Menu
A+ A A-
ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΩΣΤΑ
Website URL:

Μ. Χαρακόπουλος: "Μεγάλες οι ζημιές σε κερασοκαλλιέργειες!"

Μάξιμος Προυπολογισμός 2

Αθήνα, 12 Ιουνίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΔ ΠΡΟΣ ΥΠ. ΑΓΡ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Με κυβερνητική ευθύνη δεν γίνονται εκτιμήσεις ζημιών στα κεράσια

Τον εντοπισμό, χαρακτηρισμό και αντιμετώπιση των ζημιών που οδήγησαν σε σημαντική μείωση της παραγωγής τη φετινή χρονιά στην κερασοκαλλιέργεια ζητά με ερώτηση που συνυπογράφει ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος. Η ερώτηση, με πρώτο υπογράφοντα τον βουλευτή Κοζάνης κ. Γιώργο Κασαπίδη, προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Βαγγέλη Αποστόλου, αναφέρει ότι: «σημαντικά μειωμένη εμφανίζεται η φετινή παραγωγή κερασιών στις περισσότερες περιοχές της πατρίδας μας. Παρόλο που η πρώιμη ανθοφορία ξεκίνησε με καλούς οιωνούς, δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη συνέχεια οδήγησαν σε πολύ μικρή καρπόδιση και καρποφορία. Η μειωμένη παραγωγή αποτυπώνεται και ποσοτικά επακριβώς την περίοδο συγκομιδής που διανύουμε με τους παραγωγούς να κάνουν λόγο και για ολική ζημιά σε ορισμένες ποικιλίες ενώ σε κάποιες άλλες να ξεπερνά και το 50%. Παράλληλα κι ενώ η συγκομιδή είναι στο μεσοδιάστημα πριν την ολοκλήρωσή της, οι εκτιμητές γεωπόνοι του ΕΛΓΑ αδυνατούν να μετακινηθούν στις πληγείσες περιοχές για εκτιμήσεις.
Πρόσφατη νομοθετική παρέμβαση της Κυβέρνησης δυσχέραινε την εκτιμητική διαδικασία των γεωπόνων του ΕΛΓΑ, παρά τις επισημάνσεις του εισηγητού μας κατά τη συζήτηση του Σ/Ν. Έτσι, ενώ τα έξοδα για τα οδοιπορικά των εκτιμητών καταβάλλονται με τη δήλωση ζημίας από τους παραγωγούς, εσφαλμένα η Κυβέρνηση θεώρησε τη δαπάνη αυτή του δημοσίου και δεν την αναγνώρισε ως είχε».
Οι ερωτώντες βουλευτές συνεχίζουν τονίζοντας:
«Επειδή ζημιές στην κερασοκαλλιέργεια οφείλονται τόσο σε παγετό όσο και σε άλλες ακραίες καιρικές συνθήκες που οφείλονται κυρίως στην περιβόητη κλιματική αλλαγή που καλύπτονται από το Π.Σ.Ε.Α.,
Επειδή οι εκτιμήσεις των ζημιών δε γίνονται την περίοδο αυτή εξαιτίας κυβερνητικής νομοθετικής αστοχίας για τα οδοιπορικά των εκτιμητών γεωπόνων του ΕΛΓΑ,
Επειδή η κερασοκαλλιέργεια είναι δυναμική κι ανερχόμενη καλλιέργεια στην πατρίδα μας με εξωστρεφή προσανατολισμό και ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης,
Επειδή η απόγνωση των αγροτών είναι έκδηλη λόγω των τεράστιων απωλειών στο εισόδημά τους,
Επειδή την παρούσα χρονική στιγμή η κερασοκαλλιέργεια εντοπίζεται σε περισσότερους από 12 νομούς της χώρας με πρωταγωνιστικό ρόλο για την αγροτική ανάπτυξη και την αύξηση της παραγωγής με προϊόντα υψηλής ποιότητας και βιολογικής αξίας,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Τι ενέργειες έχει κάνει το Υπουργείο σας για εντοπισμό, χαρακτηρισμό και αντιμετώπιση των ζημιών που οδήγησαν σε σημαντική μείωση της παραγωγής τη φετινή χρονιά στην κερασοκαλλιέργεια;
2. Τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της νομοθετικής της αστοχίας που καθηλώνει τους εκτιμητές του ΕΛΓΑ, καθιστώντας απαγορευτικές για τους ίδιους τις υπηρεσιακές τους μετακινήσεις;
3. Πόσο έτοιμη είναι η Kκυβέρνηση να προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές της κινήσεις για την άμεση ενεργοποίηση των εκτιμήσεων του ΕΛΓΑ και των διαδικασιών έγκρισης ή όχι των Π.Σ.Ε.Α., καθώς ήδη χάθηκε πολύτιμος χρόνος και η συγκομιδή της σοδειάς που εξαφανίζει τα αποδεικτικά στοιχεία οδεύει προς το πέρας της;».

Ο Μ. Χαρακόπουλος στη Χάγη για τη Διάσκεψη της COSAC

MAX

Αθήνα, 12 Ιουνίου 2016

Ο Μ. ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΗΣ COSAC ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ

Ο τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος θα συμμετάσχει στην 55η Διάσκεψη των Επιτροπών Ευρωπαϊκών Υποθέσεων (COSAC), που πραγματοποιείται στη Χάγη από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου 2016. Τις εργασίες της Διάσκεψης θα απασχολήσει το εξαιρετικά σημαντικό για την Ελλάδα, ζήτημα της Ευρωπαϊκής Πολιτικής για τη Μετανάστευση και τη συμφωνία της ΕΕ με την Τουρκία. Στα θέματα των συζητήσεων συμπεριλαμβάνονται, επίσης, o ρόλος των Κοινοβουλίων στην προστασία του Κράτους Δικαίου, καλές πρακτικές στην Κοινοβουλευτική Διπλωματία

Άρθρο Μάξιμου Χαρακόπουλου για την "Τρίτη Άλωση" της Αγιασοφιάς: "Σώπασε κυρά Δέσποινα…"

eleytheros typos kyriakis full

Σώπασε κυρά Δέσποινα…

Του Μάξιμου Χαρακόπουλου

Ευρισκόμενος με λιγοστούς προσκυνητές μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στην Καππαδοκία για το ετήσιο προσκύνημά του -που φέτος ήταν μετ’ εμποδίων καθώς δεν επετράπη η τέλεση εσπερινού στην εκκλησία του Αγίου Βασιλείου στο Μισθί, την άλλοτε ακμάζουσα ελληνορθόδοξη κοινότητα- πληροφορήθηκα την είδηση ότι στην Αγιασοφιά στην Πόλη διαβάστηκε το κοράνιο σε απευθείας μετάδοση από τουρκικό κρατικό κανάλι.
Αυτό συνέβη για πρώτη φορά από τη μετατροπή της Μεγάλης Εκκλησίας σε μουσείο το 1934. Το ανοσιούργημα θα επαναλαμβάνεται κάθε νύχτα για 30 ημέρες, καθ’ όλη δηλαδή την διάρκεια του Ραμαζανιού.
Της απόφασης της τουρκικής ηγεσίας προηγήθηκε η συγκέντρωση δεκάδων χιλιάδων φανατικών ισλαμιστών και εθνικιστών που ζητούσαν ο περίλαμπρος ναός να γίνει τζαμί. Ωστόσο, η εξοργιστική αυτή πράξη δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία,. Πρόκειται, στην ουσία, για μέρους του σχεδίου Γενοκτονίας της Μνήμης με το οποίο επιδιώκεται η εξάλειψη του χριστιανικού παρελθόντος της Μικράς Ασίας.
Η μετατροπή σε μουσουλμανικά τεμένη των ομώνυμων ναών της Αγίας Σοφίας στην Τραπεζούντα του Πόντου, τη Νίκαια της Βιθυνίας και την Αδριανούπολη, καταδεικνύει ότι απώτατος στόχος της τουρκικής ηγεσίας είναι και η μετατροπή της Μεγάλης Εκκλησίας στη Βασιλεύουσα σε τζαμί. Η Τουρκία κινείται βήμα-βήμα στην αλλοίωση του χαρακτήρα του κορυφαίου αυτού Μνημείου της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, που είναι σύμβολο του Βυζαντίου και όλου του χριστιανικού κόσμου.
Οι εξελίξεις αυτές δεν αφήνουν πλέον καμία αμφιβολία για τη στροφή της Τουρκίας, υπό τη σιδηρά χείρα του Ερντογάν, προς τον ισλαμισμό. Οι όποιες διαβεβαιώσεις για την επιθυμία της Άγκυρας να μετάσχει της ευρωπαϊκής οικογένειας και να ενταχθεί στην ΕΕ στερούνται ειλικρίνειας. Άλλωστε, ο τρόπος που διαχειρίζεται το μεταναστευτικό πρόβλημα αλλά και την αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων από τη γερμανική βουλή αποδεικνύουν τον βαθμό της… ευρωπαϊκότητάς της. Η διαπίστωση αυτή θα έπρεπε λογικά να έχει σημάνει συναγερμό στην ελληνική πλευρά που οφείλει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Ιδιαίτερα για την Αγία Σοφία η κυβέρνηση υποχρεούται να κατανοήσει ότι δεν πρόκειται για δευτερεύον ζήτημα, όπως υπονόησαν οι απαράδεκτες και επιζήμιες δηλώσεις του αν. υπουργού Εξωτερικών κ. Ξυδάκη. Αντιθέτως, απαιτείται συντονισμένη αντίδραση σε διεθνές επίπεδο, ώστε να αντιληφθεί η τουρκική ηγεσία ότι δεν μπορεί να αποφασίζει αυθαίρετα καταπατώντας αρχές και κανόνες που διέπουν τον πολιτισμένο κόσμο. Για το λόγο αυτό το υπουργείο Εξωτερικών οφείλει να αναλάβει εκστρατεία καταδίκης της προκλητικής απόφασης για την ανάγνωση του κορανίου, τόσο στο πλαίσιο της ΕΕ όσο και του ΟΗΕ, και ιδιαίτερα στην UNESCO. Οι δηλώσεις του Στέιτ Ντιπάρτμεντ που καλούν την Άγκυρα να σεβαστεί την παράδοση και την πολύπλοκη ιστορία της Αγίας Σοφίας είναι εξόχως ενθαρρυντικές. Στον αντίποδα αυτών, η επιλογή του υπουργείου Εξωτερικών να απαντήσει στις προκλητικές δηλώσεις της Τουρκίας μέσω «κύκλων» συνιστά ένα πολύ κακό προηγούμενο, καθώς στέλνει μήνυμα αδυναμίας.

Ο δρ Μάξιμος Χαρακόπουλος είναι υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης.

Το Άρθρο του Μάξιμου Χαρακόπουλου για την "Τρίτη Άλωση" της Αγιασοφιάς δημοσιεύθηκε στον "Ελεύθερο Τύπο" της Κυριακής (12.06.16)

 

El1

Μ.Χαρακόπουλος: "Η παιδεία εργαστήρι αριστερών πειραματισμών!"

ΝΟΣ Λαρισας 1

Λάρισα, 10 Ιουνίου 2016

ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΝΟ.Σ. ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ:

Η παιδεία εργαστήρι αριστερών πειραματισμών!

Ολοκληρωμένη πρόταση από ΝΔ για την ύπαιθρο

«Πολύ φοβούμαι ότι η παιδεία το επόμενο διάστημα θα καταστεί εργαστήρι αριστερών πειραματισμών. Ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά την υπερψήφιση του 3ου μνημονίου και του μνημονίου-κάβα, θα βγάλει στο χώρο της παιδείας -την ευθύνη της οποίας μου εμπιστεύθηκε ο πρόεδρος Κυριάκος Μητσοτάκης- όλα τα αριστερά του απωθημένα: από την κατάργηση των θρησκευτικών και των παρελάσεων μέχρι την πρωινή προσευχή στα σχολεία». Τα παραπάνω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε χαιρετισμό που απηύθυνε στη Νομαρχιακή Συνέλευση (ΝΟ.Σ.) του κόμματος στη Λάρισα, στην οποία προήδρευσε ο Γραμματέας της Π.Ε. της ΝΔ κ. Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο Θεσσαλός πολιτικός υποστήριξε ότι η ΝΔ πρέπει να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη του αγροτικού κόσμου. Όπως χαρακτηριστικά είπε:«Έχω υπηρετήσει τον πρωτογενή τομέα μέχρι τη διαφωνία μου για τη γνωστή υπόθεση του γάλακτος που με ανάγκασε σε παραίτηση και νομίζω ότι οι εξελίξεις δικαιώνουν απόλυτα τη στάση μου. Πιστεύω, λοιπόν, ότι δεν αρκεί η διάψευση των προσδοκιών των αγροτών και κτηνοτρόφων από το ΣΥΡΙΖΑ και η κριτική μας στην ασυνέπεια των λόγων τους με τα έργα τους. Η ΝΔ πρέπει να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη κυβερνητική πρόταση για τον πρωτογενή τομέα και την ελληνική ύπαιθρο».

Subscribe to this RSS feed