Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Συνέντευξη Μάξιμου Χαρακόπουλου στον REAL FM και τους δημοσιογράφους Δημήτρη Καμπουράκη και Βασίλη Λυριτζή

Μάξιμος Real fm

Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Συνέντευξη
Μάξιμου Χαρακόπουλου
στον REAL FM
και τους δημοσιογράφους Δημήτρη Καμπουράκη και Βασίλη Λυριτζή

 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να καλωσορίσουμε τον κ. Χαρακόπουλο, βουλευτή της ΝΔ, τομεάρχη Εσωτερικών. Να ξεκινήσουμε από αυτό λίγο κύριε Χαρακόπουλε το πόρισμα Παρασκευόπουλου…

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Καλημέρα. Καλημέρα και στους ακροατές μας. Κοιτάξτε κύριε Λυριτζή, νομίζω ότι η λεγόμενη αυτή Επιτροπή του κ. Παρασκευόπουλου αποδεικνύει σε όλο της το μεγαλείο τις ιδεοληψίες αυτής της κυβέρνησης με οτιδήποτε έχει να κάνει με την ασφάλεια των πολιτών, τη δημόσια τάξη, την εφαρμογή των νόμων.
Βεβαίως δεν περιμέναμε κάτι παραπάνω από τον πρωταγωνιστή του νόμου Παρασκευόπουλου, όπως έχει ονομαστεί, με τον οποίο έχουν απελευθερωθεί πλέον των 10.200 κρατουμένων με ευνοϊκές διατάξεις, συμβάλλοντας σε αυτό τον υποτροπιασμό του εγκλήματος. Πόσες φορές να συλλάβει τον ίδιο κρατούμενο ένας αστυνομικός, για όνομα του Θεού…

Λέει όμως ότι για το συγκεκριμένο ότι στην Επιτροπή παρευρέθηκαν, παρουσίασαν τις απόψεις τους, έχουν καταγραφεί, τις έχουν εντάξει μέσα σε αυτό, όλοι από την αστυνομία μέχρι τα πανεπιστήμια, οι καθηγητές...

Η πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι, απέχει παρασάγγας από αυτά που παρουσιάζει ο κ. Παρασκευόπουλος. Ξέρετε, επειδή αυτή η κυβέρνηση υπογράφει δυο-δυο τα μνημόνια, προσπαθεί να δώσει εξετάσεις αριστεροσύνης σε χώρους, όπως η παιδεία και η δημόσια τάξη. Και οι δυο αυτοί, ο κ. Παρασκευόπουλος και ο κ. Γαβρόγλου, είναι πρωταγωνιστές των ιδεοληπτικών εμμονών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ο πρώτος με το νόμο Παρασκευόπουλου, που έχει αποφυλακίσει, όπως σας είπα χιλιάδες κρατούμενους και ο δεύτερος είναι που έφερε ξανά το άσυλο ανομίας στα πανεπιστήμια. Και τώρα έχουμε μια συνεργασία των δύο αυτών πρωταγωνιστών των ιδεοληψιών του ΣΥΡΙΖΑ για την αντιμετώπιση της ανομίας στα πανεπιστήμια.

Σας κατηγορούν τώρα από την πλευρά τους ότι και σεις το μυαλό σας στον αυταρχισμό, ότι μόνο στην αστυνομία.

Εμείς λέμε ότι ισχύει σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε νησίδες ανομίας στα πανεπιστήμια της χώρας. Λοιπόν, το άσυλο καθιερώθηκε πριν κάποιες δεκαετίες για να προστατεύει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα σήμερα ελεύθερης διακίνησης ιδεών, αντιθέτως μέσα στα πανεπιστήμια τρομοκρατούν καθηγητές και φοιτητέ. Φτάσαμε στο σημείο να χειροδικούν, να δέρνουν καθηγητές, γιατί κάποιοι διαφωνούν με τις απόψεις τους, όπως συνέβη στο Πάντειο με τον καθηγητή Συρίγο, να δέρνουν ακόμα και άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως συνέβη στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο, στην ΑΣΟΕΕ, γιατί κάποιοι διαφωνούν με τις απόψεις και τις εκδηλώσεις που γίνονται στο πανεπιστήμιο. Φτάσαμε να έχουμε καταγγελίες εκατοντάδων φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου για διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών στους χώρους του πανεπιστημίου και ο υπουργός Παιδείας να τους παραπέμπει σε ένα… ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα. Φτάσαμε στο σημείο στην πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου, να καταγγέλλονται βιασμοί, κάθε είδους εγκληματική δραστηριότητα και να μην μπορεί να επέμβει η αστυνομία.
Εμείς λέμε, λοιπόν, ότι το αυτονόητο θα πρέπει να γίνεται. Να υπάρχει αυτεπάγγελτη παρέμβαση των αρχών, προκειμένου να εφαρμόζεται ο νόμος προς κάθε κατεύθυνση. Εδώ έχουμε το Πολυτεχνείο, το οποίο έχει γίνει άσυλο κάθε παραβατικού στοιχείου, το οποίο πετάει τις μολότοφ στα Εξάρχεια, καίει, σπάει και στο τέλος βρίσκει καταφύγιο μέσα στο Πολυτεχνείο, που δεν μπορεί η αστυνομία να μπει και να τους συλλάβει. Κάποτε πρέπει να γίνει η Ελλάδα μια κανονική χώρα.

Κύριε Χαρακόπουλε, εγώ δεν διαφωνώ, αλλά εδώ υποτίθεται τα πανεπιστήμια έχουν αυτοδιοίκητο, δουλειά των πανεπιστημιακών φορέων είναι, αν υπάρχει παρανομία...

Κοιτάξτε να δείτε, αυτό που συμβαίνει τόσα χρόνια. Το έχουμε ζήσει στην πράξη. Οι επιτροπές επί των επιτροπών, οι οποίες θα συνεδριάσουν την ώρα που καίγεται το πανεπιστήμιο, προκειμένου να καταλήξουν αν όντως συντελούνται αξιόποινες ή μη πράξεις για να παρέμβουν οι αρχές. Λοιπόν, πρέπει κάποτε να ξεμπερδέψουμε. Ο νόμος να είναι σαφής και κυρίως να εφαρμόζεται. Να μπορούν να παρεμβαίνουν αυταπάγγελτα, όπως σας είπα οι αρχές. Τώρα αν δείτε αυτό το κείμενο της Επιτροπής, πραγματικά προκαλεί θυμηδία. Δηλαδή, για να μην γίνονται κλοπές στο πανεπιστήμιο, επειδή κάποιοι βάζουν ιδεολογικό πρόσημο και σε αυτό, ότι έχουμε απαλλοτριώσεις, δεν είναι κλοπή των Αυτόματων Μηχανημάτων Ανάληψης χρημάτων, δεν είναι κλοπή, είναι απαλλοτρίωση από τις τράπεζες, λοιπόν να απομακρυνθούν τα ΑΤΜ από τους χώρους των πανεπιστημίων.

Ναι, έχει ορισμένα πολύ παρατραβηγμένα…

Να βρούμε λέει χώρους ψυχαγωγίας, μια αέναη επιτροπή διαλόγου με τους καταληψίες, ειδικά …

Για μένα το πιο κουφό, να το πω έτσι, ήταν αυτό που λέει όσοι χειροδικούν εναντίον καθηγητών και φοιτητών να τους διδάξετε ότι δεν είναι της άρχουσας τάξης αυτοί.

Αυτό για την άρχουσα τάξη είναι το κερασάκι στην τούρτα.

Αυτό είναι λίγο τρελό. Αλλά ξέρετε κάτι, να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου κ. Χαρακόπουλε. Καλά, πες ο Παρασκευόπουλος έχει αυτές τις απόψεις και ο Γαβρόγλου πες έχει τις ίδιες απόψεις, ήταν εκπρόσωπος των εισαγγελέων εκεί μέσα, στην επιτροπή και της αστυνομίας. Η αστυνομία πάει στο διάολο, είναι της ιεραρχίας και κάνει ότι του λέει ο υπουργός, αυτός της εισαγγελίας δηλαδή που τα ζει ας πούμε.

Δεν ξέρω αν είναι ομόφωνο το πόρισμα, γιατί διαβάζω υπήρχαν και παρεμβάσεις και από πρυτάνεις και από άλλες αρχές...

Ναι γιατί άκουσα τον πρύτανη του πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη που έλεγε ότι του είπανε να στείλει τις προτάσεις. Αλλά δεν υιοθετήθηκε καμιά. Ε, εντάξει, τι να σας πω, δεν ξέρω. Θα είναι πάντως ένα πάρα πολύ δύσκολο στοίχημα, Και έτσι όπως έχει γίνει το πανεπιστήμιο, σε περίπτωση που εσείς αποφασίσετε να βάλετε την αστυνομία έτσι θα γίνει ένας χαμός.

Σύμπτωμα των ιδεοληψιών αυτής της κυβέρνησης -και επειδή ξέρω ότι είστε φιλίστωρ κύριε Καμπουράκη, θέλω να το καταγγείλω από τη συχνότητα της εκπομπής σας- είναι η συνειδητή υποβάθμιση από τη Βουλή των Ελλήνων της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας. Για πρώτη φορά φέτος, δεν υπήρξε ειδική συνεδρίαση της Ολομέλειας της βουλής των Ελλήνων, στην οποία θα λάβουν τον λόγο όλοι οι εκπρόσωποι των κομμάτων, των κοινοβουλευτικών, θα μιλήσει εκπρόσωπος της κυβέρνησης και να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή. Αντιθέτως υπήρξε απλά μια αναφορά από τον προεδρεύοντα. Σε συνέχεια όσων ζούμε τα τελευταία χρόνια με τον ΣΥΡΙΖΑ, πέρυσι και πρόπερσι επίσης υπήρχε συνειδητή προσπάθεια αλλοίωσης του περιεχομένου της ημέρας. Ενώ ομοφώνως η βουλή το 1998 αναγνώρισε τη μέρα αυτή ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος, πέρυσι στην ημερήσια διάταξη και πρόπερσι, παρουσιάζονταν ως ημέρα μνήμης της Μικρασιατικής Καταστροφής, σαν να δίνουμε άλλοθι δηλαδή στα θύματα ...
Πέρυσι έστειλα επιστολή στον Πρόεδρο της βουλής, με κοινοποίηση στον πρωθυπουργό και στους αρχηγούς των κομμάτων, ζητώντας να επανέλθουμε σύμφωνα με τον ορισμό της ομόφωνης απόφασης της βουλής ότι είναι Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας. Και φέτος ζήσαμε αυτήν την περαιτέρω συνειδητή, τολμώ να πω πια, γιατί πέρυσι ενημέρωσα και τον ίδιο τον Πρόεδρο της βουλής και τους αρχηγούς των κομμάτων και τον πρωθυπουργό, υποβάθμιση της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων Μικρασιατών. Και αυτά όλα φοβούμαι ότι είναι συμπτώματα των ιδεοληψιών αυτής της κυβέρνησης.

Λοιπόν, καλημέρα κύριε Χαρακόπουλε. Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας.

Να είστε καλά.

Μπορείτε να ακούστε τη συνέντευξη στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://youtu.be/A2pdnwsrIss

Μ. Χαρακόπουλος στον Real fm: Προκαλεί θυμηδία το “πόρισμα Παρασκευόπουλου”!

Μάξιμος Real fm

Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ REAL:

Προκαλεί θυμηδία το “πόρισμα Παρασκευόπουλου”!

«Η λεγόμενη Επιτροπή Παρασκευόπουλου αποδεικνύει σε όλο της το μεγαλείο τις ιδεοληψίες αυτής της κυβέρνησης με οτιδήποτε έχει να κάνει με την ασφάλεια των πολιτών, τη δημόσια τάξη, την εφαρμογή των νόμων. Βεβαίως δεν περιμέναμε κάτι παραπάνω από τον πρωταγωνιστή του νόμου Παρασκευόπουλου, με τον οποίο έχουν απελευθερωθεί πλέον των 10.200 κρατουμένων, συμβάλλοντας στον υποτροπιασμό του εγκλήματος». Τα παραπάνω τόνισε ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, κληθείς να σχολιάσει στον Real fm, και στους δημοσιογράφους κ. Βασίλη Λυριτζή και κ. Δημήτρη Καμπουράκη το «πόρισμα Παρασκευόπουλου» για την αντιμετώπιση της βίας στα πανεπιστήμια.
Όπως χαρακτηριστικά είπε «αν δείτε αυτό το κείμενο της Επιτροπής, πραγματικά προκαλεί θυμηδία. Δηλαδή, για να μην γίνονται κλοπές στο πανεπιστήμιο, επειδή κάποιοι βάζουν ιδεολογικό πρόσημο και σε αυτό -δεν είναι κλοπή χρημάτων από τα ΑΤΜ αλλά απαλλοτρίωση από τις τράπεζες- να απομακρυνθούν τα ΑΤΜ από τους χώρους των πανεπιστημίων. Να βρούμε λέει χώρους ψυχαγωγίας, μια αέναη επιτροπή διαλόγου με τους καταληψίες». Ενώ χαρακτήρισε «κερασάκι στην τούρτα» τα μαθήματα ευαισθητοποίησης των φοιτητών να μην χειροδικούν εναντίον καθηγητών και φοιτητών γιατί δεν είναι αυτοί «η άρχουσα τάξη»!
Για τη βία στα πανεπιστήμια, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υποστήριξε ότι «δεν είναι δυνατόν να έχουμε νησίδες ανομίας στα πανεπιστήμια της χώρας. Το άσυλο καθιερώθηκε πριν κάποιες δεκαετίες για να προστατεύει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα σήμερα ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Αντιθέτως, μέσα στα πανεπιστήμια τρομοκρατούν καθηγητές και φοιτητές. Φτάσαμε στο σημείο να καταγγέλλονται βιασμοί, κάθε είδους εγκληματική δραστηριότητα και να μην μπορεί να επέμβει η αστυνομία. Εμείς λέμε, λοιπόν, ότι το αυτονόητο θα πρέπει να γίνεται. Να υπάρχει αυτεπάγγελτη παρέμβαση των αρχών, προκειμένου να εφαρμόζεται ο νόμος προς κάθε κατεύθυνση. Κάποτε πρέπει να γίνει η Ελλάδα μια κανονική χώρα».

Συνειδητή υποβάθμιση της Γενοκτονίας των Μικρασιατών
Ο Θεσσαλός πολιτικός κατήγγειλε «τη συνειδητή υποβάθμιση από τη Βουλή των Ελλήνων της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας. Για πρώτη φορά φέτος, δεν υπήρξε ειδική συνεδρίαση της Ολομέλειας της βουλής των Ελλήνων, στην οποία θα λάβουν τον λόγο όλοι οι εκπρόσωποι των κομμάτων, των κοινοβουλευτικών. Αντιθέτως υπήρξε απλά μια αναφορά από τον προεδρεύοντα». Και κατέληξε ότι «Πέρυσι έστειλα επιστολή στον Πρόεδρο της βουλής, με κοινοποίηση στον πρωθυπουργό και στους αρχηγούς των κομμάτων, ζητώντας να επανέλθουμε σύμφωνα με τον ορισμό της ομόφωνης απόφασης της βουλής ότι είναι Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και φέτος ζήσαμε αυτή τη περαιτέρω συνειδητή, τολμώ να πω πια, γιατί πέρυσι ενημέρωσα και τον ίδιο τον Πρόεδρο της βουλής και τους αρχηγούς των κομμάτων και τον πρωθυπουργό, υποβάθμιση της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων. Και αυτά όλα φοβούμαι ότι είναι συμπτώματα των ιδεοληψιών αυτής της κυβέρνησης».

Μπορείτε να ακούστε τη συνέντευξη στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://youtu.be/A2pdnwsrIss

Συνειδητή υποβάθμιση από τη Βουλή της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας!

Μάξιμος Αρχαία

Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Συνειδητή υποβάθμιση από τη Βουλή της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας!

Ο εισηγητής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας, βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την μη διεξαγωγή ειδικής συνεδρίασης της Βουλής για την ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Στα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ η ανάδειξη της εθνικής μας ιστορίας υποβαθμίζεται συνεχώς, καθώς επικρατούν ξεπερασμένες ιδεοληψίες και δογματικές εμμονές. Πρόσφατο κρούσμα αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς υπήρξε η απόλυτη υποβάθμιση εκ μέρους της Βουλής της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας. Θυμίζουμε ότι στα χρόνια των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, η Ημέρα αυτή μετονομάστηκε αυθαίρετα, ως “ημέρα μνήμης της μικρασιατικής καταστροφής”, προφανώς για να μην θιγούν οι απόγονοι των θυτών. Κι ας έχει ομοφώνως αναγνωριστεί από τη Βουλή των Ελλήνων το 1998 η Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικρασίας. Εφέτος, προχώρησαν ακόμη περαιτέρω στην απαξίωση της μνήμης και η Βουλή περιορίστηκε στις 13.09.18 απλώς σε μια αναφορά του προεδρεύοντος στη συνεδρίαση του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Δεν υπήρξε ειδική συνεδρίαση με τοποθετήσεις εκπροσώπων όλων των κομμάτων, ούτε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων, όπως είθισται να γίνεται.
Είναι φανερό ότι τα στελέχη της κυβέρνησης και σύμπασας της κυβερνητικής πλειοψηφίας – καθ’ ότι οι ΑΝΕΛ συντάσσονται απολύτως με τον μεγάλο τους συνεταίρο-, δεν είναι διατεθειμένα να συμπεριφερθούν με τον απαιτούμενο σεβασμό ούτε στο ιστορικό μας παρελθόν ούτε στις ευαισθησίες της συντριπτικής πλειοψηφίας της κοινωνίας.
Η ενέργεια αυτή, μετά την έντονη αντίδρασή μου πέρυσι με αποστολή σχετικής επιστολής στον πρόεδρο της Βουλής -την οποία κοινοποίησα στον πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κομμάτων- επιβεβαιώνει ότι είναι συνειδητή επιλογή η υποβάθμιση και απαξίωση της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικρασίας. Προφανώς γιατί έτσι ικανοποιούνται οι οπαδοί της θεωρίας του... συνωστισμού. Κρίμα!».

Κοινή δήλωση Μ. Χαρακόπουλου -Ν. Κεραμέως για πόρισμα Παρασκευόπουλου: "Αφήστε την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της!"

Μ. Χαρακόπουλος

Αθήνα 20 Σεπτεμβρίου 2018

Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ – Ν. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΓΙΑ ΠΟΡΙΣΜΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ:

Αφήστε την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της!

Η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κ. Νίκη Κεραμέως και ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σχετικά με το «πόρισμα Παρασκευόπουλου για τη βία στα ΑΕΙ», έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Χρειάστηκαν 8 μήνες στον κ. Παρασκεύοπουλο και την επιτροπή του για να εκδώσουν ένα πόρισμα αναφορικά με τη βία στα πανεπιστήμια. Και πού κατέληξαν τελικά; Αφού μας ξεκαθαρίζουν ότι είναι ουτοπικός στόχος η εξάλειψη της παραβατικότητας στο ακαδημαϊκό περιβάλλον, προτείνουν τις εξής εξόχως αποτελεσματικές λύσεις:
• Για την αντιμετώπιση των καταλήψεων, προκρίνεται ο εποικοδομητικός διάλογος με τους καταληψίες.
• Για τη διακίνηση ναρκωτικών στα πανεπιστήμια, η επιτροπή Παρασκευόπουλου προτείνει την ανάπτυξη street work για τον περιορισμό της.
• Για τις ληστείες και τις εκρήξεις στα A.T.M., προτείνεται η… απομάκρυνσή τους από τα πανεπιστήμια.
Και φυσικά για τη βία εν γένει, η λύση είναι η “ευαισθητοποίηση των φοιτητών και των εκπροσώπων τους ώστε να γίνει σαφές ότι όταν το θύμα είναι συνάδελφος ή καθηγητής δεν πλήττεται η άρχουσα τάξη”.
Είναι γεγονός ότι δεν περιμέναμε κάτι περισσότερο από μια επιτροπή της οποίας προΐσταται ο κ. Παρασκευόπουλος, ο οποίος ως Υπουργός Δικαιοσύνης αποφυλάκισε χιλιάδες καταδικασμένους για κακουργήματα.
Και ενώ το πόρισμα κάνει όλες αυτές τις τραγελαφικές αναφορές, δεν περιλαμβάνει το αυτονόητο: ότι θα πρέπει να υπάρχει αυτεπάγγελτη επέμβαση των αρχών για κάθε αξιόποινη πράξη. Και προφανώς αυτή η διάταξη δεν θα πρέπει να μένει στα χαρτιά αλλά να εφαρμόζεται στην πράξη. Αλλά για να συμβεί αυτό, θα πρέπει η Κυβέρνηση να αφήσει την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της. Και αυτό θα κάνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».

Subscribe to this RSS feed