λάρισα οι ανάγκες προσλήψεων, μετά τις αποχωρήσεις των τελευταίων χρόνων, είναι υπερδιπλάσιες όσων κτηνιάτρων προσλήφθηκαν για όλη τη χώρα!
Για την διερεύνηση δε της δυνατότητας απαγόρευσης παραγωγής φέτας ΠΟΠ σε όσους εισάγουν πρόβειο γάλα, το θέμα παραπέμπεται προς εξέταση στην Διεπαγγελματική. Θυμίζουμε, ωστόσο, ότι το ΥπΑΑΤ κωλυσιέργησε αναίτια τη σύστασή της, ενώ τώρα την καλεί να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Ως εκ τούτου, η κατηφόρα στην τιμή του γάλακτος θα συνεχίζεται με τις αθρόες εισαγωγές γάλακτος που θα μεγιστοποιούν τα κέρδη συγκεκριμένων συμφερόντων και θα οδηγούν στην απόγνωση τους κτηνοτρόφους. Ο απολογισμός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, τώρα που βρίσκεται στη δύση της, για τον αγροτικό κόσμο και ιδιαίτερα για την κτηνοτροφία είναι απολύτως αρνητικός έως καταστροφικός, κι αυτό οι παραγωγοί το γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα!»

 

Μ.Χαρακόπουλος προς κυβέρνηση: "Αφαιρέστε το βαρίδι του φόρου στο κρασί!"

M.Xαρακόπουλος 1

Αθήνα, 25 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΡΑΣΙΟΥ:

Αφαιρέστε το βαρίδι του φόρου στο κρασί!

Την ανάγκη κατάργησης του φόρου στο κρασί που, όπως υποστηρίζει, λειτουργεί ως «βαρίδι» στην ανάπτυξη του αμπελοοινικού τομέα, επισημαίνει -με αφορμή τις γιορτές κρασιού σε Αμπελώνα και Ραψάνη- ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Σε μηνύματά του προς τον δήμαρχο Τυρνάβου κ. Παναγιώτη Σαρχώση για τη “Γιορτή κρασιού Αμπελώνα”, και προς τον δήμαρχο Tεμπών κ. Κώστα Κολλάτο και τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Ραψάνης κ. Νικόλαο Γαγάρα για τη “Γιορτή Κρασιού και Αμπελιού Ραψάνης 2018” υπογραμμίζει ότι «αν θέλουμε να ενισχύσουμε την προοπτική των προϊόντων μας στη διεθνή ανταγωνιστική αρένα, η κοντόφθαλμη πολιτική που προσθέτει βαρίδια στην αναπτυξιακή δυναμική των ποιοτικών οινικών προϊόντων με το φόρο στο κρασί, πρέπει να αναθεωρηθεί».
Ο Θεσσαλός πολιτικός, αφού συγχαίρει τους διοργανωτές των εκδηλώσεων και εκφράζει τη λύπη του γιατί δεν θα μπορέσει να παραβρεθεί, τονίζει ότι «το αμπέλι και τα προϊόντα του, άρρηκτα συνδεδεμένο με την μακραίωνη ιστορία της χώρας μας, αποτελεί, εκτός από άξιο πρεσβευτή του ελληνικού πολιτισμού σημείο αναφοράς για την ελληνική αγροτική παραγωγή. Η παράδοσή μας στην αμπελοκαλλιέργεια, το μεράκι των παραγωγών μας και η ποικιλομορφία των κλιματολογικών συνθηκών, θέτουν τις καλύτερες βάσεις για ποιοτικότατη παραγωγή και εξαιρετικά κρασιά και αποστάγματα. Αν θέλουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παραγωγή του και την πώλησή του, οφείλουμε να σχεδιάζουμε στοχευμένες δράσεις που βοηθούν στην οργάνωση της παραγωγής και την ενίσχυση της εξωστρέφειας».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταλήγει ευχόμενος «καλή διασκέδαση σε όλους τους συμμετέχοντες των εκδηλώσεων!».

 

Μάξιμος: «Οι αγρότες της Λάρισας θα ωφεληθούν από τη στελέχωση του ΕΛΓΑ Πατρών;»

ΜΑΞΙΜΟΣ βουλη

Αθήνα, 24 Αυγούστου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Οι αγρότες της Λάρισας θα ωφεληθούν από τη στελέχωση του ΕΛΓΑ Πατρών;

«Η απάντηση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης για τις εκκρεμότητες στις αποζημιώσεις που πρέπει να καταβάλει ο ΕΛΓΑ σε όσους αγρότες του νομού μας έχουν υποστεί ζημιές πέρυσι, δεν είναι συγκεκριμένη και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κανείς δικαιούχος δεν έχει λάβει το υπόλοιπο 30% των αποζημιώσεων που δικαιούται. Ελπίζουμε τα υπόλοιπα χρήματα να δοθούν σύντομα, και να μην αποτελεί η συγκεκριμένη διαδικασία πρόσχημα για παρακράτηση χρημάτων που είναι απαραίτητα στους παραγωγούς. Όσον αφορά την απάντηση στο ερώτημά μας για την επίσπευση των διαδικασιών εκτίμησης των ζημιών στις 7 και 8 Ιουλίου 2018, αδυνατούμε να αντιληφθούμε πως οι αγρότες της Λάρισας θα ωφεληθούν από τη στελέχωση του Υποκαταστήματος Πάτρας(!), με εποχικό γεωτεχνικό προσωπικό, έως οκτάμηνης απασχόλησης, και γιατί αυτό το γεγονός πρέπει να τους κάνει να μην ανησυχούν». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχολιάζοντας την απάντηση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου, σε σχετική ερώτησή του.
Στην απάντησή του ο αρμόδιος υπουργός αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «όσον αφορά τις ζημιές που προξενήθηκαν από τις βροχοπτώσεις-πλημμύρες, χαλαζοπτώσεις την 7η και 8η Ιουνίου του 2018 σε διάφορες καλλιέργειες (βαμβάκια, καλαμπόκια, αμπελοειδή, βιομηχανική τομάτα κ.λπ.) στην ευρύτερη περιοχή της Περιφερειακής Ενότητας (Π.Ε.) Λάρισας (Δήμοι Κιλελέρ, Φαρσάλων, Αγιάς και Τυρνάβου) σημειώνεται ότι διενεργήθηκαν οι απαραίτητες επισημάνσεις από τους γεωτεχνικούς του ΕΛ.Γ.Α., έγιναν αναγγελίες και υποβλήθηκαν δηλώσεις. Το έργο των εκτιμήσεων είναι σε εξέλιξη.
[…] Επιπλέον, ο ΕΛ.Γ.Α., για την έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας των εκτιμήσεων, έχει προβεί στη στελέχωση των Υποκαταστημάτων του, συμπεριλαμβανομένου και του Υποκαταστήματος Πάτρας, με εποχικό γεωτεχνικό προσωπικό, έως οκτάμηνης απασχόλησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία (μέσω ΑΣΕΠ). Εκ των ανωτέρω, γίνεται φανερό ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας εκ μέρους των παραγωγών, καθώς στη διατύπωση του πορίσματος και, κατά συνέπεια, και στο ποσό της καταβληθείσας αποζημίωσης, λαμβάνονται υπόψη όλοι οι παράγοντες που επιδρούν στη διαμόρφωση της τελικής ζημιάς.
Η πρακτική της προκαταβολής της αποζημίωσης κατά 70% σε επίπεδο Επικράτειας, η οποία έχει ξεκινήσει από την περσινή χρονιά, έγινε επειδή στα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν καθυστερήσεις στις πληρωμές, όταν απαιτούνταν αναθεώρηση του προϋπολογισμού. Με το μέτρο αυτό υπολογίζεται ότι το σύνολο των ζημιωθέντων παραγωγών θα εισπράξει το 70% της αποζημίωσης και μετά το πέρας των εκκαθαρίσεων ή της αναθεώρησης του προϋπολογισμού θα τους δοθεί και το υπόλοιπο 30%».

 

Subscribe to this RSS feed