Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος στην εκδήλωση για Μαρίνο Αντύπα: Τα προβλήματα αγροτών δεν λύνονται με θεατρινισμούς

Ομόλιο 1

Λάρισα, 27 Μαρτίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΑΡΙΝΟ ΑΝΤΥΠΑ ΣΤΟ ΟΜΟΛΙΟ:

Τα προβλήματα των αγροτών δεν λύνονται με ψέματα και θεατρινισμούς

«Ο Μαρίνος Αντύπας είναι η εμβληματική μορφή της αγροτικής εξέγερσης στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Είναι αυτός που ενέπνευσε με τον πύρινο λόγο του τους κολίγους και άρδευσε με το αίμα του τον αγροτικό ξεσηκωμό. Ο αγώνας των κολίγων του θεσσαλικού κάμπου για βελτίωση της ποιότητας ζωής των αγροτών παραμένει πάντα επίκαιρος». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος χαιρετίζοντας τις εκδηλώσεις μνήμης του δήμου Αγιάς για τον Μαρίνο Αντύπα στο Ομόλιο.   Ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, μετά την κατάθεση στεφάνων στον τάφο του Αντύπα, υπογράμμισε και τα εξής: «Ως υπουργός σε καιρούς μνημονίου εργάστηκα για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων, την πλήρη αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων της χώρας από την Κοινή Αγροτική Πολιτική, αλλά και την αποτροπή δυσμενών εξελίξεων στους αγρότες. Και τότε υπήρχε η πίεση για αύξηση των φορολογικών συντελεστών των αγροτών στην οποία δεν ενδώσαμε! Και θυμόσαστε ότι αντιστάθηκα στην αξίωση για αύξηση της διάρκειας ζωής στο γάλα από τις 5 στις 11 μέρες. Και δεν δίστασα να θυσιάσω και υπουργικούς θώκους, να παραιτηθώ από τη θέση του υπουργού, προκειμένου να αποτρέψω τα χειρότερα και έτσι η διάρκεια του φρέσκου γάλακτος περιορίστηκε στις 7 μέρες.

• Και εξοργίζομαι σήμερα όταν, αυτοί που υπόσχονταν επάνοδο του γάλακτος στις 5 μέρες, με την ψήφο τους μας έφεραν το… αορίστου διάρκειας γάλα.

• Εξοργίζομαι όταν αυτοί που θεωρούσαν ψίχουλα τη μείωση 7% στον ΕΝΦΙΑ που είχαμε δρομολογήσει για το 2015 και έταζαν κατάργησή του με ένα νόμο κι ένα άρθρο, όχι μόνο δεν τον κατήργησαν αλλά μείωσαν και τις δόσεις αποπληρωμής του.

• Εξοργίζομαι όταν αυτοί που θεωρούσαν υπερβολική τη φορολόγηση των αγροτών και κτηνοτρόφων με 13% τους… έραψαν κουστούμι με 26%.

• Εξοργίζομαι όταν αυτοί που υπόσχονταν μείωση του κόστους παραγωγής καταργούν το “αγροτικό πετρέλαιο” και αυξάνουν στο 23% το ΦΠΑ για τα αγροτικά εφόδια.

• Εξοργίζομαι όταν αυτοί που έταζαν 13η σύνταξη στους αγρότες τριπλασιάζουν τις ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΓΑ.  Και πρώτοι εξοργίζονται οι αγρότες που τους υπέκλεψαν την ψήφο τους με ψέματα και παχιά λόγια».

Ο κ. Χαρακόπουλος που συνεχάρη τους διοργανωτές κατέληξε λέγοντας ότι «τα προβλήματα των αγροτών δεν λύνονται με ψέματα και θεατρινισμούς, στους οποίους επιδίδεται η κυβέρνηση. Τα ψέματα έχουν κοντά ποδάρια και η διακυβέρνηση κρίνεται από την αποτελεσματικότητα και όχι από τα παχιά λόγια! Από την κρίση θα μπορέσουμε να βγούμε μόνο με ρεαλιστικό σχέδιο και επιμονή παρά τις δυσκολίες. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν».  

Ομόλιο 3

Μάξιμος: Αύξηση έως 40% των ανείσπρακτων λογαριασμών ΔΕΗ

maximos vouli 1

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:

Αύξηση έως 40% των ανείσπρακτων λογαριασμών ΔΕΗ

• Ασήκωτος ο λογαριασμός του «Δεν Πληρώνω»

«Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου της ΔΕΗ, που εκδόθηκε στις 26.11.15, οι προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις το εννεάμηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 407,7  εκ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014 (αύξηση 210%). Επίσης, τα ανείσπρακτα υπόλοιπα στο τέλος του 2015 εκτιμάται ότι θα είναι μεταξύ 2,3 δισ. και 2,5 δισ. ευρώ, αυξημένα έως και 700 εκ. ευρώ σε σχέση με το 2014. Επί της ουσίας, καταγράφεται αύξηση έως και 40% των ανείσπρακτωνλογαριασμών μέσα σε ένα χρόνο καταστροφικής ομολογουμένως διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ». Τα παραπάνω άκρως αποκαλυπτικά και ιδιαίτερα ανησυχητικά καταγράφονται σε ερώτηση που συνυπογράφει με άλλους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, ο βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Η ερώτηση,με πρώτο υπογράφοντα τον βουλευτή Τρικάλων κ. Κώστα Σκρέκα, απευθύνεται στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Παναγιώτη Σκουρλέτη, και αναφέρει ότι «η προτροπή του κ. Αλέξη Τσίπρα και των στελεχών των ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ στους πολίτες “να μην πληρώνουν”από την εποχή που ήταν αντιπολίτευση, έχει δημιουργήσει σήμερα τραγικά προβλήματα στον βασικό παραγωγικό πυλώνα ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, τη ΔΕΗ». «Η δραματική αύξηση» υπογραμμίζεται στην ερώτηση«έως και 40% των ανείσπρακτων οφειλών στην περίοδο συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ δημιουργεί τεράστια οικονομική δυσπραγία στην επιχείρηση, με αποτέλεσμα: • Την αδυναμία μείωσης των ΥΚΩ κατά τουλάχιστον 300 εκ ευρώ σε ετήσια βάση, που επιβαρύνουν οικιακά και επαγγελματικά τιμολόγια, παρά την αξιοσημείωτη πτώση στις τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπως παραδέχθηκε πρόσφατα η διοίκηση της ΔΕΗ. • Την αδυναμία επέκτασης του ΚΟΤ και σε άλλες βαλλόμενες κοινωνικές ομάδες, αφού η ΔΕΗ δεσμεύει πόρους λόγω της δραματικής αύξησης “κακόπιστων πελατών”, που ενώ έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν, δεν πληρώνουν,  εκμεταλλευόμενοι την ανικανότητα του Υπουργείου να διαχωρίσει αυτούς που πραγματικά βρίσκονται σε δυσχέρεια, από τους υπόλοιπους. • Το πάγωμα των επενδύσεων εκσυγχρονισμού, που θα οδηγούσαν σε μείωση ρυπογόνων εκπομπών αλλά και σημαντική μείωση του κόστους παραγωγής. • Την πιθανή αύξηση του κόστους δανεισμού της επιχείρησης, με δυσμενή αποτελέσματα για την ανταγωνιστικότητά της. • Τη δραματική πτώση στη συνολική αποτίμηση της εταιρείας που απαξιώνει ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία του Ελληνικού Δημοσίου». Οι βουλευτές καταλήγουν θέτοντας στον αρμόδιο υπουργό τα κάτωθι ερωτήματα: 1. Ποιο το σχέδιο της Κυβέρνησης για τη μείωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών και ανοικτών υπολοίπων της ΔΕΗ; 2. Ποιές οι σχεδιαζόμενες ενέργειες για την αύξηση της αξίας αποτίμησης της επιχείρησης; 3. Τί προτίθεται να κάνει για αυτούς που περιήλθαν σε κατάσταση φτώχειας τους τελευταίους δεκατρείς μήνες; 4. Τί προτίθεται να κάνει ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση ΥΚΩ στα νοικοκυριά και τους επαγγελματίες; 5. Ποιό το σχέδιο της Κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός υγιούς και διαφανούς περιβάλλοντος ανταγωνισμού στην παραγωγή και διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, που θα οδηγήσει σε ενεργειακή ασφάλεια και σε μείωση του λογαριασμού στους πολίτες και στις παραγωγικές δραστηριότητες; 6. Πώς θα μπορέσει η ΔΕΗ να υλοποιήσει  το Επενδυτικό της Πρόγραμμα που θα εξασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα αλλά και τη μακροχρόνια βιωσιμότητά της; 7. Προτίθεται η Κυβέρνηση να αποκολληθεί από τον εναγκαλισμό και την προσκόλληση της στο παλαιό και αναποτελεσματικό κρατικοδίαιτο μοντέλο;

Απόφαση του Σ.Τ.Ε. για την αντισυνταγματικότητα της μείωσης των αποδοχών των πανεπιστημιακών

Ερώτηση προς τον
Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

Θέμα: Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την αντισυνταγματικότητα της μείωσης των αποδοχών των πανεπιστημιακών

Με την υπ’ αρ. 4741/2014 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας κρίθηκαν ως αντισυνταγματικές οι διατάξεις με τις οποίες επήλθε περικοπή των αποδοχών των πανεπιστημιακών καθηγητών. Πρόκειται για τις ρυθμίσεις του πρώτου άρθρου, παράγραφος Γ, υποπαράγραφος Γ1, περίπτωση 37 του Ν. 4093/2012.

Σύμφωνα με το άρθρο 95 παρ. 5 του Συντάγματος και τα άρθρα 1 εδάφιο α΄ και β΄ και 3 παρ. 1 του Ν. 3068/2002, το Δημόσιο και τα λοιπά Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις και να ενεργούν ό,τι επιβάλλεται για την εκτέλεσή τους.

Συνέπεια της αντισυνταγματικότητας των σχετικών διατάξεων του Ν. 4093/2012 αποτελεί η αναβίωση των ειδικών μισθολογικών ρυθμίσεων για τους πανεπιστημιακούς καθηγητές, όπως αυτές ίσχυαν πριν την τροποποίησή τους με τις αντισυνταγματικές διατάξεις του νόμου αυτού, δηλαδή των άρθρων 50 και 51 του Ν. 3205/2003. Η δημόσια διοίκηση, μετά την δημοσίευση της ακυρωτικής απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, έχει την υποχρέωση να θεωρήσει ως ισχύουσες τις διατάξεις του τελευταίου νόμου και να καταβάλει στους πανεπιστημιακούς καθηγητές για τον εφεξής χρόνο τις αποδοχές που δικαιούνται σύμφωνα με αυτές.

Στο Δημόσιο και τα λοιπά ΝΠΔΔ συμπεριλαμβάνεται προδήλως και το Υπουργείο Οικονομικών, αλλά και τα Πανεπιστήμια. Ωστόσο, το εν λόγω Υπουργείο παρά την παρέλευση ικανού χρονικού διαστήματος από τη δημοσίευση της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν προέβη μέχρι στιγμής σε καμία ενέργεια για την υλοποίησή της.


Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:

- Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Οικονομικών για τη συμμόρφωση στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε ως αντισυνταγματική την μείωση των αποδοχών των πανεπιστημιακών καθηγητών με το Ν.4093/2012;

Αθήνα, 24 Μαρτίου 2016

Ο ερωτώντες Βουλευτές:

Θεόδωρος Φορτσάκης Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

Μάξιμος Χαρακόπουλος Βουλευτής Λαρίσης ΝΔ

Μ. Χαρακόπουλος στο Σύνταγμα: "Θλιβερές παραφωνίες τα περί «ασυνέχειας» του έθνους"

Παρέλαση Σύνταγμα 1

Αθήνα, 24 Μαρτίου 2016

Ο ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΔ Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ:

Το ’21 σύμβολο νίκης του δίκαιου στο άδικο!

• Θλιβερές παραφωνίες τα περί «ασυνέχειας» του ελληνικού έθνους...

O Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά τη μαθητική παρέλαση για την εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου στην Αθήνα, όπου εκπροσώπησε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η επανάσταση του 1821 θα φλογίζει πάντα τις καρδιές μας και θα φωτίζει τα βήματα του έθνους μας. Θα συμβολίζει πάντοτε τη νίκη της ελευθερίας κατά της τυραννίας, του δίκαιου ενάντια στο άδικο, του φωτός ενάντια στο σκότος.
Ο απαράμιλλος ηρωισμός των προγόνων μας, των κλεφτών και των αρματωλών, των ναυτών και των κληρικών, των εμπόρων και των λογίων, οπλισμένων με τις παραδόσεις της φυλής και την ορθόδοξη πίστη, τις διδαχές του Πατροκοσμά και το κήρυγμα του Ρήγα, το έργο των Δασκάλων του Γένους και της Φιλικής Εταιρείας, αποτίναξε τον μισητό οθωμανικό ζυγό.
Για αιώνες, μετά και την πτώση της Πόλης, το σκλαβωμένο έθνος θα διατηρήσει ζωντανή την ανάμνηση της καταγωγής του και τη συνείδησή του, συγκροτημένο σε δραστήριες κοινότητες, με κέντρο την εκκλησία του. Και θα προσπαθήσει αλλεπάλληλα να κερδίσει τη χαμένη του ελευθερία στο όνομα της πίστης του, χύνοντας ποταμούς αίματος, μέχρι και το κορυφαίο γεγονός της παλιγγενεσίας που γέννησε το μικρό ελλαδικό κράτος.
Και συνιστούν θλιβερές παραφωνίες απόψεις, που φαίνεται να βρίσκουν ευήκοα ώτα και στην επίσημη πολιτεία, οι οποίες συντάσσονται εντέλει με τις ανιστόρητες θεωρίες του Φαλμεράγιερ, στις οποίες η ιστορική επιστήμη έδωσε εδώ και δεκαετίες αποστομωτικές απαντήσεις. Και εύλογα αναρωτιόμαστε σε τι αποσκοπεί αυτή η εμμονή της αναθεωρητικής σχολής στην «ασυνέχεια» του ελληνικού έθνους ή στην παρασιώπηση των μεγάλων πρωταγωνιστών της επανάστασης του ’21. Ποιο σκοπό εξυπηρετεί οι μαθητές και οι φοιτητές μας να μαθαίνουν στρεβλά την ιστορία μας, να έχουν άγνοια για τους σπουδαίους προγόνους τους, για το ιστορικό βάθος της προέλευσης του έθνους τους.
Σε καιρούς, όμως, ζοφερούς, όπως σήμερα, που η πατρίδα που κληρονομήσαμε, και θα πρέπει «ουκ ελάττω» να παραδώσουμε στις επερχόμενες γενιές, κλυδωνίζεται επικίνδυνα, η εποχή και οι ήρωες της παλιγγενεσίας θα έπρεπε να είναι σταθερά στο μυαλό μας. Γιατί μόνον έτσι θα αντιληφθούμε αυτό που διακυβεύεται και θα κατανοήσουμε τη δική μας ευθύνη για τη πορεία που θα πάρει ο τόπος.
Σήμερα, η Ελλάδα κινδυνεύει να βυθιστεί στο επίπεδο ενός τριτοκοσμικού κράτους, με διαλυμένες δομές, απαξιωμένο από τη διεθνή κοινότητα, υφιστάμενο σοβαρές απειλές για την κυριαρχία του. Αυτή την διολίσθηση στο χάος δεν πρέπει να την επιτρέψουμε. Το χρωστούμε όχι μόνον στις νέες γενιές, στα παιδιά που καμαρώσαμε στην παρέλαση, αλλά και σε όσους σήκωσαν το λάβαρο της επανάστασης εκείνον το θρυλικό Μάρτη του 1821. Χρόνια Πολλά!»

Παρέλαση Σύνταγμα 2

Subscribe to this RSS feed