Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος προς Φίλη: "Ενταφιάζετε το Ολοήμερο Σχολείο!"

νσχ ερευνας

Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016

ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ:

Ενταφιάζετε το Ολοήμερο Σχολείο!

• Εξίσωση προς τα κάτω στο “πνεύμα” Μπαλτά

«Ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε Ανάσταση της οικονομίας με το “ορθόδοξο Πάσχα”. Όχι μόνο ανάσταση της χειμαζόμενης οικονομίας δεν είδαμε, αλλά αντ’ αυτής, εν μέσω Μεγάλης Εβδομάδος, είχαμε τον ενταφιασμό του Ολοήμερου Σχολείου» τόνισε ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μιλώντας στην Ολομέλεια της βουλής στη συζήτηση του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις».
Το στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τα εξής:
«Επικαλούμενη η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας “ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης” ουσιαστικά επιβάλλει την εξίσωση προς τα κάτω. Αντί να αναβαθμίσει όλα τα σχολεία επεκτείνοντας το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα που εφαρμόζεται σε 1337 δημοτικά, υποβαθμίζει και συρρικνώνει το Ολοήμερο Σχολείο.
Το «πνεύμα Μπαλτά» πλανάται πάνω από το υπουργείο Παιδείας. Μετά την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων γιατί «η αριστεία είναι ρετσινιά», τώρα καταργούνται και τα σχολεία ΕΑΕΠ. Ένα ακόμη βήμα ισοπέδωσης και μάλιστα στο όνομα της υπηρέτησης των λαϊκών συμφερόντων.
Μόνο που για να γίνει δεκτό ένα παιδί στο νέου τύπου Ολοήμερο του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να εργάζονται και οι δυο γονείς του! Ποιος θα περίμενε, στην Ελλάδα της κρίσης, με την ανεργία σε πρωτόγνωρα επίπεδα, μια αυτοαποκαλούμενη αριστερή κυβέρνηση να στερεί σε παιδιά ανέργων τη δυνατότητα πρόσβασης στο ολοήμερο σχολείο.
Όπως επίσης στα κατορθώματα του ΣΥΡΙΖΑ είναι η κατάργηση της πρωινής ζώνης για όσους εργαζόμενους γονείς μπορούσαν να πάνε από τις 7 το πρωί τα παιδιά τους στο σχολείο, πριν πιάσουν δουλειά.
Ή μήπως η συρρίκνωση της μελέτης και της προετοιμασίας των παιδιών αλλά και η υποβάθμιση διδακτικών αντικειμένων, όπως οι ξένες γλώσσες και η πληροφορική, που επιφέρει ο τύπος Ολοήμερου Σχολείου του ΣΥΡΙΖΑ ενισχύει τον κοινωνικό χαρακτήρα και τον παιδαγωγικό προσανατολισμό της εκπαίδευσης;
Κακά τα ψέματα, ο Ενιαίος τύπος Ολοήμερου Σχολείου, εξυπηρετεί ένα στόχο: την με κάθε τρόπο εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού. Προφανώς, η επιλογή αυτή είναι συνειδητή υπό τον φόβο που διατύπωσε δημόσια ο υφυπουργός κ. Πελεγρίνης ότι θα κλείσουν σχολεία αν δεν γίνουν προσλήψεις μονίμων, καθώς ήδη έχετε δαπανήσει πέρυσι 160 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ για προσλήψεις αναπληρωτών, και σας μένουν μόλις 190 εκατομμύρια για όλη την προγραμματική περίοδο.
Συζητούμε, λοιπόν, το νομοσχέδιο για την Έρευνα, το οποίο και αυτό, όπως τόσα άλλα στο παρελθόν, πέρασε από σαράντα κύματα. Κατατέθηκε, αποσύρθηκε λόγω λαθών και ύποπτων διατάξεων και ξανακατατέθηκε με πολλά ακόμα ερωτηματικά και θολές διατάξεις που κάνουν και καλοπροαίρετους να κουμπώνονται.
Η περιπέτεια του υπό συζήτηση νομοσχεδίου αντανακλά την εικόνα διακυβέρνησης: Ανοργανωσιά, επιπολαιότητα, ερασιτεχνισμός, και ταυτόχρονα έλλειψη σεβασμού σε κανόνες και αρχές. Με καταιγισμό άσχετων τροπολογιών, με κύματα εξοργιστικών φωτογραφικών διατάξεων, με ακοστολόγητα νομοθετήματα, γραμμένα στο γόνατο. Αυτή την εικόνα προχειρότητας, με ένα περιτύλιγμα ιδεοληπτικών εμμονών, αποπνέει και το νομοσχέδιο για την Έρευνα το οποίο και καταψηφίζουμε».

Δείτε εδώ ολόκληρη την ομιλία:

https://www.youtube.com/watch?v=rC-KJg2LGoI

Μάξιμος για αλαλούμ υπουργών: Κυβέρνηση "οπερέτα" για Αχελωο!

maximos vouli

 

Τετάρτη, 4 Μαΐου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΑΛΑΛΟΥΜ ΥΠΟΥΡΓΩΝ:

Κυβέρνηση «οπερέτα» για Αχελώο!

• Κατά της εκτροπής ο Σκουρλέτης - Υπέρ ο Σπίρτζης…

«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα μείνει στην ιστορία για την ανεπάρκεια και την απόλυτη σύγχυση που επικρατεί μεταξύ των υπουργών της. Πρόκειται για ‘‘κυβέρνηση οπερέτα’’. Χαρακτηριστικό παράδειγμα συνιστά και το απόλυτο αλαλούμ όσον αφορά τα έργα για την εκτροπή του Αχελώου. Εδώ ισχύει κυριολεκτικά το γνωστό ‘‘δεν γνωρίζει η δεξιά τους τι ποιεί η αριστερά τους’’. Ενώ ο κ. Σπίρτζης είναι αναφανδόν υπέρ των έργων, ο κ. Σκουρλέτης είναι κάθετα αντίθετος. Ας συνεννοηθούν επιτέλους μεταξύ τους τι θέλουν. Αν και, το πιο ωφέλιμο για τη χώρα είναι να αποχωρήσουν από την εξουσία πριν προκαλέσουν ακόμη μεγαλύτερη καταστροφή». Στη δήλωση αυτή προέβη ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την απόλυτη διάσταση απόψεων του υπουργού Περιβάλλοντος κ. Παναγιώτη Σκουρλέτη με τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστο Σπίρτζη, σχετικά με τη συνέχιση των έργων εκτροπής του Αχελώου, όπως προκύπτει από τις απαντήσεις τους σε σχετική ερώτηση του Θεσσαλού πολιτικού.
Ο κ. Σκουρλέτης, που αντιτίθεται στην εκτροπή αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην απάντησή του:.
«Τα προβλήματα λειψυδρίας στη Θεσσαλία συνδέονται κυρίως με σπάταλη και καταχρηστική κατανάλωση νερού και δεν αντιμετωπίζονται με τεράστια κοστοβόρα έργα σε άλλη λεκάνη αλλά με αυστηρά διαχειριστικά μέτρα, και έργα τοπικής κλίμακας, τα οποία επεξεργάζονται οι υπηρεσίες του ΥΠΕΝ. Κατά συνέπεια η εκτροπή του Αχελώου προς Θεσσαλία δεν προκρίνεται από το ΥΠΕΝ». Και προσθέτει ότι «το εγχείρημα της εκτροπής του Αχελώου στη Θεσσαλική πεδιάδα αποδείχτηκε ένα φαραωνικό και πολυσύνθετο τεχνικό έργο, η κατασκευή και λειτουργία του οποίου θα επηρεάσει αρνητικά έναν ευρύ γεωγραφικό χώρο που περιλαμβάνει την περιφέρεια Θεσσαλίας, το νομό Αιτωλοακαρνανίας και ένα μεγάλο μέρος της οροσειράς της νότιας Πίνδου. Οι αρνητικές επιπτώσεις εστιάζονται κυρίως στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, ενώ επεκτείνονται στην κοινωνική και πολιτιστική δομή της παραπάνω περιοχής».
Αντιθέτως, στην απάντηση του κ. Σπίρτζη αναφέρεται ότι «δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση του εκρηκτικού προβλήματος έλλειψης νερού στο θεσσαλικό κάμπο, καθώς υποστηρίζουμε ότι, το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με την μεταφορά νερού από τον Αχελώο. Η Υπηρεσία μας δεν βλέπει λόγο αλλαγής των σχεδίων διαχείρισης των υδατικών διαμερισμάτων της χώρας, τα οποία ισχύουν για πέντε χρόνια, αν και ήδη υπάρχει η υποχρέωση λόγω της κοινοτικής οδηγίας 2000/60 για την αναθεώρηση τους.
Υπενθυμίζουμε ότι βασικός στόχος του έργου της εκτροπής του ποταμού Αχελώου είναι η μεταφορά υδάτων από ένα πλεονασματικό υδατικό διαμέρισμα της χώρας προς ένα άλλο ελλειμματικό. Μια ανάγκη που υφίσταται ακόμη και σήμερα αλλά πιο έντονη, εξυπηρετεί και δεν αντιστρατεύεται της αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Το υδατικό διαμέρισμα της Θεσσαλίας είναι ελλειμματικό και τονίζεται η άποψη ότι δεν υπάρχει άλλη επιστημονικά ορθή λύση πέραν της ήπιας εκτροπής για να αντιμετωπιστεί το σοβαρό πρόβλημα λειψυδρίας».
Ο υπουργός Υποδομών υπογραμμίζει ακόμη ότι «αναφορικά με τα πλεονεκτήματα της εκτροπής σε υδρευτικό / αρδευτικό επίπεδο, υποστηρίζεται ότι θα προσφέρει νερό ύδρευσης στις αστικές πόλεις και άρδευση στα αγροκτήματα της Θεσσαλίας, όπου σήμερα η ύδρευση γίνεται κυρίως από γεωτρήσεις (οι οποίες ενέχουν κινδύνους για την υγεία των ανθρώπων) ενώ θα προσφέρει λύση στο πρόβλημα της υφαλμύρινσης των υπόγειων υδροφορέων που είναι επιτακτικό.
Συνεπώς η ήπια εκτροπή των 250 εκατ. κ.μ. νερού ετησίως από τον Αχελώο σε σύνολο των 3,8 έως 4,0 δις κ.μ. νερού, αποτελεί ένα μικρό μόνο ποσοστό (6%), το οποίο δεν πρόκειται να υποθηκεύσει το αναπτυξιακό και περιβαλλοντικό μέλλον της Αιτωλοακαρνανίας, ενώ θα δώσει διέξοδο σε όσους ενεργοποιούνται ή στρέφονται σήμερα προς τον πρωτογενή τομέα στην Θεσσαλία».

Μ. Χαρακόπουλος: "Δεν μπορούν να ξεριζώσουν τα πιστεύω του έθνους!"

Άζωρος Περιφορά εικόνας

Λάρισα, 2 Μαΐου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΖΩΡΟ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ:

Από την Ορθόδοξη Παράδοσή μας αντλούμε δύναμη!

- Δεν μπορούν να ξεριζώσουν τα πιστεύω του έθνους

«Οι όποιες απόπειρες να ξεριζωθούν τα βασικά πιστεύω και σύμβολα του ελληνικού έθνους, με διοικητικές πράξεις που εστιάζονται σε παρωχημένες ιδεοληψίες, προκαλούν μόνον τεχνητούς διχασμούς και είναι καταδικασμένες σε αποτυχία». Τα παραπάνω τόνισε, μεταξύ άλλων, σε δήλωσή του ο Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος από την Άζωρο Ελασσόνας, όπου παρακολούθησε μαζί με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας κ. Δημήτρη Βουρονίκο και τον Δημοτικό Σύμβουλο, π. αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Σαπουνά τις εορταστικές εκδηλώσεις για τον πολιούχο Άγιο Γεώργιο, προστάτη του Πεζικού, και τον παραδοσιακό χορό στην πλατεία που έσυραν οι πρεσβύτερες γυναίκες του χωριού.
Ο Θεσσαλός πολιτικός δήλωσε, επίσης, τα εξής:
«Ο εορτασμός του Πάσχα με το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως και η σημερινή εορτή του Αγίου Γεωργίου του Μεγαλομάρτυρος και Τροπαιοφόρου γεμίζουν τις καρδιές μας με ελπίδα και αισιοδοξία. Σε καιρούς χαλεπούς όπου κυριαρχεί η κατήφεια και η απαισιοδοξία αντλούμε δύναμη από την πίστη μας για να προχωρήσουμε σε ένα μέλλον πιο φωτεινό.
Η συμμετοχή στους εορτασμούς στην ελληνική επαρχία, όπου τηρούνται οι μακραίωνες παραδόσεις του λαού μας αναδεικνύει μια άλλη ζωντανή ακόμη Ελλάδα. Την Ελλάδα που αντιστέκεται στις ισοπεδωτικές τάσεις του συρμού και της παγκοσμιοποίησης, που αλλοιώνει την ιστορική κληρονομιά και τον πολιτισμικό πλούτο των εθνών. Απ’ αυτήν την Ελλάδα, από αυτές τις αστείρευτες πηγές της Ορθοδοξίας και των παραδόσεών μας οφείλουμε να αντλήσουμε δύναμη για να ανορθώσουμε τη χώρα μας.
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους και ιδιαίτερα όσους εορτάζουν σήμερα».

Πλατεία Χορός γυναικών

Μάξιμος στην Αξία: "Κάθε μέρα που περνά η διάλυση μεγαλώνει!"

image 4

Αθήνα, 29 Απριλίου 2016

Μάξιμος Χαρακόπουλος στην “Αξία”:

“Κάθε μέρα που περνά η διάλυση μεγαλώνει!”

Ο Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ μιλάει στην «Αξία» για το ενδεχόμενο εκλογών, αναφέρεται στο σκληρόπακέτο των μέτρων της αξιολόγησης εξαπολύοντας επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ σχολιάζει και τα του οίκου του μετά την εκλογή Μητσοτάκη.

Συνέντευξη στον δημοσιογράφο κ. Γιώργο Ευγενιδη

Ζητάτε πλέον μετ' επιτάσεως εκλογές, πλην όμως γνωρίζετε πως οι εκλογές θα προκαλέσουν κάποιου είδους πολιτική αποσταθεροποίηση. Είναι πραγματικά σωστό το timing ή θα έπρεπε πρωτίστως να έχει κλείσει η πρώτη αξιολόγηση;

Η ΝΔ επανειλημμένως έχει αποδείξει ότι είναι, πρωτίστως, κόμμα ευθύνης. Ποτέ δεν θα επιδιώκαμε κάτι που θα προκαλούσε ζημιά στη χώρα. Ζυγίσαμε τα πράγματα. Καταλήξαμε εκεί που έχουν καταλήξει και οι περισσότεροι πολίτες, όπως δείχνουν οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις. Η παραμονή αυτής της κυβέρνησης προκαλεί περισσότερο κακό στον τόπο από την παροδική αναστάτωση που θα προκαλέσουν οι εκλογές. Κάθε ημέρα που περνά η διάλυση μεγαλώνει. Σε όλους τους τομείς. Στην οικονομία, που έπαιξαν καθυστερήσεις, και τώρα με την πλάτη στον τοίχο για δεύτερη φορά, σαρώνουν τα αποθεματικά των οργανισμών για να πληρώσουν μισθούς και συντάξεις. Στο μεταναστευτικό, όπου έχουμε «φαβέλες» παραδομένες στην ανομία και στις ΜΚΟ. Στην εικόνα της χώρας, που κουρελιάζεται διεθνώς. Αυτό πρέπει να σταματήσει «χθες».

-Το πακέτο των μέτρων της αξιολόγησης είναι εξαιρετικά βαρύ. Εσείς ισχυρίζεστε πως έχετε διαφορετική πρόταση, η οποία στηρίζεται στην περιστολή δαπανών. Η κυβέρνηση όμως λέει πως στην πραγματικότητα αυτές οι περικοπές θα προέρχονται από μισθούς και συντάξεις. Τι ισχύει ακριβώς;

Κατ΄ αρχάς, τα μέτρα αυτά προέκυψαν γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ «εφόρμησε» ασυγκράτητος προς την εξουσία, την ώρα που η χώρα έβγαινε στο ξέφωτο. Ανέτρεψε, με τα βαρουφάκεια κόλπα, τα πάντα, διέλυσε ό,τι είχε γίνει με θυσίες των πολιτών, έκλεισε τις τράπεζες και τελικά υπέγραψε ένα τρίτο μνημόνιο, βαρύ και ασήκωτο. Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι καθυστερήσεις μας φέρνουν και μνημόνιο κάβα… Αυτά είναι τα έργα και οι ημέρες του Τσίπρα και της παρέας του. Και τώρα λένε ότι θέλουν να προστατέψουν μισθούς και συντάξεις. Που ήδη δεν έχουν να πληρώσουν. Γιατί το ταμείον είναι μείον. Το δίλημμα φόροι αντί μισθών είναι ψεύτικό και παραπλανητικό. Όταν βάζεις υπέρογκους φόρους στεγνώνεις την αγορά, κλείνεις επιχειρήσεις, και στο τέλος δεν έχεις να πληρώσεις ούτε μισθούς. Εμείς θέλουμε να πάρει μπρος η μηχανή της επιχειρηματικότητας, για να έχει το κράτος έσοδα και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του. Είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε ένα τέλος στις σπατάλες.

-Εκλέξατε νέο αρχηγό τον Ιανουάριο και από τότε βρίσκετε σε εξέλιξη μια διαδικασία ανανέωσης του κόμματος. Είστε αλήθεια έτοιμοι να κυβερνήσετε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;

Στην πολιτική, μερικές φορές, η σκληρή πραγματικότητα δεν σου δίνει το χρόνο που θα επιθυμούσες για να προετοιμαστείς. Θα θέλαμε ίσως μεγαλύτερο διάστημα για την ανασυγκρότηση του κόμματος, τη στελέχωση των δομών του, την διεξαγωγή ενός διαλόγου με την κοινωνία. Όλα τώρα πρέπει να γίνουν παράλληλα με την πορεία προς την διακυβέρνηση της χώρας. Πιστεύω ότι η παράταξή μας έχει και τα στελέχη, και το πρόγραμμα και, κυρίως, την υπευθυνότητα να αναλάβει τα ηνία της εξουσίας και να ανορθώσει οικονομία και κράτος.

-Αν υποθέσουμε πως όντως ο κ. Τσίπρας οδηγούσε τη χώρα σε εκλογές, επικαλούμενος αδιέξοδο στη διαπραγμάτευση και πως το εκλογικό αποτέλεσμα δεν οδηγούσε σε καθαρές κυβερνητικές συμμαχίες, θα σκεφτόσασταν, σε αυτή την περίπτωση, ένα ευρύτερο σχήμα, με τη συμμετοχή ενδεχομένως τόσο του ΣΥΡΙΖΑ όσο και άλλων κομμάτων;

Η ΝΔ απέδειξε την περίοδο 2012-2015 ότι μπορεί να συνεργασθεί σε ένα κυβερνητικό σχήμα στο πλαίσιο ενός προγράμματος. Η εξουσία για την εξουσία δεν είναι ο στόχος μας. Τι νόημα θα είχε ένα σχήμα με ανθρώπους που αποδεδειγμένα με τις αποφάσεις και τις ιδεοληψίες επιμένουν να διαλύουν την χώρα. Ποιόν θα ωφελούσε αυτό; Πάντως όχι την Ελλάδα και τους Έλληνες.

-Όπως παρατηρείτε τις εξελίξεις στο διεθνές πεδίο, εκτιμάτε πως οι ξένοι εταίροι έχουν εγκαταλείψει την κυβέρνηση; Για να το θέσω πιο απλά, φοβάστε μήπως με κάποιον τρόπο επιστρέψει το σχέδιο Σόιμπλε από το παράθυρο;

Αν εννοείτε το GREXIT θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να ξανάρθει από το παράθυρο, απλούστατα διότι ποτέ δεν έφυγε από το τραπέζι. Μπορεί η κυβέρνηση να έπαιξε και πάλι το γνώριμο παιχνίδι με τους επικοινωνιακούς λεονταρισμούς, αλλά η απειλή πάντοτε υπήρχε. Ακόμη και ως ατύχημα. Και φθάσαμε πάλι σε ένα σημείο αβεβαιότητας και αγωνίας. Ζούμε ξανά ημέρες του ’15. Πάλι ζοφερά σενάρια, αβεβαιότητα και ανασφάλεια. Πώς, λοιπόν, μέσα σε αυτό το κλίμα, που η ελπίδα έχει μεταναστεύσει, να υπάρξει στροφή προς την ανάπτυξη;

-Ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα του συνεδρίου πρότεινε μια "συμφωνία αλήθειας" προς τους πολίτες, η οποία εξειδικεύτηκε και με τις 25 πρώτες κυβερνητικές προτάσεις. Πλην όμως, έχουμε ξανακούσει και για "αλήθεια" και για συμφωνίες με τους πολίτες. Τι κάνει αυτή τη "συμφωνία αλήθειας" πιο αξιόπιστη;

Όποιος διαβάσει προσεκτικά τις προτάσεις μας θα δει ότι δεν πρόκειται για δημαγωγικές υποσχέσεις α λα ΣΥΡΙΖΑ, ούτε πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Πρόκειται για συγκεκριμένες ιδέες που αν υλοποιηθούν μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Να μας βγάλουν από το βάλτο που έχουμε κολλήσει από το λαϊκιστικό κυβερνητικό δίδυμο της συμφοράς. Για παράδειγμα από το Τομέα Παιδείας, που έχω τη τιμή να είμαι επικεφαλής, προτείνουμε κάποιες ρεαλιστικές αλλά ρηξικέλευθες προτάσεις όπως τα ξενόγλωσσα προπτυχιακά προγράμματα με δυνατότητα καθιέρωσης διδάκτρων αλλά και θερινά σχολεία σε ΑΕΙ. Πρόκειται για ιδέες που δεν απαιτούν χρήματα αλλά μπορούν να φέρουν χρήματα. Όσο για την αποφασιστικότητά μας να τις υλοποιήσουμε θεωρώ ότι ένα πρώτο δείγμα ήδη δόθηκε με τις αποφάσεις του νέου προέδρου, του Κυριάκου Μητσοτάκη, στο εσωκομματικό πεδίο.

 

Subscribe to this RSS feed