Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Ζητά ο Μάξιμος Χαρακόπουλος: "Άμεσα μέτρα για την πανώλη των χοίρων!"

ΜΑΞΙΜΟΣ 1

Αθήνα, 24 Σεπτεμβρίου 2018

ΖΗΤΑ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Άμεσα μέτρα για την πανώλη των χοίρων!

Καμπανάκι κινδύνου για την μετάδοση της πανώλης των χοίρων από τη γειτονική Βουλγαρία κρούει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, πρώην αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Ο Θεσσαλός πολιτικός σε ερώτησή του προς τους υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Σταύρο Αραχωβίτη και Περιβάλλοντος κ. Γιώργο Σταθάκη επισημαίνει τον κίνδυνο καταστροφής των χοιροτρόφων -καθώς θα πρέπει να θανατωθούν όλα τα ζώα όπου υπάρξει κρούσμα- αλλά και τις συνέπειες στην εμπορία χοίρειου κρέατος!
Η ερώτηση του Μάξιμου Χαρακόπουλου έχει ως εξής:
«Τα προβλήματα που μπορούν να προκαλέσουν οι ζωονόσοι στην κτηνοτροφική παραγωγή μπορεί να είναι εξαιρετικά σοβαρά αν δεν ληφθούν έγκαιρα τα απαραίτητα μέτρα. Επιβάλλεται, λοιπόν, το θέμα που έχει προκύψει με κρούσμα πανώλης των χοίρων στη γειτονική Βουλγαρία, να προσεγγιστεί με τη δέουσα προσοχή και να προκαλέσει τα αντανακλαστικά της πολιτείας για την αποφυγή επέκτασής του στη χώρα μας.
Η ανησυχία στις τάξεις των χοιροτρόφων είναι έκδηλη, λόγω της μεταδοτικότητας της νόσου και των παραμέτρων που την ενισχύουν. Προ ημερών, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας από την αρμόδια Κτηνιατρική Υπηρεσία, με σκοπό την ενημέρωση για τη νόσο και τα ενδεδειγμένα μέτρα προφύλαξης του ζωικού κεφαλαίου.
Είναι αναγκαίο να υπάρξουν άμεσα αποτρεπτικά μέτρα, ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος εισόδου της νόσου στη χώρα. Καθώς η νόσος μπορεί να μεταδοθεί με πολλούς τρόπους -είτε άμεσα με επαφή μεταξύ των ζώων ή μέσω των αγριόχοιρων είτε έμμεσα με την τροφή (ζωοτροφές) ή τα ρούχα, τα υποδήματα τα οχήματα, τον εξοπλισμό και τα έντομα- και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει θεραπεία ούτε διαθέσιμο εμβόλιο, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες που θα ελαχιστοποιήσουν τις πιθανότητες κρούσματος στη χώρα.
Έχοντας υπόψη ότι σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος σε χοιροτροφική μονάδα, θα πρέπει να θανατωθούν όλα τα ζώα, είναι προφανές ότι το πλήγμα για τους χοιροτρόφους θα είναι τραγικό και οι συνέπειες στον χώρο της εμπορίας του χοίρειου κρέατος ιδιαίτερα δυσάρεστες».
Κατόπιν τούτων, το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέτει 7 ερωτήματα στους συναρμόδιους υπουργούς:
1. Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί προκειμένου να αποτρέψετε την είσοδο της νόσου της πανώλης των χοίρων στην Ελλάδα;
2. Υπάρχει σχέδιο έκτακτης ανάγκης με τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε περίπτωση εισόδου του νοσήματος στη χώρα και αν ναι ποιο είναι αυτό;
3. Υπάρχουν χρηματοδοτικά εργαλεία μέσω του ΠΑΑ ή της ΕΕ που μπορούν να αξιοποιηθούν για τον περιορισμό της νόσου και αν ναι ποια είναι αυτά και πως θα τα χρησιμοποιήσετε;
4. Έχει υπάρξει επικοινωνία, ενημέρωση και συνεργασία με τους επαγγελματίες του χώρου, όπως σφαγεία, έμποροι κρέατος και σύλλογοι κρεοπωλών;
5. Στις προτάσεις Περιφέρειας Θεσσαλίας για την αποτροπή και τον έλεγχο της εισόδου της νόσου στη χώρα περιλαμβάνονται, η απολύμανση των οχημάτων ζώντων ζώων και ζωοτροφών, κατά την είσοδό τους στο ελληνικό έδαφος από ειδικούς ή κτηνιάτρους και οι προσλήψεις κτηνιάτρων στις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας για εκτενέστερο έλεγχο. Είναι στις προθέσεις σας να υλοποιήσετε αυτές τις προτάσεις και αν ναι με ποιο χρονοδιάγραμμα;
6. Επειδή η διάδοση της νόσου μπορεί να ευνοηθεί και από τους πληθυσμούς αγριόχοιρων, που ως γνωστό δεν μπορούν να ελεγχθούν επαρκώς, άλλα και τους πληθυσμούς των χοίρων ελευθέρας βόσκησης, ποια επιπρόσθετα μέτρα προτίθεστε να λάβετε για τον έλεγχο της κατάστασης αυτής;
7. Υπάρχει συνεργασία με τους κυνηγετικούς συλλόγους και τους εκτροφείς χοίρων ελευθέρας βοσκής για τη λήψη επιπλέον μέτρων; Αν ναι ποια είναι αυτά τα μέτρα και πόσο έχει προχωρήσει η εφαρμογή τους;

Μ. Χαρακόπουλος: "Προκαλούν θυμηδία οι αντιφατικές δηλώσεις Γεροβασίλη-Παπακώστα!"

Μ. Χαρακόπουλος

Αθήνα, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ:

Προκαλούν θυμηδία οι αντιφατικές δηλώσεις Γεροβασίλη - Παπακώστα για τον νόμο Παρασκευόπουλου!

Ο αναπληρωτής Τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος για τις αντιφατικές δηλώσεις της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με τον νόμο Παρασκευόπουλου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ενώ η υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Όλγα Γεροβασίλη υπερασπίζεται μετά πάθους, σε συνέντευξή της, τον νόμο Παρασκευόπουλου, η υφιστάμενή της υφυπουργός κ. Κατερίνα Παπακώστα, ζητά την κατάργησή του. Η φαιδρή αυτή εικόνα του κυβερνητικού διδύμου θα προκαλούσε θυμηδία αν δεν αφορούσε στην ασφάλεια των πολιτών.

Είναι γνωστό ότι πλέον των 10.200 φυλακισμένων, πολλοί εξ αυτών καταδικασθέντες για ειδεχθή εγκλήματα, έκαναν χρήση των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου Παρασκευόπουλου και αποφυλακίστηκαν Δυστυχώς, μέχρι και σήμερα δεν μας έχουν παρασχεθεί επίσημα στοιχεία για το πόσοι εξ αυτών υποτροπίασαν. Κατά καιρούς πληροφορούμαστε από τα ΜΜΕ για εγκλήματα από αποφυλακισθέντες λόγω των ελαστικών διατάξεων που νομοθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Όλοι, πια, οι Έλληνες γνωρίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με μια κυβέρνηση που συμπεριφέρεται ως Ιανός. Η διάσταση απόψεων μεταξύ της κ. Γεροβασίλη και της κ. Παπακώστα ουδόλως θα ενδιέφερε την ελληνική κοινωνία αν δεν ήταν εμφανές ότι η κυβέρνηση δεν έχει καμία διάθεση να άρει τα θεσμικά εμπόδια που δεν επιτρέπουν την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στους πολίτες. Στη Νέα Δημοκρατία, αυτό θα το κάνουμε πράξη ξεκινώντας με την κατάργηση του νόμου Παρασκευόπουλου».

 

Μάξιμος: "Χρέος μας να διαδώσουμε τις αρετές του Γιωργάκη Ολύμπιου!"

Μάξιμος 2 1

Αθήνα, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΛΙΒΑΔΙΟΥ:

Χρέος μας να διαδώσουμε τις αρετές του Γιωργάκη Ολύμπιου!

«Να “επενδύσουμε” ως λαός και ως έθνος σε ιδανικά και αξίες που θα κάνουν τις επόμενες γενιές καλύτερες. Αυτή είναι η χρήσιμη προσφορά των ηρώων στον τόπο μας και στους ανθρώπους του». Τα παραπάνω τονίζει ο αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε μήνυμά του για τις εκδηλώσεις για την 197η επέτειο του θανάτου του εθνικού μας ήρωα Γιωργάκη Ολύμπιου, που πραγματοποιήθηκαν στο Λιβάδι Ελασσόνας.
Ο Θεσσαλός πολιτικός στο μήνυμά του συγχαίρει τον δήμαρχο Ελασσόνας κ. Νίκο Ευαγγέλου, τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Βλάχων κ. Μιχάλη Μαγειρία και τον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λιβαδίου κ. Γιώργο Γκατζούνη «για την πρωτοβουλία σας να τιμήσετε με τις εκδηλώσεις μνήμης και να φωτίσετε με τις εισηγήσεις στο Συμπόσιο, τις πτυχές του οράματος όλων όσων προσέφεραν στους αγώνες για εθνική ανεξαρτησία από τους Οθωμανούς κατακτητές».
Όπως επισημαίνει «το υψηλό τους φρόνημα, η αυταπάρνηση και η πίστη στην ελευθερία θωράκισαν την ελληνική ψυχή και ενέπνευσαν αμίμητες πράξεις ηρωισμού που θα είναι πάντα άξιες θαυμασμού.
Τα ιδεώδη αυτά, που χαρακτήρισαν τις γενιές των επαναστατημένων Ελλήνων, επέτρεψαν σε εμάς να απολαμβάνουμε την πολύτιμη ελευθερία μας. Έχουμε, λοιπόν, ηθικό και ιστορικό χρέος απέναντι στον Γεωργάκη Ολύμπιο, του οποίου τη δράση και τη θυσία τιμούμε, να υπερασπιζόμαστε και να διαδίδουμε τις αρετές που εκείνος και πολλοί άλλοι ήρωες της Επανάστασης, υπηρέτησαν. Η ανεκτίμητη αξία της προσφοράς του, πρέπει να αφυπνίσει όλους μας και να “επενδύσουμε” ως λαός και ως έθνος σε ιδανικά και αξίες που θα κάνουν τις επόμενες γενιές καλύτερες. Αυτή είναι η χρήσιμη προσφορά των ηρώων στον τόπο μας και στους ανθρώπους του».

 

Άρθρο Μ. Χαρακόπουλου: “Σοφίας Παρασκευόπουλου το ανάγνωσμα..."

estia

Μ. Χαρακόπουλος φωτό

Σοφίας Παρασκευόπουλου το ανάγνωσμα...

Του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Αν τα φαινόμενα ανομίας στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν αυξάνονταν καθημερινά, το λεγόμενο «πόρισμα Παρασκευόπουλου για τη βία στα ΑΕΙ» θα αποτελούσε μια εξαιρετική αφορμή για ευθυμία σε μια ιδιαίτερα καταθλιπτική πραγματικότητα. Μετά την επαναφορά από τον κ. Γαβρόγλου του ασύλου ανομίας στα πανεπιστήμια και την κριτική που δέχθηκε, ο υπουργός Παιδείας συγκρότησε μια επιτροπή για την αντιμετώπιση της βίας στα ΑΕΙ. Το πανεπιστημιακό άσυλο εδώ και χρόνια έχει χάσει το νόημά του, καθώς δεν υπάρχει κανένα ζήτημα ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Αντιθέτως, το άσυλο κατέληξε να προσφέρει καταφύγιο σε κάθε είδους παραβατικό στοιχείο που προσφεύγει στο πανεπιστήμιο για να αποφύγει τη σύλληψη.
Δυστυχώς, για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώνεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ όσα χρόνια κι αν μείνει στην εξουσία παραμένει ανεπίδεκτος μαθήσεως, προσκολλημένος στις εφηβικές του ιδεοληψίες και στις δογματικές του εμμονές, ακόμη κι αν άσπρισαν τα μαλλιά των στελεχών του. Και το νέο «λαμπρό» έργο της σοφίας του κ. Παρασκευόπουλου ακολουθεί πιστά τα χνάρια του προηγούμενου, δικού του, κατασκευάσματος. Μιλάμε για τον περίφημο νόμο, που άνοιξε διάπλατα τις πόρτες των φυλακών σε δολοφόνους, βιαστές, εκβιαστές και κάθε καρυδιάς καρύδι, ανατροφοδοτώντας το έγκλημα και εκθέτοντας διεθνώς τη χώρα.
Αυτήν την φορά, μετά από «κοπιώδη» προσπάθεια 8 μηνών, μια επιτροπή σοφών(!) υπό τον κ. Παρασκευόπουλο πληροφορεί την ελληνική κοινωνία ότι η λύση για την εκτεταμένη βία των κάθε λογής συμμοριών που δρουν στα πανεπιστήμιά μας είναι όχι μόνον να συμφιλιωθούμε μαζί της και να την αποδεχθούμε, αλλά και να της παραχωρήσουμε κι άλλο βήμα για να εκφραστεί.
Συγκεκριμένα, η περί ου ο λόγος επιτροπή προτείνει να δημιουργηθούν «στέκια συνεύρεσης» για τους καταληψίες φοιτητές, χωρίς να αποκλείονται και όσοι δεν είναι φοιτητές, και να αναλάβουν τους πανεπιστημιακούς χώρους των καταλήψεων οι ίδιοι οι καταληψίες. Για τούτο, άλλωστε, προτείνεται και η απόσυρση των ΑΤΜ, που προφανώς βάζουν σε... πειρασμό τους ληστές από ιδεολογία!
Μετά απ’ όλα αυτά, ειλικρινά αναρωτιόμαστε γιατί άραγε να μην αναλάβουν οι καταληψίες και οι «συλλογικότητες» τη διοίκηση των Πανεπιστημίων, ακόμη και τα μαθήματα, ώστε να λυθεί το πρόβλημα μια και έξω. Κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα απαιτηθεί και η «ευαισθητοποίηση» των επίδοξων πυγμάχων των ΑΕΙ να μην καταφεύγουν στον ξυλοδαρμό καθηγητών και συμφοιτητών τους, καθώς έτσι δεν πλήττουν την «άρχουσα τάξη», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το πόρισμα.
Πέραν της ιλαρότητας που προκαλεί η πρόταση της συγκεκριμένης επιτροπής, είναι φανερό ότι στέλνει ξεκάθαρα το μήνυμα πως η κυβέρνηση δεν επιθυμεί τα Πανεπιστήμια της χώρας να λειτουργούν σε καθεστώς νομιμότητας. Κλείνει, επίσης, το μάτι στους μπαχαλάκηδες να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο, να κτυπούν ανεξέλεγκτα, να απειλούν, να εκβιάζουν, να μετατρέπουν τους πανεπιστημιακούς χώρους σε εστίες ανομίας, σε ορμητήρια καταδρομικών επιχειρήσεων. Και ακόμη συνομολογεί ότι είναι ανεκτή η παρουσία εξωπανεπιστημιακών στοιχείων που μεταφέρουν τις παράνομες δράσεις εντός των πανεπιστημίων, είτε αφορά το παρεμπόριο, είτε τη διακίνηση ναρκωτικών.
Εντέλει, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, με το «πόρισμα Παρασκευόπουλου», καταρρίπτει τις όποιες φρούδες ελπίδες έτρεφαν κάποιοι για την ταυτότητά της. Οι άνθρωποι έχουν αποφασίσει με ποιόν θα πάνε και ποιόν θα αφήσουν. Επιλέγουν την ανομία εις βάρος της τάξης, επιλέγουν τους περιθωριακούς εις βάρος της κοινωνίας, επιλέγουν τους τραμπούκους εις βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας των φοιτητών που κοπιάζουν να μορφωθούν. Και εγκαλούν όλους εμάς που είμαστε αντίθετοι ότι δεν αντιλαμβανόμαστε την... προοδευτικότητά τους. Ευτυχώς, όμως, δεν θα τα καταφέρουν. Τα ψωμιά της κυβέρνησής τους είναι, ήδη, μετρημένα!

Ο κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη, βουλευτής Λαρίσης.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην ΕΣΤΙΑ τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

 

Subscribe to this RSS feed