Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στην LARISSANET και στον δημοσιογράφο Πάνο Γαρουφαλιά

ΜΑΞ larissanet

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στην LARISSANET και στον δημοσιογράφο Πάνο Γαρουφαλιά

"KOYΦΙΕΣ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΙΕΣ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ"

«Εφικτή η τρίτη έδρα στη Λάρισα»

Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση ασκεί στην συνέντευξη που ακολουθεί ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο Λαρισαίος βουλευτής χαρακτηρίζει «κούφιες θριαμβολογίες» τα περί εξόδου από τα μνημόνια και σημειώνει ότι «η κατάσταση της οικονομίας με βάση τα σημερινά δεδομένα, δεν είναι καθόλου ελπιδοφόρα». Αναφερθείς στο σχέδιο της ΝΔ για την ανάπτυξη επισημαίνει πως η προσέλκυση επενδύσεων θα έρθει με μείωση της γραφειοκρατίας και με ένα πιο ευνοϊκό, σταθερό οικονομικό περιβάλλον. Μιλώντας για τον αγροτικό τομέα υποστηρίζει ότι «χρειάζεται ουσιαστική στήριξη και κίνητρα». Για την ανάπτυξη των παραλίων αναφέρει ότι χρειάζονται υποδομές σημειώνοντας με νόημα ότι «κάποιοι “χτίζουν παλάτια στην άμμο” με υποδομές που κάθε τόσο καταστρέφονται». Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών ξεκαθαρίζει ότι «η δημόσια ασφάλεια είναι πρωταρχικό αγαθό» για την ΝΔ. Τέλος, μιλώντας για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ, θεωρεί δύσκολο, αλλά εφικτό στόχο την τρίτη έδρα στη Λάρισα.

Βρισκόμαστε λίγες ώρες πριν από την εκκίνηση της ΔΕΘ. Με αφορμή αυτό το πολύ σημαντικό γεγονός, θα ήθελα να ρωτήσω με ποιο τρόπο μια κυβέρνηση της ΝΔ θα μπορέσει να φέρει επενδύσεις που θα δώσουν «οξυγόνο» στους πολίτες και την κοινωνία μετά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης και των μνημονίων;

Παρά τις κούφιες θριαμβολογίες της κυβέρνησης για «καθαρή έξοδο» από τα μνημόνια και άλλα τέτοια παραμύθια για ιθαγενείς, η κατάσταση της οικονομίας και κυρίως οι προοπτικές της, με βάση τα σημερινά δεδομένα, δεν είναι καθόλου ελπιδοφόρα. Δυστυχώς, η λαϊκιστική πολιτική της “πρώτης φοράς αριστερά” με τις ιδεοληψίες της έχει δημιουργήσει ένα αντιαναπτυξαικό περιβάλλον στραγγαλίσματος της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η κυβέρνηση είναι καλή μόνον στο πως θα σιτίζει Καρανίκες! Η ΝΔ γνωρίζει να δημιουργεί θέσεις απασχόλησης. Θα επιδιώξει με μέτρα μείωσης της φορολογίας, των εργοδοτικών και ασφαλιστικών εισφορών, αλλά και με στοχευμένες διαρθρωτικές αλλαγές να δημιουργήσει νέες συνθήκες για την πραγματική οικονομία. Το ευνοϊκό και σταθερό φορολογικό περιβάλλον σε συνδυασμό με μια νομοθεσία μείωσης της γραφειοκρατίας συνιστούν το ιδανικότερο κίνητρο για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων.

Στο αναπτυξιακό σχέδιο της ΝΔ για την «επόμενη ημέρα», ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει βάλει μπροστά και την συμβολή του αγροτικού τομέα μέσω κυρίως της ανάπτυξης της αγροδιατροφής. Από την άλλη, όμως, οι αγρότες διαμαρτύρονται για τους φόρους κάτι που προφανώς είναι ανασταλτικός παράγοντας σε μια αναπτυξιακή διαδικασία. Πώς θα χειριστείτε αυτή την κατάσταση ως κυβέρνηση;

Είναι αλήθεια ότι πολλοί αγρότες και κτηνοτρόφοι πίστεψαν τις μεγαλόστομες υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και τους ψήφισαν. Αυτό που εισέπραξαν ήταν αυξήσεις στη φορολογία και τις ασφαλιστικές τους εισφορές, κατάργηση της επιστροφής φόρου για το αγροτικό πετρέλαιο, νέο χαράτσι στο κρασί, και αθρόες ελληνοποιήσεις κρέατος και γάλακτος. Ειδικά η τιμή του γάλακτος καταποντίζεται, μιας και τα “βαφτίσια” της φέτας καλά κρατούν. Βέβαια, γεωργοί και κτηνοτρόφοι τα έχουν μαζεμένα στην κυβέρνηση, και δεν ήταν τυχαίο ότι ο κ. Αποστόλου πήρε προσφάτως την άγουσα για τα αποδυτήρια. Το έχουμε πει άπειρες φορές και το επαναλαμβάνουμε και τώρα. Ο πρωτογενής τομέας χρειάζεται ουσιαστική στήριξη και κίνητρα. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να ανασάνει από τα φορολογικά και ασφαλιστικά βάρη. Επ’ αυτών δεσμεύτηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνάντηση που είχε με μετακινούμενους κτηνοτρόφους στη Σαμαρίνα.

Περάσαμε ένα ακόμη καλοκαίρι που μιλήσαμε πολύ για την ανάπτυξη του τουρισμού στο ν. Λάρισας.Υπάρχει ήδη μια κοινή δράση μεταξύ, Δήμων, Επιμελητηρίου Λάρισας και Περιφέρειας Θεσσαλίας, αλλά για ακόμη μια χρονιά δεν είδαμε κάτι που να μας πείθει ότι πήγαμε τουριστικά πιο πάνω. Κατά την άποψή σας τι θα μπορούσε να γίνει ώστε αντίστοιχες προσπάθειες να στηριχθούν, όπως επίσης με ποιες δράσεις θα μπορέσει να «ξεβαλτώσει», ο τουρισμός της περιοχής;

Καταρχήν να πω ότι έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από τις διακοπές των παιδικών μου χρόνων στο Κόκκινο Νερό και τα Μεσάγγαλα -έχω γράψει και σχετικά διηγήματα. Αν και έχουν αλλάξει αρκετά από τότε, είναι προφανές ότι στον νομό μας ο τουριστικός τομέας έχει μείνει πίσω, δεν βρίσκεται στον τουριστικό χάρτη, στο βαθμό που του αναλογεί. Δυστυχώς, πολλές φορές είναι σαν κάποιοι να “χτίζουν παλάτια στην άμμο” με υποδομές που κάθε τόσο καταστρέφονται γιατί δεν εντάσσονται σε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό.

Απαιτείται οπωσδήποτε μια οργανωμένη ενημερωτική εκστρατεία, με τα αξιοθέατα και τις ομορφιές του νομού μας, ιδιαίτερα στο εξωτερικό, μιας και ζούμε μια πραγματικά έκρηξη στις επισκέψεις ξένων τουριστών στην Ελλάδα. Ωστόσο, τα δικά μας παράλια αποδεικνύονται ο φτωχός συγγενής. Προϋπόθεση, λοιπόν, είναι η ανάπτυξη υποδομών -όχι μόνο δημόσιων- ικανών να υποδεχθούν και να διαχειριστούν τις αφίξεις τουριστών.

Είστε αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της ΝΔ, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, άρα γνωρίζετε πόσο επλήγη η Ελληνική Αστυνομία από την έλλειψη χρηματοδότησης, που έφερε πολλά από τα μέσα της σε αχρησία λόγω του υψηλού κόστους συντήρησης. Υπάρχει δυνατότητα αυτή η εικόνα να αναστραφεί βοηθώντας σημαντικά το έργο της ΕΛ.ΑΣ.;

Έχετε δίκιο. Ένας από τους τομείς που έχουν δεινοπαθήσει περισσότερο την περίοδο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ήταν αυτός της δημόσιας ασφάλειας. Μια κυβέρνηση γεμάτη παρωχημένες ιδεοληψίες και εκκωφαντική ανικανότητα άφησε το έγκλημα κάθε είδους να κάνει κυριολεκτικά πάρτι. Άνοιξε τις πόρτες των φυλακών με τον νόμο Παρασκευόπουλου, χάιδεψε στοργικά κάθε ομάδα τραμπούκων που βιαιοπραγούσε, κατέστησε τα Πανεπιστήμια χώρους δράσης βίαιων μειοψηφιών, αύξησε τις νησίδες ανομίας τύπου Εξαρχείων. Εξ αρχής είχε μια περιθωριακή αντίληψη απέναντι στην αστυνομία, ως έναν κατασταλτικό μηχανισμό. Ως εκ τούτου, πέραν των αντικειμενικών δυσκολιών για την προμήθεια του απαιτούμενου υλικού στην ΕΛΑΣ, είχαμε και μια εσκεμμένη υποβάθμιση του έργου και των αναγκών της. Και αυτό παρά το γεγονός ότι οι άνδρες και οι γυναίκες της ΕΛΑΣ, όταν αφήνονταν να κάνουν τη δουλειά τους έβγαζαν ασπροπρόσωπο το κατ’ επίφασιν υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Για την ΝΔ η δημόσια ασφάλεια είναι πρωταρχικό αγαθό. Και ως τέτοιο θα το προστατέψουμε ενισχύοντας και την Ελληνική Αστυνομία με τα απαραίτητα εφόδια που της είναι αναγκαία. Είναι ζήτημα προτεραιοτήτων, ακόμη και σε ασφυκτικούς δημοσιονομικά καιρούς.

Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθούμε στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο ν. Λάρισας. Πόσο εύκολο είναι να έρθει η τρίτη έδρα στη ΝΔ κάτι που συζητιέται έντονα στους κόλπους της; Μπορεί να βοηθήσει σε αυτό η επιλογή νέων προσώπων στο ψηφοδέλτιο ή θα πρέπει να γίνουν και κάποιες άλλες στοχευμένες κινήσεις;

Η τρίτη έδρα είναι ένας δύσκολος, αλλά όχι ανέφικτος στόχος. Θα εξαρτηθεί εν πολλοίς και από το πόσα κόμματα θα μπουν στην βουλή, πέραν του δικού μας ποσοστού, το οποίο θα είναι μεγάλο. Η δυναμική της ΝΔ είναι αναμφισβήτητη, και ιδίως μεταξύ των αγροτών που βίωσαν τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ. Χαίρομαι που ο αέρας νίκης στα πανιά της ΝΔ έχει προκαλέσει αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο. Ελπίζω να παραμείνει έως τέλους. Όπως ξέρετε, έχουμε περάσει και εποχές που δύσκολα κλείναμε την ενδεκάδα του ψηφοδελτίου. Πιστεύω ότι όλοι, ο καθείς με τις δυνάμεις του μπορούν να συμβάλουν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Εκείνο, τέλος, που χρειάζεται προσοχή είναι οι χειρισμοί σε επίπεδο αυτοδιοικητικών εκλογών, έτσι ώστε να μην έχουν “απόνερα” στις εθνικές εκλογές, ιδιαίτερα αν αυτές γίνουν ταυτόχρονα και υπάρχουν εν θερμώ αντιδράσεις…

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στην έντυπη LARISSANET την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Δείτε τη συνέντευξη όπως δημοσιεύθηκε εδώ

Μ. Χαρακόπουλος από Κατερίνη: "Δεν κόβει εισιτήρια το “έργο” της κυβέρνησης..."

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 1

Λάρισα, 8 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ:

Δεν κόβει εισιτήρια το “έργο” της κυβέρνησης...

«Το έργο που ανεβάζει αυτές τις μέρες η κυβέρνηση έχει τίτλο “η καθαρή έξοδος”. Μόνο που δεν πουλάει, δεν κόβει εισιτήρια!». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας στην Κατερίνη, σε πολιτική εκδήλωση της ΝΟΔΕ ΝΔ Πιερίας. Ο Θεσσαλός πολιτικός συμμετείχε σε κλιμάκιο στελεχών του κόμματος, αποτελούμενο από τον γραμματέα της Κ.Ο. του κόμματος κ. Κώστα Τσιάρα και τον αναπληρωτή τομεάρχη υγείας κ. Ιάσωνα Φωτήλα, που περιόδευσε την Πιερία και είχε επισκέψεις σε επιχειρηματικές μονάδες που χαρακτηρίζονται από εξωστρέφεια και στο συνεταιρισμό αγροτών της Βροντούς.
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος αναρωτήθηκε «για ποια “έξοδο” μιλάμε με επιτόκια που είναι σχεδόν στο 4,5% όταν αντίστοιχα στην Πορτογαλία είναι μόλις πάνω από το 1,5%; Αυτή ήταν η αντίδραση των αγορών στις προαναγγελίες Τσίπρα για παροχές. Και πόσο “καθαρή” είναι όταν με το οιωνεί 4ο μνημόνιο η κυβέρνηση έχει νομοθετήσει τη μείωση των συντάξεων από το ’19 και την περικοπή του αφορολόγητου από το ’20; Μας λέει ότι διαπραγματεύεται την αναβολή εφαρμογής της μείωσης των συντάξεων. Μακάρι να το καταφέρει, αλλά μονή της ψήφισε την περικοπή, που ήταν αχρείαστη μέχρι το Γενάρη του ’15.»
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υποστήριξε ότι «οι πολίτες είναι καχύποπτοι και κρατούν μικρό καλάθι απέναντι στο πανέρι με τις παροχές Τσίπρα με τις οποίες προσέρχεται στη φετινή ΔΕΘ. Άλλωστε, δεν ξεχνούμε ότι από το βήμα της ΔΕΘ εξήγγειλε το λεγόμενο “πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης” και αντ’ αυτού έφερε το 3ο μνημόνιο. Από το ίδιο βήμα εξήγγειλε το “παράλληλο πρόγραμμα” και αντ’ αυτού δέσμευσε τη χώρα με το 4ο μνημόνιο».
Άσκησε δριμεία κριτική για την υπερφορολόγηση των πολιτών. Όπως χαρακτηριστικά είπε κατά τις επαφές μας εισπράξαμε την κραυγή αγωνίας για τη διάλυση της μεσαίας τάξης, που όπως αποκάλυψε ο κ. Τσακαλώτος ήταν συνειδητή επιλογή της υπερφορολόγησής της για να κάνουν πράξη την ισοπέδωση προς τα κάτω, την ισότητα στην εξαθλίωση, σε μια Ελλάδα των επιδομάτων και των κουπονιών. Δεν μπορεί αυτό να είναι το όραμα μας για την Ελλάδα του 21ου αιώνα. Το δικό μας τρίπτυχο είναι “λιγότεροι φόροι, λιγότερες εισφορές, λιγότερη γραφειοκρατία”. Αυτό είναι και το προσωπικό στοίχημα του αυριανού πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υποστήριξε ότι «οδεύουμε σε εκλογές ακραίας πόλωσης και λάσπης στον ανεμιστήρα! Έχουμε απέναντι μας μια κυβέρνηση που για να αποπροσανατολίσει από την αποτυχία της σε όλους τους τομείς θα επιχειρήσει να διχάσει τους Έλληνες. Το φαιδρό της υπόθεσης είναι ότι ενώ καταφέρονται κατά της μεταπολίτευσης για τις παθογένειές της, ερίζουν με το ΠΑΣΟΚ για την κληρονομιά του Ανδρέα Παπανδρέου, του οποίου η λεγόμενη “κοινωνική πολιτική με δανεικά” και ο λαϊκισμός που εισήγαγε στην πολιτική ζωή ευθύνονται, κατά βάση, για την πορεία της χώρας!»
Άσκησε σκληρή κριτική για τις ιδεοληψίες της αριστεράς που υπαγορεύουν την πολιτική της στην παιδεία και τη δημόσια τάξη, ενώ αναφέρθηκε διεξοδικά στα έργα και τις ημέρες της στον πρωτογενή τομέα. Τέλος κλείνοντας την ομιλία του τόνισε: «εδώ από τη Μακεδονία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, που κάθε πέτρα της μαρτυρά την ελληνικότητά της, θέλω να υπενθυμίσω τη δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι η ΝΔ δεν θα υπερψηφίσει, ούτε σε αυτή τη Βουλή ούτε στην επόμενη ως κυβέρνηση, την κατάπτυστη συμφωνία των Πρεσπών που για πρώτη φορά αναγνωρίζει μακεδονική εθνότητα και μακεδονική γλώσσα!».
Το κλιμάκιο της ΝΔ προλόγισαν ο βουλευτής Πιερίας της ΝΔ κ. Κώστας Κουκοδήμος και ο προεδρος της ΝΟΔΕ κ. Γιάννης Κουρινιώτης, ενώ την εκδήλωση παρακολούθησαν η αντιπεριφερειάρχης κ. Σοφία Μαυρίδου, ο δήμαρχος Κατερίνης κ. Σάββας Χιονίδης, η πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης κ. Μίνα Στρίμπα, στελέχη της παράταξης και πλήθος κόσμου.

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 2 1

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 3

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 4

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 5

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 6

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 8

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 7

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 9

ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 10

 

Μ.Χαρακόπουλος με Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο: "Ο καλός χριστιανός, καλός πολίτης!"

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ 1

Αθήνα, 7 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ:

Ο καλός χριστιανός, καλός πολίτης!

Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος είχε συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο στην έδρα της Αρχιεπισκοπής.
Ο Θεσσαλός πολιτικός, που είχε συνεργασία με τον προκαθήμενο της ελλαδικής εκκλησίας από την εποχή που ήταν τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, συζήτησε μαζί του για την ανασφάλεια των πολιτών και τα ζητήματα δημόσιας τάξης που είναι στην αρμοδιότητά του από πλευράς αξιωματικής αντιπολίτευσης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε «αν όλοι οι πολίτες ήταν καλοί χριστιανοί θα ήταν ταυτόχρονα και καλοί πολίτες. Αν το χριστιανικό μήνυμα “αγαπάτε αλλήλους” έβρισκε καθολική ανταπόκριση, τότε δεν θα είχε λόγο ύπαρξης και η αστυνομία. Γι’ αυτό μεγάλη αξία έχει η παιδεία που προσφέρουμε στα παιδιά, αλλά και οι κατηχητικές διδαχές της εκκλησίας, που διαμορφώνουν υπεύθυνους και νομοταγείς πολίτες».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος με την ιδιότητα του εισηγητή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για την προσπάθεια που καταβάλλεται από τον διεθνή αυτό Οργανισμό -που φέτος γιόρτασε τα 25 χρόνια από τη δημιουργία του-, για τη σύσταση ενός Παρατηρητήριου Παραβίασης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Χριστιανών όπου γης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε: «Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια απειλείται με εξαφάνιση ο Χριστιανισμός στο λίκνο του, τη Μέση Ανατολή, αλλά και άλλου οι χριστιανοί υφίστανται διώξεις από φανατικούς φονταμενταλιστές για την πίστη τους. Η χριστιανική Δύση, αλλά και ο αποκαλούμενος πολιτισμένος κόσμος, δεν μπορεί να παρακολουθούν απαθείς το έγκλημα όπως έκαναν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα με τη Γενοκτονία των χριστιανών στην οθωμανική αυτοκρατορία».
Τέλος, ευχαρίστησε στο πρόσωπο του Μακαριωτάτου -από τον οποίο έλαβε την ευχή του- την εκκλησία της Ελλάδος για το πλούσιο φιλανθρωπικό της έργο, που αναδείχθηκε ιδιαίτερα στα χρόνια της κρίσης.

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ 2

 ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ 3

Μ. Χαρακόπουλος: "Απλήρωτοι αγρότες της δάσωσης από το 2015!"

 ΜΑΞΙΜΟΣ 1

Αθήνα, 6 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Απλήρωτοι αγρότες της δάσωσης από το 2015!

«Η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην απόδοση του αντισταθμίσματος για το πρόγραμμα δάσωσης προς τους δικαιούχους αγρότες, δημιουργεί εύλογες αντιδράσεις. Ειδικά την τρέχουσα περίοδο που οι υποχρεώσεις των νοικοκυριών αυξάνονται γεωμετρικά, η μη απόδοση των οφειλόμενων από το 2015 και μετά, δημιουργεί όχι μόνο νέο κύκλο διαμαρτυριών άλλα και έντονη δυσφορία». Τα παραπάνω τονίζει ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε ερώτησή του προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σταυρό Αραχωβίτη.
Ο Θεσσαλός πολιτικός για πολλοστή φορά επανέρχεται εγκαλώντας την κυβέρνηση. «Όπως κατ’ επανάληψη έχει τονιστεί μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου» σημειώνει χαρακτηριστικά, «η παντελής απουσία χρονοδιαγράμματος πληρωμών, η αποσπασματική ενημέρωση των πολιτών και το “μπαλάκι” των ευθυνών από τις δύο εμπλεκόμενες υπηρεσίες, των δασαρχείων και του ΟΠΕΚΕΠΕ για τις καθυστερήσεις έχουν δημιουργήσει έντονο κλίμα δυσαρέσκειας.
Οι δικαιούχοι, για το εν λόγω πρόγραμμα δάσωσης, εύλογα διαμαρτύρονται για τις καθυστερήσεις, αφού ακόμα και σήμερα, δεν έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές για το 2015. Επιτείνεται δε η δυσαρέσκεια, όταν η πολιτεία δεν ανταποκρίνεται ως οφείλει στα ερωτήματα των δικαιούχων. Ειδικά, όταν, αντί για πειστικές απαντήσεις, χρονοδιαγράμματα και δείγματα διάθεσης για την επίσπευση των καθυστερημένων πληρωμών, οι δικαιούχοι λαμβάνουν αόριστες απαντήσεις, συνεχείς αναβολές υποτιθέμενων ημερομηνιών πληρωμής, οι οποίες δυστυχώς διαρρέουν και μεταδίδονται από στόμα σε στόμα χωρίς, όμως, να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Παρότι τα προβλήματα, οι καθυστερήσεις και το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των δικαιούχων έχουν επισημανθεί μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου τουλάχιστον τέσσερις φορές μέχρι σήμερα (και συγκεκριμένα με ερωτήσεις στις 19.07.2016, 06.04.2017, 21.06.2017 και 10.01.2018), η απουσία συγκεκριμένων απαντήσεων και χρονοδιαγράμματος πληρωμών στα ερωτήματα αυτά, φανερώνει ότι προφανώς δεν υπήρξε η πρέπουσα βούληση για την αντιμετώπιση του θέματος».
Κατόπιν τούτων, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά τον αρμόδιο υπουργό:
1. Για ποιους λόγους παραμένουν ακόμα εκκρεμότητες στο πρόγραμμα δάσωσης για το 2015;
2. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε να επισπευσθεί το κλείσιμο των συγκεκριμένων εκκρεμοτήτων;
3. Προτίθεστε να καθορίσετε χρονοδιάγραμμα πληρωμών για τις εκκρεμότητες των επομένων ετών για τον νομό Λάρισας;

Subscribe to this RSS feed