Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας: Καλύτερες υπηρεσίες υγείας με την κατασκευή νέας πτέρυγας στο ΓΝΛ (φωτό)

MAX 1

Λάρισα, 16 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας: 

Καλύτερες υπηρεσίες υγείας με την κατασκευή νέας πτέρυγας στο ΓΝΛ

«Χαίρομαι ιδιαίτερα που επί των ημερών σας θα αξιωθούμε να δούμε τη νέα πτέρυγα του Γενικού Νοσοκομείου που θα συμβάλει στην πράξη στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών υγείας στους πολίτες της πόλης και του νομού. Θέλω να σας ευχαριστήσω για το έργο που επιτελείτε και το οποίο επιβραβεύτηκε με την ανανέωση της θητείας σας στη διοίκηση του νοσοκομείου, όπως επίσης και όλους τους εργαζόμενους, το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό, για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, συχνά σε συνθήκες κρίσεις, όπως αυτές που αντιμετωπίσαμε στη Θεσσαλία». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος απευθυνόμενος στον διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας (ΓΝΛ) κ. Γρηγόρη Βλαχάκη και σε εκπροσώπους των εργαζομένων, κατά την επίσκεψή του στο νοσηλευτικό ίδρυμα. 

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν τα ζητήματα που αντιμετωπίζει το ΓΝΛ, οι ανάγκες σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, η πρόοδος στην κατασκευή της νέας πτέρυγας και οι εργασίες που συντελούνται για την αναβάθμιση των παλαιότερων εγκαταστάσεων.

Αύξηση προϋπολογισμού του ΓΝΛ

Ο διοικητής του ΓΝΛ  υπογράμμισε ότι ο προϋπολογισμός του νοσοκομείου έχει αυξηθεί σημαντικά κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια, ενώ η αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πολίτες άλλα και η πρόοδος στα θέματα των εγκαταστάσεων οφείλεται πρωτίστως στις συστηματικές και εργώδεις προσπάθειες όλου του προσωπικού του νοσοκομείου. Εξάλλου, το προσωπικό, ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό, απέδειξε σε όλες τις κρίσεις –σεισμούς, κορονοϊό, ατύχημα Τεμπών, πλημμύρες- ότι βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Με τις συντονισμένες ενέργειες της διοίκησης και του προσωπικού, επετεύχθη η επίλυση των εκκρεμοτήτων με την οικοδομική άδεια και τακτοποίηση αυθαίρετων για την νέα πτέρυγα -ξεκίνησαν οι εργασίες με την κατεδάφιση των υπαρχόντων κτιρίων στο χώρο ανέγερσης-, η μετακόμιση για την ανακαίνιση των ΤΕΠ χωρίς αναστολή λειτουργίας των με σκοπό να υπάρξουν νέοι χώροι το πρώτο τρίμηνο του 2026, η κατασκευή 3 νέων ανελκυστήρων, εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση των παλαιότερων κτιρίων, η ανακαίνιση της παιδιατρικής κλινικής με αξιοποίηση της δωρεάς θεσσαλικής επιχείρησης και πολλές άλλες, μικρότερες, άλλα ουσιαστικές παρεμβάσεις.

Η νέα πτέρυγα

Η πολυαναμενόμενη νέα πτέρυγα -οι εργασίες για την ανέγερση της οποίας ξεκινούν το φθινόπωρο- θα είναι ένα κτίριο πενταόροφο, με δύο υπόγεια, που θα στεγάσει τις χειρουργικές κλινικές, στο ισόγειο την νεφρολογική κλινική και την αιμοκάθαρση, ιατρικούς χώρους, αποθήκες και θα συνδέεται με τον διάδρομο των εξωτερικών ιατρείων. Για να γίνουν όλες οι παρεμβάσεις που απαιτούνται για τον εκσυγχρονισμό του νοσοκομείου και την δημιουργία νέων χώρων, αξιοποιούνται διάφοροι χρηματοδοτικοί πόροι, πάντα μέσω διαγωνισμών και διαδικασιών, από το ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης, προγράμματα της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ.α., ενώ σημαντική βοήθεια δίνει και η αύξηση των δωρεών σε υλικά και εξοπλισμό από πολίτες και φορείς της πόλης.

“Ψυχή” του νοσοκομείου οι εργαζόμενοι

Σχετικά με το έμψυχο δυναμικό του νοσοκομείου, τονίστηκε ότι η ουσιαστική δουλειά που γίνεται οφείλεται στην αυταπάρνηση για την εξυπηρέτηση του πολίτη και την αναβάθμιση των υπηρεσιών του νοσοκομείου, που προκύπτει και από τις συχνές κρίσεις άλλα και την σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και από την δυνατότητα να καλύπτονται τα κενά με πιο ευέλικτες μορφές απασχόλησης κάθε είδους προσωπικού. Η παλαιότητα του Οργανισμού του νοσοκομείου –από το 2012- δημιουργεί διάφορα προσκόμματα όπως στην αντικατάσταση των συνταξιοδοτούμενων, άλλα και στην υλοποίηση κρίσεων για θέσεις ευθύνης π.χ. προϊσταμένων και διευθυντών και η τροποποίησή του είναι επιβεβλημένη για να στελεχωθεί επαρκώς με τις ειδικότητες που λείπουν. Η πρόσληψη επικουρικού προσωπικού λόγω κορονοϊού έλυσε πολλά ζητήματα και η ευελιξία που παρέχει η νομοθεσία για εργασία με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή παροχής υπηρεσιών από ιδιώτες ιατρούς, έχει θετικό αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου.      

Στη συνάντηση συμμετείχαν η διευθύνουσα της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας κ. Βασιλική Ζήση, η τομεάρχης του χειρουργικού τομέα κ. Ευαγγελία Γκόντρια, οι προϊστάμενες τμημάτων της νοσηλευτικής υπηρεσίας κ. κ. Τριανταφυλλιά Αβδημιώτη, Ηρώ Ζαχαρή, Αναστασία Κοσμοπούλου, Μαρία Κριάρη, Χρύσα Ευθυμίου και ο κ. Ευάγγελος Γεωργίου, η πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων κ. Ευριδίκη Γούλα, οι νοσηλεύτριες κ. Ευθυμία Μπέτση και κ. Ευαγγελία Σταμάτη, η χειριστής ιατρικών συσκευών κ. Ευθυμία Χύτα, οι διοικητικοί, η κ. Έλενα Πλαϊνού, η κ. Χαρά Μπουχλαριώτη και ο κ. Δημήτρης Μπουρντένας, ενώ εκ μέρους του βοηθητικού προσωπικού η κ. Γεωργία Σδάνη.

MAX 2

MAX 3

MAX 4

MAX 5

MAX 6

MAX 7

Μ. Χαρακόπουλος: “Παράθυρο ελευθερίας” το ΕΠΑΛ στις φυλακές Λάρισας

ΜΑΧΙΜΟΣ 1

Λάρισα, 15 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΑΛ ΣΕ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:

“Παράθυρο ελευθερίας” το ΕΠΑΛ στις φυλακές Λάρισας

 • Ανοίγει νέους δρόμους στο σωφρονιστικό μας σύστημα

«Η έναρξη της λειτουργίας ΕΠΑΛ στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Λάρισας από τον Σεπτέμβριο συνιστά μια δικαίωση για τον εμπνευστή της πρότασης, σύμβουλο-συντονιστή εκπαίδευσης κ. Γιώργο Τράντα, και όλους όσοι την ενστερνισθήκαμε και τη στηρίξαμε τα προηγούμενα χρόνια. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα που ανοίγει ένα “παράθυρο ελευθερίας”, νέους δρόμους στο σωφρονιστικό μας σύστημα, καθώς δίνει την ευκαιρία σε συνανθρώπους μας οι οποίοι λόγω λαθών τους βρέθηκαν εγκλεισμένοι στη φυλακή να ανασυγκροτήσουν τη ζωή τους σε υγιείς βάσεις». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την ανακοίνωση της λειτουργίας ΕΠΑΛ στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Λάρισας.

Αγώνας δρόμου…

Υπενθυμίζεται ότι ο Θεσσαλός πολιτικός είχε ασχοληθεί επισταμένως με το ζήτημα αυτό κατά το παρελθόν. Συγκεκριμένα, στις 7 Οκτωβρίου του 2020, μετά από σχετική ενημέρωση από τον σύμβουλο-συντονιστή εκπαίδευσης του Καταστήματος Κράτησης Λάρισας για  τη δημιουργία ΕΠΑΛ στο εν λόγω Κατάστημα, είχε θέσει το αίτημα για τη λειτουργία του από την ερχόμενη χρονιά, στην τότε υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως. Η υπουργός Παιδείας είχε τότε δεσμευτεί ότι θα εξέταζε το ζήτημα με τον τότε Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης κ. Γιώργο Βούτσινο.

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ελλείψει οποιασδήποτε ενημέρωσης από πλευράς υπουργείου Παιδείας, επανήλθε στο ζήτημα, καταθέτοντας σχετική ερώτηση στις 8 Ιουλίου 2021. Μάλιστα, στις 30 Ιουνίου 2022 σε μήνυμά του προς την διεύθυνση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Λάρισας, αναφέρθηκε εκ νέου στο ζήτημα επ’ ευκαιρία της τελετής λήξης του Σχολικού Έτους 2021-2022, στο οποίο σημείωνε ότι η σχετική πρόταση «παρότι, έτυχε κατ’ αρχήν θετικής υποδοχής», ωστόσο, δεν υπήρξε καμία εξέλιξη, και εξέφραζε την ελπίδα το επόμενο διάστημα να υπάρξουν θετικά νέα.

Ο κυβερνητικός βουλευτής με την αλλαγή ηγεσίας στο υπουργείο Παιδείας επανέθεσε το ζήτημα της ίδρυσης ΕΠΑΛ στο σωφρονιστικό κατάστημα Λάρισας, όπως και το θέμα της ίδρυσης Πρότυπου Γυμνασίου και Λυκείου στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας, στον τότε υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη. Ο νέος υπουργός δρομολόγησε άμεσα την ίδρυση του Προτύπου -που ήδη λειτουργεί στην πόλη- αλλά και του Επαγγελματικού Λυκείου, οι απαραίτητες διαδικασίες για το οποίο ολοκληρώθηκαν επί των ημερών της νυν υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, που ενστερνίστηκε την αξία της ίδρυσής του, κι έτσι τον Σεπτέμβριο θα δεχθεί τους πρώτους μαθητές.

Να αποτελέσει θετικό πρότυπο

Στη δήλωσή του ο έμπειρος κοινοβουλευτικός υπογραμμίζει ότι «το σωφρονιστικό σύστημα έχει ανάγκη από τέτοιες κινήσεις που στοχεύουν στον αναπροσανατολισμό των επιδιώξεων των κρατουμένων και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε μετά την έκτιση της ποινής τους να μπορούν να επανενταχθούν επιτυχώς στο κοινωνικό σύνολο. Η περιπέτεια της ίδρυσης του Προτύπου στη Λάρισα, όπως και του ΕΠΑΛ στο Σωφρονιστικό Κατάστημα είναι παραδείγματα προς αποφυγή σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Εν πάση περιπτώσει, τέλος καλό όλα καλά! Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι σε κεντρικό αλλά και περιφερειακό επίπεδο πίστεψαν στην αξία της ίδρυσης ΕΠΑΛ στις φυλακές και εργάστηκαν γι’ αυτό. Εύχομαι η λειτουργία ΕΠΑΛ στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Λάρισας να αποτελέσει θετικό πρότυπο και για άλλα Σωφρονιστικά Καταστήματα».

Φωτ. αρχείου: Ο Μ. Χαρακόπουλος με τον Διευθυντή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Λάρισας, Γ. Τράντα, μετά τη συζήτηση στη Βουλή (19.10.18) της Έκθεσης για την Επαγγελματική Κατάρτιση Κρατουμένων.

Μ. Χαρακόπουλος στην Περιφέρεια Θεσσαλίας: Εύλογη η αγανάκτηση για ευλογιά • Σε δεινή θέση οι κτηνοτρόφοι και οι παραγωγοί ζωοτροφών (βίντεο και φωτό)

Φωτο 1

Λάρισα, 14 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ: 

Εύλογη η αγανάκτηση για ευλογιά 

• Σε δεινή θέση οι κτηνοτρόφοι και οι παραγωγοί ζωοτροφών

«Η έως σήμερα έξαρση της διασποράς των ζωονόσων και εν προκειμένω της ευλογιάς στη χώρα έχει φέρει σε δεινή θέση όχι μόνο τους κτηνοτρόφους -η κτηνοτροφία στη χώρα απειλείται κυριολεκτικά με ξεκλήρισμα- αλλά έχει αλυσιδωτές συνέπειες στην τοπική οικονομία. Εύλογα οι κτηνοτρόφοι διατυπώνουν την αγανάκτησή τους διότι δεν είναι δυνατόν να τους ζητούμε σήμερα να συνεχίσουν για άλλους 6 μήνες τον εγκλεισμό των ζώων τους όταν δεν έχει καταβληθεί μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλούμε η αποζημίωση την οποία δεσμεύτηκε η πολιτεία ότι θα τους καταβάλει για το προηγούμενο διάστημα που τα ζώα τους ήταν έγκλειστα λόγω της πανώλης ή άλλων ζωονόσων. Υπό αυτή την έννοια χρειάζεται μεγαλύτερη εγρήγορση όλων των αρμόδιων υπηρεσιών της πολιτείας και βεβαίως στενότερη συνεργασία με τους κτηνοτρόφους μας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί αυτή η πρωτοφανής έξαρση των ζωονόσων που πλήττει τι χώρα μετά από πολλά χρόνια». Τα παραπάνω δήλωσε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος προσερχόμενος στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, παρουσία πλήθους κτηνοτρόφων και αγροτών για το ζήτημα της ευλογιάς και την αντιμετώπισή της.

Συνεχείς υπομνήσεις του προβλήματος

Ο Θεσσαλός πολιτικός ερωτώμενος για τις παρεμβάσεις του προς την κυβέρνηση απάντησε ότι «όσοι με τιμούν με την προσοχή τους ξέρουν ότι ήδη έχω κάνει παραστάσεις, ερωτήσεις στη Βουλή, άσκηση κοινοβουλευτικού ελέγχου και για τους κτηνοτρόφους που υφίστανται τις συνέπειες αυτές, άλλα και για τους παραγωγούς ζωοτροφών στην περιοχή μας, οι οποίοι, επίσης, βιώνουν τις οικονομικές συνέπειες από την αδυναμία διάθεσης των ζωοτροφών που παράγουν». 

Επιδοτήσεις στους πραγματικούς δικαιούχους

Απαντώντας στην ερώτηση για τις ενέργειες της πολιτείας για την Θεσσαλία και τον κάμπο, μετά και τις κινητοποιήσεις αγροτών με τρακτέρ που θα πραγματοποιηθούν σήμερα στην Λάρισα, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ανέφερε ότι «αντιλαμβάνομαι ότι αυτές οι κινητοποιήσεις γίνονται στη σκιά της σκανδαλώδους υπόθεσης του ΟΠΕΚΕΠΕ που συγκλονίζει την ελληνική κοινωνία. Βούληση της κυβέρνησης είναι το απόστημα αυτό που έσπασε να θεραπευτεί. Η ευθύνη του ΟΠΕΚΕΠΕ περνάει στην ΑΑΔΕ. Το ζητούμενο, λοιπόν, είναι όσοι έβαλαν το δάχτυλο στο μέλι να τιμωρηθούν, να επιστραφούν οι ενισχύσεις που κακώς καταβλήθηκαν σε όσους με παράνομο τρόπο ουσιαστικά τις έλαβαν, διότι δεν μπορεί οι τίμιοι πολίτες, οι έντιμοι αγρότες και κτηνοτρόφοι να πληρώσουν το μάρμαρο αυτού του λογαριασμού του ΟΠΕΚΕΠΕ. Και βεβαίως, να διασφαλιστεί ότι από τούδε και στο εξής οι κοινοτικές ενισχύσεις, οι αγροτικές επιδοτήσεις θα πηγαίνουν στους πραγματικούς δικαιούχους. Από κει και πέρα βεβαίως υπάρχουν συνολικότερα αιτήματα που έχουν να κάνουν με τον πρωτογενή τομέα, με τα κόστη παραγωγής. Εδώ στον θεσσαλικό κάμπο, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι, βιώνουμε τις συνέπειες της έλλειψης νερού, του γεγονότος ότι έργα πνοής όπως η μεταφορά νερού από τον άνω ρου του Αχελώου δεν έχουν πραγματοποιηθεί δεκαετίες τώρα. Όλα αυτά, λοιπόν, δημιουργούν ένα κλίμα που δικαιολογεί εν τινί μέτρω και τις κινητοποιήσεις των αγροτών του θεσσαλικού κάμπου».

Ερωτηματικά για εμβολιασμό

Ο έμπειρος πολιτικός λαμβάνοντας τον λόγο στην συζήτηση που έλαβε χώρα στην αίθουσα με τους κτηνοτρόφους και τους αγρότες, οι οποίοι έθεσαν πολλά ερωτήματα και εισηγήσεις για την αντιμετώπιση της ευλογιάς σημείωσε ότι «όλοι γινόμαστε κοινωνοί της αγανάκτησης και της οργής που υπάρχει, γιατί ποτέ άλλοτε τουλάχιστον στα χρονικά που πολιτεύομαι δεν θυμάμαι να είχαμε τέτοια έξαρση των ζωονόσων στη χώρα. Πάντοτε προσπαθούσαμε να κρατάμε τα κρούσματα στη Θράκη, γιατί συνήθως εισέρχονται από την Βουλγαρία και την Τουρκία. Να τα αντιμετωπίζουμε εκεί. Όμως, τέτοια διασπορά και σε τέτοιο μεγάλο χρονικό διάστημα δεν είχαμε, όπως και τέτοιες συνέπειες που ζουν οι κτηνοτρόφοι και παράπλευρες στην υπόλοιπη αλυσίδα της παραγωγής. Ωστόσο, αναρωτιέμαι αν υπάρχει εκπρόσωπος της Διεπαγγελματικής φέτας εδώ. Διότι κάναμε αγώνα να συσταθεί η Διεπαγγελματική φέτας στην οποία συμμετέχουν παραγωγοί, μεταποιητές. Το λέω αυτό με αφορμή το αγωνιώδες ερώτημα που τέθηκε για τα εμβόλια. Ο εμβολιασμός θα έχει συνέπειες στην διακίνηση της φέτας; Ακούω αντικρουόμενες απόψεις. Άλλοι μου λένε ότι θα έχει σε τρίτες χώρες, στην Αυστραλία για παράδειγμα, άλλα δεν θα έχει στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι η κύρια αγορά μας. Καλό θα ήταν να έχουμε και μια επίσημη άποψη, από τη Διεπαγγελματική φέτας που ως εταίρο θέσπισε η πολιτεία. Και βεβαίως, η επιστημονική κοινότητα να μας πει ποια είναι η εισήγησή της για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Διότι η μεν εκρίζωση, όπως είπε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των κτηνοτρόφων, έχει ένα τίμημα και έπρεπε χθες να καταβληθεί! Να τους λέμε σήμερα κρατήστε τα ζώα σας για άλλους έξι μήνες, μέχρι τέλος του χρόνου έγκλειστα και ταΐστε τα με ζωοτροφές, όταν δεν έχουμε αποζημιώσει τις ζωοτροφές για το προηγούμενο διάστημα; Είναι εύκολο στα λόγια, άλλα δύσκολο στην πράξη να ζητάμε να τηρήσουν με απόλυτη θρησκευτική ευλάβεια τους περιορισμούς που θέτουμε για την εκρίζωση.  Άρα, λοιπόν, εάν υπάρχει η λύση του εμβολιασμού χωρίς να έχει συνέπειες στην ποιότητα ή την διακίνηση των προϊόντων της αιγοπροβατοτροφίας και εν προκειμένω της Φέτας, ως Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) νομίζω ότι πρέπει να μας προβληματίσει».  

Φωτο 2

Φωτο 3

Φωτο 4

Φωτο 5

Φωτο 6

Φωτο 7

Φωτο 8

Φωτο 9

Φωτο 10

Φωτο 11

Φωτο 12

Φωτο 13

Φωτο 14

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρέμβαση στην σύσκεψη και την δήλωση του κ. Χαρακόπουλου στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: https://youtu.be/kbOhDtxOow0 και https://youtu.be/H5JVS1wegQw

Μ. Χαρακόπουλος: Το Αθηναϊκό Κράτος να μην “πέφτει από τα σύννεφα” για την Κάρλα! (βίντεο και φωτό)

ΜΑΧ 1 9

Λάρισα, 13 Ιουλίου 2025

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΚΟΡΔΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΥΚΑΜΠΟ:

Το Αθηναϊκό Κράτος να μην “πέφτει από τα σύννεφα” για την Κάρλα!

 • Έως την Άπω Ανατολή η φήμη του σκόρδου Πλατυκάμπου

«Χαίρομαι ιδιαίτερα που με τις ευλογίες της εκκλησίας είμαστε και φέτος, εδώ, μαζί, σε αυτή την όμορφη γιορτή σκόρδου που έχει καθιερωθεί, θα έλεγα, τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει θεσμικά χαρακτηριστικά, πρωτίστως χάρη στις προσπάθειες του Αγροτικού Συνεταιρισμού Πλατυκάμπου». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στον χαιρετισμό του στη «Γιορτή σκόρδου» στον Πλατύκαμπο του Δήμου Κιλελέρ.

Ο Θεσσαλός πολιτικός στον χαιρετισμό απευθυνόμενος στον πρόεδρο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Πλατυκάμπου κ. Γιάννη Κουκούτση, σημείωσε ότι «πραγματικά έχετε καταφέρει να αναδείξετε και να προβάλλετε αυτό το μοναδικό προϊόν του θεσσαλικού κάμπου και ιδιαίτερα του Δήμου Κιλελέρ, το σκόρδο Πλατυκάμπου, του οποίου η φήμη έχει ευλόγως ξεπεράσει όχι απλά τα στενά όρια της Θεσσαλίας αλλά και της χώρας. Έχει φτάσει η φήμη του μέχρι την Άπω Ανατολή. Και χαίρομαι που σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο μας προωθείται η αναγνώρισή του, η πιστοποίησή του ως Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ). Αλλά, όπως είπα και στη μεγάλη γιορτή που διοργάνωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην πλατεία Συντάγματος για την προβολή των Προϊόντων Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) και των ΠΓΕ της θεσσαλικής γης, αυτό δεν αρκεί. Η χώρα μας είναι αυτή που έχει ποσοστιαία την πλειοψηφία στην ΕΕ των προϊόντων που έχουν αναγνωριστεί ως ΠΟΠ και ΓΕΠ. Αυτό, όμως, από μόνο του δεν αρκεί για να φέρει προστιθέμενη αξία, για να φέρει επιπλέον έσοδα στον παραγωγό, στον αγρότη και στις τοπικές κοινωνίες. Χρειάζεται συνεργασία και επιπλέον προωθητικές ενέργειες για την προβολή και ανάδειξη των προϊόντων».

Η δυσωδία της υπόθεσης ΟΠΕΚΕΠΕ

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνέχισε λέγοντας ότι «η φετινή γιορτή σκόρδου σκιάζεται από τις αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την δυσώδη υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, που ευλόγως σκανδαλίζει όχι μόνο κάθε έντιμο, τίμιο αγρότη και κτηνοτρόφο, που αγωνίζεται, παλεύει για να έχει ένα εισόδημα και προσβλέπει στην ευρωπαϊκή στήριξη, στις λεγόμενες αγροτικές επιδοτήσεις, στις κοινοτικές ενισχύσεις. Αλλά σκανδαλίζει κάθε πολίτη αυτού του τόπου που παλεύει τίμια να βγάλει το ψωμί του. Και αυτοί που στο Αθηναϊκό κράτος “πέφτουν από τα σύννεφα” με όσα ακούγονται εσχάτως και για το λεγόμενο “πρόγραμμα της Κάρλας”, μετά τον Daniel, αν είχαν ανοιχτά αυτιά θα μας ακούγανε μήνες τώρα να επισημαίνουμε τα προβλήματα, τα ερωτηματικά και τις σκιές, τις οποίες επισημαίνουν οι ίδιοι οι αγρότες. Εύχομαι και ελπίζω η υπόθεση αυτή να λειτουργήσει αφυπνιστικά για μία ουσιαστική ανασυγκρότηση του πρωτογενούς τομέα, της ελληνικής γεωργίας και κτηνοτροφίας που πραγματικά βρίσκονται σε οριακό σημείο -και φοβούμαι ότι καμία πολιτική δύναμη μέχρι σήμερα δεν έχει δει όπως πρέπει τον πρωτογενή τομέα-, έτσι ώστε και ο πρωτογενής τομέας να στηριχθεί και τα χωριά μας, η ελληνική περιφέρεια, να μην συνεχίσει να έχει αυτή τη φθίνουσα δημογραφική πορεία, την πορεία της ερήμωσης». 

Να γίνει “πενηνταράκια” η Έκθεση Πισσαρίδη

Ο έμπειρος πολιτικός σημείωσε ότι «πριν από 4 χρόνια παρουσιάστηκε ως λύση για την ανασυγκρότηση της χώρας η λεγόμενη “Έκθεση Πισσαρίδη”. Είχα πει τότε ότι πραγματικά ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, αλλά δεν μας έκανε σοφότερους όσον αφορά τις παθογένειες που επισήμανε. Το κρισιμότερο δε ήταν ότι στις γενικές κατευθύνσεις που έδινε ως “δια ταύτα” συμφωνούμε όλοι, αλλά δεν το έκανε “πενηνταράκια”. Όλοι όσοι ζήσανε και πριν το ευρώ, στη δραχμή, καταλαβαίνουνε τι θέλω να πω, τι θέλω να επισημάνω».

Καταλήγοντας ο Μάξιμος Χαρακόπουλος συνεχάρη «όλους όσοι πραγματικά εργάζονται για την ανάδειξη του σκόρδου. Πρώτα από όλα τους ίδιους τους παραγωγούς, τον δραστήριο Αγροτικό Συνεταιρισμό, τον Δήμο Κιλελέρ που στηρίζει όλες αυτές τις προσπάθειες, αλλά και την καθεμία και τον καθένα που σήμερα βρίσκονται εδώ, αυτή την όμορφη -παραδόξως δροσερή- βραδιά για να γιορτάσουμε και να χαρούμε όλοι μαζί».

ΜΑΧ 2 10

ΜΑΧ 3 10

ΜΑΧ 4 10

ΜΑΧ 5 8

ΜΑΧ 6 8

ΜΑΧ 7 8

ΜΑΧ 8 5

ΜΑΧ 9 4

ΜΑΧ 10 4

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον χαιρετισμό του κ. Χαρακόπουλου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/1PRd01ochI4

Subscribe to this RSS feed