Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μάξιμος: "Ο κόφτης τίμημα της αναξιοπιστίας σας! Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός;"

Μάξιμος στη Βουλή για κόφτη 1

Αθήνα, 22 Μαΐου 2016

“ΚΕΡΑΥΝΟΙ” ΜΑΞΙΜΟΥ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:

Ο “κόφτης” είναι το βαρύ τίμημα της αναξιοπιστίας σας!

• Καμαρώνετε για το “κοστούμι” που ράψατε στους αγρότες!

«Ο κόφτης είναι το βαρύ τίμημα της αναξιοπιστίας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Ό,τι περιτύλιγμα και να βάλετε στα συμφωνηθέντα, ο λογαριασμός για τον τόπο είναι ασήκωτος. Μην έχετε αυταπάτες. Και τα νέα μέτρα του κόφτη δεν θα βγάλουν τη χώρα από την κρίση. Αντιθέτως θα την οδηγήσουν ακόμη βαθύτερα στην ύφεση. Γι’ αυτό και τα καταψηφίζουμε». Τα παραπάνω δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, στην ομιλία του στη βουλή, κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου της κυβέρνησης για τα προαπαιτούμενα για την πρώτη αξιολόγηση.
Ασκώντας σκληρή κριτική στη «μετάλλαξη» του ΣΥΡΙΖΑ είπε τα εξής: «μας κατηγορούσατε ότι πουλάμε τα ασημικά. Ποια ασημικά; Σήμερα, χωρίς αιδώ, χωρίς αναστολές, εσείς οι ίδιοι, κρεμάτε την ταμπέλα ‘‘Ξεπουλάμε’’. Με ένα ταμείο που δεν θα δίνει λόγο στο Κοινοβούλιο και λογαριασμό σε κανέναν. Εσείς, που “βάζατε φωτιά στα τόπια” κάθε φορά που προσπαθούσαμε να πετύχουμε μια επένδυση, μια αποκρατικοποίηση. Και φέρνετε μια συμφωνία που δεν είναι μόνο ένα ακόμη μνημόνιο, αλλά ένα υπερμνημόνιο, ένα μνημόνιο διαρκείας! Γιατί αυτό είναι ο περίφημος κόφτης. Πλέον, τα μέτρα δεν θα χρειάζεται να τα συζητούμε στη βουλή. Οι μισθοί και οι συντάξεις θα πηγαίνουν κατευθείαν στην κλίνη του Προκρούστη».

Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός…
Ο κ. Χαρακόπουλος επισήμανε, επίσης, ότι «αυτό που συμβαίνει σήμερα στην πολιτική σκηνή της χώρας, είναι ένα πρωτοφανές θέατρο του παραλόγου. Οι άνθρωποι που με ασυγχώρητη ελαφρότητα έσπερναν τα ζιζάνια του διχασμού κατηγορώντας κάθε αντίπαλό τους ως γερμανοτσολιά, σήμερα δίνουν γη και ύδωρ στους δανειστές. Βεβαίως, μας λένε ότι το κάνουν με πόνο ψυχής. Η αλήθεια είναι ότι τέτοιος κυνισμός δεν υπήρξε σε κανένα από τα προηγούμενα μνημόνια. Σε μέτρα ηπιότερα σε σχέση με αυτά που φέρατε υπήρξαν διαμαρτυρίες βουλευτών και πιέσεις για αλλαγές. Υπήρξαν παραιτήσεις υπουργών και διαγραφές βουλευτών. Σήμερα δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. Μόνη σας έγνοια η εξουσία».

Σιμά κοντά είναι τα Γιάννενα…
Ειδικότερα για τα μέτρα που αφορούν του αγρότες ο Θεσσαλός πολιτικός είπε: «άκουγα χθες τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης να καμαρώνει για το κουστούμι των φορολογικών και ασφαλιστικών μέτρων που έραψε για τους αγρότες, λέγοντας ότι δεν θίγουν το 95% του αγροτικού κόσμου. Σιμά κοντά είναι τα Γιάννενα. Σε λίγους μήνες,
• όταν αγρότες και κτηνοτρόφοι κληθούν να πληρώσουν αυξημένες εισφορές,
• όταν δουν να φορολογούνται από το πρώτο ευρώ οι επιδοτήσεις,
• όταν πληρώσουν αυξημένο ΕΝΦΙΑ για αγροτεμάχια και οικόπεδα,
• όταν δεν ξαναδούν επιστροφή φόρου για το αγροτικό πετρέλαιο,
• όταν πληρώνουν ΦΠΑ για εφόδια 24%,
και όσοι ακόμη σας πιστεύουν θα προσγειωθούν στη σκληρή πραγματικότητα».

Τέλος, υπογράμμισε απευθυνόμενος στην κυβερνητική πλειοψηφία:
«Αποδείξατε ότι δεν είχατε κανένα πρόγραμμα. Και τώρα, μετά από το πολύμηνο σήριαλ της διαπραγμάτευσης έρχεσθε με μια συμφωνία-κόλαφο:
• Που αυξάνει τον ΕΝΦΙΑ, τον οποίο ορκιζόσασταν ότι θα καταργήσετε.
• Που αυξάνει τον ΦΠΑ στο 24% κάνοντας την Ελλάδα πρωταθλήτρια Ευρώπης.
• Που αυξάνει το φόρο στη βενζίνη και το πετρέλαιο θέρμανσης -προφανώς ξεχάσατε τι λέγατε για τα μαγκάλια.
• Που παγώνει τα ειδικά μισθολόγια.
• Που αυξάνει το κόστος διαμονής στα ξενοδοχεία.
• Που τιμωρεί όσους έχουν τηλέφωνο ή συνδρομητική τηλεόραση.
• Που αντιμετωπίζει ως πλουσίους όσους έχουν αυτοκίνητο.
• Που καταργεί το ΕΚΑΣ –και μάλιστα αναδρομικά- γιατί όπως μας είπε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ όσοι το ελάμβαναν ήταν φοροφυγάδες».

Δείτε το σχετικό βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=LSPeEPcjmus&feature=youtu.be


ΣΟΒΑΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΘΕΜΑ: ΣΟΒΑΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ

Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της ομογενειακής εφημερίδας «Απογευματινή» της Κωνσταντινούπολης (Δευτέρα 9 Μαΐου 2016) η τουρκική εφημερίδα «Τζουμχουριέτ» δημοσίευσε μια είδηση με τίτλο «Καταστροφή στην Αγία Σοφία» και υπότιτλο «Σε κίνδυνο κτίριο 800 ετών», στην οποία αναφέρεται εκτενώς σε καταστροφές που υπέστη ο ναός της Αγίας Σοφίας στην Τραπεζούντα στη διάρκεια αναστήλωσής της και μετατροπής της σε τζαμί, που ξεκίνησαν πριν τρία χρόνια.
Όπως είναι γνωστό, του τουρκικό κράτος ακολουθεί τα τελευταία χρόνια μια συστηματική προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορικής μνήμης, εξαφανίζοντας τα στοιχεία από το χριστιανικό παρελθόν και μετατρέποντας βυζαντινές εκκλησίες σε ισλαμικά τεμένη. Ανάμεσα στους ναούς που έγιναν τζαμιά κατά αυθαίρετο και προκλητικό τρόπο είναι η Αγία Σοφία Τραπεζούντας, όπου οι καταστροφές που έχει υποστεί το κτίριο ήταν τόσο σοβαρές που οδήγησε, όπως γράφει η τουρκική εφημερίδα το Επιμελητήριο Αρχιτεκτόνων να υποβάλλει αγωγή για το θέμα. Μάλιστα, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Εγιούπ Μαχτσού είπε σε δηλώσεις του: «Αντί για μουσείο, έγινε τζαμί. Άλλαξε το σχέδιο στα πέριξ του μουσείου και έχτισαν τουαλέτες κι άλλες κατασκευές από μπετοναρμέ. Αρκετοί τοίχοι έχουν βαφτεί πράσινοι. Οι τοιχογραφίες (fresco) στο ταβάνι έχουν καλυφθεί με ξύλο. Τα μωσαϊκά στο πάτωμα καλύφθηκαν με χαλιά. Μωσαϊκά και εικόνες στους τοίχους που κατάφεραν να διατηρηθούν επί αιώνες μέχρι τις μέρες μας έχουν καταστραφεί».
Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο υποδιευθυντής των Βακουφίων Τραπεζούντας, Ισμέτ Τσαλίκ έχει χαρακτηρίσει ανυπόστατους τους ισχυρισμούς του Επιμελητηρίου.
Όπως έχουμε επανειλημμένως υπογραμμίσει τέτοια συμπεριφορά, που αγνοεί κάθε διεθνή πρακτική κάθε σεβασμό στην πολιτισμική κληρονομιά δεν συνάδει σε σύγχρονο κράτος δικαίου, πόσο δε μάλλον σε κράτος που υποτίθεται ότι επιθυμεί να γίνει μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:

1. Προτίθεσθε να θέσετε το ζήτημα της ζημιάς που έχει υποστεί η Αγία Σοφία Τραπεζούντας κατά την αυθαίρετη μετατροπή της σε ισλαμικό τέμενος στους διεθνείς οργανισμούς και στην τουρκική κυβέρνηση;
2. Προτίθεσθε να αναδείξετε το ζήτημα της μετατροπής βυζαντινών εκκλησιών σε ισλαμικά τεμένη και να απαιτήσετε από την Τουρκία την καταδίκη αυτής της πρακτικής;

Αθήνα, 20 Μαΐου 2016

Οι ερωτώντες Βουλευτές:

Μάξιμος Χαρακόπουλος

Γιώργος Κασαπίδης

Μάξιμος με Κασαπίδη: "Καταστροφές σε Αγία Σοφία Τραπεζούντος κατά τη μετατροπή σε τζαμί"

Μάξιμος Κασαπίδης Τραπεζούντα

Αθήνα, 21 Μαΐου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΜΕ ΚΑΣΑΠΙΔΗ ΓΙΑ ΜΝΗΜΕΙΟ-ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ:

“Καταστροφές στην Αγία Σοφία Τραπεζούντος
κατά τη μετατροπή της σε τζαμί!”

Αν προτίθεται η κυβέρνηση να θέσει στους διεθνείς οργανισμούς και στην Άγκυρα το ζήτημα των ζημιών που έχει υποστεί η Αγία Σοφία Τραπεζούντος κατά την αυθαίρετη μετατροπή της σε ισλαμικό τέμενος, ζητούν να πληροφορηθούν ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος και ο βουλευτής Κοζάνης κ. Γιώργος Κασαπίδης με ερώτησή τους στον υπουργό Εξωτερικών κ. Νίκο Κοτζιά. Αφορμή για την ερώτηση υπήρξε δημοσίευμα στον τουρκικό τύπο για καταστροφές που υπέστη ο ναός που αποτελεί ένα από τα μνημεία σύμβολα του ποντιακού ελληνισμού (κορυφαίο δείγμα βυζαντινής τέχνης του 13ου αιώνα, καθίδρυμα του Μανουήλ Α΄ του Μεγάλου Κομνηνού) κατά τη μετατροπή του από μουσείο σε τζαμί.
Οι μικρασιατικής καταγωγής βουλευτές στην ερώτησή τους σημειώνουν τα εξής:
«Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας “Απογευματινή” της Κωνσταντινούπολης (09.05.2016) η τουρκική εφημερίδα “Τζουμχουριέτ” δημοσίευσε μια είδηση με τίτλο “Καταστροφή στην Αγία Σοφία” και υπότιτλο “Σε κίνδυνο κτίριο 800 ετών”, στην οποία αναφέρεται εκτενώς σε καταστροφές που υπέστη ο ναός της Αγίας Σοφίας στην Τραπεζούντα στη διάρκεια αναστήλωσής της και μετατροπής της σε τζαμί, που ξεκίνησαν πριν τρία χρόνια.
Όπως είναι γνωστό, του τουρκικό κράτος ακολουθεί τα τελευταία χρόνια μια συστηματική προσπάθεια αλλοίωσης της ιστορικής μνήμης, εξαφανίζοντας τα στοιχεία από το χριστιανικό παρελθόν και μετατρέποντας βυζαντινές εκκλησίες σε ισλαμικά τεμένη. Ανάμεσα στους ναούς που έγιναν τζαμιά κατά αυθαίρετο και προκλητικό τρόπο είναι η Αγία Σοφία Τραπεζούντας, όπου οι καταστροφές που έχει υποστεί το κτίριο ήταν τόσο σοβαρές που οδήγησε, όπως γράφει η τουρκική εφημερίδα, το Επιμελητήριο Αρχιτεκτόνων να υποβάλλει αγωγή για το θέμα. Μάλιστα, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Εγιούπ Μαχτσού είπε σε δηλώσεις του: “Αντί για μουσείο, έγινε τζαμί. Άλλαξε το σχέδιο στα πέριξ του μουσείου και έχτισαν τουαλέτες κι άλλες κατασκευές από μπετοναρμέ. Αρκετοί τοίχοι έχουν βαφτεί πράσινοι. Οι τοιχογραφίες (fresco) στο ταβάνι έχουν καλυφθεί με ξύλο. Τα μωσαϊκά στο πάτωμα καλύφθηκαν με χαλιά. Μωσαϊκά και εικόνες στους τοίχους που κατάφεραν να διατηρηθούν επί αιώνες μέχρι τις μέρες μας έχουν καταστραφεί”. Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο υποδιευθυντής των Βακουφίων Τραπεζούντας, Ισμέτ Τσαλίκ έχει χαρακτηρίσει ανυπόστατους τους ισχυρισμούς του Επιμελητηρίου.
Όπως έχουμε επανειλημμένως υπογραμμίσει τέτοια συμπεριφορά, που αγνοεί κάθε διεθνή πρακτική κάθε σεβασμό στην πολιτισμική κληρονομιά δεν συνάδει σε σύγχρονο κράτος δικαίου, πόσο δε μάλλον σε κράτος που υποτίθεται ότι επιθυμεί να γίνει μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας».
Κατόπιν τούτων οι βουλευτές ρωτούν τον αρμόδιο υπουργό:
1. Προτίθεσθε να θέσετε το ζήτημα της ζημιάς που έχει υποστεί η Αγία Σοφία Τραπεζούντας κατά την αυθαίρετη μετατροπή της σε ισλαμικό τέμενος στους διεθνείς οργανισμούς και στην τουρκική κυβέρνηση;
2. Προτίθεσθε να αναδείξετε το ζήτημα της μετατροπής βυζαντινών εκκλησιών σε ισλαμικά τεμένη και να απαιτήσετε από την Τουρκία την καταδίκη αυτής της πρακτικής;»

Στη φωτογραφία οι βουλευτές κ.κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος και Γιώργος Κασαπίδης κατά την επίσκεψή τους το 2010 στην Αγία Σοφία Τραπεζούντος, όταν ακόμη ήταν μουσείο, κατά την πρώτη, μετά την μικρασιατική καταστροφή, πατριαρχική λειτουργία στην Παναγία Σουμελά.

Μάξιμος: "Αντιαναπτυξιακή η αύξηση φόρου στα μερίσματα επιχειρήσεων"

maximos vouli 1

Αθήνα, 20 Μαΐου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:

Αντιαναπτυξιακή η αύξηση φόρου στα μερίσματα επιχειρήσεων

• Το ασταθές φορολογικό πλαίσιο διώχνει τις επενδύσεις!

Αν έχει υπολογίσει η κυβέρνηση τα προσδοκώμενα έσοδα από την επιβολή αυξημένου συντελεστή φορολόγησης των μερισμάτων που διανέμονται από τις επιχειρήσεις και αν τα παραπάνω έσοδα θα αντισταθμίσουν τις απώλειες, που προκαλεί η αστάθεια του φορολογικού πλαισίου, ζητά να πληροφορηθεί ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, με ερώτηση που συνυπογράφει με συναδέλφους του.
Η ερώτηση, με πρώτη υπογράφουσα τη βουλευτή Β΄ Αθηνών κ. Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, που απευθύνεται στους υπουργούς Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο και Ανάπτυξης κ. Γιώργο Σταθάκη, αναφέρει ότι «Με το άρθρο 112 παρ. 7 του ν. 4387/2016 (Α’ 85) “Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας, Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού συστήματος, Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων και άλλες διατάξεις” υπονομεύεται για άλλη μια φόρα από την Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα με το παραπάνω άρθρο ψηφίστηκε η αύξηση του συντελεστή φορολόγησης των μερισμάτων που διανέμονται από τις επιχειρήσεις από 10% σε 15%, ο οποίος είχε μειωθεί από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από το 25% στο 10% το 2013 ως μέσο για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας».
Οι υπογράφοντες βουλευτές υποστηρίζουν ότι:
H αύξηση της φορολόγησης των μερισμάτων για τις επιχειρήσεις αποτελεί αντιεπενδυτικό μέτρο στη προσπάθειά τους να επιβραβεύσουν τους μετόχους τους.
H τελική φορολογική επιβάρυνση για φορολογικό κάτοικο Ελλάδος που λαμβάνει μερίσματα από εταιρεία εγκατεστημένη στην Κύπρο θα ανέλθει στο 2,5% (15-12,5%), όπως προκύπτει από έγγραφο της Διεύθυνσης Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων (ΔΟΣ) το οποίο ερμηνεύει τη σύμβαση αποφυγής διπλής φορολογίας μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου αναφορικά με τα μερίσματα και την πίστωση του κυπριακού φόρου έναντι του ελληνικού.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς η αύξηση της φορολόγησης των μερισμάτων επηρεάζει αρνητικά τη ζήτηση για αγορά μετοχών, καθώς περιορίζει την καθαρή μερισματική απόδοση που προσδοκά να καρπωθεί ένας επενδυτής σε δεδομένο επίπεδο τιμής ενός τίτλου.
Λίγες εταιρείες διανέμουν μέρισμα κάθε χρόνο και εξ αυτών ορισμένες (π.χ. ΕΥΑΘ, ΕΥΔΑΠ, ΟΛΘ) έχουν ως βασικότερο μέτοχο το ελληνικό δημόσιο, με αποτέλεσμα το δημόσιο να εισπράττει από το Δημόσιο.
Η αύξηση του φόρου στα διανεμόμενα κέρδη αποτελεί πραγματικό πλήγμα στις επενδύσεις, καθώς η επιβεβαίωση της αστάθειας του φορολογικού πλαισίου επηρεάζει αρνητικά τη δυναμική εξέλιξη της φορολογητέας ύλης με αποτέλεσμα το όποιο σχετικά μικρό φορολογικό όφελος να αποδεικνύεται βραχύβιο. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο Πρωθυπουργός στην από 08.05.2016 ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής ισχυρίστηκε, ότι ζητούμενο για την ανάπτυξη της χώρας είναι το σταθερό φορολογικό περιβάλλον.

Subscribe to this RSS feed